Testy
Budem teraz urcite za burana, ale podla mna je to auto "vynimocne" len dizajnom kolotocara a premrstenou cenou. Chcem ostatnym ukazat ze na to mam, tak nech je to vidno a stoji to iracionalne vela. Ved aj sam autor konstatuje, ze D3 odvezie lepsie. Skoda ze nebol viac popisany motor - najviac ma zaujali otacky ako z naftaku.
Svět není spravedlivý. Umění je vyrobit něco, co average comperovi bude připadat jako totálně vyhozené peníze, najde na tom milión chyb a bude jasně vědět, proč by to nikdo nekoupil. A pak přijde odporně bohatý zákazník a auto si pořídí a nebude vůbec řešit😊
Taky lze bydlet mnohem pohodlněji než na zámku. A přesto, nebo právě proto, je zámek zámkem :-!
Ten příměr se zámkem je velmi příhodný. Hodně protopíš, vypadá to tam tak jak to vypadá, bydlet bys tam nechtěl, ale když už tam bydlíš, tak nikdo nebude zpochybňovat tvůj společenský status😊
Rád bych viděl ty kolotočáře, co k vám jezdí do města nebo na ves v Bentley 😉
hele, s tímhle opatrně. U nás jedna povedená kolotočářská rodina patří bezi nejbohatší na městě >😒] (zcela vážně)
Vzal bych to tak, že to je vyjímka potvrzující pravidlo. Mulsanne kolotočářské auto nebude 😉
o chvilu pride rubens a vysvetli vam, ze V8 v kozi a s viceprvkem vzadu si on moze kupit za 1% tejto ceny od ofiko dealera se servisni historii.
Hušák...
Kellner?
Babiš?
Vítek?
Bakala?
Kellner?
Babiš?
Vítek?
Bakala?
Naco by bol Babisovi ked ma vladny SuperB so soferom a majakmi? 😄
Mulsáne je skutečně nádherný, pro mě je Mulsane jediné skutečné Bentley !!!
Zajdu do Škofinu ať mi spočítají leasing 😄
Proč se redakce stydí za autora článku? Nebo se nám chce snažit namluvit, že test napsali svorně jednou vylosovanou rukou? 😉
On je test totiž kupodivu vyvážený, místy až překvapivě kritický a tak by mě jeho autor docela zajímal.
On je test totiž kupodivu vyvážený, místy až překvapivě kritický a tak by mě jeho autor docela zajímal.
"Autoři: David Bureš, Jan Mička" - mají to dost blbě napsaný na konci testu. Jinak souhlas - dobrý, nepodlézavý test.
no, vyvážený... Já třeba nevím, na základě čeho si dovolují soudit nesmyslnost příplatku Mulliner Driving Specification.
Z článku tak nějak vyplývá, že jinou verzí Mulsanne nejeli. Takže těžko soudit rozdíly, že.
Z článku tak nějak vyplývá, že jinou verzí Mulsanne nejeli. Takže těžko soudit rozdíly, že.
"příplatkový paket Mulliner Driving Specification, který mimo jiné přináší tužší řízení, 21palcová kola místo základních dvacítek a tvrdší odpružení." - pokud si nevycucali z prstu co paket obsahuje, pak se tedy o smyslnosti či nesmyslnosti příplatku skutečně mluvit dá.
Dokud nezkusím a nesrovnám obě verze, je takovýto ortel zcela na vodě. :-!
Ok. Já zase i bez svezení věřím, že třeba ORS se sport. podvozkem na 19" bude méně komfortní než Scout na 17".
taky věřím že země se točí... ale tohle je něco jiného :-!
Navíc zmínit nesmyslnost onoho příplatku... jako já nevím, podívám se na RZ a smysl toho příplatku naopak vidím dost neochvějně :-! :-!
Navíc zmínit nesmyslnost onoho příplatku... jako já nevím, podívám se na RZ a smysl toho příplatku naopak vidím dost neochvějně :-! :-!
Tak to je dobře, že neochvějně vidíš smysl tužšího řízení a podvozku u Bentley. Autor ho zkrátka neviděl. Je nutný kamenovat za každý subjektivní názor vyřčený v testu? Pokud nemáš pocit, že autor auto zcela svévolně sestřeluje, nemůžeš to vzít jako názor někoho, kdo s tím autem /na rozdíl od tebe/ jel a vyjádřil svůj pocit?
napsat, že příplatek se nehodí na české (ne)cesty mi zní jako rozumný názor objektivního novináře. Napsat že kazí komfort na autě, které nebylo určeno pro český trh, mi přijde silně přízemní :-!
Pak tedy čti [odkaz]
Mmch, pokud umíš číst, oni přesně to napsali- " Na rozbitých českých silnicích se tak ... čas od času dočkáte nečekaných ran, které k takovému autu rozhodně nesedí.......... Jestli tak při objednávání Mulsanne hledáte možnosti jak ušetřit, vyškrtnutí balíčku za 438.000 korun z objednávky je jasná volba."
Nevím, jestli má smysl o tom debatovat půl hodiny, ale vkládáš jim do pusy něco, co nenapsali.
Mmch, pokud umíš číst, oni přesně to napsali- " Na rozbitých českých silnicích se tak ... čas od času dočkáte nečekaných ran, které k takovému autu rozhodně nesedí.......... Jestli tak při objednávání Mulsanne hledáte možnosti jak ušetřit, vyškrtnutí balíčku za 438.000 korun z objednávky je jasná volba."
Nevím, jestli má smysl o tom debatovat půl hodiny, ale vkládáš jim do pusy něco, co nenapsali.
"Pravdou je, že několik chybek tu přece jen najdeme. Nejvíce nás udivil nepatřičně tvrdý podvozek způsobený „sportovním” příplatkovým balíčkem Mulliner Driving Specification, který nám k tomuto typu auta absolutně nesedí."
Ale ok, tohle je zbytečné slovíčkaření. Test rozhodně nebyl špatný a minimálně bylo vidět, že si dali autoři práci napsat text v souvislostech.
Ale ok, tohle je zbytečné slovíčkaření. Test rozhodně nebyl špatný a minimálně bylo vidět, že si dali autoři práci napsat text v souvislostech.
Pokud by to měla být jediná chybka, tak oproti standartu co tu dostáváme je to stále luxus 😉
Tohle se Bentley vážně povedlo. No, ono ani nemuselo, protože prostě ... stačí že to je Bentley.
Nicméně nemůžu se zbavit dojmu, že elektronika tento typ aut pohřbívá zaživa. Co naplat, že vše je absolutní TOP. Právě proto tak nějak automaticky čekáte, že TOP bude i infotainment, media, satnav a další... Jenže zatímco pro mechanickou část vozu jako by čas takřka stál, pro elektroniku běží díky TOP class ještě rychleji než u jiných vozů.
Naštěstí pro Bentley je klient bezednou studnicí peněz, takže si po 5 letech koupí nové a nemusí řešit co se starým... Takže to berte spíše jako takový bezvýznamný povzdech nad tím, jak nám elektronika zakazila auta 😉 :-!
Nicméně nemůžu se zbavit dojmu, že elektronika tento typ aut pohřbívá zaživa. Co naplat, že vše je absolutní TOP. Právě proto tak nějak automaticky čekáte, že TOP bude i infotainment, media, satnav a další... Jenže zatímco pro mechanickou část vozu jako by čas takřka stál, pro elektroniku běží díky TOP class ještě rychleji než u jiných vozů.
Naštěstí pro Bentley je klient bezednou studnicí peněz, takže si po 5 letech koupí nové a nemusí řešit co se starým... Takže to berte spíše jako takový bezvýznamný povzdech nad tím, jak nám elektronika zakazila auta 😉 :-!
No, k testu bych nic nedodal, protože tohle auto jde absolutně mimo mne. Bohužel. ( Myšleno finančně 😄 ) Jednoho jsem několikrát viděl vyjíždět z vnitrobloku na Karláku, a musím říct, že tohle je prostě kára jako prase. Ani hezká, ani ošklivá, ale člověku se až zastaví dech. Prostě KÁRA.
Ale nechápu to hodnocení. 4 a 1/2 hvězdy??? S čím redaktoři srovnávaj? S D3? Se Superbem, s Kodyjákem? Jo aha, Mička... Tak to pak jo. Ale podle mne by se tenhle test měl oprostit od jakýchkoliv hvězd, a nebo dát bez jediný výtky za 5 hvězd. Protože tohle auto se nekupuje kvůli jízdě, ale hlavně kvůli tomu, že ho chci, mám na něj, a vopravdu jsou mi nějaký bramboráci, mercedesy, jaguáři nebo audiny úplně u zádele. A hledání chyb mi přišlo zbytečný.
Ale nechápu to hodnocení. 4 a 1/2 hvězdy??? S čím redaktoři srovnávaj? S D3? Se Superbem, s Kodyjákem? Jo aha, Mička... Tak to pak jo. Ale podle mne by se tenhle test měl oprostit od jakýchkoliv hvězd, a nebo dát bez jediný výtky za 5 hvězd. Protože tohle auto se nekupuje kvůli jízdě, ale hlavně kvůli tomu, že ho chci, mám na něj, a vopravdu jsou mi nějaký bramboráci, mercedesy, jaguáři nebo audiny úplně u zádele. A hledání chyb mi přišlo zbytečný.
Mě teda přijde naopak zcela zásadní, aby dokud se tomu říká TEST tak se hledaly chyby.
A 4,5 hvězdy - to auto není ve své kategorii samo, a vážně netuším, proč sem taháš Škodovku. Co takhle [odkaz]
A 4,5 hvězdy - to auto není ve své kategorii samo, a vážně netuším, proč sem taháš Škodovku. Co takhle [odkaz]
tak top class sa nehodnoti, tam si to kupuju preto, ze to je najdrahsie a to staci... nech to funguje akokolvek ide hlavne o to aby si bol pozer a mal drevo i kozu vo vnutri + 2x lcd za vyse 200tis v opierkach...
Ale jo, obešlo by se to klidně i bez hvězd a nepátral bych po nich, ale když už to mají u všech testů ve zvyku, tak 4,5 mě nijak netrápí.
hlavne ked to na teba prehovori hlasom z fabie, displaye i infotaiment je jak z VW a drnca to... 5 stars hlavne kvoli drncaniu by nebolo fer, hlavne ked komfort je priorita v takomto voze a podvozok ma na tom asi naj podiel
U Škodovky se (právem) nadává, že se netestuje "padni komu padni" , tak buďme rádi, že aspoň jinde to jde. 😉
Tím spíš, když je to koncernový auto.
Tím spíš, když je to koncernový auto.
no vidíš, a podle mě test není od toho, aby hledal chyby, ale aby vystihl charakter vozu a popsal, pro koho se hodí a pro koho ne.
Hledání chyb je jen prostředek k vystižení charakteru. Protože co je pro jednoho chyba, je pro někoho jiného přednost a co je pro jeden model předností vzhledem k jeho charakteru, může být pro jiný model pastí :-! :-!
Hledání chyb je jen prostředek k vystižení charakteru. Protože co je pro jednoho chyba, je pro někoho jiného přednost a co je pro jeden model předností vzhledem k jeho charakteru, může být pro jiný model pastí :-! :-!
Jestli udávaná chyba je chybou i pro tebe je skutečně individuální. Ale podle mě není jiná možnost testování, než hledat nedostatky. Já pak mohu posoudit, jestli mi vadí nedostatek "slabá konektivita" (nevadí), málo místa nad hlavou (nevadí, nejsem vysoký) atd.
Někdo samozřejmě může "sportovnější" paket u Bentley uvítat a nižší komfort je pro něj zcela přijatelnou cenou. Ale zaznít to podle mě musí.
Někdo samozřejmě může "sportovnější" paket u Bentley uvítat a nižší komfort je pro něj zcela přijatelnou cenou. Ale zaznít to podle mě musí.
Už tím, že něco nazvu nedostatkem, soudím za čtenáře. Zatímco třeba nedbalé zpracování klidně nedostatkem nazvat můžu, protože asi není nikdo, kdo by je ocenil, tak třeba právě sportovní podvozek dost možná někdo ocení. A dost možná se naopak mnohem lépe hodí pro kvalitní západní dálnice.
Luxusní? Snad ano, ale působí to na mě až moc koncernově. A vyloženě odporné jsou odvladače klimatizace,ble
auto pěkné, ale chybí mi tam fotka testéra ležérně sedícího na haubně. možná je to moc vysoko.
Toliko můj zcela absolutně bychařský pohled. 😉