Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Ford Focus RS vs. VW Golf R – Raubíř a profesor

Kompaktní hot-hatche od Fordu a Volkswagenu jsou tradičními soupeři. Jak jsou mezi nimi rozdány karty po letošním faceliftu Golfu R?
Zpět na článek
18. 8. 2017 08:25
18. 8. 2017 08:44
18. 8. 2017 08:51
18. 8. 2017 08:52
18. 8. 2017 08:54
18. 8. 2017 10:38
18. 8. 2017 09:03
18. 8. 2017 09:55
18. 8. 2017 10:22
18. 8. 2017 11:04
18. 8. 2017 12:17
18. 8. 2017 12:45
18. 8. 2017 12:45
18. 8. 2017 12:46
18. 8. 2017 09:02
18. 8. 2017 09:22
18. 8. 2017 09:15
18. 8. 2017 09:29
18. 8. 2017 09:34
18. 8. 2017 10:05
18. 8. 2017 13:19
19. 8. 2017 12:16
18. 8. 2017 10:33
18. 8. 2017 12:06
18. 8. 2017 12:56
Avatar - wakantanka
18. 8. 2017 08:22
CISTE TEORETICKY
by som bral Focusa RS. Univerzalnost beriem u GTI ci ST, ale kazdy mame ine priority. Nehovoriac o tom ze RS sa mi paci viac. :-)
Rozbalit vlákno
0
18. 8. 2017 08:25
Souhlas zhruba
Auta znám. Focus jede líp. Ale to už si můžu koupit sporťáka nebo kabrio. Věci, co má v popisu práce hatchback zvládá Golf líp. A viděno touhle optikou, dává mi smysl Golf R Kombi (Variant).
Kupovat si HH jako sporťák je schizofrenie. Já beru Rko na ježdění kratších cest a do města. Hrozný je v něm to Dynaudio, úplně vyhozený prachy :-( A ubohý je, že nedodávaj sedačky, co byly v minulým GTI Clubsport. A stačilo napsat, půjčil bych vám kluci manuál. Ale mě v tomhle autě dává vzhledem k výše popsanému použití smysl i DSG.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
19. 8. 2017 11:23
Re: Souhlas zhruba
Souhlasím. Jsou to jistě zábavná auta, ale s tou cenou...na hatchback do města je to moc a tolik radosti jako poctivé kupé zadokolka to neudělá.
Avatar - Uživatel_5340709
18. 8. 2017 08:30
Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
dokonce sportovní, .................... a co se na těchto autech hodnotí tedy nejvíc? Rychlost, jak sedí, ovladatelnost a čitelnost podvozku /zábavnost/. Všechno toto dělá RS líp, tak nechápu tu popravu v testu kvůli spotřebě, komfortu a interiéru. U takto zvolených parametrů by proti RS zvítězila i Octavia 2,0 TDI.
Rozbalit vlákno
185
18. 8. 2017 08:39
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
No, rozhodne nie som obdivovatel vw, ale tebou popisane kriteria sa pri HH musia zohladnit. Nie su to totiz sportaky, kde neriesis nejake kompromisy, ale auta ktore maju splnit (sklbit) dve veci - sportovo povozit a byt pouzitelne ako daily car. Ak nesplnia to druhe, nemozu byt hodnotene ako dobry HH, nech jazdia akokolvek dobre, pretoze potom to nie je HH ale sportak ku ktoremu potrebujes druhe auto co ta bude vozit do prace a neodtrhne ti slezinu na prvom vymole.
Avatar - Uživatel_5340709
18. 8. 2017 08:49
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Všechno je relativní, golf bude vždycky měkčí oproti RS, ale nikde není napsáno, že bys měl problém s ním dojet pro děti do školky a do práce. U těchto aut není apriori první kritérium univerzálnost. Jedině co bych připouštěl jako mínus u RS je dlouhodobá spotřeba cca. těch 10-11 litrů, pod které se asi nedostaneš. Ale i to je relativní, to má dnes každé větší silnější benzínové SUV taky.
Avatar - Atlis
18. 8. 2017 08:53
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Dlhodobo budeš za 10-11 jazdiť aj s Golfom R. Ak si niekto naivne myslí, že ten dvojliter žerie 6l/100, tak je mimo.
Avatar - Uživatel_5340709
18. 8. 2017 08:56
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Zatím co mám zkušenosti se slabšími 2,0 TSI, tak určitě. Jednotlivé jízdy se dají zajet slušně /pokud chceš/, dlouhodobě je podle mě skoro každé TSI od koncernu se spotřebou spíš v horším nadprůměru./nebo totálně rozchlastané/.
Avatar - Emel
18. 8. 2017 08:59
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Se slabším 2.0TSI není problém jezdit dlouhodobě za 8, za předpokladu, že do toho nezařadíš moc dálnice.
Avatar - Atlis
18. 8. 2017 09:01
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
...a mesto. A budeš jazdiť do 100km/h.
Avatar - Emel
18. 8. 2017 09:04
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
To ne. Na normálních silnicích můžeš jezdit hodně svižně a stejně se do té osmičky vejdeš. A město taky není velký problém, pokud ho samozřejmě neprostojíš na světlech s vypnutým SS.
Avatar - Atlis
18. 8. 2017 09:09
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Tak jo, Horní ***ákov s 5tis obyvateľmi a štatútom mesta je určite v pohode. Ja hovorím o meste, ktoré má pár stotisíc obyvateľov a priemerná rýchlosť cez mesto je tak okolo 25km/h. Ak máš štastie.
Avatar - Emel
18. 8. 2017 09:14
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
K tomu těžko něco napsat. Když stojíš na křižovatce se zapnutým motorem, je spotřeba nekonečná. Když jedeš Blankou nebo po Jižní spojce pod laskavým dohledem kamer, klidně se podíváš pod 6l. Já se ale snažím moc se autem po Praze nemotat.

Osobně beru jako referenci spritmonitor.
18. 8. 2017 20:27
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
1) Zapnuty start stop - LOL
2) A co si predstavujete pod takovym pojmom svizne Kefalin? Do osmicky to bude predpisova jizda (a nemelo by v tom moc byt mesto). Sviznejsi jizdy na 8 litrech zacinaji. Ale chapu, ze pro nekoho je svizne 110 mezimesto, no co uz.
3) V golfu R to za 8 dlouhodobe da se rict ani nejde. A pokud ano, tak jsi se seknul pri vyberu auta tak o 150-200 koni
Avatar - Uživatel_5340709
18. 8. 2017 09:02
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Jenomže dálnice je dnes cesta, kterou používáš dost často a její poměr ku ostatním se bude zvětšovat.
Avatar - Emel
18. 8. 2017 09:06
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Jasně, a každých 10km/h nad 130 je znát, rychlá dálnice je klidně za 12... pokud plánuješ jezdit hodně, dlouhé trasy převážně po dálnici a rychle, třeba v Německu, tak je prostě nafta pořád jasná volba.
Avatar - Atlis
18. 8. 2017 09:11
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Tak tie dva litre v spotrebe medzi dieslom a naftou si myslím prežiješ...
Avatar - Emel
18. 8. 2017 09:20
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Na dálnici jsou to spíš 4 než 2... a čím rychleji jedeš, tím víc to je. Ale máš pravdu - přežiju :-)
Avatar - Ozzman
18. 8. 2017 09:25
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Nevím, jak je tomu u 2.0 TSI, ale když už jsme u Fordu, tak já mam rozdíl dálnice 130-150km/h 4 litry ( 1.6 EB vs 2.0TDCi). A to je už sakra znát...
18. 8. 2017 09:28
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Přesně tak. Měl jsem auto, kde to bylo ještě víc jak ta dieselová auta nemám rád, tak je to opravdu citelný rozdíl už tím, že se nemusíš vůbec hlídat. U benzinového auta jsem spotřebu kontrolovala, u dieslu ji víceméně neřeším.
Avatar - Ozzman
18. 8. 2017 09:33
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
I u dieslu se to dá korigovat a to pak koukáš, jak to auto umí být úsporné. Jezdím normálně za 6-6,5 a to vůbec nešetřím, dálnice, Praha, okrsky, plyn tlačím k podlaze několikrát za jízdu a neřeším. Pak jsem zkusil 3 dni dojíždět do práce (okrska 20-dálnice30-Praha50 %) a zvládl jsem to za 4,8 .... na Vinohrady, což je centrum a ráno ve špičce.

U EB to dávám za 7 a hodně se snažím... párkrát předjedeš a je tam o litr víc...najedeš na dálnici a už to zase leze.

Věřím, že se dá s TSI 2.0 jezdit kolem 6ti, ale to je spíše hodně volná jízda, což je při tom výkonu hřích >:D
18. 8. 2017 09:36
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
To je ale naprd řídit takové auto a furt si hlídat spotřebu. :-) Kdysi jsem měl tiguan 1.4, každému žral přes 10, já jezdil za 7, ale cíleně ekonomickou jízdou.
Avatar - Ozzman
18. 8. 2017 09:38
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Ano... dá se to, ale je to peklo >:D
Avatar - Atlis
18. 8. 2017 09:33
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
V prípade Focusu (môj 1.6EB 200k+ 2011) vs 2.0TDCi (150k, služobák, fl 2015) sú to niečo málo cez dva litre. Ale tiež je to rozdiel takmer 60k. Takže to mám v trubke.
18. 8. 2017 09:32
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Pokud se bavíme o výkonných motorech, tak srovnávání s naftou je zcela mimo mísu, protože ty nejvýkonnější nafty končí v této kategorii na mírném benzínovém nadprůměru, typicky třeba Okta nebo Fokus na 135kW. Což je tak akorát na dlouhé pohodové cestování, ale rozhodně nic, co lze srovnávat s auty 180kW+.
Avatar - Ozzman
18. 8. 2017 09:34
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Ale pokud se nemýlím, tak se tu řeší právě to pohodlné cestování na dlouhé trasy :-) A tady, jak píše Emel, prostě nafta sedí ! Proto kralují ORS TDI, nebo pro mne by byl Focus ST TDCi ;) Kombi, samo...
18. 8. 2017 09:48
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Když jsme u Fordu, tak s 2.0EB v kombíku jsem za poslední 2 roky absolvoval přes desítku delších (500 - 1500km) rychlopřesunů s jasnou převahou dálnice, polovičku z toho ve 4-5 lidech, a nikdy jsem se na danou trasu nedostal přes 9 litrů v průměru stylem jízdy limit +20, resp. pohodových 160 v DE tam, kde šlo. Celkový průměr za více než 50tkm 8,38.

Silnější 1.6 EB vs. 2.0TDCi dle Spritmonitor - 6,25 vs. 7,60, tzn. ano, na extrému může někdy někdy být rozdíl 4 litry, ale v průměru je to zlomek.
Avatar - Emel
18. 8. 2017 09:57
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
"Tam kde to šlo" - no, to je přesně ono. Ono se na té trase většinou vyskytnou pomalejší místa, která pak tu spotřebu korigují. Ale samotná rychlá jízda po dálnici je prostě mor.

Proto - kdo má dálnici jen jako součást mixu a nelítá po ní každý týden, tomu rád doporučím benzín. Pokud má být rychlá dálnice převažující způsob využití auta, pak bych i já zůstal u nafty... a nebo se prostě smířil s rozdílem >1CZK/km.

Jinak, když už tu máme spritmonitor:
Focus 2.0EB průměr 9,44
Mondeo 2.0EB průměr 9,78
Avatar - Ozzman
18. 8. 2017 10:02
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
:yes:
Avatar - Emel
18. 8. 2017 10:07
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
BTW - jel jsem teď svůj oblíbený úsek, Norimberk - Praha. U Norimberku jsem dojel novej Multivan... a normálně až ke sjezdu na Regensburg nezpomalil pod 190km/h, s výjimkou asi tří situací kdy se někdo namotal do levého pruhu (nebyl moc provoz) - zatáčky, kopce... furt. Fakt jsem čuměl... a zajímala by mě spotřeba >:-[]
Avatar - Ozzman
18. 8. 2017 10:21
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
To je maso, ale zase jako proč ne... ten Multivan na to má, pokud není naložený, tak určitě... vždyť i když my roztáhneme naloženého obstarožního Tranzita T350 s 2.4Tdci 85kw, tak umí držet 150-160, pokud není výrazný kopec..... spotřeba je pak rovna Barikovým amerikám a každé zpomalení trvá, než se zas rozjedeš :-)
18. 8. 2017 10:06
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Ano, vím. Už 4. auto v řadě mám 10% pod průměrem Spritmonitoru a vím proč (plynulý styl jízdy, SW, aditiva, gumy ...).
Avatar - Emel
18. 8. 2017 10:15
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Je potřeba počítat s tím, že spritmonitor je pořád primárně německá stránka, takže té rychlé dálnice tam v těch mixech bývá dost... zejména u aut k tomu určených. Taky jsem mírně pod (asi 5%), ale nedělám si iluze... stačilo by přidat do mixu 20% dálnic a byl bych nad. Ne že by na tom záleželo... mně spotřeba zase tolik nezajímá.
18. 8. 2017 10:17
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
přesně tak, v "našich" podmínkách vychází většinou spotřeba lépe, pokud ji odhaduješ dle spritmonitoru
18. 8. 2017 10:30
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
No takže se můžeme vrátit o pár příspěvků výše a dojdeme k tomu, že německý Spritmonitor odráží německý styl jízdy, kde rozdíly ve spotřebě benzín vs. nafta u srovnatelných motorizací nejsou nikterak tragické, tudíž při provoze u nás nebo v zemích bez limitu Vmax (kde i v Německu těch úseků ubývá, dnes tuším jde o 60% dálnic) to bude vycházet zřejmě ještě lépe a ve finále je to zlomek diskutovaných 4 litrů.

Spotřeba mne zajímá čistě statisticky a třeba u posledního auta mne lítá mnohem méně, než u všech předchozích. Ať jezdím prakticky kdekoliv a jakýmkoliv stylem, tak je to v jednom litru mezi 7,8 - 8,8, což mi na 300 koní přijde hodnota dost solidní.
Avatar - Emel
18. 8. 2017 10:54
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
V běžném mixu to bude jistě vycházet lépe... a myslím, že už jsem tu taky napsal něco v tom smyslu, že v běžném mixu nevidím pro naftu důvod a že jediný režim, kdy turbobenzín nefunguje, je rychlá dálnice. Jestli jsi i tam do devíti, pak gratuluju... já ne.
Avatar - Ozzman
18. 8. 2017 10:25
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Já takové trasy s TDCi jezdím za 5,5 ;) Naložený.... protože těch 160 v D stejně jedeš jen chvilkově a pak se zase ploužíš na omezených 100-80 km/h :-) Horší je, když příjdou hory, tam už to tlačit do kopce znamená na 6/100 >:D
Avatar - Uživatel_5340709
18. 8. 2017 09:12
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
A to je přesně ta věc, sedni do mazdy 6 2,5 /jasně má "jen" 140 Kw/, ale jestli jedeš 120, nebo 160 na spotřebě skoro nepoznáš. TSI jede pěkně, ale jak ho začneš jen trochu hnát, spotřeba jde rapidně nahoru.
Avatar - Emel
18. 8. 2017 09:19
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Má 140kW a 256Nm. To první odpovídá 1.8TSI, to druhé 1.4TSI... takže touhle optikou spotřebu 8 na spritmonitor nevidím jako žádný zázrak, protože stejných 8 má Superb 1.8TSI DSG taky.

Navíc je 2.5G jen s automatem a ten je laděný spíš na pohodu. Ale prozradím ti tajemství - kdyby byla 2.5G v manuálu a třeba v Attraction, možná by stála v garáži :-)
Avatar - Uživatel_5340709
18. 8. 2017 09:28
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Jede o pohlavek líp než 1,8 TSI, určitě není ale tak pružná. Jinak ta 2,5 G už měla být dávno v garáži, kdo čichne k technice Mazdy pochopí, že mu něco chybělo. ;-)
Avatar - Emel
18. 8. 2017 09:35
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Já měl Mazd asi deset, k šestce jsem čichnul... ale prostě jsem nenašel variantu s odpovídající price / power / value.

Ono se to těžko srovnává. 2.5G je jen v automatu. 1.8TSI v automatu má krouťák snížený na stejně ubohých 250Nm. V automatovém duelu by to mohla být plichta, manuální Superb jede líp než ta 2.5 (co do dynamiky).
Avatar - Uživatel_5340709
18. 8. 2017 09:38
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Jj, 2,5 G má cenu dost vysoko. Koncern není špatný, ale vždycky mě naštve ta lehká "tupost" a "bezmocnost" na volantu a v zatáčkách.
Avatar - Emel
18. 8. 2017 09:46
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Mně ta cena vůbec nepřijde špatná... za předpokladu, že chceš vybavené auto střední třídy s automatem. A to je ten problém.

Když Mazdu, tak benzín a manuál. Ne že by byl ten automat špatný, ale manuál je prostě skvělý. No nic, třeba budu zanedlouho vybírat další auto, tak tomu dám ještě šanci... :-)
Avatar - Ozzman
18. 8. 2017 09:39
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Vůbec, když se na to podívám, tak motory TSI i přes shodný výkon a podobně velké auta, mají lepší dynamické parametry... proč ? Jsou o tolik účinnější? Jsou auta lehčí ? Nebo mají vyšší výkon, než udávaný ?
Avatar - Uživatel_5340709
18. 8. 2017 09:46
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Můj názor je pořád stejný, v koncernu jsou motoráři jen tak napůl, výkony honí turbem a průtokem benzínu.
Avatar - Emel
18. 8. 2017 09:52
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Na nějak zásadně větší účinnost nevěřím, výsledek prostě odpovídá reálnému výkonu a krouťáku vs. hmotnost auta. DSG má možná své mouchy, ale co do dynamiky je zřejmě efektivnější než starší měničové převodovky.

Asi by bylo potřeba to řešit konkrétně... u Mondea se šuškalo něco o nadváze... ale obecně těžko říct.
18. 8. 2017 19:43
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Ano, vybavené Mondeo by mělo být těžké. Ale vybavený Passat také bude notně těžší než říká základní hmotnost. Nárůst to možná bude menší, ale bude tam.
18. 8. 2017 09:54
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
C může být správně. Viz. třeba:

TSI 2.0 220 HP:
[odkaz]

TSI 2.0 230 HP:
[odkaz]
18. 8. 2017 19:39
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Problém u výkonu je, že je tam nějaká tolerance, myslím +-5 %. A když se do ní nevejdeš, nemělo by to auto být typově shodné. To je celkem vážná věc. Můžou ty motory vyrábět tak přesně, že se vejdou do horní části tolerance. Porsche to tak dělalo (a asi pořád dělá) u motorů pro GT auta. Tu spodní část tolerance zahodili, měli to 0-5 % a každý kus přeměřili. Teď je otázka, jestli má VW tak přesnou výrobu a jestli třeba měří každý motor a třídí je podle toho, co jim naměří. Nevěřil bych tomu. To spíš uvěřím tomu, že na brzdě naměří (dopočítají) hausnumero.

Je tu samozřejmě možnost, že si zahrávají a pouští do světa motory, které nejsou typově shodné s tím, co homologovali. Určitě by toho byli schopni, jen mi nepřijde, že by to za to stálo.
18. 8. 2017 19:40
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Nemá moc smysl srovnávat údaje od výrobců, protože nikdy nevíš, jak moc byli konzervativní.
18. 8. 2017 19:25
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Jestli na spotřebě nepoznáš 120 od 160, tak je s tím motorem něco špatně. To jsou základy fyziky. V průměru se to možná ztratí, ale ten rozdíl musí být u jakéhokoli úspornějšího motoru značný.
Avatar - Uživatel_5340709
18. 8. 2017 09:03
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Takže to 2,0 TSI používáš jen do "stropu" 1,5 TSI. :-)
Avatar - Emel
18. 8. 2017 09:09
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Po většinu času ano. Limity 2.0TSI jsou vysoko v číslech začínajících dvojkou a tak po normálních silnicích nejezdím. Ale na druhou stranu, je hodně předjížděcích manévrů s plynem na podlaze (byť třeba ve středním pásmu otáček).
Avatar - woody-alien
18. 8. 2017 20:21
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Mně osobně na spotřebu nejhůř vychází "radostná" okreska. Dálnice ani ne, jednak kvůli delší šestce u DSG, druhak proto, že dálnice je pro mě jen nutné zlo, kde saze v mém nitru nevzplanou. ;-)
Avatar - Emel
18. 8. 2017 23:26
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Možná, ale to nikdy neudělá celou nádrž... aspoň u mě.
Avatar - speedfred
18. 8. 2017 10:23
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
s M235 jazdím dlhodobo cca 9l, je pravda že mám ale minimum mesto.
a ten výkon aj využívam keď sa dá.
18. 8. 2017 10:29
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Potvrzuji svou zkušenost, pokud nebudeš hopsat furt po městě, přes 10 nejezdíš.
18. 8. 2017 10:24
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Otazka je, aky benzin mali obe auta natankovane ked sa merala spotreba. Ak mal focus spotrebu 11 s 95 oktanovym a Golf pod 10 s 98 oktanovym (cize obe auta podla odporucani vyrobcu), tak to financne nemusi byt az taky rozdiel. Pripadne Focus moze mat s 98 oktanovym podobnu spotrebu ako Golf.
18. 8. 2017 09:04
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
I se současným RSem se stejně jako s minulým dá při civilní jízdě jezdit někde mezi 9 - 10. A i kdyby to bylo za 11, tak na čtyřkolku se 350PS to rozhodně nevidím jako žádný problém. Rozdíl ve spotřebě cca. 1 litr potvrzuje i Spritmonitor, ale jak píšu, nikdo "normální", kdo si takové auto koupí, to řešit určitě nebude.
Avatar - Uživatel_5340709
18. 8. 2017 09:15
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Jasně, souhlas a teď se můžeme vrátit na začátek, že za tohle dostalo RS dva body dolů.
18. 8. 2017 16:01
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
A kolikrat si tankoval 98? Je fascinujici strhnout body rs za spotrebu, kdyz benal te bude stat vic s golfem >:D
Avatar - Blue Sun
18. 8. 2017 09:59
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Na tohle tu máme GTI a ST, tohle by měly být skutečně extrémní verze (zejména pak RS). Pohled testu je skutečně příliš moc zaujatý pro VW, ale nic nového...
18. 8. 2017 10:13
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
V čem konkrétně vidíš v testu neobjektivní zaujatost pro vw?
Avatar - Emel
18. 8. 2017 10:17
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Třeba v tom, že i na horších gumách (pokud se nepletu, jsou ty Micheliny víc než jen běžné UHP) zastaví o 6,5m dřív... to je nehoráznost. Kdyby to bylo obráceně, už bychom v diskusi četli, jak jsou brzdy strašně důležité ;-)
18. 8. 2017 10:20
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
OK, to beru.
Avatar - Blue Sun
18. 8. 2017 10:18
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Třeba v popření podstaty těch aut vůbec? Přistupovat k testu extrémních HH jako k testu rodinného kombíku prostě nefunguje.
18. 8. 2017 10:26
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Podstata golfu r je být nejrychlejší golf, co se dá koupit. Mít auto, co nedráždí, jede velmi rychle a umožní ti pocit mít pocit, že jsi dobrý řidič, i když to vůbec nemusí být pravda.
Focus je daleko víc řidičtější, zábavnější atd. prostě typický hothach. Ale objektivně Focus by takové auto jako golf popravdě nedokázal udělat, protože není technologicky tam, co je dnes VW. Ať je to adaptivní tempomat nebo třeba že s tímto nárazníkem si nedovede ani poradit s parkovacími čidly.
Za sebe bych si z těchto dvou vybral focus, ale zase nějak extra neobjektivní přístup vůči VW tady nevidím.
Ty brzdy jsem uznal níže, to jsem přehlédl.
Avatar - Blue Sun
18. 8. 2017 10:48
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
To je sice pěkné, ale pokud chci tohle srovnávat s jiným extrémním HH, pak to nejde přes velikost kufru (mimochodem, ani zmínka, ale přitom málo bodů) nebo spotřebu paliva...
Ty plky, jak "technologicky není tam, co VW", to už pak víceméně brání další diskusi... Nebo mám říci, že VW není techologicky na výši, protože do Golfu R neumí přední mlhovky nebo skořepinová sedadla, nebo že neumí udělat samosvorný diferenciál (což asi neumí, protože všude používá jen elektronickou náhražku)?
18. 8. 2017 11:01
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Spotřeba paliva je důležitá u každého auta. Poučka o tom, že máš drahé auto, neřešíš spotřebu, tak nikoho takového včetně sebe neznám. Maximálně u motorky je mi to jedno.

Kufr u hothatch přece je důležitý právě z podstaty univerzálnosti užití.

Jinak nevím to bodování, tam asi budeš mít pravdu, popravdě na to se ani nekoukám a tam to zřejmě vždy VW musí zde vyhrát. Jestli to vyhrál golf na litry kufru a zfixlovanou brzdnou dráhu, tak ok.:)

To nejsou plky. Opakuji, že bych daleko radši bral ten focus, ale VW je někde úplně jinde než FORD. Není to o tom, že by ford neznal věci jako adaptivní tempomat nebo park. čidla. Je to o tom, že nejsou sto to pro tento nárazník tam dát, aby auto stálo co stálo. Auto jako focus rs je daleko snažší vyvinout než komplexní golf r. Přední mlhovky jsou obecně k ničemu, v životě jsem je reálně nepotřeboval, přední čidla neumět dát je trošku sranda. Ty skořepiny a samosvor v golfu R zřejmě nikdo moc nebude postrádat, holt šetří se a VW toto vždy umělo, gofl R je auto do levého pruhu autobahn, focus na okresky.
Avatar - wakantanka
18. 8. 2017 12:14
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
No ale akože u takéhoto typu auta riešiť predné parkovacie čidlá ... veď to už z princípu je auto pre niekoho, kto vie nielen šoférovať ale aj jazdiť nie? Podľa mňa, toto už sú autá, kde nejaká praktickosť by mala mať ďaleko menšiu váhu, ako potešenie z jazdy samotnej. Každodennými univerzálmi sú rovnako podľa môjho skromného názoru autá typu GTI, ST, či Octa RS.
Avatar - Blue Sun
18. 8. 2017 12:38
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Prý "komplexní golf R"... no tak ty jsi marný. Fakt, naprosto nezaujatý člověk, to se hned pozná...
18. 8. 2017 12:51
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Pletes se hned 2x. Golf r je opravdu maximálně universální auto. Žádná jiná automobilka nic takového dnes nedovede vyrobit. Jeho univerzálnost je vlastně jeho jediná slabina.
Zaujatý opravdu jsem. Myšleno v nadsazce, ale aktuálně nemohu přijít ve na jméno za krizi co rozebrala v aut.prumyslu.
Avatar - Blue Sun
18. 8. 2017 15:12
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Golf R je především, v kontextu hothatchů, maximálně nudné auto. A že by Ford nebo někdo jiný neuměl podobné vyrobit? Ale umí, proč by neuměli? Prostě to dělají jinak...
Jak rozdílné třeba byly dvě verze Méganu R.S. - základní nebo Cup... jen o podvozku...
18. 8. 2017 15:34
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Kolik km máš najeto na silnici a okruhu s tímto golfem a kolik s jednotlivymi renaulty? Ty ten rozdíl R.S. poznáš/využijes í mimo okruh?
Mne přišel ten cup na silnici nepoužitelnej doslova strašně. Golf r muze byt klidne pouzit do autoskoly a pritom na dalnici mne prakticky nic nepredjede.
Avatar - Blue Sun
18. 8. 2017 18:28
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Promiň, ale s oVWcí se dál bavit nebudu. Je to jen ztráta drahocenného času.
18. 8. 2017 21:10
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Zadny problem. Moc jsi mu toho o sobe prozradil timto sdelenim. :-)
18. 8. 2017 13:02
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Ty bys chtěl s takovým autem lítat dverma bokem? Mne totiž ta hodnocení zni často strašně bycharska. Já bych od golf a chtěl spíš rychlý přelet dálnici, rozvoz dětí nebo převoz kola pri sklo0enych sedackach.
Avatar - wakantanka
18. 8. 2017 14:31
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
No veď práve, ak chcem lietať dverami napred či vymetať apexy na okruhoch išiel by som do FoFo RS a čakal by som to aj od Golfa R, na rozvoz detí či prevoz bicyklov je tu GTI či ST. :-)
Avatar - woody-alien
18. 8. 2017 20:02
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
To mi řekni, na co jsou potom ty ostatní (ještě podstatně krotší) verze Focusů a Golfů, když na děti a bicykly potřebuješ GTI nebo ST ? ;-)
18. 8. 2017 18:21
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Na to nepotřebuješ ani R ani RS.
Avatar - Emel
18. 8. 2017 10:51
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Počkej počkej... o 6,5m dříve zastaví... Golf :-)
18. 8. 2017 11:02
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
tak to je paráda! :)))
Avatar - JDM
18. 8. 2017 11:37
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Proč teda kupovat HH když jde primárně o praktičnost a pohodlí? Člověk který chce HH od něj chce převážně tu ostrost nebo ne? Ten komfort bych bral. Jako plus ale více by mě zajímalo jak to auto jezdí a jak je zábavné. Pokud to není pro někoho to hlavní nemusí si kupovat HH ale obyčejný hatchback který bude levnější a úspornější.
18. 8. 2017 18:23
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
:yes:
Avatar - Emel
18. 8. 2017 18:35
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
A na druhou stranu - kdo nechce nějakou tu univerzalitu, tak mu mnohem lepší řidičské zážitky nabídne nějaké opravdu sportovní auto, lehké, dvoumístné. HH kategorie byla vždycky o kompromisu obého.

Smůla je, že normální sportovní auta, tedy zadokolková kupé, jsou jakožto malosériové vozy podstatně dražší. Jak by bylo hezké moci si vybrat za stejnou cenu mezi praktičtějším Meganem RS a méně praktickou, zato řidičsky zajímavější Alpinou, se steným motorem. To je bohužel utopie a tahle nerovnováha bohužel (z mého pohledu bohužel) nahrává HotHatchům i v roli sportovních aut, která jim původně nepřísluší...

Rád bych napsal, že bych dal kdykoli přednost řidičskému BRZ oproti nějaké Cupře, ale... koně jsou koně, tomu se nedá vyhnout, takže postaven před toto dilema za sebe neručím :-)
18. 8. 2017 20:29
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Tak nějak. Koně jsou koně a peníze jsou peníze. Takže mám pro taková auta pochopení, ale hot hatch o tom pro mne není.
Avatar - kari.laz
18. 8. 2017 08:45
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Spíše jde o to, jestli už není Focus "za hranicí" HH. Pořád si myslím, že HH by mělo být rychlé, ovladatelné a hbité auto s možností každodenního použití. Pokud HH bude natolik "extrémní" že jízda v něm nebude zrovna příjemná při denodenním použití, postrádá pro mě smysl mít HH místo nějakého čistě sportovně střiženéhou auta.
Je jasné, že HH bude mít větší spotřebu, bude tužší, ale pořád to bude něco, s čím se dá žít a pokud ne, tak už se v této ceně skoro dá lovit v jiných vodách sportovně zaměřených aut.
Takže z mého pohledu je Focus lepší, ale už postrádá určitou dávku univerzálnosti, kterou by jsem očekával, ale je asi na každém, jak si to posoudí, jestli chce opravdu HH byť za cenu, že s tím bude spíše jezdit jak se sportovním autem a s tím spojenými omezeními a nejspíše bude mít druhé auto na běžné jezdění a nebo jestli bude mít auto na běžné jezdění a k tomu místo F RS pořídí na zábavu třeba 370Z, Mustanga a podobně. A nebo jestli sáhne po HH, který bude moci využívat jako jediné auto.
Jak se říká, tisíc lidí, tisíc chutí.
Avatar - Atlis
18. 8. 2017 08:48
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Ale prosím Ťa, RS je normálne použitelné auto na každý deň. V ničom sa nelíši od obyčajného Focusu s HB. A ak potrebuješ voziť tehly, tak si kúp Oktavku.
Avatar - Uživatel_5340709
18. 8. 2017 08:53
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Už ti odpověděl Atlis. Focus RS není tvrdé prkno s propružením 5 mm. Kdejaký tuner na sportovním kitu pružin a tlumičů má auto tvrdší. Jen golf je v tomto univerzálnější.
18. 8. 2017 09:07
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
To som presne mal na mysli, HH musi byt auto 2v1 - zabava aj pouzitelnost. Ak na odvoz do prace budes potrebovat druhe auto, preco na zabavu kupovat hatchback, ked si mozes kupit cistokrvny sportiak?
Avatar - Atlis
18. 8. 2017 09:12
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
A prečo by si mal to druhé auto potrebovať?
Avatar - JDM
18. 8. 2017 11:40
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Dennodenně se dá jezdit i ve Ferrari jde o to co je člověk schopný zkouknout pokud jsi tak zhyckanej že tě podvozek rs obtěžuje tak to asi bude chtít nějakou limuzínu na vzduchu.
Avatar - Atlis
18. 8. 2017 08:46
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Snáď si nečakal, že to tu vyhrá Focus...

Test je plný oklepaných fráz o univerzálnosti Golfu, kvalitnejšom interiéri (jj, určite) a iných kecov, no RS je RS. Vo všetkom, čo je dôležité pre niekoho, kto chce poriadny HH Golf R preští.
18. 8. 2017 08:52
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
U mě ne. Kupovals nějaký z nich? Já jo. Koupil jsem Golf. Nemluv za všechny. A ano, RS je super. Ale když půjdu čistě po výkonným HH, A45AMG s Drivers Package je jasná volba.
Avatar - Atlis
18. 8. 2017 08:56
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Áno, mám obyčajného Focusa a rozdiel medzi interierom Golfu a Focusu bol minimálny. Za to motor a podvozok bol vo Focuse iná liga.

A45AMG je príliš drahý na to čo ponúka.
18. 8. 2017 13:23
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Hele dalsi slepec. Interier Focusu, jako u vsech Fordu je hruza, jak designem, tak kvalitou. Golf i Octa jsou na tom lip, Focus srovnavej tak s minulou generaci i30. Ale verim, ze i u i30 se najdou taci, kteri rozdil neuvidi.
Avatar - Ozzman
18. 8. 2017 13:48
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Běž už si do nového Fokuse konečně sednout a nesrovnávej s první generací, závodníku ;)
Avatar - wakantanka
18. 8. 2017 14:33
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Prvá generácia Focusu bola oproti súputnikovi Golfu IV. minimálne rovnocenným súperom s bonusom viacprvku vzadu. >:D
Avatar - miromen
18. 8. 2017 13:58
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Na tebe jsem čekal odborniku. Přime srovnani Golf 6 vs součastny Focus, zas tak daleko v uvedeni na trh nejsou a ten Focus je kvalitou, poctivosti, bytelnosti a zpracovanim o level vyše než ten Golf. Ano Golf je propracovanějši co se tyče ruznych detailu jako vypolstrovana přihradka, gumova podložka ve schrance dveři atd., ale docela plati, to co oči nevidi to srdce neboli. A to je řeč o VW a ne o nějake škodovce. Takže, když vidim jak je v mnoha testech uvaděno, jak je u VW kvalita přikladna, tak se na to divam s hodně velkou rezervou.
18. 8. 2017 18:27
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
He he a máme tady českou modlu Octavia. >:D >:D >:D
18. 8. 2017 20:39
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Asi reagoval na to poslední souvětí.
18. 8. 2017 14:12
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Tak mezi těmi auty jsem se rozhodoval. Asi tak 5 minut. Seděl jsi v RS? To je auto na víkendové poježděníčko :-) . Nechtěl bych v něm jet dál než 100km. Z těch sedaček jsem měl (_!_) rozlámanou za těch 5 minut. Palubní deska je taky přímo hnusná. Samý tvrdý plast. A ještě jedna věc mě zaujala. To auto (úplně nové) smrdělo. Jezdí krásně, to je jasný. V testu to taky píší. Podle mě je ten test zcela objektivní a záběr to jenom dokládá. Nikomu nic nevnucuje, konstatují, že to jsou rozdílná auta.
18. 8. 2017 18:31
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
No jo kamo když máš ženskou přecitlivělou ***ku kup si Mercedes. Btw. pokud v něm jelo pár borců jako ty, tak možná když na to omylem některý z nich šlápl tak se po...l proto ten smrad.
Avatar - white label
18. 8. 2017 19:57
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
To spíš tobě zase někdo šlápl na kuří oko ve tvaru modrého oválu... :*) ;-)
19. 8. 2017 14:00
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Tak pravil majitel AdolfWagenu.
Avatar - white label
19. 8. 2017 16:40
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Díky za potvrzení toho tvého "kuřího oka"... ;-)
Mimochodem, kde by byl Adolf, bez lidí jako byl třeba právě Henry Ford:
"Jedním z nejvýznamnějších objevů novodobé studie je zahraniční financování, které mělo nemalý podíl na Hitlerově nástupu k moci. Peníze přicházely z Rakouska, Británie, Ruska, Československa, Finska, Francie, Itálie, Holandska, Maďarska, Švédska, Švýcarska i ze Spojených států. Je pravda, že některé tyto prostředky pocházely od Němců žijících v zahraničí, ale většina byla od prominentních státních příslušníků těchto zemí. Proč to dělali? Motivy byly rozdílné: Henry Ford chtěl šířit antisemitickou filozofii, Mussolini doufal ve vznik německého fašismu... (atd.)
Bez těchto lidí by Hitler zůstal jen bezvýznamnou figurkou v zákulisí. A tito lidé, jak Němci, tak cizinci, mají naprosto stejnou míru zodpovědnosti, jako aktivní nacisté, kteří šířili antisemitistickou propagandu „fyzicky“.
Přesto však, (vzhledem k jejich vysokému postavení), bylo jen několik málo z nich odsouzeno v Norimberku a mnozí byli odhaleni až v posledním desetiletí."
19. 8. 2017 17:47
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Už jen chybí aby jsi nám popsal jak Henry s Adou plánovali blitzkrieg a bude to komplet.
Avatar - white label
19. 8. 2017 18:03
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Vidíš, to je tak všechno, co si k tomu schopen napsat..., tak příště trochu přemýšlej, než něco plácneš...
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 10:13
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Psal to Bureš = extrémní demagog = ten překroutil i prodejní čísla :yes: :yes: >:-[]

No a RS je hlučnější = kdo by v týhle kategorii aut chtěl raubíře s lepšim podvozkem a chovánim, když může mít profesora :yes: >:D
Avatar - maxi!
18. 8. 2017 12:10
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
mas pravdu - v tejto triede aut su ine naroky a poziadavky! :-!
Avatar - Emel
18. 8. 2017 12:21
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Opravdu jsou? Nebo bys je tam viděl ty, pokud bys v té třídě auto kupoval, což bys ale neudělal?
18. 8. 2017 12:41
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
:yes:
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 12:44
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
V týhle třídě bych si rozhodně nekoupil auto co přináší radost z jízdy [odkaz] >:-[]
Avatar - Emel
18. 8. 2017 12:45
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Hele... a uvědomuješ si, že to je tisková zpráva a ne test? :-)
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 12:49
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Hele uvědomuješ si že Bureš napsal to samý? ;-)

A že v týhle extrémní kategorii upřednostňuje = fakt to míň HH >:-[]

Úchylný bylo když úmyslně vypustil některý motory při srovnání motorů A8, 7er a S Klasse, hodně ujetý bylo překroucení prodejních čísel, tohle je prostě = zase jen Bureš :-)
Avatar - Emel
18. 8. 2017 12:56
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Bureš v testu popsal charakter obou aut. Ten charakter, to je vlastnost... ani dobrá, ani špatná, jen jiná. Popsané je to dobře a každý si může vybrat podle svého gusta co je mu bližší. Ty to stavíš tak, že správné auto v téhle kategorii musí být bestie... tak to ale není.

Bodové hodnocení je prostě dle metodiky, která je primárně zaměřená na "normální" auta... a jestli se ptáš mě, tak bych tam spíš vydoloval nějaké body navíc pro VW (třeba stržený bod za pružnost při rozdílu do 0,1s by si u mě tester těžko obhajoval, zato za 7m na brzdách bych klidně dal body dva).

Co odpověď na moji otázku? Focus přináší maximum zážitků, když to Ford napsal do tiskové zprávy, tak to musí být pravda? :-)
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 12:59
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Ten charakter a vlastnost = je dobrá a lepší. Prostě lepší HH ;-)

Burešovy způsoby výkladu sou prostě [odkaz] originální :-)
Avatar - Emel
18. 8. 2017 13:01
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Ne, je auto více pohodlné a více zábavné, když to zjednoduším.

Co moje otázka?
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 13:03
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Moje odpověď je že David Bureš úmyslně lže = což víme všichni :-!

Rozděluje nás jen úmyslná tolerance = protože to tak chceme, nebo nechuť k jeho překrucování

Tuhle sem čet jinde test VWGR = za milion 400 tisíc chladné rychlé auto bez emocí = tam psali ;-)

[odkaz]
Avatar - Emel
18. 8. 2017 13:05
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Já se neptal na Bureše, ptal jsem se... když ti to trošku přeformuluju - proč jako podporu svých tvrzení o lepším autě odkazuješ na tiskovou zprávu automobilky? Nepřijde ti to jako poněkud neobjektivní zdroj? Věděl jsi že to je tisková zpráva, nebo jsi to sem hodil jen tak do placu a přečetl si jen nadpis (jako minule :-) )?
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 13:06
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Protože tohle psali všude = v tiskový zprávě i testech. Stejně jako všude to samý o Golfu R

Takže jediný co je tady jinak = je David Bureš :-)
Avatar - Emel
18. 8. 2017 13:20
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
A stejně sis vybral k podložení svého tvrzení tu tiskovou zprávu... no, aspoň na něco je spoleh :-)
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 13:26
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Na Bureše? Rozhodně :yes: :yes: >:D >:-[]
Avatar - Emel
18. 8. 2017 13:47
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Na tvoje odkazy... a na to, že v nich je něco jiného, než si myslíš, že v nich je :-)
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 13:59
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Nojo = problém je že v obou odkazech je přesně to co psal tady Bureš i všechny testy jinde = jedinej rozdíl je fakt jen ten Bureš :-)

U kterýho vždycky vyhraje VW = dokonce i když prodá míň aut [odkaz] :yes: >:-[]

Prostě FoFo je víc zábavnej raubíř a Golf R víc chladnej profesor = potud se všichni shodujou ;-)
Avatar - Emel
18. 8. 2017 14:42
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Ale prosím tě, vždyť je to stejný blábol jako jakákoli jiná tisková zpráva, fakt se na to chceš odvolávat? Nejčastější slova jsou mimořádný, jedinečný, ohromující, enormní, excelentní, dosud nepoznaný...

Testy co jsem já četl zdaleka tak pozitivní nebyly, krom různých pikošek jako rychlá spotřeba pneumatik se například nejednou řešilo to, že RS není zase tak rychlé, jak by podle dynamických parametrů být mělo (viz i diskuse o času na NS [odkaz] ).
18. 8. 2017 15:40
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
[odkaz]
Avatar - woody-alien
18. 8. 2017 20:06
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Příště možná vytáhne Médea Research a budem mít jasno, který český kombík je zaručeně nejlepší. ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 12:45
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Opravdu ;-)

Viz já 12:44 :-)
Avatar - Emel
18. 8. 2017 12:47
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Jaké jsou opravdu priority v dané třídě (pokud teda předpokládáme že to je jedna třída) ukážou jen prodejní čísla. K těm se bohužel dostat neumím :-(
Avatar - Hammunasakra
19. 8. 2017 15:33
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Jako že nejprodávanější věci sou ty lepší a nejlepší? Jako fakt? ;-)
Avatar - white label
19. 8. 2017 16:27
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
A zase..., my o voze, ty o koze!
Jestli už máš dokonce problém pochopit psaný text, který zní zcela jednoznačně, viz:
"Jaké jsou opravdu priority v dané třídě (pokud teda předpokládáme že to je jedna třída) ukážou jen prodejní čísla.", tak do podobných diskusí raději vůbec nelez, tvoje tradičně ubohé překrucování je maximálně trapné...
Avatar - Emel
19. 8. 2017 19:27
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Jako že prodávanost je nejlepší metrikou priorit kupujících v dané třídě. Pokud ale prioritami v dané třídě myslíš priority diskusních borců, pak je to jiná...
Avatar - Hammunasakra
19. 8. 2017 20:56
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Ne ani to ne :-)

Prodejnost skoro čehokoli přece nemá s kvalitou nic společnýho = jedno jestli je to nejvýkonnější HH vs předraženej rychlej hatchback nižší střední = nebo cokoli jinýho

Diskuzní borci na to maj vliv asi jako Bureš ;-)

Nicméně i tak mě jeho opakovaný neprofesionální praktiky vaděj
Avatar - Emel
19. 8. 2017 22:02
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Proč tam pořád zkoušíš propašovat kvalitu? To slovo o kterém se bavíme je "priority". Takže například... výsledky voleb reflektují priority aktivních voličů. Ne nutně "kvalitu" jednotlivých stran, ať už se kvalitou myslí cokoli. Z mého pohledu je to skoro tautologie...
Avatar - Hammunasakra
20. 8. 2017 10:25
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Priorita je snad nekvalita? :-)

Tady je to prostě víc HH a míň HH = viz já 10:24 = myslim poslední 3 věty ;-)
Avatar - _Karel_
20. 8. 2017 12:45
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Jak se pozná, co je víc a co míň HH? Máš nějakou přesnou definici HH? Já našel definici "rodinné auto s výkoným motorem." Máš jinou? Že je pro někoho prioritou civilní stránka auta a pro jiné "sportovní" by mělo být snadno pochopitelné pro každého, kdo není úplný jouda, lživě se vydávající za editora, a přitom nechápající ani elementární texty, významy slov jako "prý" a pod.
Avatar - Hammunasakra
20. 8. 2017 14:33
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Snadno = my ostatní to víme, tenhle dotaz opakovaně dávaj furt jen joudové od VW ;-)

A to neni vtip >:-[]

Hodně smutný že někdo kdo tolik času strávil diskuzí o autech = se po těch letech ptá co to je ten HH :-)

GTI je možná víc HH než R
Avatar - Emel
20. 8. 2017 15:13
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Ano, jistě. Nejostřejší Golf je Clubsport, taky je nejrychlejší na Ringu. eRko je univerzál.
Avatar - _Karel_
20. 8. 2017 15:20
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Odpověď hodná tebe. Neboli žádná. Já se neptal, co je to ten HH. Stále nechápeš, co čteš. Stále.
Pokud chceš říct, co je lepší HH, musíš ho nejdřív jasně definovat. A nevím o žádné všeobecně přijímané definici, podle které by šlo jasně říct, jestli je lepší auto, co je více emotivní, nebo to , které je téměř stejně rychlé, ale více univerzální. Je mi jasné, že to ani teď nepochopíš, ale nevím, jak to napsat ještě jednodušeji, abys to dokázal pochopit. A obrázky sem malovat nejdou.
Avatar - Hammunasakra
20. 8. 2017 17:27
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Neumusíš furt dokola psát že autum nerozumíš a nic o nich nevíš = napsals to už dostatečněkrát ;-)

To mi připomnělo naši sázku = jako většinou ses mýlil = ale ocenil bych odpověď: Co to tehdy bylo za whisky? Nebo si fakt taky naletěl = jako já tobě? Bez urážek = jen mě to prostě zajímá
Avatar - Emel
20. 8. 2017 13:47
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Kupci samozřejmě zkouší maximalizovat užitek za vynaložené peníze, takže nejlépe se prodávají "nejkvalitnější" auta. Kdyby byl teoreticky každý člověk stejný, pak by se v jednu chvíli prodávalo pouze jedno auto v každé cenové relaci, protože to by mělo nejlepší price / value.

A tady přesně do toho vstupují priority - každý klade důraz na trošku něco jiného, někdo chce dynamiku, někdo hledá řidičské zážitky, někomu se líbí výrazný design, někomu ne... a proto každému dle jeho priorit vyjde na konci jiné nejlepší auto.

A kupci jsou ti, kteří určují, jaké jsou v dané třídě priority a prodejní čísla jsou ta metrika - statisticky a nahrubo, včetně toho, že za prioritu považujeme třeba preferenci značky nebo očekávanou spolehlivost, což jsou oboje dost subjektivní kritéria... nebo aktuální slevu... nebo by třeba někdo fakt chtěl FoRS, ale potřebuje přední parkovací senzory (záměrně mírně absurdní příklad, ale v minulé generaci MegRS to byly třeba lepší světla a to už si představit umím).
Avatar - Hammunasakra
20. 8. 2017 14:45
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
A někdo chce nejdražší auto s menšim výkonem a pro tenhle typ auta typickejma spíš nulovejma emocema :-)

Vidíš? Taky umim napsat pohádku ;-)

Kupce si určitě najde FoFo i Golf = už sem to psal víckrát: Nejen podle mě je lepší volba výrazně levnější GTI

Na MegRS sem zvědavej = MegGT je docela dobrej Clio RS stojí za prd
Avatar - Emel
20. 8. 2017 15:24
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Ne, to není pohádka, to je pitomost. Nikdo nechce dražší auto, pokud za peníze navíc nedostane hodnotu navíc.

GTI Performance jo, proč ne... akorát se zaškrtnutím pár příplatků dostaneš na cenu Cupry... ale nakonec výkon není všechno. Mně osobně by se líbilo eRko v kombíku jako rodinné auto, HH jako sporťák bych si nekoupil, bez ohledu na značku.
Avatar - Hammunasakra
20. 8. 2017 17:30
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
GTI Performance jo proč ne..

eRko se sice dělá v kombíku ale cena je tak mimořádně ulítlá a je to furt mrňavý auto = že jako rodinný auto = ani vzdáleně ani náhodou rozhodně ne

HH bez ohledu na značku je zajímavá alternativa sporťáku = už kvůli ceně

Osobně bych dneska asi volil Civic Type R
Avatar - Emel
20. 8. 2017 20:57
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
TypeR určitě, to je zajímavé auto... design na hraně přijatelnosti, ale jinak... výkon, prostor a podle všeho i jízda na úrovni. A i cena je v pořádku, ve srovnání s předchůdcem.

Za mega ceník to není zase takový úlet... když si vezmeš výbavu, výkon, 4x4, komfort s DCC... to auto nemá slabinu. Prostorově je to tak akorát, bez nějaké rezervy navíc, ale já bych asi dokázal rodinně existovat s libovolným kompaktním kombíkem (co do prostoru).
Avatar - Hammunasakra
20. 8. 2017 23:26
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
V pátek sem ho viděl naživo = v reálu to zas tak zlý neni. Hlavně je to fakt povedenej HH = za eště rozumnou cenu

Golf se dostal s GTI a zvlášť s R cenově hodně mimo

Nemluvim o základní ceně ale o koncový s trochou výbavy = se slušně vybavenym GTI za 950 t. nemám až takovej problém = teda pokud nesrovnám s Meganem GT = ten je s plnou za 650 t. kč = z tohohle pohledu to je taky už dost

Golf R za mega 400 t. nebo 1,5 milionu za kombi = i když se slušnou výbavou = to je prostě příliš

V kontextu jinejch místních srovnání kdy občas i menší cenovej rozdíl hraje roli = no Bureš :-)
Avatar - white label
21. 8. 2017 01:20
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
GR za 1,4 - 1,5 mega není se slušnou výbavou, ale s maximální výbavou o které se ti může u konkurence jenom zdát, takže pokud má (podle tebe) GR za tyhle prachy jen slušnou výbavu, konkurence potom končí na výbavě "holobyt".
Avatar - Hammunasakra
21. 8. 2017 07:36
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Maximální výbava je základ HH = to nevíš? >:-[]

Jinak viz já 23:26 :-)

Nejdražší nejvýkonnější atd. nebejvá nejlepší = starej kozel jako ty by to měl vědět
Platí to o zesilovači, whisky i Golfu :-! ;-)
Avatar - miromen
21. 8. 2017 12:52
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Hele FORS byl loni "odbornou" porotou vyhlašen nejlepšim HH toho času, když se oprostiš od tabulkovych mantinelnich testu, tak na YT je jich vice než dost a většinu z nich FORS vyhrava a to včetně ve srovnani s novym Type-R, tedy Civic 10G. FORS neni chladny kalkul a je to auto s koulema a rozhodně nepotřebuje zastani jake tu předvadiš. Prostě se velmi povedl a sve kupce si našel a určitě ještě najde.
Avatar - Emel
21. 8. 2017 08:58
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Tak se nejdřív zamysli, co z té příplatkové výbavy za 400 potřebuješ. Nejdřív si ale raděj projdi seznam u Focusu a Civicu, abys náhodou neplácl něco, co pro ně vůbec nejde objednat. Mimo jiné v tom máš třeba automat, že...

Já si sjel konfiguraci a jsem cca. na 1,1, vč. prodloužené záruky a žluté metalízy. Kdyby na to přišlo, asi bych užil i ten Performance paket s lepšíma brzdama a maximálkou 270, ale 75 mi přijde relativně dost. Ale jestli eRko zastaví z kila na 30m... :-)
Avatar - Hammunasakra
21. 8. 2017 10:30
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Prodloužená záruka? Ta se taky povedla = viz já 19.8. 14:18

Jj ten s brzdnou dráhou pod 30 m se poved :yes: :-)

Za kolik asi brzdí s Performance paketem >:-[]

Hele teď sem si rychle projel Golf R Variant konfigurátorem = ty máš sakra drahej sen. Pod 1,3 ani náhodou
Avatar - Emel
21. 8. 2017 10:53
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Napiš konfiguraci... a pak se podíváme, co z toho se dá nakonfigurovat do Focusu :-)

Moje byla poměrně jednoduchá - eRko, manuál, adaptivní tlumiče, zimní sada, vyhřívané sklo, zadní kamera, malá navi, žlutá metalíza... něco takového, cena 1.098.

Variant je složitější, ten je jen s DSG... což je ve výsledku o 100 výš, 1.217... taková konfigurace svůj protějšek nemá. Ale takhle, mně se Golf v kombíku moc nelíbí, jen uznávám jeho univerzální kvality.

Sny jsou dražší, tohle je jen takové... rodinné auto :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2017 07:51
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Asi máš hodně malou rodinu :-)

Respektuju možnost koupit si velmi ale fakt velmi drahý auto kompaktní třídy s minimem výbavy rsp. velkou část nabízený výbavy prostě bojkotovat

Golf R je i tak asi míň HH než GTI a spousta dalších jinejch značek, pro většinu testérů hlavně míň zajímavý auto. Včetně třeba [odkaz] ;-)
Avatar - Emel
22. 8. 2017 22:19
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Ty jsi fakt mistr odkazů, tomu se nedá konkurovat. O nějaké zajímavosti aut ani slovo, pouze srovnání dynamiky v přímém směru, kde Golf R s manuálem zaostal o 0,5s (tj. 3,7%) za Focusem, který má papírově o 28kW víc... a jediné co je z celého videa jasné je dominance Audi.
Avatar - white label
22. 8. 2017 23:32
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Njn, měl by změnit nick na "HaSakraOdkaz".
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2017 07:40
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Njn = mám holt přehled no :-)

Jestli se ty přemenuješ na VWhite label = možná to začnu zvažovat >:D
Avatar - white label
23. 8. 2017 23:36
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Ten tvůj údajný "přehled" právě dokazují tvé odkazy, které také popírají to, co tu plácáš...
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2017 23:54
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Nebuď drzej fanatiku = tVWuj svět se snad nezbortí když si popravdě řekneme: Golf R je ne špatný velmi předražený auto C segmentu ale ne nejlepší HH ;-)

Nebo jo? >:D

Plácej si co chceš = ale takhle to je :-! ;-)
Avatar - white label
24. 8. 2017 00:12
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Napsal jsem jasně, "daily hh", tak sakraodkaz zase nepřekrucuj.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2017 00:16
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Sakra ty to máš složitý [odkaz] :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2017 07:36
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Já vim = nedá >:-[]

Zajímavost tě jako zájemce o GR nemůže zajímat = logický ne? :-)

Audi R5 motor je super = rychlej je celkem i ten GR

Jediný co je jasný = teda krom toho že RS3 je rychlý v přímce = je že to nejsou moc HH

Proto taky lidi jako WL téma znova a znova nanášej nesmyslný téma jestli HH má bejt víc hot nebo jen rychlej hatch

Prostě: Golf R je i tak asi míň HH než GTI a spousta dalších jinejch značek = pro většinu testérů hlavně míň zajímavý auto. Snad jen ten Bureš = nikdy nezklame >:D

A i když auta popíše stejně jako ostatní = jemu z toho vyjde opak :yes: >:-[]

HH téma se momentálně se zdá jasný = dřív FoFoRS dneska Civic Type R :yes: :yes: :-!
Avatar - Emel
23. 8. 2017 08:49
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Zájemce o eRko nejsem a video je zajímavý, nic proti, ale přečti si tu poslední větu - Golf je pro většinu testerů míň zajímavý auto, např. odkaz. Klikneš na odkaz a tam o zajímavosti ani ťuk. No, klasika :-)

V diskusích je jasno, cokoli jen ne Golf... i to je klasika :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2017 09:26
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
V článcích o GR je krom Bureše = i to je klasika = víceméně to samý ;-)

GR je prostě hodně předraženej rychlej Golf = ale kdo chce kombík C segmentu za 1,5 mega = bude ho mít i slušně vybavenej :-)

Tohle samý je i v hifi = taky se najdou obhájci takovejhle věcí. Jak sem napsal whitovi = s GR mám mnohem menší problém než s Burešovym výkladem že 5 milionů 155 tisíc 600 kusů je z určitýho úhlu pohledu vlastně víc než 5.268.079 = prostě Bureš klasika >:-[]

Prostě myslim že většina jeho serioznějších kolegů na týhle planetě by o těhle 2 autech napsala víceméně to samý nebo podobný = ale s opačnym závěrem :-!
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2017 09:37
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Ještě jedna zajímavůstka = odkaz kterej opět skoro nesouvisí [odkaz] :-)
Avatar - white label
23. 8. 2017 23:44
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
G7R např. vyhrál tři velké srovnávací testy hh (v EVO, SPEED, TG), tak jim tam můžeš (do těch redakcí) napsat, že jsi velký odborník na hh, a že vlastně vůbec nepochopili co je to hh, a jak je vůbec možné, že GR porazil tolik "pravých" hh, když on sám je tak málo hh.

P.S. A v EVO se zrovna zeptej, jak je sakraodkaz možné, že Golf GTI CSS skončil z 12 nejlepších sportovních aut roku celkově na 2.! místě (1. místo 911R), přičemž FoRS byl "až" o 8 pozic za ním.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2017 23:56
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Boha proč si furt dokola vymejšlíš = GR si zrovna v Británii nestojí špatně = ale celkově ho na vrchol prostě nestavěj = basta. A že to tak je VWíš i ty fanatiku :-)

NeVWytahuj minulost = aktuální budoucnost patří a nejlepší HH součastnosti je Civic Type R :yes: :yes: ;-)
Avatar - white label
24. 8. 2017 00:19
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
G7R vyhrál minimálně 3! velké srovnávačky v nejprestižnějších britských periodikách, vzhledem ke svému údajnému "přehledu" to jistě dobře víš, včetně detailů.
Dnes je G7R pomalu na konci "generační kariéry", ale vyhrávat může zase hned v další generaci, když to (bohužel) s G7R420 nakonec nedopadlo.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2017 00:40
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Ty si nějak rychle na konci generační kariéry = i Bureš správně píše "po letošnim faceliftu" ;-)

Vzhledem k tvýmu přehledu vim že stejně jako já znáš současnou tabulku HH [odkaz] a jejího vítěze Civic Type R :-)

Všimni si kde je FoFoRS ;-)

Stejně jako autoři si myslím a opakovaně sem to i do týhle diskuze napsal = lepší HH než fakt drahej GR je GTI :-!

Když už si zmínil to EVO [odkaz] všimni si kde je FoFoRS ;-)

Buď rád za Bureše a koncernoVWou demagogii na ACZ :-)
Avatar - white label
24. 8. 2017 01:41
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Opět, viz tvůj odkaz:
"The diverse remit of this segment has delivered some incredible machinery over the years. Some hit all the marks so satisfyingly, it's hard to argue against them being the cars for every occasion. A great hot hatch can make anything more seem superfluous; ŕ la the brutal but understated VW Golf R."
Hádej kdo tam byl best hh ještě minulý rok?
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2017 01:48
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Nojo proč chtít něco současnýho a nejlepšího a levnější = když se můžu kochat že kdysi bylo nebylo a eště si pořádně připlatit = vy ste s Burešem fakt dVWojka k pohledání >:D >:-[]

Jinak viz já 00:40 :-)
Avatar - white label
24. 8. 2017 01:51
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Jak tam mohl být ještě loni nejlepší hh GR, když podle tebe, samozvaného odborníka s údajným přehledem, to je velmi málo hh?
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2017 01:56
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Nech už toho = skoro se za tebe stydim :-|

Rok 2017 i dle EVO na který ses odvolával sis přečet [odkaz] tak tohle je 2016 [odkaz] :-)

Tohle 2015 [odkaz]

Golf R neni špatný auto segmentu C = je to prostě rychlej hodně drahej Golf. Za 1,5 mega v kombíku se slušnou výbavou = v tom je výjímečnej jak si zdůraznil = když se ti líbí di do něj

Ale byly a sou lepší :-! ;-)
Avatar - white label
24. 8. 2017 02:09
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Píšu o EVO a ty tu dáš odkazy na něco úplně jiného, klasika, prostě jak jsem psal - Hasakraodkaz.
A jako bonus přidáš něco, co jsi tu napsal už šestkrát...
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2017 02:11
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Zase lžeš jako když tiskne >:D

Zkus znova 2. řádek >:-[]
Máš tam EVO = letošní rok = to dáš ;-)

Přidávám rok 2014 [odkaz] :-)
Avatar - white label
24. 8. 2017 02:14
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Ten odkaz na EVO už si tu dal už před tím (a několikrát), psal jsem logicky o těch dvou dalších odkazech.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2017 02:17
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
No a co? Tak sem krom tabulky EVO dal odkazy i na další tabulky HH z dalších let

Na VWrcholu vidí Golf R David Bureš = ostuda seriozní novinařiny + ty a Karel = ultraVWans

Podívej se jak Golf R v roce 2014 hodnotí Ondřej Chamilla [odkaz] pro mě je mezi nim a Burešem gigantickej rozdíl

Jak sem psal narozdíl od tý megatrapný demagogie s prodejníma číslama s GR problém nemám. Trochu předražený ale ne špatný auto

Moje sympatie má a zřejmě je to i objektivně hodně povedenej HH = Civic Type R :yes:

A viz ty různý tabulky různejch redakcí = tohle srovnání měl vyhrát FoFoRS :-!
Avatar - white label
24. 8. 2017 02:13
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
A Golf v kombíku se mi nikdy nelíbil, když už sportovní mutaci Golfu, tak jako 3dv. hb.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2017 02:14
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Fajn to mě taky ne = ale jeho výjímečnost spočívá hlavně

1. v ceně
2. v kombíku
3. výbavě

Je to prostě rychlej drahej model segmentu C. Hodně drahej. Nejen podle mě sou lepší. Viz diskuze a spousta odkazů = nejen podle mě to Bureš zase přehnal

Tohle neni špatnej text k tématu [odkaz]
Avatar - white label
20. 8. 2017 23:04
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Z R4 mainstramu je GR nejlepší rychlý "daily hh", CTR a FoRS (oba výrazně novější modely) mají své přednosti, ale taky slabší stránky a tak univerzální jako GR nejsou, nehledě na konfigurovatelnost (3dv. hb, 5dv. hb, variant, dsg, dcc, acc, aid, ea...) a možnosti příplatkové výbavy, která je u GR možnostmi o vesmír jinde, než u konkurence. Samozřejmě "díky" tomu je i jinde jeho tzv. maximální cena (viz "novinářská" auta), ale tou může vážně argumentovat pouze slaboduchý jedinec.
A prostor v Golfu Variant je celkově větší/vzdušnější, než ve střední prémii.
Dát přednost CTR, nebo FoRS, samozřejmě proč ne, ale tak "daily" jako GR nejsou. Takže jako obvykle je to o osobních prioritách..., a u tebe osobně samozřejmě především o nesnášenlivosti vwůči koncernu, jako takovwému.
Avatar - Hammunasakra
20. 8. 2017 23:19
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Nech už tý věčný demagogie = takhle šílíš ty a pár dalších vwždycky když neni něco koncernovýho dokonalý = docela často ;-)

Nemám problém s GR = proti tebou a Karlem horliVWě podporovaný demagogii třeba o prodejních číslech = sranda :-)

Testy GR si čet stejně jako já = vtipný je že skoro to samý napsal i Bureš = jen mu z toho vyšel trochu jinej závěr = než většině světovejch médií >:-[]

GR je rychlý velmi ale fakt velmi předražený auto = sou zajímavější možnosti. To je celý

Když seš vwomezenej na 1 výrobce = je to možnost která určitě neni průšvih. Jen sou zajímavější lepší volby. Jedno jestli Civic Typer R, za vyzkoušení určitě stojí i tenhle FoFo RS, uvidíme jaká bude další generace Meganu RS = levný GT za polovinu ceny GR neni špatný = to že stejně výkonný GTI je o 50% dražší = to je fakt drsný
A pak je tu samozřejmě 45AMG nebo M2 = kterejm Golf R s trochou výbavy je konkurentem = cenově ;-)
Avatar - white label
21. 8. 2017 01:16
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Zrovna od tebe den demagog sedí, viz tvoje kecy "s trochou výbavy".
Nenapsal jsem snad jasně: "Dát přednost CTR, nebo FoRS, samozřejmě proč ne..."
Ale to se ti nehodí do krámu.
Avatar - Hammunasakra
21. 8. 2017 07:27
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Do mýho krámu se hodí Civic Type R = mnohem lepší než tvý: VWždy ve VWšem musí zVWítězit VW ;-)

Ale s HH máme mnohem menší rozpor než tVWrzenim že [odkaz] 5 milionů 155 tisíc 600 ks je víc než 5,268,079

Tam ste s Karlem a Davidem Burešem dosáhli asi demagogizačního maxima = doufám že maxima! :-)
Avatar - Hammunasakra
21. 8. 2017 00:37
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Avatar - white label
21. 8. 2017 01:35
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
G7R přišel na trh v r. 2013!, FoRS a hlavně CTR jsou proti tomu novinky a podívej se dobře, kdo pravidelně vyhrával hh srovnávačky (EVO, TG, Speed....) před příchodem nového FoRS/CTR, a hlavně, v těch testech (viz tvé odkazy) primárně nehledají "best daily hh" o kterém jsem psal v reakci.
Mimochodem v tom tvém posledním odkazu, jsou před FoRS! tři koncernovwí zástupci, dokonce včetně O3(V)RS, což staví to, co tu tvrdíš, na hlavu.
Avatar - Hammunasakra
21. 8. 2017 07:25
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
Na hlavu je tvuj boj za VW = já píšu že GTI je asi víc HH než ultrapředraženej GR ;-)

A že nejlepší pro mě = a nejen pro mě = je asi Civic Type R :yes: :-)
Avatar - white label
20. 8. 2017 00:30
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
"Jaké jsou opravdu priority v dané třídě (pokud teda předpokládáme že to je jedna třída) ukážou jen prodejní čísla."
Kde tam vidíš cokoli o kvalitě???
Modelový příklad:
Někdo napíše, že je tam X, no a ty důležitě reaguješ, že tam přece žádné Y není... 8-s
Avatar - Hammunasakra
20. 8. 2017 10:24
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
VWoooovw >:-[]

Skoro mám pocit že i tobě došel ten gigantickej rozdíl = nemluvim o tom cenovym ;-)

Modelový příklad: Bureš napíše [odkaz] fakt ptákovinu = a ty se jí zastáváš = i když moc dobře víš jaká to je ptákovina :-)

Priorita v HH je co nejlepší HH

Nic proti samotnýmu rychlýmu hatchbacku nižší střední jménem Golf R = proč ne. Snad jen ta cena = skoro mega a půl :no: 8-s
Avatar - wakantanka
18. 8. 2017 12:16
Re: Máme tu dvě nejostřejší verze aut,
no nie že by som nesúhlasil, ale očividne existuje veľa takých zákazníkov, ktorí chcú auto presne ako je tento Golf R. Pre mňa nie veľmi pochopiteľné, ale je to fakt. :-)
18. 8. 2017 08:44
Mustang
A proto raději Ford Mustang GT 5,0 za zákl. cenu 1,190.000,- z Pardubic. A usmívat se budete zaručeně.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - kari.laz
18. 8. 2017 08:51
Re: Mustang
Je to trochu o voze a o koze. Místo Octavie RS combi můžu mít taky MX5, ale většinou ten kdo chce kombi nechce kabrio.... no a u Mustanga vs HH to bude podobné.
Na druhou stranu souhlasím, že než extrémní HH, který stejně bude jen na zábavu a denní ježdění bude obstarávat jiné auto, by jsem také volil toho Mustanga.
Avatar - speedfred
18. 8. 2017 08:52
Re: Mustang
....alebo ojeté Ferrari za milión >:-[]
18. 8. 2017 08:54
Re: Mustang
Jo je dobrej za ty prachy. A jinak mícháš jabka a hrušky.
A nemluv za všechny a nezaručuj. Když si koupím Mustanga, usmívat se nebudu.
Z mého pohledu nejede a praktickej taky není. Asi tak.
18. 8. 2017 10:38
Re: Mustang
Jaké máš tedy v představě rychleji jezdící a praktické auto, než je GT Mustang? :-)
Avatar - Ozzman
18. 8. 2017 09:03
Re: Mustang
Cherokee? Ty máš další profil? >:-[]
18. 8. 2017 09:55
Re: Mustang
Prípadne vylietanú ameriku s poctivou V6 >:D
Avatar - Ozzman
18. 8. 2017 10:22
Re: Mustang
Ne, prosimtě, jen toho sem nevolej >:D To zas bude, jak jsou to vyhoněný křápy a že za cenu Golfa máš 10x Camaro z devadesátek >:D
18. 8. 2017 11:04
Re: Mustang
3 Vesty . f plnke >:D
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 12:26
Re: Mustang
Ne hůř za jednoho Golfa R 2.0 máš jedno Camaro V8 = oboje nový >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
18. 8. 2017 12:45
Re: Mustang
Nový = špatný. Kdyby totiž ty staré auta neměla tak vysokou váhu, a kdyby neměla pomalé automaty, jsou skoro tak dobrá, jako ta nová.... Kdyby tedy ta stará auta nebyla stará, tak jsou vlastně nová >:-[] >:D Vůbec neznáš tu logiku! >:D
18. 8. 2017 12:45
Re: Mustang
Mustang je i levneji: [odkaz]
Avatar - Ozzman
18. 8. 2017 12:46
Re: Mustang
A žere benzín, nebo naftu? >:D Toho bych viděl na naftu, nejlépe zelenou naftu, tam to už od letoška jde >:-[]
Avatar - woody-alien
18. 8. 2017 19:01
Re: Mustang
Výška 167 ? To je nějaký SUVéčko nebo crossover. A navíc není na prodej. ;-\ >:-[]
Avatar - Emel
18. 8. 2017 09:02
Cena
Nemám teda ve zvyku komentovat cenu výbavy u novinářských aut, ale u Golfu je ten základ 400, základ R 1M a testováno 1,4M fakt kouzelný... :-)

Jedno RS bude brzo k mání, jen lehký ťukanec zezadu... při objednání do konce srpna Citroën Xsara zdarma.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Uživatel_5340709
18. 8. 2017 09:09
Re: Cena
A za ten rozdíl cca. 350 tis. ve prospěch focusu dostalo RS jen bod navíc.
Avatar - Emel
18. 8. 2017 09:22
Re: Cena
Tak se to neboduje, cena testované verze nehraje roli... boduje se verze vybavená dle nějakých minimálních požadavků.
18. 8. 2017 09:15
Plichta
Podle mne je golf daleko promyšlenější komplexnější auto, focus "jen" prvoplánovitě raubíř. Horší interier by mi u auta takového zaměření nevadil, ale vysoká poloha sedačky mi přijde doslova diskreditující. Golfem jsem jezdil a bylo to lehké zklamání, resp. očekával jsem v něm něco, co namá být tzn. rošťáčtější chování. Ve focusu jsem bohužel nejel, třeba bych pak mluvil jinak.
Rozbalit vlákno
5
18. 8. 2017 09:29
Re: Plichta
Aktualne je Focus RS v nabidce s nizsim sedadlem o nejakych 15 mm (myslim) a je to sakra znat.
Golf nikdy nebyl rostak, to nabizi a vzdy nabizel Ford.Ve Focus RS jsem jel a po dlouhe dobe jsem se v aute bal :-)
18. 8. 2017 09:34
Re: Plichta
Já měl největší pocit závoďáka s tím ostrým civicem, ale pokud je posaz ve focus možno takto upravit, tak by to podle mne byla TOP volba za ty peníze. AUDI ani MB bych s ním už neporovnával, ty peníze bych za taková auta nikdy nedal a myslím, že jsou určeny úplně jinam tzn. na dálnice.
18. 8. 2017 10:05
Re: Plichta
Jeste doplnim, ze Focus RS je jeste doplnen o samosvor a to uz je sakra dobra kombinace s tim vsim, hlacne s 4x4.
Civic je rychly a na zavodni trati bude rychlejsi nez Focus, ale na okresce uz bude vsechno jinak.
Nicmene ani jednim z techto dvou aut nelze udelat chybu a to uz je na kazdem jak se rozhodne.
Avatar - JDM
18. 8. 2017 13:19
Re: Plichta
Hlavně když zaprsi nebo napadne sníh tak Civic může zůstat V garáži ale focus bude ve svém živlu
Avatar - Bully_
19. 8. 2017 12:16
Re: Plichta
Jistě, jak se malinko zhorší adhezní podmínky, z jakékoli předokolky se stane nepoužitelná ozdoba garáže, zatímco se všechny čtyřkolky stanou terénními specialisty a zároveň hračkami, co každému řidiči umožní i v běžném provozu neuvěřitelně rychlou a zábavnou jízdu dveřmi napřed do zatáček >:D
Avatar - Ozzman
18. 8. 2017 09:18
Má volba je jasná
Když už "extrémní" HH za více, než mega, jdu do Fokusu, protože prostě to auto je, jaké je. Je agresivní jak projevem, tak i vzhledem, ale není jak z planety tuzing (Zdravím Civic). Každý hned ví, o čem to je a má super zvuk.... a i docela dobrý v crashtastech, jak jsme minulý týden viděli >:D . Když bych bral rychlého univerzála, tak mi stačí ST/GTI/Cupra /ORS a nejradši kombik (Tam v případě VW to Rko).
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Emel
18. 8. 2017 09:30
Re: Má volba je jasná
Kdybych chtěl extrémní, tak bych šel asi projet Focus, Civic... a Subaru (jo, vím, že fakticky jediný HB je ten Focus :-) ). Větší smysl mi ale dává ten rychlý univerzál. Kdybych chtěl auto pro zábavu, tak bych za mega asi zkusil nakonfigurovat 2er.
Avatar - Ozzman
18. 8. 2017 09:36
Re: Má volba je jasná
Já to nerad přiznám, ale pro mne je ideální mít naftové kombi střední třídy a k tomu za to mega, no ja bych tu asi vykřikoval s tím Mustangem V8 >:D Pokud jeden univerzál, tak ten Fokus ST kombi, možná GTD či ORSTDI kombi ;)
18. 8. 2017 10:20
Re: Má volba je jasná
GTD nebrat, je to nuda (ale moc pěkná) :-)
Avatar - speedfred
18. 8. 2017 10:30
Re: Má volba je jasná
napr. u mňa bol problém,že ma sedačky v ST otláčali , u RS super.
za mňa asi Golf R s predným nárazníkom s GTI a 3dv
18. 8. 2017 21:15
Re: Má volba je jasná
Pro mne je M240i i tím univerzálem. Ve srovnání s MX-5... Plnokrevník za milion, to byl Elise (nevím, jaké jsou dnes ceny; kompresor by byl fajn, ale něco stojí). Pokud by však šlo o hračku na víkend, určitě bych zvážil Caterham. Jo, extrém, ale vedle Elise už to není tak hrozné a je levnější (záleží na verzi, ty špičkové byly dražší než základní Elise) a lehčí. U těch slabších verzí by mě lákala i možnost kitu, postavit si to sám (špičkové byly montované výhradně v továrně).
Avatar - woody-alien
18. 8. 2017 22:37
Re: Má volba je jasná
;-) [odkaz]
Avatar - wakantanka
18. 8. 2017 09:31
Re: Má volba je jasná
moja reč :-) :yes:
18. 8. 2017 10:33
Kecy v kleci
Fucus v comfort nastavani mi nepřijde extrémně tvrdý, naopak.... Tak klidně v nem lze vozit dítě do školky >:D >:D

Podle mě Focus RS se povedl, určitě ho lze používát každý den :-) Navíc má proti golfu větší kola a kované disky, tak srovnani úplně přesné není.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - boost.
18. 8. 2017 11:04
Am I the only one?
kdo by vzal radši Golfa R? :-!
Rozbalit vlákno
5
18. 8. 2017 11:05
Re: Am I the only one?
GTI s manuálem
Avatar - Emel
18. 8. 2017 11:06
Re: Am I the only one?
eRko v kombíku.
18. 8. 2017 11:07
Re: Am I the only one?
ANO, to je pravda, rozhodně. To jsem zapomněl.
Avatar - Ozzman
18. 8. 2017 11:17
Re: Am I the only one?
Alero na protektorech....
Avatar - boost.
18. 8. 2017 12:40
Re: Am I the only one?
Hahaha >:D Nic proti barikovi, ale to alero moc krásy nepobralo - ostatně jako většina americké produkce té doby.
18. 8. 2017 11:19
Redakce rozdává body
podobně jako naši politici dotace, kdo se jim líbí body dostane, kdo se nelíbí nedostane nic.
1. FoFo RS dostal 9 bodů za zrychlení, které uvádíte 4,7 a Golf R 8 bodů za zrychlení 4,6 s, asi v redakci platí, že čím pomalejší auto, tím lepší. Ovšem u pružného zrychlení je to najednou naopak FoFo RS je o 0,1 s rychlejší a má logicky také o bod více, logické ovšem moc není porovnávat pružné zrychlení na pevné převody u manuální a automatické převodovky navíc s rozdílným počtem stupňů, to je porovnávání hrušek a jablek.
2. Jak může dostat auto, které má o více než 20% horší brzdy (36,4 m vs 29,9 m) pouze o bod méně? To je rozdíl několika tříd, Golf R brzdí na úrovni 911, FoFo RS jako obyčejný naftový kombajn, navíc na daleko lepivějších gumách.
Rozbalit vlákno
40
18. 8. 2017 11:59
Re: Redakce rozdává body
Zrovna v případě zrychlení se to kvůli rozdílným převodovkám přímo se srovnává těžce. S manuálem je nicméně Golf R pomalejší (z 0-100 km/h za 5,1 s), a tak proto je Focus RS lépe hodnocen.
18. 8. 2017 12:04
Re: Redakce rozdává body
Takže vy máte v testu auto s automatem, ale v tabulkách porovnáváte auto s manuálem? Tak to je bomba, přesně ve stylu Vašeho jmenovce k dotacím na čapí hnízdo.
Ještě prosím nějaké "logické" vysvětlení k těm brzdám, ať se při pátku pořádně zasmějeme.
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 12:19
Re: Redakce rozdává body
To už neni jen běžná demagogie = to je lhaní v přímym přenosu = a ne poprvé :-|
18. 8. 2017 12:50
Re: Redakce rozdává body
Tomu uz se da rikat traparna...
Avatar - wakantanka
18. 8. 2017 12:21
Re: Redakce rozdává body
Neštudoval som do podrobna bodovanie, ale v teste samotnom bolo niekoľkokrát zmienené, že si pomáhajú dátami a dojmami z Golfu R s manuálom, ktorý testovali už pred časom. Teda aby sa neporovnával automat vs. manuál, ale manuál vs. manuál. Takto mi to docela logiku dáva.
Avatar - Emel
18. 8. 2017 12:27
Re: Redakce rozdává body
V principu to beru... pokud už srovnávají tabulkovou hodnotu. Trošku tím ale klesá přidaná hodnota testu, srovnat si papírové údaje umím i sám. Ono tady z měření 0-100 (a občas i 100-0) padaly hodně zajímavé (špatné) údaje, tak třeba se od toho raději upustilo...

Já se teda radši zeptám - těch 100-0 jste reálně naměřili?
18. 8. 2017 21:48
Re: Redakce rozdává body
Až těžko uvěřitelná. Vzhledem k předchozím kiksům ve mně nebudí důvěru.
18. 8. 2017 12:32
Re: Redakce rozdává body
Promiň, ale to je logika houpacího koně, resp. lhaní a podvádění. V testu je uvedeno zrychlení GR 4,6 a FoFo RS 4,7 a body jsou přesně opačně. A když chci porovnávat auta se stejnými převodovkami, tak si do testu vezmu obě auta s manuálem nebo naopak obě s automatem. Tohle co zde pan redaktor předvádí nebo lépe řečeno píše do testu nemá logiky ani co by za nehet vlezlo. Jestliže si vzal do testu GR s DSG tak očekávám, že mi porovná zrychlení (i jiné parametry) u auta s DSG. Nakonec z něj vyleze, že brzdná dráha FoFo je tak příšerná proto, že vzal údaje z testu naftové 1.6 TDCi a na zimácích.
Avatar - Emel
18. 8. 2017 12:37
Re: Redakce rozdává body
Nepodezíral bych redakci z tajného naddržování Fordu takhle složitým způsobem, spíš než lhaní bych to viděl jako nedůslednost - mělo to tam být napsané, aby to lidi nemátlo.

Testování jednoho auta a bodování jiného je samozřejmě ošemetná věc, nejen u DSG a MT, ale třeba i u hodnocení interiéru... kde v kapitole cena se boduje nějaká virtuální konfigurace, ale při hodnocení vnitřku se hodnotí konkrétní auto se všema extras (teda doufám). Bohužel to ale pokud vím nefunguje tak, že by si redakce mohla auto do testu naspecifikovat...
18. 8. 2017 13:13
Re: Redakce rozdává body
Testování jednoho auta a bodování jiného je podle mě jenom účelový výmysl a trapná výmluva, nic víc, nic méně. Absolutně mi nevadí, že někdo porovnává různé výbavy, MT a AT a další rozdíly. Získat v českých podmínkách stejné konfigurace je nadlidský úkol, v podstatě nesplnitelný. Na druhou stranu auto, které je blbě vybavené je levnější, získá body za cenu a naopak ztratí body někde v kapitole komfort nebo design interiéru. Pořád mám jako čtenář možnost určit si zda je pro mě důležitějších 50 k na ceně nebo automatická převodovka nebo karbonové dekorace a hodnocení má pro mě logiku. Na tom není nic špatně, ale udělat logickou botu a pak ji "vysvětlovat" tím, že jsem v redakci měl půjčený lyže, celou dobu jsem popisoval lyže, ale když došlo na sjíždění sjezdovky na Medvědíně, tak jsem popisoval jízdu na sáňkách co jsem měl vypůjčené vloni, jenom jsem vám to, milý, hloupí čtenáři, jaksi zapomněl říci, tak to je prostě jenom oblbování.
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 12:39
Re: Redakce rozdává body
Kratší brzdnou dráhu naměřili tady na ACZ i FoFo ST = takže to fakt beze srandy vypadá na zimáky a to 1.6 TDCi = kombi [odkaz] :-)
Avatar - Ozzman
18. 8. 2017 12:49
Re: Redakce rozdává body
Divný, že nejlíp brzdí Mondeo... teda divný to neni, opravdu má hodně dobré brzdy, viz dobové testy, ale že je lepší, než lehčí Fíkus? To je docela síla... Ale dle motorizacích jsou to neaktuální generace... viz Superb 2.5TDi se už dlouho nevyrábí >:D
Avatar - Emel
18. 8. 2017 13:03
Re: Redakce rozdává body
Ta tabulka má standardní vypovídací hodnotu Hamunových odkazů, není tam rok výroby, není tam zdroj měření, nic. Pokud lze soudit z URL, tak pochází z roku 2007.

Nejlepší Ford je ten beze jména úplně dole, ten má 35,9m.
Avatar - Ozzman
18. 8. 2017 13:23
Re: Redakce rozdává body
To bude Mustang >:D >:D

Ale jo, takže to nejspíš bude Mondeo MKIII, Fokus II....
18. 8. 2017 14:43
Re: Redakce rozdává body
Ahoj hosi.

Nastesti mam k dispozici Autobild Nr. 30.

FoFo Turnier 1.5 TDCi
100-0: 34.5m (35.4m studene)

FoFo RS
100-0: 35.6m

VV R
100-0: 35.4m

Uvadim udaje pro zahrate brzdy. Je to zvlastni.
Kazdopadne uvedena brzdna draha z mistniho "testu" (Golf R 29.9 m >:D ) je absurdni. Ale nekde Golf musel ty body nasbirat ;-)
Avatar - _Karel_
18. 8. 2017 17:29
Re: Redakce rozdává body
A že jich za ty brzdy ten Golf nasbíral, viď! Nevím, nakolik je ta hodnota reálná, ale ten rozdíl 1 bodu za o tolik lepší brzdnou dráhu je k smíchu.
Jak píše šimpanz výše, to bodování je spíš k smíchu, a nijak to nevypadá, že ve prospěch golfu, spíš při psaní bodů řádilo v redakci horko.
18. 8. 2017 19:19
Re: Redakce rozdává body
No horko bylo hlavne kdyz si vymysleli brzdnou drahu pod 30m.

[odkaz]
Avatar - _Karel_
18. 8. 2017 19:33
Re: Redakce rozdává body
Psal jsem, že nevím, nakolik je reálná, ale vycházeli z ní a bodově to ohodnotili tragicky.
Já v těch bodech vidím spíš různé nesmysly než snahu nadržovat Golfu. A když se oprostíš od hloupých bodů, poměrně obsáhlý závěr mi přijde dost objektivní a nehledá žádného vítěze.
18. 8. 2017 21:15
Re: Redakce rozdává body
Mne jsou ty body v tomto pripade ukradeny uz z principu.
Takoveto auto bych si nekoupil podle bodu ;-)

Kdybych chtel hot hatch, tak si koupim ten vic hot. A to je RS (coz koresponduje se zaverem).

Spis vidim problem v tech nepresnostech (a to volim velice jemny vyraz).
Brzdna draha, zrychleni, DSG atd.

Jeste bych se rad vyjadril ke Golfu. Zrejme to neni spatne auto (kdyz pominu spolehlivost, dieselgate apod.). Ale treba Golf R vychazi porad jako Golf. A Golf GTE porad vychazi jako Golf. Ano ma komfortni podvozek a ma vzhled, ovladani a vlastne asi vse takove jak jsme na to zvykli. Nekdo tomu rika normalni.

Pro me ale Golf R neni dostatecne hot.
Stejne tak jako GTE neni dostatecne hybrid.

Proste porad Golf, ktery sbiry body za univerzalnost.
Ale nesbira body za to, proc byly tyto specialni verze stvoreny.

To uz bych si misto Golf R vybral radsi treba A3 1.8 TFSI quatro - muj koncernovy nazor :-)
Avatar - _Karel_
18. 8. 2017 21:28
Re: Redakce rozdává body
Je tady o tom taková debata, a přitom - jak píšeš - ty radši víc hot, někdo radši víc hatch. Někteří to vidí pořád stejně, ať už se jedná o SUV, čtyřkolku, diesel atd. - JÁ jen JÁ vím nejlíp, jaký auto musí ostatním vyhovovat a jaký by si určitě neměli kupovat. ;-)

Edit: v Golfu vůbec, a tím spíš v R jsem nejel, ale podle mě není R nějaká "speciální verze", prostě jen Golf o něco rychlejší než GTI.
18. 8. 2017 22:09
Re: Redakce rozdává body
Ta už se nedělá (1,8 končí). ;-) Místo ní je 140 kW 2,0 TFSI. Jen bude v pěkné konfiguraci stát jak R (sleva to zkoriguje, přesto to nebude malé sousto ke spolknutí).
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 21:59
Re: Redakce rozdává body
Přesto vítěze nachází = obVWyklého :-)
18. 8. 2017 22:11
Re: Redakce rozdává body
Pravděpodobnost bodové plichty je holt celkem malá. ;-)
Avatar - _Karel_
19. 8. 2017 09:55
Re: Redakce rozdává body
Tím spíš. když jedno z aut je objektivně univerzálnější a kvality druhého jsou spíš v dodávaných emocích, což se těžko výrazně odrazí v bodovém hodnocení. Golf není v řeči čísel horší, jen "nudnější". Těžko očekávat, že to na body mohlo dopadnout jinak. :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 8. 2017 14:18
Re: Redakce rozdává body
Řeč čísel

952 900 vs 1 019 200 Kč
7 let 200 000 km vs 4 roky 80 000 km
3 roky vs 2 roky
Diferenciál vs kulový
268 vs 250 km/h
257 kW 470 Nm vs 228 kW 400 Nm
1 032 800 vs 1 416 900 Kč

FoFo RS vs Golf R v řeči čísel
18. 8. 2017 22:00
Re: Redakce rozdává body
Není to poprvé, co tu mají nesmyslnou brzdnou dráhu. Jindy jim zase vyšla neuvěřitelně dlouhá. Neumí změřit zrychlení. Mám pocit, že neumí změřit ani sedák. O kufr se radši ani nesnažili. Říkám to roky, z mého pohledu prostě diletantství.
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 22:20
Re: Redakce rozdává body
:yes: :yes: :-!
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 22:01
Re: Redakce rozdává body
Mohli by se přihlásit i-dioti který za tenhle odkaz dali :no: >:D

Nejlíp s aktuální fotkou = fakt bych je chtěl vidět >:-[]
18. 8. 2017 22:10
Re: Redakce rozdává body
Jo. Tak nejak si diskutujeme s Karlem a ziskavame palce dolu oba :-)

I za odkaz na brzdne drahy >:D jak pises..
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 22:20
Re: Redakce rozdává body
Mínusy za takovýhle odkazy = to je fakt smutný :-|

Ale docela častý :-)
Avatar - maxi!
19. 8. 2017 09:41
Re: Redakce rozdává body
to je tu normalne....
nevsimaj si to! :-!
Avatar - Hammunasakra
19. 8. 2017 15:36
Re: Redakce rozdává body
Brzdi ;-)

Standard děsu běsu hrůzy a neobjektiVWnosti tu drží Bureš = neber mu jeho postavení :-)

Nepomlouvej hloupě slušnej odkaz = kterej je serioznější než ta ptákovina co tu vyšla ACZ :no: :-|

Brzdou dráhu kombíku FoFo si nejdřív ověř z dalších zdrojů a až pak.. vyndejte Burešovi = máš na to? ;-)

Blbost sou nejspíš oba tady naměřený údaje = i když ten Golfu asi víc :-)
18. 8. 2017 21:55
Re: Redakce rozdává body
Zjednodušený pohled je, že brzdná dráha nezávisí na hmotnosti (pokud jsou brzdy dost silné na zablokování kol). U těžšího auta jsou kola víc zatížená, tedy přenesou větší sílu. Reálná pneumatika samozřejmě není ideální, takže to v praxi úplně nefunguje. Jedno zastavení pak kvalitu brzd moc neprověří.
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 12:13
Re: Redakce rozdává body
Pane Davide Bureši vaše neobjektivwnost začíná dosahovat opravdu ostudných rozměrů = podle tohohle klíče porovnávat HH = víc blbějš to skoro nejde >:D

Sorry omlouvám se = čistě teoreticky blbějš to de >:-[]

Tu zrůdnost [odkaz] co ste vymyslel kde serioznější byl i Blesk [odkaz] to se nedá zapomenout :yes: :yes: :-)
Avatar - Emel
18. 8. 2017 12:16
Re: Redakce rozdává body
Aha, vidíte... vy jste upustili od měření 0-100? Dřív to ve srovnávačkách bývalo, aspoň v některých...
18. 8. 2017 14:55
Re: Redakce rozdává body
Mereni Autobild:

FoFo RS: 4.9s
Golf R: 5.5s

Nezapada to do scenare :-)
Avatar - Emel
18. 8. 2017 15:25
Re: Redakce rozdává body
autocentrum.pl:
Golf R 4.9s [odkaz]
Focus RS jsem nenašel :-(
18. 8. 2017 15:57
Re: Redakce rozdává body
To máš ale předface verzi, silnější verze 310 hp to má za 4,7 s dsg
[odkaz]
za 5,5 s manuálem
[odkaz]
A tady porovnání s FoFo RS stejných verzí jako ve zdejším testu
[odkaz]
FoFo je rychlejší při rozjezdu z místa, pak ale ztrácí a nad 100 km/h už nestíhá.
18. 8. 2017 19:02
Re: Redakce rozdává body
Jo pravda, 5.5s je Golf R s manualem
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 22:11
Re: Redakce rozdává body
Bacha praVWda se tu neodpouští :-)
Avatar - maxi!
18. 8. 2017 12:06
vseobecne....
kedze trieda HH alebo uz davno nie je moje kafe, tak len moj nazor:
ja som bol vzdy magor a maximalista za vykonom ( za co najlepsiu cenu!) a prave ked sa ma hodnotit sportove auto, tak najviac bodov ratam prave za celkove sportove vykony a som ochotny odpustit ciastocne nedostatky vo vybave, spotrebe ci v komforte....

( priklad - nedavnej reprize - v starsom Top Gear testovali Z06 s Ferrari 575 GTC,ktore bolo ovela drahsie a bolo ovela pomalsie - o az 4.4 sekundy na tej kratkej trati!
A ta Z06 bola rychlejsia a lepsia ako F 430, a ako Murcielago ci dokonca nabila aj uzasnu Zondu, proste super auto za neuveritelne zlomkovu cenu - a oni jej vycitaju radio a navigaciu,a ze ma zalostnu vybavu a ze ma plastove casti karoserie a ze nie je velmi pohodlna na beznej ceste....? A to su tie dolezite prametre sportoveho auta, alebo ako jazdi a za prijemne prachy? Predsa audio alebo koberceky si budem uznavat v inej triede - tu ide o ine radosti!) :-!
Rozbalit vlákno
12
Avatar - wakantanka
18. 8. 2017 12:23
Re: vseobecne....
Hlavne audio či koberečky si vieš poriešiť za zlomok továrenskej ceny v aftermarkete. >:D
Avatar - Zappa
18. 8. 2017 14:52
Re: vseobecne....
jasné - pri športovom aute ako su Ferrari, Lambo či Vette by mal rozhodovať jazdný výkon a prejav auta a rozhodne nebodovať navigačku či audio
a to plati pri každom športovom aute - ďalšie veci beriem ako bonus
Avatar - _Karel_
18. 8. 2017 17:32
Re: vseobecne....
Corveta rychlejší než Zonda??? :-O
Avatar - maxi!
18. 8. 2017 21:36
Re: vseobecne....
ano, a to bola iba Z06 a to bolo velmi dobre postavene auto a este za rozumne prachy - potom az prisla ZR1
:-!
Avatar - Zappa
19. 8. 2017 09:55
Re: vseobecne....
a ktorý odborník ti tam dal tie mínusy???
>:D >:D >:D
Avatar - maxi!
19. 8. 2017 18:14
Re: vseobecne....
to neries....mne by dali minusy keby som sem napisal cas a datum :-!
Avatar - white label
19. 8. 2017 19:21
Re: vseobecne....
Ber to tak, že čím víc má někdo palců, tím víc nicků správně nas.ral. ;-)
Avatar - maxi!
19. 8. 2017 19:57
Re: vseobecne....
tak dnes nam to ide!!! :-!
Avatar - white label
19. 8. 2017 20:25
Re: vseobecne....
No, mě ty palce dolů jdou dneska výrazně lépe, než tobě... ;-)
Avatar - Zappa
19. 8. 2017 20:00
Re: vseobecne....
tak to ty si tu nepriatel štátu?
>:D >:D >:D
Avatar - white label
19. 8. 2017 20:26
Re: vseobecne....
Jen jeden z nich...
Avatar - praděda7
18. 8. 2017 12:56
No, když
bych chtěl být pedant (a to jako že su... ;-)), tak při pohledu z profilu bych si troufl označit RS za liftback. Na druhé straně Rko je z profilu typický hatchback. Takže sečteno a podtrženo o nějaký srovnávací test hot-hatchů vlastně ani nešlo... ;-)
Rozbalit vlákno
0
18. 8. 2017 13:09
Věčný spor...
...o to, jestli ma byt hothatch víc hot, nebo hatch, nema ani dnes viteze. Osobne zastavam nazor, ze spis vice hatch, nebot pokud chci hot, tak nebudu lovit ve vodach Focusu a Golfu, ale pujdu jinam, kde i za mensi penize najdu podstatne zajimavejsi volby (napriklad Nissan 370Z je porad za neskutecnych 820 tisic ;-) ). Koupit si puvodne mensi rodinne auto, ktere po upravach stoji mega, zere i travu kolem cesty a obouva pneumatiky v cene Sandera, je podle me nesmysl, sorryjako.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 13:15
Re: Věčný spor...
Jestli má bejt nejextrémnější verze HH víc hot = má myslim jasný vítěze ;-)
Avatar - JDM
18. 8. 2017 13:28
Re: Věčný spor...
Stejný nesmysl jako suv a jak se prodávají. HH jsou tak trochu kult, lidem se libí a kupují je, chtějí prostě rychlý "maly" auto proč ne zkus si srovnat provozní náklady 370z třeba jen obutí nebo brzdy, oleje a použitelnost třeba v zimě :-) já lidi co chtějí HH plně chápu ikdyž taky nejsem jejich fanda a radši bych vzal tu 370z jenže myslíš že mě to doma žena dovolí?:-D Ne ale takovej golf nebo focus je přece normální auto a že má na konci R nebo RS ženská ví prd co to znamená >:D
Avatar - wakantanka
18. 8. 2017 14:42
Re: Věčný spor...
No ale tie dve alebo štyri laufy vzadu jej už kadečo dokážu napovedať. >:D Ale inak máš pravdu. >:D
18. 8. 2017 15:19
Re: Věčný spor...
R jako Rodinné ;-)
Avatar - miromen
18. 8. 2017 15:07
Re: Věčný spor...
Ja to mam podobně, pokud bych lovil v HH, tak koukam po těch vyměklejšich, což koncern VW splňuje vic než dobře. Na druhou stranu si myslim, že je dobře, že je tu automobilka jako Ford, ktera ma kule nebo spiš umi postavit takoveho rošťaka jako je RS. Navim jak jsou na tom prodeje, ale psalo se, že se RS prodava vic než dobře a to včetně ameriky, kde je manualni převodovka docela mimo hru. Takže i takove auto ma na trhu evidentně svoje misto.
18. 8. 2017 22:34
Re: Věčný spor...
Naopak, v USA spíš prodáš auto s manuální převodovkou než v EU. Vem si, že taková Mazda 6 tam má manuál i k 2,5. Tuhle kombinaci má i Mazda 3. BMW, když u větších M udělalo manuál, dělalo ho kvůli USA. Atd. Vem si, kolik výkonných amerik má manuální převodovku. V EU to v těchto výkonech prakticky nikdo nedělá (z větších hráčů zůstalo snad jen Porsche a i tam je to tak tak).
18. 8. 2017 15:18
Re: Věčný spor...
A těch 820k je za skladovku nebo komplet nové? Ať jsem se díval, jak jsem chtěl, nikde jsem za 820k neviděl. Vím, že nějaká taková akce byla, ale vypadá, že už neplatí.
Avatar - KANKUNEN
18. 8. 2017 14:55
Co ty BRZDY???
Ty údaje jsou velmi podivné, jeden brzdí jak formule a druhý jak dodávka.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 22:15
Re: Co ty BRZDY???
Jj 324 mm vrtaný drážkovaný Bremba v FoFo RS prostě nefungujou

Teda fungujou = stejně jako menší totálně obyčejný kotouče v FoFo 1.6 nafta kombi :yes: :-)

A hůř než FoFo 1.5 nafta kombi >:-[] :yes: >:-[]

Čim to že v Německu Ford brzdí líp než v Česku? :-)
18. 8. 2017 22:38
Re: Co ty BRZDY???
Spíš by ses měl podivovat nad pneumatikami než nad kotouči.
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 22:51
Re: Co ty BRZDY???
Podle Bureše Michelin Super Sport [odkaz] ? :-|

Podle jinejch zdrojů Michelin Pilot Sport 4S [odkaz]
Avatar - Emel
18. 8. 2017 23:27
Re: Co ty BRZDY???
Hodnota u Focusu není nic tak divného, divných je těch
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 23:31
Re: Co ty BRZDY???
Viz odkazy na různý zahraniční měření = ten rozdíl je fakt divnej :-!

Vzhledem k použitejm kotoučum u FoFo RS a naopak naměřenejm hodnotám u kombíku Focus 1.6 nafta = téměř nemožnej

Nesouhlasí zřejmě ani Burešovo označení pneu u FoFo RS = podle ostatních zdrojů to je Michelin Pilot Sport 4S = na fotkách to neni moc dobře vidět ale asi i v tomhle kecá

To jak zkrátil zrychlení 0-100 testovanýho kusu = to už je tragikomedie

Prostě nesoudná nestoudná snaha aby slabší dražší auto zvítězilo = Burešoidnost a naprostý shození jinak teoreticky docela zajímavýho srovnání

Docela mě znechutil = už když vypustil některý motory MB S-Klasse ve srovnávačce s konkurencí = aby to vypadalo že ta konkurence nabízí víc motorizací, fakt slabý :no: ;-\
Pak v absurdnim překroucení prodanejch kusů aut = téma serióznějš pojal i Blesk [odkaz] :-|
Teď divnostma aby nad výrazně silnějšim HH vyhrál o dost dražší výrazně slabší vůz nižší střední = kterej úmyslně neni HH jak tu opakovaně padlo :-)

Někde je něco dost špatně = možná vim kde [odkaz] >:-[]
19. 8. 2017 00:31
Re: Co ty BRZDY???
Jak jsem napsal, o kotouče u jednoho zastavení ze stovky ani tak nejde. Pokud není ze sýru. Těch 36 je rozhodně (alespoň podle mne) realističtějších než 30.

Umím si představit, že importér obul něco jiného, když první sadu novináři zničili (uměl bych si i představit, že pro ČR dodávají jiné pneumatiky). A mohl zvolit hůř než PSS (někdy to myslím i dělají, tedy obouvají obyčejné pneumatiky, protože je novináři ničí).
Avatar - speedfred
19. 8. 2017 10:31
Re: Co ty BRZDY???
je tam toho, pri Golfe im na meracom pásme asi chýbalo prvých 5 metrov a chlapci si to ani nevšimli.
18. 8. 2017 17:33
Nebudu se dohadovat o podstate HH
Pro me je to tak, ze kdybych si mel vybrat a bylo mi 20, vezmu Focuse, urvany, agresivne vypadajici auto.
Kdyby mi bylo 40, urcite to bude Golf, spis nenapadnej "sleeper".

At je to jak je to, jsem rad, ze je na vyber a vybere si skoro kazdej :-!
Rozbalit vlákno
8
Avatar - _Karel_
18. 8. 2017 17:34
Re: Nebudu se dohadovat o podstate HH
:yes:
18. 8. 2017 20:33
Re: Nebudu se dohadovat o podstate HH
Jenze ve skutecnoti je to prave naopak. Ver mi, me uz 40 bylo .
Avatar - _Karel_
18. 8. 2017 20:41
Re: Nebudu se dohadovat o podstate HH
Nějaký šotek ti místo "pro mě" napsal "ve skutečnosti".
18. 8. 2017 22:20
Re: Nebudu se dohadovat o podstate HH
>:-[] >:-[] :yes:
Avatar - woody-alien
18. 8. 2017 22:29
Re: Nebudu se dohadovat o podstate HH
Neměl bys to brát jenom podle sebe. ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 22:32
Re: Nebudu se dohadovat o podstate HH
Rozhodně by to nikdo neměl brát podle Bureše :-)
Avatar - woody-alien
18. 8. 2017 22:42
Re: Nebudu se dohadovat o podstate HH
Každej by to měl brát podle sebe, ale nevydávat za univerzální pravdu. Znám chlapíka, co si po létech strávených v koncernových kombících koupil na důchod Z-etko a jezdí si v něm pro radost i pro pět rohlíků a tři piva do marketu. A taky mám kamaráda, kterej se stačil vyblbnout do třicítky a teď už chce jenom klid a Volvo. :-)
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2017 22:53
Re: Nebudu se dohadovat o podstate HH
A já znám Davida Bureše = a jeho místní uniVWerzální pravdy mě fakt neberou :-!
19. 8. 2017 14:04
návrh pro redakci
Srovnání jistě zajímavé, ale jelikož i v textu de facto přiznáváte, že srovnáváte dvě dost rozdílná auta, nechcete vzít příště na srovnávák spíš Cupra vs Golf a do druhýho srovnání Type R vs. Focus?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
19. 8. 2017 14:07
Re: návrh pro redakci
Zas na druhou stranu... eRko i RS jsou 4x4, TypeR a Cupra FWD. Já to spíš vidím jako Clubsport vs. TypeR vs. Cupra, RS vs. STI.
19. 8. 2017 16:38
Re: návrh pro redakci
No tak dobře: Golf R combi vs. Cupra combi. Ulítlá a prej tvrdá Honda Type R proti údajně extrovertnímu a prej tvrdýmu RS. Ten fwd vzal čert.