Profi
wakantanka
0
myslel som to skôr, tak, že ak by to bolo dlhšie trebárs na celom nástupišti, tak by to bolo použiteľné trebárs aj pre kĺbovú variantu (ak taká bipohonná existuje) . 😄
Přejít do diskuze
Myslím, že délka není to, co by byl problém (mají na obrubníku namalovanou čáru, kde zastavit. Spíš ten boční směr, aby šel sběrač nahoru rovně a sedl ho drážkou na vedení, ta stříška ho asi pokaždé nedokáže navést pěkně kolmo.
aha, no toto som ešte nevidel. :yes: ale čo pozerám, mohli tie striešky spraviť o čosi dlhšie a bolo by to ešte jednoduchšie. 😄
No ak by to malo zberač pantografového typu tak by to automaticky šlo v oboch smeroch. 😄 ak to má klasické "bakule" neviem si to tosť dobre v automatickom režime predstaviť. 😄
Ano, funguje to i opačně [odkaz] Poloautomatické jsou asi proto, že při nasazení musí řidič správně najet pro automatické nasazení a ani tak není úspěšnost nasazení (alespoň ve Zlíně na jedné zastávce) 100%.
A čo keď voz prechádza z batériového pohonu na trolejový? Zberače aj nasadí automaticky, alebo to už musí vodič robiť ručne?
:yes: :yes: :yes😒br />
Bylo by dobré, pokud by osoby, které kdysi dávno rozhodly o vyřazení trolejbusů z MHD v centrech měst a jejich nahrazení autobusy, byly zveřejněny někde na webu, aby se obracely v hrobě a neměly klidné spočinutí!
Jsem rád, že brněnští zastupitelé zvolili Škodu. A přeju jim a brněnským obyvatelům, aby škodovácké/solaris trolejbusy sloužily spolehlivě a za nejkvalitnější možné podpory výrobce.
Bylo by dobré, pokud by osoby, které kdysi dávno rozhodly o vyřazení trolejbusů z MHD v centrech měst a jejich nahrazení autobusy, byly zveřejněny někde na webu, aby se obracely v hrobě a neměly klidné spočinutí!
Jsem rád, že brněnští zastupitelé zvolili Škodu. A přeju jim a brněnským obyvatelům, aby škodovácké/solaris trolejbusy sloužily spolehlivě a za nejkvalitnější možné podpory výrobce.