Aktuální generace Mercedesu třídy ML prošla po faceliftu nárazovými zkouškami Euro NCAP. Zatímco výsledky ochrany cestujících jsou na velmi dobré úrovni, ochrana chodců je, stejně jako u mnoha dalších SUV, na nízké úrovni.
bezpečnost chodců = aktivní bezpečnost. Co ti pomůže maximum hvězdiček, když skončíš na vozíku? Do vozovky nelezu dokud nevidím, že auto viditelně nezpomaluje. A do vozovky s více pruhy nelezu pokud nemám přehled co se děje v ostatních pruzích. Já mám času dost, mě těch 5metrů nestojí za vozík!
Schválně proč si myslíte, že autobusy nestojí na přechodech?
Bohužiaľ, neviem si predstaviť, ako možno ochrániť chodca po náraze takýmto "mastodontom. Pokiaľ podbehne sám, "Pánboh mu pomáhaj", horšie je, ak ho niekto zrazí na prechode pre chodcov.
Lidé co kupují tyto vozu pěšky nechodí, a když někoho srazí, zaplatí státnímu zástupci a soudci odpustek a jsou v suchu, takže je naprosto zbytečné dbát bezpečnosti chodců.