Občas je až zarážející, co za kreace dokážou výrobci automobilů vymyslet. Výjimkou není ani Volkswagen, který před deseti lety vyrobil něco naprosto nevídaného.
DTM není týden stará novinky, ta původní tady před týdnem vyšla a ta dnešní ji jenom rozvíjí. Leaf a info o tom, že si aerodynamikou po může k lepšímu dojezdu? No to je mi teda bomba. XJ beru, to tady mělo být, ale Mazdu bych po těch nesčetných zprávách o novém Wankelu, které vlastně nic nového nepřinášejí, asi přehlédnul. Navíc v poslední době automobilky populisticky melou o tom, co je právě v kurzu, viz. Lexus a zoufalý boj proti naftovým motorům a ubohé srovnávání LS a LC s konkurencí...
Svoje sis přečetl jinde, tak proč se oháníš tím, že to není na ACZ? Abys pak mohl napsat, že už je to staré? Nikdo neposlouchá jenom jedno rádio, nikdo se nedívá jenom na jeden televizní kanál, nikdo nečte jenom jeden zpravodajský server. Některé věci tady chybí, ale i tak je tady dost zajímavostí na to, aby se motoristický fanoušek nabažil.
Nissan Leaf a poslední info o něm? Mazda a vyjádření k pokračování spalovacích motorů?
XJ proběhlo před týdnem, bez povšimnutí, zato s mnoha tématy, která jsou ubohá. Spekulace o tom jak se možná bude jmenovat některý Seat, týden stará movinka z DTM atd...každý den.
Tak jinak - to musí být hned člověk placený, když nešije za každou cenu do redakce? Je tady článek o zajímavém autě, beru, není to novinka, ale jako oddechovka na večer je to fajn připomenutí. Fakt máme potřebu vést konverzaci tímto směrem?
Nenechal sis to vysvětlit v diskusi pod konkrétním článkem, nemá smysl ti něco hučet do hlavy teď. Pokud považuješ za prodané auto to, které hnije na skladě u dealera, patrně máš blízko k Hyundai, co?
Způsob tvojeho vyjadřování by tomu odpovídal, navíc tohle je přesně Vošického taktika.
Překvapuje mě, jak tady pořád vytahuješ článek o pololetních prodejích. Článek, pod kterým ses ukázal jako naprosto hysterický člověk, který nedokáže přenést jiný, z mého pohledu lepší pohled na věc.
Všichni, včetně toho Blesku, který sem pořád kopíruješ, bez rozmyslu převzali nesmyslnou zprávu z ČTK a bylo jim úplně fuk, že se tam porovnávají jabka s hruškama. David Bureš si otevřel statistiky a uvedl to na pravou míru. A že to zrovna nešlo tobě do krámu, to už není jeho problém.
Mimochodem ty tvoje Novinky: [odkaz]
Už jsi jim napsal do diskuse, že ani neumějí počítat a články píšou nekompetentní redaktoři?
Takže na ACZ vlastně nic není, a když už něco, je to tady pozdě. Co za zvrácenou osobnost teda musíš být, když sem pořád chodíš? Léčís si tím mindráky? Počítáš palečky a to tě uspokojuje? Mám pro tebe lepší tip: zkus zvednout zadek ze židle a běž si stěžovat osobně.
nie, nie je to ako píšeš!
titulok nepíše, že neskrotil ho JC, ale že neskrotil ho ani JC
Ak chápeš na čo myslím....
A preto má Petrko alebo Maxi pravdu, veď JC sa tam vela krát neskutočne zmýlil z posudenia kvality jazdy - čo mu Ben ( Stig) hneď na okruhu vysvetlil :-)
Nejde o 1 článek navíc, ale o obrovský množství typu Jagu XJ575 a nejrychlejší Alpiny jen z tohohle tejdne namíň. Pro představu blbej Blesk [odkaz] [odkaz] = taky tenhle tejden = tady to nevyšlo. A tak je to tu teď každej tejden = na největší jízdě na webu :-|
Je to už tak dlouho a tak moc = že máme potřebu vést konverzaci tímto směrem :-!
Wauu, bystrý karlosi, ono ale s Tebou jinak nelze. Začal jsi si Ty, ani jsi se nepokusil jakkoli obhájit znalostí historie - např. tématické, a pouze klasicky meleš jako kolovrátek prázdnou mantru o jiném názoru - ala vítači, sluníčkáři a podobná humanitárně vykolejená sorta ... S Tebou a Tobě podobnými, česky rozexírač diskuzí se nedá jinak . Tedy tak blbej, nebo tak navršeném ???
Já nemám v plánu tady někoho urážet, ty se o to v podstatě postaráš sám. Naposledy ti říkám, že nejsem nikdo z redakce, tímto tuto debatu končím, protože je to ztráta času.
Nevnímám pouze úpadek ACZ, ale českých autowebů obecně. Všude se píše to samé, titulky jsou stavěny tak, aby se v nich hlavně nic neřeklo a musel jsi kliknout na článek. ACZ už tohle začíná dělat taky, ale v mnohem menší míře než konkurence. Doufám, že nepřitlačí na pilu. ACZ není co bývalo, ale z toho, co na českém webu je, se pořád řadí k nejlepším.
Nízká odbornost je úhel pohledu. Tomáš Dusil třeba umí napsat opravdu technický článek, ale tipuju, že to drtivá většina čtenářů prostě neučtě. A psát články jenom pro kalouska a jemu podobné (asi dva) čtenáře je nesmysl. Ty bys tady chtěl přepsaná skripta? Protože nikde jinde spolehlivější info o technice nenajdeš.
Svoje sis přečetl jinde, tak proč se oháníš tím, že to není na ACZ?
Pretoze sa ACZ chvali, ze je jednicka na webe? A to je jedno, ze to uz niekde uvedene bolo. Skor ide o to, ze to ACZ uplne ignoruje.
Ale schvalne, namatkovo:
- FCA a ulievanie penazi
- Hyundai a jeho problemy s predajom Genesisu
- Audi a jeho cost cutting 12 mld, aby mohol investovat do EV
a dalo by sa pokracovat. Ale mam asi, spolu s webpajou, prilis vysoke naroky na jednicku na webe.
nehadajme sa - myslim, ze kto to pochopil, tak tomu to bolo hned divny titulok....
ale v podstate o nic nejde....
vela ludi si este stale mysli, ze Top Gear bol vazny program o autach ( teraz davaju opakovania, a je to fakt zabavne show! A ich chyby v odhade buducnosti to robia este viac zabavnym programom) :-!
Kde je v článku napsáno něco o jednom z nejlepších řidičů planety? V titulku je, že ho JC nezkrotil, v textu pak, kdy ho řídil a co si o tom myslí. Poznámku o řidičských kvalitách JC tam nějak nevidím, zaujalo tě tedy něco, co v článku vůbec není.
To je zcestna argumentacia. Je jasne, ze co zaujima mna, nemusi ostatnych. To plati aj opacne. Ale ak by sa podla toho riadili noviny, tak by nenapisali asi ani ciarku. Pretoze tak personalizovane spravy by skratka nedali. Prave preto by mali ponukat co najsirsie spektrum sprav. A nie len o tom jednom, co ich sponzoruje.
Citam autonews, jalopnik a autocar. To, ze uroven auto.cz, kedysi kvalitneho webu, upada, je fakt. A to, ze je akurat jednookym kralom medzi slepymi, je este smutnejsie.
O to tady ale přece vůbec nejde. Navíc to, co zajímá tebe, nemusí nutně v maximální míře zajímat i ostatní. Od 1. na webu už doufám upustili, bylo to trapné, v každém případě tady poukazuješ na nedostatky, ale nejsi schopen najít jediný web, který by splňoval tvoje požadavky. Smutné...
Ubohoučká urážka = fakt nemáš na lepší? Ty musíš bejt někdo z redakce >:-[]
Obhajoba demagogie v článku o pololetních prodejích je za hranicí úchylky = je to fakt odporná křivá novinařina :no::no::-!
Jestli si už našel ty [odkaz] vyjádři se k mýmu 22:57 a 23:06 a k tomu že všechny světový média napsaly o pololetních prodejích něco jinýho = od ekonomickýho Forbesu přes britský automobilový weby po třeba po..
Vokecávka že jediný ACZ to napsalo správně a celej svět od Forbesu po českej Blesk blbě = to je na Zlatej ventilek desetiletí ne-li století :yes::yes::yes: >:-[]
Hezkej pokus s ČTK = unik ti nějak zbytek planety = jak vokecáš tu? :-)
Mimochodem = to má bejt co? >:D
Komunistický Novinky ani Blesk nejsou moje = což finačně trochu mrzí :-) = protožes ani tohle nepochopil vysvětlim: Je fakt hodně ale fakt hodně smutný že třeba v Blesku vycházej o autech zajímavý věci = co tady ne
Tristní nekvalita odbornejch článků, demagogie [odkaz] [odkaz] = proti dřívější úrovni silnej úpadek = včasnější články v Blesku než tady = a eště hůř zajímavý novinky v Blesku a Novinkách atd. = který tu nikdy nevyjdou = je sra.ka? No vlastně jo = je to.. :-)
Na to, že se jedná v podstatě o omyl VW, kdy zapomněl na své fanoušky a rychle splácal něco co vlastně ale vůbec nefungovalo a bylo to nepoužitelný, tak na ACZ to po těch letech ještě připomínají i s vyznamenáním...