Novinky
Ahoj. no to je tvoje věc a dokud neříkáš, že to tak musí mít všichni, nemám proti tomu nic. Já bych chtěl manuál a moje auto s ním nejde koupit.
Borec si chtěl udělat radost, líbí se mu manuál a prachy na to měl, tak si to nechal předělat tak, jak to má být.......... >😁 Já bych udělal to samé...... >😁
že mi web ACZ velmi často zakazuje příspěvky do diskuzí, prý spam. A přitom tu kdejaký duševní mrzák neustále spamuje cosi o fasování škodovek, to nikoho nezajímá. 😲
Teď koukám, že tys pořádný porše neměl.
Stará 944 byla cool, ale přecejen je to 924 s náfukama. OK OK S2...
No a boxtera jsi doufám koupil starý. Nechci věřit, žes v tom jezdil.
Stará 944 byla cool, ale přecejen je to 924 s náfukama. OK OK S2...
No a boxtera jsi doufám koupil starý. Nechci věřit, žes v tom jezdil.
Ajó. Te´d vidím ten nick. To je bez šanne, to nepůjde. Kde nic není, ani smrt nebere. :-! >😒]
Holt pirát z playstationu....
Holt pirát z playstationu....
O tom nic nevím, chytráku.
(610PS DSG). Díky za poučení.
Až budu něco potřebovat vědět, můžu se obrátit na tebe? Povykládáš mi o tom?
(610PS DSG). Díky za poučení.
Až budu něco potřebovat vědět, můžu se obrátit na tebe? Povykládáš mi o tom?
Tak chápu, že člověk co jezdí jen okruhy bude chtít retro klasiku manuál, ale zajímal by mě test stejné 911 GT3 RS 991 s manuálem a automatem a profi jezdcem kdo by byl lepší
Měl jsem půjčenou 911 Turbo 997 na skoro celý den a na cukání jak po Brně, tak jízda po okreskách okolo s PDK paráda
Já momentálně hledám pěknou 928 S4 co bych koupil
Měl jsem půjčenou 911 Turbo 997 na skoro celý den a na cukání jak po Brně, tak jízda po okreskách okolo s PDK paráda
Já momentálně hledám pěknou 928 S4 co bych koupil
Hele Porsche je můj koníček 32 let
Ale notak, 944 S2 sice má design z 924 a část dílů ale je to úplně jiný auto, navíc v roce 1989 ten motor dostal cenu za nejvíc výkonný atmosférický 4-válec s výkonem 211 koní, který u 968 posílily na 235 koní
Boxstera jsem měl první generaci a proč bych v tom neměl jezdit? Už i v té době s cabrio trojice Boxster, Z3 (Z4), SLK je Boxster nejlepší, motor uprostřed je boží a to dodnes
Ale notak, 944 S2 sice má design z 924 a část dílů ale je to úplně jiný auto, navíc v roce 1989 ten motor dostal cenu za nejvíc výkonný atmosférický 4-válec s výkonem 211 koní, který u 968 posílily na 235 koní
Boxstera jsem měl první generaci a proč bych v tom neměl jezdit? Už i v té době s cabrio trojice Boxster, Z3 (Z4), SLK je Boxster nejlepší, motor uprostřed je boží a to dodnes
Přesně tak, na co bych si asi tak daval manual do GT3 RS?!?!!?!?!? Jste jak dementi tady s tim...Furt nějakej prožitek a cosi kdesi, to je nesmysl.Požitek je z toho jak ta dvouspojka bleskově přeřazuje, střilí do vyfuku u toho a jste pryč dřív než řekněte *!!!
Porsche a celodení ježdění + cukání po brně... tak chápu že Ti manuál nechyběl 😁 pro spoustu lidí je ale tohle auto o zážitku a ten je intenzivnější s manuálem... ikdyž bys byl třeba s automatem i rychlejší.
Ženy a dvojspojky sú len pre tých sr@čov, čo si to poriadne nevedia urobiť sami >😁 ( manuálne)
Někteří "chlapi" si nejraději vše dělají sami (samozřejmě manuálně), tak proč jim zbytečně vnucovat dvojspojky, ženy... 😉
Manual je nahov__no!!!! Jak do mesta,tak na sport!!! Je treba mit rychlou dvojspojku a radit si padly nebo "sekvenčne" ....vy staří "petrolheads" >😁 >😁 >😁
tak vek nezastavis,ale hlavne je ,ze si duchom vecne mlady a uzivas si auta a plnis si sny len co je pravda :yes: 😉
Bude aj DEMON ked mu bude tak o 40 rokov viac >😁
Prepadol som tym starsim rocnikom a bavi ma si upravit auto podla seba.
Ale je to dream car z rodiny Moparov..Plymouth Cuda 1973
Prepadol som tym starsim rocnikom a bavi ma si upravit auto podla seba.
Ale je to dream car z rodiny Moparov..Plymouth Cuda 1973
Určitě odezní. Budou elektroauta........bez kvaltů......... ;-\ Ale v X5 se choval ZF8 automat velmi příjemně... :-!
Jel jsem v M6 a těch 8 kvaltů bylo snad jediný co mě na tom autě s-ralo. Automat řadí kreténsky a v manuálu člověk musí furt cvakat. Prostě nesmysl, ale já věřím, že jednou tahle debilní móda zase odezní. Nepochopil jsem k čemu má auto s krouťákem lokomotivy 8 rychlostí. Fakt ne.
Většina kupců drahých sprotovních aut je prostě nechce.Pro těch pár fanatiků se to asi nevyplácí, Porsche má na to prostě jiný názor než místní "petrolheadi".
Souhlas! To samé platí o M140i v manuálu. Na ten krouťák (500Nm) by stačily 4 kvalty. A nebo potom 8.... >😁
No, já se na to dívám realisticky. Času už mám málo na to, abych zůstal u jednoho vozu déle než 2 roky, protože chci vyzkoušet ještě pár dalších. CTR je jeden z nich. Pak se zase klidně vrátím k šestiválci, ale to bude nejspíš nějaké SUV...... 😉
Ono to PDK není v zásadě tak špatný. Není to sice hitparáda, ale zvyknout by se na to dalo. Kámen úrazu je nápad nasekat tam nesmyslně 7 kvaltů. Stačilo by i 5 maximálně 6. Čím silnější motor tím míň rychlostí totiž potřebuje. Takhle člověk ani neví co má zařazený a furt aby s tím cvakal.
Jistě že...PDK...A jestli se tady chcete hadat kolik kdo má nebo měl Porsche,tak to zdar..Zas až tak sem vas nepodceňoval tupouni... >😁 >😁 >😁 ....ale asi měl...Manual je u takovych aut na ho vno....
Uz som si myslel,ze si nam na stare kolena vymakol,ale vidim,ze to bolo asi len chvilkove zatemnenie mozgu ked som tu niekde cital ,ze chces predat svoju zabavnu zadokolku s poriadnym sestvalcom za ujecanu stvorvalcovu turbo Hondu pre siltofkarov 😉
Uz som si aj ja konecne doprial poriadnu hracku a kupil si dream car from USA >😒]
Uz som si aj ja konecne doprial poriadnu hracku a kupil si dream car from USA >😒]
Kde jsi MMX? :-! >😁