Bezpečnost
Ty 3 hvězdy má ale jen kvůli ochraně dětí. A Mustanga si člověk nekupuje, aby v něm vozil děti. Respektive s těmi zadními sedadly snad musí být jasné, že je to jen totální nouzovka. Docela by mě zajímalo, jak by dopadlo testování ochrany dětí ve 3. řadě sedadel u těch MPV nebo SUV, kde jsou tato sedadla také vyloženě nouzová.
Přesně. Náraz zezadu Mustangem V8 (nebo čímkoliv) do Renaulta Grand Scenic. Nebo Tourana sedmisedadlovýho - klidně. Plně obsazeno - vzadu 2 děti na těch bidlech, ledviny 10cm od nárazníku.
Brrrrr
Radši nedomejšlet
trefils hřebíček na hlavičku. :yes:
Brrrrr
Radši nedomejšlet
trefils hřebíček na hlavičku. :yes:
Manželka i s malým ve vajíčku se tam v pohodě narvou...ale je fakt, že pak zas člověk jeden vždy opatrně. >😁
Chci se zeptat - ty to budeš vědět
Ten Vmax 250 - to je omezovač? nebo to víc nejde? A jestli - proč? Převod? popř kolik to jede tacho?
Ten Vmax 250 - to je omezovač? nebo to víc nejde? A jestli - proč? Převod? popř kolik to jede tacho?
Přiznám se, že nevím. Nejvíce jsem jel tacho 260. Ještě by to jelo, ale já tam tež mám KN sání a sportovní výfukovou soustavu a to něco přidá (+ 50 k).
Jestli tam je omezovač, tak jde určitě odstřelit, protože kluci si to upravují i daleko radikálněji. Já to nepotřebuju.
Jestli tam je omezovač, tak jde určitě odstřelit, protože kluci si to upravují i daleko radikálněji. Já to nepotřebuju.
OK díky.
Kdyžs jel 260, není tam - teda myslím.
jsem si myslel, že by to mělo dát tak 270-80
Kdyžs jel 260, není tam - teda myslím.
jsem si myslel, že by to mělo dát tak 270-80
Sání a výfuk přidá atmosférickému motoru 50 koní 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
když dvanáct, tak moc😊))
když dvanáct, tak moc😊))
Zvysnych 38 pridaju pasy na kapote a led osvetlenie 😄 Teoreticky este vylesteny znak na chladici moze nieco pridat.
Tiez tym 50k neverim ani nahodou.
Tiez tym 50k neverim ani nahodou.
Kolega z indiánského kmene čerokízů Děravá ústa tvrdil, že to má změřeno. Zajisté se pochlubí oním dokumentem😊
20 přidává KN, krom toho to výrobce i garantuje. Špičkové výfukové soustavy přidávají i více než 30 koní (u Bavoráků to svého času dělal Akrapovič). A to jsem nedělal svody. Ono objem ničím nenahradíš. V USA o těchto věcech nelžou, páč by je hned žalovali.
V případě atmosférického SL600 V12 v úpravě AMG zvedlo jiné sání, jiný program řídící jednotky, jiný kompletní výfuk a pár dalších úprav výkon z 290 na 324 kW, takže možný to je. Ale jdo o definici "drobných" úprav..
Jasné že jo...čím větší objem, tím je to snadnější....jak mu otevřeš plíce.
Na druhou stranu může možnost převézt děti udělat rozdíl mezi splněním si snu a oželením takového rozmaru. Takže to není od věci. Stejně jako by nebylo od věci testovat ty třetí řady. Ať je vidět, jaký kompromis člověk dělá. Asi tak neumírá dostatek dětí, aby to zavedli. Kupé holt testují úplně stejně jako jiná auta.
Pro dva dospělé to není špatné. Jen ochrana krční páteře nevypadá nic moc.
Pro dva dospělé to není špatné. Jen ochrana krční páteře nevypadá nic moc.
Furt je to nějakej odlesk legendy, pěknej zvuk a většina těch kupců si i myslí, že je to skvěle jedoucí (a pro ně asi i je) auto. Tak kdo řeší hvězdy? Kdo řeší, že opravdu dobré hothatche si ho namažou na chleba? nikdo. Sedneš do Stanga, nahryzneš V8 (nebo v nejhorším uplakenj R4) a jedeš v sobotu na vejlet. S pěknou kočičkou (a ta si myslí, jakej je to kuwa sporťák) po pěkný silnici v pěkným počasí. V kabriu ideál. A vo tom to je.
Jinak koukám, palečky dolů- asi jezdci Ecoboostu. >😁 :-!
Ale každý podle svého gusta, někdo brrrm ve Stangu, jiný bzuk bzuk v elektrickém BMW 😉.
Fakt jich jezdí kupa.
Já jezdil dřív v Mercedesech, ale dnes na cestě C x E x S od sebe nerozeznáš. Stanga na první pohled .
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Have a nice day!