Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

Hacker otevře jakýkoliv vůz s dálkovým ovládáním zamykání, upozorňuje na léta neopravenou chybu

14 komentářů

jam2015
prečo na producentov týchto zariadení netlačia poisťovne?! A kdé sú všelijaké spotrebiteľské združenia a národné autokluby?!
Ondris
Jednotka má paměť pro každej spárovanej klíč.
peterle
1. Kód môže naskenovať aj keď auto zamykáš. Je rovnaký ako pri odomykaní.
2. Po odomknutí stačí pripojiť zásuvku OBD k softvéru ktorý simuluje riadiacu jednotku. To je pár desiatok sekúnd.
3. U tvojej starej šunky to nikto nečaká. Ide o hodnotné autá, ktoré sa oplatí ukradnúť 😄
Avatar - Little Boy
Little Boy
Cely wow efekt clanku spociva v neznalosti / nepochopeni plovoucich kodu😒br /> 1 kdyz auto odemykam, chci s nim nekam ject, hacker by me musel sledovat. Nasledujici povelovani auta bez pritomne rusicky 'zneplatni' hackeruv kod. Kod zamknuti auta je hackerovi k prdu. V realnem zivote celkem nepouzitelny 'hack'. Tohle je hlavni duvod proc s tim nikdo nic 'nedela'.
2 odemknuti auta neznamena zcizeni, jeste zbyva velice slozita cesta k tomu s autem odject
3 v realu necekejte ze vam nekdo bude hackovat kody, spis prijdete k autu, hromada strepu okolo, na sedacce cihla a radio / pytle / xenony nikde... tuhle realitu znam z prahy. Pripadne provarene mainstreamy typu oktavka umi kluci otevrit zkrz zamky, opet realna zkusenost z parkoviste supermarketu zaplacena notebookem.
Avatar - Garfielld
Garfielld
Osobně jsem viděl takový zařízení v akci, slouží pouze k tomu dostat se nedestruktivně do auta, ne ho ukrást.
mufik.martin
Nehlede na to, ze muze startovat sice na dalku, ale v aute uz sedet, stat na brzde, nastartovat si přes mobilni aplikaci a rovnou odjet.
Avatar - white label
white label
U možnosti startování na dálku (přes mobilní aplikaci) logicky šlapat na žádný pedál nemusíš. Samozřejmě to neumí každé auto.
Niemand
Ovládač posiela kód a príkaz, ktorý je týmto kódom podpísaný. Generované kódy máju nejakú postupnosť. Napríklad novy kód je vždy väčší. Podla toho auto rozozná staré kódy a príkazy podpísane starším kódom ako posledný použitý neakceptuje. Ale ku platnému kódu môžeš pridať akýkoľvek príkaz.
Niemand
Tak to zdaleka nie je pravidlo. Ja ked mam volic v P nemysim sahat na pedale.
Avatar - dock37
dock37
Môže sa Váš článok oprieť o nejaké konkrétne štatistiky či sledovania,alebo o nejaké odborné posudky,či názory odborníkov?Existuje človek s týmto menom?
Reco
Mna by skor zaujimalo, snad mi to niekto vysvetli ako to funguje, na co bude "hackerovi" kod na uzamknutie, ked ho potrebuje odomknut? Je RJ tak blba, ze rovnaky kod sa pouziva na zamknutie aj odomknutie? Lebo ak nie, tak co tym dotycny teda dosiahne?
palco
Len by ma zaujímalo, aký kód vyšle diaľkový ovládač v prípade, že si doma vymením kľúče. Auto a ani diaľkový ovládač predsa nevie, aký a koľko kódov vyslal ten prvý, v ktorom sa mi napr.vybila bateria..
unicorn64
Kedy novinari zacnu testovat zabezpecenie aut? Alebo automobilovy klub, prip. na EU urovni? A budete musiet, pretoze s autonomnym riadenim sa konci sranda.
Testujete milion veci, vratane vyhladu z okien, ale nikto sa nezaujima o zvysovanie zabezpecenia majetku zakaznika. Co sa netestuje, to automobilky nezaujima, vid. crash testy, ktore donutili zvysovat bezpecnost. Poistovne a automobilky ziskaju nove zakazky a zakaznik to znovu zaplati.
Avatar - Zetti
Zetti
Ze by mi hacker na dalku slapl na brzdu? To jsou dneska vymozenosti