Honda Legend prošla důkladným faceliftem a dostane nový motor o objemu 3,7 litru. Změny pro modelový rok 2009 tak odpovídají dříve představenému faceliftu sesterského modelu Acura RL.
o tom mi nic nemusis rozpravat ;-) Ja nemam ani v tom aute tocit ten motor nad 6000rpm :-) (ked to nahodou potrebujem). Hold ale "tahanie vod spoda je v mode" a honda sa tomu snazi nasluchat. Je mozne, ze pre beznych soferov to az tak pohodlne nebolo a ze sa im zdalo, ze to trva, kym sa auto pohne, kym zrychli... Podla mna to ale fakt je skor automatom
Druha vec inak je, ze sa tu vravi - Japonci tohle neumi. Lenze je to proste tym, ze EU pre nich je okrajovy trh stale.
Moznosi to BMW, vela motorv? Jasne... Pozrime si taky 3er v USA... Co to, mame tam iba 328i a 335i a tam to hasne ( a potom M3 este). Tiez si tam nemozu (minimalne zatial) dovolit vozit vsetkych xy motorizacii.
s tymto suhlasim. Aj v NEMECKU je odstup pri ACCO 2.0 ELEGANCE vs. 2.0 EXECUTIVE uz prilis velky. Napriklad CR-V ELEGANCE vs EXECUTIVE je velmi prijemny odstup len 2000 EURO (co je slusna cena za kozu a xenony).
Ono ten ACCO sa stale oplati teoreticky - xenony, koza, preimum sound system (a ze hra znacne lepsie), stresne okno, cuvacie senzorry, ... Ale nie jazdy to musi chciet, tu to u zberiem. 4000 EURO ako odstup je moc.
Ale inka ja som pisal, ze by to chcelo nejaky kompromis proste
To Navtech aj Babo. Kazda palica ma dva konce. Nic nie je len cierne a nic zas biele. Co sa tyka vybavy Hondy Legend ako vlajkovej lode, tak tam za velmi rozumne peniaze dostane zaujemca skutocne spickove vybavenie, co do kvanity tak a kvality.
Problemik skor vidim u strednej a nizsiej triedy, kde 1. a 2. stupen vybav je slusne vybaveny a aj cenovo nie su tam extra odskoky - vela muziky za primerane peniaze. Problem nastava pri vyssiom stupni vybavy Executive (beriem ako smerodajnu ponuku v SRN), kde uz za to, ze chcem iba xeony, parkovacky a kozu musim doplatit cca 4300,-Eur, co nie je malickost. Na ten doplatok v pohode osobne mam, ziaden dovod si Executive vybavu nekupit, ale problem je ze kupujuem aj to co vyslovene nechcem a nepovazujem za "automobilove nebo ".
Stupne vybav , vseobecne u japoncov su Ok ale malicke medzistupne v podobe paketov by sa hodili ako sol. :-)
to nie je ziaden veterny mlyn. Ako vravim 1. u nas kopec ludi ma proste Eu auto v hodne "social edition", co ja osobne nechapem, ale OK, mozno par z Vas tu zorvna je vynimka, ale nie je to obecnyjav. 2. aj tak sa strasne casto v EU pouziju podobne pakety. Ked to chces konfigurovat naozaj rucne, tak predajca gula ocami a aj tak sa Ta snazi naviest na pakety. Alebo ked si tvrdohlavy, dostanes auto za 3 mesiace - prima. 3. ano, ked si za to, ze si kliknem xenony a kozu mam vyssiu cenu ako u konkurencie spustu dalsich veci - tak to konkurencia "zadarmo" proste ma.
A co ja vidim ako uplnu nevyhodu, tak neustale rozne dokonfigurovanie jednoznacne znizuje kvalitu aut.
Ja by som videl idealny nejaky kompromis. Ponukat 325i v tak hroznej vybave ako zaklad je podla mna zlodeijna. Na druhej strane ponukat od japnocov jednu vybavu je jaksi tiez trochu mimo.
No presne a to kej je vonku 35, tak si to chce nastavit vnutri tak 28 a to je dost marast... takze ak idem plynulou rychlostou, tak klimu vypnem, otvorim si stresne okno a je to parada...
Koukám, že tady zastánci japonských "paketů" bojujou stále s větrnými mlýny :yes: Je to úplně stejný, jako v době kolků na cigarety, kdy se prodejci snažili prodávat cigarety pouze se sirkama. Stejný je to jak v reklamách na Vodafon...neplaťte za to, co nechcete. Proč, když chci dát pro cestující vzadu TV, tak musím mít i elektrický sedačky? Tohle prostě japonci neumí a tvrdošijně tady obhajovat, jak je to príma, je poněkud zoufalost, nehledě na to, že tak 25% příplatkový výbavy japonec ani neposkytuje. Pravda je taková, že 40% lidí by si ve skutečnosti nepřiobjednalo vůbec nic. Když je kůže podmíněna koupí střešního okna, tak to neznamená, že to okno je zdarma.
Tak samozrejme, ze neodpruzene hmoty boli hodne. Ale stresni okno, pokud je elektricke jeste se zasunovanim do strechy, muze zvednout hmotnost i o 20kg. To by absolutne nebylo az tak moc. Ale jde o to, ze je to na nejvyssim miste auta, takze ti to posunuje teziste tam, kde ho nikdo mit nechce.
K studenemu vzduchu, ktery z klimy leze, jen toto: nastavovat vnitrni teplotu o vic jak 6°C pod vnejsi, neni zahodno a uz z principu stavby auta to vetsinou nevede ke komfortnimu prostredi. Teplota, kterou vnimas, se sklada z teploty vzduchu a teploty okolnich "sten" (tedy i oken), z cehoz plyne, ze pokud chces mit pocitovych treba 22°C a venku je 35°C, musis vyrobit tak studeny vzduch, aby se vyrovnalo tepelne zareni okoli a jeste k tomu se odvedlo teplo, ktere slunce nazari dovnitr.
Pochopil jsem spravne, ze prave pri vysokych vnejsich teplotach otviras i stresni okno? Nebo ho pouzivas jen na to odvetrani nastradanyho tepla?
to je ale zase chyba iba importera. Ano, nedovaza sa 2.0 ELEGANCE, ani 2.0 EXECUTIVE :no: Co viem od dealera tak by sa to tentokrat mohlo zmenit a casom by mohli byt aj tieto verzie pre CR a SR.
Osobne si tiez myslim, ze vo vseobecnosti su pakety dost komplexne. Nejake jednoduchsie veci by sa naozaj mohli dat doobjednat zvlast, ale co uz
Díky za pochvalu, ale úplně ti nerozumím - jednak jsem psal, že některé prvky by se určitě měly dát přikoupit a že je chyba, že nejdou - třeba právě ty xenony nebo sibr, ale že jinak jsou pakety poměrně komplexní. Mimochodem parkovací senzory objednat lze. Nikde jsem nerekl, ze jsou pakety dokonalé, ale že mi přjdou poměrně komplexní. Navíc, jak píšeš, na větších trzích je možnost perzonalizace větší a ochotný dealer ti zajistí i převedení auta z Německa sem.
Kingu, tvy prispevky i recenze na HC se mi vzdy libej, ale tady jsi opravdu trochu ulitl. Paradoxne ti dam priklad zrovna na Accordu, nad kterym jsem uvazoval o koupi a nasledujici jsem nechapal:
Chtel jsem 2.0, jenomze novy auto bez xenonu, parkovacich senzoru nechci, mozna k tomu jeste sibr...ale nic vic oproti verzi comfort. Aha...ona ani neni k 2.0 jina verze nez comfort?? WTF?? Motor 2.4 je nepochybne skvelej, ale priplatek 330tisic jen kvuli tomu ze jsem nechtel nic vic nez xenony a senzory me odradil.
Miluju Japonsky auta a Honde fandim, ale to cos napsal je hrozne jednostrannej pohled a proste ty jejich pakety maj mouchy, priznej si to. (Btw., prispevek slouzi vic jako priklad, napr. nevim jestli to vis, ale v Nemecku i k 2.0 nabizej vsechny stupne vybavy, takze muzes koupit 2.0 Executive)
stresne okno zvysuje hmontnost? A o kolko, prosim Ta... podla mna najviac bolia tazke kola a neodpruzena hmota a spusta inych veci..
ja mam klimu a mam stresne auto a klima (aj ked automaticka a dual zone) je podla mna stale humus. nevychladi Ti auto hned (kdezto otvrodene stresne okno Ti hned pri pohnuti to teplo krasne "vytiahne"), pri velkom rozdiele vonkajsej a pozadovanej teploty aj tak fuka strasne studeny vzduch a ja som na to alergicky a vzdy kycham (a je takych dost ludi).
Ako auto bez klimy by som samozrejme mat nemohol, ale mam ju vzdy vypnutu, ked sa aspon trochu da a mam otvorene stresne okno -> krasny sposob, ako vyvetrat bez turbulencii v aute.
Kazenie? Tazko sa stresne okno pokazi tomu, co stresne okno nikdy neotvori :-)
ano, musis pricatat este strasne peniaze a dostanes sa casto na take sumy, ze to uz fakt nestoji za to.
Ze by ale tiez BMW u nas (a ine premiove znacky) boli k zakaznikovi nejako ustretove... napriklad ak nechces desive RunFlat pneumatiky, mas smolu, ostanu Ti presne "v ruke".
Nevidis ziadne X5 totozne v okoli? Mozno si jeden z mala, ale no tak, ty vidis ostatnym do interieru, ked vidis nejake odparkovane, tak im pozeras cez okienko dovnutra, ze co tak asi moze mat a ci sa podoba na Tvoje? Ja by som sa "indvididualizoval" asi tak, ze by som radsej isiel povedzme do X3 3.0sd a nie do 3.0d. Individualizaciu v interieri len preto, ze to nikto iny tak nema - to proste neberiem, alebo minimalne nechapem.
Drobnosti v BMW co v LEGENDE nie su? No skor by som videl, ze v 70% je to skor opacne, ale ked mas dobre vybavenu X5, tak ja Ti tlieskam. U nas ale spusta 3er jazdi s vybavou horsou ako v nizsej strednej a 5er ako v strednej, co nechapem
Celkovo BMW mam rad, aj ked v poslednom case ich dizajn nemusim (okrem 3er coupe E92, 5er) a interiery tiez casto nejak nezvladam (najazdil som dost v 735i a nemozem si pomoct, ten interier - pristrojovka bol hanba na to, ze to bolo luxury car, to sa s nejakym LS alebo S-klasse vobec neda porvonat). Ale keby aspon za tu strasne drahu doplnkovu vybavu poskytovali fakt dobru spolahlivost... Ale to im prave nejde... smutne, podla mna a preto si tie sialene prachy nezasluzia.
LEGEND ma par chyb. Mal by mat minimalne (pisem naozaj minimalne) este jeden bezninovy motor a samozrejme diesel, par dalsich veci - ale vycitat im tu paradnu vybavu, to podla mna presne nejde.
3. tak vidíš, já to vidím stejně jak Flavio. Dodnes jsem nepochopil smysl střešního okna u atua s automatickou klimou. A to jsem i taková auta měl v ruce. Nejen, že je to další (byť možná teoretické) místo problémů dle hesla "kde se něco hejbe, může se to po...", ale zvyšuje to hmotnost na místě, kde to nejvíc bolí.
To je všeobecně známé, že k základní ceně BMW (Audi, MB) si musíš povinně připočíst 200-300tis., optimálně ještě dvojnásobek této sumy. Jsou lidé a není jich málo (včetně mě), kteří i za tuto cenu vidí adektvátní přidanou hodnotu.
Pro mě problém Legendu je právě v tom, že se nabízí jen s jedním motorem a v jedné výbavě, byť za exkluzivní cenu. Svoje BMW sem si nakonfiguroval na míru tak, že ve svém okolí nevím o žádné naprosto totožné další X5.
S Legendem bych sice ušetřil, ale zase bych přišel o značnou část výjimečnosti, ve smyslu všechny prodané Legendy se od sebe liší jen barvou, laku případně barvou interiéru. Nehledě k tomu, že BMW má spoustu drobností, na které si člověk v každodenním životě rychle zvykne a při přechodu k Hondě by mi chyběly.
1. toto sa mi kazdy snazi vysvetlit, ze jeho BMW (alebo ina EU znacka) ma pokrytie skoro bezchybne. ALe funguje to tak, ze zapadne SK funguje, ak tym myslis Bratislavu. Inak ale stale nic moc a je to o triedu horsie, ako prenosne zariadenia (tie vsak nie su komfortne)
2. nie, da sa to aj bez toho, aby Ti povodne ostali. Je ale pravda, ze importer pre CZ a SK s tym robi prolbemy. To je ale jeho problem a nie problem znacky
3. Ja neviem, ked si konfigurujem lubovolnu znacku... ja som chcel BMW 3er. Teraz ma lepsie ceny. Chcel som 325i. Vtedy aj zakladna cena hruza, teraz sa da. Ale 325i a 16-ky. (320i len puklice!!). Nema tempomat, radio na 6CD, zakladne sedacky sa smykaju a nedrzia telo, ziaden alarm... Kde aky Focus 1.6 100k ma v lepsom baliku daleko lepsiu vybavu a to je podla mna prehnane. A ked u BMW niekto nieco konfiguruje, tak aj tak ide cez pakety (kamos je predajca a presne to tvrdi) - Dynamic, alebo Comfort a je to.
LEGEND Ti spustu veci, co do vybavy k vyssej strednej proste rovno dava a za cenu pomaly zakladnej verzie u EU konkurencie. Mne osobne sa do paci, mat chudobnu verziu a kliknut si kozenne sedadla a xenony a trpiet falosnym klamom "perzonalizacie"... no kazdy moze mat iny nazor, chapem
1. Mám X5 2007 a v ČR je pokrytí takřka bezchybné (až na popisná čísla domů v jednotlivých ulicích), západní SK taktéž bez problémů. Jak je to dál na východ, to nevím.
2. Honďácká kola umí dealer zajistit, ale pouze s tím, že ta původní na kterých auto přišlo, ti zůstanou v ruce.
3. Já byl nechtěl věcí, co by mi nabízeli zadarmo. Nechci střešní okno, tažné zařízení, u BMW např. aktivní řízení, u X5 21" kola atd.. Potíž je, ale v tom, že nikdo ti žádnou výbavu zadarmo nedá, ani Honda.
1. Navigace - HONDA v tomto spala, ale konkretne HONDA uz pokrytie CR a SR ma. Nie je nic moc, ale povedzme si otvorene, na nas aj EU znacky dost kaslu a teda isiel som znameho 5er s NAVI (2007) a spustu vacsich miest to ani nepoznalo, teda poznalo akurat tak jednu cestu cez to mesto
2. Kola nejdu z japonska, ale da Ti ich len importer a problem je, ze sme maly trh. V nemecku si mozes ukazat v pohode... u nas moc dobry dealeer Ti to zozenie, ale pokcas si viacej
3. V zivote som pocul len raz taku blbost, ze niekto nechce stresne okno, ked je "zadarmo". Ake problemy prosim Ta? Ked ho nepouzivas, ziadne problemy mat nebudes
4. je pravda, ze Honda na denne svietenie kasle, ale upravit sa do ta velmi jednoducho, minimalny zasah. Hold v USA ani v japnsku denne svietenie povinne nie je.
5. kludne pokracuj
"Perzonalizace" v tomto případě znamená, že já jako kupující si určuji co chci v autě mít a co ne. Dobrým zvykem japonských automobilek je dávat do nejvyšších výbav střešní okno, ale když mám klimu, tak já nechci střešní okno, je mi tam úplně nanic, je to zdroj pozdějších možných problémů. Navigace, v top výbavách je u Japonců standardem, tak ať ní standardně přidají mapu ČR s takovým pokrytím jako je to běžné u evropských značek. Kola, z Japonska auto dojde na určitých kolech, ale já chci, aby mi auto z výroby přišlo na kolech na které si ukážu prstem v katalogu originálního příslušenství. To je nepřekonatelný problém. Světla pro denní svícení, to např. Honda vůbec nezná, Honda ve výrobě neumí ani zajistit, aby se ovladač světel dal přepnout do pozice kdy se po nastartování automaticky rožnou světla. Musí se to nějak zbastlit v servisu a to ještě, tak, že za chodu motoru světla nejdou zhasnout. Kingu, mám ještě pokračovat v té "dokonalé" výbavě?
Podle sebe soudim tebe??? Neboli proc musela byt ta odpoved tak agresivni?
Neboli jak pisu vyse, je to trochu jinak. Pokud vas muj nazor zajima, podivejte se vys...
Me nejde o to, ze bych si k autu nemohl objednat neco, co bezpodminecne chci. Me jde o to, ze kdyz chci jednu vec (xenony), musim vzit jinou (kuzi), kterou absolutne nechci. Navic dostanu i veci, ktery bych si nekoupil, pokud bych mel tu moznost volby, takze me tim vyrobce de facto nuti zaplatit vic, nez bych "musel".
Je mozne, ze kdyz se vybavi Evropan na uroven Japonce, bude Japonec levnejsi.
Nemuzu si pomoct, ale metoda "holatka" (coz je treba u zmineneho Mondea Titanium dost pritazene za vlasy) s moznosti dovybavit dle chuti mi prijde o dost sympatictejsi...
A jeste jedna vec - az budu za toho cca. pul roku podepisovat tu objednavku, tak to zarucene nebude skladovka, jedine, ze by meli na sklade presne to, co jsem si nakonfiguroval. Neboli kdyz uz dam za auto skoro celou rocni (hrubou) vyplatu, tak si i rad par mesicu pockam a zaplatim opravdu jen to, co povazuju za dulezite ci prijemne.
S timhle autem (2008) jsme dali s partou supersportu vylet do Monaca, tedy alpske prusmyky, Route de Napoleon a pod. Bylo to neuveritelne, tohle auto nejen ze stihalo velmi svizne jizde F360, F456, Porsche Turbo S a pod., ale ani mu nezvadly brzdy, narozdil napr.od C6... Kdybych to nezazil, neuveril bych. K tomu za dobrou cenu max.vybava, pohodli, bezpeci a prakticky vse,co od auta lze ocekavat. Co se tyce ale tohot faceliftu, osobne se mi nelibi, narozdil od stavajiciho modelu.
Souhlas. Dobrá vychytávka u SH-AWD je rychleji se točící vnější zadní kolo při průjezdu zatáčkou (o 6%), než ostatní kola, výborná stabilita. Těším se na NSX (bude mít SH-AWD), tam by hmotnost neměla převýšit 1,5t, výkon a krouťák kolem 600 - to už bude konkurent i Porsche.
Tohle mě vždycky pobaví - pláč nad tím, že nejde Honda "perzonalizovat" neboli koupit v sociální výbavě. Protože opačně to rozhodně neplatí. Za dobrou cenu je vždy perfektní výbava. Úplně to vidím "Ne ne ne, pane dealere, já si tu Hondu nekoupím. Já prostě za tyhle peníze nechci parkovací senzory, ne a ne. A taky nechci dvouzónovou klimu, já si radši otvírám za jízdy okno, víte? A dešťový senzor? To je pro ženský, to taky nechci. A litá kola? No to byste mě urazil". >:D Jasně někdy chybí určité drobnosti, které by měly být nabízeny jako option - xenony například, ale na výbavu si nikdy stěžovat nemůžu. Naopak nechycházím z úžasu, co všechno si evropské značky nechají zaplatit a jak moc. 8-s
Nesmíš na to koukat, jako na nějaký životní moudro. Tenkrát jsem jí dostal, jako nabídku a s oním člověkem jsem o tom mluvil. Proč to píšu? Protože mě zná a věděl, že bych do Hondy neskočil a tahle "nadsázka" celou debatu uzavřela.
moze byt, ze to ten predok uplne zabije... teda pride mi, ze ACURU RL uplne zabil, tuto je to na povazenie. Zas raz nieco spatne. Honda sa snazi mat niejaky identicky znak na jej top sedanoch LEGEND a ACCO, ale tu sa hned poaplila a zrejme zistila, ze to nie je az tak lahke a ze to proste musi ladit so svetlometmi. Europska pred F/L bola uplne najkrajsia, nenapadna elegenacia a to je v celku styl, co mi vyhovuje
Jen pro zajímavost - s jakým krasavcem jezdil ten tvůj známý? Už jsem slyšel na adresu Legenda kdeco, ale že by byl "na blití" to je pro mě teda premiéra... 8-s
prave ze som niekde cital, ze SH-AWD vazi snad 100kg, alebo menej. Ja vidim nevyhody LEGENDU aj tak v obrovskej hmotnosti (si zober, ze 735i V8 vazil skoro o 100kg menej a to je auto o triedu vyssie), lenivom AUTOMATE... a to bude aj mozno vsetko. Mozno 18'' mali byt v zaklade hned a mozno fakt aspon vyhrievanie na zadnych sedackach.... Ale inak suhlasim plne s tym, co si napisal a SH-AWD bol prvy celkom revolucny (seriovy)system, co rozdeloval tocivy moment medzi zadne kola
Začínám mít pocit, že jsi mírně natvrdlý. Napsal jsem dialog, který jsem měl s jedním člověkem. Nic víc nic míň. Já asi 10x píšu, že se mi to auto zdá a zdálo za ty peníze dobrý. Tlačíš mě k tomu, abych napsal, že je Legend hnus, nebo špička na světě, nebo po mě chceš něco jinýho? Jak to auto vypadá je mi fuk u Legenda i u Superbu. Mě se nelíbí ani jedno.
no lebo tam do diskusie kazdy kto pisal, ze je to auto skarede a neviem co, tak kazdemu si pisal, ci pozna za 900 ceskych iny V6 v strdenej triede... A u LEGENDA zas tie prachy (a pri tom FULL vybava) uz ospravedlnienie zrazu nie je... Ovsem ked si to uz vysvetlil, tak to pomerne chapem
ale jasne, kludne mozes napisat, ze LEGEND je grc a ze z neho blijes... Ale v tom kontraste za ake neuveritelne paradne peniaze je a vyjadrenia so SUPERB, co je vlastne to iste len v bledo modrom (az na to, ze SUPERB je dizajnersky absolutne nepodareny) to posobilo divne :-)
Pokud jde o točák, myslím, že je nutné vůz hodnotit podle toho, k jakému účelu si jej kupuješ. Vzhledem k hmotnosti je točák, bohužel, nepříliš výrazný. Ale Legend není o gumování pneu na křižovatce, je to především luxus, pohoda, sametový chod, velmi nízká úroveň vnitřního hluku, ale i schopnost jezdit ve vysokých rychlostech, aniž by posádka byla jakkoli či čímkoli obtěžována. Právě v těch vysokých rychlostech se projeví vynikající motor, typická honda, čím víc na to šlapeš, tím lépe to jede.
Jenže Hondě se od image značky po desítky variant u BMW může jenom zdát. Do těhle "mr.ek" bych se v kontextu s Hondou moc nepouštěl. To tady maj zabukovaný fanoušci Renaultu.
No je to tak. Mě Legenda pripadala o veľa vyváženejšia pred liftom. Nešlo síce nikdy o designovú bombu, v skutočnosti sa však jednalo o velmi elegantné auto. Teraz sa ho pokúsili vylepšiť a mne to príde ako nie velmi vydarený tuning tej predfaceliftovej verzie... :-!
no mali spravit tie svetla inak predne, aby to sedelo s maskou, trebars ako ACCO... Takto je to fakt nic moc...
Zadne svetla su ale super, aj veko kufru :yes: . Ono by to ale nebola HONDA aby vzdy nejaky detail nepo... a detail, ktory sice detailom je, ale je ho vidiet a ludia si ho vsimaju
Souhlasit/nesouhlasit se dá s různejma věcma. Že by se mi to auto líbilo, to nikde netvrdim. Já s tim nemám problém a napíšu a řeknu to i o svym autě pokud to tak budu cítit.
mozes si dat este parakovacie senzory, iPOD pripojku a ono nejake veci tam urcite su... Autu ale nechyba absolutne nic, snad by mohlo byt aspon vyhrievanie na zadnych sedadiel... Inak je ale vybava super super luxury a tak to ma vyzerat, nie nejaka mrdka 520d v zime jazdiaca na plechacoch...
Přesně tak, je jen málo aut, které Legendu, co se elegance týče, může konkurovat. Pokud si to člověk spojí s neprůstřelnou spolehlivostí, plnou palbou (naopak, děkuji za to, že nemusím počítat, jako u německého tria,zda si ještě mohu dovolit klima či stahování zadních oken), není co řešit. Pravda, podvozek nemá moc v lásce příčné nerovnosti, ale jinak maximální spokojenost (s dřívější výhradou té hmotnosti, ale SH-AWD bohužel něco váží).
ide hlavne este o krivku tociveho momentu, miestami to ma este pridat 20%. Aj ked podla mna to tocaku malo dost uz povodne, problem skor je zastarala 5AT. A tam je problem techicky, rychlejsi sotfware moc nepomoze
babo toto aj tak nemá zmysel riešiť. Japonské autá boli, sú a budú o paketoch. Zatial nič nenasvedčuje tomu, že by sa malo niečo meniť. Nakoniec aj prémie ako Lexus a nfinity sú o paketoch. Je len na každom z nás ako mu to vyhovuje a či si radšej kúpi japonské plne vybavené auto, alebo si auto postaví tak povediac na mieru a niektorému z európskych výrobcov nakoniec zaplatí možno aj vyššiu cenu... :-!
Kolega ma pred F/L a vsade to puta dost pozornosti. V mycke aj spusta majitelov BMW a inych drahych aut uznanlivo kyvkali hlavou, ze ako fakt moze byt. Podla mna je pre F/L co sa objektivne dizajnu tyka podarene a nie je to ziadna okopirovana raroha, ktorej jedina prednost je, ze je za dobre prachy. Aj ked niekto z toho "blejt" moze, to sa zobrat nikomu neda ;-)
koza + xenon Ta u kazdeho vide 100 tisic v pohode a za to uz mas cenu dalsieho paketu, kde budes mat navyse za tie peniaze spustu veci navyse, ktore sa urcite zidu...
Když si přečteš titulek a zamyslíš se nad tím, co píšu tak zjistíš, že je to trochu jinak. Tenhle dialog se skutečně stal, čili "ze života" je myšleno vážně a kdo bleje z Legendu je tedy zřejmý. ;-) Tenkrát, což je někdy s uvedením na trh stál 1.5 a soused, co má zastoupení by mě ho dal za 1.4.
Babo, v mnohom mas pravdu, je lepsie ak kupim rozumne zvoleny stupen vybavy a mam tam takmer vsetko, ale na druhu stranu urcite by sa zisli nejake mensie pakety (napriklad. koza+ xeon) aby si nemusel hned kupovat o stupen vacsiu a o hodne drahsiu vybavu prevazne s vybavou, ktoru ani tak velmi nepotrebujes (el. nastavovanie sedadiel, panoramaticke okno....).
ja Tu vasu perzonalizaciu nikdy v zivote nepochopim. Chcete ACCORD 2.4 (alebo 2.2) EXECUTIVE? No tak my vam dame vsetko, co k tej vybave patri. A za luxusnu cenu. To ako teraz mam vyrvat premium panasnoic sound system s menicom na 6CD co hra aj MP3, lebo ja chcem mat perzonalizovanu verziu bez toho? Alebo stresne okno, znefunkcnit parkovacie senzory...? :-)
Ta personlaizacia u EU znaciek aj tak vacsinou dopadne tak, ze sa ludia nechaju nabalachat na skladove auta, ktore su rychlo k mani a lacnejsie a personalizacia je tak akurat v tahu a nevyberies si ani tu farbu snad. Kazdy tu bol pos... z MONDEO 2.0 TITANIUM za aku cenu a ona ta vybava je ale na urovni ACCORD ELEGANCE, alebo MAZDA 6 tiez az druha najvyssia (neviem ako sa vola)... EXECUTIVE je ale uplne niekde inde a dokonfigurovanie na tu cenu u inych znaciek by stalo krvave peniaze.
Ja zas nepotrebujem, aby tam do kazdeho auta este zvlast nejaky manik dobastloval casti a kazdu odflakol inak a znizoval spolahlivost aut... Ked sa to urobi naraz po PACKOCH je to aj lacnejsie aj spolahlivejsie a s rozumnym odstunpenim vybav je to podla mna daleko lepsia volba. Ked uz individualizacia, tak skor exterier - ine kola, spoiler, atd...
presne tak a hoci v EU sa LEGEND predava potichu, ale celkom dobre (ono zas ta slusna cena a komplet vybava svoje spravi). Aj v CR bola tusim minuly rok na 7-mom mieste vo vyssej strednej...
ACURA RL je vsak v USA katastrofa a preto prisiel F/L tak skoro. Navyse v japonsku a v USA sa naozaj prevadala znacne dlhsie, preto pre EU vyzera ten F/L strasne skory... (ked sme pri tom rychlom F/L - M3 sedan po roku, tomu vravim rekord ;-) )
Ako Navtech, tak toto je vazne mimoza. Aj ked teda ten gril nevyriesili, vyzera dobre, ale nie s tymi svetlami. Je sice fajn, ze teraz vyzera ako v ACCO 8G a teda sa zrovnali, ale naozaj to k tym svetlam moc nepasuje.... Z kazdeho ineho ophladu ale vyzera auto super, 18'' tiez potesili.
1. LEGEND stoji necelych 1.3 mega.
2. Ja si ale pamatam, ako si pisal ze SUPERB 3.6 FSI za tu cenu je neskutocny. Objektivne, ak z toho LEGENDU ches blit, tak neviem potom co robis pri SUPERBe, to si fakt neviem predstavit :-):-)
>:D Tak ten je dobry :yes:
Co me osobne na mnohych neevropskych autech vadi, je strasne mala moznost personalizace. Za necely pulrok mam v planu obnovit vozovy park (citajici cely jeden vuz ;-) ) a tak si zacinam hrat s webovymi konfiguratory. A nutno rict, ze u japonskych aut si clovek moc nepohraje. Zvolit motor, stupen vybavy, barvu, maximalne tak lepsi radio s navigaci a tim to vetsinou hasne. Z tohodle duvodu jsem hned na zacatku opustil myslenku na novou Mazdu 6 i Accorda. Kdyz uz dam (z myho pohledu) docela velkou castku za novy auto, tak ho chci mit, jak ja chci a ne, jak rozhodl nejaky tvurce ceniku nekde na druhym konci planety...
Jednou takhle říkám známýmu z Německa... "poslouchej v tý Hondě je za 1.5 mega všechno, co si jen můžeš přát, mě by se to líbilo, co na to říkáš?" On suše odpověděl..."no, když ti nevadí, že se z toho v garáži každý ráno pobleješ..."
Některé uvedené technické údaje se od skutečnosti liší (Legend 2006): Výkon 217kW ne 213, krouťák 351 ne 347, ANC již byl v modelu z '06.
Myslím, že vyšší zrychlení o 0,2 s je v reálném provozu nepostřehnutelné. Proto mě smysl tak malého zvýšení výkonu uniká. K designu jsem zatím na vážkách, dosavadní se mi zatím líbí víc, ale chce to asi chvíli času. Největším problémem vozu je jeho vysoká hmotnost, mít tak o 350 až 400 kg méně, tak je to raketa. Jinak je to naprosto precizně a spolehlivě fungující a elegantní stroj.
Ibaze sa faceliftovala acura, ktora uz v amerike na trhu par rokov bola, a ked uz sa faceliftovala ta, preco by na novy model nenalepili znacku hondy...
existovaly dvě generace. jedna, ta starší (kterou nejspíše máš na mysli) z níž vycházely i velké Rovery řady 800 a pak ta novější, co jsem měl na mysli já, podobná trochu velkému BMW.
Nejhezčí byla dle mého názoru verze vyráběná někdy do roku 1996. Trochu připomínala sedmičkové BMW a byla i ve verzi oupé. Ta byla nádherná... Pak přišel poněkud těžkopádný design, inspirovaný nejspíše Lexem a možná i Mamutem a pak už jen poslední dvě varianty (před a po liftové). Málo jich jezdí, toť pravda. Myslím, že Legendy všeobecně byly dost nedoceněná auta...
Já v tom vidím jakousi vzdálenou inspiraci Banglem.... Ne fakt se mi to na fotkách nelíbí. Možná až to uvidím na živo, změním názor. Obrázky mě tedy rozhodně nepřesvědčily...
To je dost rýchly facelift. Takto rýchlo sa faceliftujú len nevydarené alebo trhovo neúspesné modely. Tak neviem, co je prípad Legendu... Technika spicková, dizajn bol akceptovatelný, chýbal jedine diesel a ten nie je ani teraz, preco teda facelift?
Tak teda tohle se soudruhům z Japonska moc nepovedlo. Přední i zadní lampy jsou otřesné. Verze před liftem vypadala mnohem lépe. Technicky dokonalé, designově už tolik ne. Bohužel musím konstatovat, že na konkurenci v podobě Lexe anebo Infinity ani náhodou nemá... :-!