Profi
Zpět na článek
Nejdelší náklaďáky: Prohlédněte si úžasné silniční vlaky minulosti i současnosti
14 komentářů
Neurotic
1
On psal většina ne všechny. Mimochodem ty Volva mají dost často s těmi co jezdí v Evropě společnou akorát přístrojovku a volant >:D
Přejít do diskuze
wakantanka
nákladný Renault nemá s osobným už dosť dlhú dobu nič spoločné, len názov. Súčasný nákladný Renault je viac Volvo ako Renault. A mimochodom americký MACK spadol Volvu kúpou Renaultu tiež do klína. >:D
Barrichello
většinu těhle autovláčků po USA, Austrálii atd tvoří us trucky :yes:
wakantanka
No ved prave preto som to dal s otaznikom, kedze je rec o cestnych vlakoch. :-)
Barrichello
Ne, ale dělaj nákladáky.
Oshoksh dělá hlavně vojenskou a hasičkou technikcu a Autocar dělá komunální auta jako třeba popelářská atd.
Jinak těch výrobců hasičských aut je tam víc, ale nebudu to sem tahat.
Oshoksh dělá hlavně vojenskou a hasičkou technikcu a Autocar dělá komunální auta jako třeba popelářská atd.
Jinak těch výrobců hasičských aut je tam víc, ale nebudu to sem tahat.
wakantanka
Svedi kupili Renault V.I. diviziu nakl. vozidiel a ta vlastnila v statoch MACKa. Takze kupili dva v jednom. :-) Ale na International som zabudol to je fakt. OSHKOSH A AUTOCAR tahaju cestne vlaky?
Barrichello
tak tak, v USA už je jen z EU výrobců Volvo, co zkoupilo White/GMC a Mack a pak je tam Mercedes AG s Freightlinerem a Western Starem.
wakantanka
V Australii jazdia klasicke FH cka ako v Europe akurat s volantom vpravo. A v tych americkych je z tych europskych podstatne viac ako si myslis. :-)
Barrichello
Ty tvoje "Volva" sou americká Volva a švédi k nim přišli tak, že koupili firmu White/GMC >:D >:D Dále pak koupili od Renaultu firmu Mack Trucks.
V Amerických rukou i jsou Paccar (Kenworth, Peterbilt), International (Navistar),Oshkosh a Autocar trucks.
A do roku 97 byl i Marmon Motor Company.
Krom těchto už zbývá jen Mercedesí duo Freightliner a Western Star. Dřív měli ještě Sterling (dřív Ford Trucks), ale ten zavřeli.
V Amerických rukou i jsou Paccar (Kenworth, Peterbilt), International (Navistar),Oshkosh a Autocar trucks.
A do roku 97 byl i Marmon Motor Company.
Krom těchto už zbývá jen Mercedesí duo Freightliner a Western Star. Dřív měli ještě Sterling (dřív Ford Trucks), ale ten zavřeli.
wakantanka
V austrálii veľa tých cestných vlakov v poslednej dobe ťahajú Volvo a Scania, nehovoriac o Ivecu ktoré tuším priamo v Austrálii vyrába Powerstar. >:D A pekné od teba, že nenapíšeš o US truckoch aj to B, teda že snáď okrem Paccaru skončili všetci v EU rukách. :-)
comper
Trojnavesovy rendlik, to je nieco pre tunajsieho renaultofoba >:D Btw som celkom rad ze nic taketo u nas nemoze na cesty.