Cílem Hyundai je pro rok 2021 post nejúspěšnější asijské automobilky v Evropě. Pomoci tomu má strategie sázející na DNA značky, mobilitu, SUV i výkonné vozy.
Jenže vtip je v tom, že oni dělají pořádně všechno, jsou totiž velice ambiciózní a navíc jsou velcí puntičkáři. Tím, že značka Hyundai vlastní ohromné množství dceřinných společností a v každé z nich má mnoho špičkových odborníků zaručuje, že každý tento odborník dělá jen to, čemu do detailu rozumí. Společnost Hyundai si jen hlídá, aby finální produkty zaručovaly značce skvělé jméno a úspěch na globálním trhu. Jinak Korejci jsou velmi ctižádostivý národ, stejně jako například Japonci.
Jinak se tímto omlouvám za ,,překlep" v mém předešlém příspěvku, kde místo slova ,,mimo" špičkových osobních aut vyrábí... mělo být samozřejmě ,,vedle".
Re: V prvé řadě by měli dělat slušné a pravdivé reklamy...
Já se na reklamy dívám rád...akorát mě serrou tím, že mě do teho pořád montujú jakési seriály.... >:D Jo, a motorky sleduju pečlivě...to je paráda ....;-) F-1 je nuda... :no:
Re: V prvé řadě by měli dělat slušné a pravdivé reklamy...
nemám potrebu robiť advokáta žiadnej značke, ale keď niekde napíšem A je treba napísať aj to B, proste konkurenčný boj je taký aký je a každá značka k nemu pristupuje inak. U nás napr. Hyundai podobné nezmysly nešíri. :-) A robiť si závery na základe reklamy na jednom konkrétnom trhu ... to je trošku detinské nemyslíš?
Re: V prvé řadě by měli dělat slušné a pravdivé reklamy...
Taky se mi jejich přistup včetně reklam přiči, ale osobně bych se ještě vice styděl jezdit ve škodovce, diky jejimu až nezdravemu protěžovani a dělani z ni něco co neni a nikdy nebyla.
Re: V prvé řadě by měli dělat slušné a pravdivé reklamy...
plne ťa chápem,tiež viac-menej žijeme bez sledovania TV (aj keď jednu máme).
Jedine čo tam pozriem je F1 a občas Moto GP.
Ostatný členovia nepozerajú ani toľko čo ja.
Re: V prvé řadě by měli dělat slušné a pravdivé reklamy...
Třeba volný čas! Vyhledám si (svobodně), co chci já, nikoliv, co nějaký dramaturg výběrem dementních seriálů prošpikovaných ještě o level hloupými reklamami (viz asi Hyundai) a to v nějakém konkrétním čase.
Smutné je, že, když chci telefonovat příbuzným, musím se trefit do nějakého času, kdy nesedí u bedny, protože by jim mohlo něco uniknout. To je hodně smutné, nemyslíš?
Sorryjako, že jsem si postěžoval... :-)
Mezi východními a západními Němci byl a stále je velký rozdíl. Mnohem větší však je u Korejců. Je naprosto propastný!
Pozn.: Ekonomicky - my (ČR) jsme ti, kteří Jižní Korei koukají z veliké vzdálenosti na záda. A přitom před cca 30 lety na tom byly obě země podobně.
Možná, že máš jasno, ale objektivně je to jinak.
Já mám jasno v tom, že Korejec je Korejec, jestli žije na jihu nebo na severu. Zrovna tak jako tenkrát západní a východní Němci. Pořád Němci...co ti není jasný?
Re: V prvé řadě by měli dělat slušné a pravdivé reklamy...
Před lety běhaly hodně často i v rádiu (dnes nevím), nebo na Youtube a podobně. Na reklamu nemusíš jakkoli reagovat, stačí že ti (daná značka/produkt) uvázne v podvědomí.
Jinak stále nějak nechápu, jak vyhození jednoho spotřebiče člověku přinese ohromnou svobodu a duševní klid, ale budiž.
Srovnávat reklamy Audi s Hyundaiem to je docela troufalost. Marketing Audi je promyšlený, troufalý, většinou vtipně provedený, viz nekonečné parádní reklamní bitvy Audi vs. BMW. Reklamy Hyundaie (teda u nás) jsou naprostá ubohost a nabubřelost bez jakéhokoli nápadu nebo vtipu. Ale tak oni ví, že to předkládají českýmu člověku, ten skočí úplně na všechno. Proti autu nic nemám, ale kvůli reklamě bych si to nekoupil.
Re: V prvé řadě by měli dělat slušné a pravdivé reklamy...
Trochu jiný úhel pohledu: Kde ty reklamy vidíš? Já nikde. Už několik let jsem žádnou reklamu na Hyundai neviděl (ale čtu o nich někde pořád). Jak je to možné? Prostě nemám televizi! A je to naprostá paráda... svoboda! Pokud si teď myslíš, že jsem exot, tak to jsi na omylu. Lidí, kteří TV nemají a nechtějí přibývá takovým tempem, že z toho mají TV stanice osypky. Jestli mohu - s prominutím - jen * se řídí reklamou (a jakkoliv na ni reaguje).
No vidíš, někomu třeba vadí to, že Škoda má logo značky na kdejakém deklu od kanálu. Pořád lepší LCD, meteostanice, vysavač, než kanál. A třeba taková Yamaha je původně značka vyrábějící hudební nástroje.
Jinak, Hyundai je až nepředstavitelně obrovská společnost, jedna z největších na světě, zaobírající se různorodou činností, podnikáním. Kupříkladu, má největší automobilový výrobní závod světa v jihokorejském Ulsanu, je největší světový výrobce největších dopravních lodí, druhý největší světový výrobce vysokopevnostní oceli, mimo špičkových osobních aut vyrábí autobusy, kamiony, nákladní, speciální, stavební auta, vlaky, včetně rychlovlaků (400 km/h) na el.magnetický pohyb, vojenskou techniku - Hyundai Rotem (válečná plavidla i pro U.S. Army, ponorky, např. jedny z nejlepších tanků světa, OT, aj.), staví na klíč dálnice, letiště, železniční tratě, mrakodrapy, rafinerie, elektrárny, největší průmyslové podniky, podniká v bankovnictví, ve svých automobilkách používá svoji výrobní techniku, roboty, robotické linky, do svých aut navrhuje a vyrábí špičkovou elektroniku včetně Hi End zvukové aparatury své značky Lexikon, lékařskou techniku, bionické končetiny, .... A takhle bych mohl pokračovat dál a dál, že by to zabralo tisíce stránek...
Re: V prvé řadě by měli dělat slušné a pravdivé reklamy...
Jasně, ale Škoda se nikdy nesníží k přímému napadání jiné značky a jejímu výsměchu, ani k jasným lžím o druhu karoserie apod. Srovnáváš prostě nesrovnatelné.
Re: V prvé řadě by měli dělat slušné a pravdivé reklamy...
Sice se nažíte dělat Hyundai ČR advokáta ze všech sil, ale každý kdo sleduje český automobilový trh jasně cítí, že míra arogance a lhaní českého zastoupení této značky je nebetyčná a až neuvěřitelná, zcela nesrovnatelná s chováním jakékoliv jiné značky v ČR. :-!
Re: V prvé řadě by měli dělat slušné a pravdivé reklamy...
A dyt ma pravdu. Diky takovym, jako jsi ty, mam vedomi, ze Hyundai ma nejake divne reklamy. Zadnou jsem totiz nevidel a ani tim nechci travit cas, na koukani jste tu ty a dalsi podobni, tak klidne referujte dal. Je zabavne, jak resite, ze v nejake reklame se spatne uvadi typ karoserie, slepcum je to jedno a zbytek to snad vidi ne. Jen Arese a spol musi asi kvuli tomu cucet na reklamy, aby jim to tam rekli.
Měl jsem doma o této značky LCD pak vysavač a taky meteostanici všechno to bylo na dvě věci. Tak proč kupovat auto s touto značkou. Samozřejmě že to nemá spolu nic společného ale má to na sobě stejný nápis a to mě vadí.
Re: V prvé řadě by měli dělat slušné a pravdivé reklamy...
Hmliste si pamatam na reklamu, ktora vyhlasovala Fabiu ako najlepsie auto v triede. Len na nu ziadni hateri nereagovali tak zapadla. Neustale dokazujes, ze to Hyundai s reklamami robi velmi dobre. Fakt by si si od H. zasluzil odmenu za propagaciu znacky.
Re: V prvé řadě by měli dělat slušné a pravdivé reklamy...
Tak ti děkuji za ocenění! >:D Velice se ale mýlíš, žádná jiná značka v ČR nevysílá tak trapné a lživé reklamy jako Hyundai! Nikdo jiný se například nesnížil k tomu, označovat malé MPV za kombi a hatchback za liftback! A že jim někteří méně inteligentní Čecháčkové sednou na lep, to je druhá věc... :-O Jakou má české zastoupení Hyundaie úroveň, o tom svědčí i jejich snaha o vyděračské jednání se svými dlouholetými dealery, kteří odmítli jejich brutální a pro ně zničující diktát. Naštěstí soudy se těchto prodejců zastaly a Hyundai ČR jim musí uhradit jejich vysoké ekonomické ztráty! :-)
Možná ale pořád je v ČR v TOP 3 prodávaných což je vyloženě žalostný a jen to svědčí o českým zákazníkovi. Ale v Evropě jako v celku není ani v TOP 10 ...
Re: V prvé řadě by měli dělat slušné a pravdivé reklamy...
Tie reklamy su umyselne kontroverzne aby o nich "uzitocni idioti" neustale pisali. Lživé a k blití vychloubačné reklamy Skodovky, skoro nikto nevnima a nevie o nich. Reklamy Hyundai maju vdaka takym ako si ty obrovsky dopad. A ja by som sa napriklad v takom Hyundai Genesis 3,8 V6 alebo Hyundai Equus 5.0-liter V8 vobec nehanbil niekde ukazovat.
V prvé řadě by měli dělat slušné a pravdivé reklamy...
V ČR je image této korejské značky katastrofálně poškozeno jejich lživými a k blití vychloubačnými reklamami. Tuto značku si proto nikdy nemůžu koupit, ani kdybych chtěl (jako že nechci). Styděl bych se v tom někde ukázat! 8-s
Normálně smýšlející zákazník Hyundai koupí bez ohledu na jejich reklamu, nebere ji úplně doslovně a vážně. Je myšlena v lehké nadsázce, aby na sebe upoutala pozornost, a nebyla vzápětí zapomenuta, ale aby se pokud možno o ní vedla široká diskuze (Je v té nadsázce kousek pravdy? Půjdu vyzkoušet, porovnat. Uvidím, třeba nakoupím. Většinou i nakoupí). Takové reklamy jsou v zahraničí naprosto běžné a nikdo normální se nad nimi ani nepozastavuje (neustálé kočkování BMW vs MB, majitelé jejich vozů se jim jen zasmějí a jede se dál...). Myslím, že Hyundai má oproti jiným automobilkám naprosto neškodné reklamy. Na rozdíl např. od takové značky Audi, která musela být vzápětí stažena:
[odkaz]
Oni ty reklamy takové agresivní a stupidní dělají naprosto schválně. Byste koukali kolik lidí se baví v hospodách a v práci o reklamě na Hyundai. No a mají dvojtou reklamu za cenu jedné. Potencionálního kupce to dostane do showroomu alespoň se podívat.
to neni o tom ze tomu nekdo veri nebo neveri, ale ze ta znacka davno neni ta levna nekvalitni korejska, dnes je to konkurenceschopna znacka ktera dokaze delat kvalitni a velice konkurenceschopna auta, staci se podivat na statistiky poruchovosti a na par testu tech aut
v minulem roce by mu na takove "prvenstvi" stacilo prodat v Evrope asi o 20% vic aut, coz je cca 100 tisic aut za rok, takze do 4 let to as tak nerealne neni a klidne se jim to muze podarit
pred Hyundai jsou za minulej rok jen Nissan a Toyota, Nissan za lonsky rok ztracel a Toyota stoupala vpodstate podobne jako Hyundai, prim tak zrejme budou hrat prave hybridy, plug-in hybridy a elektromobily, neb v plug-in hybridech ma Toyota jen jediny model a elektromobil zatim nema zadnej, Ioniq je hodnoceny velice dobre ve vsech jeho variantach a pravdepodobne tak muzou bejt hodnocene i dalsi modely co prijdou, Hyundai spousta lidi desne podcenuje a on si mezitim krasne stoupa v prodejich, davno to neni ta levna nekvalitni korejska znacka co paberkovala v prodejich v Evrope :-!
Nemít ty trapný reklamy kde neustále uráží škodovku, ubohý slogany a to že z těch aut dělají něco nadpozemskýho tak bych je prostě ignoroval řekl si jen nějakej korejskej pekáč a nechal to plavat, ale oni jsou tak ubozí až se mi z toho zvedá žaludek a lidi to ještě kupujou, protože tomu věří ...