Dat tomu ty ledvinky jen o malinko vetsi a pomalu tomu pudou udelat rozvody (pokud jsou ve predu) bez otevreni kapoty. Designova nocni mura, mechanikuv sen. 8-s
Jsem hodne zvedavy co s monstrledvinkama predvede Kaban.
krasne baworaky u mna skoncili banglovou 5kou... dnes je to des.. napriklad nova jednotka po facelifte je podla mna priserna nic v zlom... ale za takyto dizajn by som nedal ani polovicnu sumu.. to radsej A3 alebo golfa v tejto triede ... bez urazky.. napriklad X4,X5,X6 maju uz tak opulentny az nevkusny dizajn ze to tazko vobec popisat ... su mi strasne nesympaticke a az odpudivo na mna posobia tieto vozy a ver ze nie len na mna.... pritom prva X5 je nadherna alebo este ta prva X1 bola krasna ... ale tak dnes je to uz prd platne... snad to tam Jozo da do poriadku a konecne pozdvihne ten dizajn ktory je podla mna dnes najvacsou slabinou tejto uz legendarnej znacky
3ka je uz rozplacnuta jak zaba.. 5ka a 7micka maju pre mna uz nevkusne masky aj megasvetla.. SUVecka od bmw sa mi nepacia snad uz ziadne dnes ( ber to ciste len z vizualneho hladiska... viem ze su to vsetko inak super auta ) ... pritom zober si aka bola este prva X1 alebo X5 dizajnovo fajn alebo taka banglova 5ka... famozna je dodnes... v podstate dokonala... krajsie bmw uz asi tak skoro nevznikne ked vidim aky je uz dnesny trend
banglova 5.. obzvlast sedan nema chybu... proporcne aj vizualne fakt auto ktore nieco v sebe proste ma ... nejaku tu pritazilovst elegenciu a akusi pridanu vizualnu hodnotu... alebo aj 3-ka z konca 90 rokov bola paradna .. boze na tu som skoro aj zabudol do kelu...
otcov byvaly sef mal prvu X5... taku tmavomodru... ale uz kusok taky jazdeny salat kupil ;-) ( asi chcel vyzerat ako skutocny sef no >:D ) ... samozrejme dizel... kazdopadne vizazou sa mi prva X5 dodnes zo vsetkych tych SUV od bmw ako jedina paci... ok este spolu s prvou X1
a co tie prasacie ladviny.. :-( .. ved ten rypak je fakt nepekny .. neviem.. podla mna to uz prehanaju s tymi megalamapmi aj tymi obrovskymi ladvinami... ked uz tak nech zmenia masku uplne lebo zvacsovat ladviny donekonecna asi nepojde
tazko ale davat ladviny na vysku na nejakej 2m sirokej kasni.. sam vidis ake su dnes auta rozplacnute... jak zaby .. a aj audi uz dnes masky taha do sirky pritom spomenme si na prvy vyzor A8 s jej ozivenym "novym" single frame-om ... dnes ale uz zo single frame je razom krasny rozplasteny frame .. este par rokov a nakoniec aj ten vysmiaty hyundai maskou dobehnu uvidis ..... ked chces pekny exkluzivny voz musis dnes k maserati cadillacu lincolnu alebo jaguaru .. pripadne samozrejme bentley alebo rolls ale to uz je spicka ladovca ...
A8 dostala single frame až v druhej generácii ak sa nemýlim. Prvá Audina čo ho mala bola A6 v II. generácii. A samozrejme súhlasím s tým, že pri orientácii na výšku by to pri tej šírke nemuselo dopadnúť najlepšie. :-) Na druhej strane aj v Alfe sa inšpirovali svojou minulosťou a dokázali ju preniesť do aktuálneho auta a designu. [odkaz] Nemusí sa to každému páčiť, ale je to zaujímavé a originálne riešenie. Toto čo sme zatiaľ videli na X7 je také nejaké nasilu bez pridanej hodnoty.
to ano... ona vlastne vedla aj sucasnej X5,X6 nevyzera zle ... mne sa paci.. a zrovna aj ta maska na Q7 je podla mna ok.. uz napriklad na novej A8 sa mi ta maska akoby prevzata z hyundaia elantra vobec nepaci a nepasuje mi k audine... audi ale aspon tie SUVecka proste vie..
A to zase ne.... Q7 zkrásnět nikdy nemůže, ale s X7 mohou soutěžit o titul ošklivka segmentu. Domnívám se, že kromě nahoře hojně diskutovaných ledví je velmi zarážející zcela svislá orientace všech chromovaných lišt na předním i zadním nárazníku a na bocích. Ostatní designéři používají tyto prvky k podtržení dynamického působení, u BMW kdosi přesvědčil šéfy, že přesná kolmice k vozovce je novým trendem. Ale je to nehorázná obludnost....
bmw ma dnes uz slaby dizajn... bohuzial ale sami si za to mozu... kedze cielia na takych zakaznikov akych ciela ale je to ich vec.. aj ked je pravda ze tych divnych je asi viac ako tych normalnych.. no a zase vsetci vieme ze biznis je biznis ze jo...
ostava nam este mala nadej ze seriovka s tou podivnou vizazou nieco zazracne spravi...
Já si jako první vzpomněl na RR. To kvůli té věci za kolem, co přechází v lištu. První mě chytla za oči linka oken, připadala mi povědomá, ale nemohl jsem ji umístit. Už vím. VW CrossBlue (koncept Atlasu). A při pohledu na světla se mi vybavuje Jaguar.
XC90 je na svou tridu fakt hezke auto, tahle velka obluda je pres vsechnu snahu o futuristickoluxusni design pohledne asi jako microbus (stejne jako Mercedes GLS).
Ale jak jiz bylo napsano, pro lidi kteri si velikosti auta potrebuji neco kompenzovat to je jako stvorene.
(Pritom klasicka 7 se mi v souasne generaci celkem libi)
je v podstate ok.. nepacia sa mi bohuzial tie megaladviny.... to ozaj nejde spravit nejako inak...
ked uz to inak neslo s tou velkostou ladvin tak mali byt aspon kusok od seba oddelene a nie takto doslova spojene... neviem.. nemam sa za nejakeho narocneho ... ale toto je proste nepekne .. rovnako ta akasi radlica dole pod maskou .. alebo usmev alebo co to je... tazko povedat na koho cieli tento opulenty az by som povedal ze pompezny dizajn... asi som divny ale inak takto na foto mi to pripomina volvo xc90 ... ale jeho dizan je ovela krajsi vyvazenejsi... asi to robia tie hrany a masivnost ale inak ozaj ta maska je pre mna sklamanim ... nerozumiem preco bmw necerpa dizajn z prvej generacie modelu X5... ta mala pekny dizajn... dodnes vyzera fajn.. preco nerobia nieco na tento sposob len kusok vo vacsom baleni... neviem... za mna je tento "valcovac" menom X7 sklamanim... aj ked ano zatial je to len koncept.. zazrak z tohto uz ale necakam
nezná mezí. Nejsem vlastně moc překvapen, ale jsem opět zklamán.
Chybí tam dynamika i elegance. Chybí tam většína prvků co BMW dělá BMW.
Smrdí z toho Čína. Hromada chromových doplňků a lišt co vedou odnikud nikam. Celkový tvar někde mezi Volvem a RR, neforemné ledviny a ohyzdené (kdoví jestli funkční) vertikální nádechy, resp. vzadu výdechy. Zezadu to nakonec celé trošku zlincolnovatělo. ;-\
cele je to kusok akoby uz zvolvatene suhlas..... chvalim snad len to velke zadne okno... ten vyhlad vzad z tohto konceptu nakoniec nemusi byt vobec zly .. toto sa mi paci ... snad si seriovka udrzi nadalej tu "presklennost" tohto konceptu ... dizajn aut je proste uz v tychto cenovkach hodne podobny... volvo a bmw sa tu na seba ozaj hodne podobaju.... a vsadim sa ze coskoro aj nove GL od medveda uz pride s takymto podobnym sucharskym... pardon "socharskym" :-) dizajnom... ved uvidime...
pretoze je to v podstate opajcnute volvo.. to ze premianti dnes uz kopiruju nepremiu ( aj ked v reale ziadna premia nikdy nebola.. je to v praxi len umelo vytvoreny marketingovy pojem v poslednych dekadach automobilizmu .. ja viem schytam to tu zase ale som zvyknuty ) je dalsi zaujimavy fakt.. otaca sa to .. nova A8 napriklad maskou uz dokonale tromfla elantru ;-) ...
Ja v tom vidim snahu vyrovnat se Lexusu, aspon tim prednim naraznikem. At je to jak chce, automobilky se orientuji na Asii. Evropsky zakaznik se bude muset spokojit s nudnou sedi "evropskeho designu" Volkswagenu.
Bože, kdo tohle pustil dál :-) Adept na obludnost roku byl právě objeven. Kde se hrabou některá americká auta s podivnými tlamami. Jak už tu bylo psáno, Volvo XC90 je v současné době mezi velkými SUV designovým králem a tak tomu ještě doooouho zůstane :yes:
že je to nepovedený pokus o arogantní design, divný a pod. ... I mazda CX-9 má větší /už tak subtilní světla/ [odkaz] Ale zadní pasáž bych tolik neodsuzoval, ta je celkem povedená.
Jak už zmínil kolega výše, tohle je jasně orientované na čínský trh. Vpodstatě to vypadá jako kdyby spodní část vozu někdo roztáhl ve photoshopu a dal k výrobě, takových aut je v číně/asii víc. Na druhou stranu pochybuji, že by BMW tohle začalo prodávat na evropském trhu, a tipuju, že ledviny zmenší a ve finále budou o cca 25 procent nižší a naopak světla trochu vyšší.