Společnost Škoda Electric v příštích měsících vyrobí pro Brno nové trolejbusy typu Škoda 26 Tr. Tato vozidla mají být schopna samostatné jízdy i bez napájení z troleje.
myslel som to skôr, tak, že ak by to bolo dlhšie trebárs na celom nástupišti, tak by to bolo použiteľné trebárs aj pre kĺbovú variantu (ak taká bipohonná existuje) . :-)
Myslím, že délka není to, co by byl problém (mají na obrubníku namalovanou čáru, kde zastavit. Spíš ten boční směr, aby šel sběrač nahoru rovně a sedl ho drážkou na vedení, ta stříška ho asi pokaždé nedokáže navést pěkně kolmo.
No ak by to malo zberač pantografového typu tak by to automaticky šlo v oboch smeroch. :-) ak to má klasické "bakule" neviem si to tosť dobre v automatickom režime predstaviť. :-)
Ano, funguje to i opačně [odkaz] Poloautomatické jsou asi proto, že při nasazení musí řidič správně najet pro automatické nasazení a ani tak není úspěšnost nasazení (alespoň ve Zlíně na jedné zastávce) 100%.
Bylo by dobré, pokud by osoby, které kdysi dávno rozhodly o vyřazení trolejbusů z MHD v centrech měst a jejich nahrazení autobusy, byly zveřejněny někde na webu, aby se obracely v hrobě a neměly klidné spočinutí!
Jsem rád, že brněnští zastupitelé zvolili Škodu. A přeju jim a brněnským obyvatelům, aby škodovácké/solaris trolejbusy sloužily spolehlivě a za nejkvalitnější možné podpory výrobce.