Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Poprvé za volantem Škody Karoq. Víme, v čem je lepší než Ateca. Bude to stačit? (+video)

První kilometry za volantem Škody Karoq jsme absolvovali na Sicílii. Tamní silnice jsou horší než ty naše, auto dostalo kolikrát pořádně zabrat! Dokázal se s tím podvozek vyrovnat?
Zpět na článek
12. 10. 2017 09:11
12. 10. 2017 10:03
12. 10. 2017 10:20
12. 10. 2017 11:08
12. 10. 2017 11:58
12. 10. 2017 11:57
12. 10. 2017 11:47
12. 10. 2017 11:49
12. 10. 2017 14:43
13. 10. 2017 08:22
12. 10. 2017 09:57
12. 10. 2017 10:03
12. 10. 2017 10:05
12. 10. 2017 14:37
12. 10. 2017 15:59
12. 10. 2017 09:21
12. 10. 2017 10:01
12. 10. 2017 10:24
12. 10. 2017 09:30
12. 10. 2017 09:32
12. 10. 2017 15:59
12. 10. 2017 09:45
12. 10. 2017 09:57
12. 10. 2017 10:04
12. 10. 2017 10:07
12. 10. 2017 10:10
12. 10. 2017 11:06
12. 10. 2017 11:10
12. 10. 2017 09:31
12. 10. 2017 10:02
12. 10. 2017 10:30
12. 10. 2017 20:16
12. 10. 2017 12:29
12. 10. 2017 12:30
12. 10. 2017 12:52
12. 10. 2017 12:33
12. 10. 2017 12:38
12. 10. 2017 20:59
12. 10. 2017 12:54
12. 10. 2017 13:15
12. 10. 2017 16:39
12. 10. 2017 18:09
12. 10. 2017 18:43
12. 10. 2017 20:28
12. 10. 2017 23:35
13. 10. 2017 09:44
12. 10. 2017 09:10
Hyundai I30 N
Ceník Hyundai I30 N, kluci pišou jen o Škodovce.>:D

[odkaz]
Rozbalit vlákno
26
Avatar - JDM
12. 10. 2017 09:11
Re: Hyundai I30 N
Jo taky mě nezajímá tahle obluda ale eMko eee teda eNko od hyudaie
12. 10. 2017 09:52
Re: Hyundai I30 N
Zvláště ve verzi Performance, ten příplatek (za +25 koní, lepší brzdy, diferenciál, variabilní odfuk, výztuhu, lepší pneu) je tak malý, že snad ani se standardem nepočítají >:D
Avatar - iudex
12. 10. 2017 10:03
Re: Hyundai I30 N
Presne tak, pri danom smiešnom príplatku by bolo hriechom nekúpiť Performance. Nejde len o vyšší výkon (aj keď +18 kW určite bude cítiť), ale najmä o ten samosvor, lepšie brzdy (345mm vpredu a 315mm vzadu sú parádne taniere, pre porovnanie výkonnejšia Cupra má "len" 340/310mm) či aktívny výfuk. A tiež je na pochvalu, že výbava je úplne komplet, od full LED po vyhrievané sedadlá, priplatiť nie je čo, fakticky len farbu (a aj tá špeciálna promo modrá na rozdiel od konkurencie nestojí mailand).
Skrátka cena na pochvalu. :yes:
Avatar - fOE
12. 10. 2017 10:20
Re: Hyundai I30 N
Podepisuju. Tohle je naceneno velice rozumne, az se mi dere do ust ze je to ted mezi HH nejvyhodnejsi nabidka, berouc v potaz vybavu a vykon vs. cena. Ted jen aby to jezdilo steje dobre jak pusobi pohled do ceniku.

Btw. u hyundai jsem nikdy nic nepoptaval, ale cca jak se pohybuji slevy na korejske vozy mimo akcni cenik? Je to jen "nic, max par procent" nebo se da dostat i nejak rozumne, treba k 10% z ceniku dolu?
Avatar - R32
12. 10. 2017 11:08
Re: Hyundai I30 N
Neviem akú má filozofiu v CZ váš pošahaný importér (dementné reklamy) no ja mám v poradí tretí Huyndai a tu na Slovensku sa vieš dostať k zľavám od 7 do 20% ak si už nejaký Hyundai mal alebo ak berieš auto na firmu a máš vo firme aspoň dve autá (aj inej značky). Tie zľavy sú samozrejme rôzne, podľa toho o aký model sa jedná... Mňa si týmto celkom slušne namotali pretože ak beriem do úvahy ceny aké dostávam, záruku, bezproblémový servis, riešenie záručných reklamácii, výbavu za danú cenu, úroveň a spracovanie áut nemám dôvod poškuľovať po konkurencii.. ;-)
Avatar - Jaros71
12. 10. 2017 11:29
Re: Hyundai I30 N
Rozhodně se na Slovensku i v ČR vyplatí koupit sesterskou KIA !
Většinou je za lepší peníze , má hezčí design a nemá stupidní reklamy.. ;-)
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 11:47
Re: Hyundai I30 N
A on má Hyundai na slovensku stupidní reklamy? Žiju v tom, že to je naše specifikum.
Avatar - R32
12. 10. 2017 11:58
Re: Hyundai I30 N
Na Slovensku sú reklamy úplne v pohode, žiadna hanlivá kampaň, reklamy ako na každú inú značku.
Avatar - R32
12. 10. 2017 11:57
Re: Hyundai I30 N
Dizajn je subjektívny, reklamami sa rozhodne neriadim, takže pri mojom rozhodovaní nemajú vplyv. KIA pre mňa za lepšie peniaze rozhodne nieje nakoľko oni majú inú politiku ohľadne fleetových zliav, skrátka tam kde sa dostanem so zľavami v Hyundai sa KIA ani nepriblíži. A asi najpodstatnejší parameter je pre mňa záruka ktorá je pri H neobmedzená nábehom km. Nakoľko jazdím cca 70.000km ročne by mi pri Kii záruka (na hancie ústroje) padla po dvoch rokoch... Skrátka u mňa pri nákupe (mením cca po 2-3 rokoch) vyhrávajú fakty nie emócie či sympatie. ;-)
12. 10. 2017 13:37
Re: Hyundai I30 N
Kia má aspoň pre mňa dosť stupídne vykladané výbavy a pri pozeraní cenníkov končí horšie.
Avatar - miromen
12. 10. 2017 14:50
Re: Hyundai I30 N
Pořad lepši stupidni reklama než protěžovani ušmudlane škodovky.
Avatar - vosicky.senior
12. 10. 2017 14:49
Re: Hyundai I30 N
Karoq jezdí a slouží. A slouží líp než ten soused z Koreje, kde to v minulosti trochu přešvihli, abych tak řekl, s tou asocializací.
Avatar - JDM
12. 10. 2017 11:47
Re: Hyundai I30 N
Na youtube je spousta videí. Mluví o něm jako o největším překvapení tohohle roku a staví ho na rovinu k meganu rs :-) vypadá to na fakt dobrej HH.
Avatar - JDM
12. 10. 2017 11:49
Re: Hyundai I30 N
Má dokonce vychytavku při vystupování se sedačka posune dozadu aby se ti líp vystoupilo a při nasednuti se zase vrátí zpátky. :-)
12. 10. 2017 14:43
Re: Hyundai I30 N
Není to běžné? Pochopitelně na to musíš mít výbavu (paměť, elektrické ovládání sedadel atd.). Ale jinak je to dost stará věc.
13. 10. 2017 08:22
Re: Hyundai I30 N
Zrovna toto az taka vyhoda nie je ak sedi niekto vzadu. Mozno u mensich 3d coupe by to stalo za rec, tam sa vyuziju aj velke dvere a vzadu za vodicom skoro nikdy nikto nesedi.
12. 10. 2017 09:40
Re: Hyundai I30 N
Mno, tak to je velmi dobrá cena :yes:
Avatar - fOE
12. 10. 2017 09:57
Re: Hyundai I30 N
Provokatera na tebe, slovaku!
Avatar - Joky
12. 10. 2017 10:05
Re: Hyundai I30 N
blíží se propouštění ve škodovce, tak tady ta emisolevácké redakční hnízdo má oprávněný strach o svoje teplé místečko....

Tak se musí psát jen o Škodovce....popřípadě o
Ksindlwágenu....
12. 10. 2017 12:57
Re: Hyundai I30 N
Upřímně, když si vezmu co se člověk dozví v automotive o výběru materiálů, mrzké kvalitě a nesmyslných cenových požadavcích Nošovického producenta, tak bych v sobě nenašel odvahu kupovat právě tam ;-)
Avatar - Joky
12. 10. 2017 14:37
Re: Hyundai I30 N
Ticho Škodomile !
12. 10. 2017 15:45
Re: Hyundai I30 N
Takhle se diskutuje v Hyundaii? ;-)
Avatar - Joky
12. 10. 2017 15:59
Re: Hyundai I30 N
přesně takhle ...můžeš nastoupit !

osobně se tě ujmu a předvedu ti demokracii..
Avatar - iudex
12. 10. 2017 09:10
Prvá nezrovnalosť
Honzo vo videu tvrdí, že ide v základnej výbve Ambition, čo je v interiéri vraj poznať iba podľa 8" obrazovky infotainmentu. Neviem ako v Čechách, ale u nás má Ambition iba 6,5" displej a 8" je až vo vyššej výbave Style!
Honzo, ako to teda je?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 09:11
Re: Prvá nezrovnalosť
Honza to poplet
Avatar - JohnyCarWash
12. 10. 2017 09:15
Re: Prvá nezrovnalosť
Dobrý den,

bylo to myšleno v porovnání s dalšími přítomnými testovačkami, špatně jsem se vyjádřil. Auto samozřejmě mělo další příplatky, ale nebylo úplně top. O to mi šlo především :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 09:33
Re: Prvá nezrovnalosť
Honza to poplet
12. 10. 2017 13:28
Re: Prvá nezrovnalosť
Právě proto se bojím, jak bude základní verze vypadat.
12. 10. 2017 13:55
Re: Prvá nezrovnalosť
Ale myslel to dobre.
Avatar - Jaros71
12. 10. 2017 11:33
Re: Prvá nezrovnalosť
Ambition s 6,5" displejem je ideální nejen ve Škodovce.. :yes:
Má i tlačítka po stranách místo debilního dotyku..
Je levnější , a navigaci spousta lidí řeší Garminem za 4 tis. s bezplatou doživotní aktualizací zdarma!
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 09:10
Nebylo to už moc?
Myslim ta chvála na [odkaz] s turbem = do vozu tvaru SUV? ;-\
Rozbalit vlákno
0
12. 10. 2017 09:21
potencial 1.5tsi
když koukam na parametry 1.0tsi a prepoctu na objem 1.5, tak mi vychazi 127kW a 300Nm, tedy stavajici 1.5tsi je z tohodle pohledu dost priskrcena.

nadejna zprava, ze o ještě není rozhodnuto, ze 1.5tsi 4x4 bude jen s DSG, tedy stale nadeje, ze bude i s manuálem.
podle me není rozumny, ze u tohodle auta dali ve ctyrkolce terminove prednost nafte před benzinem
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Emel
12. 10. 2017 09:31
Re: potencial 1.5tsi
Podle mě rozhodně je rozumný, že dali přednost 4x4 naftě před benzínem, pokud bych předpokládal podíl paliv jako u Octavie... tak je to úplně jasný.

To o DSG je nějaké popletené, 1.5TSI 4x4 DSG bylo avizované už dávno, tam podle mě pochybnosti nejsou, naopak totéž s MT zatím potvrzeno nebylo, byť Ateca odpovídající varianty má.
12. 10. 2017 09:37
Re: potencial 1.5tsi
ja to beru tak, ze tohle auto nebude typicky firemni auto, narozdil od oct.
a u soukrome klientely prevazuje podíl benzinu nad naftou a tohle bude spis typicky druhy auto do rodiny pro jezdeni na kratke vzdalenosti, kam se nafta nehodi.
u DSG 4x4 pochybnosti nejsou, ale bylo to prezentovany tak, ze manual 4x4 nebude, nebo jsem to tak pochopil.
Avatar - iudex
12. 10. 2017 09:49
Re: potencial 1.5tsi
Súhlasím, že toto bude skôr rodinné auto než firemné. Nesúhlasím ale s hodnotením ako 2. auta do rodiny na krátke vzdialenosti, furt je to SUV blízke nižšej strednej, teda Golfu či Octavii, ergo skôr prvé autá v rodine a teda aj na rodinné účely a dlhšie cestovanie. Čo však nevylučuje benzín, naopak pri danom aute by som sa určite nebál spotreby ani tej 1,5ky, čo považujem za najlepšiu voľbu do Karotky.
12. 10. 2017 09:58
Re: potencial 1.5tsi
ty kokso, že typické druhé auto na krátke vzdialenosti, tak sme to nemecko konečne predbehli >:D
Avatar - iudex
12. 10. 2017 10:05
Re: potencial 1.5tsi
Tiež pozerám, ako sa máme dobre, keď auto za 30t eur je iba druhým v rodine. >:D
Avatar - fOE
12. 10. 2017 10:01
Re: potencial 1.5tsi
Ja souhlasim s obema, jde jen o to optikou ktereho trhu se na to clovek bude divat. Na vychodoevropskych trzich (SVK, CZ...) to bude jasne prvni a dost mozna i jedine auto v rodine. Na zapadnich trzich by to ale precijen mohlo byt i "jen" druhym autem v rodinne garazi. Tam bych si tipnul jedine vs. druhe na 50:50.
Avatar - iudex
12. 10. 2017 10:10
Re: potencial 1.5tsi
Nechcem sa s Tebou hádať, Ty žiješ v DE, ja nie, ale z nášho východoeurópskeho chudobinca tiež občas vystrčím nos a ani v tých veľkých západoeurópskych mestách nevídavam zrovna samé SUV (naopak je ich tam výrazne menej, ako u nás), drvivá väčšina sú tam kompakty segmentu B a C. Samozrejme pre tých, ktorí ako rodinné auto majú Q7, je Karoq malé auto do mesta, ale táto skupina ľudí je stále silne menšinová (hoci v centre Prahy či Bratislavy sa to môže javiť inak).
Avatar - fOE
12. 10. 2017 10:24
Re: potencial 1.5tsi
To ani nechci tvrdit, ze by na to snad dosahla vetsina lidi v DE nebo podobne urcite neni realita. I v DE je nakup noveho auta vec co si prumerny nemec velice peclive rozmysli a furt velka cast populace na nove auto vubec nedosahne (nebo nejevi snahu o nakup). V tomhle je situace v CR a DE velice podobna. Rozdil je ten ze kdyz si srovnam ty co se "maji lip" v CR, tak mi vyjde Karoq jako prvni auto a pro manzelku treba ojeta fabie. Kdyz na stejnou skupinu kouknu nemeckou optiku tak vidim spis superb jako hlavni rodine auto a Karoq (treba jako jahreswagen) pro manzelku. Rozdil neni obrovsky, jak se to obcas u nas prezentuje, ale o tu jednu tridu bych rekl ze jo. Proto myslim ze Karoq (nova nizsi stredni) bude v CR jako druhe auto v minumu pripadu, v DE to bude jev castejsi.
Avatar - iudex
12. 10. 2017 10:35
Re: potencial 1.5tsi
Áno, s týmto už plne súhlasím.
Avatar - Emel
12. 10. 2017 10:03
Re: potencial 1.5tsi
Jako druhé auto do rodiny na krátké vzdálenosti to ale většinou nebude 4x4. Myslím, že nějakých 75% firemních bude i u Karoqu.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 10:07
Re: potencial 1.5tsi
Nějakejch 75% firemních = to je u nás zhruba číslo u všech novejch prodanejch aut = celkově :-)
12. 10. 2017 10:08
Re: potencial 1.5tsi
to urcite nebude, ale zalezi kde bydlis.
ja se po prestehovani bez aspoň jedny ctyrkolky neobejdu a jestliže denne jezdime nezavisle ja i manželka, nejlepší mit obe auta ctyrkolky.

SUV jako firemni auto pro caste cestovani mi neprijde moc rozumny
12. 10. 2017 15:06
Re: potencial 1.5tsi
Ta auta jsou kupovaná jako k podnikání. Nikdo neví, co ve skutečnosti najezdí. Klidně to může být zaměstnanecký benefit pro "toho druhého" v domácnosti. A diesel to může být klidně kvůli firemní politice.

Nevím, kolik firem tohle řeší a zakazuje zaměstnancům SUV. Zato zákazy zážehových motorů zase tak neobvyklé nejsou.
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 09:30
Komfort
Fajn "test", ok,nechci bejt šťoutal,ale na novinkach čtu jiné dojmy z komfortu na18" na děravých silnicích.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - speedfred
12. 10. 2017 09:32
Re: Komfort
ACZ dostáva asi iné chlebíčky ako ostatný
12. 10. 2017 15:59
Re: Komfort
Nechtěl jsi náhodou napsat, že ACZ dostává chlebíčky a ti ostatní kulové......... ;-)
Avatar - iudex
12. 10. 2017 09:45
Re: Komfort
Aj Angličania píšu o slušnom komforte, lepšom ako v Atece.
Autocar:
This is a car that majors on comfort, refinement and convenience. With lots of wheel travel and plush suspension, along with meaty tyre sidewalls, the Karoq rides very well indeed. It’s settled, calm and composed even on reasonably broken Tarmac.
Autoexpress:
on first impressions the Skoda does feel more compliant than the Ateca without losing too much in terms of agility.
Whatcar:
Should the road get bumpy, you’ll find the Karoq is a bit more forgiving than the Ateca. Softer springs lead to imperfections being smoothed out more effectively, even on 18in wheels.
12. 10. 2017 09:57
Re: Komfort
Tady se musim tentokrat redakce zastat.

Podivej se treba na test Autogefühl, kde pisou taky, ze auto je velmi komfortni, velmi tiche, razeni taky vporadku. Jedine co se objevuje hodne testu je jaksi nepresne rizeni kolem stredove casti, kde jo to proste par centimetru vlevo a vpravo mrtve a moc se to nezlepsi ani ve sportovnim rezimu.

Autogefühl byva velmi objektivni a nestrany.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 10:04
Re: Komfort
Viz Karel 9:44 = možná to trefil! ;-)

A po něm Nonsens 10:02 :-)
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 10:07
Re: Komfort
Viz Karel 10:04 - spíš ne.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 10:10
Re: Komfort
Ee? :-|

Je tam viz Karel 9:44 ;-)
Avatar - Verny_2013
12. 10. 2017 11:06
Re: Komfort
Škodovka má odjakživa všechny své dieselové verze tvrdší než benzínové a rozdíly jsou občas dost značné.
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 11:10
Re: Komfort
Hm, teď jsem zhlídl meziplyn H.Koubka , jel taky s 1,5TSI a taky velmi chválil komfort (a nejen komfort). Tak jsem Honzovi možná vážně ukřivdil.
12. 10. 2017 09:31
Jiné testy
Je zajímavé, že v jiných testech se objevují i negativní poznatky typu nepřesného řazení u šestikvaltu nebo horšího a nekomfortního chování podvozku na špatných silnicích. Případně nepohodlných Varioflex sedaček.
Jen tady samé klady a pozitiva...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 10:02
Re: Jiné testy
Z prvních jízdních dojmů zde na Auto.cz o Varioflexech: "Jen o výhodách to ale není, daní za variabilitu jsou užší opěradla, kvůli nimž není posaz tak pohodlný jako ve standardních sedadlech. Tuto variantu tak doporučujeme hlavně rodinám s malými dětmi, které možnost vyjmutí sedaček skutečně využijí."
12. 10. 2017 09:32
Rozdílné postřehy
V testu na novinky.cz píšou o Karoqu, že je "nekomfortní" a tvrdý.

Vy tady naopak píšete, že je měkký a pohodlný.Přitom v obou případech máte stejný rozměr kol, tedy 18".

Takže ve finále co? Je ta plečka aspoň opravdu komfortní?
Rozbalit vlákno
25
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 09:34
Re: Rozdílné postřehy
Čéče a ke tam čteš, že tvrdý?
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 09:39
Re: Rozdílné postřehy
Potvrzuju = je tam jen diskomfort, hlučný a nekomfortní a že v rychlejšim tempu ztrácí jistotu = určitě zkoušeli stejný auto? :-)
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 09:44
Re: Rozdílné postřehy
Fakt je,ze zemlicka jel naftu, micka benzin.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 09:47
Re: Rozdílné postřehy
Jo to může udělat dost
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 10:04
Re: Rozdílné postřehy
No, Žemličkova 2,0TDI byla 4x4 - tzn. multilink. 1,5TSI má torzku - tím spíš nevěřím, že 1,5TSI bouchala míň.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 10:08
Re: Rozdílné postřehy
No Honza nejspíš neni úplně objektivní ;-)

Ale zdá se že by u tohohle auta benzín moh bejt možná i výrazně lepší volbou než nafta
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 10:11
Re: Rozdílné postřehy
Já bych u tohoto auta dal určitě přednost benzínu, ale že torzka na témže autě tlumí rány líp, než multilink - tomu moc nevěřím. Navíc zátěž těžkého 2,0TDI je na přední nápravě, bouchá zadek.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 10:16
Re: Rozdílné postřehy
Torzka je určitě horší = otázka je kolik zla přinese těžší motor

Časem se to asi dozvíme = takhle prostě působí že v tomhle případě je přes ten multilink u nafty benzín jasně lepší volba
Avatar - Jaros71
12. 10. 2017 11:39
Re: Rozdílné postřehy
1.5 TSI 4*4 BUDE MÍT MULTILINK A MÁŠ PO PROBLÉMU.. :-)

Jinak si myslím , že 1.0 TSI je na tohle auto zcela nevyhovující motůrek.. :no:
Zajímal by mne test se 4 dospělými chlapy..asi to pak vůbec nepojede , nedejbože , že by byl kufr plný zavazadel.. >:-[]

2.0 TDI je volba pro někoho , kdo často jezdí i dálnici.
12. 10. 2017 12:02
Re: Rozdílné postřehy
Mas pravdu, co taka octavka v 1.9TDI, to asi tiez nejde, co ked tam niekto nasadne? Pohne sa vobec? ...

Kde na tieto sracky chodite? 1.0TSI je zakladny motor, ktory bude uplne dostojny na to auto.
Kamarat ma 1.2 v obdobnom aute, dynamicky identicke s mojim kombikom s rovnakym motorom a poviem ti tajomstvo - 4ia ludia + plny kufor a nieze to ide, ono sa s tym da aj predbiehat. A ked ti poviem, ze 150 po dialnici uplne v pohode, tak to tvoje ego asi nerozchodi.
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 12:15
Re: Rozdílné postřehy
Hele, zbytečný. Pořád se tu najde dost odborníků, pro které to bez osmiválce není auto.
Řeči o 4 dospělých a plném kufru.... měl jsem Mazdu 3 o stejných výkonových parametrech, lehčí cca o metrák, a zvládla i rodinnou dovolenou. Sice pomaleji a víc se nadřela, ale bez ztráty kytičky. Kdo není hlupák nekoupí si na pravidelné převážení 4 dělníků+cementu ze stavby 1,0TSI. Pro důchodce naopak rozumná volba.
12. 10. 2017 12:34
Re: Rozdílné postřehy
Kam chodíte na ty důchodce?
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 12:41
Re: Rozdílné postřehy
V kauflandu je mají po 60,- za kilo. ;-)

Jinak - a co jako? Pokud nebudu koukat na cenu (zdaleka ne pro každého dostupnou), pak se mi to jeví jako ideál. Lepší nastupování a hlavně vystupování ve vyšším věku asi ocení většina. Nechtěl jsem říct, že si Karoqa poběží koupit každý důchodce, ale že pro základ 1,0TSI můžou být dobrá cílovka.
12. 10. 2017 12:45
Re: Rozdílné postřehy
Ono to spíše vyznělo, že důchodcům by to mělo stačit. Ten motor. To SUV pro ně je jasný.
12. 10. 2017 15:30
Re: Rozdílné postřehy
Spíš jsem to pochopil jako narážku na styl jízdy. Ne každý starší člověk je důchodce i duchem. Někteří jsou pěkní kanci. :-) A naopak u mladých.
12. 10. 2017 14:28
Re: Rozdílné postřehy
Diskusia na tému výkon motora je tu zbytočná, t o čo má pod 200 koní je život ohrozujúce. Minimálne na tomto fóre :D. Budem hádať, cestou do kopca si v mazde vypínal klímu, iáč by si zostal visieť na pol ceste...
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 14:33
Re: Rozdílné postřehy
>:-[] :yes: A děcka jsem vyháněli tlačit. V prudkém kopci jsme vyhazovali z oken lyžáky, abychom se zbavili zátěže. Jó, to byly těžké doby.
12. 10. 2017 14:50
Re: Rozdílné postřehy
Jj,zabúdame na čom sme jazdili 1-2 dekády naspäť :-)
12. 10. 2017 09:43
Re: Rozdílné postřehy
Jen jsem to tak nějak shrnul viz. text z novinky.cz :

"Na rozbitých silnicích překvapivě nekomfortní. Po sérii hladkých cest najednou nastoupí výraznější nerovnosti nebo příčné spáry a zde Karoq na osmnáctipalcových kolech při rychlejším jízdním tempu ztrácí jistotu.

Netušíme, zda to platí pro všechny motorizace, těžké dvoulitrové TDI ale na těchto úsecích přinášelo při svižnější jízdě citelné rázy a sem tam i bouchnutí. V těchto úsecích byl vůz hlučnější i od kol, na hladkých silnicích nic takového nezaznamenáte."

Ano, možná to je nultá serie a možná to vylepší DCC, tak uvidíme v dalších testech.
Avatar - _Karel_
12. 10. 2017 09:48
Re: Rozdílné postřehy
Tak to zkus shrnovat presneji. Tvrdy evidentne neni ;-)
12. 10. 2017 10:02
Re: Rozdílné postřehy
tak píšu, že ťažký naftový dvojliter, ten sa kľudne môže a pravdepodobne aj bude správať inak ako ľahký benzínový liter.
12. 10. 2017 15:34
Re: Rozdílné postřehy
Hlavně těm motorům dají na podvozek jiné komponenty. Těžší motory by měly mít minimálně tužší stabilizátory. Vliv můžou mít i příplatky.
Avatar - Jaros71
12. 10. 2017 11:41
Re: Rozdílné postřehy
Taky 18' kola jsou na tuto třídu naprd..
Ideální budou 17'..i vzhledm k ceně pneumatik.
Předpokládám základ na 16'
Pak to drncat nebude.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 09:35
Re: Rozdílné postřehy
Asi hodně záleží = na autorovi >:-[]
12. 10. 2017 13:47
Re: Rozdílné postřehy
Ale ved písal, ze ako Fabia a ta je oproti väčšine konkurentov kostitras :-)
Avatar - removed
12. 10. 2017 09:47
Díky za reakci na dotaz
...neb slušnost káže poděkovat, díky za reakci na dotaz k hlučnosti. Pro mne důležité info, protože jestli mi něco na některých současných autech vadí, tak hluk od podběhů (a teda ještě víc umělé přizvučení). Předpokládám, že takové to TSI tikání tam od motoru přece jen je, ale to už je oproti všem těm TDI spíše balzám.
Pokud do rychlostí kolem 140 km/h nic kolem karoserie nesviští, je to malá, ale důležitá výhra.
Možná bych dodal, že oproti Atece přece jen i interiér vypadá robustněji (výplně dveří apod. jsou pocitově širší a lépe řešené, sedáky jsou fakt sedáky).
Karotce se bezesporu bude dařit...
Působí na mne o tisíc procent vyváženěji, než Kodiaq. A pochopím lidi, kteří ji dají přednost před Kodiaquem i za cenu menšího zavazadlového prostoru.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - iudex
12. 10. 2017 09:56
Re: Díky za reakci na dotaz
Jj, ako idú SUV mimo mňa, tak BY som Karoq uprednostnil pred Kodiakom. Karoq je dizajnovo a proporčne vyváženejší, ako predsalen natiahnutý Kodiaq, tiež 7 miestne auto je zbytočné a priestorovo sa javí Karoq ako postačujúci, naviac do tejto karosérie je benzín jednoznačnou voľbou (pri väčšom Kodiaqu by som už predsalen zvažoval naftu, spotreby benzínového dvojlitra by som sa vo veľkom SUV trochu bál). Komfort je pre túto kategóriu dôležitejší parameter, ako športové jazdné vlastnosti, takže by vyhral pred súrodencom Atecou. Jediná výhrada sa mi zatiaľ javí jednak torzka vzadu pre benzín, kde aj inak nadšený Honzo priznáva hlučnosť a tiež ten kufor od pohľadu nevyzerá na udávané čísla, pôsobí ako o trochu väčší kufor Golfu, čo nie je úplne rodinná veľkosť.
12. 10. 2017 10:01
Re: Díky za reakci na dotaz
Videl jsem kufr Atecy a Karoq bude na tom stejne. Rozhodne se neda prirovant ke Golfu, to ani vzdalene.Ty fotky jsou matouci.
Avatar - removed
12. 10. 2017 10:04
Re: Díky za reakci na dotaz
Kufr je v pohodě, v reálu je použitelný na běžnou dovču.
Karotka je pěkná, to se musí nechat. A jestli jezdí tak, jak popisoval Honza, klidně bych do ní šel. Škoda té torzky, ale zase pokud není člověk naprostý magor, nevěřím, že by ho zadní náprava nějak vyváděla z míry. Soudím tak podle toho, že současné Octávie s torzkou jsou úplně jiná liga, než třeba před třemi roky, kdy v prvních sériích to auto opravdu poněkud odskakovalo. V novějších Octáviích už to tak strašné není. S tímhle problémem si ve škodovce docela poradili.
12. 10. 2017 10:13
Re: Díky za reakci na dotaz
schválne som pozrel fotky kufra a je veľkorysý, určite väčší ako golf, čo tam ľudia vozíte? A s možnosťou sklopenia sedadla pri väčších predmetoch úplne v poho. Samozrejme pokiaľ má niekto špecifický životný štýl a la ozy kombo, tak jasné, ale 80 % to musí s prehľadom stačiť.
Avatar - iudex
12. 10. 2017 10:14
Re: Díky za reakci na dotaz
Jj, vidím to podobne.
Avatar - speedfred
12. 10. 2017 10:14
Re: Díky za reakci na dotaz
tak Karotku poladia možno tiež za 3 roky,sú to predsa rozdielne autá.
Takže ? Počkať.
Avatar - removed
12. 10. 2017 10:21
Re: Díky za reakci na dotaz
pokud kupuješ za své, je vždy lépe počkat alespoň dva roky u kterékoliv značky :-) Pokud do fleetu nebo na operák, je to jedno. A Karotka v Čechách bude první dva roky vyrábět především pro fleet (jen v český pobočce naší korp. už je objednáno... vynášel bych... prostě jsou objednané).
Avatar - speedfred
12. 10. 2017 11:17
Re: Díky za reakci na dotaz
samozrejme za svoje do firmy.
12. 10. 2017 15:43
Re: Díky za reakci na dotaz
Úplně jedno to není, když jsou s tím pak problémy a tráví čas v servisu.
Avatar - removed
12. 10. 2017 16:48
Re: Díky za reakci na dotaz
jasně, nějaká ta ztráta času tam je, ale operák můžeš přerušit nebo jezdíš náhradním vozem.
12. 10. 2017 19:29
Re: Díky za reakci na dotaz
Z pohledu uživatele je to však stejná otrava, pokud nemáš možnost si prostě vzít z flotily jiný kus. A pokud ten problém není kusová záležitost... U operáku samozřejmě odpadají starosti s prodejem "citrónu," jak by řekli Američané.
Avatar - removed
12. 10. 2017 21:22
Re: Díky za reakci na dotaz
Otrava to je. Ale mensi, kdyz to neni tvoje auto. Horsi, kdyz vysolis svoje uspory za novinku, ktera jeste neni dotazena... coz je u mainstreamovych novinek pomerne obvykle.
Avatar - Jaros71
12. 10. 2017 11:43
Re: Díky za reakci na dotaz
Multilink je zvláště při plném naložení auta v zatáčkách mnohem stabilnější.
Torzka je na prd..možná v malém autě do města akceptovatelná , v SUV ne.
Avatar - removed
12. 10. 2017 12:08
Re: Díky za reakci na dotaz
multilink je lepší v jakémkoliv (běžném) autě - ovšem musí být dobře navržen a naladěn.
Dívám se na to optikou běžného vozu. Nepředpokládám, že by s Karotkou někdo absolvoval primárně venkovský Dakar.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2017 12:16
Re: Díky za reakci na dotaz
Sofistikovanější uložení náprav je základ auta = jestli bude multilink s 1,5 = je to asi ideální verze karotky
Avatar - Sumi2000
12. 10. 2017 17:21
Re: Díky za reakci na dotaz
Jednoznačně by vysoké SUV mělo být s multilinkem !
Traverza vzadu je dobrá možná do levné Dacie.
Avatar - speedfred
12. 10. 2017 10:16
Re: Díky za reakci na dotaz
není sa čoho báť,mal som X5 4,4i s teraz už archaickou prevodovkou a nebolo to až tak hrozné >:D
Avatar - iudex
12. 10. 2017 10:50
Re: Díky za reakci na dotaz
Tak v kontexte Tvojich motorizácií máš oproti štandardu trochu posunutú hranicu toho, čo je v pohode spotreba. >:D Je to silne individuálne, ja sa vytešujem zo svojej 8 spotreby a kamaráta (majiteľa 1,2TSI) pri pohľade na ukazovateľ obchádzali mdloby. >:D
Avatar - fOE
12. 10. 2017 11:10
Re: Díky za reakci na dotaz
Zene sviti u 1,2tce nejakych 9L, co by delal kamarat tam? >:D
12. 10. 2017 12:03
Re: Díky za reakci na dotaz
a povedal si jej že to nie je automat?
Avatar - fOE
12. 10. 2017 12:15
Re: Díky za reakci na dotaz
>:D :yes: