je jedním z mých největších motoristických zážitků. To už je let.
Bylato "slabší" GT a když jí pak prodávali, měli počkat. Dneska má násobně vyšší cenu.
3_diamanty
0
mam rad tieto 90 roky.... vsetko to bola este poctiva mechanika.. krasny interier.. ziadne tablety.. len krasne budiky ... az sem citim tu vonu z kabiny.... neskutocna masinka... k tomu nechyba ani klasicka rucna brzda... celkovo velmi dobra aura z toho na mna vyzaruje z tej kabiny.. uz len nasadnut 😉 ... tym par stastlivcom mozeme len zavidiet
dnes uz vsetko tieto stare sportiaky su velmi vzacne... aj jaguar XJ200 aj isdera imperator.... aj lambo diablo alebo countach.... aj ferrari F40, F50 z tych davnych cias.. aj lotus esprit a ja neviem ake este ale este ich par isto bude
PS: ten face EB110-tky mi v zivocinej risi pripomina pavukovca znameho ako camel spider... ten ma tiez taku fajnu tlamu
netcar.xx
1
( prevrtanej a s vetsima turbama ) byl pouzivanej jako zaklad pro Edonis. Ten vidim jako jeste zajimavejsi
Lukas00
0
Hele ja nak nevim, sle kdysi mel vzniknout Edonis prave na zbytku dilu z EB 110.....
beibej
0
Ano ale neměl 4x4 a měl naopak vyšší výkon. A byla to skoro kusovka.
Bylato "slabší" GT a když jí pak prodávali, měli počkat. Dneska má násobně vyšší cenu.
dnes uz vsetko tieto stare sportiaky su velmi vzacne... aj jaguar XJ200 aj isdera imperator.... aj lambo diablo alebo countach.... aj ferrari F40, F50 z tych davnych cias.. aj lotus esprit a ja neviem ake este ale este ich par isto bude
PS: ten face EB110-tky mi v zivocinej risi pripomina pavukovca znameho ako camel spider... ten ma tiez taku fajnu tlamu