Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marko: Budúcnosť značky Aston Martin – Project Alligator

Minulosť nie je na ich strane. Neznamená to ale, že história sa bude musieť opakovať. Veria totiž, že jediná minulosť na ktorej do budúcnosti záleží je dnešok.
Zpět na článek
Avatar - jurajos
18. 8. 2008 13:35
Re: Aristokrat
Hm, diky. Toho Marcosa skoda. TSO GT2 vyzeralo byt podarene auto. :'-(
18. 8. 2008 11:41
Re: těžký rozhodnutí
Ahoj :-)
One-77 je dobry napad. To urcite. Otazkou je ci y to islo opakovat stale dokola - myslim obmedzene serrie aut. Tipujem , ze asi ani nie... Ludi by to po case prestalo bavit.

Btw. v priebehu nasledujucich par tyzdnov sa dufam ozvem a doriesime stary rest s Daimlerom. Ak mbudes mat cas... ;-)
18. 8. 2008 11:38
Re: OT: Anketa léta 50-59
To je v pohode. Dobry napad. Sledujem to, lenze sa nemozem zapojit - mam tak velky pocet aut, ze najprv by som musel v kazdom rozmedzi urobit vyber. A to nestiham. :-(
18. 8. 2008 11:36
Re: Aristokrat
AM Lagonda Vignale sa prestala vyrabat bez nastupcu, pretoze ten projekt bol stratovy. Novy Rapide nadvazuje na myslienku Lagondy (ako 4dv. auta) ale bez pouzitia povodneho brandu. O tom, ze by sa mala Lagonda objavit na svete znova zatial nic neviem. Mozno o tom prave rozmysla DR, ale aj keby...bol by to "benh na dlhu trat". Treba najprva stabilizovat Aston v novej situacii...potom sa bude dat rozmyslat nad projetom ako je Lagonda.

Firmy, ktore si menoval: neviem ani kto ma prava na tie znacky. Takze tazko povedat, ci a kto by mohol o ich oziveni rozmyslat. Mtyslim si al, ze aj keby to niekto skusil, mal by to extremne tazke. Skoncilo by to ako X inych pokusov ozivit malovyrobcov. Naposledy to zle skoncilo s Marcosom. ;-\ :-(
18. 8. 2008 11:26
Re: K článku
V tomto sa uplne zhodneme. GT-cka su aj pre mna velkou temu. Supersporty vnimam, ale nikdy som po nich netuzil. Aj Ferrari si dobre popisal. vazit si ho aj ja vazim...ale nejak po nom netuzim (ale keby som si uz mal vybrat, tak by to asi bolo cervene Scagliatti).
Avatar - radhro
18. 8. 2008 09:57
Re: těžký rozhodnutí
mluvíšmi z duše , líp bych to snad ani nevyjádřil :yes:
Avatar - Pierro
18. 8. 2008 08:45
Re: Aston DBS
Jo a pozdravuj Ondřeje ejmu, až s ním budeš mluvit. Tenhle jeho dabing by si zasloužil minimálně českýho lva, když už ne rovnou Oskara... ;-)
Avatar - Pierro
18. 8. 2008 08:43
OT: Anketa léta 50-59
Pro mne byl jedinou ikonou škodylak.... stodvaciášek... >:-[]
Avatar - Pierro
18. 8. 2008 08:42
Re: Aston DBS
>:D >:D >:-[] jo jo Helmut, ten za to uměl vzít... >:-[]
Avatar - da_b0mb
18. 8. 2008 01:00
Re: OT: Anketa léta 50-59
Hmm, DB4 nebo Maserka od Zagata...si hodim minci (jako two-face >:-[] )
Avatar - Pekelná Micinka
17. 8. 2008 23:45
Re: OT: Anketa léta 50-59
Skromnost budu já. Prostě tam napíšeš jenom název a to bude muset stačit. To co scháním prostě není.
Avatar - jurajos
17. 8. 2008 23:44
Re: OT: Anketa léta 50-59
No krasny a mudry uz som...tak sa snazim! >:-[]
Nic proti brouckovi, ale ze by bol zrovna pekny! :-!
Avatar - T613
17. 8. 2008 23:39
Re: OT: Anketa léta 50-59
ty si skromnost sama >:D Ale stejně to bude jediné desetiletí bez vítězství VW. Teď to vyhraje Brouk >:-[]
Avatar - jurajos
17. 8. 2008 23:36
Re: OT: Anketa léta 50-59
Tak tam mas aj mojich. Ale skromne len dvoch. ;-)
Avatar - T613
17. 8. 2008 23:34
Re: OT: Anketa léta 50-59
klidně ti jich tam dál kolik chceš >:D
Avatar - Pekelná Micinka
17. 8. 2008 23:30
Re: OT: Anketa léta 50-59
Tak to tam budeš mít od každýho dva, smiř se s tím. ;-) >:D
Avatar - T613
17. 8. 2008 23:13
Re: OT: Anketa léta 50-59
vypadá to na Kabriolet z 58 (corvetta)
continental je z 57 kabriolet
Avatar - Pekelná Micinka
17. 8. 2008 23:10
Re: OT: Anketa léta 50-59
No, to si mi hodně ušetřil práci, ale potřebuju upřesnit, jaký Continental a jaká Corvette to je..
Avatar - Ricardo
17. 8. 2008 23:04
Re: OT: Anketa léta 50-59
Aha, nemám co bych přidal
Avatar - T613
17. 8. 2008 22:58
OT: Anketa léta 50-59
Marko doufám, že mi odpustíš ;-)
Zatím byly nominovány:
Citroen_DS19
Skoda_Felicia
Stanguellini_Sport_Internazionale_Road… />Porsche_550
BMW_507
Buick Centurion
Jaguar Mk IX Sedan
Jaguar XK140 FHC
Rolls Royce Silver Cloud Saloon
Bentley Continental S1
Cadillac Eldorado Brougham
Aston Martin DB4 Coupe
Mercedes-Benz 300 SC Coupe
Oldsmobile Super 88 2D Htp
Saab 93B
Cadillac Coupe De Ville
Dodge D500 Custom Royal Lancer
Facel Vega HK500
Maserati 3500 GT Coupe
Mercedes_ Benz_ 300_ SLR_Uhlenhaut_Coupé
BMW_Isetta_Standart_250
Lotus_Super_Seven
Bentley Mark VI
Bugatti Type 101
Ferrari 212 Europa Vignale Cabrio
Cadillac Series 62 Ghia vůz * Hayworth
Cunningham C-3 Vignale Coupe
Pegaso Z-102 Thrill.
Cadillac Series 62 Cabrio
Maserati A6GCS-53 Berlinetta
Cadillac Eldorado Convertible
Ferrari 410 Superamerica
Maserati A6G-2000 Zagato Coupe
Mercedes-Benz 300B Pinin Farina Coupe
Cadillac deVille
Chevrolet Corvette
Avatar - Ricardo
17. 8. 2008 22:55
Re: Aston DBS
Já chci nominovat XK120 NUB120 :-)
Avatar - T613
17. 8. 2008 22:52
Re: Aston DBS
já to klidně zveřejním tady. Snad se Marko nebude zlobit. Ale chvilku strpení
Avatar - Pekelná Micinka
17. 8. 2008 22:49
Re: Aston DBS
Hele a co kdybys mi napsal SZ co už je nominovaný? Nerad bych se s něčím hledal, když tam pak stejně dáš jinou fotku.
Avatar - Pekelná Micinka
17. 8. 2008 22:47
Re: Aston DBS
>:D >:D Přemýšlím co nominovat, a to co už vím, že nominuji, tak nemůžu za boha najít fotku!
Avatar - Ricardo
17. 8. 2008 22:37
Re: Aston DBS
Porno? Ahoj já jsem Helmut, opravář komínů. Ahoj já jsem se právě osprchovala. Tak jdem na to... Můj Bože nepřestávej, ještě, ještě to je vono. Ty to děláš jako královna. Ne, ne to se tam nevejde. Vejde neboj. Auu. No vidíš >:D
Avatar - T613
17. 8. 2008 22:18
Re: Aston DBS
stejně to vyhraje jeden Caddy od Carmika >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
17. 8. 2008 22:16
Re: Aston DBS
Visím, předpokládám, že to snad stihnu. Mám problém sehnat solidní fotku jednoho kandidáta. Všechno je to malý, nebo černobílý, nebo s blbým pozadím.
Avatar - T613
17. 8. 2008 22:13
Re: Aston DBS
taky jsem více na vozy GT než na dravce. Mimochodem nevisíš mi nominace? ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
17. 8. 2008 22:12
Re: Aston DBS
To bude zajímavá porno. Už si byl s vlčkem? >:D Mě přijde, že Ferrari je prostě závodní auto obestavěné tak, aby mohlo na silnici. U Astonu tenhle pocit nemám, prostě je to rychlý silniční a komfortní auto. Navíc Aston jsem odjakživa vnímal jako tu nej značku, víc než RR atd. A i když dnes už vím, že to tak není, tak stále patří na špičku žebříčku, kdežto Ferrari je pořád "jen" závodní auto.
Avatar - T613
17. 8. 2008 21:55
Re: Aston DBS
Ty dva bych moc vedle sebe nedával. I když je to jen o pocitech. Když mi někdo řekne Ferrari vybaví se mi dálnice nebo okruh. Když mi někdo řekne Aston tak se mi vybaví "okrska", dvanáctiletá skotská a pohoda :-) Asi bych neměl tolik koukat na ukázky z Rosamundy Pilcherové >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
17. 8. 2008 21:31
Re: Aston DBS
No problém je, že srovnáváme nesrovnatelný. Ad Ferrari, mě se nelíbí ty tvary, který jsou taky veskrze všude stejný. To zlatá F550, tam se dalo mluvit o eleganci. Pro mě to ty výstupy klimatizace sráží na úroveň malosériových výrobců a bez ohledu na materiály to na mě luxusem, a to ani u F612 nepůsobí. Ba naopak, i Lambo z koncernovými díly na mě působí dospělejším dojmem. U DBS se mi nelíbí akorát to bílý obšití. Jinak bych mu nic nevytknul, je to standardní cesta jak automobilky řeší výkonější edice - tmavý, většinou černý interiér, místo dřeva karbon, sportovnější sedačky, někdy i jiný potah než kůže, víc hliníkových dílů. U Ferrari jsem se nedočkal ani elegantního tvarování jako má Maserati GT, ani kousku leštěnýho dřeva. Rádio zasazené "jen tak", prostě na mě to působí neesteticky, jakoby ten interiér byl modulární a nebyl navrženej pro ten kterej konkrétní vůz. A to mi u auta s cenovkou jako má 599 vadí. Ale i u levnějšího modelu, ten interiér je podle stejnýho střihu, a zatímco všichni nadávaj na VW, že to má všechno stejný, kde by se to dalo omluvit cenou, tak u Ferrari to je na jedno kopyto zrovna tak. Jak říkám, to radši Murcielago, ano, není tak pokrokový, ale je to raketa, což je přesně to, jak si představuju supersport, protože jinak na delší prohánění po dálnicí je stejně lepší nějaký GT.
Avatar - Pekelná Micinka
17. 8. 2008 20:57
Re: Aston DBS
Ano, SLR taky zastává tuhle koncepci. Ale ani to nevnímám jako supersport.
17. 8. 2008 18:40
Re: Aston DBS
Ještě jsem zapomněl dodat, že 599 GTB má podobné uložení motoru jako SLR.
17. 8. 2008 17:27
Re: Aston DBS
Já vím, ale i tak mi to nedá. DB9 stojí proti 612. DBS je ostřejší verze od DB9, má nečekaně více změn na konstrukci, než by člověk podle vzhledu očekával. Pak mi vychází DBS proti 599 GTB. Je pravda, že každý stojí na opačné straně, kdy DBS má stále více k GT, kdežto 599 je ostřejší. To, že má 599 motor v předu není až takový problém. Vychází z 550/575M, proto ta koncepce. Ale, abych byl přesnější pak motor je posunut hodně dozadu, čili je spíše uprostřed, což výrazně potlačilo nedotáčivost, která byla tak patrná právě u 550.
Mě zase ten interiér u DBS přijde hrozně přehnaný až kýčovitý. Je pravda, že v 599 si s ním mohli o něco více pohrát, ale nemám s ním problém. Hlavně je funkční, přesto dostatečně luxusní.
Avatar - Ricardo
17. 8. 2008 16:59
Re: těžký rozhodnutí
Ahoj Marko! Podle mě je One-77 vynikající nápad a je to přesně ta cesta kterou by se měl Aston ubírat :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
17. 8. 2008 15:42
Re: Aston DBS
Ad. Aston přece DBS nestaví jako konkurenci pro 599GTB, to spíš média chtějí srovnávat. Tady se zákazníci dělí podle toho, s jakou značkou se chtějí identifikovat.
Avatar - Pekelná Micinka
17. 8. 2008 15:35
Re: Aston DBS
Odpověděl sis sám. Ferrari jsou spíš supersporty, Aston spíš GT a to co nabízí DBS je spíš nadstavba k DB9. Protože mi je sympatičtější kategorie GT, tak já bych si asi vybral u Astonu. Ale je to o pocitech, mě se 599 líbí z exteriéru, ale za ty peníze si zkrátka neumím představit, že bych měl akceptovat takový interiér jaký současný modely mají. Psal jsem o tom už o pár příspěvků výš. Pro mě je "problém" Ferrari to, že nehraje na krásu resp. eleganci, ale spíš na funkčnost, já bych vyžadoval oboje. Maserati to má, ale i už z názvu je to GT. A supersport si zase představuju jinak koncepcí. To jsem tu taky už několikrát psal, že právě od rozložení agregátů odvíjím svůj pohled na auto. Pokud je to placka s motorem za a uprostřed, je to supersport, pokud před řidičem, je to GT. Tak to mám já a vcelku ignoruju to, jak se to oficiálně kategorizuje. U Ferrari je problém to, že motor je před řidičem, a i z venčí by člověk spíš tipnul, že je 599 GTčko a ne supersport. A vevnitř je to najednou takový funkční, ta ventilace je až kýčovitá, takže najednou je tu rozpor, v čem to vlastně sedím, tedy není, je to supersport. Z toho důvodu bych asi svůj pomyslný balík u Ferrari nenechal. Když supersport, tak Lamborghini, ten to dává jasně najevo, nejlíp v tý brutální fixkový zeleni. Když GT (v týhle ceně), tak Astona. Bohužel ani u modelu 612 nebylo schopno Ferrari udělat nějakej důstojněší interiér.
Avatar - da_b0mb
17. 8. 2008 14:29
Re: K článku
Jsem na tom obdobne co se poslednich modelu tyce. Ale kdyz mrknu zpet...F355 a jeste dal, tak je to zase uplne neco jinyho :-)
17. 8. 2008 14:02
Aston DBS
Aston Martin mě nikdy jako automobilka nebral, prostě jsem si k němu nenašel cestu. Astony, to jsou hlavně luxusní GT-čka s úžasným designem.
Přesto co mě ale poslední dobou zaráží je sebevědomí automobilky. Už je to nějaký pátek, co v Autocaru proběhl test Astonu DBS. Nic proti jeho designu, je krásný. Interiér už je na můj vkus až příliš překombinovaný. Všechno bliká, k tomu ty budíky s nelogicky se pohybujícími ručičkami, otřesný systém startování. Dále je to nepříjemně cukající převodovka a špatně dávkovatelné brzdy (slova Chrise Harrise). To vše završuje pro mě naprosto přemrštěná cena, která byla cca o 150tis výše než Ferrari 599 GTB.
Přitom DBS v této třídě nenabízí žádný vrchol techniky. Výkony motoru (stále srovnávám s 599) jsou jen průměrné. Pár čísel Aston V12 6.0 510k/570Nm vs GTB s V12 6.0 612k/608Nm (mimochodem motor z Enza). Hmotnostně si nemají vozy co vyčítat, oba 1690kg. U Astonu zaujme hlavně hliníkový prostorový rám a použití panelů z karbonu. Ale co si budeme povídat, proti 599 GTB se systémem transaxle, sekvenční převodovkou F1 Superfast, s elektronicky řízeným zadním diferenciálem E-dif, magnetorheologickými tlumiči, s nastavitelnými režimy vozu přes otočný ovladač Manettino umístěný na volantu, k tomu keramické brzdy velikosti italské pizzy, je to prostě málo. Vše završí v 8-tisících otáčkách zpívající V12 a pro mě úžasný design by Pininfarina.

Stále tak nevidím důvod (jen design nestačí) proč brát DBS od automobilky, která se stále marně snaží srovnávat s GTB, když můžu mít to nej v dané třídě. FERRARI.
Avatar - jurajos
17. 8. 2008 13:48
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
On ma Paolo aj ciernu F500. >:-[]
Avatar - jurajos
17. 8. 2008 13:45
Aristokrat
Za clanok jednicka s hviezdickou. Astony su srdcovky. Rad by som rozvinul uvahu ako si ho raz kupim, ale ak nan aj raz budem mat money, mentalne na taku uroven asi nikdy nedosiahnem, ak vies co tym myslim.
>:-[]
Chcel by som sa spytat na trochu historie. Co sa stalo s AM Lagondou Vignale z roku 1993? A vobec, uvazuje sa v ramci utomobilky AM aj znovuozivenie Lagondy? Pripadne nevies nieco o moznej buducnosti znaciek ako Monteverdi, ISO alebo DeTomaso?
Avatar - Pekelná Micinka
17. 8. 2008 12:16
Re: K článku
U mě je to model od modelu, spíš se mi líbí vozy ladněné do GT, než supersporty. Líbí se mi celý ten kult kolem toho, to srdíčko, takový ty italský emoce, když třeba prohrají závod atd. Není to auto, po kterým bych vyloženě toužil, ale zas mi není úplně lhostejný. Ovšem kdybych měl prachy na jedno auto v týhle kategorii, Ferrari je u mě beznadějně poslední, protože ten jejich interiér prostě nevydejchám. To i "koncernový traktorista" má subjektivně mnohem příjemnější interiér. Maserati, ačkoliv bráška, má interiér skoro bych řekl nádherný. Ty vysoušeče vlasů a i některý další detaily u Ferrari jsou nesnesitelný specifikum. GranTurismo má interiér, jaký bych si u takovýho auta (ne britského) představoval viz. [odkaz]
17. 8. 2008 10:02
Re: K článku
Ano..ale este to treba dopracovat! :-) Tie koberce z palubky musia na zem! >:D

Ferrari...to je tema, kde sa nevyznam sam v sebe. Viem, ze by ma tie auta mali "brat", ale vpodstate nikdy si ma ta znacka nedokazala priputat :-) Niekde je chyba...(vo Ferrari ale urcite nie)
17. 8. 2008 09:55
Re: STO ASTONŮ
Aston je veru tazka tema. Tu lieta jeden cierny DB9, ktory je ako GT "vytuneny" do podoby radoby-supersportu. Spojlery krizom-krazom, kam az oko dohliadne...a krasne tvary auta sa v tom topia. Pre tohto majitela je Aston asi az prilis tazka tema...

P.S. Dakujem za poklonu...hlavne za tu pre Aston Martin :-) ;-)
17. 8. 2008 09:02
STO ASTONŮ
Aston Martin, těžké, hluboké a drahé téma. Dokonalá krajina zrodu, dokonalý rodokmen, dokonalá filosofie. Ještě je potřeba, aby se také narodilo dost těch, kteří si Astona zaslouží. Ani výhra ve sportce, ani dobře zprivatizovaný masokombinát, Aston, to chce klasu, to chce budťo stopu modré krve, nebo vedlejšák u těch správnejch tajnejch služeb.

Totiž Aston Martin, to je přesně tak technika a krása jako filosofie a styl. Je to takový klenot jakým zase v trochu jiném světě jsou švýcarské hodinky. Jo, Aston to je rolex aut.

Nachází se v těžké době. Všichni se nacházíme v těžké době, a tak přesně tak, jako ty řešíš své osobní problémy, řeší je i Aston. Můžeme se vsadit, kdo je vyřeší lépe. Sázím na Astona. Na koho sázíš ty?

P.S. Markovi velké díky za velmi citlivý ponor do aut která nelze nenávidět, jenom milovat... :yes:
17. 8. 2008 02:10
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
U všech premiovek a nejen u nich je zasadni pocit v aute. Jak tu psal kolega GTI.....i na odpor tlacitek na palubce jsou lidi a o tom je presne ten tridni rozdil.
17. 8. 2008 01:59
Re: těžký rozhodnutí
Tak to asi určitě, protože třeba moje představa je, že 4 vrata pochytí daleko větší spektrum zákazníku, třeba z balíku RS, nebo M5 a pod.
Avatar - Pekelná Micinka
17. 8. 2008 00:51
Re: K článku
BTW. v Panameře to bude vypadat asi takto [odkaz]

A živé fotky Californie (druhý náhled jde taky prokliknout) [odkaz]

EDIT: sorry, koukám, že California už proběhla v článku s Michalem Schumacherem
Avatar - Pekelná Micinka
17. 8. 2008 00:46
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
To je možný, ale myslím, že reálnou motivaci k tomu nemaj. A kdyby se to provalilo, na jejich místo stojí deset dalších. Navíc je to asi určitá prestiž pracovat u Ferrari (rozhodně větší než montovat pračky a ledničky).
Avatar - Pekelná Micinka
17. 8. 2008 00:44
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
To nevím, ale třeba u 6er se akustikou a zvukovým projevem dveří také zabývali. O zvuku motoru, tedy jeho vnímáním osádkou vozu pochopitelně ani nemluvě.
17. 8. 2008 00:24
Re: těžký rozhodnutí
podľa info, ktoré som sa tu dávnejšie dočítal, by mala byť Panamera postavená cenovo nižšie ako 911 Turbo. Niečo v tom zmysle, aby Turbo ostalo stále vlajkovou loďou...
16. 8. 2008 23:48
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
BTW: spíš u těch, co tam lepili ty okna, ne co už seřizovali ventily...
16. 8. 2008 23:47
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
Nevim, jen jsem měl z některých pocit, že když vylezou ven, tak mě seberou těch 20 euro v kapse. Nemyslim to špatně, jen mi to přišlo u některých na mysl.
Avatar - Pekelná Micinka
16. 8. 2008 23:39
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
Proč, demotivuje tě to? Nebo ti vadí, že jsou Italové?
16. 8. 2008 23:33
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
Tovární psycholog ze Stuttgartu jezdi do práce áčkem, na to dám krk >:D Ale tim nemyslim, že by to dělal špatně, ale je to paradox. Za to dám krk >:D
16. 8. 2008 23:31
Re: K článku
Ferrari? Ano, aktualizujem niekedy o rok ten co som uz pisal minuly rok: [odkaz] Odvtedy sa v tej strategii nic moc nezmenilo. Akurat ze sa narodila California.

Ferrari myslim nic take neplanuje. Oni su na konci s rozsirovanim novych modelov. Maju 4 regulerne rady + este budu stavat sem-tam "anniversary models" ako Enzo ...a to je vsetko.
16. 8. 2008 23:29
Re: K článku
S Červenkou a spol. v Mostu asi 3-4 roky zpátky. Taky něco právě od Tondy... Jsou to takový zpoplatněný vstupy... Do toho DTM se bohužel nevejdu >:D
16. 8. 2008 23:23
Re: těžký rozhodnutí
To neviem.Mozno ano. Uvidime na buduci rok... ;-)
16. 8. 2008 23:20
Re: K článku
tak to je ještě v klidu, normální smrtelník prokope podlahu od "brždění" a snídani vystaví za přední sklo ;-) ... co to bylo za akci? Tenkrát DTM v Brně?
16. 8. 2008 23:18
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
jojo, to já to myslel vážně. Však tovární psychologové zjistili že zvuk zaklapnutí dveří dodává pocit bezpečí víc než dlouhá kapota... ale "trochu" to leze do peněz: hmm kůžička není dost libová a kyselo dost kyselý :-!
16. 8. 2008 23:17
Re: K článku
Vypadal jako moula a když mě povodil v C55, tak jsem se pak styděl jezdit >:D
16. 8. 2008 23:15
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
Lesík jsem nevnímal...Ale teď i novou jídelnu >:D Na druhou stranu, když tam vidíš některý ty "zaměstnance" a to i v Modeně, tak je lepší tam ani nechodit. ;-)
16. 8. 2008 23:12
Re: K článku
>:D O Janišovi bych neřekl křivýho slova, ten je právě "trošku" jinde. A právě si myslím že rychlost není v genech, tzn. že místo mladýho Charouze by měl dostat šanci Dalšíjaniš
Avatar - Pekelná Micinka
16. 8. 2008 23:08
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
Ferrari je prý jedním z nejvíce poptávaných (nemám teď to správný slovo) zaměstnavatelů v Itálii. Prostě o zaměstnance nemají nouzi. Nejvíc mě pobavil ten "lesík" co mají v motorárně, kvůli správné vlhkosti a pro pohodu zaměstanců.
16. 8. 2008 23:05
Re: K článku
Jeho mladýho vůbec neznám. Znám jen Janiše, když nás na pár srazech v Mostě školil, jako nějaký vemena. 18 letej floutek a čuměl jsem jako pytel >:D
16. 8. 2008 23:02
Re: K článku
jasně, svým způsobem je to skvělej otvírač očí... zavistí vůbec netrpím, ale čím mě jinak docela štve je, že v A1GP vydává svůj tým za národní tým ČR, a dál v motorsportu (kterej mě dost bere) tlačením mladýho, o kterým si myslím že je floutek kterej na to nemá = takže je v důsledku taková žába na prameni
16. 8. 2008 23:02
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
No myslím jako na lince >:D Ono už je to nějakej pátek, takže nevim, co má teď. Tenkrát ani nenaběhla výroba, když tam na to čuměl s tim svym kukučem a říkal jo.ho.jo.jo ... Ty woe, ty po něm snad ani nechtěli prachy?! >:D >:D
Avatar - Pekelná Micinka
16. 8. 2008 23:01
Re: K článku
To víš, přeci si nemůžu pamatovat jméno každýho dědka... >:-[] >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
16. 8. 2008 23:00
Re: těžký rozhodnutí
No já bych si měl dát facku. Už si mi to snad někde kdysi psal. Úplně to mám před očima. Pořád mám zafixováno, ani ale nevím proč, že 612 Scg. má 4 dveře. Asi kvůli tomu tvaru, že jakoby tam nějak přirozeně patřily.. No odhaduji, že Panamera bude levnější než 5 milionů. Z čehož plyne, že Rapide bude asi také levnější než Ferarri.
16. 8. 2008 22:58
Re: K článku
Budeš se taky zabývat Ferdou? Mě by zajímalo, jestli se třeba nepustí taky do nějaký Panamery?
16. 8. 2008 22:56
Re: K článku
U Toníka se musíš oprostit od jeho politickofinančních excesů, jinak ho samozřejmě nevydejcháš... Každopádně v motorsportu je jak ryba ve vodě.
16. 8. 2008 22:53
Re: K článku
jasně rozumíme, Toníka jsem měl rád do doby jeho Pikes Peaku, potom tady zkur.il a ukrad co se dalo...
...btw. Richards je David, Denise je ta kočenka Hollywoodu
Avatar - Pekelná Micinka
16. 8. 2008 22:52
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
Co tam mají za potvory na věšákách? Vlčky? >:D >:-[] No to víš, Paolo je miláček. :-) Ani jsem netušil, že má Scaglietti. Dobrej výběr. :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
16. 8. 2008 22:50
Re: K článku
To nebylo proti Denisu Richardsovi. To si doufám rozumíme. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
16. 8. 2008 22:48
Re: K článku
Vpohodě. Vždyť i tak je to bezva čtení, já si prostě jen nebyl jist, když se to objevilo v titulku. Zezačátku jsem čekal, že to by to mohlo být nějaký přelomový technický řešení, nebo základ na nový model.
16. 8. 2008 22:47
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
No neblázni, ty dveře... to musí bejt Vivaldi a ne Iron Maiden! >:D A ta vůně kůže!!! Teda nesmíš to vočuchávat ve Favoritu po vietnamcovi...
Avatar - Pekelná Micinka
16. 8. 2008 22:46
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
Ale ano, ale v principu je přeci jedno, jestli ten volant budou dělat do modelu a nebo b, protože tak jako tak, musí to někdo vybrat, očichat, obrobit, povrchově upravit... Prostě ta cena výroby jako takový je více méně stejná, pokud do dražšího modelu nebude trvat o den víc. To spíš, jak už jsem psal, bude o hodně dražší vývoj, právě kvůli tomu, že ta práce audiofila se musí rozpočítat mezi minimum kusů.
16. 8. 2008 22:45
Re: těžký rozhodnutí
Lenze Rapide nebude konkurent pre 612. Scg je stale 2-dverové coupe. Rapide bude ako konkurent Panamery zamyslany ako praktickejsie 4-dverove auto. A od toho sa budu odvijat predajne pocty. Cenu nepoznam -neviem kam to presne chcu pozicionovat v tomto smere. Ale zrejme to bude niekde okolo buducej ceny Panamery. Asi nieco nad nou...
16. 8. 2008 22:45
Re: K článku
Nojo, von je vlastně David Richards úplnej amatér proti Štávovi a Charouzovi >:-[]. On chce prachy z AM vytřískat prací, oooh jak primitivní.
16. 8. 2008 22:43
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
Neviděl... Nojo nemaj žádnej odpad. Byl jsem tam na exkursi stejnej den, co si Nedvěd tipoval Scaglietti. Všichni z něj byli, jako šílený. I ty potvory na věšákách se zastavily. Celozávodní kolaps >:D
Avatar - Pekelná Micinka
16. 8. 2008 22:41
Re: těžký rozhodnutí
Takže Rapide by se vyrábělo řekněme 3x počet? To se mi zdá tedy hodně moc na to, že F612 bych viděl jako největšího konkurenta. Tady na acz je u F612 cena 6,5 M. Jaká se dá očekávat u Rapide?
16. 8. 2008 22:39
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
No, já zase viděl jak dělali dřevěný volant (asi do RR, nevím) a týpek si s tím hrál možná den = 1k EUR jenom volant. A to se neuvažují fetišisti (jako 507 ;-)), který fakt různý kůže očichávají a osahávají, další audiofilové co ladí zvuk zabuchujících dveří atd. atd. atd.
16. 8. 2008 22:37
Re: K článku
Dik...toto bola srdcovka. :-) ;-)
Vies clanok bol na poslednu chvilu upravovany - ja som ho pisal v dobe, kedy One-77 mal byt len avizovanym autom. Lenze oni ho predstavili, tak som musel cast textu narychlo prepisovat do aktualnej podoby, v ktorej je uz auto realitou. Preto to malo vplyv aj na to, ze sa nieco z obsahu vytratilo...
Avatar - Pekelná Micinka
16. 8. 2008 22:36
Re: K článku
No zaplať pánbuh, tak ať okruh zaplatí "Diag Human" a možná se dočkáme.
16. 8. 2008 22:35
Re: těžký rozhodnutí
Presne to neviem...aj ked zistit by sa to asi nejak dalo. Odhadujem ale ze viac ako 2000ks to asi nebude. Skor tipujem, ze to moze by niekde okolo 1500ks
16. 8. 2008 22:34
Re: K článku
no jestli se tam nenaučí, jak se hulí tráva aby se na to nepřišlo, tak se nikoho v F1 asi nedočkáme :-(
Ale v ten nový okruh u Prahy jsem fakt doufal, a myslel že Charouz je přece jenom z ligy nejvyšší ... a není
Avatar - Pekelná Micinka
16. 8. 2008 22:34
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
No samozřejmě, vždyť co by tu dělal pás? Vděl si dokument o výrobě F599? Mimo všeho ostatního právě i chvíli ukazovali výběr kůže, řezání a šití. A proto taky píšu, že si myslím, že víc stojí vytvoření toho počítačovýho návrhu tvarů a jejich optimální rozvržení (aby byl menší odpad), než to následný šití, který tak jako tak probíhá ručně a tomu rukodělnýmu řemeslníkovi je více méně jedno, jestli šije volant na ten nebo ten model. Samozřejmě u takovýhlech sérií by možná byl ještě víc obezřetný.
16. 8. 2008 22:29
Re: K článku
:yes: .... a Mountfield bude losovat Aligátoříííí, když si koupíš zahradní jezírko :-!
16. 8. 2008 22:27
Re: K článku
Myslim karlínskýho, jako celek >:D
16. 8. 2008 22:26
Re: K článku
Hele, na tohle je Tonda machr. Taky se v tom pohybuje. >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
16. 8. 2008 22:26
Re: K článku
Myslíš mladýho jo, co nám lítá do Monaca na nákupy...
16. 8. 2008 22:26
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
jojo, taky si myslím že si to kupce najde (a dost rychle), vzhledem k tomu, že v Monte Carlo bay frčí momentálně osobní ponorky za 1/4m USD [odkaz] , tak určitě lidi nedostatkem volných peněz na hračky netrpí
Avatar - Pekelná Micinka
16. 8. 2008 22:25
Re: K článku
Díky. Z článku mi to nebylo úplně jasný, protože následně se o tom již nezmiňuješ. Jinak jako vždy - :-) :yes:
Avatar - Falco
16. 8. 2008 22:23
Re: K článku
Nic nereálného.. [odkaz] Řekl bych, že už to má dávno ošéfovaný >:-[]
16. 8. 2008 22:23
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
Byl si někdy ve fabrice Maserati? Já tam teda viděl pár babiček, jak se s tim mordujou vedle pásu na kolínku >:D Ale šlo jim to pěkně od ruky, to je fakt! ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
16. 8. 2008 22:22
Re: těžký rozhodnutí
Nevíš kolik, aspoň odhadem, se ročně vyrobí F612 Scg?
Avatar - Pekelná Micinka
16. 8. 2008 22:19
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
Výhodou je, že pokud se vozy, resp. interiér dělá ručně - dřeva, kůže, sestavení - a jsou k dispozici již zkušení rukodělci, pak náklady na nový model nemusí být nikterak horentní. Kůže se (aspoň u Ferrari) řeže laserem, dřevo se tak i tak musí zpracovávat ručně a nástroje na jeho opracování jsou univerzální. Kovové díly do interiéru nemusí být nutně drahý, pokud mají vlastní dílnu, ale i tak v ceně auta nehrají roli. Myslím, že výroba interiéru se neprodraží o moc, to spíš jeho návrh, zpracování maket atd.
16. 8. 2008 22:19
Re: K článku
Ano...Project Alligator je spolocna spolupraca AM s niekym (pravdepodobne s AMG)
16. 8. 2008 22:18
Re: těžký rozhodnutí
To, ze to bude mat teraz tvrde, to je samozrejme. Doteraz sa mohol opierat vo vacsine veci o Ford, teraz bude musiet hospodarit sam a takym sposobom, aby bol zaujimavym aj pre externeho partnera...
16. 8. 2008 22:16
Re: těžký rozhodnutí
Ano rapide zrejme bude najpredavanejsi model. Preto aj Magna Steyr ako vyrobca - tam su dostatocne kapacity na vacsie vyrobne pocty.

Myslim, ze Aston bude musiet predavat viac svojich aut, nez Ferrari. Minimalne preto, ze za Astonom odteraz nebude stat velka automobilka, ktora by aspon nepriamo znasala viacero nakladov. Aston si teraz bude musiet dokazat zarobit sam na seba vo vacsej miere, nez tomu bolo doteraz. A na to zrejme bude treba vyrabat minimalne tolko aut co Ferrari, pravdepodobne vsak o nieco viac...
16. 8. 2008 22:14
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
jo jasně, všude nemají inflaci 7% jako naše skvělá country ..., no ale pro Evropu je to zhruba cena Veyronu, zatímco pro USA se to ošklivě blíží 2M USD (a to je strašný číslo, právě proto že v USA je milion taky pořád milion)
16. 8. 2008 22:12
Re: K článku
To by bylo príma, to by si mohl udělat Toníček zastoupení >:D
16. 8. 2008 22:12
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
Ano, ale CLK-GTR bol vynimocny projekt aj po technickej stranke. One-77 nebude nijak zvlast. A design interieru a exterieru? Moze by, ze tam spracovanie nie je lahke - ale ak ma firma know-how (tak ako to je vidiet v McLarene pri vyrobe SLR) - a to AM ma - tak su standardy nastavene naozaj "vysoko" uz pri seriovej produkcii...Ustrazit ich navrhom a vyrobne pri 77 ks serii (trebars aj vo vysssom standarde) nebude az tak narocne...
One-77 bude skor utocit na srdcia ludi tym, ze bude iba v ultra-obmedzenom pocte kusov. Ti co ho budu chciet zan daju 1mio GBP a kludne by dali aj 2mio GBP. Nepojde totiz o sumu, ale o to auto...(Presne preto som povedal, ze ak by som tie peniaze mal, dal by som im ich - aj ked objektivne je to draha vec).
16. 8. 2008 22:10
Re: těžký rozhodnutí
no přál bych AM aby se s Rapidem etabloval, ale bude soupeřit zase s Panamerou :'-( Ale zpátky k začátku threadu - bude to mít každopádně tvrdý.
Avatar - Pekelná Micinka
16. 8. 2008 22:09
Re: těžký rozhodnutí
Oni počítají, že Rapide má být nejprodávanější? Myslím, že Astonů by nemělo být víc než Ferrari. To by pak bylo tedy exkluzinější vlastnit př. F430 než V8 Vantage?
Avatar - Pekelná Micinka
16. 8. 2008 22:06
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
Nemyslím, že by se Aston dopustil stejných chyb.
16. 8. 2008 22:06
Re: milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
V Anglii, stejně tak v USA je milion pořád milion.
Avatar - Pekelná Micinka
16. 8. 2008 22:05
K článku
Rozumím tomu správně, že Aligator se tedy nazývá projekt AM a AMG, který má spočívat ve spolupráci, resp. k využívání služeb AMG při vývoji nových vozů, potažmo jejich celků?
16. 8. 2008 22:03
milion liber už není co dřív (6x RE: těžký rozhodnutí)
asi zkoušejí cestu MB CLK GTR, kdy jich udělali 25 za cenu 1,5M dolarů (a to byl dolar ještě dolar) a když udělali 26. tak je jeden z majitelů zažaloval, že jeho kus ztratil na ceně díky nižší exkluzivitě. Další majitel po půl roce nenastartoval, a MB mu odmítli auto vyraklamovat s tím, že jde o speciál. Takže odpověď = když máš jít s kůží na trh, tak to musí stát za to.
16. 8. 2008 21:58
Re: těžký rozhodnutí
Ano, One-77 ostane niecim podobnym ako bolo MC12
16. 8. 2008 21:57
Re: těžký rozhodnutí
Preco nie? Ved ja som to nemyslel tak, ze to ma byt presny stred medzi vyrobnymi poctami oboch znaciek. Samozrejme ze by to bolo blizsie k Ferrari. Ak Aston dnes vyraba cca. 7.500 ks / rocne a s Rapidom sa dostane nad 10.000 - potom mozeme pocitat, este s tretim regulernym radom a prirodzenym kolisanim sucasnych radov (aj hore), moze to atakovat chvilami hranicu 15.000ks. Je to nad Ferrari a je to pod Porsche (aj ked vyrazne, lebo tam velke cisla robi Cayenne). To mi este nepride tak moc - 13-15.tisic spolu u 3. ci 4. modelovych radov rocne nie je este stale velke cislo. Ostane to stale dost exkluzivne, a s technickou podporou automobilky sa to da utiahnut. Ak sa teda ukaze, ze montovat Rapide (ako asi najpredavanejsi model) u externeho partnera je dlhodobo financne vyhodne. Tych zostavajucich 9.000-9.500 ks by v Gaydone podla mna utiahli - aj co do kvality. ;-)
16. 8. 2008 21:52
Re: těžký rozhodnutí
To si myslim, že je čičmunda v uvozovkách, já myslel takový Zondy a podobný... Ale Aston asi bude GT a pokud bude určitym způsobem vycházet ze svých modelů, tak jsem zvědavej, kde doženou ten meloun.
16. 8. 2008 21:43
Re: těžký rozhodnutí
tak tou cestou (co jde od partnera) jde třeba Wiesmann. Ale pořád je to zatracená manufaktura, a bez šance na tu astonní modelovou ofenzívu. A jenom když jsem viděl jak dělají kabeláž, no to byl hell. No a pořád, když se podíváš dovnitř, tak je to v kůži, ale je to spartánské, prostě vidíš, je pod kůží jsou díry pro budíky vrtaný do plechu nebo dřevotřískový desky
16. 8. 2008 21:39
Re: těžký rozhodnutí
mezi Porsche a Ferrari? To by bylo ale zatraceně hodně aut. A ty se musí prodat, a musí zaujmout "british motorsport" = a to bude složitý. Když Ferrari nebo Maserati můžou frkat 599GTB nebo GT a těžit ze jména mnohem víc než AM. Touhle cestou to podle mě neprojde.
16. 8. 2008 21:37
Re: těžký rozhodnutí
No, já myslim, že právě všechny ne. 1 mega v librách, to už je fakt hodně. Chápu sice, že ta značka má koule, ale myslim si, že za daleko menší peníze je celkem dost "supersportů" v nabídce. Jasně, že daleko menší kusovky a většinou jsou komponenty a motory třeba od BMW, nebo MB, ale... Těžko říct, já tyhle věci nekupuju, tak nevim. >:D
16. 8. 2008 21:34
Re: těžký rozhodnutí
Ano, to je mi jasne (aj ked 1M je fakt prehnana suma, a ked som sa o tom bavil s ludmi z GB tak mi to tiez potvrdili). Lenze One-77 je pre AM vynimocna vec na ktoru sa automobilka v buducnosti sustredit nebude. Je to stand alone vyrobok, ktory je onou pomyselnou vizitkou pre DR - ale pre AM to urcite nie cesta do buducnosti. Vyrabat taketo male serie nejde donekonecna. Raz a dost. Pre Aston sa chysta cesta, ktora bude niekde cca. medzi Porsche a Ferrari (vo vyrobnych poctoch aj cenach aut).
16. 8. 2008 21:29
Re: Astona mám ve slipech už léta...
Vsak hovorim, ze aj mne. Je to drahsie o viac ako 900.000GBP nez by som za to mohol dat.
16. 8. 2008 21:26
Re: těžký rozhodnutí
to si nemyslím - viz Váš údiv nad 1M liber. Já se nedivím, všechny zakázkový věci na západě tak stojí. Ta věc v malé sérii prostě nejde udělat. A neřeší to nákup motoru, převodovky řídících jednotek od silného partnera. To není nijak drahy. Drahý je dotažení do detailu kastle, ale to je pořád nuda proti dotažení interiéru. Btw. výrobní náklady Fabie a Superbu se liší snad o 1000Euro, ale Sup stojí 2x tolik = jenom rozpočet ergonomie na menší počet aut.
16. 8. 2008 21:25
Re: Astona mám ve slipech už léta...
OK, ale semnou nepočítej >:D Zdá se mi to dost.
16. 8. 2008 21:21
Re: Astona mám ve slipech už léta...
Ja myslim, ze tych 75 ludi sa nakoniec najde...nech to uz bude stat,co to bude stat... :-)
16. 8. 2008 21:19
Re: těžký rozhodnutí
Ale da sa to vybalancovat niekde medzi tymi dvoma krajnymi polohami. Ak bude v pozadi nejaky silny technologicky partner (co zjavne bude) a bude tam aj dobry zaklad na kvalitnu vyrobu (ktory Aston ma, len ho musi udrzat), tak to myslim pojde...

A ak bude na burze...no, vynosna investica to asi nebude, ale bude to dobra investicie, ktora svieti v investicnom portfoliu. Ked bahrajnsky fond kupil 30% v McLarene, tiez to asi nebol obchod, ktory by v porovnani s IT biznisom, nehnutelnostami, energiou bol nejak zvlast investicne zaujimavy. Takze ak tam budu investry cez burzu, tak zrejme pojde o tuto skupinu. DR , ak bude mat kontrolny balik, bude asi vcelku jedno, kto bude mat zbytok...
16. 8. 2008 21:17
Re: Astona mám ve slipech už léta...
Sakra, tak to je sebevědomí, jako prase >:D To snad nestál ani F1, nebo 220??? Tak to jsem vážně zvědavej a tou cenou ještě zvědavější.
16. 8. 2008 21:13
Re: Astona mám ve slipech už léta...
Ano >:D 8-s :-(
16. 8. 2008 21:11
Re: těžký rozhodnutí
AM mám taky moc rád, ale v případě že by šli na burzu, fakt nevím, jestli bych to bral jako investici. Tyhle malý automobilky dělající sportovně-luxusní věci mají fakt malý prostor ohraničený tím, co ještě je limitovaná verze a co už je masovka. Pokud zabrousí do masovky, skončej, protože kvalitou nedokážou konkurovat GT velkých automobilek. V opačném případě pokud půjdou cestou one77 dostávají se do sféry kde se neodpouští jeden špatný šev zespod na sedačce. Pak má Aston šanci na budoucnost, ale většina z nás ztácí šanci si to auto vůbec kdy koupit.
16. 8. 2008 21:03
Re: Astona mám ve slipech už léta...
Jedno mega???
16. 8. 2008 20:59
Re: Astona mám ve slipech už léta...
One-77 je vzhladom k cene pomerne jednoduchy projekt. Ono to zas nebude technicky nijak vynimocne auto (vo vztahu k inym Astonom a supervozom) - akurat, ze teda bude postavene v 77ks.
Proste sa zoberie ram VH, technicke prvky, ktore trebars este poskytne aj Ford (v 77 ks to pri sucasnej produkci nedeli-nenasobi) a navrhne sa k tomu karoseria a interier. Vlastne kvoli tomu to dokazli navrhnut za rok - a za dalsi rok to otestuju. Od konca 2009 to zacnu predavat. Takze technicky sa na to mozu citit a myslim, ze to aj naplnia (bez problemov). Ide o tu cenu. 1m GBP je podla mna "trochu" premrstena cena - ale keby som take peniaze mal, ak s Panom Bohom, dal by som im ich len aby jeden zo 75 ks, ktore nakoniec budu na predaj patril mne...
16. 8. 2008 20:47
Re: Astona mám ve slipech už léta...
Stejně ten One77 mě přijde divnej... myslim tu politiku. Je to jak s firmou třeba na eurookna, i když známou... složte prachy a my za ně "něco" začneme dělat. Teď ještě mam složit třeba 50%? Už mě vrtá hlavou, jak na mě tu druhou půlku vyrejžujou. Ale asi se na to cejtí. Je to jak prodávat zajíce v pytli. Ale asi se jich pár bude předem motat po světě:)

Nojo, slušnej Van je čtyřletej pořád kolem 100t. ;-\
16. 8. 2008 20:38
Re: Astona mám ve slipech už léta...
Ono by sa to mozno aj pod nejku velku firmu (napriklad BMW) hodilo. Len aby sa tam, ako hovoris, nenarusila exkluzivita. Myslim ale, ze inteligentny investor to neurobi. Nakoniec aj u Fordu mal AM velmi zvlastne postavenie v strukture koncernu. Preto aj bol prvy na predaj...

A ano...Aston to je parada. Aj u mna je to vysnivane auto. Ale DB9. Teraz vydali novy, krasny prospekt - takze aspon ten je uz na ceste ku mne. Ale raz bude aj auto!!!! Ked budem velky...!>:D
16. 8. 2008 20:16
Re: Astona mám ve slipech už léta...
Můžeš mi helfnout! >:D Stejně to jsou jen poluce a vždycky to skončí u nějakýho smysluplnýho šrotu. Taky kdo by s tim lítal někam do Anzingu na volej, ne? ;-)
16. 8. 2008 20:14
Re: Astona mám ve slipech už léta...
Hlavně aby nakonec nespadnul pod nějakou megafirmu, jako byl i Ford a neztratil ten punc exklusivity. Ford na to naštěstí v neštěstí neměl. Všechno je jen otázka peněz:( Fakt je to kára u který se mi rozklepou nohy. Teda myslim hlavně ten Vanquish, to je takzvaně maso!
16. 8. 2008 20:01
Re: Astona mám ve slipech už léta...
Toho by som sa ani nebal, ze by nevedeli co s tym. Minimalne David Richards urcite vie. On dokaze vymysliet fantasticke projekty - a v celej sirke marketingu od planovania produktov, cez ich riadenie, az po ich propagaciu a predaj. V tomto je velmi kompetentny clovek (az dokonca jedna z marketingovych hviezd sucasneho "sveta aut"). A dokazuje to aj u AM tym, ze uvedie auto ako je One-77 prakticky po roku vlastnictva firmy.

Ja tam vidim skor ine riziko - DR je trochu megaloman a nech mu spusta uzasnych projektov vysla, spusta rovnako uzasnych stroskotala. Zcasti kvoli tomu, ze tak ako to on nastavi je to (financne) nepriechodne a zcasti preto, ze Richards "sedi vzdy na viacerych stolickach". Ja ho sice chapem (pretoze mam rovnaky problem ako on), ze ho bavi robit spustu veci okolo aut a motorsportu, ale nakoniec ma den vzdy len 24 hodin. A stihat manazovat vsetko co si navymysla sa proste neda :-(

Bojim sa aby Aston nedoplatil bud na to, ze tam bude nejaky magalomansky projekt rozvoja fimy, ktory sa nakoniec ukaze nad financnu vykonnost firmy (investorov), alebo na tu roztrieztenu pozornost DR (aj ked si myslim, ze Ulrich Bez by toto mal v pozicii vykonneho riaditela trochu ustrazit).
Avatar - T613
16. 8. 2008 19:54
Re: Astona mám ve slipech už léta...
Marko je jako vždy perfektní. Astonu je třeba držet palce a tobě taky, aby se ty € našetřily :yes: ;-)
16. 8. 2008 18:25
Astona mám ve slipech už léta...
Tak to je skvělý rozbor! Pořád z toho mám pocit, ať čtu tebe, nebo jiný média, že ty pánové neví, co s tím. Však já taky ne. Otázka je, jestli hledání strategickýho partnera nebude na škodu značce. Na druhou stranu, co je zde popisovaný, jako vývoj a komponenty... to nemůže asi AM sám zvládnout. Porsche jim asi moc nepomůže, to je jako najít manželce kamaráda s větším "SUV" a AMG? Vlastně tedy Mercedes? Hmmm...pořád samý novinky.

V koutku duše je Vanqish mým vysněným vozem a věřim, že jednou našetřim těch "pár" ojro a koupim nějkýho zánovního starocha. Nikdy jsem nezažil takový auto kdy i v dnešní době je z každý součástky, nebo dílu cítit ta ruční práce. Jo, ještě v Maserati... AM držim všechny palce! :yes: