Společnost Škoda Electric v příštích měsících vyrobí pro Brno nové trolejbusy typu Škoda 26 Tr. Tato vozidla mají být schopna samostatné jízdy i bez napájení z troleje.
Bylo by dobré, pokud by osoby, které kdysi dávno rozhodly o vyřazení trolejbusů z MHD v centrech měst a jejich nahrazení autobusy, byly zveřejněny někde na webu, aby se obracely v hrobě a neměly klidné spočinutí!
Jsem rád, že brněnští zastupitelé zvolili Škodu. A přeju jim a brněnským obyvatelům, aby škodovácké/solaris trolejbusy sloužily spolehlivě a za nejkvalitnější možné podpory výrobce.
Ano, funguje to i opačně [odkaz] Poloautomatické jsou asi proto, že při nasazení musí řidič správně najet pro automatické nasazení a ani tak není úspěšnost nasazení (alespoň ve Zlíně na jedné zastávce) 100%.
Myslím, že délka není to, co by byl problém (mají na obrubníku namalovanou čáru, kde zastavit. Spíš ten boční směr, aby šel sběrač nahoru rovně a sedl ho drážkou na vedení, ta stříška ho asi pokaždé nedokáže navést pěkně kolmo.
myslel som to skôr, tak, že ak by to bolo dlhšie trebárs na celom nástupišti, tak by to bolo použiteľné trebárs aj pre kĺbovú variantu (ak taká bipohonná existuje) . :-)
No ak by to malo zberač pantografového typu tak by to automaticky šlo v oboch smeroch. :-) ak to má klasické "bakule" neviem si to tosť dobre v automatickom režime predstaviť. :-)