Honda Legend: Největší evropská Honda s novým designem a silnějším motorem
Výrazně upravená Acura RL určená pro americký trh byla představena už v únoru na autosalonu v Chicagu. S premiérou faceliftu evropské Hondy Legend japonská automobilka počkala až na konec léta. Většina změn je analogická k těm, které podstoupila Acura.
Exteriér se dočkal důkladného přepracování. Nová jsou například světla, přední blatníky, přední kapota, víko zavazadlového prostoru nebo oba nárazníky. Vzhled se tak změnil od uhlazené elegance k více agresivnímu pojetí. Tento efekt ale částečně vyvažují nová 18palcová kola. Upravený design se přiblížil novému Accordu.
Interiér bude už tradičně v plné výbavě. Standardem se stanou aktivní opěrky hlavy, v některých zemích si bude možné připlatit za adaptivní tempomat a bezpečnostní systém CMBS, který pomáhá předcházet nehodám. Ke komfortu posádky přispívá nové odlehčené a účinnější odhlučnění. Novinkou je systém Active Noise Cancellation, který eliminuje nízkofrekvenční zvuky pomocí opačných zvukových vln vydávaných audiosoustavou.
Vidlicový šestiválec získal 0,2 litru objemu navíc, takže má nyní objem 3,7 litru. Novinkou je osazení výfukových ventilů variabilním časováním VTEC, u původní verze motoru jím byly vybaveny jen sací ventily. Změna se projevila nárůstem točivého momentu ve středním pásmu otáček o 20 %. Konkrétní čísla Honda nezveřejnila, nicméně v americké verzi vzrostl výkon z 213 na 221 kW a maximum točivého momentu z 347 na 366 Nm.
Čas potřebný pro zrychlení z 0 na 100 km/h se zkrátil o 0,2 s na výsledných 7,1 s. Lepší dynamika přitom není vykoupena vyšší spotřebou, naopak i v této oblasti došlo ke zlepšení. Svůj podíl na tom má zcela nová pětistupňová automatická převodovka, která řadí rychleji než předchozí typ a umožňuje manuální volbu pádly na volantu. Pohon všech kol SH-AWD zůstal beze změn, úprav se dočkalo ale nastavení podvozku.