Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW M5: Únik série fotografií těsně před premiérou

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 21. 8. 2017
14
10
Zobrazit náhledy (14)
BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5 BMW M5
Prakticky jen několik hodin před oficiálním odhalením nové generace BMW M5 se na internetu objevila sada fotografií této netrpělivě očekávané novinky. Pojďte se na ně podívat.

Podobu šesté generace BMW M5, pod jehož kapotou má pracovat 4,4litrový osmiválec s dvěma turbodmychadly si lze prohlédnout díky sérii snímků, kterou zveřejnily weby BMW Blog a Bimmerpost.

Novinka se v případě designu drží tradice a podobně jako její předchůdci nabízí ve srovnání se standardními zástupci řady 5 lehce agresivnější přední i zadní partie.

V případě techniky ukryté pod atraktivním kabátem si prozatím musíme počkat na oficiální premiéru. Nicméně se podle starších zpráv můžeme těšit na již zmiňovaný 4,4litrový vidlicový osmiválec přeplňovaný dvěma turbodmychadly, který nabídne výkon přesahující 600 koní (441 kW).

Výkonové parametry agregátu výrobce sice ještě oficiálně nezveřejnil, ale už víme, že kombinovaná spotřeba dle normovaného cyklu bude činit 10,5 l/100 km.

Motor bude kombinován s osmistupňovou automatickou převodovkou. Jedná se o vylepšené srdce z předchůdce, provedené změny zahrnují vstřikovače pracující s vyšším tlakem, nová turbodmychadla nebo lepší mazací a chladicí systém. Přepracován bude i výfukový systém, který bude lehčí a nabídne výrazný zvuk, typický pro sportovní BMW.

Důležitou novinkou nicméně bude zástavba pohonu všech kol, který bude v M5 nabídnut vůbec poprvé v historii. Systém s obchodním označením M xDrive je založen už na dobře známém systému BMW s aktivním diferenciálem, jehož software i hardware byl významně upraven pro potřeby M5.

Specialitou systému je možnost přepnutí mezi třemi nastaveními čtyřkolky (4WD, 4WD Sport, 2WD). Zatímco první nabídne maximální trakci a ideální kontrolu pro každodenní jízdu, druhý mód sází na více sportovnosti a agilitu. 2WD pak znamená, že všechna síla motoru je posílána jen na zadní nápravu.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

vw v krizi
| 21. 8. 2017
krasavec..
Zvláštní kategorie
| 21. 8. 2017
Psal jsem jen svůj pohled. Rozhodně bych nic nezakazoval a ani tady nepolemizuju o nějakém právu čehokoli na existenci ;-)
Avatar - white label
Ano i ne...
| 21. 8. 2017
Souhlas.
Ty přední "brejle" (rámečky ledvin) zřejmě půjdou objednat i v černém provedení, čímž se opticky zmenší.
Mně se spíš méně líbí ten zadní nárazník s těmi "postavenými" odrazkami.
Každopádně ten systém 4WD/4WDsport/2WD to je něco, jestli to bude fungovat tak, jak by mělo, tak klobouk dolů! :yes:
Zvláštní kategorie
| 21. 8. 2017
No jenže jak jim to zakázat? A když taková X6M což je nonplusultra zhovadilost zajede čas lepší, než M3 předchozí generace, těžko se vysvětluje, že nemá právo na svoji existenci:)
A nikdo z toho nic nedělá, je to prostě supersedan, ne supersport.
Zvláštní kategorie
| 21. 8. 2017
Nějak nevím, ale tyhle superostré sedany mi dávají smysl jen do velikosti střední třídy. Auto vyšší střední už mi připadá moc velké a těžké na to, aby se řešily časy na okruhu a dělal se z toho supersport. Vyšší střední vnímám víc jako luxus. Jinými slovy, buď bych volil 550i, pokud bych chtěl reprezentativní, pohodlné a zároveň rychlé a stále řidičsky atraktivní přesouvadlo, nebo M3, pokud bych chtěl sporťáka, ve kterém se svezou 4 lidi i se zavazadly.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku