Novinky
Šimpanz
Já myslím, že se především nechce zákazníkům. Dnes je na výběr prakticky u každého velkého koncernu hromada elektroaut a velký výběr plug-in hybridů, tedy aut, která mají dle přání vlád velmi nízké vykazované emise. Ale prakticky nikdo je v Evropě nekupuje, resp. jsou to zanedbatelná procentíčka. Takže automobilky bych do toho moc netahal, ty budou vyrábět to či ono zcela podle zájmu klientů, problém nastává ve chvíli, kdy úředník chce pokutovat automobilky za to, že si od ní zákaznici kupují "špatný" pohon. Je věcí politiků aby motivovali zákazníky, třeba drakonickými daněmi na benzín a naftu a dotacemi na elektřinu není problém otočit vývoj, ale politici zároveň začínají tušit, že když otočí preference zákazníků, tak chytnou sami sebe do pasti (nemají na dotace a bez daní na paliva by většina vládních rozpočtů států EU padla na hubu). Takže říkají vyrábějte nízkoemisní auta (nízkoemisní podle pokřivené metodiky,která se časem ukáže jako podvod o kterém už dnes všichni vědí, ale nikdo jej nechce veřejně přiznat), ale už neříkají jak je prodat v situaci, kdy o ně není zájem. Prostě klasické poručíme větru, dešti.
WinDiesel
... ale to neznamená že nejsou otravní
podle jména je za tím Slovák, je to stejně aktivní blb jako Jodová, pardon Jourová
podle jména je za tím Slovák, je to stejně aktivní blb jako Jodová, pardon Jourová
pogo26
Jde spíš o to, zda pak to auto bez dotací bude pro každého? Další variantou je, že bude jen pro někoho a ještě k tomu s dotací. A ten, kdo na to nebude mít, bude toho bohatšího dotovat. Otázkou také bude trh ojetin. Nevím, jak na tom bude elektroauto po 10 letech.
Blue Sun
ve srovnání s hned vedle sedícím článkem o tom, jak se automobilky bouří... Vždyť ty plány a možnosti mají. Jen se jim zkrátka nechce...
Majkl1
Hromada elektroaut? Kde? VW má dva nejmenší modely (up, Golf) a i v rámci koncernu to jsou jediné elektroauta, o kterých vím.
Navíc, po pravdě, ty auta jsou jen překopávky původních spalováků, středový tunel, i když převodovka chybí, místo frunku pod přední kapotou baterie.
"Nikdo v Evropě": - Norsko 2017, prodej nových vozidel na el. pohon (hybridy a elektromobily): 40% trhu.
Navíc, po pravdě, ty auta jsou jen překopávky původních spalováků, středový tunel, i když převodovka chybí, místo frunku pod přední kapotou baterie.
"Nikdo v Evropě": - Norsko 2017, prodej nových vozidel na el. pohon (hybridy a elektromobily): 40% trhu.
Šimpanz
Je snad VW jediný výrobce? V EU se prodává cca 18 modelů elektroaut a cca 18 modelů plug-in hybridů, na to jak se mizerně prodávají je to docela nesmyslně hodně.
Když už sis vybral VW, tak ano mají dva modely elektroaut a tuším 5 modelů plug-in hybridů. A to jich mají mít dvacet? Proboha proč? Aby se neprodávaly jako se neprodávají ty stávající?
Když už sis vybral VW, tak ano mají dva modely elektroaut a tuším 5 modelů plug-in hybridů. A to jich mají mít dvacet? Proboha proč? Aby se neprodávaly jako se neprodávají ty stávající?
Hittman
je hezké, prodeje jsou otázkou trhu. Aby se vyplatilo někomu kupovat elektriku, musí ho k tomu někdo donutit a na to tu máme EU, která se o to postará.
gil54
...jestli seberou dřív papíry mně pro senilitu nebo mému autu, protože má motor na fosilní palivo. ;-\ Je to tak 50 na 50. >:D
P.S. Golf má ve středovém tunelu převodovku??? 2 nejmenší modely od VW v Evropě Up a Golf - co Polo??? Komiku >:D >:D >:D