Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Mégane R.S.: Výkon podle verze, 4Control vždy a hlavně manuál!

Dosud byla nejrychlejším méganem v současné čtvrté generaci verze GT. Šlo zároveň o první auto své třídy s aktivním řízením všemi koly 4Control. Nyní jeho post střídá opravdu ostrý Mégane s tradičním přídomkem R.S.
Zpět na článek
12. 9. 2017 12:06
12. 9. 2017 12:17
12. 9. 2017 12:35
12. 9. 2017 12:39
12. 9. 2017 12:45
12. 9. 2017 12:49
12. 9. 2017 12:54
12. 9. 2017 13:03
12. 9. 2017 15:40
12. 9. 2017 19:24
12. 9. 2017 18:22
12. 9. 2017 18:45
12. 9. 2017 12:37
12. 9. 2017 12:40
12. 9. 2017 12:45
12. 9. 2017 12:52
12. 9. 2017 13:01
12. 9. 2017 14:20
12. 9. 2017 14:49
12. 9. 2017 14:33
12. 9. 2017 14:50
12. 9. 2017 18:14
12. 9. 2017 18:46
12. 9. 2017 12:54
12. 9. 2017 13:03
12. 9. 2017 13:14
12. 9. 2017 13:42
12. 9. 2017 13:50
12. 9. 2017 13:58
12. 9. 2017 14:11
12. 9. 2017 14:15
12. 9. 2017 15:11
12. 9. 2017 14:23
12. 9. 2017 14:27
12. 9. 2017 14:55
12. 9. 2017 18:45
12. 9. 2017 15:12
12. 9. 2017 18:40
12. 9. 2017 18:59
12. 9. 2017 18:46
12. 9. 2017 12:48
12. 9. 2017 12:51
12. 9. 2017 12:55
12. 9. 2017 13:04
12. 9. 2017 13:08
12. 9. 2017 13:37
12. 9. 2017 14:28
12. 9. 2017 14:46
12. 9. 2017 15:31
12. 9. 2017 18:31
12. 9. 2017 18:43
12. 9. 2017 19:14
12. 9. 2017 19:27
12. 9. 2017 19:33
12. 9. 2017 19:35
12. 9. 2017 19:41
12. 9. 2017 19:45
12. 9. 2017 19:54
12. 9. 2017 19:56
12. 9. 2017 20:04
12. 9. 2017 20:06
12. 9. 2017 18:52
12. 9. 2017 19:13
12. 9. 2017 19:25
12. 9. 2017 19:30
12. 9. 2017 19:33
12. 9. 2017 19:35
12. 9. 2017 19:38
12. 9. 2017 19:57
12. 9. 2017 19:59
12. 9. 2017 20:07
12. 9. 2017 19:37
12. 9. 2017 19:48
12. 9. 2017 19:54
12. 9. 2017 20:07
12. 9. 2017 20:11
12. 9. 2017 20:22
12. 9. 2017 20:27
12. 9. 2017 20:31
12. 9. 2017 20:34
12. 9. 2017 20:51
12. 9. 2017 21:45
12. 9. 2017 20:12
12. 9. 2017 20:18
12. 9. 2017 20:02
12. 9. 2017 20:05
12. 9. 2017 20:10
12. 9. 2017 20:13
12. 9. 2017 20:20
12. 9. 2017 20:23
13. 9. 2017 08:43
13. 9. 2017 09:47
14. 9. 2017 02:22
14. 9. 2017 08:25
12. 9. 2017 20:18
12. 9. 2017 20:19
12. 9. 2017 20:22
12. 9. 2017 20:27
12. 9. 2017 20:24
12. 9. 2017 13:12
12. 9. 2017 12:13
12. 9. 2017 12:39
12. 9. 2017 12:41
12. 9. 2017 12:46
12. 9. 2017 12:56
12. 9. 2017 16:45
12. 9. 2017 16:49
12. 9. 2017 16:56
12. 9. 2017 17:02
12. 9. 2017 18:35
12. 9. 2017 20:21
13. 9. 2017 13:41
12. 9. 2017 12:41
12. 9. 2017 12:51
12. 9. 2017 13:02
12. 9. 2017 13:10
12. 9. 2017 13:14
12. 9. 2017 13:42
12. 9. 2017 13:06
12. 9. 2017 13:12
12. 9. 2017 13:40
12. 9. 2017 13:59
12. 9. 2017 19:29
16. 9. 2017 19:06
12. 9. 2017 19:19
12. 9. 2017 19:32
12. 9. 2017 21:01
27. 11. 2017 13:17
12. 9. 2017 12:06
Král
Tak král hothatchu se nám vrátil a vypadá skvěle :yes:
Rozbalit vlákno
101
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 12:17
Re: Král
Souhlas. Honda Type R a tenhle frantík :yes: :yes:

Zajímavý srovnání rychlejch kompaktů je v poslednim Autotipu: 2582 koní na okruhu

8. Audi TT RS 2.5 = skvělej motor ale zradily brzdy = vyřazeno
7. Mini Countryman All4 = nejtěžší ale agilitou v zatáčkách překvapil
6. Golf R = drahej rychlejch hatchback = na rovinkách = na okruhu..
4.-5. Focus RS + Subaru WRX STI
3. Cenová bomba Seat Leon Cupra 300
2. Honda Type R = ale minulý generace! :yes:
1. Mercedes AMG A45 = motor o výkonu 381 připomíná kladivo :yes: :yes:
12. 9. 2017 12:35
Re: Král
RS3....si je všechny včetně áčka dá k snídani. vyzkoušeno. A ano, je drahé.

jinak jako vždy - tvůj vkus mě děsí. >:D >:D >:D
Ale tak to prostě je, každej má jinej.
Avatar - Ozzman
12. 9. 2017 12:39
Re: Král
Proč tě děsí ? Tady neobvykle vyzvihl nejlepší v poměru cena/výkon (což je u Sakry až s podivem, protože jinak prosazuje hodně zvláštní vozidla). Ja vím, že pro ožralé buranské milionáře, ta cena nehraje roli a mainstream je pro plebs, ale .... ale radši nic >:D
12. 9. 2017 12:45
Re: Král
Já to nemyslel ve zlým. Tak nebublej.
prostě se mi zrovna ta 2 auta, co se líbí jemu, nelíbí. Jde mi vzhled a styl. Mám na to snad právo ne? A on má plné právo, aby se mu líbilo/nelíbilo co chce.
To co sis navymýšlel je asi tvůj názor, jestli se to pokoušíš podsunout mě, je to out. Sorry
Prostě se mi nelíbí ta Honda a ten Renault. A asi těžko to můžu změnit.
U hatche (rychlého a na každý den) bychchtěl 4x4 a samozřejmě, že to je jen moje preference a můžeš mít jinou. Je to tvoje věc a neberu ti to. klidně svůj názor napiš, to bude fajn.
Ahoj
Avatar - Ozzman
12. 9. 2017 12:49
Re: Král
Máš na to právo :-) A potrefená husa.... >:D >:D Já nepsal konkrétně o nikom ;)

Spíš na věci koukám dvojím způsobem. 1. Subjektivním, kdy mě se prostě líbí Fokus RS, ať už je či není nejrychlejší. 2. Objektivním - uznat, že některé auta jsou lepší, či lepší v poměru cena/výkon/užitá hodnota (Leon Cupra). Né vždy se tyto náhledy slučují ;)
12. 9. 2017 12:54
Re: Král
Nepsals o nikom konkrétním, ale na příspěvek někoho konkrétního jsi reagoval. Navíc tvé další výlevy v diskusi níže tě odkopávají, takže trapné řeči o potrefených husách jsou dost směšné. >:D >:D >:D
Ty se nechceš bavit autech, ty chceš na mě útočit a mě je to jedno, já se s tebou hádat nepotřebuju a nehodlám.
Avatar - Ozzman
12. 9. 2017 13:03
Re: Král
Já neútočím na tebe, jen rýpu do tvého chování v diskuzi, ale rád si po odstranění těch různých "šrotů" a podobných výlevů k levnějším autům, které tu dost často míváš, popovídam i real ;)
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 15:40
Re: Král
Hodně zvláštní? :-)

Už sem to psal = když vezmu v potaz všechno = přijde mi v tomhle jasně nejlepší volba Honda Type R

To že v srovnávačce na okruhu dopadla stará verze tak jak dopadla :yes: :yes:

Když do srovnání víc přibereš prachy = je hodně zajímavá volba ten Leon = a naopak stydět se může za vlastnosti vs peníze technicky velmi příbuznej Golf

Cena Audi je absurdní = ale motor má fakt parádní :yes:

Takže s tim pořadim v testu vlastně až překvapivě souznim ;-)
Avatar - maxi!
12. 9. 2017 19:24
Re: Král
Leon je vyhodna kupa, a aj starsia Honda drzala krok....
mna sklamali tie brzdy na tak drahom aute ( to uz ani nie je v tej kategorii!)
bejbybenz prijemne prekvapil - ale uz aj tam je cena vysoka :-!
12. 9. 2017 18:22
Re: Král
Rs3 je tupe nedotaciva elektronika hrabe uplne do vsehoa ano, motor je dobrej, trochu vetsi turbo dira...
Kdyz odesly brzdy na tt, co myslis, ze udelaji brzdy v rs3? Neschopnost podvozku zatozit se dohani brzdama a ty pak logicky shori...
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 18:45
Re: Král
Smutný že je drsně nejdražší a nejdražší byly i ty brzdy :-)
Avatar - Ozzman
12. 9. 2017 12:37
Re: Král
Leon a Fíkus jsou za mě nejlogičtější volby. Leon bezkonkurenční mix výkonu, vzhledu a ceny. Fokus proto, protože je jiný, i když dražší.

Megane RS vypadá super, obecně se mi líbí i obyčejný Megane a verze GT. Těším se na test i když asi nebude nejrychlejší, tak by mohl být za dobrý peníz. A Type R ? Už jsem viděl novou generaci, bohužel pořád vypadá jak z japonského anime porna... >:D

Na druhou stranu klasický Civic mne hodně zaujal a nebýt té ujeté cenovky, tak bych ho zařadil do své "bych" garáže >:D I když z některého úhlu je docela disproporční...
Avatar - removed
12. 9. 2017 12:40
Re: Král
o disproporcích Civicu jsi se vyjádřil...ehm... hodně diplomaticky >:D
Avatar - Ozzman
12. 9. 2017 12:45
Re: Král
Ja už to psal vedle u nového CRV, asi bych s Civicem uměl žít, ve verzi sedan a 1.5T. Hodně se mi líbí v kokpitu, posaz, volant, sedačky, i materiály jsou na vysoké úrovni. Kufr je malinký i na sedan, ale dalo by se. Z nějkého úhlu se mi vyloženě líbí, ale jindy si zas říkáš, sakra, to nikdo neviděl, když ho navrhovali? Jak se jim to takhle zvrtlo? Určitě je to posun.

Celé to ale zabíjí cena, kdy se vyrovná ceně otsrých verzích konkurence, tady máš "jen" 1.5T >:D
Avatar - removed
12. 9. 2017 12:52
Re: Král
ale jakou 1.5T >:D
umí pěkně zabublat do vejfuku
Avatar - Ozzman
12. 9. 2017 13:01
Re: Král
Jel si? Já chtěl, ale koukali na mne tak, abych co nejdřív vypadl (na Jarově) a to jsem tam byl sám.... i dotaz, jeslti se mohu podívat je obtěžoval >:D Pak mne při procházení kolem východu vyprovázeli >:D Fajn chování k zákazníkovi, co u nich je na garančce... A dnes mi ještě volaj, jak jsem byl spokojenej >:D
12. 9. 2017 14:20
Re: Král
Nějakého skútristu nechat olézat auta; jsi spadl z višně, ne? >:-[] Myslím, že jsou na Jarově svým přístupem proslulí. Mám však takový pocit, že sestřenka s manželem od nich brali auta, opakovaně, dobře šest. Takže asi budou mít své chvilky. Snad by se tam jinak nevraceli. Možná jak na koho.
Avatar - Ozzman
12. 9. 2017 14:49
Re: Král
To je pravda, jsem póvl >:D Zažil jsem podobné jednání i u Klokočky, kdy i s obyčejnou Octavií se semnou nehodlali zahazovat a ještě ji při garančce trochu otřeli o zeď.... ale to prej už bylo >:-[]

Já věřím, že se mohou snažit... onehdá jsem tam narazil zrovna u nich v Hondě na skvělého prodejce, který za kolegu vlastně prodal motorku, i když seděl u aut... protože kolega byl moc "busy" telefonáty s jeho "bitch" a měl vše na salámu >:D
Avatar - removed
12. 9. 2017 14:33
Re: Král
Nejel, ale pozorně naslouchal :-)
Mám k Hondám poněkud daleko, ač jsou mi blízké ;-)

Auto Jarov je vyhlášené prchlivostí svých zamců. Bohužel. Myslím, že nějaká školení by jim prospěla.
Avatar - Ozzman
12. 9. 2017 14:50
Re: Král
Abych byl upřímný, já mohu říct jen o jedné značce, kde jsem se setkal skoro vždy s profesionálním a příjemným servisem a mohl jsi přijít v obleku, i v šortkách... a to byl Renault... všude, kde jsem byl, byli ochotní, hlavně RPZ.
Avatar - white label
12. 9. 2017 18:14
Re: Král
Zeptej se woodyho, jak byl spokojený s jednáním Renaultu, když projevil vážný zájem o nové CRS. ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 18:46
Re: Král
Byl sem si vyzkoušet Megan GT v Pyramidě v Průhonicích = v domluvenej čas nebyli připravený, v autě to smrdělo jak když tam tejden necháš shnilý ponožky politý rybičkama z konzervy a tak = super profesionálové :yes: >:-[]

4Control funguje fakt trochu divně ale možná to chce zvyk. Motor i auto jako celek za ty peníze nebylo špatný
Avatar - Loptos
12. 9. 2017 12:54
Re: Král
Cena Civica? Uz zacal celkom slusne zlacnovat. 1.5 Sport kupis za 580
Avatar - Ozzman
12. 9. 2017 13:03
Re: Král
Já koukal na sedan silně přes 700.... to bych za to nedal.
Avatar - Loptos
12. 9. 2017 13:14
Re: Král
pockaj pol roka a bude za 620 :-) ja dufam ze sport padne tak na 540 a objednavam. Inak cakacky su relativne dlhe - 4-5mes. Ale ako vravia predajci, je to nove auto, uvidime o nejaky cas :-)
Avatar - Ozzman
12. 9. 2017 13:42
Re: Král
A co skladovky? Koukal jsem, že jsou k mání, koukáš na hatch či sedan? Mne zklamal kufr, ten byl hodně malý a v zadu jsem seděl tip top na hlavu (sedan, do hatche jsem nesedal), ale mám 188cm.
Avatar - Loptos
12. 9. 2017 13:50
Re: Král
Pokukoval som po sedane ale nakoniec si ma viac ziskal hatch v sporte. Sportu plus sa bojim kvoli adapt tlmicom a ked je tam sklena strecha nedas tam nosic na strechu. Skladovky stoja rovnako ako ked to objednavas, co je sranda. Kufor mi na moje potreby teda rozhodne staci, ale zalezi co vozis. Inak na auto jarov sa vykasli, za hodinu za mnou nikto neprisiel ani povedat dobry den. Bol som v okoli prahy a super, otestoval som si ju paradne. V jeden den som testovatl megane GT/mazdu 3 a civic a teda civic vo mne zanechal najlepsi dojem. Jediny problem je textil na loketni opierke ale uz som nasiel kozu na aliexpress, za ktoru to vymenim >:-[]

edit: ja mam 184 vzadu na hlavu miesta malo, na nohy dost, ale ja budem sediet vpredu >:D
Avatar - Ozzman
12. 9. 2017 13:58
Re: Král
Já právě nyní jezdím Mondeem kombi, takže jsem co se kufru hodně zhýčkaný a od sedanu jsem čekal alespoň něco průměrného. Mívali jsme Jettu, tam byl kufr hodně slušný i přes horší přístup, Cordobu - jakbysme. U Civica je málo hluboký. Ale neříkám, že bych se s tím nenaučil žít >:D

Z těch 3 testovaných bych asi taky taky bral Civica, i když Mazda 3 je taky fajn, jen hatch je na mne malý a Megane přecijen (a to mam k francouzum pozitivní vztah, měl jsem i Renault), do toho bych šel v nějaké cenové 400-450 tis v kombíku... o moc víc bych asi nedal. Zvlášťě když za 550 se dá sehnat naftový Talisman :-)

Auto Jarov - hrozná zkušenost, mam od nich motorku, i při prodeji total arogance a ignorace.., malem nestihli poslat velký TP, abych mohl zažádat o SPZ, bez omluvy...bohužel měli skladem něco, co jsem chtěl, tak proto koupě u nich.... Pokaždé když tam příjdu třeba na garančku, tak si tam připadám, jak co si to dovoluji, že tam lezu >:D Vedle do salonu koncernu jsem radši ani nešel... >:D
Avatar - Loptos
12. 9. 2017 14:11
Re: Král
mna mazda 3 sklamala. uzke sedadla, stredovy tunal vrzgal a najma mi vadil hluk od kolies (18ky) ale predajca bol velmi mily a aj cenova politika je rozumna za vybavu.

Megane ma tlacil do ramien po dlhej ceste (mam 100kg) hoci na prvy "posed" vyzeraju sedacky dost luxusne aj su pohodlne. a prisiel mi taky prilis playstation. V sport rezime moc hucal a v neutral som stlacal plyn a auto nic. navyse cena je neskutocne vysoka, ked to to chcem vybavit ako hondu.

Talisman sa mi paci v benzine 205 - ale v tak velkom aute neprekusnem 50litrovu nadrz.

Hoci honda ma len 46, majitelia chodia aj za 5.2-6litrov pri beznej jazde a ja som dost spotrebo-terorista, zena uz sa chyta za hlavu, ked sa tesim ze mam o deci nizsiu :*)

Chod si ho vyskusat, ale nie v prahe, niekde kde su aj cesty. Motor je zivy a predovka je asi najlepsia aku som za posledne roky drzal v ruke. pride mi ze aj pri 170km/h je na palube relativne pohoda (hatch) auto je dost siroke vnutri, ale na ovladanie ho pekne citit. Dlho som tuzil po 9g v sporte ale 10ka ma prijemne prekvapila a hlavne jej cena postupne klesa :-) Chcem ju v modrej metle, ale cakacka je 4mes takze az na jar.

Inak v honde pribram maju skadoviek strasne moc a aj dobre ju tam preskusas na okreskach a si tam hned.

:yes:

edit: nema sedan este druhu podlahu pod kufrom?
Avatar - Ozzman
12. 9. 2017 14:15
Re: Král
Tak díky za info a přeju šťastný kup.. .a pokud hledáš hatch, zkoušels Fokuse s EB ? Uvnitř ti třeba nemusí sedět (já s ním ale problém nemám) a v této cenové je to hodně dobře jezdící auto za velmi dobré peníze. Seženeš pod 500 150k verzi :-)

Sedan - já to napsal špatně, né hloubka, ale délka. :-)
Avatar - Loptos
12. 9. 2017 15:11
Re: Král
skusal som ho este v roku 2015 ale asi mam prilis tucne stehna a prislo mi tam menej miesta na nohy a ked ho vybavis na uroven civicu tak pod 500 to nejde. Navyse hatchback ma strasne malicky kufor a combi by som vyuzil 2x do roka.
12. 9. 2017 14:23
Re: Král
Počkej, Civic má 46 litrovou nádrž? Kam tohle spěje. Za chvíli bude člověk tankovat pipetou. >:-[]
Avatar - Ozzman
12. 9. 2017 14:27
Re: Král
No jo, vždyť i střední třída už zmenšuje. Mondeo z 70 na 62,5, Passat z 70 na 66.... někdy si říkám, že to snižují, aby ta auta nezahanbila dojezdem elektromobily >:-[] >:D
Avatar - iudex
12. 9. 2017 14:55
Re: Král
Asi tak, ja mávam pravidelne nájazd okolo 950 km na nádrž (raz nedávno dokonca 995 km).
12. 9. 2017 18:45
Re: Král
Však já vím. A těch 50 u Talismanu, co píše, je větší pecka. Ale 46... to jsme pomalu v městských autech (alespoň si matně vzpomínám, že tam byly nádrže něco přes 40).
Avatar - Loptos
12. 9. 2017 15:12
Re: Král
inak vobec neviem cim to je. moze za to EU? clovek bude o chvilu miesto rezervy nosit 20l bandasku
Avatar - _Karel_
12. 9. 2017 18:40
Re: Král
Je to proto, že při normovaném testu spotřeby musí být nádrž z určitých daných procent naplněna, menší nádrž jim tedy při testu šetří kila paliva a tím i normovanou spotřebu a tím pokuty za CO2.
Zajímalo by mě, kolik jim reálně ušetří na spotřebě třeba 20kg paliva navíc, že jim to stojí za to.
12. 9. 2017 18:59
Re: Král
Víš co, když jsou ochotni honit deka na motoru, proč nesáhnout na nádrž. Vzhledem k celkové hmotnosti udělá 20 kilo rozdíl nula nula prd (odhadem pod jedno procento i u lehkého auta). Myslím v testu; reálně můžeš zkusit vyjet nádrž s dvaceti litry vody v autě, jestli to poznáš. :-) Je to však laciných 20 kilo v porovnání s 20 kily na motoru nebo i na karoserii.
12. 9. 2017 18:46
Re: Král
Nepřímo ano. Je to proto, že se hmotnost auta udává s nádrží naplněnou na 90 %. A předpokládám, že v tomto stavu měří spotřebu. Pro automobilku je to tedy jednoduchý a levný způsob, jak ušetřit nějaké kilo, což se projeví snížením spotřeby o 0,00... litru na 100 km. :-)
12. 9. 2017 12:48
Re: Král
JJ, Leoš teď posílil na 310PS aje za ty prachy neskutečně fajn.
Já znám R (ne Hondu) a plná spokojenost. Do města a tak. Ideální auto pro všechny období na denní ježdění. A je i kombi. Neříkám, že R je nejlepší HH, ale tak jak já chápu filosofii HH, za mě je super.
Avatar - Ozzman
12. 9. 2017 12:51
Re: Král
R je typický Golf, precizní, ale obyčejný. Jezdil jsem Scirocco R, super svezení a z venku to bylo alespoň odvážnější :-) Vím, že Golf je ještě rychlejší.

Ten Mégane bude válčit cenou, když si vzpomenu, že minulá generace nabízela i umírněnější GT220 (byl to kombík), jako nové auto lehce pod 500 tisíc (koukal jsem na něj v D), to by za hřích stálo.
12. 9. 2017 12:55
Re: Král
Vida, knečně k věci * snad ses vzpamatoval >:D
ten golf je o hodně rychlejší.
Ale je to suchar. i když se dá nakonfigurovat fajn. trochu to stojí navíc. :-(
Avatar - Ozzman
12. 9. 2017 13:04
Re: Král
S HH moc zkušeností nemám, takže nechci soudit, mne se více líbí Hot Kombi se silnou naftou... ale pro to tady nemá moc lidí pochopení :-)
12. 9. 2017 13:08
Re: Král
No to ne....
Ale čéče mám teď možnost srovnání zrovna OC RS benzín/diesel v kombi...a už bych do nafty asi nešel.
Reál rozdíl cca litr když jezdíš normálně a když chceš jezdit nenormálně :-) tak je ten benzín o dost lepší. U současné generace.
Avatar - Ozzman
12. 9. 2017 13:37
Re: Král
ORS mne moc nebere, je na každém rohu, navíc má 4 oči... to není můj šálek kávy i když její přednosti uznávám. Já přemýšlím, že bych šel o kategorii níže a stačil by mi FoFo ST TDCI kombi. Ale ještě jsem nejel.. trochu se bojím, že ze mne pražská dlažba vymlátí duši >:D
Avatar - Emel
12. 9. 2017 14:28
Re: Král
Rozdíl litr? To je teda kolik u nafty a kolik u benzínu? Osobně nevidím moc reálně rozdíl pod 2l. S TSI není problém jezdit za 8, ale za 7 už je to vyloženě ecorun. A nafta to dá pod 6 s prstem v nose a na 5 se dostane taky, s menším sebezapřením, než benzín na 7.

Nic proti závěru koupit benzín :-)
Avatar - iudex
12. 9. 2017 14:46
Re: Král
No, ecorun... posledné 3 nádrže mám takto: 6,99l, 7,28l, 7,37l. Stačí neísť na okruh, resp. vypustiť blbnutie na okreskách a normálna jazda sa dá aj za 7. Je ale pravda, že takto by som zrejme s TDI jazdil za 5, takže tiež si myslím, že tie 2 litre rozdielu tu budú vždy.
Avatar - Emel
12. 9. 2017 15:31
Re: Král
Hodně dělá dálnice... ale to je jedno, jak říkáš, jak se dá s TSI za 7, tak se dá s naftou pod 5.
Avatar - Ada je zase tady
17. 9. 2017 18:02
Re: Král
a navíc to svezení s dieselem je vždy lepší :yes:
Avatar - white label
12. 9. 2017 18:31
Re: Král
Něco pro ty, co ti za to dali palce dolů, citace (nikoli cirace ;-) ) z aktuálního (09/17) čísla TG:
"Volkswagen kraluje říši hot hatchů, kde kdysi seděl na trůnu nesesaditelný Renault Sport. Golf GTI a R jsou nejlepší všestranné ostré hatchbacky světa. Vyprodaný Clubsport S je současným králem hardcorových bláznů."
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 18:43
Re: Král
Palec dolu ti nedám = jen se tý blbosti zasměju >:D >:D >:D >:D ;-)

Viz naše nedávná diskuze a odkazy ke kterejm přidávám poslední srovnávačku na okruhu = viz já 12:17 = Golf R je drahej rychlej hatchback. Ve srovnání ale dopadá jak dopadá = i ten FoFo RS si ho dá Leon jednoznačně a lepší je i stará Honda

Trocha reality = by nebyla možná? ;-)

Když vezmeš v potaz i cenu = Honda Type R :yes: :yes: :yes:

A možná zase tenhle novej Megan :-)
Avatar - white label
12. 9. 2017 19:14
Re: Král
Díky, za pohotovou reakci, kterou jsem opravdu, ale opravdu, nečekal.... :*) >:D

P.S. Mně to nepiš, já pouze citoval, napiš do TG! >:-[]
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 19:27
Re: Král
Nebuď fanatik a uznej že Leon je prostě lepší :-)
Avatar - white label
12. 9. 2017 19:33
Re: Král
Leon umí nabídnout více koní za méně peněz..., takže je to především otázka priorit.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 19:35
Re: Král
Jo to taky = ale hlavně je lepší = ty prachy sou jen bonus

No viz i ta naše minulá diskuze k věci = Honda Type R :yes: :-)
Avatar - _Karel_
12. 9. 2017 19:41
Re: Král
Takže spíš otázka peněz.
Avatar - white label
12. 9. 2017 19:54
Re: Král
Otázka toho, co chceš za svoje prachy především, samozřejmě kromě toho, kolik jich máš (peněz) aktuálně k dispozici.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 19:56
Re: Král
Blbý je když je levnější auto hodnocený jako lepší = bez ohledu na cenu ;-)

Takže takový dvojitý vítězství Leonu :-)
Avatar - white label
12. 9. 2017 20:04
Re: Král
Výkonnější/rychlejší neznamená automaticky (celkově) lepší..., bez ohledu na cenu.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 20:06
Re: Král
Viz já 20:05 :-)

Horší znamená horší. Když je k tomu i dražší = je to blbý = dvojitá prohra ;-)

Takovej R5 2,5 motor v Leonu.. :-)
Avatar - _Karel_
12. 9. 2017 18:52
Re: Král
Ujišťuju tě, že tím tady nikoho nepřesvědčíš >:D ;-)
Jj, palce fostkovi za to, že je spokojenej se svým autem, to je zdejší kolorit anonymních zbabělých idi.otů.......
Avatar - white label
12. 9. 2017 19:13
Re: Král
Já tím tady nikoho přesvědčovat nechtěl, spíš někoho trochu nas.rat, no a potrefená H(amm)u(na)sa... zakejhala spolehlivě jako první! >:D >:-[]
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 19:25
Re: Král
Nikoho nesereš = jen si VW fanatik ;-)
Avatar - white label
12. 9. 2017 19:30
Re: Král
Je to citace!, pokud bys měl pravwdu, je VW fanatik logicky TG, tam se obrať, že ti jejich názor nedá spát. :*) ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 19:33
Re: Král
Mám spaní jak batole = po štamprli ;-)
Avatar - white label
12. 9. 2017 19:35
Re: Král
To, že spíš s pamperskou, ještě neznamená, že spíš jako batole... :*) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 19:38
Re: Král
Ty důchodcovský sou taky Pampers? Tak co mě ešte čeká až budu v tvym věku? >:-[]
Avatar - white label
12. 9. 2017 19:57
Re: Král
Takže ty už nepřečteš ani ten nápis, co máš mezi nohama... :*) >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 19:59
Re: Král
Já tam popisky nemám = nejsme všichni jako ty [odkaz] >:-[]
Avatar - white label
12. 9. 2017 20:07
Re: Král
Ty tam máš Monday, abys věděl(a) který je zrovna den, akorát sis včera zapomněl(a) vyměnit kalhotky. :*) >:-[]
Avatar - Zappa
12. 9. 2017 19:37
Re: Král
nechlastaj! >:D
ten test v TG snaď ani test nie je.
Autobild ich pekne zobral na okruh a tam sa ukazalo, že čo vie seat za tie prachy!
Avatar - _Karel_
12. 9. 2017 19:48
Re: Král
Asi tuším, co tím vyprovokuju - ale i kdyby Cupra porazila R, znamená to automaticky, že TG kecá a R nemůže být lepší HH?
Je mi jedno, který HH je nejlepší, vůbec netvrdím, že R, ale "okruh" je snad jen část toho, co musí HH umět, ne?
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 19:54
Re: Král
Podle mnoha zdrojů = a diskutovali sme to pod místním nesmyslným vitezstvim R v režii Davida Bureše včetně odkazů = ne R není nejlepší ;-)

Dneska asi Honda Type R a Mercedes AMG A45 = když bereš i cenu Honda Type R :yes:
Avatar - _Karel_
12. 9. 2017 20:07
Re: Král
To byla plodná debata. Dal jsi tam odkaz na tiskovou zprávu Fordu coby důkaz, že je Golf horší. Jj, na tvoje zdroje je spolehnutí. Že tě zesměšní. Ideální vizitka někoho, kdo se nazývá editorem - nechápe smysl toho, co čte, nerozumí významu běžných českých slov (např. "prý") , a jako "důkazy" předkládá nejčastěji důkazy tvrdící opak. Dokud tu děláš to co děláš, je svět v pořádku >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 20:11
Re: Král
Já vim = že to chápeš stejně jako naposled kdo je nejrychlejší diesel :-)

No = tehdy i v tom dieslu = mám pravdu já ;-)

A těch odkazů tam je...

R je = včetně týhle poslední srovnávačky = drahej rychlej vůz nižší střední.

Nejlepší HH sme už probrali = teď už si to budeš snad pamatovat i ty :-)
Avatar - _Karel_
12. 9. 2017 20:22
Re: Král
Jasan - já hodnoty 4,4s/286kmh a 4,3s/285kmh nechápu tak, že to první je rychlejší. To jsem celej já. Svět je v pořádku. :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 20:27
Re: Král
No a ostatní redakce po týhle planetě = a de si to přečíst v různejch jazycích = chápou věci jinak než ty :-)

Prostě viz článek Alpina D5 nejrychlejší diesel planety = viz já včera 20:51 ;-)

Když si neodpověděl = myslel sem že ti to došlo = no nic mýlit se je lidské = to píšu o sobě! :-)
Avatar - _Karel_
12. 9. 2017 20:31
Re: Král
Chtěls určitě říct "ostatní redakce přetiskují prohlášení Alpiny". Jo, to nezpochybňuji.

"viz já" patří k tvým největším majstrštykům. Hned po odkazech.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 20:34
Re: Král
Chtěl se toho říct maličko víc [odkaz] :-)

Mě už nepřekvapuje že neměníš názor = V8 TDI musí bejt přece nejrychlejší. Mě osobně tam zaujala ta část tiskového prohlášení = kde popisujou jak je Alpina rychlejší hbitější ve vyšších rychlostech >:-[]
Avatar - _Karel_
12. 9. 2017 20:51
Re: Král
Hm, tak to mě taky zaujalo. "Hbitější" není vůbec ve hře. Řeč je jen a jen o "rychlejší". A já si říkám, jak může být Alpina ve vyšších rychlostech rychlejší, když nejen na stovce, ale i na dvoustovce je Panamera dřív, konkrétně o více než 1,5 sec.
Nechávám toho, nikam to nevede.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 21:45
Re: Král
Bereš za to prachy nebo máš prostě v hlavě že koncern je vždy ve všem nejlepší? >:D >:-[]

Nic nenaděláš = název článků je správně = nejrychlejší diesel dneška je šestiválec 3.0 a ne V8 = jak víš :-)

O 2 válce míň o litr míň = a sou neuvěřitelně vyrovnaný :yes:

A nic nenaděláš ani s Golfem R = zatimco rozdíl mezi Porsche Panamera V8 a Alpinou R6 je fakt malej, rozdíl mezi tim Golfem a nejlepšíma je docela velkej ;-)
Avatar - white label
12. 9. 2017 20:12
Re: Král
Prostě Hamuna..., na Hamunu a Halinu je vždycky spolehnutí. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 20:18
Re: Král
Už si přešel k blábolení tak to ukončíme = Golf R je dle všech zdrojů krom Bureše a podobnejch horší HH než FoFo RS a hlavně než Leon a než Type R

To dáš = jednou. Možná. Snad :-)
Avatar - white label
12. 9. 2017 20:02
Re: Král
Pro méně bystré (u některých to opět zjevně stejně nepomohlo) píše TG jasně o nejlepších všestranných! hh, nikoli o nejrychlejších.
U všestranně zaměřeného hh logicky není čas na okruhu celkově rozhodujícím parametrem.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 20:05
Re: Král
Prosim tě = nepoužívej logiku = a nejdřív si tu srovnávačku přečti >:-[]

R je naopak docela rychlej = tam problém neni ;-)
Avatar - white label
12. 9. 2017 20:10
Re: Král
Jaká srovnávačka, to není citace ze srovnávačky, to je aspoň vidět jak si mimo... >:-[]
Víš o tom, že TopGear je časopis, který se dá koupit a následně číst. ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 20:13
Re: Král
Tak tentokrát mám pocit že to mimoňství nehraješ :yes: >:D >:-[]

TG je žvást = milej ale žvást. Dobře = poslední srovnávačku osmi rychlejch HH kde Golf R skončil přes svou cenu předposlední = si teda snad radši nečti ;-)
Avatar - white label
12. 9. 2017 20:20
Re: Král
TG netvrdí, že GTI a R jsou nejrychlehší hh, ale nejlepší všestranné! hh, viz citace.
Kdybys nebyl tak natvrdlý, možná bys ten rozdíl pochopil.
Na honění času na NS byl (rychle vyprodaný) GTI CSS.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 20:23
Re: Král
Neskutečný :yes: >:D

Nikdo netrvdí že sou nejrychlejší = protože nejsou :-)

Hromada zdrojů tvrdí že R je dneska hluboko v poli poražených. A taky že GTI je lepší HH

Například v poslední srovnávačce která dopadla podobně jako mnoho jiných = krom Bureše a TG = byl nejrychlejší Mercedes AMG A45 = skvělej motor :yes:

Ale komplexně = když bereš trochu v potaz i cenu = tak je Golf R furt na chvostu dnešní nabídky. Na vrcholu je to AMG ale to je drahý = takže když bereš i tu cenu tak Leon :yes: a Type R :yes: :yes: :yes:

Tak co = už si to pochopil bystrouši? ;-)
Avatar - iudex
13. 9. 2017 08:43
Re: Král
wl: zbytočne kŕmiš trolla. Vieš, že na každý Tvoj príspevok bude reagovať, či už má argumenty, alebo nemá (čo je drvivá väčšina prípadov). Diskusia s ním je strata času. :-!
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2017 09:47
Re: Král
Drtivá většina je naopak = zrovna jako tady = což WL ví = takže fakt jen troluje :-)

Jj vim že na většinu mejch příspěvků odkazů na test apod = reaguje podobnou kravinou = co naděláš :-|
Avatar - white label
14. 9. 2017 02:22
Re: Král
Jj, je to tak a ne jinak...
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2017 08:25
Re: Král
Jj viz ty dnes 0:06 pod MB X poprvé naživo = to si do O2:22 zapomněl = stáří má i svý plusy koukám >:-[]
12. 9. 2017 20:18
Re: Král
Jj, Clubsport je současný benchmark.
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 20:19
Re: Král
Jj to bych zapomněl = GTI je lepší HH než Golf R :-)
Avatar - white label
12. 9. 2017 20:22
Re: Král
Dal ti odkaz na GGTI CSS, to je auto výrazně jinde, než běžný GGTI.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2017 20:27
Re: Král
Já vím = a to hodnocení že sou lepší než R = platí dokonce i pro GTI ;-)
Avatar - white label
12. 9. 2017 20:24
Re: Král
Souhlas, kdyby měl aspoň o jedno sedadlo víc, už bych ho měl zřejmě v garáži... ;-)
Avatar - miromen
12. 9. 2017 13:12
Re: Král
Určitě je fajn že Megane RS se bude nabizet ve vice variantach, což je pro zakaznika určitě plus. Fajn je i to že nabidne manual, ale snad bude použitelny a ne to co předvadi u běžnych verzi, kde ty manualy jsou dost špatne. Navic u Meganu mam jeden docela zasadni problem a to je prostor vzadu. To, že je ho tam skromněji ve všech směrech je věc jedna, ale tak malo mista pod sedadly jsem ještě nikde nezažil. Ja měl předni sedak vypumpovany na 4 tahy pakou od podlahy a svoje nohy č.9 jsem tam dostal sotva par cm. da se řict pouze špičku.
Avatar - Ada je zase tady
17. 9. 2017 18:08
Re: Král
Mysleli jsme, že je to auto a on je to jen rendlík... :no:

Stále má MTBF jen 12 dnů? >:-[]
12. 9. 2017 12:13
Hmm
Vyzera velmi zaujimavo, aj ten vyber verzii je velmi pozitivny, na tych 18kach by mohol byt aj v pohode pouzitelny na bezny den. Renaultu sa dari posledne roky.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - removed
12. 9. 2017 12:23
Pěkná hračka
ba dokonce jsem sdílel i nadšení pisatele článku (především technika vzbudila nadšení - s jedinou výjimkou; 4Control mne při projížďce verzí GT nikterak nenadchnul).
Vypadá opravdu dobře. Říkal jsem si, jestli bude interiér červeně podsvícenej (když jsem byl zklamán příliš modrou atmosférou GT). A on ten interiér i exteriér vypadá celkově moc dobře.
Tak snad bude tenhle následovník ještě lepší, než předchůdce.
Jak už někdo napsal výše, Renault se minimálně po designové stránce znovu nadechl.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Emel
12. 9. 2017 12:29
Re: Pěkná hračka
Jo, povedlo se... design, barva, ten zadní difuzor, sedačky... manuál... v té prostřední verzi by to mohlo být super auto.

4WS mám taky svoje pochybnosti, přece jen ta logika že do 60 tak a od 60 naopak mi přijde dost tupá.
Avatar - removed
12. 9. 2017 12:38
Re: Pěkná hračka
přední mlhovky jsou hodně netradiční, ale parádně sedly do celkové koncepce. Zadní difuzor je fakt parádnický.
se 4WS to bude nejspíš o zvyku, ale já to pocitově "na první dobrou" nedal. Ač v Xedoxu jsem si na to zvykl hned, u Renaultu jsem se musel "soustředit". Ale u Xedoxu to bylo navrženo trochu jinak
Avatar - Emel
12. 9. 2017 12:45
Re: Pěkná hračka
Hlavně je to u Renaultu (pokud vím tak i u Clia) fakt difuzor a ne jen nárazník emulující difuzor.

Mlhovky... tam jsem ještě nepochopil ten obrázek s kombinací dálkových a mlhovek, skoro to vypadá, že dosvit mlhovek je podstatně delší než u dálkových světel... což je asi blbost... a ta "oranžová" plocha jakože osvícená běžnými světly je dost mrňavá... holt to asi bude "schématické vyjádření" toho, že nejlíp to svítí na dálkové s mlhovkama.
[odkaz]
Avatar - removed
12. 9. 2017 12:47
Re: Pěkná hračka
no jo, zajímavá poznámka. Já v tom viděl RS prapor >:D
Avatar - Emel
12. 9. 2017 14:15
Re: Pěkná hračka
Ale tak to každopádně, RS prapor tam je a je to hlavně designová záležitost... ale zajímalo by mě, jestli jsou ty LED třeba nějak různě nasměrované a tak.
Avatar - twistedTSD
12. 9. 2017 15:04
Re: Pěkná hračka
Z toho jsem teda taky jelen. Nemělo by to zelené být low beams?
Avatar - Emel
12. 9. 2017 15:38
Re: Pěkná hračka
Vidíš, to by dávalo smysl... můžeš jim poslat připomínku, třeba dostaneš hrneček s logem >:-[]
Avatar - twistedTSD
12. 9. 2017 15:45
Re: Pěkná hračka
A ten žlutý výřez uprostřed asi patří k mlhovkám, což je možná odpověď na tvůj dotaz na nasměrování jednotlivých diod. :-)
Avatar - Emel
12. 9. 2017 16:01
Re: Pěkná hračka
Jo, to sedí. Odpověď je to ale jen částečná. Pořád je víc možností, jak by to mohlo fungovat - např. mlhovky svítí standardně dvěma diodama dopředu, při zatáčení se zapíná třetí do strany kam se zatáčí. Pokud jsou mlhovky vypnuté a cornering zapnutý, pak pouze přisvěcuje ta třetí dioda do zatáčky.

PS: možná v tom hledáme vědu, která v tom vůbec není... a ty mlhovky fungují jako jedno světlo on/off :-)
Avatar - twistedTSD
12. 9. 2017 16:21
Re: Pěkná hračka
Já bych tipoval on/off s tím, že cornering bez mlhovek svítí jen "bočními" diodami. Anebo čistě on/off, kdoví. :-)
12. 9. 2017 15:59