Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW M5: Únik série fotografií těsně před premiérou

10 komentářů

Avatar - Dinar
Dinar
A mě se to zas zamlouvá, nádechy k brzdám nejsou tolik protažené ke krajům jako u m-paketu, který má proto nárazníky v dolní části příliš široké. Uvidíme, jak naživo.

Dynamické parametry dechberoucí, ale nějak nechápu k čemu, mně tenhle "koňský" souboj ve sport variantách konfekčních aut nebere už patnáct let. A ty páčky pro M režim, wtf? "Manetino" na volantu supersportu, no, ok, ale něco podobného ve velkém sedanu působí vyloženě směšně. 😉
webpaja
...musím počkat na živé dojmy, Celá M5 skvěle, ale přední nárazník na mě nepůsobí na těchto snímcích povedeně.
Jestli se ale potvrdí 0-100 za 2,9s...tak smekám klobouk! :yes:
Mig_35
snahu odlišit se od běžného M-paketu chápu, ale tohle se teda moc nepovedlo...
pandora
krasavec..
přezdívaný alias
Psal jsem jen svůj pohled. Rozhodně bych nic nezakazoval a ani tady nepolemizuju o nějakém právu čehokoli na existenci 😉
Avatar - white label
white label
Souhlas.
Ty přední "brejle" (rámečky ledvin) zřejmě půjdou objednat i v černém provedení, čímž se opticky zmenší.
Mně se spíš méně líbí ten zadní nárazník s těmi "postavenými" odrazkami.
Každopádně ten systém 4WD/4WDsport/2WD to je něco, jestli to bude fungovat tak, jak by mělo, tak klobouk dolů! :yes:
Mig_35
No jenže jak jim to zakázat? A když taková X6M což je nonplusultra zhovadilost zajede čas lepší, než M3 předchozí generace, těžko se vysvětluje, že nemá právo na svoji existenci😊
A nikdo z toho nic nedělá, je to prostě supersedan, ne supersport.
Avatar - fOE
fOE
Souhlas s tebou pokud jde o zevreni predniho narazniku, nejak se BMW od M2 nemuze do toho praveho orechoveho trefit.
Ad ten cervenej cirkus uvnitr souhlas s dinarem, tohle pusobi dost poutove.
Avatar - Brumbal
Brumbal
Na obrazku 5. to vypada ze je na displeji miniatura M5 v cerne na jinych vetsich 21" kolech, vsechny ostatni fotky v galeriji ma M5 20" kola.
přezdívaný alias
Nějak nevím, ale tyhle superostré sedany mi dávají smysl jen do velikosti střední třídy. Auto vyšší střední už mi připadá moc velké a těžké na to, aby se řešily časy na okruhu a dělal se z toho supersport. Vyšší střední vnímám víc jako luxus. Jinými slovy, buď bych volil 550i, pokud bych chtěl reprezentativní, pohodlné a zároveň rychlé a stále řidičsky atraktivní přesouvadlo, nebo M3, pokud bych chtěl sporťáka, ve kterém se svezou 4 lidi i se zavazadly.