Novinky
ŠKODOVKY jsou krásná, spolehlivá a kvalitní vozidla. Jejich cenu určuje trh. Vzhledem k tomu, že má značka škoda u nás 30% podíl, je zřejmé, že je její cena odpovídající. Kdo chce tedy kvalitní vůz české značky, musí vyplatit odpovídající obnos. Výši vyplacených peněz dokáže případnému zájemci, či kupci zpříjemnit nezčetné množství akčních nabídek, které vznikají ve spolupráci výrobce a jednotlivých prodejců. (ani množství zde dostupných skladových vozů v porovnání s konkurencí není zanedbatelné. Výhoda rychlé dodávky požadovaného vozu je tedy zřejmá. U značky Škoda si je dnes schopný vůz vybrat téměř každý. Vozy Škoda však již dnes nejsou pro mrzké duševní a materiání chudáky. Škoda :yes: . Buďme na automobily značky škoda právem hrdí. Neexistuje jiný středoevropský stát, ve kterém by byla stejně úspěšná, v podstatě nezávislá automobilová značka, která by místním lidem dávala tolik práce. Koupí škodovky každý podpoří český průmysl. ŠKODA, simply clever. :yes: No řekněte..kdo z Vás by si nepřál jezdit v nové nejrychlejší škodovce všech dob...Škodě Superb...
Wolffe, jak tě tak čtu, že Tobě se po někom stýská nebo jsi byl dlouho na sluníčku (nemyslím modrém), tě nepoznávám >😁
pekne skody su podla mna len octavia a superb. fabia a roomster 0 bodov ale to je kazdeho osobny nazor. kazdopadne si myslim ze skoda straca predaje fabie a roomsteru hlavne vdaka tomu ako vyzeraju a nie kvoli tomu ze nemaju najnovsie technologie. a este jedna poznamka: skoda moze spravit fabiu akokolvek ohavnu ale v cesku a na slovensku aj tak bude najpredavanejsia pretoze je to domaca znacka a to iste plati pre seat v spanielsku, renault fo francuzku...
Porad nejaky blaboly o kvalite a ceskem aute. Kdyz uz tak mozna radsi Kiu, Hyunday(taky brzy cesky), pac kdyz nejakej manik psal jak u nej chodi skodovacky servismeni nakupovat "origo" dily do auto kelly tak bych vrhnul >😒] Nejvetsi frky jsou, kdyz mi kamos vypravi co tam chteli obcas namontovat ve fabrice kvuli snizovani nakladu. Nekteri zamestnanci skody z toho byli naprasky a meli strach to pustit do vyroby. Tomuhle bezhlavemu fanatickemu vlastenectvi nefandim
Automobil znacky Skoda? V mojich ociach nic zaujímavé. Konzervatívne ladenie, tradicná technika, priemerná kvalita, nezaujimavy image, priemerna uzitkovost, niekedy podivny dizajn a to vsetko za premrstene ceny. Tolko moj laicky nazor. A teraz ma ukamenujte.
Ja si ale dovolim tvrdit, ze za celosvetovy pokles prodeju aut, muze zjmena neochota automobilek nastoupit cestu novych uspornych technologii. Je evidentni ze technicky postup motoru, ktere za posledni 3 roky zvedly svoji uspornost radove o procenta, ostre kontrastuje s cenou ropy, ktera za 3 roky vzrostla o stovky procent (v CR kompenzovano silnou korunou). Automobilky zjevne zavadeni uspornych technologii zaspaly, a neni divu, ze malokomu ze zakazniku se chce investovat statisice do technologie, s tak nejistou budoucnosti. Tvrdim, ze tato nejistota tvori podhoubi, ze ktereho pak plynou snizene prodeje. Lide nakup odkladaji, az bude situace jasnejsi. Tvrdim, ze kdyby zacaly od drazsich vozu a venovaly se zavadeni uspornych technologii jiz delsi dobu, mohly mit dnes jejich bezna auta spotrebu okolo 3L a ochota lidi kupovat, by byla uplne jina. Bohuzel nikdo z vedeni automobilky si neni ochoten pripustit, ze by za dnesnimi a zejmena budoucimi problemy byly technologie, na kterych jejich produkty stoji a planuji vyrabet soucasne spalovaci motory jeste leta. Dnes automobilky znacne pokulhavaji za vyvojem situace. A jestli s tim neco neudelaji, tak to bude pro nektere, vcetne Skody jejiz snaha na poli uspornych technologii je temer nulova, zdrojem znacnych problemu.
Rekuperace energie je k ničemu bez dostatečně velkého akumulátoru, což znamená hybrid - tedy Prius nebo Civic Hybrid. Stop&Go je značně diskutabilní... sice úspora na palivu, ale stálé spouštění a zastavování motoru ovlivňuje jeho životnost.
Problém Škody není v technologiích, problém Škody je v nadsazených cenám na domácím trhu. Kdyby dělala hybridy, nikdo si je nekoupí, protože by byly ještě o dvacet procent dražší, než nehybridní modely.
Zajímavé, že mnohé jiné automobilky tolik problémů nemají... i bez hybridů.
pokud chceš auta co jezděj za 3litry, tak se musí jít opačným směrem, ale to lidi nechtěj, protože přiznejme si to: ROPA JE POŘÁD LEVNÁ. Ukaž mi člověka, co omezil ježdění jenom proto, že se benzín zdražil na 30. Já takovýho neznám.
Až bude benzín za 300, tak si lidi konečně řeknou: no možná se vyseru na 100KW motor a raději si vezmu ten 0.7litrovej přeplňovanej diesel co za ty 3 litry jezdí
Ano. Na domacim trhu je primarnim problemem neprivetiva cena. Ale neni jen domaci trh. Na svetovem trhu (a pokles zaznamenaly jak vsechny americke automobilky, tak i treba Toyota a dalsi), je to zejmena zaostavani technologie za denim na trhu paliv. Hezka ukazka je treba rusky trh, ktery zaznamenal obrovsky rust. Priciny - krome prosperity dane drahou ropou, je to zejmena bezkonkurencne nejlevnejsi palivo v Evrope (to jsou paradoxy). My levne palivo nemame tak musime kupovat auta s nizkou spotrebou. Kdyz takova budou, trh poroste jako v Rusku, protoze kazdy bude chtit sveho stareho zrouta vymeni za novy usporny vuz. Ale to by musely byt opravdu usporne technologie, alespon jako ty vyjmenovane. Ne "greenline" s vybehovym dyzlem vysokou cenou a usporou nula nula nic.
Když už mluvíš o té ekologii... Vyměnit všechna auta za nová a úsporná... to je taky docela zátěž - musí se vyrobit, převézt na příslušné místo, stará auta je nutno zlikvidovat... Ale to se do bilance CO2 ze spotřeby nepočítá, proto to asi nevidíš.
Vzhledem k tomu, co jsem o hybridech studoval a zpracoval, bych si jejich větší rozšíření taky přál. Ale ne "hybridy" typu současného Prius, nýbrž plug-in s možným větším podílem provozu na elektřinu (Chevy Volt). Bez odpovídající elektrické sítě to ale taky není možné a ta jaksi... chybí.
Rekuperace - prave jsi Skodovce oznamil, ze jejich vize je chybna (coz tvrdim taky). Podle vyjadreni jejich sefa neni budoucnost Skody "drahy a slozity hybrid, ale cesta zpetneho ziskavani energie z brzd" cili rekuperace. Cituji temer doslova.
Netvrdim, ze akumulator bude oloveny, ale nebude nikdy tak velky a drahy jako u hybridu. A i kdyby byl, vzdy to bude o elektromotor a odpovidajici prevody levnejsi nez hybrid. Proste prinosy mild hybridu, cena znatelne mensi. Obecne se tvrdi, ze cca 20-30% spotreby se ztraci v brzdach. Kdyby se alespon polovina toho dokazala vratit do palubni site a tam spotrebovat, tak jsme u uspory nad 10%. A vubec nepotrebujete dostavat elektrinu zpatky na kola, protoze to je drahe. Vsichni vime, ze napr. klimatizace muze "sezrat" az k litru/100. Pripocteme svetla, posilovace, starter (zejmena u StopAndGo) a dalsi spotrebice. Podle mne, (a podle volkswagenu taky) je kombinaci StopAndGo a rekuperace potencial k usporam mezi 10-20%. Az to konecne postavi, coz u koncernu asi hned tak nebude, uvidime.
Mimochodem k nahrade starsich aut za nova dochazi tak nejak prubezne. Ja jsem jenom tvrdil, ze vyroba uspornych aut muze primet lidi, aby nakupy, ktere odkladaji uskutecnili jiz dnes a vyrovnali tak propad prodeju na celosvetovem trhu.
Jinak pro Tvou informaci jsem počítal nedávno po kolika km se mi vyplatí investice do denních LED světel. Vyšlo mi 120 000 km. Vstupní investice 1200 kč, což je cca 40 litrů nafty na kterou ujedeš 666 km a to je ze 120 000 km, což je cca 0,5%.
Sekl ses brachu. Jo a doporučuji si zjistit spotřebu LED diod a podmínek, které musíš splnit pro denní svícení.
pokud chceš auta co jezděj za 3litry, tak se musí jít opačným směrem, ale to lidi nechtěj, protože přiznejme si to: ROPA JE POŘÁD LEVNÁ. Ukaž mi člověka, co omezil ježdění jenom proto, že se benzín zdražil na 30. Já takovýho neznám.
Až bude benzín za 300, tak si lidi konečně řeknou: no možná se vyseru na 100KW motor a raději si vezmu ten 0.7litrovej přeplňovanej diesel co za ty 3 litry jezdí