65L by sluselo vic nez aktualnich 58L. Navic benzin 1.8 nebude jezdit za 6/100, ale spis to vidim na 8/100, takze dojezd 700km max. Ty casy, kdy mela insignie 70L a jezdila teoreticky za 5/100 jsou minulosti. Dnes zustala jen Kia Optima [odkaz]
Přesně! Na co sebou tahat extra benzin, plus váha větší nádrže, plus extra místo pro větší nádrž, což je méně prostoru pro ostatní výbavu. 58l nádrž pro 1.8 motor je víc než dostatečná!
Pro takto velke MPV neni. Mam SMaxe 1.6 EB s nadrzi 70 litru a je to parada. V benzinu jsou to auta, ktere berou 8 - 9 litru caste tankovani je proste opruz.
mať veľkú nádrž je príjemné, bez debaty, ale ako sa píše vyššie, je to 20 kg navyše (benzín + váha väčšej nádrže), berie to priestor, ktorý v mpvkrose chcem mať radšej trebárs na sedadlách alebo v kufri. 58 nie je málo, nebavíme sa o 30-40, 700 dojazd, pohodovo 800 alebo raz za pracovný týždeň tankovať S tým sa dá žiť. Je to rodinný dostavník, nie lietačka na služobky.
Re: Pod MPV SE LÉPE LEZE a OBSAHUJE ASI VÍCE PLATINY ŽE ;-)
jj
DŮLEŽITÉ PRAŽSKÉ KRÁDEŽE KATALYZÁTORŮ ZA 5 MINUT S SROZBRUŠKOU POD AUTEM za 2 až 3 tisíce HDI dokonce za 5 ve výkupu ;-) [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
SOUDRUZI : NEBLOKUJTE SVÝMI AUTOPOPELNICEMI VYHRAZENÁ PARKOVACÍ MÍSTA PRO NABÍJENÍ ELEKTROMOBILŮ jinak to bude za 5 ... ;-) ... 5 tisíc a ve správním řízení víc ;-)
Přesně tak :yes:
Cena si nijak nezadá třeba s Kodiaqem, což je jeden z možných konkurentů. Resp. - cena si nezadá - u Kodiaqa bude za tu cenu určitě míň výbavy. Espace nebyl levným nikdy dřív a nevidím důvod, aby byl. AWD zamrzí.
Sám bych si odpustil jen 4control, jinak se mi tato verze líbí. Motor mi přijde ideál, 1,6DCi je slabá.
Líbí se mě, jak autor článku ani jednou nezmínil Škodovku....(žádnou)...a palec nahoru za jeho snahu najít alespoň něco málo nedostatků na tomto jinak velmi podařeném rendlíku.... ;-)
Já bych dokonce řekl, že cena je ve srovnání s konkurencí velice nízká, Sharan (daleko starší model) s benalem 162 kW začíná o 150 tczk výš a se stejnou výbavou je ten rozdíl víc jak 250 tczk.
Ale nepovídej,
délka Sharan 4854 mm, Espace 4857 mm
šířka Sharan 1904 mm, Espace 1888 mm
Ta auta se velikostí liší o milimetry a také je všude řadí obě mezi velká MPV.
Sharan vyska 172, Espace 167 a to ma Espace zvyseny podvozek, takze vyska nad zadnim sedadlem Sharan 97, Espace 92cm a to pripominam, ze Espace ma vyse podlahu, takze tam sedis se skrcenyma nohama, kdezto v Sharanu sedis jako normalni clovek. Na delku Espace taky spis podprumer.
Prestan teoretizovat a ta auta si prolez, v Espacu je misto asi jako v malem MPV, ostatne na vnitrni prostor tento model trpel v kazde generaci, znam duverne uplne vsechny. Jedine plus, co si z teto generace pamatuju je velka vnitrni sirka, pripadal jsem si jako v letadle...
Sharan výška s ližinami 1720 mm, 1698 mm bez ližin
Espace výška bez ližin 1677 mm
Sharan světlá výška 152 mm
Espace světlá výška 160 mm
8 mm považuješ za zvýšený podvozek?
Espace je napohled velké auto , v němž je málo místa a blbě se sedí.
K čemu to je?
Podvozek bez multilinku drncá , motory sotva průměrné..
Jo , je to celkem hezké auto..a to nestačí.
Slátanina MPV a Crossoveru se moc nepovedla!
Prodeje jsou malé..lidé mají jiné priority.
Ta krabice jako Sharan , odveze víc , má lepší vnitřní prostor , je proto prodávanější pro rodiny s dětmi.
I když není tak pěkná.
ja som našťastie v tom nesedel dlho, ale aj tak po usadnutí bola moja prvá myšlienka : WTF? !!! Všetci ostatní spolucestujúci ale nereptali takže asi som len ja v tomto smere bol vadný. >:D
Nechce se mi otvírat bazarové nabídky, ale vzhledem k tomu, že jde o rendlík, tak bych se nedivil kdyby se ten finanční rozdíl v pořizovací ceně nových aut srovnal už při výjezdu ze dveří autosalónu.
Nechápem prečo nedokážu výrobcovia v týchto almarách navrhnúť pohodlné sedenie pre priemerného dospelého. Aby mal nad hlavou 15 centi vzduchu? V takom S-maxe žena vyhlásila: "čo je to za trestnú lavicu?". A mohli by sme pokračovať v SUV... To je na facku.
Přesně, kdo má 3 menší děti, ty se ještě vcelku pohodlně vejdou do kombi nižší střední, ale jakmile povyrostou, je třeba hledat větší vůz. Vzhledem k předpokladu i delších jízd jsou nízko položená sedadla průšvih, to radši ať sklopená dělají schod do kufru, nicméně pohodlí při sezení musí mít prioritu! Se mi zdá, že někdo navrhoval auto jen od stolu... Přitom by to byl až na menší nedostatky fajn dostavník.
Co mě překvapilo, že Kia Carens má vzadu úplně rovnou podlahu (dost důležitá věc pro prostředního pasažéra), se má Touran co učit.
Představ si, že jsi uprostřed sedící a po pár set km už nevíš, jak si dát nohy, i těch pár cm v Touranu tě bude fakt štvát, za rovnou podlahu bys toho dal dost.
Navíc má Carens tankování vlevo - více volných stojanů. ;-)
ty blaho, v mem okoli je spousta paru, co ma take tri deti, a ted se podrz - mezi znamymi mame i dve rodiny, co maj ctyri male deti. a to nejsme v zadnem klubu (natoz v klubu poboznych, apod.). takze mit vice nez dve deti neni az takova vyjimka.
ČSÚ data udávají úhrnou porodnost u českých žen v roce 2015 na 1.57, což byla mimochodem nejvýšší porodnost od roku 1993. (Při porodnosti 2.15 a níže národ vymírá). Takže ti, s porodností 3 a více, jsou opravdu vyjímkou a jen pomáhají vylepšit průměr.
Vůbec ne. Je spousta rodin či párů, které děti nemají vůbec, případně zůstanou u jednoho. Naopak potkávám čím dál méně dvoudětných rodin. Buď jedno, nebo pak tři.
jeden muj kolega z prace ceka treti dite se svou zenou, s kterou vede zcela normalni rodinny zivot. sezdani ale nejsou. maji mnohem zdravejsi vztah nez mnohe sezdane pary. o te svatbe to podle meho soudu neni.
no, podivej, tohle je slovickareni. nemyslim si navic, ze v definici rodiny je explicitne napsano, ze rodice jsou sezdani. a trvam na tom, ze jsou zcela normalni rodinou na rozdil od mnohych sezdanych paru. rodinu totiz netvori oddaci list, ale zejmena ti dva partneri.
Faktem zůstává, že když dva svobodní žijí spolu, tak jsou partneři a ne manželé a protože jen manželé s dítětem tvoří normální rodinu, tak partneři s nemanželským dítětem nemůžou být zákonitě normální rodina. Zrovna tak jako homosexuálové, kteří se moc snaží o to, aby jejich svazek byl také považován za normální rodinu. Ne, ani oni netvoří normální rodinu. A máš pravdu, že rodinu netvoří oddací list, ale tvoří ji odhodlání a závazek muže a ženy žít spolu, počít děti a pak je spolu vychovávat, což na důkaz úpřimnosti vztahu si potvrdí sňatkem. Jak prosté.. :-! Jen vyčuránci, myslící víc na zadní kolečka než na solidní vztah, se sňatku vyhýbají. Vím o čem mluvím, máme takové charaktery v rodině a sserre mě to!
moc to prozivas. dukaz uprimnosti vztahu podle meho soudu vubec nespociva v snatku, to je jen takova spolecenska nadstavba, ale jak chces. homosexualove samozrejme nejsou z hlediska prirodnich pochodu "normalnim" stavem, tedy nejsou reprodukcne funkcnim prvkem a tedy bych je sem netahal. ale jeste k memu kolegovi - jistojiste vim, ze neni zadny vycuranek (a ani ona ne), takze nesouhlasim s tvou vetou, ze: "jen vycuranci...". moje zena a ja jsme svoji, cleneni spolecnosti je takove, ze to ma sve prakticke duvody, a ty konkretne u nas prevazuji. proto je tomu tak. jinak ten papir k nicemu nepotrebuju a prstynek nenosime (prekazi).
Zas takovou výjimkou nejsou. Ten průměr hodně snižuje vysoký počet bezdětných žen. Mezi těmi, co děti mají, tvoří u nás rodiny s 3 a více dětmi tuším cca 25%. Pokud si dobře pamatuju data. Ale dá se to dohledat na stránkách ČSU.
Jak neznamená? Ty nerozumíš česky? Nesezdaná znamená svobodná. Nebo-li bez rodiny. Co se stane potom je už jiná věc. Tady se mluví o statusu v době porodu. Tečka!
Záleží na definici normální rodiny. U mě to je sezdaná žena a muž a dítě nebo děti. Samozřejmě u některých charakterů to může dnes být dokonce i žena se psem nebo dvá ***i nebo ***ky.
Ano, taky mám za "rodinu" otce, matku a děti, žijící v jedné domácnosti. Papír v tom nehraje roli. Někdo ho nechce, aby mohl stát podojit na sociálních dávkách, někdo z jiného důvodu, já sám svatbu uznávám.
I dvě ženský nebo nedej bože dva chlapy vychovávající děti mám za rodinu, ale nevnucuju ti stejnej pohled.
Su rád, že píšeš, že mě nevnucuješ svůj pohled. Můj pohled na manželství bez papírů je takový, že je to forma protestu proti zavedeným pořádkům. Ale také, jako taková pojistka proti tahanicím s rozvodovým soudem. Což ale na druhé straně může znamenat, že partneři si nejsou absolutně jisti, že dělají správnou věc, což může zase znamenat, že se ve vztahu nebudou na 100% snažit, aby vztah fungoval, což se nakonec projevuje i ve statistikách rozpadu manželství, což jsou ano, pouze manželství a o % selhaných partnerství se neví. V každém případě to odsserrou nevinné děti a to je dnes ten největší problém o kterém se moc nemluví... ;-\
ubytek rodin souvisi podle meho soudu s bohatstvim spolecnosti - ono je lakave se po vysoke skole bezstarostne poflakovat po svete nebo budovat karieru. pratele, zabava, minimum zodpovednosti - vsechno tohle umoznuje moderni spolecnost, dokud si neporidis deti - povinnosti na 24 hodin denne na +-15 let, leze to do penez (voni ti smradi chtej rovnou ajfouna, ze jo :-) ). driv byly deti spise vedlejsim produktem "zabavy". rodice se jim moc nevenovali. dneska se nekteri bavime radsi tak, aby deti nevznikaly ;-).
ja bych pouze podotkl, ze vuli partneru zustat spolu a resit spolecne problemy urcite neprohloubi oddaci list. tomu neverim. mam take pocit, ze drivejsi doby, kdy bylo manzelstvi prakticky nerozveditelne, jsou velmi idealizovane. sice se jakoby nerozpadala manzelstvi, ale ze by to melo blahodarny vliv na vztah tech lidi v tom manzelstvi? to opravdu pochybuju. o kvalite takovych rodin ani nemluve. osobne si myslim, ze vztahy nejsou dnes horsi nez drive, pouze je spolecnost mnohem tolerantnejsi k akceptaci reality, coz vede k redukci pretvarky (rozvody, souziti na hromadce, apod.) ubytek deti bych v tomto nehledal.
Spousta chlapů má 3 i více dětí. Ale ne nutně všechny se svojí manželkou.... ;-) Nechci být čertův advokát, ale jsou chlapi co mají třeba i 4 děti, ale ani jedno není jeho a on to neví.... ;-)
no dobre, coz tohle tak bylo od nepameti, ze jo ;-). faktem je, ze i ja pocituju, ze me automobilky ve sve nabidce opomijeji. treba takovy tiguan by se mi libil - to k*rva nemuzou udelat verzi v zadu s rovnou lavici a trojici isofix uchytu? kdejakou p*covinu si tam muzes doobjednat, ale tohle ne... takze tiguan pro me neni. zkousel jsem se podivat i na jina suv nebo kombi stredni tridy - stejny vysledek. takze muzes mit sharana, tourana, galaxy, smax, espace a podobna auta, ale to je samozrejme pouze zlomek trhu, kde je prakticky vsechno dnes realne pouze ctyrmistne.
V zásade platí, že čím väčšia variabilita, tým horšie sedenie. Z posledného obdobia napr. Karoq. Jedny sedačky variabilné a druhé na sedenie...
Keď už sme pri Renaulte, tak v Scenicu je horšie sedenie ako v Megane a zrejme to bude platiť aj pri Espace
nj, ale prečo ten priestor nevyužiť? Malým deťom je to jedno, aj tak sedia v sedačkách. Dospievajúci a dospelí by to iste ocenili. Takto sú sice sedačky variabilné, ale vhodné pre iba veľmi úzku skupinu postáv.
Zas to nehroť. Jako dítě jsme jezdili 3 děcka vzadu v Š105 a nijak jsme se nemačkali. Přijde mi, že dneska jak na 3 děcka někteří nemají Multivan, tak jím to přijde malý.
Ale jo, taky bych to až tak neřešil... ale pokud chceš pravidelně jezdit v sestavě 2+3, tak je fajn, pokud se dozadu vejdou tři sedačky. Příležitostně převézt jedno dítě mezi sedačkama asi není problém.
Jasně, že denně rvát tři sedačky do užšího auta pro rozvoz dětí do vzdělávacích ústavů, na kroužky a tak je opruz....jenže pokud mám jako alternativní řešení vlak, tak to rád ohnu hřbet. :-)
Jo cestu do Jugoslavie v Ziguliku jsme taky ve trech detech vzadu zvladli i s tim, ze jsme nemeli kam dat nohy - na podlaze byli basy piv, jidlo atd. Celkem lituji desni deti, ktere jsou ukurtovane v sedacce bez moznosti nejakeho vetsiho pohybu.
SMax ma tri plnohodnotne sedacky, mensi bocni vedeni, ale aspon neprekazi autosedackam. Trestnou lavici bych je urcite nenazval. Vezl jsem vzadu uz nekolikrat dospeleho a nikdo si nestezoval, naopak si pochvaloval velky prostor.
Mně stačí, co o tom píšeš ty. Do serpentin s rodinou není lepší auto. >:D A já do serpentin moc nejezdím. Ty jsi fakt pablb. ;-)
Určitě nelezu do aut, co mě nezajímaj, jen abych pak mohl pindit hoňoura, jakej je to křáp, když jsem s ním 20 minut kroužil okolo salonu. To se hned pozná znalec. >:D
Krasne se na tech 1800 kouka. Zadna 1.2 nebo dokonce 1.0 R3. Motor 1.8 je sympaticky veliky (na Evropu) a tech 300Nm z toho dela prijmene svezeni, navic dostupnych pod 2000 rpm. :yes:
Je to skôr taká psychologická záležitosť, ale je to tak. Objem 1,6 pre takto veľké MPV vyzerá nedostatočný, pri benzínovom dvojlitri sa už ľudia boja spotreby, takže 1,8 je taký ideál. Pochvala Renaultu za tento motor (aj v iných modeloch), škoda, že v tomto je výnimkou, keď mnoho konkurenčných značiek racionalizuje motory na objemy 1,0-1,5-2,0.
No, aktuálně je nejslabší benzín 1,5EB 160k. Ten litr byl spíš verze pro státy nechutně zdaňující normální motory. Ale jo, nepopírám. Je to trochu starší písnička, ale jo.
Každopádně, krok správným směrem, těch +50Nm bude znát. A což teprve v Talismanu. Taky je sympatické, že ten motor koupíš už od druhé výbavy... a ne jako u Talismanu, kde byl ten 1.6TCe 200 až v Initiale (nekoukal jsem jak je to dneska).
Z druhé strany, pokud se nepletu, tak relevantní konkurence (VW, Ford) jedou pořád v benzínu dvoulitry, ne?
A řešit základní motory IMO nemá smysl - jako by byla výhoda, že Espace má jediný benzínový motor... a relevance Mondea 1.0EB k Espacu za mega je nulová.
A jak to pěkně jede, viz. youtube ... je to radost, ten motor v lehčím autě bude úspornější, svižnější, no prostě asi dobrý, pokud bude spolehlivka :yes: jen nevím, jestli má společný základ s tím, co bude v meganu RS, ale pravděpodobně asi ano?
Pár týdnů jsem jezdil s letošním 1,6dci a každýmu zájemci doporučuju si to pořádně vyzkoušet. Podle mého je to krám. Největší mizérie je podvozek v těsným závěsu se sedadly v druhé řadě. Na 160 koní to nejede, převodovka zvládá pouze klidnou jízdu. Na vnější rozměry je to vevnitř malý. Slušný jsou přední sedadla a systém natáčení zadních kol při manévrování.
Naprosto neuvěřitelný je slícování, do svislých spár se dá snad strčit prst. Podotýkám, že auto se kterým jsem jezdil bylo úplně nové.
Kodiaq je o několik tříd lépe udělaný auto.
Vepředu ne, to ani náhodou. Taky píšu, že jsou v Renaultu slušný. Ale je to takovej lepší průměr, třeba Passat má ve vyšších výbavových stupních lepší a to podstatně.
Ale v druhý řadě je to v Espace vysloveně průšvih, to je o hodně lepší i ten Kodiaq.
Já teda nevím, ale v tom aute jsem absolvoval cca 5000 km jako ridic a je pravda, že Kodiaquem jsem nejel, ale tady to spíš vidím na absolutní predpojatost vuči značce, než na cokoliv jiného
10 bodů z deseti možných Renaultu za upsizing a volbu tohoto motoru (v rámci současných možností) do takovéto stodoly (i když sympatické) :yes::yes::yes:
V rámci možností... Nejsem motorář, tak netuším, jestli by se tím převrtáním konkrétního motoru zvýšily emise, pak třeba daně, poplatky... Už samotná 1.8T je docela dobrý tah, koukni třeba na 5008. Jasně, 2.0T by vypadal líp, ale... viz první věta.
Credit where it´s due, v rámci možností je to 10/10. Dobre vieš, ako prezieravo pristupujú naftomilní Francúzi k výkonným benzínom, najradšej by všade dali trojvalce. Takže v dobe, keď Peugeot do porovnateľne veľkého/ťažkého auta (5008) dáva trojvalec 1,2 a ako maximum 165k (rovnako tak Citroen do Grand Picassa), tak jedna-osmička s 225k v Espace sa javí ako sen.
Ono chce asi pouvazovat, kam miri Renauilt s prodeji Espacu a Talismanu hlavne a pak se podival na tabulku emisnich malusu (takzvana ekodan ve Francii) a hned kazdemu dojde, proc zrovna Renault nabizi takove motory. Dobre vi, ze nejvetsi objem sve produkce proda ve Francii.
[odkaz]
Kdyby meli vetsi motory, tak se ti lidi z tech malusu na rok 2018 obesi. Leti to do tisicu eur i a platy nemaji 5x vyssi nez u nas v prumeru.
Kdyz ma clovek 3 a vice deti, tak se odpocitava za kazde dite 20g CO2.Takze minimalne 60g CO2.
Jak se to vezme. Tenhle motor nahrazuje přeplňovaný dvoulitr (v minulé generaci Mégane byl 2,0 TCe se 132, 140 a 162 kW; plus RS). Vedle něj pak pochopitelně nedává 1,6 takový smysl, jako dávala vedle dvoulitru. Jen bylo přechodné období, kdy dvoulitr už nebyl a 1,8 ještě nebyla.
Přijde ti 125 koni na litr v mainstreamovym aute malo? Tak to pak jo, vymlouvat ti to nebudu... Nebo je to tak, že je to Renault, tak budeme plivat? By mě zajímalo, kterej motor není na výkon na litr chcípák.
Proč mimo prémiovek ? Podobný litrový výkon ani tam není zas tak neobvyklý. Jen tak pro příklad 330i má 252k z dvoulitru....a o A45 AMG se raději ani nezmiňuju. ;-)
Tohle slovo tuto generaci Espacu naprosto vystihuje a ani nový motor to nespasí. Naleštené cingrlátko a obrovských kolech brrr. Podle mě tady Renault šlápl dost vedle. Minulá generace byla pecka, slušný prostor a variabilita, navíc i motory s rozumným výkonem i obsahem ...
S tím souhlasím, první fotky se mi líbily, ale když jsem se na něj šel podívat jako na možného nástupce mé 1G 5008, vyškrtl jsem ho ze seznamu. Naživo je divný a stavěný na efekt... ;-\
Minulu generaciu nikto nekupoval a novej generacie je plna Vieden, Francia a nehovoriac o Monaku. Tam ich bolo az prilis. Keby Renault zostal pri obycajnom krabicovom MPV tak by nepredal nic.
Je to tak, dizajn predáva a ľudia uprednostnia štýl pred úžitkovosťou aj v kategórii MPV (ak by ľudia kupovali MPV výhradne podľa vnútorného priestoru, nič iné ako osobné verzie dodávok by sa nepredávalo).
JJ to je daleko od sebe a je mi jasný, že situace na trhu je jinde, ale přecejen. Tehdy táhla MPV a teď crossovery, nicméně jak by byl Renault šťastný za čísla starého Espacu teď - je to double ;-) 20-26 tis ks ročně není na nový model žádná hitparáda...
Duo Sharan/Alhambra - nafta 150/184k a benzin 220k, vše obsah 2.0l
Duo S-Max/Galaxy - nafta 120/150/180k 2.0l a benzin 160k 1.5, škoda že vypadl 2.0EB s 240k.
Obě dua jsou pro rodinu lepší volba - variabilita jinde, normální vzhled, větší motory až na benzín u Fordu. Renault jen obsah dieselů jen 1.6l a uvidíme jak bude hodnocená v Espacu ta nová 1.8l 225k ;-)
Az na to, ze 1,6 DiG-T je motor na zakladoch nissanu /predoslych 1.6 QG serie/ v konkretnej verzii je uz ako MR vyvijany s renaultom ako aliancny produkt... tato prevrtana 1.8 mala byt ako prva v Pulsar Nismo, ktory neprisiel a ani nepride asi :-) /nie je to motor z Alpine ako je v clanku/
v produktoch kazdopadne vitana zmena smerom nahor s kubaturou... well done
Reagujem na data v clanku, nie je to motor z Alpine a je to motor z Nissanu... kto vlastni akcie je vec druha, alebo ti to pride ako ten isty druh informacie ? :-) Pan Dusil je predsa odbornik na tech v acz, nemoze stacit len to kto vlastni akcie.