Po 20 letech se kariéra třetí generace Suzuki Jimny blíží ke konci. Nástupce si uchová hranatou karoserii, pod retro kabátem ale najdeme moderní techniku.
Samuraja som vcera obdivoval zaparkovaneho na nasej ulici. Pekne auticko.
Ale ked odisiel, ostala po nom velka kaluz oleja, mozno aj 0.5litra..... Ktoru som si samozrejme vsimol az vtedy, ked som do nej vbehol zadnym kolesom pri parkovani.
podle videa se docela zlepšila stabilita v zatáčkách, to auto se viditelně míň naklání, než předchůdce. Měl jsem předchůdce 6 let, nedám na něj dopustit, ovšem alespoň trochu agilní jízdní vlastnosti na cestě k němu nešly. Polňacky, bláto, závěje... tam není, s ohledem na váhu Jimnyho, mnoho lepších aut. Neskutečný pracant, nenáročný, docela jednoduchý, až na korozi. To byl mor mnoha těchto aut (záruka na prorezivění jen 6 let).
Je fajn, že u nástupce zůstal rám, tuhé nápravy, redukce, alternativní ctyřválec... Téším se na předváděcí jízdu, tohoto baby G :-)
Je skvělé, že Suzuki vyslyšela své zákazníky a ani nejnovější Jimny příliš "nezcivilizovala". Jsou totiž chytří a vědí, že by pak zapadlo mezi xpodobných malých pseudoteréňáků. :-):yes: