Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

Euro NCAP 2017: Ford Mustang – S rozšířenou výbavou si polepšil na tři hvězdy

33 komentářů

Anonym
kupujou ho, že je směšně lacinej - vzhledem k tomu co nabízí ( např. atmo 400PS+, man, RWD i kabrio je to super kauf) a prostě logicky je jasný, že se to někde musí projevit. Jedna z těch věcí je třeba tohle.
Furt je to nějakej odlesk legendy, pěknej zvuk a většina těch kupců si i myslí, že je to skvěle jedoucí (a pro ně asi i je) auto. Tak kdo řeší hvězdy? Kdo řeší, že opravdu dobré hothatche si ho namažou na chleba? nikdo. Sedneš do Stanga, nahryzneš V8 (nebo v nejhorším uplakenj R4) a jedeš v sobotu na vejlet. S pěknou kočičkou (a ta si myslí, jakej je to kuwa sporťák) po pěkný silnici v pěkným počasí. V kabriu ideál. A vo tom to je.
kesumb
To je přesně ono, člověk si může koupit ve všem lepší SL500, ale stojí 3x tolik...
Anonym
A není 3xlepší. To ani náhodou.
Jinak koukám, palečky dolů- asi jezdci Ecoboostu. >😁 :-!
Avatar - CHerokee
CHerokee
Těch moc není, nebo je aspoň nepotkávám. To je spíše pro zájemce ze zemí, kde je šílené zdanění, např. Holandsko a spol.
_MT_
Ford asi nepočítal s tím, že Mustang otestují, protože je to okrajový model a EuroNCAP podobná auta prakticky netestuje. Tak se na to vyprdli. Kdo ví, kolik automobilek takhle hřeší.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Na druhé straně jsem rád, že tam nejsou ta elektronická kurvítka, co dělají vše za řidiče, a jako první v řadě se pokazí. A tež jsem vděčný, že navzdory ochraně chodců si Stang zachoval dlouhou kapotu....nemusí být všechna auta stejná.
Mig_35
ale copak? posledně ses tady oháněl nějakýma jinýma testama, kde dostal Mustang 6 hvězd😊
Avatar - CHerokee
CHerokee
Tato normativní měření, zvláště v Evropě, jsou někdy zvláštní. Stačí nějaké čidlo a šup máš hvězdu navrch. Až na to, že čidla při té havárce nerozhodují, to raději mít před sebou ten pořádný blok motoru s dlouhou kapotou 😉.

Ale každý podle svého gusta, někdo brrrm ve Stangu, jiný bzuk bzuk v elektrickém BMW 😉.
Anonym
Přesně. Stangje cool....akorát ta cena je asi až moc dobrá. Nějak se přemnožujou. 😄
Fakt jich jezdí kupa.
Avatar - CHerokee
CHerokee
No vždyť to je dobře, ať je na co koukat. A tež to ukazuje, že ne každý je fanda evropských pseudoekologických trendů se zmenšováním motorů a unifikací tvarů.

Já jezdil dřív v Mercedesech, ale dnes na cestě C x E x S od sebe nerozeznáš. Stanga na první pohled .
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jen škoda, že ho teď tak zprasili.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Souhlas, facelift MY2018 v USA se mi vůbec nelíbí. A podobné reakce byly asi i v USA, protože u vrcholného modelu Shelby GT350 původní masku pro tento modelový rok zatím zachovali.
Neurotic
Ano je jim to šumák, protože nepotřebují 150 pípátek a až se ta V8 potká s litrovou Dacií tak uvidíme, kdo z toho vyleze a koho povezou >😁
Anonym
Taky si myslím, že tou vahou a mohutností to uboxuje. Ty testy jsou dost vytržený z kontextu. Skoro jako ty testy spotřeby.
Anonym
Dal jsem vám všem bez ohledu co píšete po palci :yes: , protože tady nějak převládají :no: a to není dobrý, takovej negativní přístup. Jenom palce dolů - celá diskuse přece nemůže být špatná a všichni nemůžou se všema nesouhlasit v ničem, no nééé?
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Have a nice day!
přezdívaný alias
Ty 3 hvězdy má ale jen kvůli ochraně dětí. A Mustanga si člověk nekupuje, aby v něm vozil děti. Respektive s těmi zadními sedadly snad musí být jasné, že je to jen totální nouzovka. Docela by mě zajímalo, jak by dopadlo testování ochrany dětí ve 3. řadě sedadel u těch MPV nebo SUV, kde jsou tato sedadla také vyloženě nouzová.
Anonym
Přesně. Náraz zezadu Mustangem V8 (nebo čímkoliv) do Renaulta Grand Scenic. Nebo Tourana sedmisedadlovýho - klidně. Plně obsazeno - vzadu 2 děti na těch bidlech, ledviny 10cm od nárazníku.
Brrrrr
Radši nedomejšlet
trefils hřebíček na hlavičku. :yes:
Avatar - CHerokee
CHerokee
Manželka i s malým ve vajíčku se tam v pohodě narvou...ale je fakt, že pak zas člověk jeden vždy opatrně. >😁
Anonym
Nás táta tahal v rapidovi, Fiatu 128 atd. Přežili jsme, vešli jsme se a bylo to super. 😄
Anonym
Chci se zeptat - ty to budeš vědět
Ten Vmax 250 - to je omezovač? nebo to víc nejde? A jestli - proč? Převod? popř kolik to jede tacho?
Avatar - CHerokee
CHerokee
Přiznám se, že nevím. Nejvíce jsem jel tacho 260. Ještě by to jelo, ale já tam tež mám KN sání a sportovní výfukovou soustavu a to něco přidá (+ 50 k).

Jestli tam je omezovač, tak jde určitě odstřelit, protože kluci si to upravují i daleko radikálněji. Já to nepotřebuju.
Anonym
OK díky.
Kdyžs jel 260, není tam - teda myslím.
jsem si myslel, že by to mělo dát tak 270-80
_MT_
Klidně tam být může. Nepřijde mi, že by "Němcům" zasahovaly přesně na 250. A na tuhle rychlost ti musí bohatě stačit 200 kW.
Mig_35
Sání a výfuk přidá atmosférickému motoru 50 koní 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
když dvanáct, tak moc😊))
Avatar - Beefcake
Beefcake
Zvysnych 38 pridaju pasy na kapote a led osvetlenie 😄 Teoreticky este vylesteny znak na chladici moze nieco pridat.
Tiez tym 50k neverim ani nahodou.
Mig_35
Kolega z indiánského kmene čerokízů Děravá ústa tvrdil, že to má změřeno. Zajisté se pochlubí oním dokumentem😊
Avatar - CHerokee
CHerokee
20 přidává KN, krom toho to výrobce i garantuje. Špičkové výfukové soustavy přidávají i více než 30 koní (u Bavoráků to svého času dělal Akrapovič). A to jsem nedělal svody. Ono objem ničím nenahradíš. V USA o těchto věcech nelžou, páč by je hned žalovali.
Mig_35
Ano, Akrapovič garantuje pro 335i např 7 koní😊
Kde máš to měření kterým ses tu oháněl?
kesumb
V případě atmosférického SL600 V12 v úpravě AMG zvedlo jiné sání, jiný program řídící jednotky, jiný kompletní výfuk a pár dalších úprav výkon z 290 na 324 kW, takže možný to je. Ale jdo o definici "drobných" úprav..
Avatar - CHerokee
CHerokee
Jasné že jo...čím větší objem, tím je to snadnější....jak mu otevřeš plíce.
Mig_35
Co to meleš proboha😊 otevřeš mu plíce, objem ničím nenahradí, čím větší objem tím to jde snadněji😊))
To jsou moudra! Ukaž mi jak výfuk a sání udělají 50 kobyl😊
Mig_35
Atmosféra se upravuje ze všeho nejhůř. Ano, najdou se i blázni, co čipují atmosféru...
_MT_
Na druhou stranu může možnost převézt děti udělat rozdíl mezi splněním si snu a oželením takového rozmaru. Takže to není od věci. Stejně jako by nebylo od věci testovat ty třetí řady. Ať je vidět, jaký kompromis člověk dělá. Asi tak neumírá dostatek dětí, aby to zavedli. Kupé holt testují úplně stejně jako jiná auta.

Pro dva dospělé to není špatné. Jen ochrana krční páteře nevypadá nic moc.