Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Barva
| 24. 7. 2017 11:15
Palec nahoru za tu barvu, snad se konečně zase po letech 50 odstínů stříbrných a hounových začnou do běžné nabídky mimo individuál vracet pěkné a pestré odstíny.
Teď ještě kromě zelené přidat turqoise mica, bleu iron, electric orange a rosso competizione a bude na silnici zase veselejc. :-)
Avatar - Floyd
Barva
| 24. 7. 2017 11:19
:yes:
Avatar - Ozzman
Barva
| 24. 7. 2017 11:22
Upřímě, to auto vypadá fakt super a odstíny šedé, hnědé a podobně jsou všude, ale.... já bych asi na autě, které budu mít déle, než rok, také preferoval nějakou klasičtější barvu.

Zde, u takového "unikátnějšího" auta, jako RS5, dejme tomu, ale mít třeba takhle zelenou A4 TDI kombi , po čase by mne to štvalo :-)
Barva
| 24. 7. 2017 11:45
Já si nemůžu pomoct, ale třeba Superb v odkazu mi přijde děsně cool, kolotoč nekolotoč :-)
[odkaz]
Avatar - Ozzman
Barva
| 24. 7. 2017 12:04
Je to zajímavé, ale doma bych ho rozhodně nechtěl :-) Popsal jsem to níže, myslím, že podobně uvažuje hodně lidí, proto jezdí auta převážně černo-šedé.

Také hrozně záleží na typu.... Ferrari si musíš koupit červené, malé auto, jako třeba Fabky, Clia a podobně - těm různé barvy také sluší (nebo nový Golf a žlutá, taky se mi moc líbí), ale sedan či kombik střední třídy, to už je horší a to nemluvím o vozech větších, či velkých SUV.... takové zlaté Q7, které jednu dobu jezdilo po Praze, to už byla opravdu pěst na oko >:D
Avatar - woody-alien
Barva
| 24. 7. 2017 12:26
Já souhlasím s Odanem. Po období, kdy v záplavě nebarev byla největším odvazem nějaká dobře trefená modrá, se snad dostane i na nějaké vhodné BARVY. Mně by takovej střední kombík doma vůbec nevadil. I naživo je to magnet pro oči a na té fotce doslova září. Se podívej jak tam vypadaj ty ostatní "koncerny". ;-)
[odkaz]
Avatar - Ozzman
Barva
| 24. 7. 2017 12:28
Ale já neřekl, že nesouhlasím, jen bych doma asi radši volil tmavší, usedlejší barvu. Takového Supa jsem viděl i na živo (jen sedan) a byl parádní ! No... jak říkám, jsem konzerva... >:-[]
Barva
| 24. 7. 2017 13:49
Přesně! Z dlouholetých zkušeností mám potvrzeno, že takovéto wow barvy se velmi rychle okoukají. A jak bylo řečeno jinde...na menších autech se tyto živé barvy dají tolerovat, ale čím větší auto, tím složitější. A o kalvárii s pozdějším prodejem raději pomlčet.
Avatar - iudex
Barva
| 24. 7. 2017 12:39
Predbehol si ma s dragon skin. Očividne máme rovnaký vkus, my musíme mať asi aj rovnaké autá. :-)
Avatar - white label
Barva
| 25. 7. 2017 00:01
A hlavně je máte stejně "barevná"..., typičtí příznivci "barev"! >:-[]

P.S. Není to o tom, jestli je to šedá, hnědá, zelená, červená..., je to o konkrétním odstínu, díky odstínu může např. šedá "zadupat" červenou a naopak.
Avatar - woody-alien
Barva
| 25. 7. 2017 00:37
Však ta nabídka "barev" byla skutečně velkorysá... ;-)
Avatar - white label
Barva
| 25. 7. 2017 01:17
Jasně, ale i kdyby byla, je to zase o odstínu, např, Porsche má dva odstíny červené a jeden z nich mi vůbec nic neříká, druhý naopak a v obou případech je to červená. A tak je to i u dalších barev, včetně šedé, hnědé...
Barva
| 25. 7. 2017 09:05
Vidíš, mne napríklad sa z bežnej ponuky vyberá zle. Kto má, povedzme, v ponuke 10 lakov, tak jeden je červený, jeden modrý, a zbytok od bielej cez rôzne stupne šedi až k čiernej. Bieda. Pozri sa do ulíc na kolóny áut, a vidíš to isté spektrum.
Avatar - white label
Barva
| 25. 7. 2017 12:34
Ano, nabídka dnes bývá obvykle velmi málo pestrá, ale to nepopírá to, co jsem napsal o odstínech. A méně barev v nabídce snižuje pravděpodobnost dobře trefených odstínů.
Avatar - iudex
Barva
| 24. 7. 2017 12:32
A ja zase myslím, že sa netreba úplne farebne obmedzovať ani vo väčšom aute, napr. aktuálny Superb Sportline vo farbe dragon skin je paráda, výrazný a robí dojem, z inak všadeprítomného auta robí razom niečo, za čím sa otočíš: [odkaz]
Osobne som rozhodnutý, že ak Superb, tak s nejakou výraznejšou farbou, buď dragon skin, alebo niektorú z fleetových farieb: [odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ozzman
Barva
| 24. 7. 2017 12:46
Ta oranžová se mi líbí nejvíce :-) Jak jsem psal, obdivoval bych ti takového Supa, líbil by se mi, ale nakonec bych byl rád, kdyby ten můj byl černý, či tmavý :-)
Avatar - woody-alien
Barva
| 24. 7. 2017 13:09
Neříkal si náhodou, že černou už bys nekoupil ? ;-)
Avatar - Ozzman
Barva
| 24. 7. 2017 13:22
Říkal, proto píšu, nějaký jiný tmavý odstín ( nebo modrou metalízu, ta mne docela dlouhodobě baví).... ono asi takhle, ta černá je peklo na údržbu, ale časem jsem za ni rád, protože když si dám práci, tak naleštěné auto prostě vypadá k světu i po letech :-)
Barva
| 24. 7. 2017 13:12
Z toho tveho vyberu za me vede ta zluta (za predpokladu ze u tebe ve meste nejezdi v podobnem odstinu taxi superby, to by me asi stvalo). Oranzove bych se vyhnul, z vetsich /drazsich aut za me sedela jen na X1 [odkaz] ale na ten superb se mi nehodi. Cervena si pak vylozene rika o combo s cernou (listy, maska, kola...). :-)
Avatar - iudex
Barva
| 24. 7. 2017 13:20
Keď sme pri oranžovej, videl si na novej 1er/2er novú farbu Sunset orange? Č ona ňu hovoríš? [odkaz]
Tiež vytrhnutie z tej šedej nudy, akurát pri M140i je jeden problém, že brzdy sú lakované na modro a to sa hodí okrem modrej iba k "nefarbám", s melbourne red a sunset orange sa to dosť bije.
Barva
| 24. 7. 2017 13:24
Nazivo nevidel, za sebe nemuzu soudit. Na obrazku je ale hezka (narozdil od te predesle oranzove z 1er, ktera mi na ni spis vadila).
Ano, barvit brzdy na modro byl napad za vsechny prachy, jak pises, k vetsine barev to bude jak pest na oko. Asi snaha prodat vic MPerformance priplatku (jine brzdy, myslim ze dodavane v trech ruznych barvach brzdicu, ale to je jako z jedne kriklave louze pod jiny a jeste kriklavejsi okap [odkaz] >:D
Avatar - woody-alien
Barva
| 24. 7. 2017 13:35
No tvl, to už je jak výměnný kryty na mobily. >:-[]
Avatar - iudex
Barva
| 24. 7. 2017 13:40
Ani mne sa predošlá oranžová (Valencia orange) nepáčila, na nasvietených promo fotkách fajn, naživo bez priameho slnka taká vyprašivelá. Ale táto sunset orange vyzerá lepšie; mimochodom je aj na 4er: [odkaz]
Nedávno som videl M4 s oranžovou Sakhir orange a to bola bomba, neskutočne vydarená farba: [odkaz]
Barva
| 24. 7. 2017 13:49
Oranzova to ma u me tezke, velice malokdy se mi libi a i to jeste malokdy pri kazdem svetle. V tomhle mam radeji cervenou, mozna je snazsi ji trefit tak aby byla hezka, nevim, ale vybavim si daleko vic kombinaci aut v cervene co se mi libili nez v oranzove.
Ad tvuj druhy link, ano, tam vypada naprosto famozne, ale pak vidim tuhle fotku [odkaz] a uz si tak jisty nejsem (cti spis zase tihnu k nelibi).

Co se mi treba vzdycky libilo byl Focus ST s R5 v te jeho inkarnaci oranzove. To se mi libi do dnes. :-)
Avatar - iudex
Barva
| 24. 7. 2017 14:00
Ja som práve tú M4 videl naživo a v reále má tá farba oveľa bližšie k tomu môjmu odkazu, je skôr taká sýtejšia oranžovo-červená než typická oranžová. Ale ako píšeš, dobre trafiť oranžovú je kumšt, pri červenej sa to dá jednoduchšie. Ak sa ale oranžová podarí, je to paráda. Preto som zvedavý, ako naživo bude pôsobiť sunset orange (ak sa mi niekdy taký bavorák vôbec podarí uvidieť).
Barva
| 24. 7. 2017 14:05
Už sem to někde jinde psal. V M performance parts jsou v nabídce třmeny i v jiných barvách. Ale FOE má pravdu. Žádná z nich není každého "a cup of tea"...:-!
Barva
| 24. 7. 2017 13:32
Máš SZ..... :-!
Barva
| 24. 7. 2017 14:17
Ta cihlová/oranžová je hezká, ale tu žlutou/zlatavou bych nechtěl, připomíná mi to taxík ať se na to koukám ze všech stran :-)
Avatar - iudex
Barva
| 24. 7. 2017 14:23
Dragon skin nemá nič spoločné s taxikárskou žltou, tiahne skôr k zelenej: [odkaz]
Avatar - twistedTSD
Barva
| 24. 7. 2017 14:22
:yes: Zrovna jsem dumal, jak asi vypadá Superb v Tangerine. [odkaz] Tady by se mi volilo těžko. Na jednu stranu jsem chtěl své další auto černé, ale u škodovky žeru modrou Lavu, i šedá Quartz se mimořádně povedla a možnost příplatku za něco nekonfekčního je taky lákavá.

Ale docela mě zarazilo, že pro Sportline není kromě žluté v nabídce nic než 50 odstínů šedi. Ani červená...v té teď mimochodem asi objednáme menšího sourozence, páč stojí pár korun a s vhodnými doplňky má šmrnc. :-)
Avatar - iudex
Barva
| 24. 7. 2017 14:25
Jj, to je paradox, pre Sportline, ktorá si výraznejšiu farbu vyslovene pýta, nie je okrem žltej dragon skin nič. Pritom bežný Superb má cca. 50 fleetových farieb vrátane výrazných až excentrických. Tá tangerine je napr. super. Ja by som ale najskôr volil raspberry red.
Avatar - _Karel_
Barva
| 24. 7. 2017 14:27
Červená že není? Já viděl u Bayera červenou předváděčku, takže určitě jde. (Sup Sportline)
Avatar - twistedTSD
Barva
| 24. 7. 2017 14:33
Sportline v ní byl i představen, ale v konfigurátoru ji nenajdeš, možná prostě červenou vyřadili. Nicméně není nemožné, že ji v showroomu nějak vyškemráš. :-)
Avatar - _Karel_
Barva
| 24. 7. 2017 14:36
jj, teď koukám do konf. a fakt totální mrtvo, tragédie. Věřil bych, že to je nějaký dočasný problém, to nemůžou myslet vážně.
Když si v konf. kliknu na sportline, musím odebrat dragon skin a přidat zvláštní lakování - které je - dragon skin. Fakt asi chyba.
Avatar - iudex
Barva
| 24. 7. 2017 14:43
Ako píše kolega, spočiatku červená k Sportline bola, ale už nie je. Pritom k červenej sa najviac hodí ten čierny optipaket, ktorý má Sportline sériovo.
Barva
| 25. 7. 2017 08:56
Červená byla vyřazena a bude nahrazena červenou Velvet, která je teď v nabídce na Karoq... Klasická červená Corrida byla v nabídce snad cca 2 měsíce na Sportline... :-) Info od zaměstnance Škody... :-)
Avatar - iudex
Barva
| 25. 7. 2017 09:37
To je dobrá správa, pekná červená metalíza by sa na Superb hodila a táto Velvet red vyzerá výborne. Akurát neviem, čo je na nej prémiové a prečo je drahšia, ako klasická metalíza.
Avatar - white label
Barva
| 25. 7. 2017 12:38
Na první pohled to tak vypadá, ale je tam i několik "nebarev", z "barev" na sp. line aktuálně pouze ta ds.
Avatar - wakantanka
Barva
| 24. 7. 2017 12:49
Ja som raz stretol v takej zelenej, možno o kúsok svetlejšej GLS na CZ značkách. Fakt je ale ten, že za tým autom otočil hlavu každý. >:D
Barva
| 24. 7. 2017 20:53
To se mi nelibi vubec a majitel by si to mohl aspon umyt, kdyz uz utratil tolik penez za barvu.
Barva
| 24. 7. 2017 11:52
Proc stvalo? Kdyz je neco hezke, bude to snad hezke i za rok... ? ;-)
Avatar - Ozzman
Barva
| 24. 7. 2017 12:01
Myslím, že by mne to omrzelo.... černá bude krásná a elegantní pořád, stříbrná, či šedá také, stejně jako nějaká tmavě modrá.....

Je to i auto od auta, na kombiku střední třídy může jedne rok vypadat červná "in", či žlutá.... ale až vyjde z módy, bude to spíš jako pěst na oko.... Podobně to mam i s bílou... dnes je docela moderní, ale za 5-10 let už to auto nebude taková bomba.
Barva
| 24. 7. 2017 13:08
Vse co jsi vyjmenoval mi prijde jako "koupim neco, co mi uz ted prijde napul (kdyz dobre) nudne, ale je to hra na jistotu". Zvlast ta cerna, neznam jedine auto kteremu by cerna slusela nejvic, cti nemelo v nabidce jinou barvu ktera by mu neslusela vic. Cerna ano, jako pan generalni na svou S Klasse, ale jinak? Jde to vzdy jinak a lepe.

Neni cervena jako cervena, neni zluta jako zluta. Jsou zlute, ktere mi vadili uz pri uvedeni a jsou zlute ktere vypadaji super i po letech. To same s cervenou, pokud je to hezka cervena tak vypada dobre ted a bude i za 10 let. Pokud je to cervena nehezka (za sebe tam radim treba takove ty cihlove odstiny, sveho casu caste na skodovkach, BMW a jinde) pak ji nepomuze nic. V obou pripadech ale kdyz zvolim dobre, zvolim podle me lip nez se to snazit uhrat na jistotu a jit do sede treba.

PS: Ojetiny co si drzi nejlip cenu jsou prave v zlute. ;-)
Avatar - Ozzman
Barva
| 24. 7. 2017 13:27
Jo, hra na jistotu, to si vystihl přesně :-)

Mám černé auto, vadí mi jeho údržba, je to hrozné, ale když se umyje a naleští, pořád vypadá dobře a důstojně. Známý má starší Passat, je obyčejně červený... tenkrát vypadal zajímavě, dnes už to působí trochu... zvláštně.

Jak říkám, je to auto od auta....v pátek jsem slintal nad M4 coupé v modrozelené.

P.s. pokud bych měnil auto co 3 roky, asi bych byl také odvážnější, protože třeba ten Superb v nějaké barevné kombinaci až pastelové barvy s černým paketem se mi líbí moc :-)
Barva
| 24. 7. 2017 13:43
Tak se toho u pristiho auta neboj. ;-)
Timhle stylem uvazovani prochazela zena pred 3 lety, jestli vzit sedou jako jistotu, ktera se ji i vazne hodne libila anebo zlutou, ktera se ji libila precijen jeste o kousek vic, ale bala se zda se ji neokouka. Koupila zlutou, ma ji tri roky a do ted je sakra rada, ze tehda nevymekla a koupila to co 1) se ji vazne libilo nejvic a za 2) co ji zaroven do dnes dela radost i tim ze je vyrazne raritnejsi nez vsudepritomnych 50 odstinu sedi.
Barva
| 24. 7. 2017 15:19
Aha. Tvoje žena je "a bit of a show-off"...... ;-)
Barva
| 24. 7. 2017 15:33
Nerozumim.
Barva
| 24. 7. 2017 15:48
....ráda upoutává pozornost........ ;-)
Barva
| 24. 7. 2017 16:12
Ale kdeze ;-)
Barva
| 24. 7. 2017 16:16
....asi jako každá trochu šikovná ženská......... ;-) Mám jednu takovou doma, tak vím o čem mluvím..... ;-)
Barva
| 24. 7. 2017 15:10
Můžu ti potvrdit, že kdybys měnil auta každé 3 roky, tak bys musel být s barvama móc opatrný. Ono se totiž auta s "odvážnýma" barvama pak móc složitěji prodávají. :-!
Avatar - twistedTSD
Barva
| 24. 7. 2017 14:48
Máme teď v rodině starší Galaxy, černé se zatmavenými skly. A zrovna tohle auto bych v žádné jiné barvě nebral, černá dělá z totálně fádního soccer mom vehiklu elegantní vůz. I na své auto bych ji bral všema deseti.

Co se týče žluté, jsem alergický na tu novou u VW, co v ní představují snad každý nový model. Ta mi přijde až cirkusácká.
Barva
| 24. 7. 2017 11:29
To máš pravdu, ostatně takový Arteon vypadá v jiné než reklamní žluté kurkumě naprosto fádně.
Nicméně právě tato spitfire zelená mi k audině úplně nesedí.
Avatar - Warrual
Barva
| 24. 7. 2017 11:43
U takových aut se malý výběr "barevných" laků dá překousnout. Zoufalost je to u Miaty, kde je nádherná červená a pak už nic. ;-\
Barva
| 24. 7. 2017 12:13
No, pravda je, že koupit Miatu v jiné než Mazda červené, by asi byla neodpustitelná chyba. Zrovna včera jsem jednu novou viděl a vypadá prostě nádherně. Jenže na druhé straně pak člověk skoro nevidí Mazdy v jiné barvě.
Barva
| 24. 7. 2017 15:25
MX5 se nabízí i s šedomodrou nebo modrošedou metalízou....také pěkná... :-!
Avatar - salamoon
Barva
| 24. 7. 2017 12:00
tak tato zelena je z tych novych audi lakov jedina pouzitelna (teda okrem klasik biela a strieborna)....
ale aj to musi svietit slnko.
ked je pod mrakom, vyzera rovnako fadne, mdlo a "vyprate" ako vsetky ostatne nove laky (pre a5,s5,rs5,q5 a sq5) v ponuke.... :no:
Barva
| 24. 7. 2017 12:11
To sedí, výběr z pěti metalických laků, přičemž jeden odstín horší než druhý.
Barva
| 24. 7. 2017 12:32
Tohle je odvaz.... :-)Neuvěřitelné, jak to tomu autu sluší... :-)
[odkaz]
Avatar - _Karel_
Barva
| 24. 7. 2017 12:47
Mě se žlutá na některých autech líbí, ale tohle teda néé, pro mě naopak děs. :-)
Barva
| 24. 7. 2017 15:28
Yellow submarine..........něčí manželce by se to líbilo....moc... ;-)
Barva
| 24. 7. 2017 15:55
Tyrkysovou mám na autě. Nemůžu se zbavit dojmu, ze je to ta nejlepší barva, kterou jsem viděl. Ve dne až autorové tóny, v noci je tmavě zelená.
Avatar - _Karel_
Barva
| 24. 7. 2017 15:58
autorové tóny - ? :-)
Barva
| 24. 7. 2017 16:30
Azurové. Pitomý telefon >:D
Barva
| 24. 7. 2017 19:18
Jinak v techničáku mám napsáno u barvy: zelená.
Já jsem v první chvíli nechápal, ale večer je to tmavě (až lahvově) zelená.

[odkaz]
Avatar - _Karel_
Barva
| 24. 7. 2017 19:23
Na fotce je pneu podvozek v nejnižší poloze? Na pohled neuvěřitelně nízké. Dá se v tomhle nastavení i jezdit, nebo je to jen stacionární poloha?
Barva
| 24. 7. 2017 19:46
Jo, v každé poloze se dá jezdit ;-)
Hlavně mám ty nejmenší pidi kola, kdybych tam dal 22" ...

Tady je dynamic a nejnižší poloha (0-250 km/h) plus sluníčko a modrá:

[odkaz]

A tady je off road a nejvyšší poloha (0-25 km/h) minus sluníčko a tím pádem zelená:

[odkaz]

Trochu off-topic. Spotřeba je více než dobrá, mám zatím (pod dvou měsících najeto 9000 km)...

[odkaz]
Avatar - speedfred
Barva
| 24. 7. 2017 20:09
Hmm,tak spotreba pri tej priemernej rýchlosti je zaujímavá na takú stodolu.
M3 je už predaná?
Barva
| 24. 7. 2017 20:56
Ano. Ale budu objednávat identickou. Nějak bez ní nemůžu žít. Audi je super, ale takové moc sterilní. Někde jakobych to už slyšel >:D
Avatar - speedfred
Barva
| 24. 7. 2017 21:54
dobrý holuby se vracejí/stará láska nehrdzavie ??
M4 je už mimo môj rozpočet ,inak by mi parkovala v garáži a v manuály.
Avatar - _Karel_
Barva
| 24. 7. 2017 20:14
Hezký fotky :-) :yes:
Ta spotřeba je neuvěřitelná. Naše Q5 se starším naftovým třílitrem bere tak 8,5 při klidné jízdě. Tvoje auto váží tak o půl tuny víc, téměř dvojnásobný výkon..... pecka.
Barva
| 24. 7. 2017 20:55
Ona ta potvora často odpojuje motor od kol a dá neutrál. Jakmile je táhlé klesání, hned dává N.
A pak, bez zátěže (což je dálnice při legálních rychlostech) je to dvouventil.
A pak, PP asi dost kecá, realita bude vyšší - neměřil jsem ještě.

;-)
Avatar - speedfred
Barva
| 24. 7. 2017 21:58
no keby to jazdilo aj za 7-8 tak je to hodne dobrý consum na výkon/váha/čelná plocha.
občas keď sa mi podarí prepnúť auto do eco pro tak tiež mi v klesaniach dáva asi N a motor je na voľnobehu.
Barva
| 24. 7. 2017 19:58
Vim vim, vsak ti lajkuju co se da :-) Krasny auto!
Barva
| 24. 7. 2017 20:04
Děkuji, děkuji. Aha, tak možná proto jsi o té barvě psal. Problém (nejen Audi) je, že nemáš jako vybírající zákazník představu. Těch nestandardních odstínů je vidět na silnicích strašně málo.
Něco je tady: [odkaz]
Avatar - boost.
RS
| 24. 7. 2017 11:56
Viděl jsem naživo, znatelně hezčí než klasická A5 díky rozšířenýmu bodykitu. Ale stejně bych preferoval TT RS. :-!
Avatar - speedfred
Od kedy
| 24. 7. 2017 11:58
má M4 pohon 4x4 ? (tabuľka)

kupéčka mám strašne rád,ale u A5 som neprišiel na chuť ani jednej generáci. Zvezenie to musí byť ale fajn.
Avatar - iudex
Od kedy
| 24. 7. 2017 12:37
Túto generáciu A5 nepoznám, ale skúšal som minulú a musím potvrdiť, že to kupé má niečo do seba nielen vizuálne, ale aj jazdne. Predsalen to auto je o niečo nižšie, prikrčenejšie ako sedan, má zrejme nižšie ťažisko a odlišne naladený podvozok a ono je to cítiť. Ale mne osobne sa už táto veľkosť auta zdá pre športové jazdenie príliš, na vymetanie zákrut je vhodnejšie niečo s kratším rázvorom a celkovo dĺžkou (ako napr. Tvoje auto).
Avatar - speedfred
Od kedy
| 24. 7. 2017 13:01
predchádzajúca gen. mi prišla spredu široká a zadok bol akoby užší ,u tejto gen. je to podobne ale už mi to tak nebije do očí. Nepáči sa mi vôbec ten predok.
Je to samozrejme iba môj dojem.
Avatar - 3_diamanty
Od kedy
| 24. 7. 2017 13:11
ten siroky usmev posobi uz kusok inak ako tie predosle masky audin ... bude to urcite aj o zvyku.... minimalne aspon tej "exkluzivnej" R8-micke nesedi vobec takyto face .. tu na A5 je to uz podstatne lepsie... mozno prave aj vdaka tej elegantnej zelenej farbe auta
Od kedy
| 24. 7. 2017 15:55
M2,M3 a M4 nenabízí 4x4 pohon. Plán je tento pohon představit na M5 a M6. Zajímavé je, že M140i a M240i s automatem 4x4 pohon nabízí a alespoň v M140i je velmi užitečný.
Avatar - speedfred
Od kedy
| 24. 7. 2017 16:03
ja som narážal na chybu v tabuľke,ale už ju asi opravili.
túto celkom snehovú zimu jazdil iba s RWD a celkom v kľude. :-)
Avatar - iudex
RS5 dragrace s M4 a C63AMG
| 24. 7. 2017 12:45
Pekný dragrace s novou RS5 proti jej najväčším konkurentom: M4 (s Competition package) a C63 AMG: na štvrť míle RS5 s prehľadom zvíťazila, pri pružnom zrýchlení to už bolo iné, tam sa prejavil výkon Mercedesu.
[odkaz]
Avatar - speedfred
RS5 dragrace s M4 a C63AMG
| 24. 7. 2017 15:51
z Vášho výkladu by som si aj tak vybral "iba" to najpomalšie auto - na živo vypadá fantasticky.
Avatar - 3_diamanty
dobra farba
| 24. 7. 2017 13:02
zrovna na kupatko hranatych tvarov je to super farba podla mna... uz na A6 by som ju asi nechcel ale na kupe A5 podal mna pasuje... lebo kupatka zrovna nemusia mat 50 otdienov sedi ako sedany ale je fajn ked su uz skor zlte cervene zelene... proste ked kusok aj vynikaju ;-) :yes:
Testovací auto
| 24. 7. 2017 13:09
Odkaz na auto z testu:

[odkaz]
Avatar - iudex
Testovací auto
| 24. 7. 2017 13:28
15000 ťažkých novinárskych kilometrov a len taká malá zľava? Nech si nechajú.
Avatar - _Karel_
Testovací auto
| 24. 7. 2017 14:03
Skoro 700tis. mi zas tak málo nepřijde.
Testovací auto
| 24. 7. 2017 14:13
Kolik myslis ze byla realna prodejni cena za novotu z konfiguratoru s takhle bohatou vybavou? S tou pocitej a ne s cenikovkou, a aby z toho nakonec nebyla skutecna sleva jen 200tis => jak pise iudex. ;-)
Avatar - _Karel_
Testovací auto
| 24. 7. 2017 14:18
Nemám tucha kolik byla reálná cena, ale ani tahle cena v bazaru přece není konečná. I když půl míče už asi nesleví.
Testovací auto
| 24. 7. 2017 16:02
Já dostal na nové auto do výroby 19 procent.
Testovací auto
| 24. 7. 2017 23:16
tu vidno ako vela spravia fotky.....na fotkach z inzeratu ta zelena vyzera ako farba na garazove brany spred 30 rokov a interier ako jedna velka seda nuda.....
Avatar - CHerokee
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 13:35
...a teď nemluvím o výbavě. Nechápu, proč to má jen 6 válců!!! :-(

A k srovnání, nebuďme úzkoprsí a podívejme se za moře... Audi i přes super automat, 4x4 a všechny elektronické **tka to má zrychlení jako Shlebyna v manuálu (avšak s pořádným motorem). Bylo by zajímavé srovnat tovární Shelby GT350 vs. toto Audi. Kupátka, podobná velikost, pravda cenově i s dovozem se dá Shelby za 2 mio v plné palbě > a pokusit se tak zjistit, proč se ve světě dnes v rámci kupátek prodává amerických sportovních vozů mnohonásobně více než těch evropských.
Avatar - lamal
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 13:39
urcite by to bolo zaujimave zrovnanie, ale myslim ze by to dopadlo podla ocakavani...

audi rychlejsie sofistikovanejsie vo vnutri nezrovnatelne premiovejsie + shelby viac charakteru ale tazkopadnejsi muscle... co ine ?
Avatar - CHerokee
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 14:38
Ta Shelbynka zajela Ring lépe než minulá 911 GT3 RS.... [odkaz]
Avatar - lamal
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 15:02
na okruhu ano, ale pre niekoho kto s tym vie jazdit... zase krotit 500k v zadu cez torsen a relativne tazsi predok to nie je pre chlapa v saku v RS5...

inak suhlas, ze co sa tyka zabavy a pure drive by nebolo o com, lenze takych zrovnani je viac
Tolik peněz a tak málo muziky
| 25. 7. 2017 22:02
Ring je naprosto nic neříkající..
Avatar - iudex
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 13:55
Vyššie som dal link na drag race, kde to RS5 v zrýchlení natrela aj osemvalcovému Mercedesu s 510k. Takže si trúfnem tipnúť aj výsledok toho drag race s Mustangom: RS5 vyhrá. ;-)
A to má RS5 (2,9 V6 450k) bližšie ku klasickému Mustangu 5,0 V8 433k.
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 14:17
Máš SZ... :-!
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 22:21
"Natrela" mu to tam na 400m díky pohonu 4x4. V pružném zrychlení, které je mnohem bližší reálnému světu, jí to nandala jak C63S, tak i M4 Comp. A to tak, že hodně.
Tolik peněz a tak málo muziky
| 25. 7. 2017 08:49
Tak to je prirozene, 4x4 neco vazi a ukousne si z vykonu vic nez hnana jen 2 kola. Tech 450k u M4 je a vzdy bude vic nez 450k u Audi.
Avatar - _Karel_
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 14:01
Já bych řekl, že muziky je dost, ale těch peněz je fakt ještě větší fůra. Tři míče, 2,2 za holobyt...... ;-\
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 16:07
Hm. To je fakt. Já jsem měl cenikovku v podstatě dokonale vybavené M3 2.450
Avatar - _Karel_
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 16:10
+25% - to je sakra rozdíl.
EDIT: no, počkej, automat M3 začíná na 2,25M. Pochybuju, že téměř dokonalá výbava byla za 200t ceníkových. Nemyslel jsi finální cenu po slevě?
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 16:28
2.046 je základ (stav k 17.10.2015).
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 19:15
Renocar má zlatou M3, manual, r.v. 2015, kterou jsem testoval, zlevněnou na 1.6 mil. To už je docela zajímavá cena... :-!
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 19:40
Jo já jsem pak viděl, že Karel myslel M3 v automatu. M3 v základu a pak příplatky.
Automat vyšel na 104 tisíc...
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 14:03
Nenapadaji me dve auta, ktere se na papire muzou zdat takhle blizke, ale ve skutecnosti miri kazde uplne jinam. Jedno s nejkvalitnejsim interierem ve tride, pohonem 4x4 a automatem jako stvorene na rychle presuny napric evropou v jakemkoliv pocasi, svou posadku hyckajici luxusem, asistenty...
... a druhe, do extremu premotorovana a vyhnana zadokolka u ktere nikdo nepochybuje, ze bude veleschopna na okruhu i jinde, ale vse co dela tu nahore zminenou audi skvelym GT postrada.

Kdyz budes o GT350 psat pod clankem o M4 tak to pochopim, precijen jde o EU vs. US odpoved na otazku zvanou "zabava za volantem", ale co konkretne ma teoretickeho kupce hledajiciho rychle, pocasim nezaskocitelne GT zaujmout na mustangu?

PS: Mustang zminen pod nesouvisejicim clankem na ACZ, den jedentisicdvesteosmdesatytreti: checked. >:D
Avatar - CHerokee
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 14:41
Otázku bych položil jinak... má být sportovní kupé s velkým výkonem sterilní? Sterilní může být SUV na rozvoz dětí do práce, ale auto na radost?

P.S. Shelby je jiné kafe než mustang.
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 15:04
Takove auto ma byt takove jake jej chteji kupci. BMW, Ford a dalsi si mysli, ze sterilni byt nemusi / nema, ze takove auto kupci (nejcasteji) nehledaji. Audi si zda se mysli opak, ze hledaji prave takove. Zjevne se to neprodava uplne spatne takze dam zapravdu Audi, ze i takovy kupec se najde.
Takze to treba nemusi byt pro tebe nebo pro mne, taky zijeme v krasne dobe kdy to nemusime kupovat :-) , ale urcite se najde nekdo kdo by si cosi o "malu muziky" rekl naopak u BMW, u Fordu atd. Je to jen o uhlu pohledu a o osobnich preferencich. Ty jen sklouzavas k tomu se na to auto divat skrze preference sve. ;-)
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 16:11
Rozumnější příspěvek jsem dlouho ale opravdu dlouho nečetl. Díky za něj. :yes: :yes:
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 16:27
Tohle je univerzální příspěvek do každé diskuze zde. :yes:
Avatar - iudex
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 17:19
Múdro píšeš i súvislo ver. :-) Tesať do kameňa.
Avatar - woody-alien
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 19:28
:yes: Až jsem si musel ověřit jestli jsem pořád ještě na stránce auto.cz >:-[]
Tolik peněz a tak málo muziky
| 25. 7. 2017 07:57
:yes:

Když vidím kolik palců dolů je za nejinteligentnější příspěvek v diskuzi a srovnám s palcováním výkřikářů, bludařů a ušmudlanců, tak si říkám, že ACZ si svým SM a Blesk směřováním udělala novou, palcovou a velmi jednoduchou fan skupinu :-!

Ty Foe patříš s příspěvky na piedestal ;-)
Tolik peněz a tak málo muziky
| 25. 7. 2017 09:02
Diky panove.
Palce si nevsimam a neresim, ale uprimne nevim co vas na tom tak nadchlo. Jsem si jisty ze to takhle vidime vsichni. ;-) Tady je to jen typicka internetova diskuse a realita pak...
[odkaz] :-)
Avatar - speedfred
Tolik peněz a tak málo muziky
| 25. 7. 2017 09:05
>:D >:D >:D za odkaz
Avatar - _Karel_
Tolik peněz a tak málo muziky
| 25. 7. 2017 09:49
Ty palce jsou fakt neuvěřitelný. Divím se tomu často, a asi nepřestanu. Je těžký pochopit, jak vysoký stav demence musí mít ti, co za tak jednoduchou holou pravdu dali :no: . Ten foe-ho odkaz se psy je mimořádně trefný.
Avatar - 3_diamanty
Tolik peněz a tak málo muziky
| 25. 7. 2017 08:57
A5 vidim ako take cestovne kupatko.... proste to nebude to co chelby alebo mustang... ani corvette... za mna za tu cenu tiez radsej corvette stingray... kazdopadne niekto kto chce silu a docela nenapadnost... tu audi ma pre neho eso v rukave...

A5 RS je presne ten typ auta co povedzme E kupe... proste cestovne velke megakupatko na dlhe cesty... pohodlne.. kusok tazkotonazne nabombovane vybavou a vsetkymi luxusnymi ficurami od vymyslu sveta kde najdes aj to co uz vobec nechces ... samozrejme taka evora ti da vacsiu radost z jazdy a vsadim sa ze ju aj viac precitis navzdory jej mensiemu vykonu .... ale je fajn ze si kazdy moze za danu cenu vybrat to co sam preferuje a co od auta ocakava... ja osobne by som za 2,2 melona si vedel predstavit stingray so 7st manualom ... s ktorym by sa mi urcite necestovalo po dialniciach ani okrsakch o nic horsie ako v RS5 ;-)
Avatar - Ozzman
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 14:22
Hele, chtěl jsem se zeptat, jakým že to jezdíš autem ?
Avatar - _Karel_
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 14:26
>:-[] :yes:
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 15:13
Prípadne otázku zmeniť na : "jazdíš vôbec autom?" >:D
Avatar - Brumbal
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 14:55
Tolik penez za malo muziky? To je trefne protoze muzika v A5 hraje nesrovnatelne s tou repro sestavou v Mustangu, proc protoze cena. Proc se prodava v EU vic levnych ameriky jak coupe od nemcu? Odpoved je stejna, protoze cena :-)
Avatar - CHerokee
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 18:18
Ale Shelby, o kterém jsme psal, nestojí o tolik méně než Audi. Všechno není tak jednoduché, jak popisuješ. Tvou logikou by pak Toyota Gt86 musela jít na odbyt jak rohlík ;-)
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 15:33
Proč se prodá paštiky víc než kaviáru?
Jinak to už snad ani není k smíchu, když se všechny auta na světě porovnávají optikou Mustanga...
kdybys to porovnával aspoň třeba s Nismem 370Z, které je teď aktuálně fakt za super peníze...
Avatar - speedfred
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 15:49
to fakt tá 370Z je za super peniaze,keby som kupoval auto teraz tak neviem,neviem pri akej značke by som skončil.
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 16:10
Máš SZ.... :-!
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 17:23
To Nismo už bude možná až moc ultimátní a srovnávat ho s kadeřník-coupé nebude až tak na místě... ale asi tak na místě jako srovnávat ho s Mustangem...
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 16:15
Migu, chlapče zlatá, dneska nefrajeřím. Jen reaguju fakty. To jen pro případ, ze bys mé příspěvky do diskuze analyzoval, prohnal několikerými psycho testy a následně přijal obecný (avšak mylný) rezultát. ;-)
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 17:22
To ne já. To ten pán z diskuse pod vlogem Honzy Koubka. Já to jenom zprostředkoval zdejším čtenářům, protože mi bylo líto, aby o to byli ochuzeni:)
Avatar - CHerokee
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 18:19
To je těžké, když někdo neví, jaký je rozdíl mezi Mustangem, tedy sportovním GT a Shelby, což je supersport. To pak ažádný optik nepomůže... :-!
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 19:54
Shelby GT350 je supersport? tak možná v Ostravě na haldách.
Děsím se dne, kdy tady vyjde test nějaké 911ky a ty přispěcháš s obvyklou kritikou, že to má jenom 6 válců a motor nemá aní pět litrů >:-[]
Avatar - CHerokee
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 21:14
Víš, co je *, jak si myslíš, že jsi letadlo a vše víš a znáš. To Shelby, o kterém s despektem mluvíš, zajelo na Nürburgring rychleji než minulé 911 GT3 RS...ale to taky není supersport, že? >:D

[odkaz]

Zkrátka, Brouk Pytlík.

P.S. Jo, 911 je pro mě v době turbované mnohem méně zajímavá. Tobě to však je fuk, rozdíl bys ani nejspíš nepoznal.
Tolik peněz a tak málo muziky
| 24. 7. 2017 22:36
Pomůžu si citátem z wikipedie

Supersportovní automobil ("supersport") - vysoce výkonný exkluzivní sportovní vůz, obvykle s motorem uprostřed (např. Ferrari 458 Italia). Podmnožinou supersportovního automobilu je pak hypersportovní automobil ("hypersport") - řidčeji užívané označení pro ty nejsilnější, nejrychlejší, nejdražší a nejexkluzivnější civilní vozy

Má ten Mustang motor uprostřed? Je "vysoce výkonný"? 500 koní je moc? V dnešní době? Je to možná schopné GT /což je i v názvu/ ale do supersportu má opravdu hodně daleko.
Turbo verze platila u 911 za jednu z nejlepších u asi tak 40 let dozadu:)
Ale to asi těžko vysvětlím maníkovi, co věří tomu, že mu výfuk a sání přidá 50 kobyl... anebo co lže jak když tiskne, že to má změřený:)
Avatar - CHerokee
Tolik peněz a tak málo muziky
| 25. 7. 2017 13:08
Někteří mají život tak jednoduchý, když se řídí tím, co káže wikipedie. A to sis ani nestihl všimnout slovíčka "obvykle" u motoru. Co dodat podle Wikipedie je supersport asi jen Ferrari >:D.

Když už jsme u toho poraženého 911 GT3 RS (minulé generace)...zkus zadat do vyhledávače...a najdeš, že všechna GT Porsche jsou označována za supersporty. Toto označení se skutečně neodvíjí od počtu koní...ale chápu, že potřebuješ nějaká jednoduchá vodítka, která dokážeš pochopit.

Ty jeden maníku...stačí se podívat i na weby výrobců...kde výkon garantují. A věř, kdyby tomu tak nebylo, tak by je v USA ubili žalobami. Tady to máš i s tím měřením v prvním případě...

[odkaz]
[odkaz]
Tolik peněz a tak málo muziky
| 25. 7. 2017 13:43
Mustang supersportem? Srovnávat láci vyznávající V8 (chválabohu za ni) se supersporty chce naprosto nekritický pohled.
Jediným supersportem, který Ford má je Ford GT a to i s tebou vysmívaným šestihrnkem.
Tolik peněz a tak málo muziky
| 25. 7. 2017 14:44
500 hp Mustang není supersport. Tečka. Hotovo. Vyřízeno.
17 koní ze sportovního sání? I kdybych na tu tvoji hru přistoupil, potom mi chybí dalších 33 koní z výfuku, což je totální 3.14vina
ale co nejpodstatnější, tvrdil jsi, že máš papír, výstup z měřáku, a máš kulový:)
Avatar - Enthusiastic.driver
Tolik peněz a tak málo muziky
| 25. 7. 2017 09:30
No a ve Willow Springs dostal zase Gt350R na zadek od obycejne Carrery S >:D [odkaz]

Takže Carrera S je ted taky supersport?
Tolik peněz a tak málo muziky
| 25. 7. 2017 07:49
Nemám teda Shelby ale lehce poladěnej stock na 470hp a jel jsem oboje. RS5 je mnohem rychlejší ve všech režimech (nemluvě o snížený trakci), líp zpracovaná a možná i pohodlnější. Cena 2.2 je naprosto adekvátní (3,1 ceníkovka tohohle kusu pak nesmyslná), jen bych doporučoval abyste se vyhli tomuhle novinářskýmu kusu >:D

[odkaz]
Avatar - speedfred
Tolik peněz a tak málo muziky
| 25. 7. 2017 09:54
triezvy pohľad na vec :yes:
Tolik peněz a tak málo muziky
| 25. 7. 2017 07:52
Ty jsi neskutečný... :-! >:-[]

A s tím supersportem jsi mě úplně dojal!
Avatar - lamal
RS
| 24. 7. 2017 13:38
je vlastne presne taka ako ma byt, dokonala, nenarocna a dovoli byt rychla asi uplne kazdemu..

kazdopadne mat 2.2mega tak si to nikdy nekupim ... radsej 370z + 1mega nieco daily s kufrom a pohodlnejsim podvozkom... 325/outback maybe....
RS
| 24. 7. 2017 16:16
2.2? Přidej, myslím hodně přidej. Jen keramiky budou stát 15 procent ceny.
Avatar - lamal
RS
| 24. 7. 2017 16:30
tak potom 370 nismo + outback :-)
Avatar - 3_diamanty
RS
| 25. 7. 2017 08:35
suhlas... mat 2 a pol melona tak urcite neokukavam tazkotonazne 4 kruzky v relativne nudnom podani ;-) ... zvlast ked za tu cenu uz mozes mat corvettu v plnej parade ( stingray s 6.0 V8 ) ;-)

testovane auto ma peknu farbu a nepochybujem ze je to technicka spicka triedy a pojde pekelne rychlo... a bude proste dokonale... len skoda ze z neho na mna nic nevyzaruje ;-\ a az na tu farbu mi pride stale akesi chladne a proste celkovo nudne ... navyse posobi len ako 3 dverak odvodeny od nejakeho toho sedanu... takze geneticka vizaz aj celkova orientacia ( na radost z jazdy... ) takej corvetty je aj tu opat iny level... [odkaz] :yes:
Avatar - lamal
RS
| 25. 7. 2017 14:26
jj ale dizajnom na mna rs5 funguje nepride mi az tak nudna ma tie spravne audi prvky ala konzerva ale taka progresivne muskulaturna
Takže s pár příplatky dražší
| 24. 7. 2017 14:29
než Nissan GT-R, Cayman GT-4 ...
Avatar - lamal
Takže s pár příplatky dražší
| 24. 7. 2017 14:36
tak ono GTR je uz asi moc vyexponovane a tuzia po nom asi len maly chlapci, alebo ti co chcu ozaj schopne auto za co najlepsi peniaz... hocikto konzervativnejsi si ho asi nekupi i ked je pravda, ze v decentnej farbe vie vyzerat celkom normalne +- no elegantne nenapadne stale nie
Takže s pár příplatky dražší
| 24. 7. 2017 19:44
Už jsem něco podobného psal v souvislosti s oktávkou "RS". Kdyby tam ten znáček RS nedávali, tak bych to nepsal,ale je tam a proto tohle auto porovnávám se skutečnými sportovními auty.
Avatar - lamal
Takže s pár příplatky dražší
| 25. 7. 2017 08:23
jj aj ked GTR ma meno i historiu uplne inde, R35ka mi uz vadi, R34 mi nevadila, ale nissan GTR je v poslednej generacii uz jak mucha...

RS suhlas preto v UK nie je RS...
Avatar - iudex
Takže s pár příplatky dražší
| 24. 7. 2017 14:49
Cápem kam tým mieriš a v zásade súhlasím. Dať také prachy za športové auto, ktoré stále nie je zábavné, je silná káva.
Na druhej strane RS5 je úplne iná kategória. V priamke s Caymanom vymetie podlahu a pritom dokáže previesť v slušnom komforte 4 ľudí cez pol Európy v zime v lete, skrátka univerzálne GT, ktoré dokáže teoreticky plniť funkciu jediného auta. Cayman je víkendová hračka pre dvoch, s ktorou by si asi nechcel jazdiť denne do práce (čo Audi zvládne s prehľadom).
Avatar - lamal
Takže s pár příplatky dražší
| 24. 7. 2017 14:58
s tym sa uplne neda suhlasit, vacsina porsche je az nepochopitelne komfortna a daily use friendly, aj preto su tak masovo rozsirene ako nakupne tasky pre prachacov... s tym miestom pre 4 je to uz horsie samo, do prace uplne v klidku..
Avatar - iudex
Takže s pár příplatky dražší
| 24. 7. 2017 15:12
Nemám (okrem jednej 911 minulej generácie) skúsenosť, takže len teoretizujem, ale zrejme Cayman bude predstalen tvrdší, ako Carrera, notabene pri okruhovej, hardcorovej verzii GT4.
Avatar - lamal
Takže s pár příplatky dražší
| 24. 7. 2017 15:17
´´Cesta po dálnici mě jenom utvrdila v názoru o výrazně lepším pohodlí než u RS3 Sportback, se kterou jsem tudy o pár dní dříve také projížděl, a ještě více mě zarazila spotřeba. Zatímco prvních šest rychlostí převodovka PDK vyskládá poměrně rychle za sebou, sedmička tlačí otáčky na 2.100 min-1 a odběr se ustaluje pod deseti litry na sto kilometrů.´´

Plusy
Fantastický zátah motoru v celém spektru otáček
Překvapivě komfortní podvozek
Přesné řízení s perfektní zpětnou vazbou
Vnitřní prostor pro čtyři cestující
V běžném režimu solidní spotřeba

[odkaz]
Avatar - iudex
Takže s pár příplatky dražší
| 24. 7. 2017 15:32
Veď o tom píšem, 911ka bude komfortom niekde inde, ako malý, ľahký Cayman v okruhovej verzii GT4.
Avatar - lamal
Takže s pár příplatky dražší
| 24. 7. 2017 15:42
to je fakt, ale verim ze cayman bude tiez do prace pouzitelny, ale je fakt ze len teoria...
Avatar - maxi!
Takže s pár příplatky dražší
| 24. 7. 2017 20:56
pred casom sa rozhodli priblizovat 911 skor ku GT triede a Cayman na zabavu
( samozrejme v klasickych prevedeniach) :-!
Avatar - lamal
Takže s pár příplatky dražší
| 25. 7. 2017 09:56
ano je to tak, moje znalosti porsche su povedzme si - velmi elementarne 8-s ;-)
Avatar - maxi!
Takže s pár příplatky dražší
| 25. 7. 2017 12:16
mam skusenosti velke - ale cca 2004 az 2010 ( Turbo )
dnes uz len obcas.... ale este to sledujem! :-!
Avatar - lamal
Takže s pár příplatky dražší
| 25. 7. 2017 12:50
podla testov z roznych zdrojov poznam zhruba tie rekacie na ich podvozky a je to taky range rover, ze to ppci jazdi ale to aj slusne tlmi nerovnosti a je pohodlne a nie uplne prkno, tym sa podla znalcov vyznacovali podvozky porsche uz od zaciatku aj v najstarsich rocnikoch... zas ale pre ten cayman v nejakej drsnej verzii to asi plati najmenej, to zas uz neviem
Takže s pár příplatky dražší
| 24. 7. 2017 19:47
No právě, je to GT, ale název RS 5 říká něco jiného.
Avatar - _Karel_
Takže s pár příplatky dražší
| 24. 7. 2017 20:16
Ale tak zase bych to nepřeháněl - něco sportovního se na tom autě snad najde, ne? ;-)
Avatar - speedfred
Takže s pár příplatky dražší
| 24. 7. 2017 20:41
minimálne to zrýchlenie... :-)
Avatar - _Karel_
Takže s pár příplatky dražší
| 24. 7. 2017 20:47
Tak rychlost to asi umí i v zatáčkách. Že neháže zábavně zadkem je věc druhá.
Takže s pár příplatky dražší
| 24. 7. 2017 21:01
No prapůvod zkratky RS je rallye sport (Francouzi si z toho udělali Renault Sport a Němci Rennen Sport tedy závodní sport) a samozřejmě žádné sériově vyráběné auto s odznakem RS nemůže nastoupit do rallye, tam by ho každá Fiesta nebo Fabia R5 rozbila na prach. Ale k tomu rallye sport má RS 5 celkem blízko hlavně tím, že je to festovní čtyřkolka a ne nějaká fejková haldexová zdechlina, ale celkem poctivé železo s diferenciály, takže k tomu rallye sportu má z produkčních aut celkem blízko, určitě daleko blíž než jakékoliv auto s jednou poháněnou nápravou.
Avatar - Enthusiastic.driver
Takže s pár příplatky dražší
| 25. 7. 2017 09:45
To je dost hloupé přirovnání. Rally přece jezdí i dvojkolky... A našla by se celá hromada dvoukolek, které mají z produkčních aut k rally rozhodně blíž, než velké cestovní GT. Touto optikou bych mohl říct, že Mercedes třídy A má vlastně celkem blízko k malým dopravním letadlům, protože jeho motor používá Diamond DA24 >:-[]
Takže s pár příplatky dražší
| 25. 7. 2017 11:00
Rallye jistě jezdí i dvoukolky, ale jsou to v podstatě podřadné kategorie, špičkové závodění je WRC popřípadě WRC2, tedy výhradně ve čtyřkolkách. Kategorie dvoukolek jsou vedle čtyřkolek zajímavé asi jako paraolympiáda vedle olympiády. >:-[]

A nestyď se a klidně vyjmenuj tu celou řadu produkčních dvoukolek se kterými by sis troufl pojezdit RS5 na rychlostní vložce v Monte Carlu nebo ve švédské či australské rallye.
Avatar - maxi!
Takže s pár příplatky dražší
| 25. 7. 2017 12:06
no nemas celkom pravdu.
stvorkolky maju samozrejme lepsie vysledky na tratiach mimo asfaltu, ale na pevnom povrchu to uz nie je a tak vyrazne a boli skutocne zavody, kde dvojkolka priamo v rallye vyhrala nad stvorkolkou :-!
Takže s pár příplatky dražší
| 25. 7. 2017 12:21
V okresním přeboru možná, ve špičkových soutěžích už mnoho let jasně dominují čtyřkolky, bez rozdílu jestli jde o Korsiku nebo Finsko. Pech ještě nedávno jezdil české soutěže s Porsche GT3, byla to sranda, ale libovolná WRC 2 s méně než polovičním výkonem ho rozsekala na plech, protože 500 hp na jedné nápravě nepřeneseš na trať v 90% času v libovolné RZ.
Avatar - maxi!
Takže s pár příplatky dražší
| 25. 7. 2017 12:13
citujem napriklad z Korziky:

Jedná se o druhé vítězství vozidla třídy F2 (s 2,0 l atmosféricky plněným motorem a jednou poháněnou nápravou) před vozy třídy WRC v soutěži Mistrovství světa.
Příznivé klimatické podmínky, vynikající úroveň vozidel a bojovnost pilotů dovolily, aby vozy Citroën Xsara Kit Car ovládly soutěž od začátku až do konce.
Avatar - Enthusiastic.driver
Takže s pár příplatky dražší
| 25. 7. 2017 12:25
To je poněkud do nereálného extrému vyhnaný příklad a zcela nesmyslná debata, ale když už jsi s tím začal...

RS5 je (jako většina aut) k nějakému rychlému tempu na typické RZ (úzké a rozbité) zcela nevhodné. Kola bez gum + dálniční podvozek = kolikátá díra by asi znamenala konec jízdy? >:-[] Dvě tuny hmotnosti pak zase spolehlivě zmaří výkonovou a trakční výhodu - to auto by na typické RZ bylo jako slon v porcelánu. Sotva se rozjedeš, už musíš brzdit, abys tu almaru poskládal do zatáčky...

...takže klidně řeknu, že Ignis Sport se 110 koni by mohl stačit, protože je lehký, má docela schopný podvozek a imho si s RS5 nebude mít co vyčítat :-) Minimálně by se později rozbil a hlavně by v něm člověk neměl pocit, že dělá něco, co to auto vůbec neumí...

Ale ještě jednou dodám, že spojovat luxusní GT s rally je prostě choré a slavný díl Top Gearu s Continentalem na RZ na tom nic nezmění...
Takže s pár příplatky dražší
| 25. 7. 2017 15:08
Hmotnost RS5 je 1655kg, což je o nějakých 80kg víc než Subaru Impreza WRX STi. A podle tebe je rázem zmařený výkon 450hp a trakce 4x4. No dobře, jak myslíš, ta Impreza v tom případě musí být totální neschopák pro účely rallye.
Takže s pár příplatky dražší
| 25. 7. 2017 15:46
Ze vam do toho skacu, ale rozdil neni 80 ale 150kg. Ona hmotnost audi je pohotovostni, provozni s euroridicem je 1730kg. Tu hmotnost co uvadis u subaru je provozni, tedy i s timto euroridicem, pohotovostni ma subaru wrx sti jen 1500kg. Rozdil tedy 150kg.
Takže s pár příplatky dražší
| 25. 7. 2017 15:56
Já vidím Subaru pohotovostní 1575kg
[odkaz]
Ale i kdyby, tak to na věci nic moc nemění, protože má RS5 pořád na těch 150kg také 150hp navrch.
Takže s pár příplatky dražší
| 25. 7. 2017 16:28
Tabulky na ACZ nejde brat vazne, tohle je jen dalsi z nekonecne snury chyb (a zvlaste pak chyb pokud jde o hmotnost). Cisla co jsem dal ja jsou primo ze stranek subaru a audi, kde jeste oba u svych hmotnosti zvlast uvadeji zda jde o hmotnost s nebo bez euroridice.

Do zbytku vasi debaty vstupovat nechci a nebudu, nebudu! >:D
Takže s pár příplatky dražší
| 25. 7. 2017 18:51
V každém případě je hmotnost WRX STI někde na dvojnásobku Ignisu, který zde propaguje Wawris. I přes dvojnásobnou hmotnost je Subaru nesrovnatelně schopnější auto v rallye než tato lehká předokolka. To byla moje pointa.
Avatar - Enthusiastic.driver
Takže s pár příplatky dražší
| 26. 7. 2017 07:32
Oukej, koukám, že jsem to s tou hmotností trochu přestřelil... Měl jsem dojem, že RS5 má přes 1800. Ten zbytek se ale nemění. Je to těžké, na úzkých technických tratích neohrabané a můj osobní názor je, že by technika dala poměrně rychle najevo, že RZ není místo, pro které bylo RS5 stvořeno... STI je dinosaurus, který má k rally poměrně blízko i v silniční verzi (narozdíl od RS5) a mohlo by trochu fungovat. Je odolnější, má vyšší zdvihy atd...

Jinak pořád nerozumím, jak tě může napadnout extrapolovat výsledky závodních aut na jejich civilní verze nebo dokonce jen auta se stejnou koncepcí...

PS: hmotnost závodní čtyřkolky a závodní dvoukolky se obvykle liší o 200 - 250 kg, rozhodně ne dvojnásobně ;)
Avatar - maxi!
Takže s pár příplatky dražší
| 24. 7. 2017 21:02
najlepsie by bolo nehladat skatulky a nazvy pre auta a vyberat si ( ked aj teoreticky :-) ) podla toho, ze co vlastne od neho ocakavame ( niekto nahana dragster, dunivy osemvalec a niekto ostru ziletku a kasle na efekty ci dragrace....)
uz je kazdy kus uplne inde a triedy sa prelinaju...
uz je stale tazsie zaradovat auta podla starej skoly - ze je to GT alebo nie je :-!
Avatar - _Karel_
Takže s pár příplatky dražší
| 24. 7. 2017 21:10
:yes:
výstižný test
| 25. 7. 2017 12:43
Je to 2 týdny co jsem jí zkoušel na okruhu v Mnichově a mohu tento článek jedině potvrdit a to opravdu doslova :yes: Dávno neplatí, která značka dělá lepší nebo horší auta, ale co člověku víc sedne, co od auta očekává..RS5 je prostě perfektní auto bez chyb, na každý den, bez přemýšlení s ní můžete udělat cokoli a s naprosto skvělým kokpitem a systémem MMI. Ale jako skoro každé Audi jí chybí to orosení, emoce a trocha osobnosti. Nicméně i tak mi rozbušila srdce. Jediná výtka je ke zvuku výfuku, který byl opravdu překvapivě utlumený i v dynamickém módu. Když RS tak by to mělo jít slyšet! Nejzábavnějším Audi je tak momentálně a asi i vždy byla RS3 :-) 5-ti válec je to nejlepší co se dneska dá u Audi pořídit..hotová motokára a taky ještě denně použitelná záležitost.
výstižný test
| 25. 7. 2017 15:51
Bohužel je RS3 prapodivně tichá po faceliftu. Asi zasáhli úředníci.
911
| 25. 7. 2017 18:22
Vsechno je to paradni, ale za ty prachy bych odjel v Porsche 911, i kdyby to melo byt holatko v zakladu :-)
QV
| 26. 7. 2017 12:06
A já nakonec odjel v Giulii QV, ale zatím se sžívám :-) Ale RS5 se mi líbí moc.
Avatar - white label
QV
| 26. 7. 2017 12:19
Tak se klidně trochu rozepiš o tom sžívání s GQV . :yes: ;-)
QV
| 31. 7. 2017 11:58
Se sžívání s QV bude za nějakou dobu video od Stealtha . Včera jsme celý den točili a fotili.
hmm
| 31. 7. 2017 08:13
U audiny je barva asi to poslední, co bych řešil, ale na tomto modelu je to fakt špica. Takovej babolap. Až budu jednou starej a pětkový řady budou v bazarech, tak po nich skočím jak slepice po flusu..Jinak jako obyč smrtelník na takový auto prostě nemám. Ale i jako zánovní jsou to moc pěkný kousky

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku