Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Espace Energy TCe 225 EDC – Dvě deci a dějí se věci!

Stejně jako dosud nemá zájemce o Espace poháněný zážehovým motorem možnost volby.
Zpět na článek
15. 11. 2017 16:44
Re: Cena
Ale nepovídej,
délka Sharan 4854 mm, Espace 4857 mm
šířka Sharan 1904 mm, Espace 1888 mm
Ta auta se velikostí liší o milimetry a také je všude řadí obě mezi velká MPV.
Avatar - Emel
15. 11. 2017 17:02
Re: Cena
Espace je crossover a Sharan je krabice...
15. 11. 2017 15:35
Cena
Mě ta cena přijde adekvátní. Jediné, co by mě u takového auta chybělo, by byla možnost objednat si 4x4.
15. 11. 2017 16:05
Re: Cena
Já bych dokonce řekl, že cena je ve srovnání s konkurencí velice nízká, Sharan (daleko starší model) s benalem 162 kW začíná o 150 tczk výš a se stejnou výbavou je ten rozdíl víc jak 250 tczk.
Avatar - Jenik3
15. 11. 2017 16:08
sympaticka 1.8
Krasne se na tech 1800 kouka. Zadna 1.2 nebo dokonce 1.0 R3. Motor 1.8 je sympaticky veliky (na Evropu) a tech 300Nm z toho dela prijmene svezeni, navic dostupnych pod 2000 rpm. :yes:
15. 11. 2017 17:19
Re: Cena
Sharan výška s ližinami 1720 mm, 1698 mm bez ližin
Espace výška bez ližin 1677 mm
Sharan světlá výška 152 mm
Espace světlá výška 160 mm
8 mm považuješ za zvýšený podvozek?
Avatar - praděda7
15. 11. 2017 19:01
Re: Cena
Líbí se mě, jak autor článku ani jednou nezmínil Škodovku....(žádnou)...a palec nahoru za jeho snahu najít alespoň něco málo nedostatků na tomto jinak velmi podařeném rendlíku.... ;-)
16. 11. 2017 10:40
Re: Bída
Ještě zkus napsat, že v Kodiaqu jsou ta sedadla lepší. :-)
16. 11. 2017 08:18
Re: Sedenie v druhom rade
ja mam tri deti! a nejsem v tom sam. moje manzelka taky ;-)
Avatar - Jopino
15. 11. 2017 19:52
Motor
10 bodů z deseti možných Renaultu za upsizing a volbu tohoto motoru (v rámci současných možností) do takovéto stodoly (i když sympatické) :yes: :yes: :yes:
Avatar - iudex
15. 11. 2017 16:27
Re: sympaticka 1.8
Je to skôr taká psychologická záležitosť, ale je to tak. Objem 1,6 pre takto veľké MPV vyzerá nedostatočný, pri benzínovom dvojlitri sa už ľudia boja spotreby, takže 1,8 je taký ideál. Pochvala Renaultu za tento motor (aj v iných modeloch), škoda, že v tomto je výnimkou, keď mnoho konkurenčných značiek racionalizuje motory na objemy 1,0-1,5-2,0.
15. 11. 2017 17:34
Re: Velkost nadrze
nevidím problém, praha-bratislava a späť na jednu, alebo praha-more na jednu. Pumpy na každom kroku.
Avatar - _Karel_
15. 11. 2017 16:00
Re: Cena
Přesně tak :yes:
Cena si nijak nezadá třeba s Kodiaqem, což je jeden z možných konkurentů. Resp. - cena si nezadá - u Kodiaqa bude za tu cenu určitě míň výbavy. Espace nebyl levným nikdy dřív a nevidím důvod, aby byl. AWD zamrzí.
Sám bych si odpustil jen 4control, jinak se mi tato verze líbí. Motor mi přijde ideál, 1,6DCi je slabá.
16. 11. 2017 08:17
Re: Velkost nadrze
Pro takto velke MPV neni. Mam SMaxe 1.6 EB s nadrzi 70 litru a je to parada. V benzinu jsou to auta, ktere berou 8 - 9 litru caste tankovani je proste opruz.
15. 11. 2017 22:09
Re: Espace
Spotreba ako trojliter? V akom aute jazdi 3 liter za 8-9 na sto? Mam na mysli porovnatelne auta...
Avatar - speedfred
15. 11. 2017 20:59
Re: Sedenie v druhom rade
napríklad ja,a v okolí mám pár takých.
1 dieta za mňa
2 dieťa za ženu
3 dieťa pre štát
potom tu nebudeme musieť ťahať ing/dr z blízkeho východu :-!
Avatar - removed
16. 11. 2017 13:12
Re: Cirkus
Kdepak, oproti uskakanemu a predevsim neprijemne hlucnemu Sharanu je tohle uplnej wellness.
Avatar - praděda7
15. 11. 2017 18:54
Re: Velkost nadrze
Přesně! Na co sebou tahat extra benzin, plus váha větší nádrže, plus extra místo pro větší nádrž, což je méně prostoru pro ostatní výbavu. 58l nádrž pro 1.8 motor je víc než dostatečná!
Avatar - Loptos
15. 11. 2017 15:14
Velkost nadrze
Ach, keby vsetky znacky poskytovali vacsiu nadrz aspon za priplatok :-O
16. 11. 2017 08:30
Re: Sedenie v druhom rade
Davat 3 deti do kombi nizsi stredni je za trest a radeji bych jel vlakem.
Avatar - Emel
15. 11. 2017 17:11
Re: Cena
Já se nehádám, jen to překládám :-)
Avatar - Emel
15. 11. 2017 16:54
Re: sympaticka 1.8
Každopádně, krok správným směrem, těch +50Nm bude znát. A což teprve v Talismanu. Taky je sympatické, že ten motor koupíš už od druhé výbavy... a ne jako u Talismanu, kde byl ten 1.6TCe 200 až v Initiale (nekoukal jsem jak je to dneska).

Z druhé strany, pokud se nepletu, tak relevantní konkurence (VW, Ford) jedou pořád v benzínu dvoulitry, ne?

A řešit základní motory IMO nemá smysl - jako by byla výhoda, že Espace má jediný benzínový motor... a relevance Mondea 1.0EB k Espacu za mega je nulová.
Avatar - Dzakobo
15. 11. 2017 16:46
Re: sympaticka 1.8
Mondeo, to váží v reálu mnohem víc, než co je psáno. Asi nebudu daleko od pravdy, když napíšu, že 1.0 se zde musí poprat minimálně se 1700 kg.
Avatar - Dzakobo
15. 11. 2017 17:32
Re: Sedenie v druhom rade
Představ si, že jsi uprostřed sedící a po pár set km už nevíš, jak si dát nohy, i těch pár cm v Touranu tě bude fakt štvát, za rovnou podlahu bys toho dal dost.

Navíc má Carens tankování vlevo - více volných stojanů. ;-)
Avatar - wakantanka
15. 11. 2017 15:35
Ked
tento Espace prisiel na trh bol mu vycitany udrncany malo pohodlny podvozok. Zeby doslo k upravam aj na nom?
16. 11. 2017 11:44
Re: Cirkus
Minulu generaciu nikto nekupoval a novej generacie je plna Vieden, Francia a nehovoriac o Monaku. Tam ich bolo az prilis. Keby Renault zostal pri obycajnom krabicovom MPV tak by nepredal nic.
15. 11. 2017 16:51
Re: Cena
Sharan vyska 172, Espace 167 a to ma Espace zvyseny podvozek, takze vyska nad zadnim sedadlem Sharan 97, Espace 92cm a to pripominam, ze Espace ma vyse podlahu, takze tam sedis se skrcenyma nohama, kdezto v Sharanu sedis jako normalni clovek. Na delku Espace taky spis podprumer.

Prestan teoretizovat a ta auta si prolez, v Espacu je misto asi jako v malem MPV, ostatne na vnitrni prostor tento model trpel v kazde generaci, znam duverne uplne vsechny. Jedine plus, co si z teto generace pamatuju je velka vnitrni sirka, pripadal jsem si jako v letadle...
15. 11. 2017 20:53
Cirkus
Tohle slovo tuto generaci Espacu naprosto vystihuje a ani nový motor to nespasí. Naleštené cingrlátko a obrovských kolech brrr. Podle mě tady Renault šlápl dost vedle. Minulá generace byla pecka, slušný prostor a variabilita, navíc i motory s rozumným výkonem i obsahem ...
15. 11. 2017 18:37
Bída
Pár týdnů jsem jezdil s letošním 1,6dci a každýmu zájemci doporučuju si to pořádně vyzkoušet. Podle mého je to krám. Největší mizérie je podvozek v těsným závěsu se sedadly v druhé řadě. Na 160 koní to nejede, převodovka zvládá pouze klidnou jízdu. Na vnější rozměry je to vevnitř malý. Slušný jsou přední sedadla a systém natáčení zadních kol při manévrování.
Naprosto neuvěřitelný je slícování, do svislých spár se dá snad strčit prst. Podotýkám, že auto se kterým jsem jezdil bylo úplně nové.
Kodiaq je o několik tříd lépe udělaný auto.
16. 11. 2017 23:15
Re: Cirkus
Cokoliv, to auto je fakt špatný.
16. 11. 2017 22:35
Re: Cirkus
JJ to je daleko od sebe a je mi jasný, že situace na trhu je jinde, ale přecejen. Tehdy táhla MPV a teď crossovery, nicméně jak by byl Renault šťastný za čísla starého Espacu teď - je to double ;-) 20-26 tis ks ročně není na nový model žádná hitparáda...
16. 11. 2017 18:54
Re: Cirkus
Tak ve Francii se tomu nijak zvlášť nedivím, ale mimo je mimo.

Btw k evropským číslům

Espace IV (2002–2014) v prvních 2 letech produkce:
2003 63.497 ks
2002 48.013 ks

Espace V v prvních 2 letech produkce:
2016 26.960
2015 21.149

Dost podstatný rozdíl řekl bych ;-)
Avatar - _Karel_
16. 11. 2017 15:10
Re: Sedenie v druhom rade
Ano, taky mám za "rodinu" otce, matku a děti, žijící v jedné domácnosti. Papír v tom nehraje roli. Někdo ho nechce, aby mohl stát podojit na sociálních dávkách, někdo z jiného důvodu, já sám svatbu uznávám.
I dvě ženský nebo nedej bože dva chlapy vychovávající děti mám za rodinu, ale nevnucuju ti stejnej pohled.
16. 11. 2017 12:32
Re: Sedenie v druhom rade
Chlapi, prosim, o tom jak si tahate hadicu tu radeji moc nepiste, tu je to spis o autech >:-[] >:D
16. 11. 2017 09:49
Re: Motor
Ono chce asi pouvazovat, kam miri Renauilt s prodeji Espacu a Talismanu hlavne a pak se podival na tabulku emisnich malusu (takzvana ekodan ve Francii) a hned kazdemu dojde, proc zrovna Renault nabizi takove motory. Dobre vi, ze nejvetsi objem sve produkce proda ve Francii.

[odkaz]

Kdyby meli vetsi motory, tak se ti lidi z tech malusu na rok 2018 obesi. Leti to do tisicu eur i a platy nemaji 5x vyssi nez u nas v prumeru.

Kdyz ma clovek 3 a vice deti, tak se odpocitava za kazde dite 20g CO2.Takze minimalne 60g CO2.
Avatar - _Karel_
15. 11. 2017 22:48
Re: Motor
To abys kromě prémiovek denně plakal.
Avatar - _Karel_
15. 11. 2017 16:49
Re: sympaticka 1.8
No, aktuálně je nejslabší benzín 1,5EB 160k. Ten litr byl spíš verze pro státy nechutně zdaňující normální motory. Ale jo, nepopírám. Je to trochu starší písnička, ale jo.
Avatar - _Karel_
15. 11. 2017 16:34
Re: sympaticka 1.8
A on někdo do podobně těžkého auta dává litrový tříválec?
Avatar - Jenik3
15. 11. 2017 17:28
Re: Velkost nadrze
65L by sluselo vic nez aktualnich 58L. Navic benzin 1.8 nebude jezdit za 6/100, ale spis to vidim na 8/100, takze dojezd 700km max. Ty casy, kdy mela insignie 70L a jezdila teoreticky za 5/100 jsou minulosti. Dnes zustala jen Kia Optima [odkaz]
Avatar - Dzakobo
15. 11. 2017 16:38
Re: Sedenie v druhom rade
Přesně, kdo má 3 menší děti, ty se ještě vcelku pohodlně vejdou do kombi nižší střední, ale jakmile povyrostou, je třeba hledat větší vůz. Vzhledem k předpokladu i delších jízd jsou nízko položená sedadla průšvih, to radši ať sklopená dělají schod do kufru, nicméně pohodlí při sezení musí mít prioritu! Se mi zdá, že někdo navrhoval auto jen od stolu... Přitom by to byl až na menší nedostatky fajn dostavník.

Co mě překvapilo, že Kia Carens má vzadu úplně rovnou podlahu (dost důležitá věc pro prostředního pasažéra), se má Touran co učit.
15. 11. 2017 16:30
Re: sympaticka 1.8
U renaultu to bude 1,0 - 1,3 - 1,8.
Otazka jak dlouho se udrzi 1.6
15. 11. 2017 16:34
Re: Cena
On je taky Sharan podstatne vetsi a prostornejsi.
18. 11. 2017 14:55
Re: Sedenie v druhom rade
moc to prozivas. dukaz uprimnosti vztahu podle meho soudu vubec nespociva v snatku, to je jen takova spolecenska nadstavba, ale jak chces. homosexualove samozrejme nejsou z hlediska prirodnich pochodu "normalnim" stavem, tedy nejsou reprodukcne funkcnim prvkem a tedy bych je sem netahal. ale jeste k memu kolegovi - jistojiste vim, ze neni zadny vycuranek (a ani ona ne), takze nesouhlasim s tvou vetou, ze: "jen vycuranci...". moje zena a ja jsme svoji, cleneni spolecnosti je takove, ze to ma sve prakticke duvody, a ty konkretne u nas prevazuji. proto je tomu tak. jinak ten papir k nicemu nepotrebuju a prstynek nenosime (prekazi).
17. 11. 2017 19:46
Re: Sedenie v druhom rade
no, podivej, tohle je slovickareni. nemyslim si navic, ze v definici rodiny je explicitne napsano, ze rodice jsou sezdani. a trvam na tom, ze jsou zcela normalni rodinou na rozdil od mnohych sezdanych paru. rodinu totiz netvori oddaci list, ale zejmena ti dva partneri.
16. 11. 2017 22:58
Re: Sedenie v druhom rade
Já přece z tahání hadice vědu nedělám >:D
16. 11. 2017 19:07
Re: Cirkus
Tak konkurence je jasná ne?

Duo Sharan/Alhambra - nafta 150/184k a benzin 220k, vše obsah 2.0l
Duo S-Max/Galaxy - nafta 120/150/180k 2.0l a benzin 160k 1.5, škoda že vypadl 2.0EB s 240k.

Obě dua jsou pro rodinu lepší volba - variabilita jinde, normální vzhled, větší motory až na benzín u Fordu. Renault jen obsah dieselů jen 1.6l a uvidíme jak bude hodnocená v Espacu ta nová 1.8l 225k ;-)
16. 11. 2017 18:51
Re: Cirkus
S tím souhlasím, první fotky se mi líbily, ale když jsem se na něj šel podívat jako na možného nástupce mé 1G 5008, vyškrtl jsem ho ze seznamu. Naživo je divný a stavěný na efekt... ;-\
Avatar - lamal
16. 11. 2017 15:29
1.8 renault?
Az na to, ze 1,6 DiG-T je motor na zakladoch nissanu /predoslych 1.6 QG serie/ v konkretnej verzii je uz ako MR vyvijany s renaultom ako aliancny produkt... tato prevrtana 1.8 mala byt ako prva v Pulsar Nismo, ktory neprisiel a ani nepride asi :-) /nie je to motor z Alpine ako je v clanku/

v produktoch kazdopadne vitana zmena smerom nahor s kubaturou... well done
Avatar - Emel
16. 11. 2017 14:58
Re: Motor
To je kosmetická záležitost v rámci běžné modelové péče, ne?
Avatar - fOE
16. 11. 2017 13:24
Re: Sedenie v druhom rade
Dedo dnes te chytla nejaka rejpava, pritom to co pises snad nikdo nerozporoval, jen poupravoval (a s kazdou tou korekci ja treba souhlasim). :-)
16. 11. 2017 13:23
Re: Sedenie v druhom rade
Jo cestu do Jugoslavie v Ziguliku jsme taky ve trech detech vzadu zvladli i s tim, ze jsme nemeli kam dat nohy - na podlaze byli basy piv, jidlo atd. Celkem lituji desni deti, ktere jsou ukurtovane v sedacce bez moznosti nejakeho vetsiho pohybu.
16. 11. 2017 11:27
Re: Sedenie v druhom rade
A sedeli jste v sedackach?
Avatar - speedfred
16. 11. 2017 11:20
Re: Sedenie v druhom rade
2 deti je málo a 3 deti sú už kolektív :-)
Avatar - speedfred
16. 11. 2017 11:19
Re: Velkost nadrze
tak ja galaxiu mám aj ako služobák,tak za mňa velká nádrž ok lebo každý druhý deň spoznávať obsluhu pumpy nechcem.
16. 11. 2017 10:59
Re: Velkost nadrze
mať veľkú nádrž je príjemné, bez debaty, ale ako sa píše vyššie, je to 20 kg navyše (benzín + váha väčšej nádrže), berie to priestor, ktorý v mpvkrose chcem mať radšej trebárs na sedadlách alebo v kufri. 58 nie je málo, nebavíme sa o 30-40, 700 dojazd, pohodovo 800 alebo raz za pracovný týždeň tankovať S tým sa dá žiť. Je to rodinný dostavník, nie lietačka na služobky.
16. 11. 2017 10:44
Re: Cirkus
Pokud je Espace cirkus, tak co je podle tebe nová 5008?
Avatar - iudex
16. 11. 2017 08:52
Re: Velkost nadrze
Detto mám 70l nádrž a je to príjemné. Dojazd atakuje 1000 km na nádrž.
Avatar - iudex
16. 11. 2017 08:48
Re: Sedenie v druhom rade
My, čo si vieme potiahnuť hadicu, nemáme problém ani so stojanom naľavo. ;-)
Avatar - Jopino
16. 11. 2017 08:42
Re: Motor
Trocha videí a optického srovnání obou motorů (moc toho ještě není)

TCe 200
[odkaz]

TCe 225
[odkaz]
16. 11. 2017 08:28
Re: Sedenie v druhom rade
SMax ma tri plnohodnotne sedacky, mensi bocni vedeni, ale aspon neprekazi autosedackam. Trestnou lavici bych je urcite nenazval. Vezl jsem vzadu uz nekolikrat dospeleho a nikdo si nestezoval, naopak si pochvaloval velky prostor.
Avatar - woody-alien
15. 11. 2017 23:24
Re: Motor
Proč mimo prémiovek ? Podobný litrový výkon ani tam není zas tak neobvyklý. Jen tak pro příklad 330i má 252k z dvoulitru....a o A45 AMG se raději ani nezmiňuju. ;-)
15. 11. 2017 22:44
Re: Motor
Jo taaak. To se omlouvam. A sypu popel na hlavu.
Avatar - Jopino
15. 11. 2017 21:48
Re: Motor
Nehádám se. Řeknu to jinak : "díky za každé deci" v dnešní krušné době >:D
Avatar - speedfred
15. 11. 2017 21:01
Re: Sedenie v druhom rade
tankovanie vľavo mám aj na Galaxy,ono sa to nezdá ale máš pravdu s tými stojanmi. :yes:
Avatar - Dany
15. 11. 2017 15:49
Sedenie v druhom rade
Nechápem prečo nedokážu výrobcovia v týchto almarách navrhnúť pohodlné sedenie pre priemerného dospelého. Aby mal nad hlavou 15 centi vzduchu? V takom S-maxe žena vyhlásila: "čo je to za trestnú lavicu?". A mohli by sme pokračovať v SUV... To je na facku.
16. 11. 2017 20:07
Re: Cirkus
Také je to hodně daleko od sebe. 13 let je sakra vody.
16. 11. 2017 12:33
Re: Cena
Jeste jednou ti pisu: Zkus si obe ta auta prolezt, uvidis, ze v Espacu opravdu neni mista nazbyt, je to uvnitr krasne, ale male.
Avatar - woody-alien
15. 11. 2017 22:59
Re: Motor
Ty jsi taky věčnej brblal. To já bych tu 1.8T zfleku bral....v Cliu. >:-[]
Avatar - praděda7
15. 11. 2017 19:06
Re: Sedenie v druhom rade
Přesně! Kdo má dnes 3 děti? ;-\ Já tady v okolí nikoho takového neznám... ;-\
15. 11. 2017 17:01
Re: Sedenie v druhom rade
Touran? Opravdu jsi chtel napsat Touran? To neni zrovna ucebnicovy priklad prekazejiciho stredoveho tunelu, v cem tam vidis problem?
Avatar - Googlit
15. 11. 2017 23:21
Re: Cena
Nechce se mi otvírat bazarové nabídky, ale vzhledem k tomu, že jde o rendlík, tak bych se nedivil kdyby se ten finanční rozdíl v pořizovací ceně nových aut srovnal už při výjezdu ze dveří autosalónu.
Avatar - JohnST
15. 11. 2017 17:00
Espace
Velka, tazka, kasna, maly nvyturbeny motor. Spotreba jak trojliter. Naco to komu je? :no:
21. 11. 2017 17:59
Re: Sedenie v druhom rade
Mně stačí, co o tom píšeš ty. Do serpentin s rodinou není lepší auto. >:D A já do serpentin moc nejezdím. Ty jsi fakt pablb. ;-)

Určitě nelezu do aut, co mě nezajímaj, jen abych pak mohl pindit hoňoura, jakej je to křáp, když jsem s ním 20 minut kroužil okolo salonu. To se hned pozná znalec. >:D
Avatar - Jaros71
21. 11. 2017 14:47
Re: Sedenie v druhom rade
Já zase nevěřím , žes někdy sedl do nového Touranu..ty futuristo :-)
Avatar - Jaros71
21. 11. 2017 14:44
Re: Ked
Jo mám , stačila 20 minutová předváděcí jízda..naše silnice na test stačí :-)
21. 11. 2017 11:43
Re: Pod MPV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
jj
DŮLEŽITÉ PRAŽSKÉ KRÁDEŽE KATALYZÁTORŮ ZA 5 MINUT S SROZBRUŠKOU POD AUTEM za 2 až 3 tisíce HDI dokonce za 5 ve výkupu ;-) [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
SOUDRUZI : NEBLOKUJTE SVÝMI AUTOPOPELNICEMI VYHRAZENÁ PARKOVACÍ MÍSTA PRO NABÍJENÍ ELEKTROMOBILŮ jinak to bude za 5 ... ;-) ... 5 tisíc a ve správním řízení víc ;-)
19. 11. 2017 13:24
Re: Bída
Já teda nevím, ale v tom aute jsem absolvoval cca 5000 km jako ridic a je pravda, že Kodiaquem jsem nejel, ale tady to spíš vidím na absolutní predpojatost vuči značce, než na cokoliv jiného
Avatar - Emel
19. 11. 2017 11:47
Re: 1.8 renault?
Kdo? Renault má kolik, 43%? Jako je to efektivně kontrolní balík, ale drtivá většina...
Avatar - lamal
19. 11. 2017 09:35
Re: 1.8 renault?
Reagujem na data v clanku, nie je to motor z Alpine a je to motor z Nissanu... kto vlastni akcie je vec druha, alebo ti to pride ako ten isty druh informacie ? :-) Pan Dusil je predsa odbornik na tech v acz, nemoze stacit len to kto vlastni akcie.
Avatar - Ronault.
19. 11. 2017 09:09
Re: 1.8 renault?
Drtivou většinu akcií c Nissanu vlastní kdo? ;-)
Avatar - speedfred
17. 11. 2017 19:22
Re: Sedenie v druhom rade
to vieš,ak začne baviť chlapa práca a smrdieť p..a tak je to s ním už zle. >:D
Avatar - speedfred
17. 11. 2017 19:00
Re: Cena
v strednej rade som absolvoval niekoľko ciest cca 400-600km a nebolo to moc príjemné (aspoň pre mňa)
Avatar - praděda7
17. 11. 2017 18:59
Re: Sedenie v druhom rade
Tvůj kolega z práce nežije v rodině, ale "na hromádce".... ;-)
Avatar - speedfred
17. 11. 2017 18:58
Re: Velkost nadrze
ešte rýchlejšie lietam >:-[]
17. 11. 2017 13:35
Re: Sedenie v druhom rade
no dobre, coz tohle tak bylo od nepameti, ze jo ;-). faktem je, ze i ja pocituju, ze me automobilky ve sve nabidce opomijeji. treba takovy tiguan by se mi libil - to k*rva nemuzou udelat verzi v zadu s rovnou lavici a trojici isofix uchytu? kdejakou p*covinu si tam muzes doobjednat, ale tohle ne... takze tiguan pro me neni. zkousel jsem se podivat i na jina suv nebo kombi stredni tridy - stejny vysledek. takze muzes mit sharana, tourana, galaxy, smax, espace a podobna auta, ale to je samozrejme pouze zlomek trhu, kde je prakticky vsechno dnes realne pouze ctyrmistne.
17. 11. 2017 13:29
Re: Sedenie v druhom rade
ubytek rodin souvisi podle meho soudu s bohatstvim spolecnosti - ono je lakave se po vysoke skole bezstarostne poflakovat po svete nebo budovat karieru. pratele, zabava, minimum zodpovednosti - vsechno tohle umoznuje moderni spolecnost, dokud si neporidis deti - povinnosti na 24 hodin denne na +-15 let, leze to do penez (voni ti smradi chtej rovnou ajfouna, ze jo :-) ). driv byly deti spise vedlejsim produktem "zabavy". rodice se jim moc nevenovali. dneska se nekteri bavime radsi tak, aby deti nevznikaly ;-).
17. 11. 2017 13:20
Re: Sedenie v druhom rade
ja bych pouze podotkl, ze vuli partneru zustat spolu a resit spolecne problemy urcite neprohloubi oddaci list. tomu neverim. mam take pocit, ze drivejsi doby, kdy bylo manzelstvi prakticky nerozveditelne, jsou velmi idealizovane. sice se jakoby nerozpadala manzelstvi, ale ze by to melo blahodarny vliv na vztah tech lidi v tom manzelstvi? to opravdu pochybuju. o kvalite takovych rodin ani nemluve. osobne si myslim, ze vztahy nejsou dnes horsi nez drive, pouze je spolecnost mnohem tolerantnejsi k akceptaci reality, coz vede k redukci pretvarky (rozvody, souziti na hromadce, apod.) ubytek deti bych v tomto nehledal.
17. 11. 2017 13:10
Re: Sedenie v druhom rade
jeden muj kolega z prace ceka treti dite se svou zenou, s kterou vede zcela normalni rodinny zivot. sezdani ale nejsou. maji mnohem zdravejsi vztah nez mnohe sezdane pary. o te svatbe to podle meho soudu neni.
Avatar - Jaros71
17. 11. 2017 10:41
Re: Sedenie v druhom rade
To je fakt , kolega má Galaxy a vzadu sedadla OK.
NÁŠ FIREMNÍ TOURAN VZADU MÁ TAKÉ 3 SEDAČKY A VŠE NAPROSTO V POHODĚ.
Avatar - Jaros71
17. 11. 2017 10:38
Re: Sedenie v druhom rade
Běž se podívat na Touran , vzadu 3 sedadla a zcela rovná podlaha mezi nimi.

Mimochcodem , to je důvod proč tohle MPV od VW nemá možnost mít 4*4 !

CARENS JE MALINKÝ UVNITŘ , TOURAN uvnitř je OBROVSKÝ..má SKVĚLE OBESTAVĚNÝ VNITŘNÍ PROSTOR.
Avatar - Jaros71
17. 11. 2017 10:35
Re: Cena
Espace je napohled velké auto , v němž je málo místa a blbě se sedí.
K čemu to je?
Podvozek bez multilinku drncá , motory sotva průměrné..
Jo , je to celkem hezké auto..a to nestačí.
Slátanina MPV a Crossoveru se moc nepovedla!
Prodeje jsou malé..lidé mají jiné priority.
Ta krabice jako Sharan , odveze víc , má lepší vnitřní prostor , je proto prodávanější pro rodiny s dětmi.
I když není tak pěkná.
16. 11. 2017 23:10
Re: Bída
Vepředu ne, to ani náhodou. Taky píšu, že jsou v Renaultu slušný. Ale je to takovej lepší průměr, třeba Passat má ve vyšších výbavových stupních lepší a to podstatně.
Ale v druhý řadě je to v Espace vysloveně průšvih, to je o hodně lepší i ten Kodiaq.
16. 11. 2017 22:48
Re: sympaticka 1.8
On se ani tenhle benzin nebude moc prodavat (i kdyz dnesni doba je k dieselum jiz znacne kritictejsi). Kazdopadne 3.0 V6 se delal i v dieselu.
16. 11. 2017 22:36
Re: Cirkus
Jistě, po 12 let vyroby nelze čekat žádný zázrak ;-) Hledat to nebudu, ale bylo to pod 10tis ks ročně...
16. 11. 2017 20:46
Re: Cirkus
Tak tam dej čísla před uvedením nového Espace. :-) Od roku 2003 se trh trochu změnil. Místo MPV jsou tady SUV. Navíc nový Espace se neprodává v UK.
Avatar - wakantanka
16. 11. 2017 20:44
Re: Sedenie v druhom rade
Myslím, že ten jeho poslanecký plat má ako drobné na kávu. >:D
16. 11. 2017 18:52
Re: Motor
Jak se to vezme. Tenhle motor nahrazuje přeplňovaný dvoulitr (v minulé generaci Mégane byl 2,0 TCe se 132, 140 a 162 kW; plus RS). Vedle něj pak pochopitelně nedává 1,6 takový smysl, jako dávala vedle dvoulitru. Jen bylo přechodné období, kdy dvoulitr už nebyl a 1,8 ještě nebyla.
Avatar - iudex
16. 11. 2017 17:04
Re: Sedenie v druhom rade
Ale zas tak starý nie si. Aj to nadšenie z práce to len potvrdzuje, u mňa sa vekom vytratili všetky zvyšky nadšenia z práce, už je to len povinnosť.
Avatar - woody-alien
16. 11. 2017 15:51
Re: Sedenie v druhom rade
Jasně, že denně rvát tři sedačky do užšího auta pro rozvoz dětí do vzdělávacích ústavů, na kroužky a tak je opruz....jenže pokud mám jako alternativní řešení vlak, tak to rád ohnu hřbet. :-)
Avatar - speedfred
16. 11. 2017 15:37
Re: Sedenie v druhom rade
No v mojom veku budem radšej teoretizovať o autách. K tomu ma začala baviť práca,takze baby už idú mimo mňa. :-|
Avatar - _Karel_
16. 11. 2017 15:35
Re: Sedenie v druhom rade
V tomhle se vcelku shodneme. I v tom, že rodin asi ubývá, a že to není moc dobře.
Avatar - praděda7
16. 11. 2017 15:30
Re: Sedenie v druhom rade
Su rád, že píšeš, že mě nevnucuješ svůj pohled. Můj pohled na manželství bez papírů je takový, že je to forma protestu proti zavedeným pořádkům. Ale také, jako taková pojistka proti tahanicím s rozvodovým soudem. Což ale na druhé straně může znamenat, že partneři si nejsou absolutně jisti, že dělají správnou věc, což může zase znamenat, že se ve vztahu nebudou na 100% snažit, aby vztah fungoval, což se nakonec projevuje i ve statistikách rozpadu manželství, což jsou ano, pouze manželství a o % selhaných partnerství se neví. V každém případě to odsserrou nevinné děti a to je dnes ten největší problém o kterém se moc nemluví... ;-\
Avatar - praděda7
16. 11. 2017 15:16
Re: Sedenie v druhom rade
My jsme za mlada říkali, že smečku má ten, co chytil pořádnýho "vlka".... ;-)
Avatar - Emel
16. 11. 2017 15:02
Re: Sedenie v druhom rade
Ale jo, taky bych to až tak neřešil... ale pokud chceš pravidelně jezdit v sestavě 2+3, tak je fajn, pokud se dozadu vejdou tři sedačky. Příležitostně převézt jedno dítě mezi sedačkama asi není problém.
16. 11. 2017 14:53
Re: Sedenie v druhom rade
Neseděli, chvílema jsme v autě i stáli a opírali se o přední sedačky, což rodičové neradi viděli.
16. 11. 2017 14:51
Re: Sedenie v druhom rade
Ale dyť jo, šlo mi o to, že se dnes kolem toho dělá až moc velký tyjátr.
Avatar - praděda7
16. 11. 2017 14:09
Re: Sedenie v druhom rade
Tomu se říká výkon! Ale po zaplacení alimentů mu ani z toho poslaneckého platu moc nezbude.... ;-)
Avatar - iudex
16. 11. 2017 14:08
Re: Cirkus
Je to tak, dizajn predáva a ľudia uprednostnia štýl pred úžitkovosťou aj v kategórii MPV (ak by ľudia kupovali MPV výhradne podľa vnútorného priestoru, nič iné ako osobné verzie dodávok by sa nepredávalo).
Avatar - praděda7
16. 11. 2017 14:06
Re: Sedenie v druhom rade
Záleží na definici normální rodiny. U mě to je sezdaná žena a muž a dítě nebo děti. Samozřejmě u některých charakterů to může dnes být dokonce i žena se psem nebo dvá ***i nebo ***ky.
Avatar - _Karel_
16. 11. 2017 13:49
Re: Sedenie v druhom rade
Jak jsi prisel na to, ze nesezdana znamena bez rodiny? Klidne muze byt cely zivot nesezdana a mit uplne normalni rodinu, jen bez papiru.
Avatar - wakantanka
16. 11. 2017 13:37
Re: Espace
Predch. Espace s 3,0 V6 bol rád keď sa zmestil do 10, skôr to ale bolo viac. :-)
Avatar - wakantanka
16. 11. 2017 13:35
Re: sympaticka 1.8
Pokiaľ si dobre pamätám, tak ten 3,0 V6 atmo v Espace sa tak nejak nepredával bohvieako dobre. :-) Väčšina sa predala s dieslom :-)
Avatar - wakantanka
16. 11. 2017 13:33
Re: Sedenie v druhom rade
Tipnem, že dvaja na sedadlách a najmenší sa povaľoval na zadnom plate pod oknom. >:D
16. 11. 2017 13:32
Re: Motor
2.0 TSI 132 konci pristi rok, bude nahrazena 2.0 TSI 140KW.
Avatar - wakantanka
16. 11. 2017 13:31
Re: Sedenie v druhom rade
Náš najznámejší multiotecko už má tuším 10 detí s 9 rôznymi ženami. Ani s jednou nie je / nebol ženatý, ale zato to dotiahol až do parlamentu. >:D
Avatar - wakantanka
16. 11. 2017 13:28
Re: Sedenie v druhom rade
pri osobáku sa to ešte dá, ale pri väčšom SUV či MPV potom nevidíš na stojan spoza auta >:D Môj kórejec to má tiež na ľavej strane a spokojnosť. >:D
Avatar - wakantanka
16. 11. 2017 13:27
Re: Cena
ja som našťastie v tom nesedel dlho, ale aj tak po usadnutí bola moja prvá myšlienka : WTF? !!! Všetci ostatní spolucestujúci ale nereptali takže asi som len ja v tomto smere bol vadný. >:D
Avatar - woody-alien
16. 11. 2017 13:20
Re: Sedenie v druhom rade
Počítám, že především iudex si tím získá na netu značný počet fanynek. Ty ne, protože jsi byl stran "natahování hadice" spíš v opozici. >:D ;-)
Avatar - woody-alien
16. 11. 2017 13:17
Re: Sedenie v druhom rade
Prosím tě, nebuď úzkoprsej. Jako mohli dát do titulku OT, ale zase bych z toho nedělal vědu. >:-[]
Avatar - woody-alien
16. 11. 2017 13:14
Re: Sedenie v druhom rade
Přesně tak. Na druhou stranu přeju mrazikovi šťastnou cestu vlakem, ale já dám stokrát raději přednost tomu kompaktnímu kombíku i při třech dětech.
Avatar - Emel
16. 11. 2017 12:59
Re: Sedenie v druhom rade
Bez sedaček a bez pásů... jo.
Avatar - speedfred
16. 11. 2017 12:57
Re: Sedenie v druhom rade
.....a vraj dĺžka nie je dôležitá. >:D
Avatar - Dany
16. 11. 2017 12:22
Re: Sedenie v druhom rade
nj, ale prečo ten priestor nevyužiť? Malým deťom je to jedno, aj tak sedia v sedačkách. Dospievajúci a dospelí by to iste ocenili. Takto sú sice sedačky variabilné, ale vhodné pre iba veľmi úzku skupinu postáv.
Avatar - praděda7
16. 11. 2017 11:52
Re: Sedenie v druhom rade
Spousta chlapů má 3 i více dětí. Ale ne nutně všechny se svojí manželkou.... ;-) Nechci být čertův advokát, ale jsou chlapi co mají třeba i 4 děti, ale ani jedno není jeho a on to neví.... ;-)
16. 11. 2017 11:48
Re: Velkost nadrze
jasné, ak lietaš ňom na jak baba jaga, tak potrebuješ, nič proti
Avatar - praděda7
16. 11. 2017 11:40
Re: Sedenie v druhom rade
Jak neznamená? Ty nerozumíš česky? Nesezdaná znamená svobodná. Nebo-li bez rodiny. Co se stane potom je už jiná věc. Tady se mluví o statusu v době porodu. Tečka!
16. 11. 2017 11:31
Re: Motor
Bohuzel, je to tak. Ale zase koncern ma porad 2.0 132kW, 1.4 92kW, 1.0 70kW, takze neni tak zle ;-)
16. 11. 2017 11:25
Re: Sedenie v druhom rade
Nesezdany neznamena bez rodiny...hodne paru ma svatbu az po narozeni potomka nebo vubec.
Avatar - Charger
16. 11. 2017 11:13
Re: Bída
Tak když někdo napíše, že je Kodiaq podle jeho názoru lépe udělané auto, nemusí být hned Škodofil :-) Já si to taky myslím a Škodofil nejsem >:D
Avatar - praděda7
16. 11. 2017 11:09
Re: Sedenie v druhom rade
No a co? Rodiny už dnes pomalu neexistují. 49% dětí se rodí nesezdaným ženám.
Avatar - praděda7
16. 11. 2017 11:07
Re: Sedenie v druhom rade
49% dětí se rodí nesezdaným ženám. Takže rodina už není in.
16. 11. 2017 11:03
Re: Sedenie v druhom rade
Však já nijak tvoje data nerozporuju. Nejsou nijak v rozporu s tím, co jsem napsal.
16. 11. 2017 11:02
Re: Sedenie v druhom rade
Nejde o nesouhlas, ale o interpretaci těch dat, do kterých jsou zahrnutí i např. bezdětní, kterých je dnes hodně a ten průměr výrazně snižují. ;-)
Avatar - praděda7
16. 11. 2017 11:00
Re: Sedenie v druhom rade
A odkud si myslíš data beru já?
16. 11. 2017 10:59
Re: Sedenie v druhom rade
Zas to nehroť. Jako dítě jsme jezdili 3 děcka vzadu v Š105 a nijak jsme se nemačkali. Přijde mi, že dneska jak na 3 děcka někteří nemají Multivan, tak jím to přijde malý.
Avatar - praděda7
16. 11. 2017 10:57
Re: Sedenie v druhom rade
Tady nějaký charakter si troufá nesouhlasit se studií ČSÚ...a ty si kdo, pán Bůh? ;-)
16. 11. 2017 10:55
Re: Sedenie v druhom rade
Zas takovou výjimkou nejsou. Ten průměr hodně snižuje vysoký počet bezdětných žen. Mezi těmi, co děti mají, tvoří u nás rodiny s 3 a více dětmi tuším cca 25%. Pokud si dobře pamatuju data. Ale dá se to dohledat na stránkách ČSU.
Avatar - Blue Sun
16. 11. 2017 10:54
Re: Sedenie v druhom rade
Vůbec ne. Je spousta rodin či párů, které děti nemají vůbec, případně zůstanou u jednoho. Naopak potkávám čím dál méně dvoudětných rodin. Buď jedno, nebo pak tři.
16. 11. 2017 10:50
Re: Sedenie v druhom rade
Já mám taky 3. 2 mi přijdou málo. Bral bych i víc, ale se ženou už nejsme nejmladší.
Avatar - speedfred
16. 11. 2017 10:24
Re: Cena
presne tak prvý Šaran/Galaxy bola v 2 rade tragédia pre mňa cestovať.
Avatar - Emel
16. 11. 2017 09:50
Re: Motor
Stovky čeho? 2.0TSI se ladí přes 110kW/litr.

Mně jsou konzervativní hodnoty taky celkem sympatické, třeba ta 140kW verze dvoulitru je zajímavá...

That said... 225k z 1.8 nepovažuju za žádný extrém ani na jednu stranu, nic proti tomu.
16. 11. 2017 09:44
Re: Motor
Rozumiem, TSI dáva z litra okolo stovky, tak viac už nemôže byť dobré. ;-)
Avatar - speedfred
16. 11. 2017 09:29
Re: Sedenie v druhom rade
pár púmp sa ešte nájde kde nenatiahneš hadicu,ale ja nemám rad sa takto naťahovať s pištoľou.
Avatar - Emel
16. 11. 2017 09:14
Re: Motor
Pochválil jsem, nemám problém. Když už bychom ale chtěli hodnotit na kolik z deseti to je, tak za 1.8 v Espacu nemůžu dát plný počet, to sorry.
Avatar - iudex
16. 11. 2017 08:42
Re: Motor
Credit where it´s due, v rámci možností je to 10/10. Dobre vieš, ako prezieravo pristupujú naftomilní Francúzi k výkonným benzínom, najradšej by všade dali trojvalce. Takže v dobe, keď Peugeot do porovnateľne veľkého/ťažkého auta (5008) dáva trojvalec 1,2 a ako maximum 165k (rovnako tak Citroen do Grand Picassa), tak jedna-osmička s 225k v Espace sa javí ako sen.
16. 11. 2017 08:29
Re: Sedenie v druhom rade
Taky se hlasim jako vyjimka a sponcil jsem u SMaxe.
16. 11. 2017 08:26
Re: Sedenie v druhom rade
ty blaho, v mem okoli je spousta paru, co ma take tri deti, a ted se podrz - mezi znamymi mame i dve rodiny, co maj ctyri male deti. a to nejsme v zadnem klubu (natoz v klubu poboznych, apod.). takze mit vice nez dve deti neni az takova vyjimka.
Avatar - Dany
16. 11. 2017 08:22
Re: Sedenie v druhom rade
V zásade platí, že čím väčšia variabilita, tým horšie sedenie. Z posledného obdobia napr. Karoq. Jedny sedačky variabilné a druhé na sedenie...
Keď už sme pri Renaulte, tak v Scenicu je horšie sedenie ako v Megane a zrejme to bude platiť aj pri Espace
Avatar - Dany
16. 11. 2017 08:15
Re: Sedenie v druhom rade
Aj ja som výnimka. Ale čo s nami, výnimkami? To máme jazdiť autobusmi?
16. 11. 2017 05:17
Re: Sedenie v druhom rade
Taky se hlasim, dedo :-)
Avatar - habanero1
15. 11. 2017 23:39
Re: sympaticka 1.8
A jak to pěkně jede, viz. youtube ... je to radost, ten motor v lehčím autě bude úspornější, svižnější, no prostě asi dobrý, pokud bude spolehlivka :yes: jen nevím, jestli má společný základ s tím, co bude v meganu RS, ale pravděpodobně asi ano?
Avatar - praděda7
15. 11. 2017 22:42
Re: Sedenie v druhom rade
Jste vyjímky. A vyjímky potvrzují pravidlo. Rodiny se 3 a více dětmi jsou dnes vyjímkou. ČSÚ to potvrzuje. Alespoň mezi Čechy a Moraváky. :-!
Avatar - Machýrek
15. 11. 2017 22:27
Re: Sedenie v druhom rade
Ja. Taky sem kvuli tomu na rodinny presuny kdysi poridil Q7.
15. 11. 2017 22:18
Re: Motor
Přijde ti 125 koni na litr v mainstreamovym aute malo? Tak to pak jo, vymlouvat ti to nebudu... Nebo je to tak, že je to Renault, tak budeme plivat? By mě zajímalo, kterej motor není na výkon na litr chcípák.
Avatar - Emel
15. 11. 2017 21:40
Re: Motor
Teď ti úplně nerozumím... má to moc vysoký nebo moc nízký výkon >:D ?
Avatar - Emel
15. 11. 2017 21:39
Re: Motor
V rámci možností, docela dobrý... to mi zní tak na 6-7/10 ;-)
Avatar - Jopino
15. 11. 2017 21:34
Re: Motor
V rámci možností... Nejsem motorář, tak netuším, jestli by se tím převrtáním konkrétního motoru zvýšily emise, pak třeba daně, poplatky... Už samotná 1.8T je docela dobrý tah, koukni třeba na 5008. Jasně, 2.0T by vypadal líp, ale... viz první věta.
Avatar - Emel
15. 11. 2017 21:23
Re: Motor
No jako na deset bodů by to mohli zvětšit i víc než o dvě deci, ne?
Avatar - wakantanka
19. 11. 2017 20:20
Re: Ked
Nikde v teste o drncani ziadna zmienka. Mas osobnu skusenost?
Avatar - praděda7
18. 11. 2017 18:44
Re: Sedenie v druhom rade
Jsem rád, že se mnou souhlasíš....stačí že jsi napsal "praktické důvody" více již psát netřeba.
Avatar - praděda7
18. 11. 2017 09:34
Re: Sedenie v druhom rade
Faktem zůstává, že když dva svobodní žijí spolu, tak jsou partneři a ne manželé a protože jen manželé s dítětem tvoří normální rodinu, tak partneři s nemanželským dítětem nemůžou být zákonitě normální rodina. Zrovna tak jako homosexuálové, kteří se moc snaží o to, aby jejich svazek byl také považován za normální rodinu. Ne, ani oni netvoří normální rodinu. A máš pravdu, že rodinu netvoří oddací list, ale tvoří ji odhodlání a závazek muže a ženy žít spolu, počít děti a pak je spolu vychovávat, což na důkaz úpřimnosti vztahu si potvrdí sňatkem. Jak prosté.. :-! Jen vyčuránci, myslící víc na zadní kolečka než na solidní vztah, se sňatku vyhýbají. Vím o čem mluvím, máme takové charaktery v rodině a sserre mě to!
17. 11. 2017 11:53
Re: Sedenie v druhom rade
Jasny, a v serpentinach drzej jako skorepiny. Ty uz jsi nam tady o touranu navypravel veci... A na vlne evidentne jedes dal.

Ale neverim, ze jsi v tom Espacu aspon sedel, protoze pises strasny nesmysly...
Avatar - Jaros71
17. 11. 2017 10:30
Re: Ked
Nemá to multilink , takže drncá pořád..
Jen s lepším motorem konečně lépe jede.. ;-)
Cena mega je šílená..za frantíka! Navíc jen v BENZÍNU BEZ 4*4 !
16. 11. 2017 11:30
Re: Espace
Presne tak, raz som sa viezol v Infiniti FX 3,5L V6 a zralo to 18/100. Ano malo to 4x4, bolo to tazsie auto, vykon bol vacsi ale zralo to ako prasa.
16. 11. 2017 11:08
Re: Bída
Asi je to kvůli averzi ke škodofilům. ;-)
Avatar - praděda7
16. 11. 2017 10:49
Re: Sedenie v druhom rade
ČSÚ data udávají úhrnou porodnost u českých žen v roce 2015 na 1.57, což byla mimochodem nejvýšší porodnost od roku 1993. (Při porodnosti 2.15 a níže národ vymírá). Takže ti, s porodností 3 a více, jsou opravdu vyjímkou a jen pomáhají vylepšit průměr.
16. 11. 2017 10:34
Re: Sedenie v druhom rade
Pořád je v tom Espace o třídu lepší sezení než třeba v Kodiaqu. V Espace to není ideální, ale je to lepší než v SUV.
Avatar - Charger
16. 11. 2017 09:39
Re: Bída
By mě zajímalo proč těch 7 palců dolů... :-)
15. 11. 2017 22:29
Re: Motor
Ne, je to tak, ze "vyhoneny chcipak" logicky znamena maly motor o vysokem litrovem vykonu.
15. 11. 2017 22:05
Re: Sedenie v druhom rade
Moja sesternica ma 3 deti a skoncilo to prave kupou sharana. V plnke za 52k € ;-)
Avatar - wakantanka
15. 11. 2017 20:23
Re: Cena
V prvom Sharane sa tiez sedelo s pokrcenymi nohami a kolko ludi si to stale pochvaluje. :-)
15. 11. 2017 18:09
Re: sympaticka 1.8
Jasat nad 1.8 turbo tam, kde ma byt 3.0 V6 atmo...
15. 11. 2017 16:54
Re: sympaticka 1.8
V DE je to veskrze aktualni pisnicka a to i ve verzi kombi.
15. 11. 2017 21:36
Re: Motor
Upsizing... Jak se to vezme. Co se litroveho vykonu tyce je to stejne vyhoneny chcipak, jako puvodni jednasestka.
Neprodejný křáp
zkrátka - rendlík!

Jediným plusem je slušná světlá výška, jinak samé :no: