Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
st.paul
Akokoľvek som sa na novú Fiestu tešil, bola totiž v hľadáčiku na nákup, po informácii o výhradne trojvalcových benzínových motoroch, túto voľbu ruším. Rovnako sme v rodine odmietli inak výbornú ponuku na Peugeot 308 (výhradne 1,2 puretech) a skončil u Kie Ceed. Tento svet sa kvôli niekoľkým miligramom teoretických emisií úplne zbláznil. Nemám nič proti trojvalcovým motorom, ale....jednoducho im neverím a odmietam ich. V záťaži spotrebou atakujú a často aj prekračujú svojich rovnako výkonných štvorvalcových kolegov, zvukovou kulisou sú pre človeka, ktorý v aute nevidí len približovadlo z bodu A do bodu B, neakceptovateľné a cenovým zvýhodnením voči štvorvalcom, ak vôbec v ponuke je, nepresvedčivé. Preto sa pýtam, prečo preboha trojvalec?
Toto čo si tu spísal, sa dá ľahko aplikovať aj napríklad na R6 vs R4 a dalo by sa pokračovať. Povedz na rovinu, že si zobral Kiu preto, že za cenu Fiesty si dostal o triedu väčšie auto. :-)
Přesně to je typický příklad, který popisuji níže... když to auto kupuji jako primárně, do rodiny, budu hledat co největší auto za co nejnižší cenu, pak je jasné, že za trochu vybavenější B segment vezme radši toho Ceeda.
A je to úplne logické, za cenu subkompaktu s trojvalcom kúpil kompakt so štvorvalcom.
Keby som tak vedel kúpiť šesťvalec z cenu štvorvalca. >:D
Keby som tak vedel kúpiť šesťvalec z cenu štvorvalca. >:D
nakonfiguruj golf za melón a kúp v tej cene základný šesťvalec a máš to doma ;-)
Furt to nejak nevychádza; keď zoberiem bavorský R6 v najlacnejšom obale (M140i), tak i ten je hodne cez mega (a to tomu chýbajú základné prvky výbavy). ;-)
BMW dávalo loni na M140i tovární slevu 27%. Fungovalo to tak, že jsi dostal tu slevu na výbavu na přání. Tím pádem jsi dostal spoustu výbavy na přání "zdarma". Asi byla i možnost dostat nějakou další slevu ze základní ceny od dealera, ale mě se to nepodařilo.
Vypadá to tak, že M140i a M240i už nebude možné objednat s manuálem.
Vypadá to tak, že M140i a M240i už nebude možné objednat s manuálem.
Teda pod ten milión sa nedostaneš (zákl. cena 1,18M). Výbava zdarma je fajn, ale za 11t eur (318t Kč) by som nepotreboval, radšej tá zľava.
Thomasino nedávno kupoval M2 a písal, že na M240i sa dalo max. 18%, aj to v režime predvádzačky stojacej na salóne 4 mesiace. Tak nejak neviem, kde BMW (či prémia celkovo) dáva tie super zľavy, o ktorých tu mnohí píšu.
Thomasino nedávno kupoval M2 a písal, že na M240i sa dalo max. 18%, aj to v režime predvádzačky stojacej na salóne 4 mesiace. Tak nejak neviem, kde BMW (či prémia celkovo) dáva tie super zľavy, o ktorých tu mnohí píšu.
Jak píšu....slevu dávala fabrika, ne dealer. Manuál u M140i a M240i zrušili asi pro to, protože byly výkonově velmi blízko M2 a o hodně levnější. Oni potřebují prodávat M2, protože z ní mají velký profit margin. :-! M240i na saloně byla určitě v automatu.... ;-)
Cože?! Tak s automatem ať si to strčí někam! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
Mám na to dvě theorie. Buď jim dochází manuální převodovky a nebo , a to spíš, na M140i v manuálu moc nevydělávali a tlačí borce do M2, která v manuálu je, ale o hodně dražší. Rozdíl.... cca 400k
Pokud Ford chce s novou Fiestou na českém trhu uspět, musí jí zlevnit, o tom žádná. A rozvojové vozítko typu Ka+ určitě není řešením, na to Evropané neskočí. Tříválce v běžných verzích nepovažuji v segmentu B za zásadní problém, ale dát tříválcový motor do sportovní verze ST je katastrofální chyba - do toho žádný nadšený řidič nepůjde už jen proto, že by byl u kamarádů na okruhu terčem posměchu... 8-s
Ja tento deal neriešim a nemám nič proti. Len neverím tej omáčke okolo, pretože ak primárne hľadám auto pre rodinu obzerám skôr Focus, Golf, Ceed a spol. Takže reči ako ho odradili u Fiesty výhradne trojvalcové motory nech si strčí za klobúk.
Myslím, že som to napísal zrozumiteľne. Ceed sme v rodine (nie ja) uprednostili pred Peugeotom 308 (tá istá, teda nižšia stredná trieda) z dôvodu výhradne trojvalcov Puretech, nech už sú akokoľvek dobré. Fiesta bola v hľadáčiku ohľadne auta pre ženskú polovičku, vo finále zostáva Hyundai i20, Kia Rio a možno cenovo prekvapí nové Polo.
Nie nenapísal si to zrozumiteľne, až teraz. Pôvodne to vyznelo tak, že obzerali, čakali sme na novú Fiestu a nakoniec sme zobrali Ceed pretože 308 len trojvalce. :-)
Je to vsechno otazka volby, kterou cini jak vyrobce, tak zakaznik.
Tento vyrobce se vydal cestou trihrnku. Jiny vyrobce stavi 4-valce. Zakaznik si muze vybrat, zda chce 3 nebo 4.
Tento vyrobce se vydal cestou trihrnku. Jiny vyrobce stavi 4-valce. Zakaznik si muze vybrat, zda chce 3 nebo 4.
"Nemám nič proti trojvalcovým motorom, ale....jednoducho im neverím a odmietam ich".
Tak hlavne si to clovek musi umet racionalne zduvodnit. >:D
Ale vazne, trivalce a jen trivalce jsou i podle me krok vedle, ale v tride fiesty je to asi nejmensi problem a nebyt trivalec i v chystane ST, napsal bych zadny problem. Co vadi neni pocet valcu, ale objem, on ten litrik kdyz se nadechne tak jede krasne i v te 92kw verzi, ale cim mensi objem tim dulezitejsi je aby se nadechl, jinak se nedeje ale vubec nic. Kazdopadne do mestskeho poskakovadla jak pisu to problem neni. Horsi je to o tridu vys a neakceptovatelne o 2 tridy vys (mondeo s 1.0l ecoboostem 8-s ).
Tak hlavne si to clovek musi umet racionalne zduvodnit. >:D
Ale vazne, trivalce a jen trivalce jsou i podle me krok vedle, ale v tride fiesty je to asi nejmensi problem a nebyt trivalec i v chystane ST, napsal bych zadny problem. Co vadi neni pocet valcu, ale objem, on ten litrik kdyz se nadechne tak jede krasne i v te 92kw verzi, ale cim mensi objem tim dulezitejsi je aby se nadechl, jinak se nedeje ale vubec nic. Kazdopadne do mestskeho poskakovadla jak pisu to problem neni. Horsi je to o tridu vys a neakceptovatelne o 2 tridy vys (mondeo s 1.0l ecoboostem 8-s ).
Zase v městském poskakovadle může mít své výhody atmosféra, která se nadechovat nemusí. Záleží na úhlu pohledu.
Oboje ma vyhody i nevyhody, nic neni dokonale. Me se do toho mestskeho poskakovadla hodi vic turbomoturek. ( kdyby ses me zeptal jestli motor ve stredni tride kolem 250k ma byt vyhoneny dvoulitr nebo atmotrilitr, tak tady bych zase hlasoval pro atmosferu).
Dobrá volba. Já se u Fordu s 3 válcem spálil. Měli jsme doma převážně na město rok Fiestu 1,0 ecoboost se 100 koníky. I při běžném tempu auto žralo přes 6 litrů, bylo dýchavičné v případě, že v něm bylo 2 více pasažérů a vytočený motor zněl jak umírající zvíře. A vzhledem k ceně, kterou za inovovanou Fiestu s 3 válci chtějí...to není dobrá volba. S manželkou jsme zavčasu stihli vyměnit 1,0 za 1,6 ecoboost a rozhodně bych neměnil za ten nový ST 2-3 válec, co bude ve Fiestě.
Mesto za 6 ti prijde moc? A ze 1.6 turbo pojede lepe, nez 1.0 turbo je snad taky jasne...
Když tříválec 1,0 s nízkou zátěží bere přes 6 litrů, tak mi to přijde jako moc. A nebylo to jen město ale komplet. 1,6 se 4 válci..a v klidu podstatně agilněji jen o litr více.
S tou spotrebou je to osemetne, ale skus si porovnat mestku spotrebu nejakej klasickej 1,6 atmo a tymto trojvalcom a rozdiel moze byt kludne 1,5-2 litre v meste. Porovnanie s 1,6 eb trochu kriva, lebo voci klasickej atmosfere dlhsie prevody, priamy vstrek, turbo, takze dalsie serepeticky co nahravaju lepsiej spotrebe pri nizkej zatazi
Mě by také ten Ecoboost pod kapotou nevadil.........ale musely by tam být dva........ >:D
Beres to moc subjektivne. Treba ja bych trivalec uprednostnil a to prave a pouze kvuli zvuku. Zni mi proste radostneji a zajimaveji. Slysim v nich stare sestivalce. Zrovna 1.2 od Peugeotu je velmi povedeny a to jak zvukem, tak celkovym chovanim. Takze ses ochudil o skvely motor a misto toho mas korejsky mixer. Ale hlavne, ze je to poctiva ctyrvalcova atmosfera...
S tím zvukem je to vždy subjektivní, ale slyšet v tříválci 6 válec, to je jako slyšet ve 4 válci 8 válec. Chce to hodně velkou dávku fantazie a nebo si to pouštět přes repráčky.
Uplne mimo nejses. Kdyz si srovnas (pres repracky) nejake stare Ferrari (treba 308 GTB) a ostrejsi ctyrvalec (S2000, BRZ...) tak tam urcita podobnost je. Nebo Yamaha R1, tam uz je to bez debat.
bitner
Tu cenu mysli vazne?
Clio Limited+ TCe 120: 335 000,- Kc.
4 valce, vyssi kroutak, zrychleni stejne.
Clio Limited+ TCe 120: 335 000,- Kc.
4 valce, vyssi kroutak, zrychleni stejne.
Osobně jsem zvědavý na ceny VW POLO s jakou lidovou cenou se vytasí.
JJ podle Ibizi, počítej Polo v základu 300 000kč za verzi s 1.0 MPI!!!! To raději hodně dobře vybavené Clio 1.2 16v Kia Rio 1.25 nebo Peugeot 208 1.2 Vti :-)
Jinak co mě baví u koncernu je, jak troubí u nové Ibizi a Pola masivně širový podvozek, ale když se podíváš do tabulek jen dosáhla velikostí Hyundai i20 nebo Clia :-):-)
Jinak co mě baví u koncernu je, jak troubí u nové Ibizi a Pola masivně širový podvozek, ale když se podíváš do tabulek jen dosáhla velikostí Hyundai i20 nebo Clia :-):-)
Josef 1
ve srovnání s Ibizou.
O třídu menší než Ibiza.
Byl jsem v autosalonu Fordu v červnu, podívat se na Ibizu, která tam ještě nebyla.
Ale Fordy patří prostorově k těm nejmenším.
O třídu menší než Ibiza.
Byl jsem v autosalonu Fordu v červnu, podívat se na Ibizu, která tam ještě nebyla.
Ale Fordy patří prostorově k těm nejmenším.
No u Fordu asi ťažko budú mať Ibizu >:D
A už jí tam maj?
Já byl minule v autosalonu Seat, a Clio tam taky ještě neměli. Asi jsou úplně pitomí, bo co... >:D
Já byl minule v autosalonu Seat, a Clio tam taky ještě neměli. Asi jsou úplně pitomí, bo co... >:D
Ozzman
Fiesta je cílena jinak, než naše Fabie/Polo a podobně.
Je brána jako druhé auto do rodiny, popřípadě první auto pro jednotlivce/pár. Odvědčí se atraktivním vzhledem a zábavou za volantem.
V ČR jsou auta B segmentu často brána jako rodinná a tam Fiesta nestačí na naši Fabii, ve které můžete cestovat i v plné polní až na Ještěd... >:D
Pokud bych hledal druhé auto na městský a příměstský provoz, určitě sáhnu po Fiestě a klidně s litrovým EB.
Pokud chci jediné auto na vše a dosáhnu jen na B segment, zkusím Clio, či Fabii, ideálně v kombíku. Reálně za tyhle cenu neoholených verzích mohu mít i korejce z C segmentu...
Velké mínus je u Fiesty cena, tak uvidíme, jeslti jí to srazí vaz, nebo ceny klesnou na přijatelnou úroveň.
P.s. pane redaktore, které auto má lepší dveře v tomto segmentu? Snad ne Fabie...? >:D Možná ještě nějaké Clio v Top výbavě bych byl ochoten připustit ;)
Je brána jako druhé auto do rodiny, popřípadě první auto pro jednotlivce/pár. Odvědčí se atraktivním vzhledem a zábavou za volantem.
V ČR jsou auta B segmentu často brána jako rodinná a tam Fiesta nestačí na naši Fabii, ve které můžete cestovat i v plné polní až na Ještěd... >:D
Pokud bych hledal druhé auto na městský a příměstský provoz, určitě sáhnu po Fiestě a klidně s litrovým EB.
Pokud chci jediné auto na vše a dosáhnu jen na B segment, zkusím Clio, či Fabii, ideálně v kombíku. Reálně za tyhle cenu neoholených verzích mohu mít i korejce z C segmentu...
Velké mínus je u Fiesty cena, tak uvidíme, jeslti jí to srazí vaz, nebo ceny klesnou na přijatelnou úroveň.
P.s. pane redaktore, které auto má lepší dveře v tomto segmentu? Snad ne Fabie...? >:D Možná ještě nějaké Clio v Top výbavě bych byl ochoten připustit ;)
Zábavou za volantem. >:D No to snad jedině, když je to druhé auto do rodiny že dcérka nebo manželka vyjede s kunčaftem na rande a sklopí sedačky. >:-[]
Prozradíš mi jiné auto B segmentu v mainstreamu, které by bylo výrazně lépe jezdící a zábavnější?
Neboj cena spadne a myslím že aj dosť výrazne. To už je u Fordu pri novom modeli taká tradícia a očividne ju nechcú porušiť. Najprv vysoký nástrel a potom pozvoľna dolu. :-)
Ale jo, v podstatě máš pravdu. A chápu tě. Občas bývám na svou značku pěkně naštvanej... ale pak zlehka vykroužím první ostřejší oblouk a veškeré malicherné nedostatky jsou rázem pryč, fordomile >:D >:D
Mame predch. Fiestu ako druhe auto v 1.6 Tdci econetic. Ano pre 2 je to super auto vzadu sa sedi ako na lavici obzalovanych a vytrasie to s teba ranajky... 70 kw je na presuny OK inak na dialnici uz to je na hrane...na nakup do potravin je problem ten kufor je tak maly ze tam ledva narves tyzdenny nakup pre 3 clennu rodinu. zadne dvere buchaju pri zavreti ako volakedy Favorit a vnutri tie plasty tiez nic moc...lacne to tiez nebolo kupoval som to nove vo Ford Dees Wimbledon a stalo to cez 18 000 Euri to este nebol Titanium takze este par extier a islo by to cez 20 000 Euri alebo Ł to je dnes skoro stejne... vyhody toho auta 1.jazdne vlastnosti, design a spotreba. Fiesta nie je brana ako najlacnejsie 2 auto do rodiny ale v UK ju predavaju ako teple rohliky v potravinach Albert....
Nonsens
U mňa fiesta vypadáva zo zoznamu kvôli motorom a cene. Iné veci sú ok.
Ja by som aj R3 v tejto triede akceptoval (a zrovna Ecoboost je vydarený a spoľahlivý), skôr by mi vadila cena a tie materiály/spracovanie.
Atmosfera čtyřválec tam chybí.. :no:
Každý neakceptuje ty pidimotůrky do sekačky nebo tříválce.. 8-s
Za hodně peněz málo muziky..asi jen ty slušné jízdní vlastnosti.
Každý neakceptuje ty pidimotůrky do sekačky nebo tříválce.. 8-s
Za hodně peněz málo muziky..asi jen ty slušné jízdní vlastnosti.
iudex
Fiesta zjavne zostáva malým autom so všetkými pozitívami aj negatívami. Sú ľudia, ktorí od subkompaktu neočakávajú, že bude voziť 4 dospelých do Chorvátska, ostatne auto tejto triedy je na západe druhým autom do rodiny, ktoré priemerne vozí 1,1 človeka. Preto je miesto vzadu sekundárne, rovnako tak obrovský kufor.
Z nášho pohľadu je stále dôležité, koľko auta za svoje peniaze dostanem a z tohto pohľadu Fiesta očividne nebude tá pravá voľba a nová Ibiza/Polo s ich takmer céčkovými rozmermi poslúžia lepšie.
Čo je potešiteľné, je fakt, že Fiesta stále jazdí ako... Fiesta, teda etalón triedy a človek nemusí kupovať rovno hotheč, aby sa v malom aute zabavil, za to Fieste palec hore.
Horšie to vyzerá s tou prémiovosťou. Už z fotiek ma upútali na pohľad neveľmi hodnotné materiály a čakal som, či to redaktor spomenie; spomenul, evidentne to teda bude i v tomto ohľade typický Ford. To sa trošku bije s tou deklarovanou snahou o posun FIesty vyššie, spolu s vyššou cenou. Pretože prvá použiteľná Fiesta je z môjho pohľadu až Ecoboost, ktorý i v najslabšej verzii s najnižšou výbavou stojí 356t Kč a to je za malé, nevybavené auto naozaj dosť.U nás skrátka bude musieť Ford prísť s typickými akciovými cenami, lebo za cenníkové ceny veľa vody nenamúti. Na západe ale nemám pochybnosti, že bude ak nie kráľom, tak v top 3 predajov v triede.
Z nášho pohľadu je stále dôležité, koľko auta za svoje peniaze dostanem a z tohto pohľadu Fiesta očividne nebude tá pravá voľba a nová Ibiza/Polo s ich takmer céčkovými rozmermi poslúžia lepšie.
Čo je potešiteľné, je fakt, že Fiesta stále jazdí ako... Fiesta, teda etalón triedy a človek nemusí kupovať rovno hotheč, aby sa v malom aute zabavil, za to Fieste palec hore.
Horšie to vyzerá s tou prémiovosťou. Už z fotiek ma upútali na pohľad neveľmi hodnotné materiály a čakal som, či to redaktor spomenie; spomenul, evidentne to teda bude i v tomto ohľade typický Ford. To sa trošku bije s tou deklarovanou snahou o posun FIesty vyššie, spolu s vyššou cenou. Pretože prvá použiteľná Fiesta je z môjho pohľadu až Ecoboost, ktorý i v najslabšej verzii s najnižšou výbavou stojí 356t Kč a to je za malé, nevybavené auto naozaj dosť.U nás skrátka bude musieť Ford prísť s typickými akciovými cenami, lebo za cenníkové ceny veľa vody nenamúti. Na západe ale nemám pochybnosti, že bude ak nie kráľom, tak v top 3 predajov v triede.
micre novej sa vycita pomaly to iste, ale tiez si myslim ze 300l kufor a do zadu decka staci na tuto triedu... akurat micra ma zatial stale problem s tymi benzinakmi resp vykonnejsou verziou...
inak neviem co ma autor proti vyplnam dveri, su mohutne dobre strukturovane rozhodne nie taky uzky papier ako napr vo fabii... pri tom aj fabia aj octa maju na dverach tvrdy bakelit o rapide nehovoriac
inak neviem co ma autor proti vyplnam dveri, su mohutne dobre strukturovane rozhodne nie taky uzky papier ako napr vo fabii... pri tom aj fabia aj octa maju na dverach tvrdy bakelit o rapide nehovoriac
Jaros71
Design za mne je spíš zklamání a větší facelift ala Corsa či Punto..
Prostorově si totiž auto moc nepomohlo.. :no:
Fordím nadšencům se asi líbit bude , osobně nadšen moc nejsem.
Průměr designem , podprůměr prostorem a motory.
Tragická je cena..
8-s
Mnohá konkurence je na tom lépe.
Prostorově si totiž auto moc nepomohlo.. :no:
Fordím nadšencům se asi líbit bude , osobně nadšen moc nejsem.
Průměr designem , podprůměr prostorem a motory.
Tragická je cena..
8-s
Mnohá konkurence je na tom lépe.
Deadlift
Vzhledem k tomu že trihrnek mám v predchozí Fieste úplně nerozumím proč ho někdo kritizuje když s nim nikdy pořádně nejel >:D Kolem 140 koní dříve mělo jen ST.
Zase bych z toho nedělal takové drama, tesim se na nové ST.
Určitě do Focusu nebo Mondea bych trihrnek nechtěl ale ve Fieste mi smysl dává už kvůli váze. Jestli ten motor může mít v sérii 200 PS tak to bude moc hezké svržení.
Zase bych z toho nedělal takové drama, tesim se na nové ST.
Určitě do Focusu nebo Mondea bych trihrnek nechtěl ale ve Fieste mi smysl dává už kvůli váze. Jestli ten motor může mít v sérii 200 PS tak to bude moc hezké svržení.
A teraz úprimne: naozaj by si dal prednosť trojvalcu 1,5 pred 2,0 R4?
Ako fanúšik a majiteľ Fordu hovorím, že R3 v hotheči si môžu vo Forde strčiť niekam, ja by som práve kvôli motoru bral GTI.
Ako fanúšik a majiteľ Fordu hovorím, že R3 v hotheči si môžu vo Forde strčiť niekam, ja by som práve kvôli motoru bral GTI.
Tak 1,0 zabírá ve Fieste polovinu místa než I4 Ecoboost třeba v ST. Tak rozložení hmotnosti je lepsi. Kultivovaný o moc méně 1.0 Ecoboost není i vybrace jsou rozumné. Jediné co chybí odezva motoru v celem rozsahu. Tam má větší objem určitě návrh.
Jsem zvědav na 1,5... hlavně průběh výkonu bude důležitý... v každém případě že by to auto vůbec nefungovalo je zbytečná úvaha. Stačí se projet s 103 kW :-)
Mimo to cena určitě bude rozumnější než u Yarisu...
Jsem zvědav na 1,5... hlavně průběh výkonu bude důležitý... v každém případě že by to auto vůbec nefungovalo je zbytečná úvaha. Stačí se projet s 103 kW :-)
Mimo to cena určitě bude rozumnější než u Yarisu...
No práve tou cenou ST si nie som zrovna istý. Keď ten najsilnejší liter stojí skoro pol milióna (viac, než aktuálna FieSTa), tak u ST sa obávam ceny ďaleko prevyšujúcej 500t, môj odhad je 550t.
Do hot hatche podle mě prostě patří čtyřválec o rozumném objemu, a ne...tohle. Fungovat to jistě bude, ale Polo 2.0 TSI bude fungovat lépe.
Prvý litrový ekobust promovali, že má minipôdorys A4, ale v aute sa to nikde neprejavilo a myslím, že ani na hmotnosti. Je to taká katalógová výhoda ako spotreba. Keď sa zmení metodika merania normovanej spotreby, pôjdu trojky do hája. Trojvalce sa začali robiť masovo len kvôli úradníkom a to nikdy nie je dobré. Samozrejme, aby to ľudia masovo neodmietli, museli to výrobcovia dotiahnuť na akceptovateľnú úroveň, ale väčšinou len akceptovateľnú, nie výbornú. Štvorvalce sú väčšinou kultivovanejšie, bez vibrácií a tichšie. Myslím, že tak ako pri dízloch tak aj pri roztrasených trojkách sa vibrácie a hluk časom zvýraznia a po 7 rokoch budú chrumkavé.
je to tak 60% of story ... v japonsku mali turbo R3 historiu a nebolo to o emisiach ale o vykone, hmotnosti ... dnes je to vytriggrovane do uplneho nezmyslu, ale nad 2000ot je ich pruznost lepsia ako na R4 podobneho vykonu... ak by bola miesto 1,0t nejaka 1,6 s dlhym zdvihom stavana na nizke otacky a priebeh krutiaku 2000-5000ot tak by bola urcite tazsia a zas by jej aj tak vsetci vycitali, ze stale nezatahuje mohutne ako turbo lebo 180nm nenaskrabe nikdy a hore kvoli vysokemu zdvihu a nizkootackovej charakteristike zas uz netahne, huci a trapi sa... skvely priklad je Yaris 1.5 .... hmotnost na predok ma urcite vyssiu ako 1,0t
vidim velke plus akurat v zivotnosti a servise, co nie je zase take zanedbatelne... ked uz tak sa mi viac lubi 1,5vtec je to spravna tociva malorazka, dole mrtva ale na normal jazdu staci a hore je to co ma byt, nehra sa na preplnovany motor a s kratkym 6kvaltom je to proste parada ... pripadne 1.5 skyactiv v MX5
vidim velke plus akurat v zivotnosti a servise, co nie je zase take zanedbatelne... ked uz tak sa mi viac lubi 1,5vtec je to spravna tociva malorazka, dole mrtva ale na normal jazdu staci a hore je to co ma byt, nehra sa na preplnovany motor a s kratkym 6kvaltom je to proste parada ... pripadne 1.5 skyactiv v MX5
lamal
´´nejsilnější motor zatím získáte právě jen ve verzi Vignale, nejsilnější turbodiesel pak prozatím vůbec, nicméně později má dorazit i na český trh´´
z Autoweb.cz
z Autoweb.cz
ales5
Interiér i exteriér vypadá vydařeně, ale ty motory...
Doufám že ten 103 kw 1.0 Ecoboost nebude i v Mondeu >:D
Doufám že ten 103 kw 1.0 Ecoboost nebude i v Mondeu >:D
×
Sdílení komentáře
×
Auto mi na prvý dojem pripomína staručkú corsičku spred desiatich rôčkov. :no: A možno v oranžovej metalíze očarí kdejakú starú paničku.