Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Poprvé za volantem Škody Karoq. Víme, v čem je lepší než Ateca. Bude to stačit? (+video)

První kilometry za volantem Škody Karoq jsme absolvovali na Sicílii. Tamní silnice jsou horší než ty naše, auto dostalo kolikrát pořádně zabrat! Dokázal se s tím podvozek vyrovnat?
Zpět na článek
12. 10. 2017 09:10
Hyundai I30 N
Ceník Hyundai I30 N, kluci pišou jen o Škodovce.>:D

[odkaz]
Avatar - iudex
12. 10. 2017 10:03
Re: Hyundai I30 N
Presne tak, pri danom smiešnom príplatku by bolo hriechom nekúpiť Performance. Nejde len o vyšší výkon (aj keď +18 kW určite bude cítiť), ale najmä o ten samosvor, lepšie brzdy (345mm vpredu a 315mm vzadu sú parádne taniere, pre porovnanie výkonnejšia Cupra má "len" 340/310mm) či aktívny výfuk. A tiež je na pochvalu, že výbava je úplne komplet, od full LED po vyhrievané sedadlá, priplatiť nie je čo, fakticky len farbu (a aj tá špeciálna promo modrá na rozdiel od konkurencie nestojí mailand).
Skrátka cena na pochvalu. :yes:
12. 10. 2017 09:58
Re: potencial 1.5tsi
ty kokso, že typické druhé auto na krátke vzdialenosti, tak sme to nemecko konečne predbehli >:D
12. 10. 2017 09:52
Re: Hyundai I30 N
Zvláště ve verzi Performance, ten příplatek (za +25 koní, lepší brzdy, diferenciál, variabilní odfuk, výztuhu, lepší pneu) je tak malý, že snad ani se standardem nepočítají >:D
12. 10. 2017 09:31
Jiné testy
Je zajímavé, že v jiných testech se objevují i negativní poznatky typu nepřesného řazení u šestikvaltu nebo horšího a nekomfortního chování podvozku na špatných silnicích. Případně nepohodlných Varioflex sedaček.
Jen tady samé klady a pozitiva...
Avatar - vosicky.senior
12. 10. 2017 14:49
Re: Hyundai I30 N
Karoq jezdí a slouží. A slouží líp než ten soused z Koreje, kde to v minulosti trochu přešvihli, abych tak řekl, s tou asocializací.
12. 10. 2017 12:54
S rezervou...
...když si uvědomím, kolikrát tu stávající redakce bezostyšně lhala o tichém a komfortním podvozku Octavie, jak takně mlčela u bouchající zadní nápravě s multilinkem u Supu nebo Passatu, jak postupně a potupně tato fakta uváděla při modernizacích...tak s rezervou.
ACZ si svými bezuzdnými výmysly vypracovala renomé nedůvěryhodného periodika, minimálně u některých značek a běžných nebo srovnávacích testů.

Neumím si představit, jak pologazík s vlečkou a velkými koly bez adaptivních tlumičů zdolává komfortně rozdrbané sicilské okresky.

Tohle, stejně jako ostatní věci si rád posoudím za pár dní v Beskydech, kde mě mile překvapil Kaďák.

Btw: zeptám se na ta standardní sedadla, pokud je toto ve verzi "cena od", pak tleskám.
Avatar - iudex
12. 10. 2017 10:05
Re: potencial 1.5tsi
Tiež pozerám, ako sa máme dobre, keď auto za 30t eur je iba druhým v rodine. >:D
Avatar - iudex
12. 10. 2017 09:49
Re: potencial 1.5tsi
Súhlasím, že toto bude skôr rodinné auto než firemné. Nesúhlasím ale s hodnotením ako 2. auta do rodiny na krátke vzdialenosti, furt je to SUV blízke nižšej strednej, teda Golfu či Octavii, ergo skôr prvé autá v rodine a teda aj na rodinné účely a dlhšie cestovanie. Čo však nevylučuje benzín, naopak pri danom aute by som sa určite nebál spotreby ani tej 1,5ky, čo považujem za najlepšiu voľbu do Karotky.
Avatar - wladyk
12. 10. 2017 14:20
"Víme v čem je lepší......."
Taky vím. V designu to rozhodně není. Jo a přes půl mega za tři válce to je taky terno!
Avatar - fOE
12. 10. 2017 10:20
Re: Hyundai I30 N
Podepisuju. Tohle je naceneno velice rozumne, az se mi dere do ust ze je to ted mezi HH nejvyhodnejsi nabidka, berouc v potaz vybavu a vykon vs. cena. Ted jen aby to jezdilo steje dobre jak pusobi pohled do ceniku.

Btw. u hyundai jsem nikdy nic nepoptaval, ale cca jak se pohybuji slevy na korejske vozy mimo akcni cenik? Je to jen "nic, max par procent" nebo se da dostat i nejak rozumne, treba k 10% z ceniku dolu?
Avatar - Joky
12. 10. 2017 10:05
Re: Hyundai I30 N
blíží se propouštění ve škodovce, tak tady ta emisolevácké redakční hnízdo má oprávněný strach o svoje teplé místečko....

Tak se musí psát jen o Škodovce....popřípadě o
Ksindlwágenu....
Avatar - Jaros71
12. 10. 2017 11:29
Re: Hyundai I30 N
Rozhodně se na Slovensku i v ČR vyplatí koupit sesterskou KIA !
Většinou je za lepší peníze , má hezčí design a nemá stupidní reklamy.. ;-)
Avatar - Sumi2000
12. 10. 2017 17:23
Re: karoq - ateca
Designem se mi líbí víc Ateca..uvidíme co interier Škodovky. :-)
12. 10. 2017 12:34
Re: Rozdílné postřehy
Kam chodíte na ty důchodce?
12. 10. 2017 09:32
Rozdílné postřehy
V testu na novinky.cz píšou o Karoqu, že je "nekomfortní" a tvrdý.

Vy tady naopak píšete, že je měkký a pohodlný.Přitom v obou případech máte stejný rozměr kol, tedy 18".

Takže ve finále co? Je ta plečka aspoň opravdu komfortní?
Avatar - rokyta.p
12. 10. 2017 12:33
Škodovka jede
Škodovka opravdu jede, s 1.5TSI je to docela krasavec :yes: :-! .... bude prosim i test Kodiaq versus Karoq?
Avatar - iudex
12. 10. 2017 10:38
Re: Expertní tým?
Jj, 30 kíl na sedadle spolujazdca je niečo úplne iné ako 30 kíl rovno nad prednou nápravou.
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 10:04
Re: Rozdílné postřehy
No, Žemličkova 2,0TDI byla 4x4 - tzn. multilink. 1,5TSI má torzku - tím spíš nevěřím, že 1,5TSI bouchala míň.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 09:39
Re: Rozdílné postřehy
Potvrzuju = je tam jen diskomfort, hlučný a nekomfortní a že v rychlejšim tempu ztrácí jistotu = určitě zkoušeli stejný auto? :-)
Avatar - Jaros71
12. 10. 2017 11:39
Re: Rozdílné postřehy
1.5 TSI 4*4 BUDE MÍT MULTILINK A MÁŠ PO PROBLÉMU.. :-)

Jinak si myslím , že 1.0 TSI je na tohle auto zcela nevyhovující motůrek.. :no:
Zajímal by mne test se 4 dospělými chlapy..asi to pak vůbec nepojede , nedejbože , že by byl kufr plný zavazadel.. >:-[]

2.0 TDI je volba pro někoho , kdo často jezdí i dálnici.
Avatar - removed
12. 10. 2017 10:33
Re: Expertní tým?
Jestli nepoznáš 30 kg+ na přední nápravě, tak ani nelez za volant roháči. Nerejpu, to myslím vážně.
12. 10. 2017 09:40
Re: Hyundai I30 N
Mno, tak to je velmi dobrá cena :yes:
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 11:37
Oficiální foto
neskutečné, jak dokáže Škoda-Auto zcela čistým autem bez smítku prachu projet písčitým terénem... Kola jsou špinavá, ale lak netknutý... Co to je za lak? Ten chci taky >:D >:D >:-[]
Avatar - Jaros71
12. 10. 2017 11:33
Re: Prvá nezrovnalosť
Ambition s 6,5" displejem je ideální nejen ve Škodovce.. :yes:
Má i tlačítka po stranách místo debilního dotyku..
Je levnější , a navigaci spousta lidí řeší Garminem za 4 tis. s bezplatou doživotní aktualizací zdarma!
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 10:30
Expertní tým?
Jestli je rozdíl v hmotnosti 1.0 TSI a 1.5 TSI na přední nápravě někde kolem 30 kg a autor tohle opravdu cítí a pozná na řízení, tak opravdu gratuluji a Stig je hadra >:-[] 8-s 8-s

Stejně tak autor píše o "skoro základní verzi" a světe div se, ve fotogalerii vidím opět našlapanou výbavu... Že by opět embargo na focení hůře vybavených verzí?
Avatar - JDM
12. 10. 2017 09:11
Re: Hyundai I30 N
Jo taky mě nezajímá tahle obluda ale eMko eee teda eNko od hyudaie
12. 10. 2017 13:28
Re: Prvá nezrovnalosť
Právě proto se bojím, jak bude základní verze vypadat.
Avatar - Hittman
12. 10. 2017 12:29
Jsem
zvědavý na výdrž suchých spojek...
12. 10. 2017 12:03
Re: Díky za reakci na dotaz
a povedal si jej že to nie je automat?
Avatar - iudex
12. 10. 2017 10:10
Re: potencial 1.5tsi
Nechcem sa s Tebou hádať, Ty žiješ v DE, ja nie, ale z nášho východoeurópskeho chudobinca tiež občas vystrčím nos a ani v tých veľkých západoeurópskych mestách nevídavam zrovna samé SUV (naopak je ich tam výrazne menej, ako u nás), drvivá väčšina sú tam kompakty segmentu B a C. Samozrejme pre tých, ktorí ako rodinné auto majú Q7, je Karoq malé auto do mesta, ale táto skupina ľudí je stále silne menšinová (hoci v centre Prahy či Bratislavy sa to môže javiť inak).
12. 10. 2017 10:01
Re: Díky za reakci na dotaz
Videl jsem kufr Atecy a Karoq bude na tom stejne. Rozhodne se neda prirovant ke Golfu, to ani vzdalene.Ty fotky jsou matouci.
Avatar - fOE
12. 10. 2017 10:01
Re: potencial 1.5tsi
Ja souhlasim s obema, jde jen o to optikou ktereho trhu se na to clovek bude divat. Na vychodoevropskych trzich (SVK, CZ...) to bude jasne prvni a dost mozna i jedine auto v rodine. Na zapadnich trzich by to ale precijen mohlo byt i "jen" druhym autem v rodinne garazi. Tam bych si tipnul jedine vs. druhe na 50:50.
Avatar - iudex
12. 10. 2017 09:56
Re: Díky za reakci na dotaz
Jj, ako idú SUV mimo mňa, tak BY som Karoq uprednostnil pred Kodiakom. Karoq je dizajnovo a proporčne vyváženejší, ako predsalen natiahnutý Kodiaq, tiež 7 miestne auto je zbytočné a priestorovo sa javí Karoq ako postačujúci, naviac do tejto karosérie je benzín jednoznačnou voľbou (pri väčšom Kodiaqu by som už predsalen zvažoval naftu, spotreby benzínového dvojlitra by som sa vo veľkom SUV trochu bál). Komfort je pre túto kategóriu dôležitejší parameter, ako športové jazdné vlastnosti, takže by vyhral pred súrodencom Atecou. Jediná výhrada sa mi zatiaľ javí jednak torzka vzadu pre benzín, kde aj inak nadšený Honzo priznáva hlučnosť a tiež ten kufor od pohľadu nevyzerá na udávané čísla, pôsobí ako o trochu väčší kufor Golfu, čo nie je úplne rodinná veľkosť.
Avatar - speedfred
12. 10. 2017 09:32
Re: Komfort
ACZ dostáva asi iné chlebíčky ako ostatný
Avatar - iudex
12. 10. 2017 09:10
Prvá nezrovnalosť
Honzo vo videu tvrdí, že ide v základnej výbve Ambition, čo je v interiéri vraj poznať iba podľa 8" obrazovky infotainmentu. Neviem ako v Čechách, ale u nás má Ambition iba 6,5" displej a 8" je až vo vyššej výbave Style!
Honzo, ako to teda je?
Avatar - twistedTSD
12. 10. 2017 17:06
Re: "Víme v čem je lepší......."
Auto, které shnije, trvanlivé není. Jen pro pořádek v těch pojmech. :-)
Avatar - M1chal
12. 10. 2017 16:39
karoq - ateca
Dvě stejné auta, ale Škoda musí být zas lepší >:D
12. 10. 2017 15:20
Re: "Víme v čem je lepší......."
Myslis Mazdu s povetsi reznoucich kousku? Ne dekuji nechci, az zacnou delat pozink.
12. 10. 2017 14:01
Re: Kdy Škoda odstraní
Zejtra odpoledne.
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 13:27
Re: S rezervou...
ano, Tipo má výborné sedadla už v základu. Jaké jsou základní v Karoqu nevím. Nicméně základní v Rapidu bída, základní v Octavii bída.
12. 10. 2017 13:13
Re: Skvělé auto...
Myslím, že antireklamu Karotce už udělala redakce. 1,0 a 1,5 TSI jsou nové motory a evidentně nikdo z nás s tím nemá tolik zkušeností, aby to napsal. Pokud neřeším hospodské řeči, tak nevím o žádné porouchané min posledních 5 let.

To auto bude víc než jen dobré, mnohem lepší než aby si zasluhovalo redakční pochlebování a psaní nesmyslů.

Pokud zjistím, že na 18" jezdí karotka na rozbitých cestách komfortně, litr s tím cvičí a auto je tiché, pak se v blogu veřejně omluvím. Ale nedovolil bych si to takto paušálně odstřelit.
Kdy Škoda odstraní
ten zrůdný hmyzí ksicht se čtyřmi světlomety? 8-s
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 13:05
Re: S rezervou...
"Specialitou zkoušeného exempláře s motorem 1.0 TSI byl fakt, že šlo v jádru skutečně o auto za „cenu od“. Na rozdíl o běžných testovacích kousků, které se nám dostávají do rukou a jsou napěchované výbavou až po strop, se totiž jednalo o verzi Ambition za zmíněnou cenu 529.900 Kč. A přiznám se, že jsem to na první pohled ani nepoznal.
Krásná sedadla s výrazným bočním vedením a na pohled integrovanou hlavovou opěrkou (ve skutečnosti ji lze ve velkém rozsahu výškově nastavovat) bych si klidně představil v Octavii RS, látkové čalounění je příjemné na dotek."

O příplatkových sedadlech v textu ani slovo.. ;-)
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 12:50
Světlá výška?
V tabulce 183, v textu 172/176 ... Máme si vybrat?
12. 10. 2017 12:41
Re: Expertní tým?
Pozri, keď testujú SUVká tak tvrdia tí testéri, že vôbec nie je cítiť že sedia v SUV!!! no a to sú tie autá o 10cm vyššie a asi o 400kg ťažšie ako ich kolega cestný... tak tých 30kg ak sa nejedná o prejazd OuRouge by malo byť asi úplne jedno...
Avatar - JDM
12. 10. 2017 11:49
Re: Hyundai I30 N
Má dokonce vychytavku při vystupování se sedačka posune dozadu aby se ti líp vystoupilo a při nasednuti se zase vrátí zpátky. :-)
Avatar - JDM
12. 10. 2017 11:47
Re: Hyundai I30 N
Na youtube je spousta videí. Mluví o něm jako o největším překvapení tohohle roku a staví ho na rovinu k meganu rs :-) vypadá to na fakt dobrej HH.
Avatar - Jaros71
12. 10. 2017 11:41
Re: Rozdílné postřehy
Taky 18' kola jsou na tuto třídu naprd..
Ideální budou 17'..i vzhledm k ceně pneumatik.
Předpokládám základ na 16'
Pak to drncat nebude.
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 11:35
Re: Expertní tým?
hele, o tom, jak 30 kg je v řízení cítit si nechám povídat pohádky před spaním >:-[] ;-)
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 11:10
Re: Komfort
Hm, teď jsem zhlídl meziplyn H.Koubka , jel taky s 1,5TSI a taky velmi chválil komfort (a nejen komfort). Tak jsem Honzovi možná vážně ukřivdil.
12. 10. 2017 12:57
Re: Hyundai I30 N
Upřímně, když si vezmu co se člověk dozví v automotive o výběru materiálů, mrzké kvalitě a nesmyslných cenových požadavcích Nošovického producenta, tak bych v sobě nenašel odvahu kupovat právě tam ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 12:16
Re: Díky za reakci na dotaz
Sofistikovanější uložení náprav je základ auta = jestli bude multilink s 1,5 = je to asi ideální verze karotky
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 11:34
Re: Expertní tým?
bohužel nižší výbava jen pár fotek, celistvě je nafocená opět jen Style + příplatky ;-\
Avatar - R32
12. 10. 2017 11:08
Re: Hyundai I30 N
Neviem akú má filozofiu v CZ váš pošahaný importér (dementné reklamy) no ja mám v poradí tretí Huyndai a tu na Slovensku sa vieš dostať k zľavám od 7 do 20% ak si už nejaký Hyundai mal alebo ak berieš auto na firmu a máš vo firme aspoň dve autá (aj inej značky). Tie zľavy sú samozrejme rôzne, podľa toho o aký model sa jedná... Mňa si týmto celkom slušne namotali pretože ak beriem do úvahy ceny aké dostávam, záruku, bezproblémový servis, riešenie záručných reklamácii, výbavu za danú cenu, úroveň a spracovanie áut nemám dôvod poškuľovať po konkurencii.. ;-)
Avatar - R32
12. 10. 2017 11:58
Re: Hyundai I30 N
Na Slovensku sú reklamy úplne v pohode, žiadna hanlivá kampaň, reklamy ako na každú inú značku.
Avatar - R32
12. 10. 2017 11:57
Re: Hyundai I30 N
Dizajn je subjektívny, reklamami sa rozhodne neriadim, takže pri mojom rozhodovaní nemajú vplyv. KIA pre mňa za lepšie peniaze rozhodne nieje nakoľko oni majú inú politiku ohľadne fleetových zliav, skrátka tam kde sa dostanem so zľavami v Hyundai sa KIA ani nepriblíži. A asi najpodstatnejší parameter je pre mňa záruka ktorá je pri H neobmedzená nábehom km. Nakoľko jazdím cca 70.000km ročne by mi pri Kii záruka (na hancie ústroje) padla po dvoch rokoch... Skrátka u mňa pri nákupe (mením cca po 2-3 rokoch) vyhrávajú fakty nie emócie či sympatie. ;-)
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 10:43
Re: Expertní tým?
to máš samozřejmě pravdu. Ale s touto logikou poznáš i rozdíl po nasazení registrační značky, neboť čím víc nad/před osou přední nápravy, tím menší hmotnost stačí k rozdílu, že...

Nepochybuji o konstrukčních odlišnostech 1.0 TSI a 1.5 TSI, jen tvrdím že rozdíl v hmotnosti tohoto rázu nehraje roli, kterou by běžný řidič pocítil.
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 10:27
Re: Na toto bude stačiť penzia českého dôchodcu?
Přeplácaný generačně starý Leon? Tys byl vždycky hlavně dobrej komik! >:D :yes:
12. 10. 2017 23:35
Sorry, ale...
...i kdyby ty auta od skody sraly *, tak vy je budete jen a jen chvalit a budou vyhravat vsechny vase testy...trapnost, marnost, atd...tak jak se Hyundai ztrapnuje reklamou v CR a odrazuje lidi, tak vy jste mi znechutili Skodu v CR. Radeji se podivam na test Skodovek jinde, napr. u Slovaku, ti aspon nejsou tak zaujati.
12. 10. 2017 19:29
Re: Díky za reakci na dotaz
Z pohledu uživatele je to však stejná otrava, pokud nemáš možnost si prostě vzít z flotily jiný kus. A pokud ten problém není kusová záležitost... U operáku samozřejmě odpadají starosti s prodejem "citrónu," jak by řekli Američané.
12. 10. 2017 18:08
Re: Expertní tým?
Je mi lito, ale samozrejme ze poznas 30kg navic nad napravou. Duvodu je hned nekolik - predevsim vyssi teziste, rozlozeni hmotnosti predek-zadek, ale i zatizeni napravy a to, jak se s tim popere geometrie / siletbloky / elastokinetika (nebo jak se tomu rika). A bude toho vic.
30kg nad napravou neni zanedbatelnych.

Mimochodem tady kluci resi, ze benzin (predokolka) a diesel (4x4) se podle recenzentu chovaji jinak - a klidne to tak muze byt.
Diesel je tezky a bude mit vpredu jine nastaveni, skodovka obecne dela diesely tvrdsi. Vzadu je potom uplne jina naprava, ktera je navic pohanena. U 4x4 se da ocekavat trochu tvrdsiho zachazeni, ostatne myslim i svetla vyska je o par mm vyssi, takze to jsou dva kompletne jiny podvozky a o dost jiny rozlozeni hmotnosti predek/zadek i teziste je jinde...
12. 10. 2017 15:45
Re: Hyundai I30 N
Takhle se diskutuje v Hyundaii? ;-)
12. 10. 2017 13:38
Re: Skvělé auto...
Manželce na autě před rokem skončila záruka, podle všeho bych měl prodat...ale...

Auta jen díky své složitosti přichází postupně o blbuvzdornost, tak jako telefony apod. Tudíž je větší šance, že ten, kdo s nimi jako blb zachází, musí počítat že jako blb bude i platit.
Avatar - fOE
12. 10. 2017 13:15
Re: S rezervou...
Nevaze se na to nejaka zaludnost, jako sport sedadla jen za 6,5 ale k tomu musis vzit tu vario zadni lavici za osmicku? Alespon tak to maj s alcantarou. Clovek vidi alcantaru za pul darma a rika si super, pak klikne a zjisti ze musi jeste to a to a najednou je z vyhodnosti pulka pryc. 8-s
12. 10. 2017 13:03
Re: S rezervou...
Ale na konfigurátoru i když tam není dobrý pohled vypadají stejně...myslím ta nepříplatková.
12. 10. 2017 12:45
Re: Rozdílné postřehy
Ono to spíše vyznělo, že důchodcům by to mělo stačit. Ten motor. To SUV pro ně je jasný.
Avatar - removed
12. 10. 2017 12:08
Re: Díky za reakci na dotaz
multilink je lepší v jakémkoliv (běžném) autě - ovšem musí být dobře navržen a naladěn.
Dívám se na to optikou běžného vozu. Nepředpokládám, že by s Karotkou někdo absolvoval primárně venkovský Dakar.
Avatar - fOE
12. 10. 2017 11:10
Re: Díky za reakci na dotaz
Zene sviti u 1,2tce nejakych 9L, co by delal kamarat tam? >:D
Avatar - iudex
12. 10. 2017 10:35
Re: potencial 1.5tsi
Áno, s týmto už plne súhlasím.
Avatar - fOE
12. 10. 2017 10:24
Re: potencial 1.5tsi
To ani nechci tvrdit, ze by na to snad dosahla vetsina lidi v DE nebo podobne urcite neni realita. I v DE je nakup noveho auta vec co si prumerny nemec velice peclive rozmysli a furt velka cast populace na nove auto vubec nedosahne (nebo nejevi snahu o nakup). V tomhle je situace v CR a DE velice podobna. Rozdil je ten ze kdyz si srovnam ty co se "maji lip" v CR, tak mi vyjde Karoq jako prvni auto a pro manzelku treba ojeta fabie. Kdyz na stejnou skupinu kouknu nemeckou optiku tak vidim spis superb jako hlavni rodine auto a Karoq (treba jako jahreswagen) pro manzelku. Rozdil neni obrovsky, jak se to obcas u nas prezentuje, ale o tu jednu tridu bych rekl ze jo. Proto myslim ze Karoq (nova nizsi stredni) bude v CR jako druhe auto v minumu pripadu, v DE to bude jev castejsi.
Avatar - speedfred
12. 10. 2017 10:14
Re: Díky za reakci na dotaz
tak Karotku poladia možno tiež za 3 roky,sú to predsa rozdielne autá.
Takže ? Počkať.
Avatar - iudex
12. 10. 2017 10:14
Re: Díky za reakci na dotaz
Jj, vidím to podobne.
12. 10. 2017 10:13
Re: Díky za reakci na dotaz
schválne som pozrel fotky kufra a je veľkorysý, určite väčší ako golf, čo tam ľudia vozíte? A s možnosťou sklopenia sedadla pri väčších predmetoch úplne v poho. Samozrejme pokiaľ má niekto špecifický životný štýl a la ozy kombo, tak jasné, ale 80 % to musí s prehľadom stačiť.
12. 10. 2017 09:43
Re: Rozdílné postřehy
Jen jsem to tak nějak shrnul viz. text z novinky.cz :

"Na rozbitých silnicích překvapivě nekomfortní. Po sérii hladkých cest najednou nastoupí výraznější nerovnosti nebo příčné spáry a zde Karoq na osmnáctipalcových kolech při rychlejším jízdním tempu ztrácí jistotu.

Netušíme, zda to platí pro všechny motorizace, těžké dvoulitrové TDI ale na těchto úsecích přinášelo při svižnější jízdě citelné rázy a sem tam i bouchnutí. V těchto úsecích byl vůz hlučnější i od kol, na hladkých silnicích nic takového nezaznamenáte."

Ano, možná to je nultá serie a možná to vylepší DCC, tak uvidíme v dalších testech.
Avatar - Sumi2000
12. 10. 2017 17:21
Re: Díky za reakci na dotaz
Jednoznačně by vysoké SUV mělo být s multilinkem !
Traverza vzadu je dobrá možná do levné Dacie.
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 15:23
Re: "Víme v čem je lepší......."
Ne, myslím Toyotu nebo Hondu. A co se Mazdy týká - je to k diskusi, jestli je lepší spolehlivé a trvanlivé auto, které shnije, nebo nespolehlivé a netrvanlivé, které neshnije.
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 13:34
Re: Skvělé auto...
podívej, zcela prokazatelně můžu napsat, že ve svém okolí vidím trend čím výrobně mladší bazarový vůz, tím větší problémy. Samozřejmě bavím se o těch "po záruce"... Ano, dnešní auta jsou stavěná na záruční dobu, poté nazdar.
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 13:20
Re: S rezervou...
Ne ne, sport. sedadla koupíš bez ničeho, za 6,5t.
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 13:15
Re: S rezervou...
Člověče máš recht, fakt to tak vypadá.
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 13:02
Re: Expertní tým?
...a tenhle kecálek pozná rozdíl +30kg ... ?!?
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 13:00
Re: S rezervou...
To jsou příplatková sportovní sedadla.
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 12:52
Re: Jsem
výdrž bude slovy škodofkáře úplně v pořádku. U škody totiž platí, že "vše je jen běžný spotřební díl" >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 12:51
Re: Expertní tým?
Nojo někdo toho nakecá = podívej se co tu píše v tomhle textu Honza o R3 1.0 a tohle je citát o stejnym motoru: Přes zmiňované snahy o potlačení tříválcového projevu se motor ozývá hlasitěji a počet válců se nezapře ani při jízdě. Nejvíce se ozvývá v nízkých otáčkách pod zátěží dke litr trochu duní. V nižších otáčkách je znát větší prodleva

Prostě sou lidi co napíšou cokoli ;-)
Avatar - removed
12. 10. 2017 12:50
Re: Expertní tým?
Já si nejsem jistý, Roháči, zda se mám s tebou pouštět do rozsáhlejší argumentační debaty. Domníám se totiž, že jsem ve výhodě v tom, že když teď zvednu zadek od PC, dělí mne od třech různých Octávií (od kterých mám v šuplíku klíče) s různými motorizacemi pouze seběhnutí jedno patra po schodech. Jedna z Octávií má 1.4 CNG, jedna má 1.2 TSI a jedna 2.0 TDI. Čili otázka zní: máš podobnou možnost bezprostředně přesedat do jednoho modelu s různými motorizacemi?
Druhá má nejistota začít s tebou jakoukoliv debatu spočívá v tom, že pokud ty se rozhodneš, že zeměkoule je dutozem, tak ti to nevyvrátí ani Einstein. Nevzpomínám si totiž, že bys někdy ve tvé diskusní historii připustil, že se mýlíš. A, bez urážky, já mám raději lidi s dostatkem sebereflexe, neboť s těmi se lze shodnout i na neshodě.
Tvůj úlet v komentu je do očí bijící už jen v tom, že o člověku (a teď je jedno, jestli je to H. Mička nebo třeba R. Hammond), který nedělá nic jiného než že porovnává auta prohlásíš, že nepozná rozdíl v hmotnosti motoru u jednoho a toho samého modelu automobilu.
čili z výše uvedených důvodů se s tebou do nějaké argumentační debaty pouštět nebudu. Sorry.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 12:46
Re: Expertní tým?
Zrovna tohle neni moc o myšlení :-)
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 11:42
Re: Expertní tým?
přesně tak, +30 kg je rozdíl v zatížení na přední nápravě v jednotkách %, což zcela pochybuji že někdo skutečně při běžné jízdě rozezná. Tedy samozřejmě vyjma expertního týmu ACZ a místních diskusních elévů >:-[]
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 11:38
Re: Příjemné starosti
proto úvodní omezená nabídka jako vždy. Nemají důvod nabízet více, když nestihnou vyrobit ani tohle...
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 10:46
Re: Expertní tým?
Hele, zní to logicky - to s tou výbavou. Ale jen do doby, než si přečteš celý test a zjistíš, že kromě "základního litru" jezdil i s 1,5TSI, a tam o výbavě nepíše nic. Divil bych se sakra hodně, kdyby to nebyla Style. Ve fotogalerii vidím obě auta - i levnější navi, i dražší.I látkové sesle, i kožené. Embargo asi nebylo.
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 10:11
Re: Rozdílné postřehy
Já bych u tohoto auta dal určitě přednost benzínu, ale že torzka na témže autě tlumí rány líp, než multilink - tomu moc nevěřím. Navíc zátěž těžkého 2,0TDI je na přední nápravě, bouchá zadek.
12. 10. 2017 10:08
Re: potencial 1.5tsi
to urcite nebude, ale zalezi kde bydlis.
ja se po prestehovani bez aspoň jedny ctyrkolky neobejdu a jestliže denne jezdime nezavisle ja i manželka, nejlepší mit obe auta ctyrkolky.

SUV jako firemni auto pro caste cestovani mi neprijde moc rozumny
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 10:07
Re: potencial 1.5tsi
Nějakejch 75% firemních = to je u nás zhruba číslo u všech novejch prodanejch aut = celkově :-)
Avatar - removed
12. 10. 2017 09:47
Díky za reakci na dotaz
...neb slušnost káže poděkovat, díky za reakci na dotaz k hlučnosti. Pro mne důležité info, protože jestli mi něco na některých současných autech vadí, tak hluk od podběhů (a teda ještě víc umělé přizvučení). Předpokládám, že takové to TSI tikání tam od motoru přece jen je, ale to už je oproti všem těm TDI spíše balzám.
Pokud do rychlostí kolem 140 km/h nic kolem karoserie nesviští, je to malá, ale důležitá výhra.
Možná bych dodal, že oproti Atece přece jen i interiér vypadá robustněji (výplně dveří apod. jsou pocitově širší a lépe řešené, sedáky jsou fakt sedáky).
Karotce se bezesporu bude dařit...
Působí na mne o tisíc procent vyváženěji, než Kodiaq. A pochopím lidi, kteří ji dají přednost před Kodiaquem i za cenu menšího zavazadlového prostoru.
Avatar - iudex
12. 10. 2017 09:45
Re: Komfort
Aj Angličania píšu o slušnom komforte, lepšom ako v Atece.
Autocar:
This is a car that majors on comfort, refinement and convenience. With lots of wheel travel and plush suspension, along with meaty tyre sidewalls, the Karoq rides very well indeed. It’s settled, calm and composed even on reasonably broken Tarmac.
Autoexpress:
on first impressions the Skoda does feel more compliant than the Ateca without losing too much in terms of agility.
Whatcar:
Should the road get bumpy, you’ll find the Karoq is a bit more forgiving than the Ateca. Softer springs lead to imperfections being smoothed out more effectively, even on 18in wheels.
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 09:44
Re: Rozdílné postřehy
Fakt je,ze zemlicka jel naftu, micka benzin.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 09:35
Re: Rozdílné postřehy
Asi hodně záleží = na autorovi >:-[]
Avatar - Emel
12. 10. 2017 09:31
Re: potencial 1.5tsi
Podle mě rozhodně je rozumný, že dali přednost 4x4 naftě před benzínem, pokud bych předpokládal podíl paliv jako u Octavie... tak je to úplně jasný.

To o DSG je nějaké popletené, 1.5TSI 4x4 DSG bylo avizované už dávno, tam podle mě pochybnosti nejsou, naopak totéž s MT zatím potvrzeno nebylo, byť Ateca odpovídající varianty má.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 09:10
Nebylo to už moc?
Myslim ta chvála na [odkaz] s turbem = do vozu tvaru SUV? ;-\
Avatar - Joky
12. 10. 2017 15:59
Re: Hyundai I30 N
přesně takhle ...můžeš nastoupit !

osobně se tě ujmu a předvedu ti demokracii..
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 15:08
Re: "Víme v čem je lepší......."
3válce za 0,5 se bohužel začíná blížit standardu >:-[] 8-s

vzhled ... zcela individuální. Za mě naživo jsem zatím neviděl, ale z prvních reálných foto/video můžu prohlásit, že se mě opět velmi líbí a stejně jako FL O3 se mi trefil do vkusu.

Pravdou ale je, že za tyhle peníze bych volil mezi SUV vyspělejší japonce.
12. 10. 2017 13:37
Re: Hyundai I30 N
Kia má aspoň pre mňa dosť stupídne vykladané výbavy a pri pozeraní cenníkov končí horšie.
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 13:22
Re: S rezervou...
Viz poslední příspěvek Skyactiva. Škoda mluvit. Je chybou škody, že nabízí za mírný příplatek i lepší sesle, když TIPO má skvělé anatomy už v základu, viď.
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 12:59
Re: Expertní tým?
hele, chybu klidně uznám, mýlit se je lidské.

Tvůj případ CNG má specifické rozložení hmotnosti + víceprvek, rozdíl v hmotnosti 1.2 TSI vs.2.0 TDI rozhodně nebude 30 kg...

Navíc kdyby sis přečetl co jsem napsal, tak píšu že rozdíl +30kg při běžné jízdě nerozeznáš. Nicméně je klidně možné, že vozy mají jiné konstrukční řešení/naladění některých podvozkových částí, což samozřejmě může mít dopad na pocit z řízení.

Pokud tedy napíše, že 1,5 TSI jezdí jinak než 1,0 TSI, mohu a nemusím tomu věřit. Pokud ale tento rozdíl přičte pouze k důsledku v rozdílu v hmotnosti, tak tvrdím že to je nesmysl.
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 12:41
Re: Rozdílné postřehy
V kauflandu je mají po 60,- za kilo. ;-)

Jinak - a co jako? Pokud nebudu koukat na cenu (zdaleka ne pro každého dostupnou), pak se mi to jeví jako ideál. Lepší nastupování a hlavně vystupování ve vyšším věku asi ocení většina. Nechtěl jsem říct, že si Karoqa poběží koupit každý důchodce, ale že pro základ 1,0TSI můžou být dobrá cílovka.
12. 10. 2017 11:36
Re: Expertní tým?
a co potom taky 100kg spolujazdec - to do zatacky radsej cuvat (sorry jako, ale stavim sa, ze vacsina vodicov ten rozdiel nespozna a aj ti co ho spoznaju, keby nevedeli ze tam nejaky rozdiel je, tak ho polka z nich nespoznaju)
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 10:08
Re: Rozdílné postřehy
No Honza nejspíš neni úplně objektivní ;-)

Ale zdá se že by u tohohle auta benzín moh bejt možná i výrazně lepší volbou než nafta
12. 10. 2017 09:21
potencial 1.5tsi
když koukam na parametry 1.0tsi a prepoctu na objem 1.5, tak mi vychazi 127kW a 300Nm, tedy stavajici 1.5tsi je z tohodle pohledu dost priskrcena.

nadejna zprava, ze o ještě není rozhodnuto, ze 1.5tsi 4x4 bude jen s DSG, tedy stale nadeje, ze bude i s manuálem.
podle me není rozumny, ze u tohodle auta dali ve ctyrkolce terminove prednost nafte před benzinem
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 13:09
Skvělé auto...
... v dnešní automobilové mizérii spotřebních pleček. DSG po 150 tis. km na odpis stejně jako motor.. máme se na co těšit, tohle budou opravdové bazarové sebevraždy :-!
Avatar - Emel
12. 10. 2017 10:38
Re: Na toto bude stačiť penzia českého dôchodcu?
Jo, a vyrábí ho propuštění dělníci ze Španělska v Kvasinách tak, že nakupují Leony v akci a rozebírají je vzadu na parkovišti.
Avatar - Auto CZ
12. 10. 2017 10:35
Re: Na toto bude stačiť penzia českého dôchodcu?
ale veď to nie je model embéčky, ale seat, a seat to auto podrátoval z 6 ročného leonu.
12. 10. 2017 09:37
Re: potencial 1.5tsi
ja to beru tak, ze tohle auto nebude typicky firemni auto, narozdil od oct.
a u soukrome klientely prevazuje podíl benzinu nad naftou a tohle bude spis typicky druhy auto do rodiny pro jezdeni na kratke vzdalenosti, kam se nafta nehodi.
u DSG 4x4 pochybnosti nejsou, ale bylo to prezentovany tak, ze manual 4x4 nebude, nebo jsem to tak pochopil.
Avatar - Jaros71
12. 10. 2017 11:43
Re: Díky za reakci na dotaz
Multilink je zvláště při plném naložení auta v zatáčkách mnohem stabilnější.
Torzka je na prd..možná v malém autě do města akceptovatelná , v SUV ne.
Avatar - Auto CZ
12. 10. 2017 10:20
Na toto bude stačiť penzia českého dôchodcu?
zaujímalo by ma, koľko českých penzistov (kauflandoví igeliťáci) už objednalo tento preplácaný generačne starý Leon? Opäť sa budú chváliť marketingoví glosátori značky v televízii, že už za prvních pár tejdnu mají 9500 vobjednávek? :-! 8-s
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 11:47
Re: Hyundai I30 N
A on má Hyundai na slovensku stupidní reklamy? Žiju v tom, že to je naše specifikum.
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2017 07:37
Re: "Víme v čem je lepší......."
záleží za jak dlouho shnije. Faktem je, že i když Mazdy reznou, tak většinou jde o povrchovou korozi a rozhodně není problémem prvních 5 let. Takže těch 15, 20 let vydrží i ta Mazda.

Zatímco u Škody za tuhle dobu vyměníš 3/4 dílů, tak u Mazdy ne. Po těch 15 letech je auto na odpis jak u Škody, tak u Mazdy. Proto říkám že záleží na pohledu. Svým způsobem je mi milejší těch 15 let jezdit a neřešit neustálé výměny dílů.
Avatar - removed
12. 10. 2017 21:22
Re: Díky za reakci na dotaz
Otrava to je. Ale mensi, kdyz to neni tvoje auto. Horsi, kdyz vysolis svoje uspory za novinku, ktera jeste neni dotazena... coz je u mainstreamovych novinek pomerne obvykle.
12. 10. 2017 20:59
Re: krabica
Zdanění víceméně nechávají na jednotlivých státech a ty se nepohrnou do ztráty kontroly.

Těžší krabice s větší čelní plochou a horší aerodynamikou mají mít i vyšší normovanou spotřebu, což je parametr, s kterým se operuje. Jak v pokutách pro automobilky na úrovni EU, tak v různých daních a poplatcích pro provozovatele na národní úrovni. Někde i s tou hmotností. Aerodynamiku snad nikde neřeší, ale nejsem si jistý. Někde mají výpočty dost složité a zohledňují kde co (matně si vzpomínám na Nizozemsko, nebo to bylo Dánsko, nebo Belgie; šílenost).
12. 10. 2017 20:28
Benzín 4x4
Důvodů proč není při rozběhu v nabídce benzín 4x4 je více:
- 1.5 tsi není ještě pořádně odzkoušena provozem
-1.4 tsi motory se vyrábějí na hraně výrobní kapacity (i na leona si u 1.4 tis 110 kw počkáte prý 6 měsíců)
- škodovka nespěchá a čeká na cenovou politiku obdobných modelů jiných značek Subaru XV, Mitsubishi Eclipse A
12. 10. 2017 20:28
Re: Příjemné starosti
zato výrobu modelu ateca v bolce si u Seatu mužou nechat jenom zdát a to maj čekačku rok na nový auto.. no hezky se jim soudruzi ze škodovky postarali o výrobu >:D :no:
12. 10. 2017 20:16
Re: Expertní tým?
V tomhle přeci nejde o statickou hmotnost. Čím jsi dál od osy rotace, tím větší vliv máš. Vzdálenost figuruje dokonce ve druhé mocnině. 150 kg dva metry daleko odpovídá tedy 15 tunám 20 cm daleko. Rozdíl mezi spolujezdcem a motorem může být řádový (řekněme 0,5 metru vs. 1,5 metru dává faktor 9). Mohl bych se tě zeptat, jestli poznáš 270 kg spolujezdce, odpověď je však zřejmá a zdaleka to nebude jen díky ochotě zatáčet. :-)
Avatar - LEGOPARK
12. 10. 2017 18:43
Svetla vyska
V tabulke uvadzate 183mm, v texte 173, resp. 176mm. Nejake vysvetlenie?
12. 10. 2017 18:11
Re: Expertní tým?
No jenze kdyz se podivas na auto, tak spolujezdec sedi uprostred auta, blizko jeho teziste. Tam to tolik nevadi.
Na zadnich sedadlech to vadi vic. Na konci kufru u kombika jeste vic...

Ale v trivalci 1.0 TSI rozhodne poznas, ze vezes o 100kg navic ... :-)
Avatar - removed
12. 10. 2017 16:48
Re: Díky za reakci na dotaz
jasně, nějaká ta ztráta času tam je, ale operák můžeš přerušit nebo jezdíš náhradním vozem.
12. 10. 2017 16:23
Re: Expertní tým?
Plus minus drobne ma 14 metrakov aj hb megane so zastaralym muzealnym benzinovym motorom :-)
Avatar - praděda7
12. 10. 2017 15:59
Re: Komfort
Nechtěl jsi náhodou napsat, že ACZ dostává chlebíčky a ti ostatní kulové......... ;-)
12. 10. 2017 15:43
Re: Díky za reakci na dotaz
Úplně jedno to není, když jsou s tím pak problémy a tráví čas v servisu.
12. 10. 2017 15:34
Re: Rozdílné postřehy
Hlavně těm motorům dají na podvozek jiné komponenty. Těžší motory by měly mít minimálně tužší stabilizátory. Vliv můžou mít i příplatky.
12. 10. 2017 15:30
Re: Rozdílné postřehy
Spíš jsem to pochopil jako narážku na styl jízdy. Ne každý starší člověk je důchodce i duchem. Někteří jsou pěkní kanci. :-) A naopak u mladých.
12. 10. 2017 15:06
Re: potencial 1.5tsi
Ta auta jsou kupovaná jako k podnikání. Nikdo neví, co ve skutečnosti najezdí. Klidně to může být zaměstnanecký benefit pro "toho druhého" v domácnosti. A diesel to může být klidně kvůli firemní politice.

Nevím, kolik firem tohle řeší a zakazuje zaměstnancům SUV. Zato zákazy zážehových motorů zase tak neobvyklé nejsou.
12. 10. 2017 14:50
Re: Rozdílné postřehy
Jj,zabúdame na čom sme jazdili 1-2 dekády naspäť :-)
12. 10. 2017 14:34
Re: Skvělé auto...
Na autoexpress třeba píší, že jezdili jen hladké silnice, autocar snad i běžné s dírami. Ale je to dosti obecné. Oba se shodují, že jde o povedené auto.
12. 10. 2017 14:28
Re: Rozdílné postřehy
Diskusia na tému výkon motora je tu zbytočná, t o čo má pod 200 koní je život ohrozujúce. Minimálne na tomto fóre :D. Budem hádať, cestou do kopca si v mazde vypínal klímu, iáč by si zostal visieť na pol ceste...
12. 10. 2017 14:17
Re: Kdy Škoda odstraní
Ne, v úterý a v měsíci březnu. ;-)
12. 10. 2017 13:36
Re: S rezervou...
Tímto eliminuješ to, že ti základní nesednou. Nikdo není univerzál, ale mě se třeba na delší cestování sedí i v základních sedadlech aut z VAG velmi dobře. Nesedí mi naopak měkkost bočnic a poddajná opěra beder u některých francouzů a u italských aut jsem byl naposled spokojený u Giulie, Tipo si vůbec už nejsem schopen vybavit.
12. 10. 2017 13:27
Re: S rezervou...
Tak to vůbec není, nejsme v kategorii 911 nebo F488, aby sis mohl zvolit sedadla podle velikosti S/M/L apod.

Nevím, že by kdokoliv v mainstreamu dělal tak úžasná standardní sedadla, aby si už nepomyslel na příplatek.

Tohle je velmi chytré řešení.
Avatar - speedfred
12. 10. 2017 11:17
Re: Díky za reakci na dotaz
samozrejme za svoje do firmy.
Avatar - Verny_2013
12. 10. 2017 11:06
Re: Komfort
Škodovka má odjakživa všechny své dieselové verze tvrdší než benzínové a rozdíly jsou občas dost značné.
Avatar - iudex
12. 10. 2017 10:50
Re: Díky za reakci na dotaz
Tak v kontexte Tvojich motorizácií máš oproti štandardu trochu posunutú hranicu toho, čo je v pohode spotreba. >:D Je to silne individuálne, ja sa vytešujem zo svojej 8 spotreby a kamaráta (majiteľa 1,2TSI) pri pohľade na ukazovateľ obchádzali mdloby. >:D
Avatar - removed
12. 10. 2017 10:21
Re: Díky za reakci na dotaz
pokud kupuješ za své, je vždy lépe počkat alespoň dva roky u kterékoliv značky :-) Pokud do fleetu nebo na operák, je to jedno. A Karotka v Čechách bude první dva roky vyrábět především pro fleet (jen v český pobočce naší korp. už je objednáno... vynášel bych... prostě jsou objednané).
Avatar - speedfred
12. 10. 2017 10:16
Re: Díky za reakci na dotaz
není sa čoho báť,mal som X5 4,4i s teraz už archaickou prevodovkou a nebolo to až tak hrozné >:D
12. 10. 2017 10:02
Re: Rozdílné postřehy
tak píšu, že ťažký naftový dvojliter, ten sa kľudne môže a pravdepodobne aj bude správať inak ako ľahký benzínový liter.
Avatar - fOE
12. 10. 2017 09:57
Re: Hyundai I30 N
Provokatera na tebe, slovaku!
Avatar - miromen
12. 10. 2017 14:50
Re: Hyundai I30 N
Pořad lepši stupidni reklama než protěžovani ušmudlane škodovky.
12. 10. 2017 14:43
Re: Hyundai I30 N
Není to běžné? Pochopitelně na to musíš mít výbavu (paměť, elektrické ovládání sedadel atd.). Ale jinak je to dost stará věc.
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 14:33
Re: Rozdílné postřehy
>:-[] :yes: A děcka jsem vyháněli tlačit. V prudkém kopci jsme vyhazovali z oken lyžáky, abychom se zbavili zátěže. Jó, to byly těžké doby.
12. 10. 2017 14:16
Re: Skvělé auto...
DSG má problém jen ta suchá verze a ta je vyraběná v CZ a i tu už vylepšily. Ty ostatní jsou zcela cajk, tak tu nelži...
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 13:46
Re: Skvělé auto...
jenže ono je to tak, že blb s nimi zachází, a někdo jiný jej pak koupí v bazaru, že...

Až se tohle lidi naučí, tak na to stejně doplatí i prvomajitelé, protože výrazně stoupne ztráta hodnoty relativně mladých ojetin... Což už se nebude líbit ani prvomajitelům.
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 13:42
Re: S rezervou...
co se VAG týká, tak obecně bych to napsal asi tak, že u SUV jsou většinou i základní přijatelná, zatímco u běžných osobních tomu tak není. Proč to tak je nevím.

Výjimka snad jen Fabia, kde mi i základní přijdou snesitelná. Nicméně i tam jsou sportovní výrazně příjemnější.
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 13:39
Re: S rezervou...
a proč bych to dělal? Já si počkám jaká budou naživo. Podle obrázku mám soudit??
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 13:36
Re: S rezervou...
Tak ten rozdíl v konfig. je. Když najedeš na výběr "interiér a sedačky", na obrázku si vybereš půdorys kabiny a klikáš mezi interiérem černo-šedým a černo-červeným (ten jde jen se sportovními). Oboje křesla v galerii - látka i kůže jsou obyč. Kůže nejde se sportovními.
Tak Rohypnole - včil mudruj nad mizernými základními sedadly.
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 13:30
Re: S rezervou...
nechápu kam míříš. I příplatková ve Škodě mají 1 rozměr (tedy tvými slovy nemají velikost S/M/L).

Škoda i Volkswagen obvykle mají v základu sedadla výrazně horší (=méně pohodlná)než ty jakože sportovní. Bohužel.
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 13:18
Re: S rezervou...
Ale kulový. Příplatek za lepší sedadla 6,5t je super.
Druhá věc je, že podle konfigurátoru není na pohled rozeznat rozdíl mezi obyč a sportovními. Ale vidím to spíš na chybu konfig., nevěřím, že takhle budou vypadat základní sesle- s integrovanou opěrkou ...... A příplatek by nedával smysl.
12. 10. 2017 13:09
Re: S rezervou...
Ale velmi slušná cena v porovnání s jinými.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 13:05
Re: Expertní tým?
Jako Honza Mička? To nevim. Ale kdyby v tomhle případě poznal = nepřiznal by to = to skoro vim >:-[]
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 12:43
Re: Expertní tým?
Který SUV je o 400kg těžší, než "jejich kolega cestný"? Možná Range Rover? Tenhle Karoq váží okolo 14 metráků.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 12:00
Re: Expertní tým?
To je taky možnost = nebo se smířit s realitou >:-[] ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 10:45
Re: Expertní tým?
Stačilo napsat že má pravdu = tady se fakt asi mýlíš ;-)
Avatar - Emel
12. 10. 2017 10:03
Re: potencial 1.5tsi
Jako druhé auto do rodiny na krátké vzdálenosti to ale většinou nebude 4x4. Myslím, že nějakých 75% firemních bude i u Karoqu.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 09:47
Re: Rozdílné postřehy
Jo to může udělat dost
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 09:30
Komfort
Fajn "test", ok,nechci bejt šťoutal,ale na novinkach čtu jiné dojmy z komfortu na18" na děravých silnicích.
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 13:03
Re: S rezervou...
Ovšem za hubičku, za 6,5t. (bez ironie).
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 10:40
Re: Expertní tým?
ten rozdíl nemáš šanci při běžném řízení (=na pozemních komunikacích) za běžných podmínek poznat. Jaký je to % rozdíl v zatížení na přední nápravě??
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 10:16
Re: Rozdílné postřehy
Torzka je určitě horší = otázka je kolik zla přinese těžší motor

Časem se to asi dozvíme = takhle prostě působí že v tomhle případě je přes ten multilink u nafty benzín jasně lepší volba
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 13:17
Re: S rezervou...
taky úhel pohledu. Pokud někdo chce za slušná sedadla +6,5t., zatímco jiný má dobrá už i základní sedadla, už to zní jinak, že :-O

Bohužel, koncern se velmi rychle naučil "zneužívat" tyhle příplatky, takže základní sedadla jsou mizerná, základní světla nesvítí atp. Samozřejmě, máš možnosti si připlatit, ale mě tento přístup opravdu blízký není :-!
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 13:06
Re: S rezervou...
no já nevím, za 6,5 t. by toho bylo rozhodně víc než hubička.
Avatar - Auto CZ
12. 10. 2017 11:23
Re: Na toto bude stačiť penzia českého dôchodcu?
Ateca a tá embéčka sa vyrába v plechovej búdke v Kvasinách v počte 2000 ks ročne. To som nevedel teda, že tú embéčku ručne rozoberajú a skladajú nezamestnaný španieli 8-s Hádam pri takom obrovskom záujme dostanú tí španieli 13. a 14. plat !
Avatar - removed
12. 10. 2017 10:04
Re: Díky za reakci na dotaz
Kufr je v pohodě, v reálu je použitelný na běžnou dovču.
Karotka je pěkná, to se musí nechat. A jestli jezdí tak, jak popisoval Honza, klidně bych do ní šel. Škoda té torzky, ale zase pokud není člověk naprostý magor, nevěřím, že by ho zadní náprava nějak vyváděla z míry. Soudím tak podle toho, že současné Octávie s torzkou jsou úplně jiná liga, než třeba před třemi roky, kdy v prvních sériích to auto opravdu poněkud odskakovalo. V novějších Octáviích už to tak strašné není. S tímhle problémem si ve škodovce docela poradili.
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 10:02
Re: Jiné testy
Z prvních jízdních dojmů zde na Auto.cz o Varioflexech: "Jen o výhodách to ale není, daní za variabilitu jsou užší opěradla, kvůli nimž není posaz tak pohodlný jako ve standardních sedadlech. Tuto variantu tak doporučujeme hlavně rodinám s malými dětmi, které možnost vyjmutí sedaček skutečně využijí."
12. 10. 2017 12:38
krabica
Ďalšia krabica... že to ešte ľudí baví voziť toľko vzduchu... inak prečo EÚ nedá extra daň týmto autobusom ale otravuje tu s kadeakými nezmyselnými limitmi atď?..
12. 10. 2017 11:01
Re: Na toto bude stačiť penzia českého dôchodcu?
>:D >:D >:D >:D >:D >:D Bohužel mě nenapadá nic slušného, co na takovou snůšku hovadin odpovědět... :-O
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 12:15
Re: Rozdílné postřehy
Hele, zbytečný. Pořád se tu najde dost odborníků, pro které to bez osmiválce není auto.
Řeči o 4 dospělých a plném kufru.... měl jsem Mazdu 3 o stejných výkonových parametrech, lehčí cca o metrák, a zvládla i rodinnou dovolenou. Sice pomaleji a víc se nadřela, ale bez ztráty kytičky. Kdo není hlupák nekoupí si na pravidelné převážení 4 dělníků+cementu ze stavby 1,0TSI. Pro důchodce naopak rozumná volba.
12. 10. 2017 12:02
Re: Rozdílné postřehy
Mas pravdu, co taka octavka v 1.9TDI, to asi tiez nejde, co ked tam niekto nasadne? Pohne sa vobec? ...

Kde na tieto sracky chodite? 1.0TSI je zakladny motor, ktory bude uplne dostojny na to auto.
Kamarat ma 1.2 v obdobnom aute, dynamicky identicke s mojim kombikom s rovnakym motorom a poviem ti tajomstvo - 4ia ludia + plny kufor a nieze to ide, ono sa s tym da aj predbiehat. A ked ti poviem, ze 150 po dialnici uplne v pohode, tak to tvoje ego asi nerozchodi.
Avatar - Honza Mička
12. 10. 2017 09:15
Re: Prvá nezrovnalosť
Dobrý den,

bylo to myšleno v porovnání s dalšími přítomnými testovačkami, špatně jsem se vyjádřil. Auto samozřejmě mělo další příplatky, ale nebylo úplně top. O to mi šlo především :-)
28. 10. 2017 16:54
misto v interieru
ty sedadla vzadu jsou jen pro trpasliky a celkove je octavka o tridu vetsi nez karog ale lip se sep nastupuje.
Avatar - Hammunasakra
14. 10. 2017 13:02
Re: "Víme v čem je lepší......."
Brzy přijde Toyota SUV = mezi C-HR se stylovym intriérem a fakt výbornym 1.8 hybridem a RAV4 2,5 benzín + 105 kW elektromotor :yes: :-)
Avatar - O5kar
13. 10. 2017 21:24
Již před tím, než vůbec vyjel Karoq jsem psal,
že v porovnávacích testech stejně vyzní lépe než Ateca. Jsem rád, že jsem se nemýlil. Protože motoristický novinář je jenom mercennarius scribae (intelektuální námezdní dělník). Jak je označují všude. Jenom mě mrzí, že si to neuvědomují.
Avatar - Emel
13. 10. 2017 15:42
Re: "Víme v čem je lepší......."
Nespletl sis ty dvě Hondy?
Avatar - miromen
13. 10. 2017 12:27
Re: "Víme v čem je lepší......."
Jistě koroze u mazdy je v naprostem pořadku a budeme to omlouvat....takove nestranne h o v a d o, ktere by chtělo auta k porovnani pač druzi jsou zaujati.
13. 10. 2017 09:51
Re: Expertní tým?
Tu bude hrat rozdiel nie len samotna hmotnost, ale aj fakt, ze tie dve motorizacie budu mat rozne tuhe silentbloky a mozno aj dalsie rozdiely.

Inak pre tych co nevedia, tak 1.0 tsi ma hlinikovy blok, kdezto 1.4 - 2.0 ho maju liatinovy. Samozrejme rozdiely budu aj vo velkosti prislusenstva, ako napriklad chladice a tie su umiestnene az za prednou maskou, takze dost daleko pred prednou napravou.

Tiez velku rolu zohrava aj sklon bloku motora, ale tu netusim ako na tom su, avsak lahky motor skloneny pred napravu sa moze prejavovat horsie ako mierne tazsi motor (napr. liatinovy blok) skloneny za napravu...

Kazdopadne pri jazde na hrane je tieto detaily sakra poznat ak ma clovek moznost porovnat auta v rovnakych podmienkach na rovnakej trati
13. 10. 2017 09:49
Re: "Víme v čem je lepší......."
Ktera Honda oproti Karoq?

- CR-V je mensi, motory nic moc.
- HR-V vyssi cena, vyssi hmotnost s benzinem a velka spotreba po dalnici, pravda prostorny interier a obri kufr. Celkem kvalitni interier, siroke sedacky ale se spatnym bocnim vedenim. ty u Skodovky vypadaji ze budou mit lepsi bocni vedeni.

Ktera Toyota oproti Karoq?

- C-HR, klastrofobicky interier a ne dost kvalitne vypadajici s temi lestenymi klavirovanymi plasty, zvlaste vzadu, slaba 1.2 turbo a nic vic, cena taky nadsazena
- RAV - vyssi cena, 2.0 benzin trosku letargicky, interier taky o nicem. Ty asijske prepinase vypadaji dost lacinne. Ma ale velmi prostorny interier, nicmene je to auto o tridu vyssi nez Karoq.

Bohuzel to vypada, ze to tentokrat Skodova trefila do cerneho.
Avatar - LEGOPARK
13. 10. 2017 09:44
> FARBA <
Aka je ta modra farba Karoqa? Nikde ju neviem najst, ani v konfiguratoroch.

[odkaz]
13. 10. 2017 08:22
Re: Hyundai I30 N
Zrovna toto az taka vyhoda nie je ak sedi niekto vzadu. Mozno u mensich 3d coupe by to stalo za rec, tam sa vyuziju aj velke dvere a vzadu za vodicom skoro nikdy nikto nesedi.
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2017 07:47
Lomození nápravy CHARAKTERISTICKÁ VLASTNOST?
Jistě, u všech ostatních by to byl nežádoucí jev, ale u Škody je to přeci VLASTNOST... 8-s 8-s

Ano, i vlečené zadní nápravy s torzní příčkou jdou udělat nehlučné, a autor článku/videa to jistě moc dobře ví. paradoxní přitom je, že nehlučnou zadní nápravu uměla i Škoda - Octavia 1 nebo Fabia I...

Tak je mi líto, že autor opět lže 8-s :-!
12. 10. 2017 13:54
Re: Skvělé auto...
Nedivim, se ze po serii predchozich ne zcela objektivnich clancich ve prospech Skoda auto, tady nekdo tezko muze uverit postrehum typu komfortni atd. Tohle si udelala redakce bohuzel sama.

Nicmene na vetsine zahranicnich auto webech pisou vetsinou komfortni. Tyto nejsou urcite podplacene skodovko a, i vyhlaseny Autogefühl shodnotil auto komfortni a prekvapive tiche s 1.5TSI s manualem. Nemam duvod neverit, nicmene i tak se chci svest sam. Auto je v hledacku.
12. 10. 2017 13:48
Re: Díky za reakci na dotaz
>:-[] >:-[] >:-[] :yes:
12. 10. 2017 13:47
Re: Rozdílné postřehy
Ale ved písal, ze ako Fabia a ta je oproti väčšine konkurentov kostitras :-)
12. 10. 2017 17:58
Re: "Víme v čem je lepší......."
Prosím o informaci v čem jsou vyspělejší.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 10:04
Re: Komfort
Viz Karel 9:44 = možná to trefil! ;-)

A po něm Nonsens 10:02 :-)
12. 10. 2017 18:09
Re: karoq - ateca
Když vezmu fakt, že přišel o rok déle, tak by to mělo být normální.
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2017 12:42
Re: Expertní tým?
a co je to ta tvá "realita"? Že rozdíl bude velmi nezřetelný a při běžném řízení nerozpoznatelný? Zamysli se nad tím, jaký je % rozdíl v zatížení na nápravě :-!
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 09:34
Re: Rozdílné postřehy
Čéče a ke tam čteš, že tvrdý?
12. 10. 2017 11:17
Příjemné starosti
No, když to podtrhneme a sečteme, je jasné, že Škodovka stvořila další skvělé auto, které půjde určitě na dračku - doma i v celé Evropě. Tak teď hlavně, aby nějak zvládli tu poptávku. Díky tomu, že se Karoq bude vyrábět nejen v Kvasinách, ale i v Bolce, se to škodovákům snad postupně bude dařit. Tedy až pomine ten prvotní meganápor... :-O
12. 10. 2017 09:57
Re: Komfort
Tady se musim tentokrat redakce zastat.

Podivej se treba na test Autogefühl, kde pisou taky, ze auto je velmi komfortni, velmi tiche, razeni taky vporadku. Jedine co se objevuje hodne testu je jaksi nepresne rizeni kolem stredove casti, kde jo to proste par centimetru vlevo a vpravo mrtve a moc se to nezlepsi ani ve sportovnim rezimu.

Autogefühl byva velmi objektivni a nestrany.
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 09:48
Re: Rozdílné postřehy
Tak to zkus shrnovat presneji. Tvrdy evidentne neni ;-)