Re: KOLIK DÍZLPRASAT SI PŘIJDE POKECAT na NÁPLAVKU ??
Fotky interieru ještě nejsou zveřejněny. To co je tady je interier současného modelu.
Nevím proč redakce k novému modelu dává fotky interierů, který k ní nepatří.
To auto je dokonalá trefa a má jednu vlastnost, kterou postrádají menší SUV od mainstreamu až po prémiovky. To auto má dobře vyvážené proporce, příjemný tvar, který neurazí a vizáž, že jezdíte opravdu SUV a né nějaký crossoverem...
Každý ví, že je to Dacie = lowend = levné auto, ale na druhou stranu, nejezdí zle, má osvedčenou techniku, možnost 4x4 a cenu, ta je bezkonkurenční.
Asi to bude hodně bolet, ale čistě z pohledu SUV / vzhled mi příjde duster hezčí a vyváženější i než takové Audi Q2, MB GLA, nebo třeba ta ošklivá zvedlá Fiesta (Ford Ecosport)...
Přijít s něčím novým a vydařeným (=stávající Duster) je těžké. Ale obhájit s další generací pozici a nezkazit to, je mnohem, mnohem těžší. Zdá se ale, že Dacia to (opět) zvládla.
Duster dokazuje, že kvalita designu a vozu není v jeho cenovce. Polovina výrobní řady Audi/BMW by se nad sebou měla v kontextu s novým Dusterem zamyslet.
Navíc se opět Dacia posouvá dál, Duster a měkčené plasty? No, za mě už tohle zavání zbytečností a nemyslím, že tímto směrem by chtěli zákazníci jít. Spíše možná marketing, aby bylo o čem psát, aby zmizel další mýtus (= už i Dacia má měkčené plasty... což třeba Rapid nebo Fabia nemají, že >:-[] )
P.S. Nechápu proč redakce dala foto interiéru stávající generace 8-s:no::no:
Po všelijakých informáciách o natiahnutí Dustera na 7 miestnu verziu a nahradení týmto jedným modelom aj Lodgy, prišlo príjemné prekvápko. Na jednej strane známe osvedčené tvary, na strane druhej vypilované detaily poprešívané s moderným lookom. Navyše minimálna zmena vonkajších rozmerov a ceny. Toto je trefa do čierneho. Akurát som zvedavý či tam nechajú aj atmo 1,6, alebo budú všetky druhy pohonu len s turbom.
jak by asi vypadaly škodovky, kdyby Škodu nevlastnili pravítkovití Němci, ale rozevlátí Francouzi. Protože snad jedině Francouzi umí nakreslit "gazik" tak, že vypadá sexy. Škodovka mohla být lowcost, zato krásný. :*) (Možná).
Co se exteriéru týká, na dosavadním Dusteru mi vadil jenom zadek. Resp. páté dveře s těmi podivnými prolisy. S tím něco udělali, není to sice úplně podle mých představ, zezadu teď Duster vypadá jaksi vytřeštěně.....ale budiž, lepší to je.
Na interiér jsem dost zvědavej. Zmínka o měkčených plastech není žádným vodítkem. Slušně vypadající a pocitově příjemný interiér se dá udělat i bez nich. A naopak.
U Renaultu udělali jedině dobře, že design pouze vylepšili a nedělali žádné revoluční změny. Novinka přitom vypadá výborně a ještě přitažlivěji, než předchůdce! Doufejme, že k pokroku dojde zejména v interiéru, kde bylo šetření patrné nejvíce. Ale přesto věřím, že mezi předními sedadly určitě zůstane páka poctivé mechanické ručky! :-):-):-):yes:
Na internete už kolujú aj "reálne" fotky, napr. kompilácia fotiek je na tomto videu: [odkaz]
Na tomto obrázku napríklad je trochu vidieť, že display sa asi konečne posunul na to správne miesto: [odkaz]
Re: Příběh čtenářky: Partner provozuje sex přes internet.
Jestli jste mistni redaktor auto.cz pak to dokazuje ze Vase zaliby se vyrazne lisi od zajmu webu o autech >:D to by pak vysvetlovalo proc web auto.cz tak pozadu.
ještě že sedím....původně jsem prahnul po 7mi místné verzi, časem se to úkazalo jako nereálný, tak si řikám, že zvládnu i tu novou kratší, co by měla bejt i tak o 20cm delší než stávající Duster.....ale když tady čtu že i vnější rozměry jsou stejné.....no nic....
Ako okej, ak chceli zachovať všetky jeho kladné vlastnosti, tj. dobrú cenu, skvelé terénne schopnosti, chápem, že s karosériou a celkovým tvarom/vzhľadom auta sa veľmi čarovať nedalo. A za exteriér palec hore, Duster opeknel, o tom žiadna, akurát tie zadné svetlá silno "inšpirované" Renagadom trochu bijú do očí.
Čo ma však šokuje sú fotky interiéru. Nikde na nete okrem tohto webu som fotky zvnútra nenašiel. A začínam pochybovať, že tie, čo sú tu, patria naozaj novej generácii. Ak áno, tak je to teda sklamanie na ntú, pretože tam je iný len volant!!! A mäkčené plasty nie sú teda revolúciou.
To video je super, tak by to měli dělat všichni při představování nové generace, asi neexistuje názornější způsob jak představit změny :yes:
No a při pohledu na fotky se ptám, kam zmizel ten lowcost? V minulé generaci bylo hlavně zezadu poznat, že Duster jede nižší ligu, teď teda za mě záď naprosto bohovská. Nevím, snad kličky dveří by snesly trochu víc robustnosti, možná blikače v zrcátcích (z fotek to vypadá, že tam stále nejsou), to jsou tak jediné detaily co může člověk vytknout, anténa už je správně vzadu a už to není takový bič, takže OK.
Celkově se mi to moc líbí, skvěle to designéři namíchali, vidím tam správný mix kreativity a citlivosti, výsledkem je nový svěží Duster, teď už jen ať to moc neshodí interiér ;-)
Jestli má podle tebe Rapid měkčené plasty, tak buď jsi Hulk nebo nevíš o čem píšeš >:-[]
Ano, na Audi či BMW samozřejmě cenovku vidíš, ale kvalita designu není o tom, jestli je vidět že to bylo drahé nebo ne. Taky můžu postavit haciendu jak pražský hrad která bude evidentně z drahých materiálů a řešení, a přesto to může být naprostý grc 8-s:-!:-!
"Redaktorum" a u t o f o r a uz nezbiva nic jine nez sedet u internetu, to neni redakce delajici testy a tak, to je banda papousku. Tam se nedivim ze co je na internetu maj hned (a pak to prekrouti, pridaj nektery ze svych vtipnych komentaru... takovej jejich folklor).
To je jiná liga... jde o to, že malé SUV často končí jako nevzhledné hroudy čehosi a postrádají ten prapůvodní nádech klasické siluety zvýšeného auta. Dacia toto ctí, Cayenne je sice zaoblené, ale nevyvážené rozhodně ne.
Prostě a jednoduše: Světla jsou tam kde mají, podvozek je opravdu zvšený, má to 5 dveří, kufr alá kombík... Na autě nejsou žádné výstřelky, hrany, obliny a vlnobití.... tohle zkrátka funguje. I interiér neurazí, byť je plastový, tak i grafika přístrojů je už dnes na solidní úrovni.
Souhlas, tohle je vizualni trefa do cerneho. Jeste aby dali tuhle slusivou oranzovou za rozumny priplatek nebo jako soucast nejakeho rozumne naceneneho paketu a potkat duster na silnici me rozhodne neurazi (to ostatne neurazelo ani predtim, ale ted vypada vylozene dobre).
To auto mi je sympaticke tim jak je ryzi. Kdyz dostanete levne plasty, spatne odhlucneni, pazvuky generujici palubku atd. v beznem aute mainstreamu, je to duvod byt nastvanej. Tady ne. Tady kdyz si neco obcas vrzne tak jen "mam co jsem zaplatil" a kdyz nahodou nic, tak jsem vyhral jackpot. :-) Nedivim se ze je potkavam stale casteji az se mi dere do ust toperovske "dacia jede". :-)
Už současná generace nejezdila špatně, zejména v terénu :-)
A na silnici na to byla určitě lépe, než spousta olítaných pleček s vymletým podvozkem, kterých se v CZ prohání desetitisíce ;-)
Zepředu nový Discovery a zezadu Renegate? >:D jinak exteriér se mi líbí, ale interiér je pro mě zklamání, i když je to Dacia, tak se mohli trochu vytáhnout a vnitřek trochu přepracovat...
Re: KOLIK DÍZLPRASAT SI PŘIJDE POKECAT na NÁPLAVKU ??
jj
DÍZLPRASE s DÍZLPOPELNICÍ NEMÁ CO NA NÁPLAVCE [odkaz] POHLEDÁVAT !!
DÍZLPRASE co OTRAVUJE na ULICI malé děti RAKOVINEMETEM nemá ve městě co dělat :-)
Za posledních 20 let DÍZLPRASAT ČESKÝCH KOLENOVRTŮ, co UŠETŘILi KORUNU na BENZÍNU ABY OTRÁVILi VÍCE SPOLUOBČANŮ RAKOVINOU, Tvrdě do nich žádná tolerance, ROK NULA SOUDRUZI
Pořádný auta se kupují zde : [odkaz] [odkaz] [odkaz] >:D >:D
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
PS: stačí kolik fetu tam těsně nad vodou vyčucháte z projíždějících lodí :-)
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Zafira 1. generace má taky 4,3 metru a prdítko to není, pohodlně uveze 7 lidí. Holt dneska už neumí designéři tak dobře využít obestavěný prostor - potřebují 4,7 metru aby do auta nacpali 6. a 7. místo a ještě to udělají tak blbě, že se tam vejdou jen kojenci :-(
Mě se líbí :-) Jen ten "nový" model mi přijde trochu jako přechod od Favoritu k Felicii....třeba i to přední okno bude shodný >:D Prostě "nový" model byla nutnost a Dacia/Renault to udělali šalamounsky....je to hodně podobný...ale ne tak moc aby se tomu dal říkat facelift
No narovinu, jsem z nového desingu Dusteru rozpačitý. Na jedné straně je moderní, ale první generace mi přijde stále ta nejhezčí. Na současném Dusteru je na můj vkus už moc chromu. Zadní část se mi u této novinky nelíbí vůbec, ale uvidíme až bude auto představeno naživo... Jinak doufám, že zůstane Duster stále dobrý a spolehlivý Off-road.
Pakliže si má udržet nastavenou cenovou hladinu, tak se nedá čekat zázrak. Duster je mi sympatický svou existencí, pohříchu ale musím napsat, že jeho řidiči si snad z mýtů o majitelích SUV vzali snad to nejhorší a striktně se jimi řídí ;-)
Z hlediska designu zvolil Renault u Dusteru celkem jasnou evoluční cestu a nedá se proti ní nic namítat. Určitě bych nevykřikoval nic o prémiových zástupcích segmentu, ale je to líbivý kombíkogazík.
Důležité je, jak nový Duster bude jezdit a zda-li si po usednutí nebude člověk opět připadat jako v Loganu za dvě kila. ;-)
Som na tom rovnako. Chcel som 4.7m verziu ale ked nebude, tak by som mozno prekusol aj tu o 20 cm predlzenu 4.5m verziu. Ak vsak ostanu rozmery na 4.3m ako je terajsia verzia, tak taketo male prditko si ani nahodou nekupim. Kufor v 4x4 verzii vo velkosti 400 l je jednoducho smiesne malo... :no::no::no:
To jo a u t o f o r u m vse kopiruje ale aspon reaguje a zverejnuje celkem svizne aktuality. Kdez to redaktori auto.cz bud nevi ktera bije, nebo jsou na dovolene nebo v praci bez jakych koliv postrehu. At me nikdo netvrdi ze nemaji zdroje co se dnes za novinky odehraly.
Vnější rozměry jsou stejné? Nie je to nezmysel? Ved aj riaditel divizie potvrdil ze 7-miestna verzia nebude, lebo nove 5-miestna sa natiahne o 20 cm...
Protoze * je v posledni dobe prevalcovalo prehledem a vyrazne prekonalo v doplnovani aktualit v automobilovem svete. V redakci jeste ani nikdo nevi ze uz probehla premiera 2. gen. Bentley Continental. Kdyz se redaktori nezajimaji, nemaji prehled a casem se to muze promitnout v navstevnosti webu.
Příběh čtenářky: Partner provozuje sex přes internet.
Nikdy se nepotkáte, a přesto prožijete chvíle žhavější než s partnerem nebo partnerkou. Nevěra přes počítač nebo telefon má ale shodné následky jako ta, ke které dojde fyzicky. Bolí úplně stejně. Své o tom ví i čtenářka Pavla.
>:D:-!
snad, přesto se mi zdá, že nová generace má vůči stávající menší plochu bočního zasklení a větší masu plechů. Alespoň tak na mne působí z té jedné srovnávací fotky...
no asi nie, ale daster sa im fakt vydaril, interiér snáď bude iný ako na fotkách, ale ak by aj nebol, niečo sa za tie peniaze musí oželieť. Za tie prachy dobrá kára od prvej až po túto generáciu.
Je trochu skoda, ze ten velmi podareny predek kazi zadek, ktery az moc pripomina minulou generaci. Kdyby ta svetla protahli vice do boku po vzoru sandera, asi by udelali lepe.
Re: KOLIK DÍZLPRASAT SI PŘIJDE POKECAT na NÁPLAVKU ??
no samozřejmě že motor, co by tam taky dělali ještě koně, nebo snad myslíš za bubácký kámoši z jihu ti tam ochotně rikšu boco?? :-) Ovšem nač tam vracet vrnící fosilní špinavou kraksnu s milionem těžce osoustružených drahých hejbátek když se tam běžně už dává jednoduchý beúdržbový lehký tichý nevybrující a levný elektromotor [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Rapid dostal fo facelifte měkčené plasty.
A áno, originalita designu Dusteru je väčšia, než designu Audi A8 alebo Q7, ale Duster stále vyzerá ako lowendové auto, kdežto na BMW alebo Audi je vidieť, že sú to drahé autá, takže kvalita designu je v cenovce. Jedinými výnimkami sú možno BMW 1 Active Tourer, ktoré má skôr mainstreamový design a Škoda Superb, ktorý pôsobí ako prémiová limuzína.
Hm, čekal jsem opravdu větší změnu. Tohle je fakt jenom větší facelift. Něco jako Golfy. Což je samozřejmě pro fandy té předcházející obludy plus, je docela povedený. Jenom mne štve, že se mi to auto vůbec nelíbí. Mohl bych ušetřit dost peněz.
Mohl by mi někdo objasnit ten černý plastový prvek za předním blatníkem? Co to je?
Re: KOLIK DÍZLPRASAT SI PŘIJDE POKECAT na NÁPLAVKU ??
no to ti nakukává leda levná fosilní propaganda. baterka stojí jen od 200 do 500 táců ;)
Pořádný auta se kupují zde : [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] >:D >:D
Re: KOLIK DÍZLPRASAT SI PŘIJDE POKECAT na NÁPLAVKU ??
to myslíš tu mladou generaci z jihu co pozvala merklová?? joo taky jsem jim zařídil cestu do práglu. Když může brusell musí i praha, těší se [odkaz] na vás český dízlpóvl až vám je vobjedou ;-) >:D >:D >:D >:D