Ve světě luxusních limuzín čas nehraje roli. Bentley Mulsanne se prodává už od roku 2009, zub času se na něm však téměř nepodepsal. Jak jezdí limuzína za téměř 10 milionů korun?
To je asi věc pohledu. Nejel jsem v tom a asi nikdy nepojedu, ale duté hlasité rány v takovémto autě mi nějak nesedí se slovem komfort. Troufám si tvrdit, že majitele toho auta nezajímá, jestli je tam podvozek vzduchový nebo jiný, ale bude ho zajímat jak to funguje. A pokud jsou nedílnou součástí vzduchového podvozku rány, pak tam tedy asi vzduchový podvozek nepatří.
Toliko můj zcela absolutně bychařský pohled. ;-)
Svět není spravedlivý. Umění je vyrobit něco, co average comperovi bude připadat jako totálně vyhozené peníze, najde na tom milión chyb a bude jasně vědět, proč by to nikdo nekoupil. A pak přijde odporně bohatý zákazník a auto si pořídí a nebude vůbec řešit:)
Mě teda přijde naopak zcela zásadní, aby dokud se tomu říká TEST tak se hledaly chyby.
A 4,5 hvězdy - to auto není ve své kategorii samo, a vážně netuším, proč sem taháš Škodovku. Co takhle [odkaz]
Razy od nerovnosti, blbee... to som cakal, ze tieto kary maju v tomto uplne jasno a za cenu uplnej tuposti v informovani su maximalne komfortne a nejake razy nehrozia...
Už tím, že něco nazvu nedostatkem, soudím za čtenáře. Zatímco třeba nedbalé zpracování klidně nedostatkem nazvat můžu, protože asi není nikdo, kdo by je ocenil, tak třeba právě sportovní podvozek dost možná někdo ocení. A dost možná se naopak mnohem lépe hodí pro kvalitní západní dálnice.
tím se opět dostáváme k tomu, že jestli test luxusního vozu jsou schopni chlapci sesmolit, zatímco test např. Tipa a dalších je jak výbuch Černobylu, pak tu nečteme nezávislé testy, ale se čtenářem se jen manipuluje :-!
hele tak já nevím, ono utáhnout X-faktor... a jestli koupíš tohle nebo kamion, už zas tak velký rozdíl není >:D ale schází nám v testu zásadní info jestli to má výklopný tažný a kolik to dá na kouli >:-[]
Tohle se Bentley vážně povedlo. No, ono ani nemuselo, protože prostě ... stačí že to je Bentley.
Nicméně nemůžu se zbavit dojmu, že elektronika tento typ aut pohřbívá zaživa. Co naplat, že vše je absolutní TOP. Právě proto tak nějak automaticky čekáte, že TOP bude i infotainment, media, satnav a další... Jenže zatímco pro mechanickou část vozu jako by čas takřka stál, pro elektroniku běží díky TOP class ještě rychleji než u jiných vozů.
Naštěstí pro Bentley je klient bezednou studnicí peněz, takže si po 5 letech koupí nové a nemusí řešit co se starým... Takže to berte spíše jako takový bezvýznamný povzdech nad tím, jak nám elektronika zakazila auta ;-):-!
Ten příměr se zámkem je velmi příhodný. Hodně protopíš, vypadá to tam tak jak to vypadá, bydlet bys tam nechtěl, ale když už tam bydlíš, tak nikdo nebude zpochybňovat tvůj společenský status:)
Že šampaňské bouchá a pění je vedlejší vlastnost - chceš od něj chuť. Od podvozku super extra luxusní limuzíny chceš v první řadě komfort, a pokud není za všech okolností komfortní, pak je něco špatně.
to ano, ale nie vzdy... niektore konfig Ska alebo novej 7cky vedia tlmit aj ostre nerovnosti... hlavne v kontexte tej ceny mi to pride fakt blbe... sice ide o konkretne specifikacie kde staci len vacsi disk a napr runflat o to viac by som u takej znacky cakal, ze si to osetri a odladi uplne maximalne...
Budem teraz urcite za burana, ale podla mna je to auto "vynimocne" len dizajnom kolotocara a premrstenou cenou. Chcem ostatnym ukazat ze na to mam, tak nech je to vidno a stoji to iracionalne vela. Ved aj sam autor konstatuje, ze D3 odvezie lepsie. Skoda ze nebol viac popisany motor - najviac ma zaujali otacky ako z naftaku.
Sám to presne neviem, len vychádzam z toho, že svojho času Rolls Royce mal hydropneu na báze systému používaného Citroenom. Teraz keď som chvíľu googlil mám v tom ešte väčší chaos. Niekde píšu že Phantom aj Ghost majú hydro, inde sa zase človek dočíta o air suspension system ... :-(
Jestli udávaná chyba je chybou i pro tebe je skutečně individuální. Ale podle mě není jiná možnost testování, než hledat nedostatky. Já pak mohu posoudit, jestli mi vadí nedostatek "slabá konektivita" (nevadí), málo místa nad hlavou (nevadí, nejsem vysoký) atd.
Někdo samozřejmě může "sportovnější" paket u Bentley uvítat a nižší komfort je pro něj zcela přijatelnou cenou. Ale zaznít to podle mě musí.
"Pravdou je, že několik chybek tu přece jen najdeme. Nejvíce nás udivil nepatřičně tvrdý podvozek způsobený „sportovním” příplatkovým balíčkem Mulliner Driving Specification, který nám k tomuto typu auta absolutně nesedí."
Ale ok, tohle je zbytečné slovíčkaření. Test rozhodně nebyl špatný a minimálně bylo vidět, že si dali autoři práci napsat text v souvislostech.
no vidíš, a podle mě test není od toho, aby hledal chyby, ale aby vystihl charakter vozu a popsal, pro koho se hodí a pro koho ne.
Hledání chyb je jen prostředek k vystižení charakteru. Protože co je pro jednoho chyba, je pro někoho jiného přednost a co je pro jeden model předností vzhledem k jeho charakteru, může být pro jiný model pastí :-!:-!
Nejel jsem v konkrétním autě, ale jel jsem ve Phaetonu, který má tentýž,resp. měl tentýž vzduchový podvozek, co Bentley v předchozí generaci, potom v Mercedesech, v Audi, a všude to bylo stejné. Z toho usuzuji, že se to asi vychytat nějak nedá...
hlavne ked to na teba prehovori hlasom z fabie, displaye i infotaiment je jak z VW a drnca to... 5 stars hlavne kvoli drncaniu by nebolo fer, hlavne ked komfort je priorita v takomto voze a podvozok ma na tom asi naj podiel
Mmch, pokud umíš číst, oni přesně to napsali- " Na rozbitých českých silnicích se tak ... čas od času dočkáte nečekaných ran, které k takovému autu rozhodně nesedí.......... Jestli tak při objednávání Mulsanne hledáte možnosti jak ušetřit, vyškrtnutí balíčku za 438.000 korun z objednávky je jasná volba."
Nevím, jestli má smysl o tom debatovat půl hodiny, ale vkládáš jim do pusy něco, co nenapsali.
napsat, že příplatek se nehodí na české (ne)cesty mi zní jako rozumný názor objektivního novináře. Napsat že kazí komfort na autě, které nebylo určeno pro český trh, mi přijde silně přízemní :-!
tak top class sa nehodnoti, tam si to kupuju preto, ze to je najdrahsie a to staci... nech to funguje akokolvek ide hlavne o to aby si bol pozer a mal drevo i kozu vo vnutri + 2x lcd za vyse 200tis v opierkach...
Tak to je dobře, že neochvějně vidíš smysl tužšího řízení a podvozku u Bentley. Autor ho zkrátka neviděl. Je nutný kamenovat za každý subjektivní názor vyřčený v testu? Pokud nemáš pocit, že autor auto zcela svévolně sestřeluje, nemůžeš to vzít jako názor někoho, kdo s tím autem /na rozdíl od tebe/ jel a vyjádřil svůj pocit?
tazko nieco napisat, nemam vlastnu skusenost... zalezi podla mna vzdy od gum, ak vsetky Ska 7cky kt si okusil mali nizky profil a 20cky tak by to mohlo o niecom vypovedat
"příplatkový paket Mulliner Driving Specification, který mimo jiné přináší tužší řízení, 21palcová kola místo základních dvacítek a tvrdší odpružení." - pokud si nevycucali z prstu co paket obsahuje, pak se tedy o smyslnosti či nesmyslnosti příplatku skutečně mluvit dá.
No, k testu bych nic nedodal, protože tohle auto jde absolutně mimo mne. Bohužel. ( Myšleno finančně :-) ) Jednoho jsem několikrát viděl vyjíždět z vnitrobloku na Karláku, a musím říct, že tohle je prostě kára jako prase. Ani hezká, ani ošklivá, ale člověku se až zastaví dech. Prostě KÁRA.
Ale nechápu to hodnocení. 4 a 1/2 hvězdy??? S čím redaktoři srovnávaj? S D3? Se Superbem, s Kodyjákem? Jo aha, Mička... Tak to pak jo. Ale podle mne by se tenhle test měl oprostit od jakýchkoliv hvězd, a nebo dát bez jediný výtky za 5 hvězd. Protože tohle auto se nekupuje kvůli jízdě, ale hlavně kvůli tomu, že ho chci, mám na něj, a vopravdu jsou mi nějaký bramboráci, mercedesy, jaguáři nebo audiny úplně u zádele. A hledání chyb mi přišlo zbytečný.