Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - lamal
Beny
| 11. 9. 2017 13:19
Razy od nerovnosti, blbee... to som cakal, ze tieto kary maju v tomto uplne jasno a za cenu uplnej tuposti v informovani su maximalne komfortne a nejake razy nehrozia...
Avatar - Charger
Beny
| 11. 9. 2017 13:29
Na vzduchovém podvozku hrozí rázy od určitých typů nerovností vždycky :-) To je spíše vlastnost než vada.
Avatar - lamal
Beny
| 11. 9. 2017 13:51
to ano, ale nie vzdy... niektore konfig Ska alebo novej 7cky vedia tlmit aj ostre nerovnosti... hlavne v kontexte tej ceny mi to pride fakt blbe... sice ide o konkretne specifikacie kde staci len vacsi disk a napr runflat o to viac by som u takej znacky cakal, ze si to osetri a odladi uplne maximalne...
Avatar - Charger
Beny
| 11. 9. 2017 15:30
No, jel jsem několika Skama a sedmičkama a u všech to bylo v tomto ohledu podobné jako Mulsanne :-)
Avatar - lamal
Beny
| 11. 9. 2017 16:56
tazko nieco napisat, nemam vlastnu skusenost... zalezi podla mna vzdy od gum, ak vsetky Ska 7cky kt si okusil mali nizky profil a 20cky tak by to mohlo o niecom vypovedat
Avatar - _Karel_
Beny
| 11. 9. 2017 15:43
To je vadná vlastnost.
Beny
| 11. 9. 2017 16:26
To je jako kritizovat na šampaňském že bouchá a pění. A že někdy bouchne... Tak to prostě je. I když bez toho by se to pilo líp..
Avatar - _Karel_
Beny
| 11. 9. 2017 16:30
Že šampaňské bouchá a pění je vedlejší vlastnost - chceš od něj chuť. Od podvozku super extra luxusní limuzíny chceš v první řadě komfort, a pokud není za všech okolností komfortní, pak je něco špatně.
Beny
| 11. 9. 2017 16:31
On je komfortní. Jenom je hlučný při přejezdu nerovností. Je to hodně slyšet, je to dutá hlasitá rána, ale nerovnost přejede v pohodě.
Avatar - _Karel_
Beny
| 11. 9. 2017 16:39
To je asi věc pohledu. Nejel jsem v tom a asi nikdy nepojedu, ale duté hlasité rány v takovémto autě mi nějak nesedí se slovem komfort. Troufám si tvrdit, že majitele toho auta nezajímá, jestli je tam podvozek vzduchový nebo jiný, ale bude ho zajímat jak to funguje. A pokud jsou nedílnou součástí vzduchového podvozku rány, pak tam tedy asi vzduchový podvozek nepatří.
Toliko můj zcela absolutně bychařský pohled. ;-)
Avatar - lamal
Beny
| 11. 9. 2017 16:57
hlavne ked zrovna klientela chce veci bez kompromisov a je si ochotna zaplatit... beny ponuka 20cky kolesa a drnca tak kde je problem ? >:D
Beny
| 11. 9. 2017 18:01
Nejel jsem v konkrétním autě, ale jel jsem ve Phaetonu, který má tentýž,resp. měl tentýž vzduchový podvozek, co Bentley v předchozí generaci, potom v Mercedesech, v Audi, a všude to bylo stejné. Z toho usuzuji, že se to asi vychytat nějak nedá...
Avatar - _Karel_
Beny
| 11. 9. 2017 18:16
Hm, koukl jsem na "jízdní dojmy" Wraithu a píšou totéž. Wraith má ještě navíc runflat. 8-s
Avatar - wakantanka
Beny
| 11. 9. 2017 18:51
Rolls nema nahodou hydropneu? Ci to sz Phantom?
Avatar - _Karel_
Beny
| 11. 9. 2017 19:09
Já to nepoznám : [odkaz]
Avatar - wakantanka
Beny
| 12. 9. 2017 11:08
Sám to presne neviem, len vychádzam z toho, že svojho času Rolls Royce mal hydropneu na báze systému používaného Citroenom. Teraz keď som chvíľu googlil mám v tom ešte väčší chaos. Niekde píšu že Phantom aj Ghost majú hydro, inde sa zase človek dočíta o air suspension system ... :-(
Hm
| 11. 9. 2017 13:31
Budem teraz urcite za burana, ale podla mna je to auto "vynimocne" len dizajnom kolotocara a premrstenou cenou. Chcem ostatnym ukazat ze na to mam, tak nech je to vidno a stoji to iracionalne vela. Ved aj sam autor konstatuje, ze D3 odvezie lepsie. Skoda ze nebol viac popisany motor - najviac ma zaujali otacky ako z naftaku.
Hm
| 11. 9. 2017 13:35
Svět není spravedlivý. Umění je vyrobit něco, co average comperovi bude připadat jako totálně vyhozené peníze, najde na tom milión chyb a bude jasně vědět, proč by to nikdo nekoupil. A pak přijde odporně bohatý zákazník a auto si pořídí a nebude vůbec řešit:)
Avatar - lamal
Hm
| 11. 9. 2017 13:52
ja som to priame konstatovanie, ze D3 odvezie lepsie nikde nevidel...
Avatar - rohYpnol
Hm
| 11. 9. 2017 14:46
Taky lze bydlet mnohem pohodlněji než na zámku. A přesto, nebo právě proto, je zámek zámkem :-!
Hm
| 11. 9. 2017 16:32
Ten příměr se zámkem je velmi příhodný. Hodně protopíš, vypadá to tam tak jak to vypadá, bydlet bys tam nechtěl, ale když už tam bydlíš, tak nikdo nebude zpochybňovat tvůj společenský status:)
Avatar - rohYpnol
Hm
| 11. 9. 2017 16:40
Přesně tak. Tohle si nevybereš protože to vyjde nejlíp v testu autobildu. Tohle si pořídíš prostě proto, že můžeš a tečka ;-)
Hm
| 11. 9. 2017 16:02
Rád bych viděl ty kolotočáře, co k vám jezdí do města nebo na ves v Bentley ;-)
Avatar - rohYpnol
Hm
| 11. 9. 2017 16:24
hele, s tímhle opatrně. U nás jedna povedená kolotočářská rodina patří bezi nejbohatší na městě >:-[] (zcela vážně)
Hm
| 11. 9. 2017 16:27
Myslíš Kočkodány? Ti mají v oblibě S-klasse:)
Hm
| 11. 9. 2017 16:39
Vzal bych to tak, že to je vyjímka potvrzující pravidlo. Mulsanne kolotočářské auto nebude ;-)
Avatar - rohYpnol
Hm
| 11. 9. 2017 16:41
hele tak já nevím, ono utáhnout X-faktor... a jestli koupíš tohle nebo kamion, už zas tak velký rozdíl není >:D ale schází nám v testu zásadní info jestli to má výklopný tažný a kolik to dá na kouli >:-[]
Hm
| 15. 9. 2017 14:36
tvl >:D >:D
Díky za pobavení při pátku
:yes:
Avatar - wikinko
cena
| 11. 9. 2017 14:14
o chvilu pride rubens a vysvetli vam, ze V8 v kozi a s viceprvkem vzadu si on moze kupit za 1% tejto ceny od ofiko dealera se servisni historii.
cena
| 11. 9. 2017 18:12
Rubens..... >:D >:D >:D
cena
| 15. 9. 2017 14:37
Já četl: "V8 v korozi....." >:D
To by možná i tak sedělo....
Avatar - rohYpnol
Zkrátka stejný svět
| 11. 9. 2017 14:47
Přečtu test a .... zkrátka stejný svět.
Avatar - rohYpnol
Číslo 5
| 11. 9. 2017 14:54
Hušák...

Kellner?
Babiš?
Vítek?
Bakala?
Avatar - wakantanka
Číslo 5
| 11. 9. 2017 15:06
Naco by bol Babisovi ked ma vladny SuperB so soferom a majakmi? :-)
Avatar - rohYpnol
Číslo 5
| 11. 9. 2017 16:25
Babiš přece není politik, takže nemůže jezdit Superbem >:D >:-[] >:-[]
Avatar - Machýrek
Číslo 5
| 11. 9. 2017 20:56
Jezdil agroferti neprustrelnou A8, kterou si jako ministr pronajimal sam sobe, akorat nemoh pouzivat majaky, i sofer byl agroferti.
Číslo 5
| 11. 9. 2017 21:14
Bakalu jsem videl vzdy v Audi
Avatar - Ronault.
Číslo 5
| 15. 9. 2017 12:14
Ale nikdy v bytech RPG >:-[] >:D
Avatar - flyboyeda
je to tak zbytečné a nepraktické, ale
| 11. 9. 2017 15:22
Mulsáne je skutečně nádherný, pro mě je Mulsane jediné skutečné Bentley !!!
Avatar - bystron
je to tak zbytečné a nepraktické, ale
| 12. 9. 2017 19:40
Jo Mulsanne, to bych si dal taky líbit :-! :-! :-!
Leasing
| 11. 9. 2017 16:08
Zajdu do Škofinu ať mi spočítají leasing :-)
Leasing
| 11. 9. 2017 16:14
Tak gratuluji, že jsi se takhle rozhodl. :yes:
Avatar - rohYpnol
Leasing
| 11. 9. 2017 16:30
... na první platbu POV+HAV? >:-[]
Avatar - flyboyeda
Leasing
| 12. 9. 2017 15:08
Havarijní bude tak drahý, že možná bude lepší mít jenom povinný
Avatar - flyboyeda
Leasing
| 12. 9. 2017 15:07
1 Citi - go měsíčně >:D

50 x Citi Go a je to tvoje
Kdo to psal?
| 11. 9. 2017 16:13
Proč se redakce stydí za autora článku? Nebo se nám chce snažit namluvit, že test napsali svorně jednou vylosovanou rukou? ;-)

On je test totiž kupodivu vyvážený, místy až překvapivě kritický a tak by mě jeho autor docela zajímal.
Avatar - _Karel_
Kdo to psal?
| 11. 9. 2017 16:17
"Autoři: David Bureš, Jan Mička" - mají to dost blbě napsaný na konci testu. Jinak souhlas - dobrý, nepodlézavý test.
Kdo to psal?
| 11. 9. 2017 16:40
Aha, děkuju ;-)
Avatar - Floyd
Kdo to psal?
| 12. 9. 2017 02:54
To víš, inzerce od Bentley se nedočkají, takže se nemusejí krotit a kroutit a můžou napsat pravdu. Resp. v jejich podání polopravdu >:D
Avatar - rohYpnol
Kdo to psal?
| 11. 9. 2017 16:28
no, vyvážený... Já třeba nevím, na základě čeho si dovolují soudit nesmyslnost příplatku Mulliner Driving Specification.

Z článku tak nějak vyplývá, že jinou verzí Mulsanne nejeli. Takže těžko soudit rozdíly, že.
Avatar - _Karel_
Kdo to psal?
| 11. 9. 2017 16:34
"příplatkový paket Mulliner Driving Specification, který mimo jiné přináší tužší řízení, 21palcová kola místo základních dvacítek a tvrdší odpružení." - pokud si nevycucali z prstu co paket obsahuje, pak se tedy o smyslnosti či nesmyslnosti příplatku skutečně mluvit dá.
Avatar - rohYpnol
Kdo to psal?
| 11. 9. 2017 16:38
Dokud nezkusím a nesrovnám obě verze, je takovýto ortel zcela na vodě. :-!
Avatar - _Karel_
Kdo to psal?
| 11. 9. 2017 16:43
Ok. Já zase i bez svezení věřím, že třeba ORS se sport. podvozkem na 19" bude méně komfortní než Scout na 17".
Avatar - rohYpnol
Kdo to psal?
| 11. 9. 2017 16:52
taky věřím že země se točí... ale tohle je něco jiného :-!

Navíc zmínit nesmyslnost onoho příplatku... jako já nevím, podívám se na RZ a smysl toho příplatku naopak vidím dost neochvějně :-! :-!
Avatar - _Karel_
Kdo to psal?
| 11. 9. 2017 17:02
Tak to je dobře, že neochvějně vidíš smysl tužšího řízení a podvozku u Bentley. Autor ho zkrátka neviděl. Je nutný kamenovat za každý subjektivní názor vyřčený v testu? Pokud nemáš pocit, že autor auto zcela svévolně sestřeluje, nemůžeš to vzít jako názor někoho, kdo s tím autem /na rozdíl od tebe/ jel a vyjádřil svůj pocit?
Avatar - rohYpnol
Kdo to psal?
| 11. 9. 2017 17:11
napsat, že příplatek se nehodí na české (ne)cesty mi zní jako rozumný názor objektivního novináře. Napsat že kazí komfort na autě, které nebylo určeno pro český trh, mi přijde silně přízemní :-!
Avatar - _Karel_
Kdo to psal?
| 11. 9. 2017 17:17
Pak tedy čti [odkaz]

Mmch, pokud umíš číst, oni přesně to napsali- " Na rozbitých českých silnicích se tak ... čas od času dočkáte nečekaných ran, které k takovému autu rozhodně nesedí.......... Jestli tak při objednávání Mulsanne hledáte možnosti jak ušetřit, vyškrtnutí balíčku za 438.000 korun z objednávky je jasná volba."

Nevím, jestli má smysl o tom debatovat půl hodiny, ale vkládáš jim do pusy něco, co nenapsali.
Avatar - rohYpnol
Kdo to psal?
| 11. 9. 2017 20:35
"Pravdou je, že několik chybek tu přece jen najdeme. Nejvíce nás udivil nepatřičně tvrdý podvozek způsobený „sportovním” příplatkovým balíčkem Mulliner Driving Specification, který nám k tomuto typu auta absolutně nesedí."

Ale ok, tohle je zbytečné slovíčkaření. Test rozhodně nebyl špatný a minimálně bylo vidět, že si dali autoři práci napsat text v souvislostech.
Kdo to psal?
| 11. 9. 2017 16:41
Pokud by to měla být jediná chybka, tak oproti standartu co tu dostáváme je to stále luxus ;-)
Avatar - rohYpnol
Kdo to psal?
| 11. 9. 2017 16:55
tím se opět dostáváme k tomu, že jestli test luxusního vozu jsou schopni chlapci sesmolit, zatímco test např. Tipa a dalších je jak výbuch Černobylu, pak tu nečteme nezávislé testy, ale se čtenářem se jen manipuluje :-!
Avatar - Floyd
Kdo to psal?
| 12. 9. 2017 02:56
Bingo :yes:
Avatar - rohYpnol
Stárnutí
| 11. 9. 2017 16:37
Tohle se Bentley vážně povedlo. No, ono ani nemuselo, protože prostě ... stačí že to je Bentley.

Nicméně nemůžu se zbavit dojmu, že elektronika tento typ aut pohřbívá zaživa. Co naplat, že vše je absolutní TOP. Právě proto tak nějak automaticky čekáte, že TOP bude i infotainment, media, satnav a další... Jenže zatímco pro mechanickou část vozu jako by čas takřka stál, pro elektroniku běží díky TOP class ještě rychleji než u jiných vozů.

Naštěstí pro Bentley je klient bezednou studnicí peněz, takže si po 5 letech koupí nové a nemusí řešit co se starým... Takže to berte spíše jako takový bezvýznamný povzdech nad tím, jak nám elektronika zakazila auta ;-) :-!
Hodnocení
| 11. 9. 2017 16:47
No, k testu bych nic nedodal, protože tohle auto jde absolutně mimo mne. Bohužel. ( Myšleno finančně :-) ) Jednoho jsem několikrát viděl vyjíždět z vnitrobloku na Karláku, a musím říct, že tohle je prostě kára jako prase. Ani hezká, ani ošklivá, ale člověku se až zastaví dech. Prostě KÁRA.

Ale nechápu to hodnocení. 4 a 1/2 hvězdy??? S čím redaktoři srovnávaj? S D3? Se Superbem, s Kodyjákem? Jo aha, Mička... Tak to pak jo. Ale podle mne by se tenhle test měl oprostit od jakýchkoliv hvězd, a nebo dát bez jediný výtky za 5 hvězd. Protože tohle auto se nekupuje kvůli jízdě, ale hlavně kvůli tomu, že ho chci, mám na něj, a vopravdu jsou mi nějaký bramboráci, mercedesy, jaguáři nebo audiny úplně u zádele. A hledání chyb mi přišlo zbytečný.
Avatar - _Karel_
Hodnocení
| 11. 9. 2017 16:55
Mě teda přijde naopak zcela zásadní, aby dokud se tomu říká TEST tak se hledaly chyby.
A 4,5 hvězdy - to auto není ve své kategorii samo, a vážně netuším, proč sem taháš Škodovku. Co takhle [odkaz]
Avatar - lamal
Hodnocení
| 11. 9. 2017 17:02
tak top class sa nehodnoti, tam si to kupuju preto, ze to je najdrahsie a to staci... nech to funguje akokolvek ide hlavne o to aby si bol pozer a mal drevo i kozu vo vnutri + 2x lcd za vyse 200tis v opierkach...
Avatar - _Karel_
Hodnocení
| 11. 9. 2017 17:06
Ale jo, obešlo by se to klidně i bez hvězd a nepátral bych po nich, ale když už to mají u všech testů ve zvyku, tak 4,5 mě nijak netrápí.
Avatar - lamal
Hodnocení
| 11. 9. 2017 17:24
hlavne ked to na teba prehovori hlasom z fabie, displaye i infotaiment je jak z VW a drnca to... 5 stars hlavne kvoli drncaniu by nebolo fer, hlavne ked komfort je priorita v takomto voze a podvozok ma na tom asi naj podiel
Avatar - _Karel_
Hodnocení
| 11. 9. 2017 17:34
U Škodovky se (právem) nadává, že se netestuje "padni komu padni" , tak buďme rádi, že aspoň jinde to jde. ;-)
Tím spíš, když je to koncernový auto.
Avatar - Twingo
Hodnocení
| 11. 9. 2017 18:46
Prostě dostal 4 1/2 * to je toho stejně to nezměníme tak proč se nad tím tak moc pohoršovat. :-) ;-\ ;-\
Avatar - lamal
Hodnocení
| 12. 9. 2017 09:20
ja sa nepohorsujem, prave naopak ;-)
Avatar - rohYpnol
Hodnocení
| 11. 9. 2017 20:27
no vidíš, a podle mě test není od toho, aby hledal chyby, ale aby vystihl charakter vozu a popsal, pro koho se hodí a pro koho ne.

Hledání chyb je jen prostředek k vystižení charakteru. Protože co je pro jednoho chyba, je pro někoho jiného přednost a co je pro jeden model předností vzhledem k jeho charakteru, může být pro jiný model pastí :-! :-!
Avatar - _Karel_
Hodnocení
| 11. 9. 2017 20:51
Jestli udávaná chyba je chybou i pro tebe je skutečně individuální. Ale podle mě není jiná možnost testování, než hledat nedostatky. Já pak mohu posoudit, jestli mi vadí nedostatek "slabá konektivita" (nevadí), málo místa nad hlavou (nevadí, nejsem vysoký) atd.
Někdo samozřejmě může "sportovnější" paket u Bentley uvítat a nižší komfort je pro něj zcela přijatelnou cenou. Ale zaznít to podle mě musí.
Avatar - rohYpnol
Hodnocení
| 12. 9. 2017 08:04
Už tím, že něco nazvu nedostatkem, soudím za čtenáře. Zatímco třeba nedbalé zpracování klidně nedostatkem nazvat můžu, protože asi není nikdo, kdo by je ocenil, tak třeba právě sportovní podvozek dost možná někdo ocení. A dost možná se naopak mnohem lépe hodí pro kvalitní západní dálnice.
Avatar - TangoLima
??
| 13. 9. 2017 10:50
Luxusní? Snad ano, ale působí to na mě až moc koncernově. A vyloženě odporné jsou odvladače klimatizace,ble
Avatar - rokyta.p
to je stroj
| 14. 9. 2017 22:27
jooo, to je stroj :-) :-! ;-) a takové psí bobky jako tu občas jsou
foto
| 20. 9. 2017 11:51
auto pěkné, ale chybí mi tam fotka testéra ležérně sedícího na haubně. možná je to moc vysoko.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku