Ekonomika
twistedTSD
0
no...vypada to celkem divne (ten zadek...) ale lepsi nez normal fabia
Přejít do diskuze
Takhle by vypadala nova Fabia udělaná podle superbu 😄
(rychla pracička ve photoshopu)
[IMG][odkaz]
(rychla pracička ve photoshopu)
[IMG][odkaz]
300M už se dávno nevyrábí... To byl předchůdce.
Jen 300C.
Třeba proto že za 300 táců navrch je osmiválec o výkonu 340 Hp, který má mimo město stejnou sotřebu jako ten Superb V6
Jen 300C.
Třeba proto že za 300 táců navrch je osmiválec o výkonu 340 Hp, který má mimo město stejnou sotřebu jako ten Superb V6
Jo zapoměl sem říct že dostanete 5,7 V8 HEMI s vypnínám válců...
Základní 300C ve verzi 3,0CRD Mercedes je levnější jak zmíněný superb 😄
Základní 300C ve verzi 3,0CRD Mercedes je levnější jak zmíněný superb 😄
Nevim jaký je rozdíl mezi tou 3,6 a 3,2 mimo obsahu, ale slabší s 235k mám od května v multivanu. Je to vynikající motor, oproti V6 2,5 v mondeu před ním je to pokrok jako hrom. Multivan je určitě těžší, odpor vzduchu se sup neporovnatelně větší a i tak jezdím do 14l/100km. V automatu, víc než 50% Praha. Na dálnici v dodávce proženu většinu běžné konfekce až je mi jich v dlouhém táhlém někdy líto. Takže provozních nákladů bych se moc nebál, na V6 dost slušný.
Ale tady jde o Evropské prodeje. To, že v USA jede Ford na osmiválcích není až tak důležité. Rozhodující je co má pod kapotou Mondeo. Který jako vrcholnou motorizaci nabízí přeplňovaný pětiválec a V6 z nabídky zcela zmizela. Možná, že časem dostane R6 3.2 od Volva.
Škoda Superb nepřejímá podvozkovou platformu od některého z koncernových vozů. Podvozek je modulární, zadní víceprvková náprava je z Passatu. Samozřejmě veškeré komponenty procházejí úpravou pod taktovkou Škody a jsou patřičně odladěny na daný výkon. Verze V6 používá komponenty a systém pohonu čtyř kol z R36. Nikde v žádném testu či článku o R36 jsem se nedočetl, že by motor byl rychlejší než podvozek.
Takže to, že podvozek Passatu či Superbu je v některých motorizacích poddimenzovaný je čistě tvůj výmysl. Ale Škoda slov, o tom jak se vyvíjí podvozek nemáš ani potuchy.
Takže to, že podvozek Passatu či Superbu je v některých motorizacích poddimenzovaný je čistě tvůj výmysl. Ale Škoda slov, o tom jak se vyvíjí podvozek nemáš ani potuchy.
Ne byla to 3.6 V6, ta má dvě zdvojené koncovky výfuku. Není to tam pro parádu, důvodem jsou dva velké tlumiče.
Při noční jízdě na D1 mě předjel testovací peloton ze Škodovky, a jeden ze Superbů měl vzdau dva dvojitý výfuky, celkem 4 funkční laufy. Zatím jsem nikde neviděl foto 3.6 zezadu, zda to je ono nebo jestli bude mít koncovku jen jednu dvojitou - pak šlo možná o testování nějakýho ještě silnějšího W8.
Pravdu ma Cosworth, problem to nie je.
Najpredavanejsie auto Fordu (a po Corolle druhe najpredavanejsie auto historie) zrychluje z 0-100 podla verzie od 5.5 do 9.0 sekund, takze potencial tam je.
Otazka je, na co.
Mimochodom, ide o model F-150.
Najpredavanejsie auto Fordu (a po Corolle druhe najpredavanejsie auto historie) zrychluje z 0-100 podla verzie od 5.5 do 9.0 sekund, takze potencial tam je.
Otazka je, na co.
Mimochodom, ide o model F-150.
Jedno z poslednych aut, ktore sudnemu cloveku napadnu pri slovach "sportovy sedan", bude Passat a je uplne jedno v akej verzii - par kusov specialne upravenych aut znamena, ze vacsina ludi dostane (pod)priemerne auto. Takze obhajovat jazdne vlastnosti Superbu Passatom je scestne.
Nemaju nahodou urcite generacie Golfu, A3, Leonu, TT a Octavie spolocnu platformu a tym padom komponenty podvozku? Hadam nechces byt za blazna a tvrdit, ze Octavia ma rovnake jazdne vlastnosti ako TT.
Rozmery karoserie Superbu a hlavne ich nepomer, su pri niektorych motoriziach na jeho podvozok jednoducho privela. A je uplne jedno, ze to ma 4x4.
Nemaju nahodou urcite generacie Golfu, A3, Leonu, TT a Octavie spolocnu platformu a tym padom komponenty podvozku? Hadam nechces byt za blazna a tvrdit, ze Octavia ma rovnake jazdne vlastnosti ako TT.
Rozmery karoserie Superbu a hlavne ich nepomer, su pri niektorych motoriziach na jeho podvozok jednoducho privela. A je uplne jedno, ze to ma 4x4.
Ale tak to jsou US autaky, no. Vsichni vime, proc jsou "trochu" levnejsi. 😉
Ale stejne se na Superb jak vidno cenove nechytaj.
Ale stejne se na Superb jak vidno cenove nechytaj.
me se zatim nejvic libi ta od porsche a pak taky nejaky sekvencky s padlama pod volantem 😄 ale manualem taky neopovrhnu >😁
Škoda nemá v zámoří co nabídnout. V čem by ji měl americký zákazník odlišit od VW? Jejich přístup je velmi podobný. I VW má v USA trochu problémy. Proto se snaží hrát na luxusnější notu a do nového CC vkládá velké naděje. Superb by tam neměl příliš šancí. Škoda v USA nemá jméno.
Dneska je přece na výběr řady typů převodovek, manuální, automatická s hydrodynamickým měničem, dvojspojková, sekvenční tedy manuální s robotizovanou spojkou.
Záleží co máš namysli s předvídáním situace, pokud to budeš honit nahoru dolů, bude přeřazení chvíli trvat. Přesto bude rychlost přeřazení lepší, než s manuálem. Pokud jde o řazení během zrychlování, pak se dvoujspojce asi těžko něco vyrovná.
Vím, že Porsche má momentálně nejlepší dvojspojku na trhu. Taky jim vývoj trval přes dvacet let.
Záleží co máš namysli s předvídáním situace, pokud to budeš honit nahoru dolů, bude přeřazení chvíli trvat. Přesto bude rychlost přeřazení lepší, než s manuálem. Pokud jde o řazení během zrychlování, pak se dvoujspojce asi těžko něco vyrovná.
Vím, že Porsche má momentálně nejlepší dvojspojku na trhu. Taky jim vývoj trval přes dvacet let.
V6 TDI chybí to je pravda.............ale chybět bohužel bude protože se do Superbu ani do Passatu nevejdou...
Ale je to přece o síle automobilky,podle toho si troufne prodávat luxusnější a silnější auta.VW se dere mezi prémiové výrobce až v posledních letech.Přirovnání k Hyundai jsi sem vnesl právě Ty.
Kdyby Škoda prodávala v USA,Japonsku zase by jen posílila,neztrácela.Na to zatím nemá.Jen Evropa bez Ruska pro Hyundai také není klíčový trh s kterým by rostl nebo padal.
Kdyby Škoda prodávala v USA,Japonsku zase by jen posílila,neztrácela.Na to zatím nemá.Jen Evropa bez Ruska pro Hyundai také není klíčový trh s kterým by rostl nebo padal.
Já proti Superbu nim moc nemám. Podle mě je povedenější než Passat a Avensis, i designově se (Až na profil a tak trochu záď) povedl. I interiér je celkem zdařilý. K těm jízdním vlastnostem jsem chtěl říct, že asi nebude mít takovou lehkost jako Mondeo a Mazda 6. Tlumení nerovností odhaduji za zdařilé, stopa by taky neměla být špatná...
Když se podíváš na radikální změnu z předchozího passata na dnešního, tak je to taky mazec...neříkám, že není hezký, ale ta jednoduchost byla i na superbu první generace (nemluvím úplně o prvním Superbu, ale o novodobém) a tady se mi nějak vytrácí...škoda Škodě, mně se předchozí superb líbil a ten současný taky, ale nějak tam nevidím tvary, potažmo odkaz, svého předchůdce 😲
O tom, kdo je ve světovém měřítku úspešnější se nebavíme. Neporovnávám tyto automobilky. Není jediný důvod, proč by se měla Škoda tlačit na USA trch. Ale v Číně díky koncernu má velmi dobré postavení.
Stavět větší vůz něž Superb? Není důvod, Škoda se profiluje zcela jinak. Superb se svým V6 stojí na pomezí tříd, ale vstupenkou do prémiové vyšší střední je především pohon zadních kol.
Stavět větší vůz něž Superb? Není důvod, Škoda se profiluje zcela jinak. Superb se svým V6 stojí na pomezí tříd, ale vstupenkou do prémiové vyšší střední je především pohon zadních kol.
Globálně má Hyundai větší prestiž než Škoda.V Evropě jsou na stejné úrovni Škoda má mírně navrch (evropský koncern),doma to musí být jasné,ale to je logické.Polož si otázku kdo by kupoval luxusní Škodu na úrovni Equuse.Nikdo,ani tady.
Mimochodem prestiž může být vnímána různě.Přijedu-li někam ve Škodovce mohu budit dojem,že volim osvedčenou kvalitu,ale je to poněkud stádní(má to soused,jsou to služebáky,volím jistotu).Přijedu-li v Hyundai,už jen odvaha koupit korejce na kterém šíleně tratím cenu,nespolehlivé,špatně zpracované,nebo autům rozumí a vybírá dle vlastního rozumu.
Kdo je ve světovém měřítku úspěšnější je jasné.
Mimochodem prestiž může být vnímána různě.Přijedu-li někam ve Škodovce mohu budit dojem,že volim osvedčenou kvalitu,ale je to poněkud stádní(má to soused,jsou to služebáky,volím jistotu).Přijedu-li v Hyundai,už jen odvaha koupit korejce na kterém šíleně tratím cenu,nespolehlivé,špatně zpracované,nebo autům rozumí a vybírá dle vlastního rozumu.
Kdo je ve světovém měřítku úspěšnější je jasné.
Prestiží jsem měl obecně na mysli, schopnost automobilky prodat daný model či motorizaci. Pokud udělá Hyundai supersport, asi o něj nikdo nezavadí.
No, že se Equus prodává po celé Asii, zase tak horký to nebude. I na wikipedii píšou, že je určen hlavně pro Koreu.
Každý zákazník nějak vnímá automobilku a její modeli. A Evropa je na to obzvlášť háklivá. Pokud se zde prodá jen pár kusů Grandeura, kolik zákazníků si může najít Genesis. Auto o třídu výš. Když jsou tady značky jako M-B či BMW, to už radši i toho Lexuse.
No, že se Equus prodává po celé Asii, zase tak horký to nebude. I na wikipedii píšou, že je určen hlavně pro Koreu.
Každý zákazník nějak vnímá automobilku a její modeli. A Evropa je na to obzvlášť háklivá. Pokud se zde prodá jen pár kusů Grandeura, kolik zákazníků si může najít Genesis. Auto o třídu výš. Když jsou tady značky jako M-B či BMW, to už radši i toho Lexuse.
Ale Equus prodává po celé Asii,Grandeuru také zde prodá pár kusů.Mně je jedno zda má hlavní trh zde nebo jinde.I VW už stoupá odbyt hlavně v Číně a nikomu to nevadí kde prodá většinu vozů.
Prestiž se časem mění,není to nic věčného,americká auta měla větší prestiž než evropská i v evropě,kde jsou teď?Naše motorky měly prestiž,kde jsou?
Nevidím jediný důvod nekupovat V8 od Hyundae obzvlášť když víš ,že vývoj motorů probíhal společně s Mitsubishi a Daimler-Chrysler,zda teď jen s Mercedesem nebo jen s Chryslerem nevim.
I Superb si kupce s V6 určitě najde,ale prestiž bych hledal opravdu zatím hlavně u prémií,ne u Škody ta dělá první kroky a doufejme že správně.
Prestiž se časem mění,není to nic věčného,americká auta měla větší prestiž než evropská i v evropě,kde jsou teď?Naše motorky měly prestiž,kde jsou?
Nevidím jediný důvod nekupovat V8 od Hyundae obzvlášť když víš ,že vývoj motorů probíhal společně s Mitsubishi a Daimler-Chrysler,zda teď jen s Mercedesem nebo jen s Chryslerem nevim.
I Superb si kupce s V6 určitě najde,ale prestiž bych hledal opravdu zatím hlavně u prémií,ne u Škody ta dělá první kroky a doufejme že správně.
Auto za 900 tis bez alarmu??? Co to je za bordel??? Navic kdyz auto patri do VW group ktera je mezi nejkradenejsima? Stydte se.
nooo nebylo by to vůůůbec marný, ale envim jeslti celková technologie toho auta by to přežila, i když do fabie dávaj motory s daleko větším obsahem, tak co se týká výkonu, tak to asik bude dík tomu turbu nejsilnější motor, by fabie trhala asfalt 8-s >😒]
Nebo se u 1000ks aut zapomene dat plisek u spojky a ta se pak zanasi a muze se poskodit, ale proc delat svolavacku ze, staci kdyz se to potichu odstrani na dalsi rocni prohlidce, to ze se ku*vi spojka preci nevadi... :no: :no: :no:
Zadek je primo strasny a zboku zadni C sloupek taky sileny, za to bych designerum nezaplatil ani korunu....Combi vypada uz o 100% prijatelneji...
Nejvic novemu SB chybi Combi to odstrani disproporcni design a 2,0FSi pripadne i recka 1,8FSi 200PS by byla na cesky ruceni idealni.... stejne tak chybi jako u Pasiku 6V TDi preci jen 2,0TDi CR 170PS je na "vyssi-stredni" malo....
Nejvic novemu SB chybi Combi to odstrani disproporcni design a 2,0FSi pripadne i recka 1,8FSi 200PS by byla na cesky ruceni idealni.... stejne tak chybi jako u Pasiku 6V TDi preci jen 2,0TDi CR 170PS je na "vyssi-stredni" malo....
Škodu s Hyundaiem jako automobilky neporovnávám. Equus je model určený výhradně pro Korejský trh, ten bych sem vůbec netahal. Je zajímavý, že měl motor V8 od Mitsubishi, ale pohon předních kol.
Ale Genesis bude dostupný i v Evropě. A mě by zajímalo, kdo bude kupcem V8 od Hyundaie s cenou okolo 1,5mil? Je to vůbec první hromadně prodávaný model od Hyundaie s tak velkým motorem. Vždyť kolik zákazníků si koupilo Grandeur... V USA se bude V8 prodávat celkem v pohodě, ale v Evropě? Pro tebe má Hyundai dostatečnou prestiž, aby si našel zákazníky s osmiválcem?
A tady se někdo pozastavuje nad Superbem s V6...
Ale Genesis bude dostupný i v Evropě. A mě by zajímalo, kdo bude kupcem V8 od Hyundaie s cenou okolo 1,5mil? Je to vůbec první hromadně prodávaný model od Hyundaie s tak velkým motorem. Vždyť kolik zákazníků si koupilo Grandeur... V USA se bude V8 prodávat celkem v pohodě, ale v Evropě? Pro tebe má Hyundai dostatečnou prestiž, aby si našel zákazníky s osmiválcem?
A tady se někdo pozastavuje nad Superbem s V6...
O chairmanu nic nevím,ani jsem ho neviděl.Ostatně ani Equus (šílený jméno) nevím jak vypadá (pár fotek jsem viděl ,ale co z toho?),jen mi přijde divný srovnávat automobilku takového formátu se Škodou.
ja si to neviem niako inak vysvetlit, iba ze VW skrti skodovku kde sa. motory, ktore by sa jej hodili najviac nedostane a z fotiek som dufal, ze bude vyzerat lepsie... opak bol pravdou toto auto islo predomou a mna prve co napadlo bola niaka korejska automobilka. chodil som okolo nej a neveril vlastnym ociam...
kde je jednoduchost a strohost prvej generacie? neviem komu to dat za vinu, ale takto znemoznit tvary auta? a pritom je tak zaujimava cenou, vybavou, know how... ale pytam sa preco ten dizajn.
kde je jednoduchost a strohost prvej generacie? neviem komu to dat za vinu, ale takto znemoznit tvary auta? a pritom je tak zaujimava cenou, vybavou, know how... ale pytam sa preco ten dizajn.
ted jsem byl v diskusi na novinkach...tam jsou fakt sami ,,odbornici"...prej je superb 3.6 FSI strasne drahej, malo prostornej atd....nejen tady je videt ze na novinky chodi kazdej blbec...
Motor 3.6 FSI bude určitě velmi dobrý...........ale........motory v kterékoly škodovce jsou takové..však víte.....podle mně v motorové nabídce Superbu chybí 2.0TSI a alespon 2.7 TDI CR.....myslím že mezi 1.8 TSI 160k a 3,6 FSI 260k je opravdu moc velká díra do které by se hodil 2.0 TSI
pro mě byl jednoznačně největší peckou daewoo chairman. Nádherná pohřební záležitost. hlavně ty znáčky na c-sloupcích ve mě evokovaly ty nejčernější myšlenky... škoda že nebyl k mání i v kombíku... >😒]
Hyundai nevyrábí jen nejmenší i10,jejich nejluxusnější model je Equus,už 10let.Je nad Genesisem.
Že se neprodává zde nic neznamená,Superb se také neprodává ve všech zemích.
Porovnávej značky o kterých alespoň něco víš.
Že se neprodává zde nic neznamená,Superb se také neprodává ve všech zemích.
Porovnávej značky o kterých alespoň něco víš.
No takovej vytuněnej škodylak stodvaciášek s mračítkama, křídlem, na hlínách, s chlupatym volantem, tygříma potahama a kovbojem mojeho formátu co to vodřídí... No hoši, kdo si zadriftujete??? >😒]
ved to, že je to verejná diskusia a ty mi nebudeš rozkazovať či mám alebo nemám na teba reagovať..
Pokud vím, tak Genesis je v daném segmentu nováčkem, takže V8 od Hyundaie až tak jasné spojení není. Když vezmeš v úvahu, že Hyundai prodává taková "auta" jako i10.
V podobné situaci je i Superb, sice jde o jeho druhou generaci, ale 3.6 je na škodovacké poměry velký motor.
Jasně prodává se hlavně v USA, přesto je v jeho kategorii příliš těsno.
Tak jako já si nedokážu představit kupce V8 od Hyundai, tak si spousta lidi na této diskuzi nedokáže představit kupce Superbu V6.
V podobné situaci je i Superb, sice jde o jeho druhou generaci, ale 3.6 je na škodovacké poměry velký motor.
Jasně prodává se hlavně v USA, přesto je v jeho kategorii příliš těsno.
Tak jako já si nedokážu představit kupce V8 od Hyundai, tak si spousta lidi na této diskuzi nedokáže představit kupce Superbu V6.
Jestli MPS6 anebo obráceně, to nehraje roli. Je to každopádně moc zajímavé auto... 😉 No moc jako závoďák nevypadá, ale to vypadá jen málo rychlých sedanů.... Když odmyslíš RS4, M3, C63AMG a IS-F tak terý jiný vlastně? 😉
zamereny asi na sportovne zalozeneho manazera? >😁 kazdopadne to je auto, ktery na prvni pohled nevypada jako nejakej zavodak ale je to pekelne rychla potvora. vlk v rouse berancim. a neni to MPS6 ale kdyz uz tak 6 MPS 😉 MPS je jen pridomek ne ? taky se nerika GTIgolf 😉 ja sem strasnej punta >😁
Slabina "inovované" VR6 je v tom, že se zmenšil úhel mezi válci (takže se jejich stěny dostávají velmi blízko sebe a hrozí lokální přehřátí potažmo vyfouknutí těsnění) a zejména pak ve velmi namáhaném rozvodu. Své by to tom jistě mohli napsat naštvaní majitelé Touaregů a Passatů 3.6. Ono si stačí občas prolétnout motor-talk.de.
Toto americké fórum je taky poučné... [odkaz]
Toto americké fórum je taky poučné... [odkaz]
Ano, tento motor je pouze z nouze ctnost. Nic jiného se tam nevejde a manažerský lid volá po šesti hrncích... tak proč jim je nedat, že.
Proč Cyklóna z Taurusu nestrčí do Mondea těžko říct, ale řekl bych že je na evropské poměry moc velký. To spíš čekám, že tam dají řadový šestiválec SI6 z S80/V/XC napříč a považuju to za velmi pravděpodobné.
Proč Cyklóna z Taurusu nestrčí do Mondea těžko říct, ale řekl bych že je na evropské poměry moc velký. To spíš čekám, že tam dají řadový šestiválec SI6 z S80/V/XC napříč a považuju to za velmi pravděpodobné.
VR6-ky byly spolehlive motory.Nejvice u nich odchazela vodni pumpa,ktera byla el.Jinak dnesni VR6 motor je nekolikrat inovovany...takze bych se toho nebal.Ostane to co pises:tyhle poruchy nebyly nikdy v tak globalnim meritku jak tady popisujes.Bylo par pripadu hlavne u G3,kdy si G3 kopil mlady frajer a honil to jak zdutou kozu .Passaty to ustaly.Proc asi?Je to o zachazeni.To taky muzeme napsat o 1,6 Hondach.Jejich CRX-ka odchazeli jedna za druhou.Duvod?Pridirajici se saly na klice.Vysledek?Vylitane ojnice z bloku 😉
Jo jasně, já to beru. 😉 Jen si tak v duchu říkám, pro jakou cílovou skupinku byla vlastně ta Mazda MPS6 určená.... Ale doufám, že to japíky neodradí a dočkáme se i nové generace MPS6... mě jsou tyhle exotický auta celkem sympatický a jak říkám na svezení s ní docela rád vzpomínám. 😉
ale chlapi, dyt ja to preci nesrovnaval. jen sem reagoval na prispevek ze superb je jedine auto ktery ma takovej vykon, 4x4 a za takovou cenu. tak sem rekl ze MPSko je za podobnou cenu s podobnym vykonem a s 4x4. je jasny ze to sou auta uplne odlisna, coz sem tam taky napsal 😉
Mě se chrysler 300M nelíbí. Takže mě vážně nenapadá, proč přihazovat 300 tisíc zrovna za tohle. Za 1.300.000 budu mít pětkový BMW, Ečko Mercedes anebo A6... O neprémiové vyšší střední ani nemluvě. 300M by bylo asi to poslední co by mělo strašit v mojí garáži...
dve spojky taky neumej predvidat situace... precti si par testu... snad jen porsche to dovedlo k dokonalosti. nicemu jinymu ale neverim.
p.s.: "jen manualni sestikvalt" 😁 a co by si u sportovne zalozenyho auta chtel ? automat ? 😁
p.s.: "jen manualni sestikvalt" 😁 a co by si u sportovne zalozenyho auta chtel ? automat ? 😁
Jenže ten Superb V6 začíná na 895tis! Hoď nám tedy pár konkurentů, ať se nám rozšíří obzory.
Hech, stačí se podívat, kde všude se Hyundai prodává, pak se trochu zamyslet a pak už podobný blbosti nebudeš psát. 😉
V podobném smyslu jsem o Superbu a M6 psal něco nahoře.
Také mám radši objemější motory s dostatkem Nm a hlavně lineárním zátahem a širokým otáčkovým rozpětím. V6 je pro mě ideál, kultivovanost a parádní zvuk. I když jsem párkrát okusil zátah 2.7 V6 biturbo v Allroadu s automatem, v podstatě podobný papírový výkon jako Superb, a byla to také paráda.
Ta Mazda je zkrátka chuťovka pro úzkou skupinu lidí. Vlastně ani nemá přímou konkurenci. Přeplňování a pohon čtyř kol v této třídě nikdo nenabízí, tedy s takovým charakterem.
Také mám radši objemější motory s dostatkem Nm a hlavně lineárním zátahem a širokým otáčkovým rozpětím. V6 je pro mě ideál, kultivovanost a parádní zvuk. I když jsem párkrát okusil zátah 2.7 V6 biturbo v Allroadu s automatem, v podstatě podobný papírový výkon jako Superb, a byla to také paráda.
Ta Mazda je zkrátka chuťovka pro úzkou skupinu lidí. Vlastně ani nemá přímou konkurenci. Přeplňování a pohon čtyř kol v této třídě nikdo nenabízí, tedy s takovým charakterem.
Hele já nejsem povahou žádnej závodník. Jezdím rád rychle, ale znám své schopnosti a většinou i meze kam až mohu zajít. To znamená, že mně spíše sedne rychlý a silný šestiválec, než dvousetkoňová mrcha o objemu 1,4... Takže s Mazdou bylo svezení bezva, nicméně to auto je takové trochu neotesané. Něco mu prostě chybí k větší dávce pohody a kultivovanosti. Přitom sportovní nářadí ve smyslu Imprezy STi anebo Eva to rozhodně taky není. Já bych prostě za přibližně stejné peníze volil to Mondeo. Jinak srovnávat MPS6 se Supem 3,6 je samozřejmě nesmysl. Ta auta jsou svým pojetím na míle vzdálena. Jediné co je může spojovat je dejme tomu podobná cena a téměř shodný papírový výkon... 😉
Mě jen zarazilo jak tady někdo ve spojení se Superbem V6 muže hodit MPS 6. Charakterově naprosto rozdílná auta, Škoda s cenou o 100tis níž, modernější technikou a velkým šestiválcem...Superb je především o komfortu, přesto je na stovce o sekundu dříve než sportovní MPS. Rozhodně bude Superb použiteknější.
Akterý motor ti vyhovoval více, podle slov spíše V6 v ST-čku.
Akterý motor ti vyhovoval více, podle slov spíše V6 v ST-čku.
No novinář nejsem ani já, ale znal jsem se dobře s jedním s prodejců Mazdy. tam měli jednu jako předváděčku. Já klukům mazďákům zařídil Mondeo ST220 a oni nám zas půjčili na víkend tu MPS6. Já ji měl pátek a sobotu kámoš pak neděli a pondělí. Jel jsem s ní takový menší okruh po východních čechách - Praha - Turnov - Liberec - Jablonec - Vrchlabí - Trutnov - Náchod - Orlické Hory - Králíky a pak zpět přes Rychnov n. Kn. - Hradec a Praha. Kolik to bylo kilometrů ani nevím, odhaduju tak 600... A když si člověk zvykne na tvrdý podvozek a poměrně ostré reakce + poměrně citelný turboefekt, dá se s tímhle autem jezdit hodně rychle i mimo dálnice. Paradoxně však mi ale Mondeo ST220 přišlo jako mnohem řidičsky přívětivější auto.
Superb jako takový je vcelku pěkný,ale pro běžné ježdění a převážně ve městě si nemyslím,že udáváná spotřeba 10 L je nereálná,že to bude kolem l5 L/100 - pořád po dálnici nejezdíš,ale více souráš sem a tam na to postačí zřejmě 1.8 TSI jako průměr,je pravdou,že je tam velká mezera 1.8 - 3.6 - snad časem. Vše je nutné brát s rezervou .
Vzhledem k tomu, že jsem v Čechách potkal jen dva kusy...Ale jeden černý potkávám celkem pravidelně. Bohužel nejsem novinář, abych měl najetý každý auto, o kterém tady diskutujeme...takže ne 😉 .
Ty jo? Hoď dojmy...
Ty jo? Hoď dojmy...
Nekoupí, jen Chrysler 300C 5,7 HEMI 340 HP stojí o 300 táců dráž a Cadillac CTS 3,6 V6 o 220 tis dráž....
Ale prostě žádná konkurence není. A to sou ceny ofiko importérů, nemluvim o tom že přes šedý dovoz jdou ty auta prořídit za stejnou cenu jako superb 😄))
Ale prostě žádná konkurence není. A to sou ceny ofiko importérů, nemluvim o tom že přes šedý dovoz jdou ty auta prořídit za stejnou cenu jako superb 😄))
>😁 "Když si přidáte 300 tis., dostanete..." jo, a když si přidáš dalších třista máš M3ku. Ty tu hášeš stolitrama jak kupkama sena.
a co třeba Cadillac? Hm
Imho je úsměvné že za 1 030 000,- kč dostante Superb V6; ovšem když si přidáte pouhých 300 tis, dostanete Chrysler 300C (ceny ofiko prodejce). Šedý dovoz z usa vyjde zhruba na ceně toho superbu.
Spotřeba díky vypínání válců mimo město prakticky stejná; rozdíl jen 2 válce a 60 KW navíc 😄
Prostě škoda má skvělé ceny že 😄)
Hlavní je napsat že nemá žádné konkurenty, bravo redakce!!!!
Imho je úsměvné že za 1 030 000,- kč dostante Superb V6; ovšem když si přidáte pouhých 300 tis, dostanete Chrysler 300C (ceny ofiko prodejce). Šedý dovoz z usa vyjde zhruba na ceně toho superbu.
Spotřeba díky vypínání válců mimo město prakticky stejná; rozdíl jen 2 válce a 60 KW navíc 😄
Prostě škoda má skvělé ceny že 😄)
Hlavní je napsat že nemá žádné konkurenty, bravo redakce!!!!
Jasně a pokud bych hledal sportovnější svezení než 6 MPS, můžu si dopřát třeba Elise. Vždyť přece od Superbu nikdo nečeká žádné sportovní svezení, ale klidný, pohodlný sedan na dlouhé cestování, což 3.6 splňuje dokonale s přídavkem trošky prestiže nejvýše postaveného modelu značky za super cenu. Nic víc, nic míň.
Je to jen o prioritách, někdo má rád řadový šestiválec, někdo V-čko. Kdo jiný nabízí kombinaci hliník-hořčík než BMW? FSI má přece 4 ventily na válec. Časování a přímý vstřik motor FSI nabízí. Těch 260 koní je varianta učená pro Superba či Q7. Passat R36 jak známo nabízí koní 300.
A ohledně poznámky o oktanovém číslu. U jednoho paliva lze získat dvě čísla. Jedno je označované jeko výzkumné OČ, druhé je motorové OČ. Motorové je nižší. Výkumné se objevuje u značení paliv na čerpacích stanicích. V USA udávají to nižší. Jinak jsou paliva porovnatelná. A dostat 200kW z 3.5 motoru je naprosto normální. To M-B u své V6 označené 350 nabízí také nějaký ten pátek. Ve verzi CGI dokonce 220kW.
A ohledně poznámky o oktanovém číslu. U jednoho paliva lze získat dvě čísla. Jedno je označované jeko výzkumné OČ, druhé je motorové OČ. Motorové je nižší. Výkumné se objevuje u značení paliv na čerpacích stanicích. V USA udávají to nižší. Jinak jsou paliva porovnatelná. A dostat 200kW z 3.5 motoru je naprosto normální. To M-B u své V6 označené 350 nabízí také nějaký ten pátek. Ve verzi CGI dokonce 220kW.
Za podobný peníze? Ta Mazda stála 1mil! Za tu cenu nabýzela jen manuální 6-kvalt. Ty dvě auta jsou zkrátka neporovnatelný.
DSG přece není obyčejný automat s hydrodynamickým měničem, má klasickou spojku (dvě) jako manuál. V komfortu a rychlosti řazení z běžným manuálem opět nesrovnatelný.
DSG přece není obyčejný automat s hydrodynamickým měničem, má klasickou spojku (dvě) jako manuál. V komfortu a rychlosti řazení z běžným manuálem opět nesrovnatelný.
Superb snad vůbec není auto na zábavu, ale především komfortní a dostatečně vybavená limuzína. Charakter MPS6 se Superbem V6 přece nedá vůbec srovnávat. Jediné, co mají společný je výkon motoru. Jenže tady jde o prestiž a šest válců pod kapotou a ne splašený foukaný čtyřválec. Navíc tak výkonný motor nebyl při vývoji Mazdy 6 vůbec v plánu. Ale donutila je k tomu situace na trhu. Rozhodně se tedy nejedná o auto s charakterem Eva, jak si pár lidí bláhově myslelo, když ji uvedly na trh. Ale o celkem rychlé auto s pohonem všech kol. Vzpomínám si jak v Autosalonu v tv zaznělo, že občas je toho výkonu na podvozek trochu moc. A pak ty kýčovité oválné "koncovky" výfuku do kterých je vyvedený obyčejný tlumič výfuku.
ne to byl jen priklad toho, ze i nekdo jinej dela(l) auto o podobnym vykonu s 4x4 a za podobny penize...
jinak kdyz sme u toho kvedlani. po zkusenostech s automatem v tatove mercedesu E (a v opelu astra 😁) jsem se utvrdil, ze dokud opravdu nezlenivim, automat si neporidim 😄 je to prijemny v kolone, je to prijemny ve meste ale jak se s tim chces trochu pobavit, porad to neni ono. kdyz uz, tak nejaky padla pod volantem ale neco, co reaguje opravdu rychle a ty si to pak zas hodis na automat kdyz to nepotrebujes. ale to budou v soucasny chvili jen sportaci 😉 takze ja budu porad radsi kvedlat 😉
jinak kdyz sme u toho kvedlani. po zkusenostech s automatem v tatove mercedesu E (a v opelu astra 😁) jsem se utvrdil, ze dokud opravdu nezlenivim, automat si neporidim 😄 je to prijemny v kolone, je to prijemny ve meste ale jak se s tim chces trochu pobavit, porad to neni ono. kdyz uz, tak nejaky padla pod volantem ale neco, co reaguje opravdu rychle a ty si to pak zas hodis na automat kdyz to nepotrebujes. ale to budou v soucasny chvili jen sportaci 😉 takze ja budu porad radsi kvedlat 😉
Ještě...Neříkej mi, že vyrazíš pro "mrtvej" model. Já ho nehanim, ale vem si, že dáš dokupy 9 kil, nebo akontaci a jdeš si koupit auto... Koupíš si Lagunu se zatáčecíma kyčlema a vyhoněnym 4válcem a kvedlačkou, protože nepředpokládám, že v "nesportovnim autě" nekvedláš, nebo si koupíš tohodle Superba? Já vim...nakonec vlítneš do ročního BMW >😁
Koukám, že to máš zmáknutý, ale zkus se třeba s tim Fordem a polemikou o motoru vratit na zem, resp. přimo do Superbu. Kupujeme si teda v Superbu jasnej hrob? Nebo proč ten US motor nestrčí do Mondea a je tam ten "starej" pětiválec, co si myslim, že je z Volva už nějakej pátek? Mě by to celkem zajímalo, protože Mondeo se mi celkem líbí, ale ty zoufalý motory a převodovky a potažmo absence 4x4 mě nejde do hlavy. Mluvíš o tom motoru, jako kdyby se měl od*** už v showroomu.
Nedostává se mi u něj smysluplného využití zdvihového objemu a to, že má celkově nadváhu.
Normální moderní motor by měl daných parametrů dosahovat při 3-3,2 litrech. Vzhledem k optimálnímu objemu jednoho válce (cca 0,5 l) a účinnosti by to měl být šestiválec, s ohledem na jeho přirozené vyvážení (netřeba žádných vyvažovacích hřídelů) by měl být řadový, celohliníkový nebo nějaká slitina hliník-hořčík, s litinovými vložkami, trhanými ojnicemi, variabilním časováním i zdvihem ventilů a přímým vstřikováním. Jednoduché - účinné.
Ad konstrukce VeRuny ... už vidím ty manažery, jak to budou tavit ve svém supermainstreamu po dálnici a pak se budou divit, že mají vylágrovanou kliku (důsledek onoho 10,6stupňového úhlu), vypálené těsnění šikmo mezi válci (málo místa) a zpřelámané vačky a přeskočené nebo dokonce přetrhnuté řetězy (velmi namáhané: složitý rozvod, dlouhé vačky, které přes vahadla otevírají každá 12 ventilů, olejové čerpadlo). Tenhle motor je zkrátka noční můra.
To není o žádném Subaru a přeplňování. VW 1.8/2.0 TSI to jsou skvělé motory. I inovované Véčkové Audi motory jsou paráda. 3.2 normál a 3.6 FSI je šit. Tečka.
P.S. Ford dělá pro své americké krámy celkem slušné véčko s interním názvem Cyclone. Je to celohliník, 24V, var. časování jen sacích ventilů, objem 3,5 a 3,7, tuším, že plánují i přímý vstřik i lehké přeplňování, ale v základu má z 3.5l 198 kW. Zdá se to málo? Na 87oktanový benzín prosím...
Normální moderní motor by měl daných parametrů dosahovat při 3-3,2 litrech. Vzhledem k optimálnímu objemu jednoho válce (cca 0,5 l) a účinnosti by to měl být šestiválec, s ohledem na jeho přirozené vyvážení (netřeba žádných vyvažovacích hřídelů) by měl být řadový, celohliníkový nebo nějaká slitina hliník-hořčík, s litinovými vložkami, trhanými ojnicemi, variabilním časováním i zdvihem ventilů a přímým vstřikováním. Jednoduché - účinné.
Ad konstrukce VeRuny ... už vidím ty manažery, jak to budou tavit ve svém supermainstreamu po dálnici a pak se budou divit, že mají vylágrovanou kliku (důsledek onoho 10,6stupňového úhlu), vypálené těsnění šikmo mezi válci (málo místa) a zpřelámané vačky a přeskočené nebo dokonce přetrhnuté řetězy (velmi namáhané: složitý rozvod, dlouhé vačky, které přes vahadla otevírají každá 12 ventilů, olejové čerpadlo). Tenhle motor je zkrátka noční můra.
To není o žádném Subaru a přeplňování. VW 1.8/2.0 TSI to jsou skvělé motory. I inovované Véčkové Audi motory jsou paráda. 3.2 normál a 3.6 FSI je šit. Tečka.
P.S. Ford dělá pro své americké krámy celkem slušné véčko s interním názvem Cyclone. Je to celohliník, 24V, var. časování jen sacích ventilů, objem 3,5 a 3,7, tuším, že plánují i přímý vstřik i lehké přeplňování, ale v základu má z 3.5l 198 kW. Zdá se to málo? Na 87oktanový benzín prosím...
Mazda 6 MPS, 191KW (259k), 4x4. koukni na test na auto.cz 😉 ale nevim jestli ji jeste prodavaj...
ale jinak vesmes souhlas. na jizdni vlastnosti se nehraje. nabidka ruznych moznosti u vyberu je dobra. je to proste prestizni prenasedlo z bodu A do bodu B. ale urcite to neni nic co by te mohlo nejakym zpusobem cestou do prace pobavit. ale to asi kupci superbu ani nehledaj 😉
ale jinak vesmes souhlas. na jizdni vlastnosti se nehraje. nabidka ruznych moznosti u vyberu je dobra. je to proste prestizni prenasedlo z bodu A do bodu B. ale urcite to neni nic co by te mohlo nejakym zpusobem cestou do prace pobavit. ale to asi kupci superbu ani nehledaj 😉
Nemůžou hned vyplácat všechny motorový možnosti >😁 Už tak je to síla pro konkurenci a hlavně je to pořád poddaný Passatu, resp. koncernu VW. Motory určitě přijdou s dalšíma modelama, s kombíkem...Jinak souhlas. :yes:
no tak já osobně si jí určitě nekoupim(aspoň ne v nejbližší době) ,ale o tom tady taky nepíšu!Jak už tady bylo několikrát psáno-tohle je bezpochyby velice důstojná vlajková loď zančky, která podle mě bude těžko hledat konkurenci a to hlavně -> cena x výbava - já osobně Supu II moc držim palce, protože na to určitě-být hodně vysoko s prodejností
Jinak, kdybych měl tu možnost tak bych určitě sáhnul po 1,8TSI-jel sem s tím motorem v Superbu a je to vážně hodně moc povedenej motor do tohohle auta -> výkon x spotřeba apod. Ale určitě je trochu škoda tý skoro 100k mezery v benzínovejch motorech,ale to se určitě změní příchodem 2.0TSI nebo TFSI...a taky je podle mě moc velká škoda, že se do něj prostě nevejde 6V v naftě...moc škoda..to by potom teprv byly prodeje...
Jinak, kdybych měl tu možnost tak bych určitě sáhnul po 1,8TSI-jel sem s tím motorem v Superbu a je to vážně hodně moc povedenej motor do tohohle auta -> výkon x spotřeba apod. Ale určitě je trochu škoda tý skoro 100k mezery v benzínovejch motorech,ale to se určitě změní příchodem 2.0TSI nebo TFSI...a taky je podle mě moc velká škoda, že se do něj prostě nevejde 6V v naftě...moc škoda..to by potom teprv byly prodeje...
V6 HDI je skvělý motor, o tom není pochyb a patří mezi špičku ve své kategorii - moc jsi ale nepochopil moji narážku, 440Nm podvozek Cpětky nezvládá...Pokud by někde uzmuli pohon všech kol, pak by to pro něj nebyl problém.
Jízdní vlastnosti jsou poměrně široký pojem...budeš se muset trochu rozepsat v čem ten Superb vlastně nestíhá. Je to komfort, držení stopy v zatáčkách , náklony, schopnost tlumit krátké příčné nerovnosti...?
Tu Lagunu s foukaným čtyřválcem bych sem raději moc netahal, pokud by ti opravdu šlo o jízdní vlastnosti, pak jí musíš vyřadit jako první. Všichni tady dobře víme, na jak moderním podvozku Laguna frčí. Ale mě je to jasný, Laguna GT přece projede zatáčku o 4km/h rychleji než Superb a podvozek generuje o 0,02g více. A o to jde přece "papírovému" zákazníku především ne?
Aby bylo jasno, pořadí tebou vyjmenovaných vozů je následující. Mondeo-Mazda6-Superb-C5..Passat.......La…
Tu Lagunu s foukaným čtyřválcem bych sem raději moc netahal, pokud by ti opravdu šlo o jízdní vlastnosti, pak jí musíš vyřadit jako první. Všichni tady dobře víme, na jak moderním podvozku Laguna frčí. Ale mě je to jasný, Laguna GT přece projede zatáčku o 4km/h rychleji než Superb a podvozek generuje o 0,02g více. A o to jde přece "papírovému" zákazníku především ne?
Aby bylo jasno, pořadí tebou vyjmenovaných vozů je následující. Mondeo-Mazda6-Superb-C5..Passat.......La…
Máš pravdu, ale copak si lidi kupujou tuhle třídu pro jízdní vlastnosti z testů v časopise na okruhu? Je snad svět o závodech? Jsou jízdní vlastnosti u auta v týhle třídě se 140k naftovym motorem nějak zásadní, nebo je na tom Sub tak mizerně a kdo to pozná? Myslim, že ne. No a Mazdu 200kw prodávaj kde? To už jsme probírali. Jen fakta: 260k, 4x4, DSG, odpočet DPH. Mluvim o tom, kolik máš možností při objednání Superba. U konkurence nemáš 4x4 vůbec a automat možná u jednoho motoru. A srovnatelný auto za nějakejch 7 kil bez daně?
jo superb s sestivalcem vypada za ty prachy fakt hodne dobre. ale pokud bych hledal sportovnejsi svetzeni, muzu si doprat mazdu 6 MPS 😄 4x4 200KW... je to spis o tom, ze superb bude stimhle motorem takova ta pomyslna ceska spicka. uplne vidim jak na to pujdou vsichni manazeri 😄 to mi pripomina jak si znamej koupil passata, byl nadsenej, pak se projel v medourovi a za pul roku uz si kupoval mirne jety CLS s tim, ze se to neda porovnat a "proste musel" >😁
tady to bude asi podobny. hodne koniku, hodne komfortu ale minimum zabavy. auto pro reprezentaci a dalnicni kriznik. ale musim rict taky - bravo skoda. necekal sem ze by ze me tohle nekdy vypadlo ale superb si to s timhle motorem vazne zaslouzi...
tady to bude asi podobny. hodne koniku, hodne komfortu ale minimum zabavy. auto pro reprezentaci a dalnicni kriznik. ale musim rict taky - bravo skoda. necekal sem ze by ze me tohle nekdy vypadlo ale superb si to s timhle motorem vazne zaslouzi...
že sa bude predávať o tom nepochybujem..ja sa pýtam kto z VÁS si ju kúpi..teda z tu prispievajúcich..
nemyslím služobáka v tédéíčku na macz ale momentálne ospevovanú 3.6FSI 4x4
a last but not least..čo ty vieš o tom aké autá sa ma týkajú alebo nie, máš na to patent?
nemyslím služobáka v tédéíčku na macz ale momentálne ospevovanú 3.6FSI 4x4
a last but not least..čo ty vieš o tom aké autá sa ma týkajú alebo nie, máš na to patent?
to je potom vzájomné, ja zas nerád čítam tvoje výplody uber užívateľa...založ si vlastnú sajtu navtech.najlepsi.cz a tam ťa možno nebude nikto otravovať
O prodejnost Superbu II nemej žádnej strach.
Tebe se například vozy této kategorie netýkají vůbec a ostatním do toho nemáš co kecat. :-!
Tebe se například vozy této kategorie netýkají vůbec a ostatním do toho nemáš co kecat. :-!
ale však to znáš, sem tam se utrhne baterka, nevystřelí airbag, brzdy brzdí jenom v létě .... :-!
Avante, ty nevidíš dál, než do vejfuku Laguně, tak to se mnou nerozebírej a nech si ty plky pro někoho jinýho.
Pořád jen, pokud bude levnější. Neni to jak v tý reklamě Vodafonu s business třídou za stejnou cenu. No a taxikář? Ten jezdí v Mercedesu, nebo Škodovce...
2.0 urcite bude, to je jasne. Inak ale ta 1.8 je zo vsetkych turbo motorov od VW uplne asi najlepsie odladena... :yes: 2.0 - samozrejme ale tych 40k navyse potesi
Jízdní vlastnosti Superbu nedosahují úrovně Mondea, Mazdy 6, natož Laguny GT Active Drive. I v komfortu ho trumfne C5... 😉
Jinak Superb má předpoklad srazit na kolena třeba Pašíka nebo Avensis. Je totiž podstatně schopnější na hodně frontách, třešinka na dortu je potom systém Twindoor... 😄
Jinak Superb má předpoklad srazit na kolena třeba Pašíka nebo Avensis. Je totiž podstatně schopnější na hodně frontách, třešinka na dortu je potom systém Twindoor... 😄
skúšal si s tým ísť? nie, kamaráti na parkovisku pred hypernovou tárali...to nie je ako keď si dáš na fáčko otvorené sanie že nestíhaš točiť volantom.. V6 Hdi je skvelá vrcholná motorizácia..superb by si mal zobrať príklad že šesťvalcová nafta je nevyhnutnosť, najmä keď sa sup pchá do vyššej strednej :-!
No VW zatím takový motor nemá. Dokážu si představit, že například pro taxikáře jezdícího po městě je to ideální volba.
Snad i dává.Jó kdyby tak byla Škoda Česká značka jako Hyundai korejská a stejně úspěšná.Stačí si přečíst kteroukoliv diskuzi a je jasné proč tomu tak není. :-!
od naozaj otrasneho disproprocialneho dizajnu noveho SUPERBU je naozaj top verzia 3.6 FSI zaujimava. Minimalne tym, ze ma relativne rozumnu cenu na rozdiel od R36 (ktorym som isiel a je fakt celkom dobre naladeny).
Superb sice stale uplne presne nedava zmysel, lebo 3.6 FSI tiez nebude sportove auto a na duhej strane tvrde je hodne... trcohu prilis moc na rychle dialnicne a auto a moc pre menezera. Auto na hranici tvrdosti 3er s M-paketom na 18-kach, to je naozaj hodne. Ale aspon to ma dobru cenu, interier vyzera fajn a cena jepomenre rozumna. HALDEX 4G, DSG... moze byt
Superb sice stale uplne presne nedava zmysel, lebo 3.6 FSI tiez nebude sportove auto a na duhej strane tvrde je hodne... trcohu prilis moc na rychle dialnicne a auto a moc pre menezera. Auto na hranici tvrdosti 3er s M-paketom na 18-kach, to je naozaj hodne. Ale aspon to ma dobru cenu, interier vyzera fajn a cena jepomenre rozumna. HALDEX 4G, DSG... moze byt
Jedině z důvodu ušetření pár korun. Takovou motorovou nabídku s kombinací volby převodovek nenabízí nikdo. Oproti VW už vůbec ne. Nevim jestli jsou u VW nějaký motory 1.6 v naftě, ale určitě budou další motory přibejvat v dalšim modelovym roce, nebo přesroce.
Mezi 1.8 TSI (118 kW) a 3.6 FSI (191 kW) je velká propast. 2.0 TSI (147 kW) v nabídce doslova chybí a věřím tomu, že by z benzínů patřil k nejoblíbenějším a byl optimální motorizací. Tak snad časem 😄
Časování sacích a výfukových ventilů...Čeho se ti u toho motoru nedostává tentokrát? Chybí přeplňování? Vždyť já úplně zapomněl, tenhle výkon dává Subaru z dvoulitru...
Já bych třeba jedno takové malé ne viděl... jedna motorizace by mohla přijít a to konkurence k 1,6 HDI v C5. Je to sice přecejen základní motorizace, ale určitě by si své zákazníky v Superbu našla. Jsou přecejen i řidiči, kteří v táhlých dlouhých nepředjíždějí a výkon nepotřebují. Ale uvidíme, třeba se dočkáme.
NO třeba Citroen udělal na 100% větší "uchylárnu". Jeho V6 HDI má 440 Nm a je to předohrab. Zajdi za prodejcem a možná budeš mít to štěstí a on bude mít na skladě právě tento model. Zažádej si o zkušební jízdu...jízda bude zajímvá >😒]
Na to si zvykneš. Naopak je vidět, že konkurence už neni schopná splácat ani ten "zastaralej" motor s automatem a pohonem 4x4 bez ohledu na to, jestli budoucí majitel bydlí na Sněžce, nebo rád kvedlá.
Pod to se rád podepíšu,na tohle se konkurenci budou jen velmi stěží hledat argumenty jak věcné,tak finanční.Jsem sám zvědav,kdo se první vytasí s rozumnou alternativou vůči téhle verzi Superbu.Mě nějak nic neleze do hlavy,tak se k tomu BRAVO ŠKODA s chutí přidávám. :yes:
I přes tu cenu. S tímhle se Škoda cpe někam, kde nemá co pohledávat. V6 3.6l a kupec Škody to mě osobně nějak nejde dohromady. :-!
Považovat tuto starou litinovou VeRunu s inovovanou 24V hlavou s dvěma vačkami a vahadly a s přímým vstřikováním za moderní motor může snad jenom blázen.
Jakžtakž výkon to má jen díky mega objemu a přímému vstřiku, jinak je to v dnešní době značně zastaralá konstrukce.
Jakžtakž výkon to má jen díky mega objemu a přímému vstřiku, jinak je to v dnešní době značně zastaralá konstrukce.
s tou cenou okolo 900 tisic je vo vazne zaujimave a stale nechapem cenu PASSAT R36.
Aj ked menezerska kara? No ja neviem, SUPERB 3.6 FSI je poriadne tvrdy, rovnako ako R36 a veru ze su na urovni 3er s M paketom... Myslim, ze toto vacsina manazerov "nerozchodi".
Aj ked menezerska kara? No ja neviem, SUPERB 3.6 FSI je poriadne tvrdy, rovnako ako R36 a veru ze su na urovni 3er s M paketom... Myslim, ze toto vacsina manazerov "nerozchodi".
Mondea, Laguny, Mazdy můžou Superbu jen tiše závidět a jejich fandové opět hledat nesmyslný důvody, proč "ne" Superb. :yes:
Tak tohle tu už dlouho nebylo, raketa pod melounem. Technika, podvozek, motor, materiály, prostor, to vše tě katapultuje rázem mezi střednětřídní elitu. Tohle není hra na quattroporte, to JE quattroporte. Quattroporte že Škody...
A cena? No, vzhledem k tomu, že Superb je tu jediným sedanem s krysí klecí, máš stádo mustangů pod kapotou za třičtvrtě mega. Omdlels´co? Jo, tomuhle se říká mistrovství mistrů v praxi.
Dnes velmi zřetelně - BRAVO ŠKODA :yes:
A cena? No, vzhledem k tomu, že Superb je tu jediným sedanem s krysí klecí, máš stádo mustangů pod kapotou za třičtvrtě mega. Omdlels´co? Jo, tomuhle se říká mistrovství mistrů v praxi.
Dnes velmi zřetelně - BRAVO ŠKODA :yes:
Jednou jsem to tu už připomínal, taky se mi zdá...
Ovšem u Superbu to tak trochu překombinovali... >😁
Ovšem u Superbu to tak trochu překombinovali... >😁
Avantime koukni se na záď Supa a koukni na fotku kde bude zezadu liftovanej Renťas Safrane. Nepřijd ti tam ta podoba víc než zjevná?.. >😒]
Juj, to jsem se lekl při pohledu na záď Superbu. Ještě že to ve skutečnosti tak zlé není...
Na obrázku se mi jeví záď Superbu jako potrhlé designové cvičení z Číny, ale příď vypadá o poznání lépe (I když z určitého úhlu pohledu nasupeně)
Superb toho nabídne o poznání více než Passat, tudíž má šanci na úspěch. Já bych ale přece jenom volil Lagunu GT Active Drive... 😄
Na obrázku se mi jeví záď Superbu jako potrhlé designové cvičení z Číny, ale příď vypadá o poznání lépe (I když z určitého úhlu pohledu nasupeně)
Superb toho nabídne o poznání více než Passat, tudíž má šanci na úspěch. Já bych ale přece jenom volil Lagunu GT Active Drive... 😄
Problém, je v tom, že oni silnějším motorem nedisponují. Ford šestiválec nenabízí a PSA s 3.0 dnes hodně průměrných výkonů také moc nestíhá. Zvlášť PSA by se velmi hodil, u C6 či 607 jim chybí pořádný vrchol, který by jim pozvedl prestiž. Takhle všichni berou jen nafty (2.7 HDI), které ve výkonem 3.0 hladce předčí.
Jo, ja vim, proc to tam nemuzou dat, uz jsem to cetl v par clancich, je to podle me ale skoda. V takto velkem aute by opravdu lip pusobilo jako dieslove maximum neco vic nez 2.0TDI 125kW. Aspon tak nejak pocitove mi to prijde takove "chabe". No nevim, jasne, daji se i dvoulitry vytahnout do krasnych vykonu, ten baworacky motor je toho jasnym dukazem, ale mam dojem, ze strednetridni auto (navic kdyz ma rozmery jako Superb II) by melo poskytovat i nejaky jeste objemnejsi diesel s vetsim poctem valcu (5,6). U premie je to nutnost. Podle me by se to melo prenest i do mainstreamu, ale tak to je jen muj nazor.
Tady jde o to, že Škodovka u Superbu ví, že ve střední třídě (pro čechy je Superb vyšší střední) nemá takovou tradici a renomé. Přecejen Passat, 407, C5, Laguna jsou stálice... to u Octavie si ceny může dovolit dávat na úroveň téměř střední třídy...
Svůj manažerský milión bych radši utratil za Infiniti G37. Ale české finanční úřady Supy tak nedráždí, o tom žádná.
Dnes už jsem o tom v jedné diskusi psal, jde totiž o velikost těch motorů, zatímco 3,6 V6 FSI je relat. kompaktní protože to V je velmi úzké (15°), tak V6 TDI mají úhel sevření válců 90°, a to prostě napříč pod kapotu nedáš. Ale myslím, že to není ani nutné, střední třídě stačí i čtyřválec, 2,0 tdi cr ve verzi s
vyvažovacím hřídelem (tišší a hladší chod, bohužel, zatím jen v Audi) umí s jedním turbem 125kw, takže nějaké twinturbo na způsob BMW by mohlo mít 150kW a přes 400 Nm krouťák, pro dýzlové auto střední třídy více netřeba. 😉
vyvažovacím hřídelem (tišší a hladší chod, bohužel, zatím jen v Audi) umí s jedním turbem 125kw, takže nějaké twinturbo na způsob BMW by mohlo mít 150kW a přes 400 Nm krouťák, pro dýzlové auto střední třídy více netřeba. 😉
Souhlasim pomer value/ money je dobry- neni to auto po jakem bych kdy touzil bez ohledu na motor ale byl bych rad kdybych jich s timto motorem ( nebo 1,8TSI ) na nasich silnicich potkaval co nejvice ( a tim nemyslim ty policejn)
Jj, pravdu rikas. 3,6 je dustojny top model. A s tim vyberem 1.8TSI naprosto souhlasim taky. A to jsem pritom spis naftomilec. Jen je podle me strasna skoda, ze do toho Supa nemuzou dat V6 TDI. Stacil by aspon 2.7TDI. To je podle me ve stredni tride dnes uz nutnost, navic, kdyz tohle auto delkou atakuje vyssi stredni. Mit 6-valec TDI, tak ma podle me jeste vyssi prodeje. Jsem zvedavy na novy Passat, jestli se do nej bude dat dat 6-valcovy turbodiesel.
Jo, není o čem, mě už se konečně povedlo se svézt i 35i a je to proti 35d ještě o řád lepší, absencí brumenda to auto dostává nový rozměr, super, já mám rozhodnuto. 😉
hmm, do Kvasin to mám asi 15km, takže tady v regionu dělá ve Škodovce hodně lidí. Co se týče té kvality, zatím to vypadá jako "navrch huj uvnitř fuj" (nemyslím interiér). Údajně si Kvasinský šéfík honí bilanci před odchodem do důchodu, takže se jede "na rekord" vyrobených kusů = a to obvykle znamená svolávačky po roce dvou....
To je tvůj, teatrálně prezentovaný, soukromý názor - když u toho auta stojíš, vypadá mnohem líp než na fotkách a oceníš kvalitně zpracované detaily. Navíc skvěle provedený interiér a velice příjemný podvozek dělají ze Superbu černého koně třídy v celé Evropě.
Zatím ho dostalo Q5, 350Nm v rozsahu 3 tis. otáček, pořád mluvíme o skvěle lineárním motoru, a přitom o dvoulitrovém turbu. Jak to bude s golfem nebo passatem nevím, určitě by jim oběma slušel.
Jdu ke svému prodejci. Mám už od něho 4 auto a naprosto spokojen. Slevu dostanu aniž si o ní řeknu, auto mi v servisu umejou, vysajou utřou prach, už kvúli tomu bych neměnil ani dílera a ani značku. Občas je mi až líto že tam nemusím jezdit častěji.
Mě zas jeden prodejce Fiatu říkal, že nové Bravo je "přetáčivé" a tím myslel, že jeho motor můžu hodně točit >😁 Ale jinak byl slušný a ochotný, takže mu nechci úplně křivdit 😉
Za tyhle peníze u konkurence nic podobého člověk nekoupí. :yes: A u naprosté většiny konkurence člověk nic podobného nekoupí za žádné peníze :yes: :yes: :yes: Škodovka jede.
Jo, bude to nejspíš stávající 147kW verze, tu novou s upraveným sáním a valveliftem (155 kW) si asi VW pošetří pro své domácí značky. 😉
Většinou se na trh nový model nedává s úplnou motorovou nabídkou. Těžko co jiného než marketing mohlo zabránit tomu, aby měl SupII v nabídce ještě 2,0 TSI, klidně si vsadím na to, že tato motorizace bude "novinkou" v nabídce příštího modelového roku. 😉
Policie bude mít dobrý káry. Ani nechci vidět, jakou nabídku poslali do výběrovýho řízení. Na to ty dealeři ze Zlína nemůžou dosáhnout ani omylem. Jestli tohle auto půjde koupit bez daně, tak přehodnotim svoje priority.
Tak ono to není nic moc ani jinde, abychom tady koncernu nekřivdili.... Holt pro spoustu prodejců je to jen práce a auta je ani nějak zvlášť nebaví....
Mezi 160 a 260 koni je docela velká díra, chtělo by to umístit ještě něco mezi ně kolem 200 koníků.
Rozhodně, nezávisle na tom jestli se mi Sup líbí anebo ne, jde o velice kvalitní a po technické stránce povedené auto. A ten šestiválec? No napsal jsi to ve svém minulém příspěvku lépe, než bych to dokázal sám... 😉
Berme to chlapci asi takto: Sup II je momentálně vlajkovou lodí značky a v nejbližší době jí i zůstane. Jakožto top model, bylo potřeba zvolit i náležitou motorizaci. Vzhledem k uložení motoru a dalším ne zrovna malým nárůstům nákladů nebylo možné osadit osmiválec. Zbývala cesta šestiválce, kde se naskytl poměrně povedený 3,6, který v lehce silnější verzi už nějaký ten měsíc vrčí pod kapotou Passata R36. Asi každému z Vás je jasné, že zrovna tenhle drobeček nebude kasovním šlágrem, nicméně roli top-modelu splní bezezbytku. Pokud by mne někdy napadlo si kupovat tohle auto (což není pravděpodobné) bez většího váhání bych volil 1,8 TSI... 😉
On asi není takový problém něco takového vyrobit, jako spíš prodat. Ovšem o tom si u SII 3,6 můžeme povídat až tak za rok dva 😄
Nesmyslem, by se tato verze superbu dala nazvat, kdyby ji Škodovka nabízela za nějakých 1,1 a více milionu. S cenou pod milion je srovnatelná s vrcholnými motorizacemi mondea nebo laguny, jenže ty nemají šestiválec, dokonalou DSG ani to nejsou čtyřkolky. Takže ano, na Lagunu GT se pořadníky tvořit nebudou, ale Superb 3,6FSI má velkou šanci přilákat prakticky smýšlející zákazníky, kteří si koupí techniku srovnatelnou s nabídkou vyšší střední za cenu o půl mega nižší. Škodovka ukazuje, že přesah z jedné třídy do druhé, o který se dnes svými modely střední třídy snaží kdekdo, se nedělá jen nafouknutými rozměry, ale je nutno dodat i příslušný obsah. 😉
to bych si nebyl zase tak moc jistý, pitomost se podaří občas každému, jen u někoho se se holt víc prožívá, tedy jedinci to prožívají :-!
za prve je to atmosferickej motor 😉 a za druhy souhlasim s Iudexem a za treti i kdyz taky skodovku moc nemusim, tak zrovna ten superb je model za kterej bych se nestydel a v garazi by se mi libil 😄 ovsem ne v 2,0TDI
Aj ked si myslim ze tu 607 snad ani nemyslis vazne >😒] a Mondeo este nepredstavilo ST-cko, musim s Tebou len suhlasit. Tak pani na MV, nemate co riesit a nakupujte Skodovky!
Ano, technicky zvládne Passat ten istý motor so 40 PS naviac. Obavy by boli namieste, keby islo o predohrab, ale pri 4x4 nevidím problém.
Mozeme sa do Skodovky obúvat, nemusíme mat radi jej politiku ani dizajn (ja sám nie som nadsenec Skodovky), ale treba uznat, ze toto je dalsí znak toho, ze Skodovka patrí k tomu lepsiemu na trhu: 260 k 3,6-liter a 4x4 vo vyssej strednej nemá hocikto, fakticky len prémiový segment. Bezná konkurencia (607, Mondeo, C5) sa so svojimi 211 az 220 k nechytá.
a každopádne s tým nikto nebude jazdiť závody do vrchu... 😉 na diaľničné pochody je to dosť dobré. :yes:
Ty jsi konstruktér Škodovky? Já myslel, že to auto je postavený na podvozku, kterej tahal daleko silnější koně, nebo ne?
Trochu mi to pripomina 30.roky. Aj vtedy dosahovali auta rychlosti cez 200 km/h, ale ich podvozky nestihali zatacat 😄.
Uz som to tu raz napisal, ze Superb ma ovladatelnost katedraly, a davat 191 kW preplnovany motoro do auta, ktoreho rozmery presahuju akukolvek rozumne moznosti podvozku, je nezodpovedne.
Uz som to tu raz napisal, ze Superb ma ovladatelnost katedraly, a davat 191 kW preplnovany motoro do auta, ktoreho rozmery presahuju akukolvek rozumne moznosti podvozku, je nezodpovedne.
Hlavně nechoď k tomu našemu. Prodavač v bílý opraný košilce model "předrevoluční pingl" ani nevěděl, že něco takovýho Škodovka dělá. Cena je dobrá, doufám, že to bude i v kombajnu. Just do it!
No já bych do toho šel, mně se to moc líbí. Asi se zajdu zeptat ke svému dílerovi a když se dohodnem tak se potom podělím o své poznatky s váma. Myslím si že cena je víc jak příznivá 😄