Land Cruiser série 150, tedy menší řada slavných off-roadů od Toyoty, se vyrábí už osm let a aktuální facelift nasvědčuje, že jej důchod zatím rozhodně nečeká...
Kvality LC jsou nezpochybnitelné, ale ten vzhled byl po faceliftu 2014 děsný... teď to sice taky zrovna není na cenu za design, ale už to alespoň jde akceptovat.
Formulace "Přímo řazená skříň v prvním případě má pouze pět stupňů, což už se dnes vidí málo..." mě docela pobavila, pětistupňovou převodovku třeba Škoda nabízí stále ve většině svých modelových řad (!). Na ACZ se o automobilce Škoda taky občas lze dočíst >:D
Místní sebrankou:) zbožňovaný pan Vaculík vysvětloval, proč je LC například pětistupňová převodovka a spoustu dalších archaismů.
Za mně LC rozhodně ano, líbil se mi i předtím i potom i teď :yes:
Nic lepšího, než pana Vaculíka ale české plátky nemají. Třeba že nemá xenony kvůli vibracím pro jízdy v terénu by mě nikdy nenapadlo. Jen nesmí psat o Škodě, pak je to v troubě no.
No, a já si řekl u fotek LC "Už bylo na čase" Do krásy to však má daleko.... >:D Zase je tam málo lesklých ploch, to se nebude Rusům líbit >:D Ještě že Lex nezklamal >:D
Toyota prešľapuje na mieste. Diesel je úbohý, slabý, pomalý a má strašný traktorový zvuk. Musia pochopiť, že takýto stroj potrebuje dieselový V6 a minimálne 6-kvalt automat. Benzínový 4,0 je OK, avšak je totálne zabitý prastarým, pomalým, nelogicky radiacim 5-kvaltovým automatom. Ak by ten motor dostal aspoň 8-kvalt Aisin (aj pre prípadný V6 diesel...), auto by bolo atraktívnejšie hneď o dva stupne. Takto sú všetky motorizácie beznádejné a nedá sa to nijako obkecať.