Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Maserati v budoucnu jen s elektromotory. Jako fakt!

Maserati hodlá podobně jako Volvo od roku 2019 nabízet pouze automobily, v jejichž pohonném systému budou figurovat elektromotory.
Zpět na článek
31. 7. 2017 15:55
31. 7. 2017 16:14
1. 8. 2017 15:55
Avatar - fostek
31. 7. 2017 15:10
Zavádějící titulek
asi tam budou v kombinaci se spalovákama. Alespoň ještě 10 let.
Rozbalit vlákno
2
31. 7. 2017 15:22
Re: Zavádějící titulek
No predevsim by si za ten titulek mel dat autor facku, sebekriticky rovnou dve. Vykricniky, otazniky, za kazdou cenu... 8-s
Avatar - 3_diamanty
31. 7. 2017 16:34
Re: Zavádějící titulek
hybridy presne... :yes:
31. 7. 2017 15:55
titulek
titulek jak z Blesku....jo vlastne tohle je Blesk, tak to pak joooo >:D

Na elektrifikaci Maserati nevidim nic nelogickeho, zacnou u automobilky ktere prodeje nejdou vubec tak jako si urcili, pro rok 2015 meli metu 50 tisic a pro pristi rok 75 tisic, skutecnost je takova ze 2015 prodali 32.5 tisice a loni 42.1 tisic aut celosvetove, elektrifikaci by tedy mohli zacit konkurovat dnes nejvice medializovane znacce ohledne BEV, zaroven tim extra snizi flotilove emise koncernu Fiat a zaroven budou mit BEV v segmentu kde lidi jsou ochotny utracet vic penez a tedy na BEv neprodelaji tak jako ted na treba elektricke 500

prechod Maserati na elektrinu by danou znacku mohlo zase zpopularizovat a vzkrisit, podobne to cekam casem u Alfy a mohlo by to treba zachranit i Lancii
Rozbalit vlákno
2
Avatar - fostek
31. 7. 2017 16:14
Re: titulek
JJ, s většinou musím souhlasiz. Ale přeci jen...Maserati je vnímána jako sportovníznačka a pořád není jasný, jak zákazníci tohohle segmentu budou na elektriku reagovat. Vem jen slovo...petrolhead :-)
a ty jsi elektrohead! teď mi to docvaklo kámo!
[odkaz]
>:-[] >:-[] >:-[]
1. 8. 2017 15:55
Re: titulek
ja budu asi oboje, neb fandim kvalitnim atmosferickym benzinakum i elektromotorum >:D
31. 7. 2017 16:28
Nakonec všechno k el. pohonu technicky směřuje
Ano, všechno technicky směřuje k el. pohonu. Ale v konečné fázi vývoje si nakonec každý automobil bude elektřinu dělat sám - sériový hybrid. Jen málo aplikací bude čistě elektrických s nabíjením ze sítě elektorenergetiky. Tak se mi to navzdory dnešním překotným jenoduchým lžím jeví.

Z dnešních pokusů s čistými elmobily a paralelními hybridy se vezmou praktické zkušenosti s el. pohonem: regulace s motory a generátory, vývoj aku.
Rozbalit vlákno
2
31. 7. 2017 16:53
Re: Nakonec všechno k el. pohonu technicky směřuje
No řek bych že ta "konečná fáze vývoje" kdy by si měl každý automobil elektřinu dělat sám je ještě hodně a hodně daleko. Zatím to naráží na prachmizernou efektivitu případně ekologickou závadnost aktuálně dostupných řešení a nemyslím že se to mělo v dohledné době změnit
31. 7. 2017 18:10
Re: Nakonec všechno k el. pohonu technicky směřuje
Souhlasím. Ještě dlouho se bude blbnnout s čistými elmobily a paralelními hybridy.
31. 7. 2017 16:58
Jasně, Lancia je mrtvá,
je načase pohřbít i Maserati! A dále: vyvinout elektrovehikl je práce na pár let a přijde to na jednotky miliard. Ale uvědomuje si někdo z těch "vizionářů", že zbudovat energetickou infrastrukturu, která by ty jejich zázraky, pokud by se měly masově rozšířit, nakrmila, je práce na DESÍTKY let a vyjde to na stovky (a možná tisíce) miliard na investicích?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - fostek
31. 7. 2017 17:00
Re: Jasně, Lancia je mrtvá,
To v dnešním elektrošílenství nikdo slyšet nechce. Oni se v tom musej umlátit. Ale mildhybridy jsou hodně blízká budoucnost v mainstremovejch autech.
1. 8. 2017 09:01
Re: Jasně, Lancia je mrtvá,
Ano, kdyby už všechna auta byla elektrická, znamenalo by to víc jak zdvojnásobenou elektroenergetiku - zdoje a sítě. To jsou jednoduché počty.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku