to asi je, pretoze tahac ktory prejde na 1nabitie otaznych 300-500km je v podstate k nicomu. minimalne v europe si neviem celkom predstavit kde to nabijat, pretoze do nakupneho centra s podzemnou garazou to asi nedostanem, a tie tesla superchargery na slovensku budu asi tiez problem. neviem si predstavit tam zaparkovat tahac a este ako dlho by tam stal...a na dopravu do 150km je mi taky tahac uplne k nicomu.
Presne, takže urobí jednu jazdu tam a späť a skončil. :-))).
Skôr by som to videl na podstatne kratšie trasy s x vykladkami, kde v podstate ide malo, veľa stojí :-).
Mě tedy přijde z článku zřejmé, že cílí na USA trh, a "Soustředit se chce zejména na regionální přepravu v horizontu 150 až 300 kilometrů, která v USA tvoří zhruba 30 % nákladních cest". Pokud by to měl být nesmysl, nikdo si to nekoupí. Samozřejmě je možné, že Musk je naprostý,totální podnikatelský im.becil, který nedokázal odhadnout poptávku po takovém autě a vložil zbůhdarma obrovské sumy do vývoje něčeho zcela neuplatnitelného. Ale nepřijde mi to moc pravděpodobné.
vždyť je ten čiročirý marketing ........... aby se o Tesle hovořilo a aby se zapomnělo na řadu 3 ................... 4 tuny baterek se budou opravdu nabíjet těžko a dlouho, je to nesmysl na n-tou