Testy
Já jsem si zrovna Focus v kombíku konfiguroval a skončil na 660 za nijak výjimečně konfigurovanou 1.5EB 134kW (xenony, malá navi, senzory... ale skoro žádné asistenty). To není špatný... ale zase nějaká extrémně super cena mi to nepřijde.
Ano, klíč se identifikuje až ve spínací skříňce. Pokud má auto funkci pro usnadnění nástupu, tak není moc co nastavovat. To znamená, že ti po vypnutí odsune sedačku a zvedne volant. Aby se snáze nastupovalo a vystupovalo. Sedačku a volant pak nemá smysl nastavovat, dokud nesedíš. A věci jako předvolby rádia také nehrají roli, protože pro zapnutí rádia musíš strčit nejprve klíček do skříňky. Takže toho moc nezůstane, co by auto mohlo udělat dopředu.
Napsal. Ale nic z toho se netýkalo ceny vůči 308. Napsal jen, že jsou jízdně lepší než 308. Jestli myslíš to nech si spočítat cenu, tak to právě dále rozváděl. Někteří lidé mají VW zařazený jako dražší než Škodu, takže to třeba ani nezkouší, a Octavia ve výběru byla, přitom o vysoké ceně ani ťuk. U Focusu napsal, že nabízí úžasné ceny.
Mě sou prémiový přístupy sympatický [odkaz] ale reálný auto dnešní D3 a povedenej mainstream typu Stinger = prostě reálný rozdíly v technice a konstrukci už nejsou. Často de spíš o vzhledový detaily = většinou fakt hodně peněz za = lepší pocit. Než za reálně výrazně prémiovější techniku
Ta hra na prémii potažmo superprémii atd. bude dál pokračovat = já bych dneska asi nejvíc kritizovat D3 za masvýrobu. Vim že to moc jinak nejde = ale když občas narazíš na přehled co z těch milionů prémiovek je nejprodávanější = tak to fakt moc prémiový nebejvá 😉
Ta hra na prémii potažmo superprémii atd. bude dál pokračovat = já bych dneska asi nejvíc kritizovat D3 za masvýrobu. Vim že to moc jinak nejde = ale když občas narazíš na přehled co z těch milionů prémiovek je nejprodávanější = tak to fakt moc prémiový nebejvá 😉
Osobne som sa s tym nestretol, takze neviem ako to presne funguje. Nastavi sa to az po zasunuti kluca?
Aj ked s keyless mi to dava prave vacsi zmysel, auto sa nastavi uz pri prichode k autu. Takze uz sadas do nastaveneho auta. Aspon tak si to predstavujem, neviem ci to niekto takto robi 😉
Aj ked s keyless mi to dava prave vacsi zmysel, auto sa nastavi uz pri prichode k autu. Takze uz sadas do nastaveneho auta. Aspon tak si to predstavujem, neviem ci to niekto takto robi 😉
Navoněné, sic interiér hezčí, zpráší tohle auto každý BMW s dvoulitrem v benzínu z áček za 300tisíc.
A on se ještě prodává a dokonce je i v testu chválen. Tak to mi teda vysvětlete. Zatím jsem na tento motor žádný pozitivní článek nečetl.
Dik za osvětu, je to tak jak pišeš. Ja to za keyless nepovažoval a ani jsem se podrobněji nepidil do hloubky. Vim, že antena je na dně loketni opěrky a když jsem jednou prolistovaval manual, tak tam bylo mimojine psano, že se ma na ni klič přiložit v připadě, když se vybije baterka. Jinak to, že založni klič je takova pojistka pro otevřeni auta přes zamek v připadě nějakeho problemu mi došlo.
Vazne, Freddka tiez napisal aj par viet predtym a uz na tu cast som zacal reagovat. Nerozporoval som nizsiu cenu, ale ze "golf pravdepodobne bude o 6 sifernu sumu drahsi", zamlcana cast: voci P308. Pre octavku plati +/- to iste.
Z vlastnej skusenosti - P308SW voci octavii o 3500€ lacnejsia v takmer porovnatelnom vykone a vybave (octavia niektore prvky nema).
Z vlastnej skusenosti - P308SW voci octavii o 3500€ lacnejsia v takmer porovnatelnom vykone a vybave (octavia niektore prvky nema).
>😁 No, nezbývá mi než si pomoci z bryndy upraveným citátem sufražetky a spisovatelky Jenny Suk : "Teď, jak to slyším, vidím, že to není šťastný obrat." >😒]
Vážně? Freddka napsal, že Golf vyjde levněji než Octavia. Načež ty na něj reaguješ, že Golf bude pořád o šestimístnou sumu dražší. Rozporuješ nižší cenu Golfu a to srovnání bylo vůči Octavii. O ceně Octavie nebyla řeč ani v původním příspěvku (že by to tedy byl problém a důvod, proč dal přednost 30😄.
Ak si precitas na co bolo reagovane, vyplyva to z kontextu 😄 Aj ked som si to precital znovu, da sa to pochopit aj z druheho uhlu. Tak uz by to malo byt jasne.
Takže keyless máš. Ale jen startování. Přesně jak jsem psal. Ani se nemusím dívat na video.
Záložní fyzický klíč uvnitř klíčenky mají i auta s kompletním "bezklíčovým" řešením. Typicky se používá pro odemykání dveří. Pro start se pak používá pasivní imobilizér, jako u klasických klíčů (klíčenku musíš přiložit k anténě někde v interiéru). Řeší to jak vybitou baterii v klíčence, tak v autě (pak samozřejmě nemůžeš nastartovat, ale dostaneš se k ní a můžeš ji vyměnit).
Záložní fyzický klíč uvnitř klíčenky mají i auta s kompletním "bezklíčovým" řešením. Typicky se používá pro odemykání dveří. Pro start se pak používá pasivní imobilizér, jako u klasických klíčů (klíčenku musíš přiložit k anténě někde v interiéru). Řeší to jak vybitou baterii v klíčence, tak v autě (pak samozřejmě nemůžeš nastartovat, ale dostaneš se k ní a můžeš ji vyměnit).
Ano reagoval si na nedůležitou drobnost = s textem článků ani testů atp. ani s tim že tobě se zrovna nelíběj nemám nic společnýho 😄
A omezovat mě na co smim a nesmim dát odkaz doufám nechceš 😉
Jestli chceš rozebírat konkrétní sedačky v kterejch sem seděl = tak jo mám zkušenost že cena úplně automaticky neznamená lepší horší. Líp vypadající spíš jo
A omezovat mě na co smim a nesmim dát odkaz doufám nechceš 😉
Jestli chceš rozebírat konkrétní sedačky v kterejch sem seděl = tak jo mám zkušenost že cena úplně automaticky neznamená lepší horší. Líp vypadající spíš jo
Ok, beru to jako tvůj kolorit - svoje tvrzení podpíráš nesmyslnými argumenty a na můj zcela konkrétní argument nedokážeš odpovědět.Tak toho radši zase necháme.
A reagoval jsem jen na sedadla, nic jinýho.
A reagoval jsem jen na sedadla, nic jinýho.
Hele bacha abys neprozradil svou identitu [odkaz] 😉
Tim že budeš mě obviňovat z článků a testů co se tobě nelíběj = se to asi nevyřeší. Možná bys měl problém začít hledat jinde >😒]
Viz ten příspěvek na kterej reaguješ = já v pár autech seděl = a celkově spíš souhlasim s tim předchozim odkazem [odkaz] :-!
Jinak obšírnějš sem se vyjádřil v tom příspěvku z kterýho sis vzal = sedadla 😄
Tim že budeš mě obviňovat z článků a testů co se tobě nelíběj = se to asi nevyřeší. Možná bys měl problém začít hledat jinde >😒]
Viz ten příspěvek na kterej reaguješ = já v pár autech seděl = a celkově spíš souhlasim s tim předchozim odkazem [odkaz] :-!
Jinak obšírnějš sem se vyjádřil v tom příspěvku z kterýho sis vzal = sedadla 😄
Šmarja pano co se snažíš říct tím naprosto nesmyslným odkazem se sedadly? Četls tu pitomost vůbec? To rozhodně neříká vůbec nic o pohodlnosti sedadel. To, že byl řidič Fabie spokojený se svým sedadlem neznamená, že seděl na zkoušku třeba v 7-er a porovnával. Úplně nejlíp dopadla sedadla v A3 - fakt věříš tomu, že patří mezi to úplně nejlepší, a že limuzíny nenabízí daleko lepší? 8-s
Ne, ten klič se s autem sparuje pokud je v přitomnosti. Pokud se s kličem vzdalim a nezamknu ho, nelze s nim odjet. Jinak je to na pohled jako klasicky sklopny klič, ale sklopny neni. Samotny klič je zapouzdřeny z druhe strany obalu, na předni straně jsou klasicka tlačitka. Po vyjmuti se da použit zvlašť nebo je pro něj v mistě zapouzdřeni zaražka, kde se da vložit a obal kliče tak použit jako "paku". Takže se nikde vkladat nemusi, pouze ho stači mit v u sebe. To znamena, že startovani a vypinani motoru se provadi pouze použitim tlačitka, žadny jiny ukon neni potřebny. Koukni na video, kde je k viděni to zapouzdřeni...
[odkaz]
[odkaz]
Golf v interiéru materiály a zpracováním zaostává za Octavií? To se Octavia s faceliftem tak zlepšila? A dle čeho soudíš, že bude o 100+ tisíc dražší? V ČR není neobvyklé, že u VW zvládnou lepší cenu než u Škody.
U koncernu to bylo zvaštni, protože dřiv to bylo automaticky z nějakeho duvodu přešli na manualni a dnes to maji zase automaticky. A je to jak pišeš, občas se to manualni hodi nebo muže hodit, ale lepši řešeni je určitě automatika.
však uzavírám v závorce "(rád bych tomu věřil)"... a teda ne že by ty Crosslandy vypadaly zle. To teda vůbec ne.
Crossland byla spolupráce a Opel si s tím ze své strany mohl dělat, co chtěl. Není to poprvé, co Opel spolupracoval s jinou evropskou automobilkou mimo GM. Nelze z toho vyvozovat záměry PSA.
Když nemáš "keyless", tak to musíš nejprve strčit klíč do spínací skříňky (případně do nějakého slotu)? Jako to bylo myslím u Civicu, nebo u Ferrari? Nebo u motorek. Tak nějak pochybuji. Jen nebudeš mít i vstup, ale startování ano.
Pak by se člověk mohl ptát, proč se vůbec obtěžují s druhým párem dveří a vlastně i druhou řadou sedadel. Dost komplikované (a drahé) na poličku na kabát.
Tak pravda může být jednoduchá = veleskok po volné automobilce. To je dost dobře možné.
Já ty nerdí konzervativce teď registroval o víkendu v Holešovicích. Víš jak to je. Zkoušíš všechna místa v autě a všelicos vyslechneš. Co značka, to jiný typ nadšení. Popravdě, nejsem si jistý, jestli mne na podobných akcích víc baví automobily nebo reakce lidí.
Čína... taky ti přijde, že Čína je průmyslové synonymum pro strašáka?
Když já to škatulkování zkrátka miluju 😄
Já ty nerdí konzervativce teď registroval o víkendu v Holešovicích. Víš jak to je. Zkoušíš všechna místa v autě a všelicos vyslechneš. Co značka, to jiný typ nadšení. Popravdě, nejsem si jistý, jestli mne na podobných akcích víc baví automobily nebo reakce lidí.
Čína... taky ti přijde, že Čína je průmyslové synonymum pro strašáka?
Když já to škatulkování zkrátka miluju 😄
Komfortní sedačky sem zkoušel v nějakejch 10 letech Rolls, Bentley, Lambo, Ferrari atd. = na Pankráci u pana Holubovskýho 😉
Chápu co se snažíš říct ale bohužel to jednoznačný neni dokonce ani s těma sedadlama [odkaz] A tam kde to neni vidět to je pro prémii nepříjemně často dokonce ostuda
Lexus proti Toyotě i všechny podobný případy mi dávaj smysl = a maj lepší odhlučnění a další = přesto když vezmu v úvahu cenu..
A pak sou výjímky kde třeba asi radši RAV4 než NX = i když samozřejmě lepší materiály atd. = to nezpochybňuju. CT200h [odkaz] je bez diskuzí v mnoha a mnoha detailech materiálech dotaženější než Auris hybrid, ale i tak souhlasim. Ten nárůst ceny za trochu kvalitnější materiály, trochu víc tlumících materiálů atd. = bejvá obří. Ne že by to stejný nebylo u oblečení a vlastně čehokoliv = ale u aut bych za ty statisícový a pak vejš milionový rozdíly chtěl prostě víc = mnohem víc
Chápu co se snažíš říct ale bohužel to jednoznačný neni dokonce ani s těma sedadlama [odkaz] A tam kde to neni vidět to je pro prémii nepříjemně často dokonce ostuda
Lexus proti Toyotě i všechny podobný případy mi dávaj smysl = a maj lepší odhlučnění a další = přesto když vezmu v úvahu cenu..
A pak sou výjímky kde třeba asi radši RAV4 než NX = i když samozřejmě lepší materiály atd. = to nezpochybňuju. CT200h [odkaz] je bez diskuzí v mnoha a mnoha detailech materiálech dotaženější než Auris hybrid, ale i tak souhlasim. Ten nárůst ceny za trochu kvalitnější materiály, trochu víc tlumících materiálů atd. = bejvá obří. Ne že by to stejný nebylo u oblečení a vlastně čehokoliv = ale u aut bych za ty statisícový a pak vejš milionový rozdíly chtěl prostě víc = mnohem víc
On už fotograf Sudek na hodnocení svého díla říkal: "To se člověk kolikrát až diví, co všechno tou fotkou chtěl říct." 😄
Čili je stejně dobře možné, že to Peugeoti měli promyšlené, jako to, že prostě skočili po volné automobilce ve snaze rozšířit impérium a teprve teď vytvářejí ferman.
Jinak Peugeot jako značka pro extravagantní nerdí konzervativce, to mě pobavilo. Jestli ty jim nevkládáš do hlav příliš vznosné myšlenky. Moje ironické já by to spíš přeložilo jako "ochromovat, naleštit, ručičky obrátit a šup s tím do Číny". 😉
Čili je stejně dobře možné, že to Peugeoti měli promyšlené, jako to, že prostě skočili po volné automobilce ve snaze rozšířit impérium a teprve teď vytvářejí ferman.
Jinak Peugeot jako značka pro extravagantní nerdí konzervativce, to mě pobavilo. Jestli ty jim nevkládáš do hlav příliš vznosné myšlenky. Moje ironické já by to spíš přeložilo jako "ochromovat, naleštit, ručičky obrátit a šup s tím do Číny". 😉
Těžko říct, ale proč by si dávali tolik práce s Crosslandy? Já si naopak myslím (ve smyslu rád bych věřil), že tohle byl od prvopočátku plán při nákupu Opelu.
Citroen pro extravagantní lidi, Peugeot pro extravagantní nerdí konzervativce (a není to protimluv) a Opel pro nás ostatní (rozumněj ročníky 1960 - 1980), kteří si už zvykat na volanty ve tvaru obdélníku zvykat nemíní.
Citroen pro extravagantní lidi, Peugeot pro extravagantní nerdí konzervativce (a není to protimluv) a Opel pro nás ostatní (rozumněj ročníky 1960 - 1980), kteří si už zvykat na volanty ve tvaru obdélníku zvykat nemíní.
Čo myslíš tým "Porovnoval jsem s Octavii a Meganem. Megan byl nejlevnejsi, ale jizdne nejhorsi" ? Aké verzie si porovnával? Čo znamená že je najhorší? Ak menej komfortný, ako to vyplýva z kontextu 12h cesty, tak súhlasím.
Škoda toho obmedzenia v kufri pri Sport verzii. Tí japonci musia furt vymýšlať nejaké Ale. A že by tomu nejak výrazne pomohli designovo...
to si potom dobre obstál 😄 mňa keď naposledy drapsli pri Razgrade s nameranými 113 km tak ma chceli ťahať po rýchlo dopravných súdoch. 20 Euro to nakoniec vyriešilo k spokojnosti oboch strán. 😄
To nerozporujem. 😄
Pre mna osobne ale je interier Focusu rovnako neprekusnutelny ako ten v aktualnej 308, len dovody so dost odlisne.
Pre mna osobne ale je interier Focusu rovnako neprekusnutelny ako ten v aktualnej 308, len dovody so dost odlisne.
Zrovna 308 GT je jízdně velmi dobrá a vůbec bych se nerozpakoval říct, že je na tom (až na drobné nuance) s Golfem a Focusem stejně.
Zarazila mě pasáž, kde se popisuje podvozek - konkrétně že je auto nedotáčivé a že záď má tendence utahovat stopu.
Že by u faceliftu něco změnili? Jaké mělo auto pneu? Pamatuju si, že na letních Michelinech to zatáčelo moc hezky, naopak záď a vůbec podvozek celkově byl totálně netečný - velmi bezpečný, ale plynem se s autem prakticky nedalo pracovat a po odstavení plynu v zatáčce zaď utahovala jen velmi lehce.
Že by u faceliftu něco změnili? Jaké mělo auto pneu? Pamatuju si, že na letních Michelinech to zatáčelo moc hezky, naopak záď a vůbec podvozek celkově byl totálně netečný - velmi bezpečný, ale plynem se s autem prakticky nedalo pracovat a po odstavení plynu v zatáčce zaď utahovala jen velmi lehce.
Já používám taky oboje. Proto vůbec nemám pochyb. Snad jen v navigacích se částečně může mainstream místy s prémií měřit, jinak je to pořád jiná liga. 😉 Zkus komfortní sedačky v prémii a porovnej s těmi nejlepšími v mainstreamu. Nebudeš sice za menší peníze obvykle sedět nedpohodlně, ale tak úžasně jako za dvojnásobnou cenu určitě ne.
Být tomu tak, pak by třeba Lexus oproti Toyotě nedával smysl, a on tam rozdíl setsakar velký je. 😄
Být tomu tak, pak by třeba Lexus oproti Toyotě nedával smysl, a on tam rozdíl setsakar velký je. 😄
Hnusný nehnusný je otázka...každopádně je funkční a bez kompromisů při posazu, má volant na správném místě, stejně tak budíky.
Nehovorim, ze je golf zaostaly, hovorim, ze v interieri ale materialmi aj spracovanim zaostava a cenovo bude vyssie.
Tak zvykat si na interier Focusa bude teda slusne dobrodruzstvo. Tak hnusny design ponukne len ... Kuga. A pri tom je zvonku pekny.
Ale samozrejme kazdemu sa paci nieco ine. 😄
Inak u Golfu snad porovnatelna konfiguracia neexistuje. Gti sa neda v kombiku a najblizsi benzin ma 150k co je mimo. Jedina blizka konfiguracia je Alltrack 1.8 tsi a automatom a 4x4, ale ten je citelne drahsi a je to inak zamerane...
Ale samozrejme kazdemu sa paci nieco ine. 😄
Inak u Golfu snad porovnatelna konfiguracia neexistuje. Gti sa neda v kombiku a najblizsi benzin ma 150k co je mimo. Jedina blizka konfiguracia je Alltrack 1.8 tsi a automatom a 4x4, ale ten je citelne drahsi a je to inak zamerane...
Manualne elektricke sklapanie je take polovicate riesenie. Obcas sa hodi, ale vacsinu casu akurat zlosti, ze to nerobili poriadne >😒]
Nemam sice bezkluc, ale automaticky sklopne zrkadla su idealne vec aj pre dialkove ovladanie. Clovek pohladom na auto hned vie ci ho zamkol 😄
Samotny keyless mi uz ako velka pridana hodnota neprijde. Jedine, ze je to sparovane s pamatou nastaveni pre vodica a kabina sa upravi podla toho kto prisiel s klucom.
Samotny keyless mi uz ako velka pridana hodnota neprijde. Jedine, ze je to sparovane s pamatou nastaveni pre vodica a kabina sa upravi podla toho kto prisiel s klucom.
Tak v nejistotě být nemusíš, auto by se mělo zamknout i samo, když odejdeš. A třeba na Superbu když zamkneš, tak máš myslím tři vteřiny na to zatáhnout za kliku (abys mohl zkontrolovat jestli je pravdu zamčeno) a auto se neotevře, takže i paranoidní lidé by měli být v pohodě >😁
Neodolám a připojím se s historkou o tom, jak jsem loni kvůli změně zaměstnání hledal náhradu za OIII. Konkrétně u Renaultu jsem tedy opravdu nenašel. Ale aspoň naštval drobnou blondýnku, když mě se zářivým úsměvem dovedla k Meganu kombi a já jí řekl, že...
"já chtěl rodinné auto a náhradu za OIII, takže tedy horšího a už vůbec menšího."
"A v čem je Megan horší, než OIII?" ...ten obličej bych vám přál vidět! >😁
"Ve všem kromě ceny? Ale neva, tak mi udělejte kalkulaci OL na Talisman kombi, ten by šel, budget na to mám..."
"Jste se zbláznil, brát si auto na OL, taková hloupost... A na Talisman Vám to stejně spočítat neumím, nechtěl byste radeji nějaké SUV, to je pro rodinu stejně nejlepší..."
Inu, co byste řekli, Renault to nevyhrál.
"já chtěl rodinné auto a náhradu za OIII, takže tedy horšího a už vůbec menšího."
"A v čem je Megan horší, než OIII?" ...ten obličej bych vám přál vidět! >😁
"Ve všem kromě ceny? Ale neva, tak mi udělejte kalkulaci OL na Talisman kombi, ten by šel, budget na to mám..."
"Jste se zbláznil, brát si auto na OL, taková hloupost... A na Talisman Vám to stejně spočítat neumím, nechtěl byste radeji nějaké SUV, to je pro rodinu stejně nejlepší..."
Inu, co byste řekli, Renault to nevyhrál.
Rypáku jeden... >😒] Já si hold potrpím na pokud možno přesnost přenosu pocitů do tekstu, vzdávám holt češtiňe a test takového ikonnického (zdravím redakci za původní titulek u Vespy 😄 ) vozu vyžaduje řádově dva dny přípraf. :-!
Látkové.
Látkové.
Iba tvoj subjektivny dojem. S cenami suhlasim, ale porovnatelny golf bude pravdepodobne stale o 6cifernu sumu drahsi. A oba vyrazne v interieri zaostavaju.
Tak to se zajdi projet s Golfem a s Focusem. Jizdne jsou oba dva lepsi, kazdy svym osobitym spusobem. Hlavne si nech si od dealera zpocitat cenu. A nejspis zmenis nazor. Golf ti nabidnou ve stejne spec levnejsi nez oktavku (!!) a Focus, byt pul roku pred novou generaci, ti nabidnou s uzasnou cenou, ktera nema s cenikem nic spolecneho 😄
Pokud by sis přečetl i předchozí příspěvky, věděl bys, že s tímto "bonmotem" už zde seš druhý... >😁
Vazne o takovem aute uvazuji (308 SW GT s motorem 1.6 THP). Porovnoval jsem s Octavii a Meganem. Megan byl nejlevnejsi, ale jizdne nejhorsi - kdyz jsem si predstavil 12 hodinovou cestu na dovolenou, tak mi tech usporenych 30 000 za to nestalo. Skoda Octavia taky dobry, ale nemohu se nejak smirit s tim krivym pohledem prednich svetlometu. P308 je hodne originalni a jizda v nem me bavila. Svym zpusobem je i zajimave a lehce vzrusujici zvykat si na nektere speciality, jako jsou protichudne rucicky ryclomeru a otackomeru nebo vyvysena kaplicka pristroju. Mozna je to nezvykle, ale to co jsem potreboval, to jsem tam videl.
Jo, tak ty myslíš tu jednapětku (v dramatickém obalu) u které se o počtu válců taktně mlčí..., viz honda.cz😒/a>
"Motor
Typ motoru Zážehový
Zdvihový objem (cmł) 1498
Vrtání x zdvih (mm) 73 x 89.5
Kompresní poměr 10.6
Rozvod ventilů 4 ventily
Emisní norma Euro 6
Typ paliva Benzin (95)
Výkon
Maximální výkon (kW / otáček za 1 min) 134 /5500
Maximální výkon (k / otáček za 1 min) 182 /5500
Maximální točivý moment (Nm / otáček za 1min) 240 /1900-5000
0 ’ 100 km/h (s) 8.2
Maximální rychlost (km/h) 220
Úroveň vnitřního hluku (dB) 64.5"
Ale jinak jsou tam k sobě docela upřímní, viz😒br /> "DESIGN MODELU CIVIC 5D
HLEDÁNÍ NOVÝCH SMĚRŮ"
[odkaz]
Zase proti minulé generaci to vypadá, že už se trochu našli (až na ten zadek)...
"Motor
Typ motoru Zážehový
Zdvihový objem (cmł) 1498
Vrtání x zdvih (mm) 73 x 89.5
Kompresní poměr 10.6
Rozvod ventilů 4 ventily
Emisní norma Euro 6
Typ paliva Benzin (95)
Výkon
Maximální výkon (kW / otáček za 1 min) 134 /5500
Maximální výkon (k / otáček za 1 min) 182 /5500
Maximální točivý moment (Nm / otáček za 1min) 240 /1900-5000
0 ’ 100 km/h (s) 8.2
Maximální rychlost (km/h) 220
Úroveň vnitřního hluku (dB) 64.5"
Ale jinak jsou tam k sobě docela upřímní, viz😒br /> "DESIGN MODELU CIVIC 5D
HLEDÁNÍ NOVÝCH SMĚRŮ"
[odkaz]
Zase proti minulé generaci to vypadá, že už se trochu našli (až na ten zadek)...
Nojo, ale víš jak... aby se to stihlo v rámci stávající generace 😄
420l Civicu není žádný zázrak, to je fakt... ale tvarově to vypadá celkem rozumně😒br /> [odkaz]
Jaký sedadla to byly, kůže nebo látka?
420l Civicu není žádný zázrak, to je fakt... ale tvarově to vypadá celkem rozumně😒br /> [odkaz]
Jaký sedadla to byly, kůže nebo látka?
Není mým cílem být "tajemný", jenom na podrobnější popis potřebuju víc času. Tu o dost lepší realitu oproti ceníku jsem (možná překvapivě) myslel na Hondu. Rodinná použitelnost....za mě ano, ale já svoji rodinu naskládám i do Swiště >😒] takže nejsem ten správný arbiter. Jiným jsou malé všechny kompaktní kombíky bez rozdílu. Přesto, Megane kombi bude na bagáž zkrátka větší než nafouknutej hondí lifto-hatch. A jestli chceš zatím aspoň nějaký hajlajty stran Civica, tak na výbornou brzdy, řazení, řízení, reakce motoru, posaz. Jakož i podvozek celkově. Výhrady mám dvě - jednu nepřekvapivou, zatím si nedokážu zvyknout na exteriér, druhou mírně zarážející - moc dobře nehodnotím sedadla, tedy především to řidičovo.
Takže 1,5 EB ve vizuálním dramatu...
Já jsem říkal, dejte tomu tříválci šanci a zřejmě vás (příjemně) překvapí.
TOURNEO COURIER se s 1.5 EB nenabízí, nebo...?
FOCUS?
Já jsem říkal, dejte tomu tříválci šanci a zřejmě vás (příjemně) překvapí.
TOURNEO COURIER se s 1.5 EB nenabízí, nebo...?
FOCUS?
Ted premyslim o tom, jak moc mohl byt ten rozhovor s bulharem zabavny... nemaji oni obracene to pokyvovani a krouceni hlavou?
Tak už nebuď tak kryptický a napiš něco po rýči 😄
Praktická stránka... tj. pro mě liftový Civic vs. kombíkový Megane - tam z praktické stránky nelze čekat nějaké zádrhele, ne? Obojí by to mělo být rodinně akceptovatelné.
Kde je realita o dost lepší... předpokládám u Carlose, což mi zase teda zní ze všeho nejvíc na SEAT >😁
Praktická stránka... tj. pro mě liftový Civic vs. kombíkový Megane - tam z praktické stránky nelze čekat nějaké zádrhele, ne? Obojí by to mělo být rodinně akceptovatelné.
Kde je realita o dost lepší... předpokládám u Carlose, což mi zase teda zní ze všeho nejvíc na SEAT >😁
Jasně, Občanská výchova. 😄 Vzhledem k tomu, že jsem jel před časem i MegGT (a sliboval jsem blog, no zatím bohužel)....tak to můžu rozseknout tím, že moje peníze by v tomhle duelu Carlos asi nedostal. Ceník je ceník, realita o dost lepší. Je to ovšem bráno téměř výhradně z hlediska jízdních dojmů, praktická stránka věci je zase trochu něco jiného.
Sakra, vedle. Na mou chabou obranu, myslel jsem, že řešíš náhradu Sviště. Ale mohlo mi napovědět, že se "stydíš" to přiznat >😁
Teda pánové, že by pod japanofilním (v dobrém) svícnem byla až taková tma ? 😄 FieSTU jsem několikrát projel už před drahnou dobou a při vší úctě, ta by řešením "rodinné přepravy s trochou blbnutí" nemohla být ani kdyby se na antracitové 17" stavěla. 😉
V žaludku mi neležíš, ale tvoje nedávná reakce ano.
"No jasně, když je to germán. Většina našich periodik má vlastníka odkud a inzerenti? Pro mne je priorita moje vlastní zkušenost a selský rozum. Neznám jediného testera který by nebyl PR"
Reakce na závodníka, který se podivuje ergonomii i-cockpitu.....
Takže na svém hodnocení trvám. Nemá cenu to dál pitvat, evidentně se nedokážeš přenést přes svou garáž.
"No jasně, když je to germán. Většina našich periodik má vlastníka odkud a inzerenti? Pro mne je priorita moje vlastní zkušenost a selský rozum. Neznám jediného testera který by nebyl PR"
Reakce na závodníka, který se podivuje ergonomii i-cockpitu.....
Takže na svém hodnocení trvám. Nemá cenu to dál pitvat, evidentně se nedokážeš přenést přes svou garáž.
Nějak ti ležím v žaludku. Asi jsi špatně pochopil můj příspěvek. Jinak k té tvé poslední větě, opravdu chytrý člověk neoznačuje druhé za blbce jen proto, že mají jiný názor.
Jo, to se samozřejmě stát může, už jsem se taky chystal vysvětlovat bulharskému strážníkovi u radarového stanoviště +100 na okresce a jak se říká, proběhl mi před očima celý můj motoristický život - naštěstí si chtěl jen pokecat 😄
Nejde vyloženě o nějaké blbnutí, to mi stejně strach nedovolí... spíš o schopnost plout v relativním klidu rychleji než provoz, bezpečně předjet kdekoli vidíš na pár délek kamionu dopředu nebo vzít těch pět aut najednou... Cupra by na to mohla být vhodná 😄
Nejde vyloženě o nějaké blbnutí, to mi stejně strach nedovolí... spíš o schopnost plout v relativním klidu rychleji než provoz, bezpečně předjet kdekoli vidíš na pár délek kamionu dopředu nebo vzít těch pět aut najednou... Cupra by na to mohla být vhodná 😄
Jestli Civic, tak povídej, zajímá mě to. 650 ceník za Sport 1.5VTEC vypadá sice jako dost peněz, ale ve finále jsem si uvědomil, že to udělá úplně stejnou službu jako ten Megane GT... kterej má teda sice o pár kW víc, ale zase s trubkou vzadu (byť točící).
poznámek k jinak dobrému testu. Autor píše, že když poslouchá hudbu musí překliknout z režimu hudby do režimu klimatizace. Není tomu tak, v režimu hudby je nahoře pole s nastavenými teplotami, na to stačí kliknout a jsem tam, po nastavení teploty se vše vrátí zpět na rádio. [odkaz] Dále je vytýkáno, že při zobrazení kamery nelze nic nastavovat. Tak to klobouk dolů, já při couvání a asi nejsem výjimka, opravdu nemám potřebu cokoliv jiného nastavovat nebo štelovat.
Rozumim ti.
Jak pises, treba za deset let.
Kdyz prave ta klidna jizda je v mem pripade zadouci, protoze nechat se nachytat nekde v Rakousku nebo DE (okresky) nebo nedej buh va FRA, tak je po vanocich(napr).
A na obcasne vyblbnuti to chce spise nejaky HH nebo... dostupnejsi motocykl. Velka potvora je beztak v urcitem okamziku neohrabana (pokud se tedy bavime o mainstreamu). Nejaka Cupra nebo Megane RS poslouzi pro vyliti adrenalinu lepe.
Jak pises, treba za deset let.
Kdyz prave ta klidna jizda je v mem pripade zadouci, protoze nechat se nachytat nekde v Rakousku nebo DE (okresky) nebo nedej buh va FRA, tak je po vanocich(napr).
A na obcasne vyblbnuti to chce spise nejaky HH nebo... dostupnejsi motocykl. Velka potvora je beztak v urcitem okamziku neohrabana (pokud se tedy bavime o mainstreamu). Nejaka Cupra nebo Megane RS poslouzi pro vyliti adrenalinu lepe.
Ja sa nebojim, mne je to vazne jedno 😉 Ked sa ty necitis blbo, kupovat lowcost len preto, ze ti vadia nepodstatne kraviny, tak nie je problem.
Anebo ne takovou "krávu" a potom ti i G165 dá pocit spokojenosti. 😉 Plně chápu tvou "rozervanost"....oblíbená značka, která pro tebe nemá přesně to,co chceš. No, na mě teď třeba udělal hodně dobrý dojem, já to ani nemůžu napsat, tak jenom napovím....turbo benzín 134 kW...a to celkově. Mám i výhrady (dvě), ale pocitově kam se se.re kdejakej hatch se sportovním přídomkem.
Mě se u golfa několikrat stalo, že jsem auto nezamknul, protože měl sice el. sklopna zrcatka, ale ne automaticky. Teď to mam taky tak, že se občas ohlidnu a dle sklopenych zrcatek se ujišťuji zda jsem zamknul.
takže dnešné suv mlátia na výmoloch jak tele na vrata. Nejako mi to nesedí s tým, že furt čítam ako sa hodia na naše rozbité cesty.
Tak to ta v blizkej buducnosti cakaju velmi neprijemne chvile, ked bazirujes na takych vtakovinach 😄
Já považuju za ideální klasický sklopný klíček zapalování + el. sklopná zrcátka. Proto to takto mám u svého auta. 😄 :yes:
Jenže manuál u šestky je mnohem lepší než manuál u Mondea nebo Insignie. Vzít automat je skoro hřích 😄 . Mě by toho bavilo... podvozek, řízení, řazení... design.
Vím co by to znamenalo... jezdit mnohem víc v klidu, blíž rychlostním limitům, nikam se nehnat, předjíždět jen za vhodných podmínek. To není možná špatná myšlenka. Tak za deset let 😄
Vím co by to znamenalo... jezdit mnohem víc v klidu, blíž rychlostním limitům, nikam se nehnat, předjíždět jen za vhodných podmínek. To není možná špatná myšlenka. Tak za deset let 😄
ja to poznám podľa sklopených zrkadiel,že je zamknuté (pri bezkľúči)
za tú štartovaciu kľuku :yes: :yes:
za tú štartovaciu kľuku :yes: :yes:
Tak jasně, možnost zastrčit chodidla pod přední sedačku, i když je spuštěná nízko, to je základ obyvatelnosti jakéhokoliv rodinného auta. :-!
Já vím, už jsi to mnohokrát psal. Já ale vidím kvality toho motoru i jinde, než jen ve výkonu. Automat si s ním rozumí kupodivu lépe, než s dvoulitry (klidně podepíšu krví) a MT převodovky... prostě manuál jsem jezdil v Bíťovi a už zase manuál na dlouho nechci, jestli vůbec kdy do "běžného" sedanu budu chtít.
Spolehlivost... spotřeba...
Já jsem docela nedávno přemýšlel, co mě na naší Ma6 tak baví. A víš na co jsem přišel? Když sednu do jakéhokoliv jiného auta ve stejné kategorii, tak si říkám, že buď to auto má na víc nebo že už je to na hraně (výkonově, podvozkem, celkovým pocitem z řízení). Ale u Ma6 mne napadá jen jedno. Je postavená "přesně" 😄
Vím, že hodně subjektivní...
Spolehlivost... spotřeba...
Já jsem docela nedávno přemýšlel, co mě na naší Ma6 tak baví. A víš na co jsem přišel? Když sednu do jakéhokoliv jiného auta ve stejné kategorii, tak si říkám, že buď to auto má na víc nebo že už je to na hraně (výkonově, podvozkem, celkovým pocitem z řízení). Ale u Ma6 mne napadá jen jedno. Je postavená "přesně" 😄
Vím, že hodně subjektivní...
No vidiš a to jsou hodnoty nebo vlastnosti, ktere ja třeba vubec neocenim. Tohle ocenim o segment niže, kde už ty cm občas schazeji. Ale mit problem zasunot chodidla pod sedak neni vubec přijemne. Dětska populace s tim zřejmě mit problem nebude, ale u dospěle osoby už to neni minimalně přijemne.
Nejde jen o AT, jde třeba i o to, že 2.5G má litrový výkon o 4kW nižší než 2.0G. V šestce znamená maximálku vyšší o 7km/h (wtf?), 0-100 zrychlí o 1,3s (ok, to jde).
Víš co... já jsem obecně ochotný platit za výkon, ale 2.5G i kdybych překousl automat na mě dělá menší dojem, než by jako top benzín měla.
Víš co... já jsem obecně ochotný platit za výkon, ale 2.5G i kdybych překousl automat na mě dělá menší dojem, než by jako top benzín měla.
Přesně! Navíc vyndání pěkného sklopného klíčku a jeho otočení v zámku při startování je takový pěkný řidičský rituál, který mám moc rád! 😉
vždyť jo. Na druhou stranu, ta nejistota, jestli je auto už zamčený nebo ne, to chápu. Kdo není zvyklej na bezklíč, může ho to dost rozhodit, případně může přijít o všechny věci z kabiny a kufru 😄
Jako ja nemam keyless, ale startovani tlačitkem ano. A je pravda, že občas mi ta klasika prostě schazi, ale ne tak, že bych ji nutně musel mit. Tak trochu chapu, ale osobně je mi to jedno.
Tak to za mě se do krátkého Meganu ani do 308 pohodlně dospělý jedinec nevejde. Měřím 188 cm. Ale třeba v Leonu s rozvorem 2,64 m si v pohodě a s rezervou sednu i sám za sebe, a v Octavii III je za mnou rezerva před koleny ještě o něco větší! Platforma MQB je co se týče využití délky kabiny nepřekonatelná, PSA ani Renault ji prostorově nestačí ani s rozvorem 2,7 m! 😄 :yes:
Ja jim to preju, ale nechapu. Tam musi byt desne velky tlak a navic se motor musi chladit a chladit.
Ano, přesně tak, raději mám u sebe klasický klíček od zapalování, který potom po nástupu do auta zasunu do zámku a pootočím. Automobilky by mi určitě měli dát coby zákazníkovi vybrat. Co je na tom špatného? 😉
U Megana s vyškou 180 si sam za sebe sednu s dostatečnou rezervou. Problem však nastal, když jsem zjistil, že nedostanu chodidla pod předni sedak, ktery byl z nejnižši polohy vypumpovan o 4 tahy.
El. ručku chapu, ale že i spouštěni motoru tlačitkem hmm. Takže ve většimě připadech se ti nezamlouva ani keyless ?
Co je na startování tlačítkem za přešlap, proboha? Za chvilku budeš kritizovat i modrou metalízu, protože máš raději červenou?
U současné 308 mi ovšem vadí i další, zcela zbytečné přešlapy - ručičky rychloměru a otáčkoměru by se rozhodně měly otáčet stejným směrem a rozhodně bych si odpustil el. P brzdu a spouštění motoru tlačítkem! 8-s
Zrovna tohle bych jako problém neviděl. 285Nm není žádný rekord. Spíš těch 200kw - to mi přijde dost na hraně, jiní jsou rádi, když to mají z dvoulitru.
285 Nm z 1.6 vypada na papiru pekne, ale jak dlouho ten motor vydrzi?
Nefoukana 1.6 dosahne na 160 Nm (Toyota), coz je o dost mene, ale je to drzak.
Nefoukana 1.6 dosahne na 160 Nm (Toyota), coz je o dost mene, ale je to drzak.
Hodnocení prostornosti současné 308 jako "pouze průměrné" je opravdu příliš politicky korektní vyhádření - toto auto totiž je (spolu s novým 5dv, Meganem) vzadu suverénně nejstísněnější v celém segmentu (co se týček místa pro nohy zadních cestujících). A kompletní ovládání klimy (i dalších věcí) přes dotykový displej je taky katastrofální chyba, stejně jako nemožné uspořádání pracoviště řidiče (volant, přístrojový štít). Je to velká škoda, protože pokud by se Peugeot těmto nesmyslům vyhnul (a dokázal slušně využít obestavěný prostor), 308 by byla velmi sympatické auto (pokud tedy už 1.6 THP dlouhodobě funguje, jak má). 😲 😲 😲
Stojí za to... za co přesně?
Za to, abych kvůli němu koupil automat který nechci ve výbavě kterou nechci? Hele já nevím... ale zase taková pecka ten motor není. Provizorně jsem došel k tomu, že pokud 6, tak Revolution 2.0MT.
Za to, abych kvůli němu koupil automat který nechci ve výbavě kterou nechci? Hele já nevím... ale zase taková pecka ten motor není. Provizorně jsem došel k tomu, že pokud 6, tak Revolution 2.0MT.
Já ti nevim = jedna teta celej život používá oboje = zrovna mi posílala fotku z Dolomit, je tam prémiovym autem >😒] a ta trvdí spíš to co ten článek = dávno před nim
S běžnym modelem a prémií je to hlavně asi takhle [odkaz] 😄
S běžnym modelem a prémií je to hlavně asi takhle [odkaz] 😄
Souhlas, je škoda, že nevyužili facelift. Interiér 308 je vedle nových ikokpitů jak nějaká...betaverze.
A on není HUD u Mazdy totéž jako u BMW, není navigace u Mazdy totéž jako u prémie, atd. Jedna věc je mít prvek výbavy, a druhá na jaké úrovni ten prvek je.
Víš jak to s podobnými anketami a průzkumy je...většinou je přání otcem myšlenky anebo je přání od zadavatele dobře zaplaceného průzkumu. 😉
Jezdím prémii, projedu se spoustou mainstreamu a když pominu materiály, pak platí většinou to, že s čím přišla před lety prémie se dostává i o patro níž.
Jezdím prémii, projedu se spoustou mainstreamu a když pominu materiály, pak platí většinou to, že s čím přišla před lety prémie se dostává i o patro níž.
Levná není... ale ten motor prostě stojí za to. Taky se těším na projížďku... ale protože jsem seznal, že v SUV se necítím dobře, projedu ji jen ze zvědavosti.
Když si sednu ve většině aut a nemám problém, následně v P208 a P308 mám problém s polohou volantu a budíků, tak není problém u nesmyslného novátorství Peugeotu?
Peugeot je zkrátka poKrokový... kráčí kupředu a ty pak jako potencionální zákazník počítáš přešlapy... Na druhou stranu, mám rád rozmanitost a francouzká PSA nabízí rozmanitosti spousty. A nově, když chce člověk přece jen trochu konzervativnější styl, může nově do Francouzkého Opelu, kde je všechno na svém místě.
A ano, máš pravdu, také věřím tomu, že právě kvůli neměnným "pravidlům kokpitu" je VW a jeho odnože tak úspěšnou automobilkou
A ano, máš pravdu, také věřím tomu, že právě kvůli neměnným "pravidlům kokpitu" je VW a jeho odnože tak úspěšnou automobilkou
Jenže on si neuvědomil nebo spiš nechtěl, že to rozhodně netvrdi jen tento "novinař", ale jak bylo v tom videu řečeno, zdaleka nejsem jediny. A kdyby si prošel i jine zahranični članky či videa, tak by zjistil, že v tom opravdu neni sam.
To souhlasím, v bílé kůži fakt paráda. Jak nechci v autě sedět vysoko, jen kvůli interiéru pořád o CX-5 uvažuju. Jenže bych nechtěl nic míň než 2,5 4x4 a 900t už pro mě není úplně malá částka. Čímž něříkám, že je to přehnaná suma, jen pro mě prostě dost peněz. ;-\ Musím najít čas a jít se projet, zatím jsem v ní taky jen seděl.
On Peugeot je vůbec takový specifikum..ať přesednu z jakéhokoliv pežotu do jiného (ať jiný model nebo jen jiná generace toho samého), tak vždycky hledám, kde se startuje, ovládá ruční brzda nebo jaká je kulisa automatu..jakoby stále inženýři nemohli najít to správné řešení..
V tom je, ač koncern jinak nemusím, vw group lepší..ať přesednu do čehokoliv od B6 passatu do posledního, nebo jakéhokoliv Supa, tak základní věci jsou stále na stejném místě, stejně řešené a tak nějak člověk dělá věci intuitivně, aniž by přemýšlel, kde co jak přepnout. Jen trochu menší změna v páčce tempomatu a pak teda to ovládání podsvícení..
V tom je, ač koncern jinak nemusím, vw group lepší..ať přesednu do čehokoliv od B6 passatu do posledního, nebo jakéhokoliv Supa, tak základní věci jsou stále na stejném místě, stejně řešené a tak nějak člověk dělá věci intuitivně, aniž by přemýšlel, kde co jak přepnout. Jen trochu menší změna v páčce tempomatu a pak teda to ovládání podsvícení..
mimochodem...Karle... konečně jsem se dostal k nové CX-5...jen staticky. Musím říct (bez ohledu na nick), že interiér (zpracování) už opravdu nemá daleko k prémii.
No ja bych ten motor pod kapotou nechtěl i kdyby mi dynamicky vyhovoval. Navic ten 6 kvalt co k teto motorizaci je, taky neni žadna vyhra. Jestli znaš koncernove 5 kvalty z poslednich generaci tak třeby ty funguji lepe.
1.6 VTi, ta bola +/- na urovni sucasnej 1.2. 1.2 Ide lepsie a tak sa 1.6 stiahla z obehu. Aktualna 1.6THP je samozrejme inde. Ja hovorim, ze komu chyba ten "zlaty" stred - tak by som pochopil keby sucasna 1.6THP bola na urovni 130kW, ale aby robili dalsiu vykonovu verziu na urovni 110kW, mi pride jednoducho zbytocne, kedze tym skoro nic nedosiahnes.
Dnes by som siel po 1.6THP s novym automatom, lenze v case objednavania bola 1.6 len s manualom a ten mi za to nestal + ficodan + dodanie skoro 9 mesiacov oproti 6 tyzdnom.
Dnes by som siel po 1.6THP s novym automatom, lenze v case objednavania bola 1.6 len s manualom a ten mi za to nestal + ficodan + dodanie skoro 9 mesiacov oproti 6 tyzdnom.
Po uvedení 308 na trh byla zpočátku v nabídce podladěná 1,6 THP o výkonu ca 92 kW (= 125 koní). Později byla nahrazena právě tříválcem 1,2 e-THP 96 kW.
A pak jsem přijde majitel 308 s nickem "dal" a závodníky tvrdící totéž nazve německými spiklenci (snažícími se nespravedlivě pošpinit fr. auta). Kdyby blbost nadnášela......
Jako jedine co se mi na te 1.2THP libilo, bylo to jak pěkně jede, tedy dynamika opravdu překvapiva, ale jinak na mě ten motor dojem neudělal. Ještě se o ni piše, že ma rozumny apetit, ale to vyzkoušeno nemam a ani to neni vlastnost, ktera by mě nějak vic zajimala. Pokud to bere do 10l tak je to v pohodě. >😁
Tak to už je slušný rozdíl ve výkonu 130 vs 200 koníků. Já ale pochopil od Reca, že starší, podladěná 150k 1.6THP příjde jeho známému horší, než 130k 1.2 THP. Právě ta 110kw verze mi příjde jako ideální střed nabídky a Peugeot jí dále nenabízí...
Přimo 308GT 1.6THP 151kw. Kultivovanost, charakter a nebo rychlejši reakce motororu oproti 1.2 e-THP. A i když zvuk 1.6THP mě trochu zklamal, tak oproti 1.2 je to docela balzam.
Ja si vyzkoušel obě motorizace a rozhodně bych si za tu 1.6THP připlatil a nejde jen o vykon.
K těm tvým 173cm- já měřím +- totéž, a (opakuji se) buď sedím tak jak mi vyhovuje (úplně dole) a nevidím na budíky, nebo si max zvednu sedačku, max snížím volant a vidím. Ale to už sedím jak za volantem autobusu a volant mám na koulích. Takže na těch stížnostech něco bude. 😉
Počkej, jaká 1.6 ? VTI? Nebo THP? Takže chceš říct, že 130koňové THP 1.2 je lepší, než 1.6 150 koní? To je buď velká ostuda pro starší 1.6, nebo mistrovské konstrukční dovednosti u 1.2 😄 Nebo porovnáváš s VTI?
Tvé rozčarování naprosto chápu.
Ale na obranu Peugeotu je třeba dodat, že u nových 3008 a 5008 zase udělali tlačítka nepřéhlednutelná 😄
Ale ty volanty... já chápu, že si na to člověk asi zvykne, ale proč? Proč ta tvarová "diktatura"?
Ale na obranu Peugeotu je třeba dodat, že u nových 3008 a 5008 zase udělali tlačítka nepřéhlednutelná 😄
Ale ty volanty... já chápu, že si na to člověk asi zvykne, ale proč? Proč ta tvarová "diktatura"?
Ta podladena 1.6 tam bola, stratila zmysel, ked prisiel 1.2eTHP, pretoze nikto sudny by si ju nekupil. Posledne porovnanie znameho - ma v rodine prave tu 1.6 a po zvezeni s mojou 1.2 sam povedal, ze to ide lepsie a ze necakal, ze to pojde tak dobre. Ak chyba 308 nejaky motor, tak skor ine ladenie - u GT nejakych 130kW a GTi nech ostane, ale mat dalsiu vykonovu variantu, ktora pridava ~15kW nad 1.2 mne osobne pride zbytocne.
Start-stop, displej místo budíků a ovládání všeho přes tablet mi připadá jako top 3 největších trendy failů poslední doby v průřezu snad všech automobilek dneska. Se*e mě i u novýho superba, že takovou základní věc, jako je ztlumení podsvícení budíků už nemůžu udělat kolečkem pod volantem, ale musím se proklikat hluboko v menu. A ještě lepé u MY2018, kde zvětšením tabletu zmizel skrollovací knoflík a musím za jízdy trefovat posunovací lištu až skoro u spolujezdce 8-s
Já pořád doufám..... nejsem opravdu zamrzlík, co by odmítal změnu a bojoval proti tříválcům, jen pro mne musí mít i adekvátní cenu.. možná časem, když by v P308 byl tříválec alá BMW 1.5 tak by mi za těch 450 tisíc i stál...... 😄 Holt u nafty je svět ještě trochu lepší, než u benzínu 😉 >😁
V 3008/5008 se sedí výše. takže je tam více prostoru na výšku. V nízkém autě to bude špatně vždy.
No jo Ozzáku, stejně budeme v těch tříválcovejch prdítkách za chvíli jezdit všichni. Když čteš, jaké emisní pokuty by měly automobilky platit za normální motory...
Mégane se vyšvihl, renault již delší dobu ve Francii tahá za delší kus provazu. Pro mne je Mégane z francie nejlepší volbou své třídy a zařadil bych ho i do svého osobního žebříčku TOP v C segmentu 😄
Dobře, ale pokud mi zas tak nesejde na autě plném elektroniky, ale chci něco v mezích a radši se solidním motorem? To Peugeot nemá... u nafty bych si třeba vybral.
Já proti tříválcům z principu zas tolik nebojuji, hlavně pokud mi za adekvátní cenu nabídne lepší dynamiku, než archaická atmosféra. Jenže u Peugeotu chybí ať už podladěná 1.6, či nějaký motor mezi.. čtyřválec. Silnější 1.2 začíná na 450 tisích a to už pro mne je částka, kterou bych za 3válec dát nechtěl.
Dovolím si přispět vlastními zkušenostmi a trochu oponovat v některých bodech..
Ještě jsem nečetl recenzi na peugeota s těmito budíky, kde by autor netvrdil, že se tam nedá najít vhodná pozice za volantem. Připadá mi tento počin sice stejně nesmyslný, jako pokusy citroenu s pevným středem volantu, nicméně něco málo jsem najezdil s několika pežoty s tímto nesmyslem (208 a 308, mj. jak GT, tak GTi) a vždycky jsem vhodnou pozici za volantem našel a měřím 173 cm, čili asi jako autor 😐
Taky nesouhlasím s připomínkou ohledně bočního vedení sedačky. Posledních pár let se mi naopak zdá, že pežot cpe do všech aut až zbytečně moc anatomicky tvarované sedačky a malý sportovní volant. Co se verze GT týče, mi připadají sedačky jako ideální kompromis vzhledem ke sportovnímu zaměření výbavy GT a zachování komfortu. A to opět pro moji výšku, resp. hubenou postavu. Vždycky přemýšlím, jaký pocit musí mít v takové sedačce metrákovej řízek. Od tohoto auta čekám to, co v podstatě zmiňuje autor - komfort se sportovním nádechem. Mě osobně se z anatomů blbě vystupuje, což nevadí u auta, které si vezmete akorát na to vyblbnutí. Ale několikrát denně nasedat a vysedat u auta na každodenní používání...jak říkám, tahle sedadla mi připadají ok.
Každopádně bych považoval za důležité upozornit, že v režimu "sport" se zvuk motoru nezmění!!, jak píše autor. Pouze se připojí podkres do reproduktorů auta, dokonce se tam snad dá i vybrat v menu, jak ten zvuk má znít. A to mi připadá jako největší zhovadilost a totálně mě to znechucuje od tohoto režimu.
Jinak se s recenzí docela ztotožňuji, akorát vzhledem k zaměření auta bych dal půl hvězdičky navíc 😉
Ještě jsem nečetl recenzi na peugeota s těmito budíky, kde by autor netvrdil, že se tam nedá najít vhodná pozice za volantem. Připadá mi tento počin sice stejně nesmyslný, jako pokusy citroenu s pevným středem volantu, nicméně něco málo jsem najezdil s několika pežoty s tímto nesmyslem (208 a 308, mj. jak GT, tak GTi) a vždycky jsem vhodnou pozici za volantem našel a měřím 173 cm, čili asi jako autor 😐
Taky nesouhlasím s připomínkou ohledně bočního vedení sedačky. Posledních pár let se mi naopak zdá, že pežot cpe do všech aut až zbytečně moc anatomicky tvarované sedačky a malý sportovní volant. Co se verze GT týče, mi připadají sedačky jako ideální kompromis vzhledem ke sportovnímu zaměření výbavy GT a zachování komfortu. A to opět pro moji výšku, resp. hubenou postavu. Vždycky přemýšlím, jaký pocit musí mít v takové sedačce metrákovej řízek. Od tohoto auta čekám to, co v podstatě zmiňuje autor - komfort se sportovním nádechem. Mě osobně se z anatomů blbě vystupuje, což nevadí u auta, které si vezmete akorát na to vyblbnutí. Ale několikrát denně nasedat a vysedat u auta na každodenní používání...jak říkám, tahle sedadla mi připadají ok.
Každopádně bych považoval za důležité upozornit, že v režimu "sport" se zvuk motoru nezmění!!, jak píše autor. Pouze se připojí podkres do reproduktorů auta, dokonce se tam snad dá i vybrat v menu, jak ten zvuk má znít. A to mi připadá jako největší zhovadilost a totálně mě to znechucuje od tohoto režimu.
Jinak se s recenzí docela ztotožňuji, akorát vzhledem k zaměření auta bych dal půl hvězdičky navíc 😉
ten puretech je kupodivu povedej tříválec. Řekl bych, že patří k tomu nejlepšímu co se tříválcových vibrátorů týká.
Nic proti Vašemu názoru či dojmu. Peugeot 308 jezdí dobře, podle všeho je to i spolehlivé auto. Ale (sic pořád dokola omílaná písnička) ovládání všeho přes dotykáč je zkrátka bezpečnostní fail, za který si Peugeot čtyři hvězdy nezaslouží. Nebudu hovořit o volantu (zrovinka v sobotu jsem si opět připomněl, jak nedůmyslný nesmysl je zaměnit volant, kterým se řídí skutečný automobil, za volant, který se hodí možná tak k počítačovým hrám).
Jinak docela solidní test.
Jinak docela solidní test.
Ta cena je odvozená od toho, že tam je skoro všechno z výbavy nižších variant. Co se týče motorů, tak se zdá, že začína převažovat ten jejich tříválec a já jsem osobně zvědavý, jestli 1.6THP přežije do dalších generací, když vůbec není jisté, jestli budou dělat GTI.
Tak tohle je stále předchozí verze ikokpitu. V nových 3008/5008, už to podle mě dokázali docela dobře sladit dohromady. O to víc mrzí, že facelift 308 neprošel změnama i uvnitř, protože bych o to víc uvažoval o 308GTi po faceliftu (mám GT). Takhle je prozatím můj favorit nový Mégane RS.
SEB EVO1 LOEB má ve speciálu větší volant a přesto si s ním nedře koule a na displej se dívá středem volantu.
Musím říct, že facelift masky autu prospěl. Interiér bohužel pořád razí tu (alespoň pro mne) prazvláštní ergonomickou nevyrovnanost...
U testované verze bych to asi jinak solidně jezdícímu HB odpustil, ale ta cena už je trochu na hraně. U modelu 308 chybí nějaká střední třída v motorové nabídce. Něco kolem 150 koní za solidní cenu.
Naftová paleta je lepší, ale zase agresivnějí naceněná... to se dá už sehnat skoro větší 508 >😁
U testované verze bych to asi jinak solidně jezdícímu HB odpustil, ale ta cena už je trochu na hraně. U modelu 308 chybí nějaká střední třída v motorové nabídce. Něco kolem 150 koní za solidní cenu.
Naftová paleta je lepší, ale zase agresivnějí naceněná... to se dá už sehnat skoro větší 508 >😁
Vzdyt za nekde 700 cenikovych odjizdis v holobyt STcku, jestli se nepletu! 😄