Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dacia odhaluje nový Duster. Moc se nezměnil, ale facelift to není...

Dacia, respektive Renault ukázala fotky Dusteru druhé generace. Premiéru bude mít ve Frankfurtu. Drsňácký vzhled levnému SUV zůstal.
Zpět na článek
30. 8. 2017 11:23
30. 8. 2017 11:30
30. 8. 2017 11:34
30. 8. 2017 11:45
30. 8. 2017 12:05
30. 8. 2017 13:10
30. 8. 2017 14:00
30. 8. 2017 14:10
30. 8. 2017 19:23
30. 8. 2017 22:47
30. 8. 2017 22:55
31. 8. 2017 08:53
31. 8. 2017 10:25
30. 8. 2017 14:55
30. 8. 2017 12:07
30. 8. 2017 12:11
30. 8. 2017 19:40
30. 8. 2017 22:49
30. 8. 2017 12:17
30. 8. 2017 12:20
30. 8. 2017 17:00
30. 8. 2017 12:26
30. 8. 2017 13:04
30. 8. 2017 14:14
30. 8. 2017 18:24
30. 8. 2017 14:36
30. 8. 2017 17:06
30. 8. 2017 17:34
30. 8. 2017 17:57
30. 8. 2017 18:27
30. 8. 2017 18:44
30. 8. 2017 19:24
30. 8. 2017 21:59
30. 8. 2017 22:07
31. 8. 2017 09:48
30. 8. 2017 22:32
30. 8. 2017 23:48
31. 8. 2017 10:03
31. 8. 2017 21:27
31. 8. 2017 10:32
31. 8. 2017 21:03
Avatar - chup44
30. 8. 2017 11:21
Fotky interiéru
Ako okej, ak chceli zachovať všetky jeho kladné vlastnosti, tj. dobrú cenu, skvelé terénne schopnosti, chápem, že s karosériou a celkovým tvarom/vzhľadom auta sa veľmi čarovať nedalo. A za exteriér palec hore, Duster opeknel, o tom žiadna, akurát tie zadné svetlá silno "inšpirované" Renagadom trochu bijú do očí.

Čo ma však šokuje sú fotky interiéru. Nikde na nete okrem tohto webu som fotky zvnútra nenašiel. A začínam pochybovať, že tie, čo sú tu, patria naozaj novej generácii. Ak áno, tak je to teda sklamanie na ntú, pretože tam je iný len volant!!! A mäkčené plasty nie sú teda revolúciou.

Pre porovnanie:

Rok 2014:

[odkaz]

Rok 2018:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
18
30. 8. 2017 11:23
Re: Fotky interiéru
já myslím, že to co je na fotkách, není nový Duster.,, asi kachna!
Avatar - chup44
30. 8. 2017 11:26
Re: Fotky interiéru
Exteriérovo asi bude, aj na tejto stránke to je a tá dáva väčšinou overené fotky. Ale interiér tam nie je.

[odkaz]
30. 8. 2017 11:45
Re: KOLIK DÍZLPRASAT SI PŘIJDE POKECAT na NÁPLAVKU ??
jj
DÍZLPRASE s DÍZLPOPELNICÍ NEMÁ CO NA NÁPLAVCE [odkaz] POHLEDÁVAT !!
DÍZLPRASE co OTRAVUJE na ULICI malé děti RAKOVINEMETEM nemá ve městě co dělat :-)
Za posledních 20 let DÍZLPRASAT ČESKÝCH KOLENOVRTŮ, co UŠETŘILi KORUNU na BENZÍNU ABY OTRÁVILi VÍCE SPOLUOBČANŮ RAKOVINOU, Tvrdě do nich žádná tolerance, ROK NULA SOUDRUZI
Pořádný auta se kupují zde : [odkaz] [odkaz] [odkaz] >:D >:D
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
PS: stačí kolik fetu tam těsně nad vodou vyčucháte z projíždějících lodí :-)
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Re: KOLIK DÍZLPRASAT SI PŘIJDE POKECAT na NÁPLAVKU ??
Co by dělali chlapy na náplavce? To je místo pro uhrovaté mládence. ;-)
30. 8. 2017 14:51
Re: KOLIK DÍZLPRASAT SI PŘIJDE POKECAT na NÁPLAVKU ??
to myslíš tu mladou generaci z jihu co pozvala merklová?? joo taky jsem jim zařídil cestu do práglu. Když může brusell musí i praha, těší se [odkaz] na vás český dízlpóvl až vám je vobjedou ;-) >:D >:D >:D >:D
Re: KOLIK DÍZLPRASAT SI PŘIJDE POKECAT na NÁPLAVKU ??
Oops, chlapi!

Chlapi ví, že pod kapotu auta patří motor!
30. 8. 2017 14:56
Re: KOLIK DÍZLPRASAT SI PŘIJDE POKECAT na NÁPLAVKU ??
no samozřejmě že motor, co by tam taky dělali ještě koně, nebo snad myslíš za bubácký kámoši z jihu ti tam ochotně rikšu boco?? :-) Ovšem nač tam vracet vrnící fosilní špinavou kraksnu s milionem těžce osoustružených drahých hejbátek když se tam běžně už dává jednoduchý beúdržbový lehký tichý nevybrující a levný elektromotor [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
30. 8. 2017 15:04
Re: KOLIK DÍZLPRASAT SI PŘIJDE POKECAT na NÁPLAVKU ??
"levny elektromotor" s drahými batériami
30. 8. 2017 15:13
Re: KOLIK DÍZLPRASAT SI PŘIJDE POKECAT na NÁPLAVKU ??
no to ti nakukává leda levná fosilní propaganda. baterka stojí jen od 200 do 500 táců ;)
Pořádný auta se kupují zde : [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] >:D >:D
31. 8. 2017 04:53
Re: KOLIK DÍZLPRASAT SI PŘIJDE POKECAT na NÁPLAVKU ??
Aby jsi se nedivil, až ti na Náplavce přistane pár facek šmudlo ;-)

Velká část větších lodí na Vltavě jsou hybridy.
31. 8. 2017 08:35
Re: KOLIK DÍZLPRASAT SI PŘIJDE POKECAT na NÁPLAVKU ??
Velká část lodí na Vltavě nemá žádný emisní limity ;-) [odkaz]
30. 8. 2017 11:58
Re: KOLIK DÍZLPRASAT SI PŘIJDE POKECAT na NÁPLAVKU ??
Fotky interieru ještě nejsou zveřejněny. To co je tady je interier současného modelu.
Nevím proč redakce k novému modelu dává fotky interierů, který k ní nepatří.
Avatar - pumpkin
30. 8. 2017 16:53
Re: KOLIK DÍZLPRASAT SI PŘIJDE POKECAT na NÁPLAVKU ??
Lebo sa nachytala na túto PR správu: [odkaz]

pod fotkami ale vidieť, že spodný interiér patrí Dusteru z roku 2016.
Avatar - twistedTSD
30. 8. 2017 11:28
Re: KOLIK DÍZLPRASAT SI PŘIJDE POKECAT na NÁPLAVKU ??
Dobrý postřeh. >:D Patrně nechtěli měnit, co funguje. Ale je pravda, že interiéru by trocha zmodernizování prospěla.
30. 8. 2017 11:33
Re: KOLIK DÍZLPRASAT SI PŘIJDE POKECAT na NÁPLAVKU ??
Tiež myslím. Písalo sa, že displej pôjde vyššie a tento je dole.
30. 8. 2017 12:43
Re: KOLIK DÍZLPRASAT SI PŘIJDE POKECAT na NÁPLAVKU ??
dobry den,
omlouvam se za chybu, fotky interieru tam nepatri, jiz jsou odstraneny. dekuji za upozorneni
Avatar - Brumbal
30. 8. 2017 15:30
Re: KOLIK DÍZLPRASAT SI PŘIJDE POKECAT na NÁPLAVKU ??
Uz vite ze vas sponzor dnes predstavil v koncernu to nejhezci velke coupe a to Bentley Continental. Nebylo by spatny napsat o to clanek.
Avatar - pumpkin
30. 8. 2017 16:51
Re: KOLIK DÍZLPRASAT SI PŘIJDE POKECAT na NÁPLAVKU ??
Majú to trochu nešťastne na stránke spravené, ale tak hádam ti docvaklo, že ide o porovnanie interiéru Dusteru I. pred a po facelifte.

Nový Duster bude mať úplne inú prístrojovku, bude to prvá Dacia s mäkčenými plastmi, len si treba ešte počkať.
30. 8. 2017 11:22
Já tedy nevím, redakce,
ale jinde informují pod názvem nový duster toto:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2017 12:52
Re: Já tedy nevím, redakce,
Odkazy z Autofora tu sou zablokovaný

Schválně jestli Renata nebo někdo z redakce řekne proč? :-|
Avatar - Brumbal
30. 8. 2017 13:40
Re: Já tedy nevím, redakce,
Protoze * je v posledni dobe prevalcovalo prehledem a vyrazne prekonalo v doplnovani aktualit v automobilovem svete. V redakci jeste ani nikdo nevi ze uz probehla premiera 2. gen. Bentley Continental. Kdyz se redaktori nezajimaji, nemaji prehled a casem se to muze promitnout v navstevnosti webu.
Avatar - Brumbal
30. 8. 2017 13:42
Re: Já tedy nevím, redakce,
Protoze a u t o f o r u m . c z..... fakt ze jo konkurencni web je tu sproste slovo a proto se zobrazi hvezdicky
Avatar - fOE
30. 8. 2017 14:03
Re: Já tedy nevím, redakce,
"Redaktorum" a u t o f o r a uz nezbiva nic jine nez sedet u internetu, to neni redakce delajici testy a tak, to je banda papousku. Tam se nedivim ze co je na internetu maj hned (a pak to prekrouti, pridaj nektery ze svych vtipnych komentaru... takovej jejich folklor).
Avatar - Brumbal
30. 8. 2017 14:12
Re: Já tedy nevím, redakce,
To jo a u t o f o r u m vse kopiruje ale aspon reaguje a zverejnuje celkem svizne aktuality. Kdez to redaktori auto.cz bud nevi ktera bije, nebo jsou na dovolene nebo v praci bez jakych koliv postrehu. At me nikdo netvrdi ze nemaji zdroje co se dnes za novinky odehraly.
Avatar - twistedTSD
30. 8. 2017 11:23
ok
Takové příjemné osvěžení, hlavně zepředu. Interiér typická dačka (až na měkké plasty?)...myslím, že prodejní úspěchy budou určitě pokračovat.
Rozbalit vlákno
0
30. 8. 2017 11:30
no to mě po...
ještě že sedím....původně jsem prahnul po 7mi místné verzi, časem se to úkazalo jako nereálný, tak si řikám, že zvládnu i tu novou kratší, co by měla bejt i tak o 20cm delší než stávající Duster.....ale když tady čtu že i vnější rozměry jsou stejné.....no nic....

ty fotky interiéru zde jsou podle mě blbost
Rozbalit vlákno
4
30. 8. 2017 14:33
Re: no to mě po...
Som na tom rovnako. Chcel som 4.7m verziu ale ked nebude, tak by som mozno prekusol aj tu o 20 cm predlzenu 4.5m verziu. Ak vsak ostanu rozmery na 4.3m ako je terajsia verzia, tak taketo male prditko si ani nahodou nekupim. Kufor v 4x4 verzii vo velkosti 400 l je jednoducho smiesne malo... :no: :no: :no:
2. 9. 2017 00:29
Re: no to mě po...
Zafira 1. generace má taky 4,3 metru a prdítko to není, pohodlně uveze 7 lidí. Holt dneska už neumí designéři tak dobře využít obestavěný prostor - potřebují 4,7 metru aby do auta nacpali 6. a 7. místo a ještě to udělají tak blbě, že se tam vejdou jen kojenci :-(
Avatar - pumpkin
30. 8. 2017 16:56
Re: no to mě po...
S tvrdením, že nedôjde k zmene rozmerov by som bol zatiaľ opatrný...
30. 8. 2017 19:34
Re: no to mě po...
já už taky, nechám se překvapit opravdovou realitou
30. 8. 2017 11:31
Jako už bych to někde viděl?
Zepředu nový Discovery a zezadu Renegate? >:D jinak exteriér se mi líbí, ale interiér je pro mě zklamání, i když je to Dacia, tak se mohli trochu vytáhnout a vnitřek trochu přepracovat...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _Karel_
30. 8. 2017 19:26
Re: Jako už bych to někde viděl?
Taky v tom zepředu vidím +- proporce RR.
Avatar - Ozzman
30. 8. 2017 11:34
Hezké
To auto je dokonalá trefa a má jednu vlastnost, kterou postrádají menší SUV od mainstreamu až po prémiovky. To auto má dobře vyvážené proporce, příjemný tvar, který neurazí a vizáž, že jezdíte opravdu SUV a né nějaký crossoverem...

Každý ví, že je to Dacie = lowend = levné auto, ale na druhou stranu, nejezdí zle, má osvedčenou techniku, možnost 4x4 a cenu, ta je bezkonkurenční.

Asi to bude hodně bolet, ale čistě z pohledu SUV / vzhled mi příjde duster hezčí a vyváženější i než takové Audi Q2, MB GLA, nebo třeba ta ošklivá zvedlá Fiesta (Ford Ecosport)...
Rozbalit vlákno
12
Avatar - pelikoš
30. 8. 2017 11:45
Re: Hezké
a co teprve nový caynne ;-)
Avatar - Ozzman
30. 8. 2017 12:05
Re: Hezké
To je jiná liga... jde o to, že malé SUV často končí jako nevzhledné hroudy čehosi a postrádají ten prapůvodní nádech klasické siluety zvýšeného auta. Dacia toto ctí, Cayenne je sice zaoblené, ale nevyvážené rozhodně ne.

Prostě a jednoduše: Světla jsou tam kde mají, podvozek je opravdu zvšený, má to 5 dveří, kufr alá kombík... Na autě nejsou žádné výstřelky, hrany, obliny a vlnobití.... tohle zkrátka funguje. I interiér neurazí, byť je plastový, tak i grafika přístrojů je už dnes na solidní úrovni.
Re: Hezké
To je všechno pravda, ale ty francouzské komponenty... :no: :no: :no:
Avatar - LuCZiano
30. 8. 2017 13:10
Re: Hezké
Máš na mysli podvozek a motor od nissanu?
Avatar - fOE
30. 8. 2017 14:00
Re: Hezké
Souhlas, tohle je vizualni trefa do cerneho. Jeste aby dali tuhle slusivou oranzovou za rozumny priplatek nebo jako soucast nejakeho rozumne naceneneho paketu a potkat duster na silnici me rozhodne neurazi (to ostatne neurazelo ani predtim, ale ted vypada vylozene dobre).
To auto mi je sympaticke tim jak je ryzi. Kdyz dostanete levne plasty, spatne odhlucneni, pazvuky generujici palubku atd. v beznem aute mainstreamu, je to duvod byt nastvanej. Tady ne. Tady kdyz si neco obcas vrzne tak jen "mam co jsem zaplatil" a kdyz nahodou nic, tak jsem vyhral jackpot. :-) Nedivim se ze je potkavam stale casteji az se mi dere do ust toperovske "dacia jede". :-)
Avatar - Ozzman
30. 8. 2017 14:10
Re: Hezké
Souhlas... na nic si to nehraje a je to více SUV, než řada dražších a "lepších" aut :-)
Avatar - woody-alien
30. 8. 2017 19:23
Re: Hezké
Mně se zase dere na mysl basová linka Johna Deacona. :-)
Avatar - Ozzman
30. 8. 2017 22:47
Re: Hezké
To přeci není nic špatného :-) Ve své podstatě je geniální a v celku působí dokonale :-)
Avatar - woody-alien
30. 8. 2017 22:55
Re: Hezké
To bylo míněno kladně, protože když se ozve ta basa, tak to přece znamená, že Another One Drives a Duster. ;-)
Avatar - Ozzman
31. 8. 2017 08:53
Re: Hezké
>:-[] Na to jsem uplně zapoměl >:D
Avatar - removed
30. 8. 2017 14:55
Re: Hezké
Take se mi libi... docela hodne.
Avatar - Missouri
30. 8. 2017 11:58
Tak mě napadá
jak by asi vypadaly škodovky, kdyby Škodu nevlastnili pravítkovití Němci, ale rozevlátí Francouzi. Protože snad jedině Francouzi umí nakreslit "gazik" tak, že vypadá sexy. Škodovka mohla být lowcost, zato krásný. :*) (Možná).
Rozbalit vlákno
4
30. 8. 2017 12:27
Re: Tak mě napadá
Že by převzetím Renaultem zůstala značka Škoda nebylo v plánu.
Avatar - pumpkin
30. 8. 2017 16:59
Re: Tak mě napadá
Áno, vyrábali by sa tam asi dodnes Twingá
Avatar - Hotwire
30. 8. 2017 13:20
Re: Tak mě napadá
[odkaz] Mas pravdu, tu mas typicke sexi SUV od Francuzov. >:-[] >:-[]
Avatar - _Karel_
30. 8. 2017 19:29
Re: Tak mě napadá
Fakt by mě zajímalo, která fr. sexy SUV máš na mysli. Snad Captur - pro holky.
Avatar - wakantanka
30. 8. 2017 12:01
Well done Dacia !
Po všelijakých informáciách o natiahnutí Dustera na 7 miestnu verziu a nahradení týmto jedným modelom aj Lodgy, prišlo príjemné prekvápko. Na jednej strane známe osvedčené tvary, na strane druhej vypilované detaily poprešívané s moderným lookom. Navyše minimálna zmena vonkajších rozmerov a ceny. Toto je trefa do čierneho. Akurát som zvedavý či tam nechajú aj atmo 1,6, alebo budú všetky druhy pohonu len s turbom.
Rozbalit vlákno
0
30. 8. 2017 12:07
Duster
Duster dospěl. Vnější design je až nečekaně dobrý. SIce tu je určitá inspirace u DIsco
a Renegade, ale jako celek je to opravdu pěkné :yes:

K interiéru není moc co psát. Zveřejněn zatím nikde nebyl a redakce si ho tahá z prstu. :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - KLAS
30. 8. 2017 12:11
Re: Duster
Určitá inspirace u Discovery? Odporúčam ti navštíviť tieto stránky: [odkaz]
Avatar - _Karel_
30. 8. 2017 19:40
Re: Duster
Tak na ty stránky nejdřív koukni sám. RS není zdaleka jediný, kdo v tom vidí RR.
30. 8. 2017 22:49
Re: Duster
Taky tam trochu RR vidím. Musím říct, že se tohle auto, minimálně vizuálně, velmi povedlo. Dokonce, v nějaké méně křiklavé barvě bude vyloženě hezké.
30. 8. 2017 12:09
a velar má po ptákách
no asi nie, ale daster sa im fakt vydaril, interiér snáď bude iný ako na fotkách, ale ak by aj nebol, niečo sa za tie peniaze musí oželieť. Za tie prachy dobrá kára od prvej až po túto generáciu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
30. 8. 2017 12:17
Pocit
snad, přesto se mi zdá, že nová generace má vůči stávající menší plochu bočního zasklení a větší masu plechů. Alespoň tak na mne působí z té jedné srovnávací fotky...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rohYpnol
30. 8. 2017 12:20
Re: Pocit
tak vzhledem k tomu co psali je to zcela jasné. Vyšší kapota...
Avatar - pumpkin
30. 8. 2017 17:00
Re: Pocit
Nezdá sa ti to, je to tak.
Avatar - rohYpnol
30. 8. 2017 12:26
Skvělé
Přijít s něčím novým a vydařeným (=stávající Duster) je těžké. Ale obhájit s další generací pozici a nezkazit to, je mnohem, mnohem těžší. Zdá se ale, že Dacia to (opět) zvládla.

Duster dokazuje, že kvalita designu a vozu není v jeho cenovce. Polovina výrobní řady Audi/BMW by se nad sebou měla v kontextu s novým Dusterem zamyslet.

Navíc se opět Dacia posouvá dál, Duster a měkčené plasty? No, za mě už tohle zavání zbytečností a nemyslím, že tímto směrem by chtěli zákazníci jít. Spíše možná marketing, aby bylo o čem psát, aby zmizel další mýtus (= už i Dacia má měkčené plasty... což třeba Rapid nebo Fabia nemají, že >:-[] )

P.S. Nechápu proč redakce dala foto interiéru stávající generace 8-s :no: :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - KLAS
30. 8. 2017 13:04
Re: Skvělé
Rapid dostal fo facelifte měkčené plasty.
A áno, originalita designu Dusteru je väčšia, než designu Audi A8 alebo Q7, ale Duster stále vyzerá ako lowendové auto, kdežto na BMW alebo Audi je vidieť, že sú to drahé autá, takže kvalita designu je v cenovce. Jedinými výnimkami sú možno BMW 1 Active Tourer, ktoré má skôr mainstreamový design a Škoda Superb, ktorý pôsobí ako prémiová limuzína.
Avatar - twistedTSD
30. 8. 2017 13:34
Re: Skvělé
Jsem si docela jistý, že Rapid měkčené plasty nedostal. Více dekoračních prvků ano, ale všechny tvrdé jak šutr.

Prakticky všechna současná SUV, MPV a crossovery od BMW mi přijdou jako neosobité a nevzhledné hroudy, ale to je na jinou debatu.
Avatar - rohYpnol
30. 8. 2017 14:14
Re: Skvělé
Jestli má podle tebe Rapid měkčené plasty, tak buď jsi Hulk nebo nevíš o čem píšeš >:-[]
Ano, na Audi či BMW samozřejmě cenovku vidíš, ale kvalita designu není o tom, jestli je vidět že to bylo drahé nebo ne. Taky můžu postavit haciendu jak pražský hrad která bude evidentně z drahých materiálů a řešení, a přesto to může být naprostý grc
8-s :-! :-!
Avatar - 3_diamanty
30. 8. 2017 14:41
Re: Skvělé
suhlas... duster vyzera napaditejsie a krajsie ako nejeden podstatne drahsi premiant... ten druhy odstavec si mi doslova zobral z ust :yes:
Rendlík!
Zajímala by mne plánovaná hodnota MTBF.... :-)
Rozbalit vlákno
2
30. 8. 2017 14:40
Re: Rendlík!
Ja bych radeji nejakou MCBP.
Avatar - Beefcake
30. 8. 2017 18:24
Re: Rendlík!
S Dusterom nebude ziadna MCBP, Dacia nie je ***lap :-)
Avatar - Auto CZ
30. 8. 2017 13:10
Příběh čtenářky: Partner provozuje sex přes internet.
Nikdy se nepotkáte, a přesto prožijete chvíle žhavější než s partnerem nebo partnerkou. Nevěra přes počítač nebo telefon má ale shodné následky jako ta, ke které dojde fyzicky. Bolí úplně stejně. Své o tom ví i čtenářka Pavla.
>:D :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Brumbal
30. 8. 2017 14:00
Re: Příběh čtenářky: Partner provozuje sex přes internet.
Jestli jste mistni redaktor auto.cz pak to dokazuje ze Vase zaliby se vyrazne lisi od zajmu webu o autech >:D to by pak vysvetlovalo proc web auto.cz tak pozadu.
30. 8. 2017 14:05
vnější rozměry jsou stejné???
Vnější rozměry jsou stejné? Nie je to nezmysel? Ved aj riaditel divizie potvrdil ze 7-miestna verzia nebude, lebo nove 5-miestna sa natiahne o 20 cm...

Nemate len zle informacie?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
30. 8. 2017 14:36
pekne
proporcie na fotkach vyzeraju vyborne... chvalim zadne svetla aj prednu masku a celkovo velmi dostojne az "imidzove " vyzarovanie ... :yes:

dacia ma opat zarobene.. toto bude zase europsky superseller :yes:
Rozbalit vlákno
0
30. 8. 2017 17:06
Video
To video je super, tak by to měli dělat všichni při představování nové generace, asi neexistuje názornější způsob jak představit změny :yes:
No a při pohledu na fotky se ptám, kam zmizel ten lowcost? V minulé generaci bylo hlavně zezadu poznat, že Duster jede nižší ligu, teď teda za mě záď naprosto bohovská. Nevím, snad kličky dveří by snesly trochu víc robustnosti, možná blikače v zrcátcích (z fotek to vypadá, že tam stále nejsou), to jsou tak jediné detaily co může člověk vytknout, anténa už je správně vzadu a už to není takový bič, takže OK.
Celkově se mi to moc líbí, skvěle to designéři namíchali, vidím tam správný mix kreativity a citlivosti, výsledkem je nový svěží Duster, teď už jen ať to moc neshodí interiér ;-)
Rozbalit vlákno
0
30. 8. 2017 17:34
zadek
Je trochu skoda, ze ten velmi podareny predek kazi zadek, ktery az moc pripomina minulou generaci. Kdyby ta svetla protahli vice do boku po vzoru sandera, asi by udelali lepe.
Rozbalit vlákno
0
30. 8. 2017 17:57
FL
Hm, čekal jsem opravdu větší změnu. Tohle je fakt jenom větší facelift. Něco jako Golfy. Což je samozřejmě pro fandy té předcházející obludy plus, je docela povedený. Jenom mne štve, že se mi to auto vůbec nelíbí. Mohl bych ušetřit dost peněz.
Mohl by mi někdo objasnit ten černý plastový prvek za předním blatníkem? Co to je?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Beefcake
30. 8. 2017 18:27
Re: FL
Tam im to celkom nevyslo , tak to prekryli plastami :-)
Ale vazne - vyzera to ako dotykova klavesnica na zadavanie kodu pre vstup do auta :-)
30. 8. 2017 18:44
Re: FL
No, vidím tam boční blinkr. A ten zbytek, asi nějaká prodloužená zástěrka proti kamínkům?
Avatar - woody-alien
30. 8. 2017 19:24
Re: FL
Soudím, že to bude nějaká emisní levárna. Takže v podstatě máš pravdu, je to zástěrka. :-)
30. 8. 2017 18:41
Hlavně, že z auta nebude vidět
Bylo zapotřebí zmenšit boční a zadní okno. To se povedlo.

Čím je hůř vidět, tím to má u čtenářů auto.cz větší úspěch.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barry Lyndon
30. 8. 2017 20:03
je to moc pěkné a vypadá to už skoro maistreamově,
nicméně ty obří plochy stříbrného plastu to spolehlivě sráží zpátky do lowcostu, kam patří. V tomto je na stříbrné plasty opravdu spoleh... :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - aproximus
30. 8. 2017 21:59
duster
pokud zapracovali na sedadlech a celkově na pozici za volantem, tak to snad už bude dávat smysl :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Googlit
30. 8. 2017 22:07
Už?
Už jde v té popelnici výškově nastavit sedadlo řidiče za jízdy a nebo je stále nutné vystoupit z auta? >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
31. 8. 2017 09:48
Re: Už?
Pokud nemáš obě ruce levý, tak to lze v pohodě i za jízdy :-)
30. 8. 2017 22:11
Čas na změnu
Tak rejže půjde asi (určitě) z domu... a počkám si, v trendu dnešní doby, na toho SUV Dustera. Moc pěkné :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Drag-On
30. 8. 2017 22:32
Real fotky
Na internete už kolujú aj "reálne" fotky, napr. kompilácia fotiek je na tomto videu: [odkaz]
Na tomto obrázku napríklad je trochu vidieť, že display sa asi konečne posunul na to správne miesto: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
30. 8. 2017 23:48
Paráda!
U Renaultu udělali jedině dobře, že design pouze vylepšili a nedělali žádné revoluční změny. Novinka přitom vypadá výborně a ještě přitažlivěji, než předchůdce! Doufejme, že k pokroku dojde zejména v interiéru, kde bylo šetření patrné nejvíce. Ale přesto věřím, že mezi předními sedadly určitě zůstane páka poctivé mechanické ručky! :-) :-) :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
31. 8. 2017 04:57
To není špatné!
Z hlediska designu zvolil Renault u Dusteru celkem jasnou evoluční cestu a nedá se proti ní nic namítat. Určitě bych nevykřikoval nic o prémiových zástupcích segmentu, ale je to líbivý kombíkogazík.
Důležité je, jak nový Duster bude jezdit a zda-li si po usednutí nebude člověk opět připadat jako v Loganu za dvě kila. ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - woody-alien
31. 8. 2017 05:52
Re: To není špatné!
Co se exteriéru týká, na dosavadním Dusteru mi vadil jenom zadek. Resp. páté dveře s těmi podivnými prolisy. S tím něco udělali, není to sice úplně podle mých představ, zezadu teď Duster vypadá jaksi vytřeštěně.....ale budiž, lepší to je.

Na interiér jsem dost zvědavej. Zmínka o měkčených plastech není žádným vodítkem. Slušně vypadající a pocitově příjemný interiér se dá udělat i bez nich. A naopak.
31. 8. 2017 07:30
Re: To není špatné!
Pakliže si má udržet nastavenou cenovou hladinu, tak se nedá čekat zázrak. Duster je mi sympatický svou existencí, pohříchu ale musím napsat, že jeho řidiči si snad z mýtů o majitelích SUV vzali snad to nejhorší a striktně se jimi řídí ;-)
31. 8. 2017 05:59
Re: To není špatné!
Už současná generace nejezdila špatně, zejména v terénu :-)
A na silnici na to byla určitě lépe, než spousta olítaných pleček s vymletým podvozkem, kterých se v CZ prohání desetitisíce ;-)
31. 8. 2017 07:31
Re: To není špatné!
K olítaným plečkám...to asi jakékoliv nové auto ;-)
31. 8. 2017 08:45
Re: Humus, humus, humus - omezený výhled
To, že omezím výhled, je velice špatné, ale podle čtenářů auto.cz, je to pokrok.

Vpředu, zvednutá přední kapota, menší boční okna, zadní okno taky menší.
Avatar - Jopino
31. 8. 2017 10:03
video
krátká video prezentace exteriéru nové "dachny"
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
31. 8. 2017 21:27
Re: video
[odkaz] a interiér.
Avatar - chetoos
31. 8. 2017 10:32
Rozpaky
No narovinu, jsem z nového desingu Dusteru rozpačitý. Na jedné straně je moderní, ale první generace mi přijde stále ta nejhezčí. Na současném Dusteru je na můj vkus už moc chromu. Zadní část se mi u této novinky nelíbí vůbec, ale uvidíme až bude auto představeno naživo... Jinak doufám, že zůstane Duster stále dobrý a spolehlivý Off-road.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KubikCv
31. 8. 2017 21:03
Re: Rozpaky
Mě se líbí :-) Jen ten "nový" model mi přijde trochu jako přechod od Favoritu k Felicii....třeba i to přední okno bude shodný >:D Prostě "nový" model byla nutnost a Dacia/Renault to udělali šalamounsky....je to hodně podobný...ale ne tak moc aby se tomu dal říkat facelift
1. 9. 2017 11:00
Fotky interiéru.
Ja som už videl reálne fotky,vyzerá to parádne,úprimne na daciu až vyrazený dych....
Rozbalit vlákno
0