Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - 3_diamanty
zrovnava sa to
3_diamanty
| 4. 9. 2017 11:06
presne ako som predpokladal.. a prejde este 5-6 rokov a ludia aj zabudnu na to ze dacia bola kedysi lowend ;-) .. nic nove... ide o klasicky zivotny cyklus dalsej akejsi "znovuzrodenej znacky" .. aj skoda si tymto vsetkym presla... akurat to bolo o nejakych 10 rokov skor...

staci sa pozriet na daciu logan z r 2004 a tento novy duster a cloveku sa az nechce verit kde sa za relativne kratkych 13 rokov dacia dostala... ale tak skoda to mala rovnake... opat velmi podobna postupnost akurat o tych 10 rokov casovo posunuta
Avatar - Emel
zrovnava sa to
Emel
| 4. 9. 2017 11:26
No... to závisí na strategii. Renault Dacii zřejmě nebude chtít pozicovat jako plnohodnotný mainstream. Tím pádem Dacia nebude mít silnější motory, nebude mít lepší automaty, nebude získávat 5* z nárazových testů, nebude mít v nabídce pokročilejší výbavové prvky apod.

U Škody ta strategie byla přece jen jiná, tam bylo hned od začátku cílem budovat mainstreamovou značku.
Avatar - 3_diamanty
zrovnava sa to
3_diamanty
| 4. 9. 2017 12:24
ano v tomto mas pravdu... zalezi kam budu chciet daciu posunut ale zatial to vyzera ze mainstream je aj tu tym cielom... len zatial chybaju nove modely... teda ok mame uz novy duster.. ale chce to este nejake nove auto v nizsej strednej ... rovnako verim ze nove sandero/logan podobne ako novy duster uz budu viac mainstreamove ako lowend... otazne je aj to co bude s modelom lodgy.... dacia mozno nema take moznosti a nepojde to tak rychlo ako v pripade skody ktora mala za chrbtom podstatne silnejsi vw... ale napriek tomu som presvedceny ze ciel renaultu je jasny... spravit z dacie dostupnu mainstreamovu znacku so vsetkymi modernymi prvkami aj technologiami na urovni doby... som zvedavy na cenu noveho dustera ale som si takmer isty ze pojde uz citelne hore ... co bude vzhladom na prechod od lowendu k mainstreamu ocakavany krok... podobne cenove "zmeny" zazila aj skoda aj kia aj hyundai len par rokov dozadu .. kazdopadne ako vidime dnesny ceed uz v zaklade 10 tacov nestoji ako kedysi ale nejakych 12 a pol ... dacia ma na to aby bola plnohodnotnym mainstreamom ... minimalne dizajnovo je tam uz nejaky ten rok ... napriklad sucasny stepway posobi doslova az stylovo ... pojde to... mozno kusok pomalsie ako v skode ale zvladnu to
Avatar - Emel
zrovnava sa to
Emel
| 4. 9. 2017 12:30
Hele... máš nějaký odkaz k tomu, že by Renault chtěl posunout Dacii do mainstreamu? Ze všeho co jsem četl já vyplývá, že tohle právě nechce a že je spokojený s tím, jak to funguje.
Avatar - 3_diamanty
zrovnava sa to
3_diamanty
| 4. 9. 2017 12:36
postupne sa tam dostanu... vcelku nenapadne ale dostanu ... uz mnohe veci co pozeram na kasni aj v kabine u noveho dustera "doladili" k mainstremovemu standardu ... a tak uz ostava len dostat seriozne motory .. zlepsit vybavy a dacia duster uz aj dnes bude uplne na urovni nejakej vitary v pohode ;-)
Avatar - Emel
zrovnava sa to
Emel
| 4. 9. 2017 12:48
Co doladili k mainstreamovému standardu na karoserii se ukáže v nárazových testech. Barvičky, lišty, displeje... to je kosmetika.

Jestli Duster jezdí jako Vitara? Nevím, ale dost pochybuju.

Navíc... Duster má u Dacie jedinečné postavení. Vydobyl si renomé poctivého chlapáckého auta, má image, něco, na čem se dá stavět. Ale Logan? To je prostě laciné auto, nic víc.
Avatar - 3_diamanty
zrovnava sa to
3_diamanty
| 4. 9. 2017 12:59
tiez som zvedavy na prvy test noveho dusteru.... aj na to ako zvladne crashtesty.... budem mu fandit... vizualne zatial velka pochvala... len hlavne motoricky aby ho nejako nezazdili ako to spravili so sanderom stepway :-( ....
zrovnava sa to
hipisko
| 5. 9. 2017 07:26
hlavne mu dufam predlzili prevody, lebo 4x4 dizel toci na dialnici 3000rpm, 4x2 2700rpm, co je vela..... atmo benzin toci tusim 4400/4000rpm....

Dnes tocia auta 2200rpm na dialnici, co sa pozitivne prejavuje na dialnicnej spotrebe, ale aj komforte jazdy.
Avatar - twistedTSD
zrovnava sa to
twistedTSD
| 4. 9. 2017 12:17
To jsi podle mého názoru vedle. Proč se snažit o znovuzrození značky a vecpání se do segmentu, který je zoufale přecpaný, když v současnosti Dacia v podstatě NEMÁ přímou konkurenci? Proč vyklízet tak prodejně lukrativní segment a kanibalizovat Renault s Nissanem? Jedině, že by Dacia udělala prostor Ladě a sama navýšila marže, ale zatím tomu nic nenasvědčuje.

K analogii se Škodou...ta dostala jeden přechodný model na vysloužilé původní technice (Felicia), což tuším u Dacie odpovídá Solenze. Další modely už vesměs dostávaly nejmodernější techniku, dokonce i dříve než koncernoví sourozenci. Na Fabii první generace nenajedeš jediný náznak low-endu.
Avatar - 3_diamanty
zrovnava sa to
3_diamanty
| 4. 9. 2017 12:29
coskoro sa aj tu zjednoti technika aj motory a rozne vybavy uvidis ;-) ... za par rokov bude dacia uplna lahoda pohoda a nikto si uz na nejaky prvy logan nespomenie rovnako ako je tomu aj v pripade felicii u skody alebo nejakeho accentu u hyundaia
Avatar - pumpkin
zrovnava sa to
pumpkin
| 4. 9. 2017 20:52
Nemá sa to prečo zjednotiť. Dacie budú vždy používať staršiu techniku Renaultov, len sa to bude posúvať k lepšiemu, ale to aj samotný Renault. Nie je tam preto snaha niečo dobiehať, to si len ty tak predstavuješ. Ak Daciu spravia príliš dobrú, Renault bude mať problém.
Avatar - wakantanka
zrovnava sa to
wakantanka
| 4. 9. 2017 21:07
Ak ju spravia prilis dobru uz to nebude taky vyhodny pomer voci cene, lebo o kolko by bola lepsia o tolko by bola drahsia. Takze ano, Dacia je presne taka aku ju chce Renault mat. :-)
Avatar - Blue Sun
zrovnava sa to
Blue Sun
| 4. 9. 2017 13:47
Jo, zato u současných modelů ten lowend zase vytáhli... Jednoduchá řešení, levné materiály, jednoduché tvary...
Avatar - traveldrive
zrovnava sa to
traveldrive
| 4. 9. 2017 18:39
Akurát ten interiér vyzerá o kus lepšie ako v T-Rocu...
Avatar - _Karel_
zrovnava sa to
_Karel_
| 4. 9. 2017 19:32
Tak to doporučuju se líp podívat, čas 13:08 : [odkaz]
Nejsem zamilovanej do VW a už vůbec ne do jejich interiérů, ale srovnání s tímto [odkaz] ani není vůči Dacii moc fér. Což není nic divného, vzhledem k předpokládané ceně obou.

Jinak je tenhle nový interiér Dusteru (a stejně tak exteriér) o vesmír jinde, než současný, tleskám. :yes:
Avatar - _Karel_
zrovnava sa to
_Karel_
| 4. 9. 2017 19:37
To je dost silné prohlášení, asi nebudu polemizovat s levnými tvary (a raději ani s dveřními výplněmi), ale auto dělá technika a na tu nemá nemalá část konkurence. Pokud jsi to myslel třeba na Rapida, pak ok. Ale obecně Škoda - rozhodně MINIMÁLNĚ průměrný plnohodnotný mainstream.
Avatar - Bubáq
Hm, progress je to zřetelný!
Bubáq
| 4. 9. 2017 11:09
Představuji si cílovou skupinu kupujících v Evropě a mám za to, že Renault dělá správná rozhodnutí! Ještě sice není nic známo o vjemu použitých materiálů, ale jsem si jist, že i zde dojde ke zlepšení! V Pitešti si mou být jisti, že budou slušně prodávat i příštích letech! Pokud nepřijde strašlivá krize! Kterou pan Pikora už už vidí za dveřmi!
Avatar - Emel
Hm, progress je to zřetelný!
Emel
| 4. 9. 2017 11:28
Já si taky představuju cílovou skupinu a říkám si, že třeba vyřazování atmosferických motorů může jít proti jejím preferencím a třebas i předsudkům. Zatím se ale nezdá, že by to byl prodejně problém... tak uvidíme.
Ale ten motor...
MOJE JMÉNO
| 4. 9. 2017 12:44
Taky bych dal před rokem ruku do ohně za to, že se nenajdou lidé, kterým nevadí v MCV Loganu pouze litrový 3-válcový motor. Naprosto to nechápu, ale pletl jsem se. Proti podobnému motoru nic nemám v autech typu Citigo, Aygo a pod. Ale v Sanderu, či Loganu ?? Tomu říkám dobrovolné samotrýznění za živa. Zlatá vysloužilá 12i-či16tistovka ....
Vím, je možnost volby na turbo 0,9. Ale zde již Dacia ztrácí hlavní výhodu - cenu.
Avatar - Blue Sun
Ale ten motor...
Blue Sun
| 4. 9. 2017 13:54
Možná by se to dalo brát vážně, kdyby současné MCV bylo obdobou jeho první generace. Ale není... Nemyslím si, že by to zájemci o levné auto nějak výrazně řešili. A turbodacií kupodivu potkávám docela dost...
Avatar - woody-alien
Ale ten motor...
woody-alien
| 4. 9. 2017 21:19
No ono jak u čeho. Např. vyřazení 1.2 atmo v Sanderu by se mi coby zájemci moc nelíbilo. Naopak 1.2 TCe ve srovnání s 1.6 atmo je prostě, jak se tady s oblibou píše, jinde. Míněno samozřejmě že je lepší. Výrazně.
Avatar - Emel
Ale ten motor...
Emel
| 4. 9. 2017 21:29
No až na to, že Sandero ani Logana, ani MCV, s 1.2TCe nekoupíš. A třeba u Lodgy je pouze v Arctice, pokud by se ti líbil Stepway tak máš furt jen tu 1.6SCe.
Avatar - woody-alien
Ale ten motor...
woody-alien
| 4. 9. 2017 22:29
To já vím.Jen myslím, že nejde říct obecně, že turbobenzín je u Dacie špatně. Záleží na modelu a motoru, který tím turbem (a taky jakým turbem) nahrazuješ. Proč je 1.2 TCe u Lodgy ale i Dusteru nejvyšším výbavám zapovězen...a třeba u Dokkeru ne...to mi fakt hlava nebere. Já osobně bych se skřípěním zubů radši skončil u té Arcticy.
Avatar - Emel
Ale ten motor...
Emel
| 5. 9. 2017 11:33
Turbobenzín může být špatně pro část cílovky, která turbo vidí v první řadě jako zdroj budoucích problémů a chce tu Dacii z doby před cca. pěti lety, kdy motem bylo "jednoduchá technika za dostupnou cenu".
Avatar - Blue Sun
No,
Blue Sun
| 4. 9. 2017 11:39
minimálně za podívání a vyzkoušení to stojí... I když otázkou bude celkový vnitřní prostor...
Fajne
comper
| 4. 9. 2017 11:40
Tymto podla mna duster odstranil svoj najvacsi problem, ze to vnutri vyzeralo ako v nejakom * z ostblocku. Predajom urcite zmena prospeje a teraz ma potencial odkrojit z kolaca aj niektorym nafintenym modelom inych znaciek.
Fajne
ryccardo
| 4. 9. 2017 12:07
jj souhlas tenhle facelift tomu autu jednoznačně prospěl. Konečně zmizely ty ovládací knoflíky jak od sporáku. V kombinaci se spolehlivou technikou to bude důstojný SUV :yes:
Avatar - pumpkin
Fajne
pumpkin
| 4. 9. 2017 20:54
Nie je to facelift.
Fajne
ryccardo
| 5. 9. 2017 12:41
A co by to asi bylo když to vypadá stejně jen se tomu zvenčí změnilo pár detailů?
Avatar - 3_diamanty
Fajne
3_diamanty
| 4. 9. 2017 12:33
aj antena je konecne uz umiestnena vzadu na streche a nie vpredu... to umiesntenie vpredu mi nesedi napriklad aj na sucasnom uz faceliftovanom sandere stepway... je to take uz proste prekonane..

este tam hodit do dustera nejake schopne TCE v 4x4 a karoq sa ma coho bat ;-)
Fajne
JirkaX
| 4. 9. 2017 12:53
Jenže překonaná je už i antena na střeše. A jestli je ten interier ten správný, tak je taky o krok pozadu. Displej infotainmentu utopený, nad ním nevím proč 3 ofuky. Já osobně ty střední ani nepoužívám. Fakt se Karoq a další nemusí bát. Ty jsou o něčem jiném.
Avatar - 3_diamanty
Fajne
3_diamanty
| 4. 9. 2017 13:00
antena vzadu na streche je v mainstreme stale bezny standard...

ja viem karoq je inde... ale stejne dusteru fandim :yes:
Fajne
JirkaX
| 4. 9. 2017 13:05
Antena, podotýkám pro radio, je už běžně v zadním skle. Já proti němu taky nic nemám, jak jsem už psal jinde, je škoda, že se mi nelíbí. Ušetřil bych prachy.
Pořád hledám odpověď na to co je za předním blatníkem. Je v tom blinkr, ale zbytek mi není jasný. Že by něco jako zástěrka proti odletujícím kamenům?
Avatar - 3_diamanty
Fajne
3_diamanty
| 4. 9. 2017 13:10
nejde to hned.... mne napriklad vadia stale kusok tie vonkajsie klucky dveri ako z feldy.. mala tam byt proste uz normalna "klika" ako na fabii... ale aspon ta antena je uz vzadu aj volant ma uz normalny ( s klaksonom ) aj ten displej zda sa bude na urovni bezneho mainstreamu... som zvedavy na uchop sedaciek... aj to ich posuvanie doterajsie dacie to nemali zrovna najsikovnejsie riesene.. tieto veci bude treba si v testoch vsimat snad na to testeri dohliadnu.... tu ma dacia co zlepsovat takze ak toto doladili a daju tam aspon jeden schopny tce v 4x4 tak ozaj nevidim problem....
Fajne
JirkaX
| 4. 9. 2017 19:03
Těch klik jsem si všiml taky. Uplně mimo současný trend ohledně bezpečnosti.
Avatar - Emel
Interiér
Emel
| 4. 9. 2017 12:03
Ty malůvky v galerii jsou o ničem, pár (doslova) statických fotek je vidět v tom videu... a to mě tedy žádným velkým optimismem nenaplňuje. Je tam jedna fotka s tím chlápkem za volantem, pak pohled na zadní sedačky - vy tam vidíte nějakou revoluci? Tak třeba v těch barevných verzích to bude zajímavější.

PS: když už celé auto vystavěli (moc hezky) na hranatých tvarech, tak by bylo stylové udělat i ty výdechy čtvercové... ale dobře, to už si asi moc vymýšlím.
Avatar - Blue Sun
Interiér
Blue Sun
| 4. 9. 2017 12:12
Vůči stávajícím interiérům Dacie to vizuálně rozhodně působí revolučně. Samozřejmě, ještě můžou zklamat materiály, zpracování, funkčnost... ale design jde od užitkové strohosti k lepšímu.
Avatar - Emel
Interiér
Emel
| 4. 9. 2017 12:22
Jediný velký posun vidím v tom panelu klimy. Naopak ale třeba výplň zadních dveří...
[odkaz] - tam podle mě žádný posun proti Sanderu není [odkaz] . A to Sandero je auto o třídu níž... nebo ne?
Avatar - 3_diamanty
Interiér
3_diamanty
| 4. 9. 2017 13:05
podla pohladu na obe zadne dvere je tam kusok rozdiel ... len otazkou je ci aj materialovy.... chcel by som verit ze vzadu uz ma duster aj nejaku tu textiliu vo dverach aspon v top vybave ale tak uvidime asi az casom po prvych testoch .... kazdopadne ani Up nema zadne dvere nejake krasne pritom lowend to uz tiez nie je....
Avatar - Emel
Interiér
Emel
| 4. 9. 2017 13:14
Jak se mi hodně líbí vnější design Dusteru a třeba i Sandera Stepway (a klidně napíšu "co by za to někteří v mainstreamu dali"), tak tady naopak musím říct, že se mi to tvarování nelíbí. Materiály uvidíme, ale na pohled to prostě působí blbě - bez ohledu na to, jestli to hnědé nahoře je potažené látkou nebo je to tvrdoplast. Ve dveřích žádná kapsa, kliky standard Dacia...
Avatar - Blue Sun
Interiér
Blue Sun
| 4. 9. 2017 13:30
Nevidíš, nebo vidět nechceš?
Avatar - Emel
Interiér
Emel
| 4. 9. 2017 14:21
A ty vzadu ten posun vidíš?

Pokud jo, tak vidíš špatně. Chvilka googlení dala za pravdu tratuzovi, ta fotka interiéru vzadu je ze současného Dusteru, konkrétně zřejmě z Renaultu Duster, facelift 2016:

[odkaz]

Nu, tím se to vysvětluje... :-)
Interiér
tratuz
| 4. 9. 2017 13:33
Podla mna ta fotka interieru zadnych dveri je z povodneho Dusteru. Tie klucky su este z Renaultu Megane II co som mal.Ked si pozries predne dvere ten tvar kluciek je uplne iny. A pochybujem ze bude rozdielny vpredu a vzadu.
Avatar - nalimer
čo neposkytne
nalimer
| 4. 9. 2017 12:26
Nová Dácia Duster neooskytne pravdepodobne:
- full led svetlá (resp. xenóny)
- zadné led svetlá
- predné parkovacie senzory
- predné sedadlá v elektrike
- vyhrievaný volant
- grafický predný displej
Naopak, poskytnúť by mala automatickú klímu, parkovaciu kameru, prepojenie s mobilom.
Auto bude veľkosťou na úrovni Karoq - Ateca - 3008.
Cenovo bude asi na úrovni 0,7 násobku rovnako vybavenej hore spomínanej konkurencie.
Jedinou nevýhodou značky je, že poskytuje 3 ročnú záruku.
Naopak, v bazároch je stále dopyt po jazdených Dusteroch, preto jeho odpredaj po 4 rokoch si bude držať svoju odpredajovú cenu.
Avatar - Blue Sun
čo neposkytne
Blue Sun
| 4. 9. 2017 13:33
Nevýhodou? Kolik je značek, které nabízejí jen dvouletou a zbytek jen za příplatky? Třeba celá VW Gruppe...
A ten zbytek... co z toho asi bude kupcům Dusteru chybět? Troufám si tvrdit, že nic. Jsou to všechno zbytečnosti, navíc zbytečně drahé.
čo neposkytne
_MT_
| 4. 9. 2017 20:50
Takže už mají normální protikorozní ochranu?
čo neposkytne
hipisko
| 5. 9. 2017 08:37
ano maju, sak to uz je davno zname, si sa prave zobudil z hybernacie?
A aj prve sandera nevidim ze by hrdzaveli.
čo neposkytne
_MT_
| 5. 9. 2017 09:12
Představ si, že Dacii vůbec nesleduji. Ale zaujalo mě, že jedinou slabinou byla záruka, tak jsem se zeptal.
Barva
MOJE JMÉNO
| 4. 9. 2017 12:49
Přemýšlím, kolik peněz by mě museli u prodejce slevit, abych přežil tu křiklavě oranžovou barvu a to oranžové osvětlení palubky. S Renckem občas jezdím a to oranžové podsvícení a displej je to nejhorší, co znám.
Avatar - lamal
Barva
lamal
| 4. 9. 2017 14:05
pokial sa to da regulovat je to prijemna farba, problem oranzovej moze byt tak jedine intenzita ...
Avatar - Blue Sun
Barva
Blue Sun
| 4. 9. 2017 14:28
Za dlouhé roky mi oranžové podsvícení nevadilo... ani v 206, ani v Cliu...
Avatar - lamal
Dačia
lamal
| 4. 9. 2017 14:07
Parada, dizajnovo pekne vychytana 1 generacia, teraz vyzera lepsie z predu ako Tiguan, ktory sa s tou jeho trapnou prednou mriezkou hral nepochopitelne na dustera... interier parada tiez a + je aj za staru podvozkovu platformu, napravy nezavisle a robustne, ziaden renault clio alebo megane co s takymto typom auta nemaju nic spolocne...

myslim, ze duster bude kauf jak svina >:D
Avatar - Emel
Dačia
Emel
| 4. 9. 2017 14:47
Co jsou to nezávislé nápravy? Nebo možná jinak... co jsou to závislé nápravy?
Avatar - lamal
Dačia
lamal
| 4. 9. 2017 15:13
bolo to napisane v skratke... nezavisle zavesene tj zadok min na 4 ramenach, 2 pozdlzne a 2 priecne... v predu mcpherson

[odkaz]
fakt pekné v rámci kategórie
Nonsens
| 4. 9. 2017 14:29
zatiaľ to vyzerá výborne zvonka aj zvnútra. Duster bude pekné auto, za ktoré sa už netreba hanbiť. Nové sandero je tam už tiež.
automat + benzin
pinpo
| 4. 9. 2017 16:04
ak bude mat slusny benzinovy motor, k tomu dobry automat (aspon 6st) a 4x4 tak to hned kupujem pre zenu
Real foto
pezi
| 4. 9. 2017 16:28
[odkaz]
Avatar - Emel
Real foto
Emel
| 4. 9. 2017 16:59
I tady je to zřejmě smíchané... to foto zadních sedaček už jsme identifikovali jako současnou generaci.
Navigácia
Mundy
| 4. 9. 2017 17:19
Dobré, iba ten display, navigáciu, už mohli rovno dať pod sedačku......
Avatar - Ada je zase tady
vypadá to velmi rendlíkovsky
Ada je zase tady
| 4. 9. 2017 22:29
ty šklebiny na palubce budou jen lapačem prachu :no: To okolí tachometru a otáčkoměru je příšerné :no: :no: :no:
Avatar - Blue Sun
vypadá to velmi rendlíkovsky
Blue Sun
| 5. 9. 2017 07:38
Zase ses díval místo na monitor do zrcadla?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku