Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Renault Espace Energy TCe 225 EDC – Dvě deci a dějí se věci!

183 komentářů

Avatar - Loptos
Loptos
Ach, keby vsetky znacky poskytovali vacsiu nadrz aspon za priplatok 😲
Avatar - Jenik3
Jenik3
65L by sluselo vic nez aktualnich 58L. Navic benzin 1.8 nebude jezdit za 6/100, ale spis to vidim na 8/100, takze dojezd 700km max. Ty casy, kdy mela insignie 70L a jezdila teoreticky za 5/100 jsou minulosti. Dnes zustala jen Kia Optima [odkaz]
Nonsens
nevidím problém, praha-bratislava a späť na jednu, alebo praha-more na jednu. Pumpy na každom kroku.
Avatar - praděda7
praděda7
Přesně! Na co sebou tahat extra benzin, plus váha větší nádrže, plus extra místo pro větší nádrž, což je méně prostoru pro ostatní výbavu. 58l nádrž pro 1.8 motor je víc než dostatečná!
mrazik
Pro takto velke MPV neni. Mam SMaxe 1.6 EB s nadrzi 70 litru a je to parada. V benzinu jsou to auta, ktere berou 8 - 9 litru caste tankovani je proste opruz.
Avatar - iudex
iudex
Detto mám 70l nádrž a je to príjemné. Dojazd atakuje 1000 km na nádrž.
Nonsens
mať veľkú nádrž je príjemné, bez debaty, ale ako sa píše vyššie, je to 20 kg navyše (benzín + váha väčšej nádrže), berie to priestor, ktorý v mpvkrose chcem mať radšej trebárs na sedadlách alebo v kufri. 58 nie je málo, nebavíme sa o 30-40, 700 dojazd, pohodovo 800 alebo raz za pracovný týždeň tankovať S tým sa dá žiť. Je to rodinný dostavník, nie lietačka na služobky.
Avatar - speedfred
speedfred
tak ja galaxiu mám aj ako služobák,tak za mňa velká nádrž ok lebo každý druhý deň spoznávať obsluhu pumpy nechcem.
Nonsens
jasné, ak lietaš ňom na jak baba jaga, tak potrebuješ, nič proti
Avatar - speedfred
speedfred
ešte rýchlejšie lietam >😒]
Kharl.ANTIDIESEL
jj
DŮLEŽITÉ PRAŽSKÉ KRÁDEŽE KATALYZÁTORŮ ZA 5 MINUT S SROZBRUŠKOU POD AUTEM za 2 až 3 tisíce HDI dokonce za 5 ve výkupu 😉 [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes😒br /> SOUDRUZI : NEBLOKUJTE SVÝMI AUTOPOPELNICEMI VYHRAZENÁ PARKOVACÍ MÍSTA PRO NABÍJENÍ ELEKTROMOBILŮ jinak to bude za 5 ... 😉 ... 5 tisíc a ve správním řízení víc 😉
Avatar - wakantanka
wakantanka
tento Espace prisiel na trh bol mu vycitany udrncany malo pohodlny podvozok. Zeby doslo k upravam aj na nom?
Avatar - Jaros71
Jaros71
Nemá to multilink , takže drncá pořád..
Jen s lepším motorem konečně lépe jede.. 😉
Cena mega je šílená..za frantíka! Navíc jen v BENZÍNU BEZ 4*4 !
Avatar - wakantanka
wakantanka
Nikde v teste o drncani ziadna zmienka. Mas osobnu skusenost?
Avatar - Jaros71
Jaros71
Jo mám , stačila 20 minutová předváděcí jízda..naše silnice na test stačí 😄
zlysoused
Mě ta cena přijde adekvátní. Jediné, co by mě u takového auta chybělo, by byla možnost objednat si 4x4.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Přesně tak :yes:
Cena si nijak nezadá třeba s Kodiaqem, což je jeden z možných konkurentů. Resp. - cena si nezadá - u Kodiaqa bude za tu cenu určitě míň výbavy. Espace nebyl levným nikdy dřív a nevidím důvod, aby byl. AWD zamrzí.
Sám bych si odpustil jen 4control, jinak se mi tato verze líbí. Motor mi přijde ideál, 1,6DCi je slabá.
Avatar - praděda7
praděda7
Líbí se mě, jak autor článku ani jednou nezmínil Škodovku....(žádnou)...a palec nahoru za jeho snahu najít alespoň něco málo nedostatků na tomto jinak velmi podařeném rendlíku.... 😉
Šimpanz
Já bych dokonce řekl, že cena je ve srovnání s konkurencí velice nízká, Sharan (daleko starší model) s benalem 162 kW začíná o 150 tczk výš a se stejnou výbavou je ten rozdíl víc jak 250 tczk.
MariAchi
On je taky Sharan podstatne vetsi a prostornejsi.
Šimpanz
Ale nepovídej,
délka Sharan 4854 mm, Espace 4857 mm
šířka Sharan 1904 mm, Espace 1888 mm
Ta auta se velikostí liší o milimetry a také je všude řadí obě mezi velká MPV.
MariAchi
Sharan vyska 172, Espace 167 a to ma Espace zvyseny podvozek, takze vyska nad zadnim sedadlem Sharan 97, Espace 92cm a to pripominam, ze Espace ma vyse podlahu, takze tam sedis se skrcenyma nohama, kdezto v Sharanu sedis jako normalni clovek. Na delku Espace taky spis podprumer.

Prestan teoretizovat a ta auta si prolez, v Espacu je misto asi jako v malem MPV, ostatne na vnitrni prostor tento model trpel v kazde generaci, znam duverne uplne vsechny. Jedine plus, co si z teto generace pamatuju je velka vnitrni sirka, pripadal jsem si jako v letadle...
Avatar - Emel
Emel
Espace je crossover a Sharan je krabice...
MariAchi
Jasne, o tom prece pisu 😄
Avatar - Emel
Emel
Já se nehádám, jen to překládám 😄
Šimpanz
Sharan výška s ližinami 1720 mm, 1698 mm bez ližin
Espace výška bez ližin 1677 mm
Sharan světlá výška 152 mm
Espace světlá výška 160 mm
8 mm považuješ za zvýšený podvozek?
MariAchi
Jeste jednou ti pisu: Zkus si obe ta auta prolezt, uvidis, ze v Espacu opravdu neni mista nazbyt, je to uvnitr krasne, ale male.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Espace je napohled velké auto , v němž je málo místa a blbě se sedí.
K čemu to je?
Podvozek bez multilinku drncá , motory sotva průměrné..
Jo , je to celkem hezké auto..a to nestačí.
Slátanina MPV a Crossoveru se moc nepovedla!
Prodeje jsou malé..lidé mají jiné priority.
Ta krabice jako Sharan , odveze víc , má lepší vnitřní prostor , je proto prodávanější pro rodiny s dětmi.
I když není tak pěkná.
Avatar - wakantanka
wakantanka
V prvom Sharane sa tiez sedelo s pokrcenymi nohami a kolko ludi si to stale pochvaluje. 😄
Avatar - speedfred
speedfred
presne tak prvý Šaran/Galaxy bola v 2 rade tragédia pre mňa cestovať.
Avatar - wakantanka
wakantanka
ja som našťastie v tom nesedel dlho, ale aj tak po usadnutí bola moja prvá myšlienka : WTF? !!! Všetci ostatní spolucestujúci ale nereptali takže asi som len ja v tomto smere bol vadný. >😁
Avatar - speedfred
speedfred
v strednej rade som absolvoval niekoľko ciest cca 400-600km a nebolo to moc príjemné (aspoň pre mňa)
Avatar - Googlit
Googlit
Nechce se mi otvírat bazarové nabídky, ale vzhledem k tomu, že jde o rendlík, tak bych se nedivil kdyby se ten finanční rozdíl v pořizovací ceně nových aut srovnal už při výjezdu ze dveří autosalónu.
Avatar - Dany
Dany
Nechápem prečo nedokážu výrobcovia v týchto almarách navrhnúť pohodlné sedenie pre priemerného dospelého. Aby mal nad hlavou 15 centi vzduchu? V takom S-maxe žena vyhlásila: "čo je to za trestnú lavicu?". A mohli by sme pokračovať v SUV... To je na facku.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Přesně, kdo má 3 menší děti, ty se ještě vcelku pohodlně vejdou do kombi nižší střední, ale jakmile povyrostou, je třeba hledat větší vůz. Vzhledem k předpokladu i delších jízd jsou nízko položená sedadla průšvih, to radši ať sklopená dělají schod do kufru, nicméně pohodlí při sezení musí mít prioritu! Se mi zdá, že někdo navrhoval auto jen od stolu... Přitom by to byl až na menší nedostatky fajn dostavník.

Co mě překvapilo, že Kia Carens má vzadu úplně rovnou podlahu (dost důležitá věc pro prostředního pasažéra), se má Touran co učit.
MariAchi
Touran? Opravdu jsi chtel napsat Touran? To neni zrovna ucebnicovy priklad prekazejiciho stredoveho tunelu, v cem tam vidis problem?
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Představ si, že jsi uprostřed sedící a po pár set km už nevíš, jak si dát nohy, i těch pár cm v Touranu tě bude fakt štvát, za rovnou podlahu bys toho dal dost.

Navíc má Carens tankování vlevo - více volných stojanů. 😉
Avatar - speedfred
speedfred
tankovanie vľavo mám aj na Galaxy,ono sa to nezdá ale máš pravdu s tými stojanmi. :yes:
Avatar - iudex
iudex
My, čo si vieme potiahnuť hadicu, nemáme problém ani so stojanom naľavo. 😉
Avatar - speedfred
speedfred
pár púmp sa ešte nájde kde nenatiahneš hadicu,ale ja nemám rad sa takto naťahovať s pištoľou.
MariAchi
Chlapi, prosim, o tom jak si tahate hadicu tu radeji moc nepiste, tu je to spis o autech >😒] >😁
Avatar - speedfred
speedfred
.....a vraj dĺžka nie je dôležitá. >😁
Avatar - woody-alien
woody-alien
Počítám, že především iudex si tím získá na netu značný počet fanynek. Ty ne, protože jsi byl stran "natahování hadice" spíš v opozici. >😁 😉
Avatar - iudex
iudex
>😒] >😁
Avatar - speedfred
speedfred
No v mojom veku budem radšej teoretizovať o autách. K tomu ma začala baviť práca,takze baby už idú mimo mňa. 😐
Avatar - iudex
iudex
Ale zas tak starý nie si. Aj to nadšenie z práce to len potvrdzuje, u mňa sa vekom vytratili všetky zvyšky nadšenia z práce, už je to len povinnosť.
Avatar - speedfred
speedfred
to vieš,ak začne baviť chlapa práca a smrdieť p..a tak je to s ním už zle. >😁
Avatar - woody-alien
woody-alien
Prosím tě, nebuď úzkoprsej. Jako mohli dát do titulku OT, ale zase bych z toho nedělal vědu. >😒]
MariAchi
Já přece z tahání hadice vědu nedělám >😁
Avatar - wakantanka
wakantanka
pri osobáku sa to ešte dá, ale pri väčšom SUV či MPV potom nevidíš na stojan spoza auta >😁 Môj kórejec to má tiež na ľavej strane a spokojnosť. >😁
Avatar - Jaros71
Jaros71
Běž se podívat na Touran , vzadu 3 sedadla a zcela rovná podlaha mezi nimi.

Mimochcodem , to je důvod proč tohle MPV od VW nemá možnost mít 4*4 !

CARENS JE MALINKÝ UVNITŘ , TOURAN uvnitř je OBROVSKÝ..má SKVĚLE OBESTAVĚNÝ VNITŘNÍ PROSTOR.
Avatar - praděda7
praděda7
Přesně! Kdo má dnes 3 děti? ;-\ Já tady v okolí nikoho takového neznám... ;-\
Avatar - speedfred
speedfred
napríklad ja,a v okolí mám pár takých.
1 dieta za mňa
2 dieťa za ženu
3 dieťa pre štát
potom tu nebudeme musieť ťahať ing/dr z blízkeho východu :-!
zlysoused
Já mám taky 3. 2 mi přijdou málo. Bral bych i víc, ale se ženou už nejsme nejmladší.
Avatar - speedfred
speedfred
2 deti je málo a 3 deti sú už kolektív 😄
zlysoused
Spíš smečka.
Avatar - praděda7
praděda7
>😁
Avatar - praděda7
praděda7
My jsme za mlada říkali, že smečku má ten, co chytil pořádnýho "vlka".... 😉
kyklop
Moja sesternica ma 3 deti a skoncilo to prave kupou sharana. V plnke za 52k € 😉
Avatar - Machýrek
Machýrek
Ja. Taky sem kvuli tomu na rodinny presuny kdysi poridil Q7.
Avatar - praděda7
praděda7
Jste vyjímky. A vyjímky potvrzují pravidlo. Rodiny se 3 a více dětmi jsou dnes vyjímkou. ČSÚ to potvrzuje. Alespoň mezi Čechy a Moraváky. :-!
MariAchi
Taky se hlasim, dedo 😄
Avatar - Dany
Dany
Aj ja som výnimka. Ale čo s nami, výnimkami? To máme jazdiť autobusmi?
kuny
ty blaho, v mem okoli je spousta paru, co ma take tri deti, a ted se podrz - mezi znamymi mame i dve rodiny, co maj ctyri male deti. a to nejsme v zadnem klubu (natoz v klubu poboznych, apod.). takze mit vice nez dve deti neni az takova vyjimka.
Avatar - praděda7
praděda7
ČSÚ data udávají úhrnou porodnost u českých žen v roce 2015 na 1.57, což byla mimochodem nejvýšší porodnost od roku 1993. (Při porodnosti 2.15 a níže národ vymírá). Takže ti, s porodností 3 a více, jsou opravdu vyjímkou a jen pomáhají vylepšit průměr.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Vůbec ne. Je spousta rodin či párů, které děti nemají vůbec, případně zůstanou u jednoho. Naopak potkávám čím dál méně dvoudětných rodin. Buď jedno, nebo pak tři.
Avatar - praděda7
praděda7
49% dětí se rodí nesezdaným ženám. Takže rodina už není in.
kuny
jeden muj kolega z prace ceka treti dite se svou zenou, s kterou vede zcela normalni rodinny zivot. sezdani ale nejsou. maji mnohem zdravejsi vztah nez mnohe sezdane pary. o te svatbe to podle meho soudu neni.
Avatar - praděda7
praděda7
Tvůj kolega z práce nežije v rodině, ale "na hromádce".... 😉
kuny
no, podivej, tohle je slovickareni. nemyslim si navic, ze v definici rodiny je e😜licitne napsano, ze rodice jsou sezdani. a trvam na tom, ze jsou zcela normalni rodinou na rozdil od mnohych sezdanych paru. rodinu totiz netvori oddaci list, ale zejmena ti dva partneri.
Avatar - praděda7
praděda7
Faktem zůstává, že když dva svobodní žijí spolu, tak jsou partneři a ne manželé a protože jen manželé s dítětem tvoří normální rodinu, tak partneři s nemanželským dítětem nemůžou být zákonitě normální rodina. Zrovna tak jako homosexuálové, kteří se moc snaží o to, aby jejich svazek byl také považován za normální rodinu. Ne, ani oni netvoří normální rodinu. A máš pravdu, že rodinu netvoří oddací list, ale tvoří ji odhodlání a závazek muže a ženy žít spolu, počít děti a pak je spolu vychovávat, což na důkaz úpřimnosti vztahu si potvrdí sňatkem. Jak prosté.. :-! Jen vyčuránci, myslící víc na zadní kolečka než na solidní vztah, se sňatku vyhýbají. Vím o čem mluvím, máme takové charaktery v rodině a sserre mě to!
kuny
moc to prozivas. dukaz uprimnosti vztahu podle meho soudu vubec nespociva v snatku, to je jen takova spolecenska nadstavba, ale jak chces. homosexualove samozrejme nejsou z hlediska prirodnich pochodu "normalnim" stavem, tedy nejsou reprodukcne funkcnim prvkem a tedy bych je sem netahal. ale jeste k memu kolegovi - jistojiste vim, ze neni zadny vycuranek (a ani ona ne), takze nesouhlasim s tvou vetou, ze: "jen vycuranci...". moje zena a ja jsme svoji, cleneni spolecnosti je takove, ze to ma sve prakticke duvody, a ty konkretne u nas prevazuji. proto je tomu tak. jinak ten papir k nicemu nepotrebuju a prstynek nenosime (prekazi).
Avatar - praděda7
praděda7
Jsem rád, že se mnou souhlasíš....stačí že jsi napsal "praktické důvody" více již psát netřeba.
zlysoused
Zas takovou výjimkou nejsou. Ten průměr hodně snižuje vysoký počet bezdětných žen. Mezi těmi, co děti mají, tvoří u nás rodiny s 3 a více dětmi tuším cca 25%. Pokud si dobře pamatuju data. Ale dá se to dohledat na stránkách ČSU.
Avatar - praděda7
praděda7
A odkud si myslíš data beru já?
zlysoused
Však já nijak tvoje data nerozporuju. Nejsou nijak v rozporu s tím, co jsem napsal.
Avatar - praděda7
praděda7
Tady nějaký charakter si troufá nesouhlasit se studií ČSÚ...a ty si kdo, pán Bůh? 😉
zlysoused
Nejde o nesouhlas, ale o interpretaci těch dat, do kterých jsou zahrnutí i např. bezdětní, kterých je dnes hodně a ten průměr výrazně snižují. 😉
Avatar - praděda7
praděda7
No a co? Rodiny už dnes pomalu neexistují. 49% dětí se rodí nesezdaným ženám.
westeros
Nesezdany neznamena bez rodiny...hodne paru ma svatbu az po narozeni potomka nebo vubec.
Avatar - praděda7
praděda7
Jak neznamená? Ty nerozumíš česky? Nesezdaná znamená svobodná. Nebo-li bez rodiny. Co se stane potom je už jiná věc. Tady se mluví o statusu v době porodu. Tečka!
Avatar - fOE
fOE
Dedo dnes te chytla nejaka rejpava, pritom to co pises snad nikdo nerozporoval, jen poupravoval (a s kazdou tou korekci ja treba souhlasim). 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jak jsi prisel na to, ze nesezdana znamena bez rodiny? Klidne muze byt cely zivot nesezdana a mit uplne normalni rodinu, jen bez papiru.
Avatar - praděda7
praděda7
Záleží na definici normální rodiny. U mě to je sezdaná žena a muž a dítě nebo děti. Samozřejmě u některých charakterů to může dnes být dokonce i žena se psem nebo dvá ***i nebo ***ky.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ano, taky mám za "rodinu" otce, matku a děti, žijící v jedné domácnosti. Papír v tom nehraje roli. Někdo ho nechce, aby mohl stát podojit na sociálních dávkách, někdo z jiného důvodu, já sám svatbu uznávám.
I dvě ženský nebo nedej bože dva chlapy vychovávající děti mám za rodinu, ale nevnucuju ti stejnej pohled.
Avatar - praděda7
praděda7
Su rád, že píšeš, že mě nevnucuješ svůj pohled. Můj pohled na manželství bez papírů je takový, že je to forma protestu proti zavedeným pořádkům. Ale také, jako taková pojistka proti tahanicím s rozvodovým soudem. Což ale na druhé straně může znamenat, že partneři si nejsou absolutně jisti, že dělají správnou věc, což může zase znamenat, že se ve vztahu nebudou na 100% snažit, aby vztah fungoval, což se nakonec projevuje i ve statistikách rozpadu manželství, což jsou ano, pouze manželství a o % selhaných partnerství se neví. V každém případě to odsserrou nevinné děti a to je dnes ten největší problém o kterém se moc nemluví... ;-\
Avatar - _Karel_
_Karel_
V tomhle se vcelku shodneme. I v tom, že rodin asi ubývá, a že to není moc dobře.
kuny
ubytek rodin souvisi podle meho soudu s bohatstvim spolecnosti - ono je lakave se po vysoke skole bezstarostne poflakovat po svete nebo budovat karieru. pratele, zabava, minimum zodpovednosti - vsechno tohle umoznuje moderni spolecnost, dokud si neporidis deti - povinnosti na 24 hodin denne na +-15 let, leze to do penez (voni ti smradi chtej rovnou ajfouna, ze jo 😄 ). driv byly deti spise vedlejsim produktem "zabavy". rodice se jim moc nevenovali. dneska se nekteri bavime radsi tak, aby deti nevznikaly 😉.
kuny
ja bych pouze podotkl, ze vuli partneru zustat spolu a resit spolecne problemy urcite neprohloubi oddaci list. tomu neverim. mam take pocit, ze drivejsi doby, kdy bylo manzelstvi prakticky nerozveditelne, jsou velmi idealizovane. sice se jakoby nerozpadala manzelstvi, ale ze by to melo blahodarny vliv na vztah tech lidi v tom manzelstvi? to opravdu pochybuju. o kvalite takovych rodin ani nemluve. osobne si myslim, ze vztahy nejsou dnes horsi nez drive, pouze je spolecnost mnohem tolerantnejsi k akceptaci reality, coz vede k redukci pretvarky (rozvody, souziti na hromadce, apod.) ubytek deti bych v tomto nehledal.
mrazik
Taky se hlasim jako vyjimka a sponcil jsem u SMaxe.
kuny
ja mam tri deti! a nejsem v tom sam. moje manzelka taky 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Spousta chlapů má 3 i více dětí. Ale ne nutně všechny se svojí manželkou.... 😉 Nechci být čertův advokát, ale jsou chlapi co mají třeba i 4 děti, ale ani jedno není jeho a on to neví.... 😉
Avatar - wakantanka
wakantanka
Náš najznámejší multiotecko už má tuším 10 detí s 9 rôznymi ženami. Ani s jednou nie je / nebol ženatý, ale zato to dotiahol až do parlamentu. >😁
Avatar - praděda7
praděda7
Tomu se říká výkon! Ale po zaplacení alimentů mu ani z toho poslaneckého platu moc nezbude.... 😉
Avatar - wakantanka
wakantanka
Myslím, že ten jeho poslanecký plat má ako drobné na kávu. >😁
kuny
no dobre, coz tohle tak bylo od nepameti, ze jo 😉. faktem je, ze i ja pocituju, ze me automobilky ve sve nabidce opomijeji. treba takovy tiguan by se mi libil - to k*rva nemuzou udelat verzi v zadu s rovnou lavici a trojici isofix uchytu? kdejakou p*covinu si tam muzes doobjednat, ale tohle ne... takze tiguan pro me neni. zkousel jsem se podivat i na jina suv nebo kombi stredni tridy - stejny vysledek. takze muzes mit sharana, tourana, galaxy, smax, espace a podobna auta, ale to je samozrejme pouze zlomek trhu, kde je prakticky vsechno dnes realne pouze ctyrmistne.
Avatar - Dany
Dany
V zásade platí, že čím väčšia variabilita, tým horšie sedenie. Z posledného obdobia napr. Karoq. Jedny sedačky variabilné a druhé na sedenie...
Keď už sme pri Renaulte, tak v Scenicu je horšie sedenie ako v Megane a zrejme to bude platiť aj pri Espace
pogo26
Pořád je v tom Espace o třídu lepší sezení než třeba v Kodiaqu. V Espace to není ideální, ale je to lepší než v SUV.
Avatar - Dany
Dany
nj, ale prečo ten priestor nevyužiť? Malým deťom je to jedno, aj tak sedia v sedačkách. Dospievajúci a dospelí by to iste ocenili. Takto sú sice sedačky variabilné, ale vhodné pre iba veľmi úzku skupinu postáv.
mrazik
Davat 3 deti do kombi nizsi stredni je za trest a radeji bych jel vlakem.
zlysoused
Zas to nehroť. Jako dítě jsme jezdili 3 děcka vzadu v Š105 a nijak jsme se nemačkali. Přijde mi, že dneska jak na 3 děcka někteří nemají Multivan, tak jím to přijde malý.
westeros
A sedeli jste v sedackach?
Avatar - wakantanka
wakantanka
Tipnem, že dvaja na sedadlách a najmenší sa povaľoval na zadnom plate pod oknom. >😁
zlysoused
Neseděli, chvílema jsme v autě i stáli a opírali se o přední sedačky, což rodičové neradi viděli.
Avatar - Emel
Emel
Bez sedaček a bez pásů... jo.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Přesně tak. Na druhou stranu přeju mrazikovi šťastnou cestu vlakem, ale já dám stokrát raději přednost tomu kompaktnímu kombíku i při třech dětech.
zlysoused
Ale dyť jo, šlo mi o to, že se dnes kolem toho dělá až moc velký tyjátr.
Avatar - Emel
Emel
Ale jo, taky bych to až tak neřešil... ale pokud chceš pravidelně jezdit v sestavě 2+3, tak je fajn, pokud se dozadu vejdou tři sedačky. Příležitostně převézt jedno dítě mezi sedačkama asi není problém.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jasně, že denně rvát tři sedačky do užšího auta pro rozvoz dětí do vzdělávacích ústavů, na kroužky a tak je opruz....jenže pokud mám jako alternativní řešení vlak, tak to rád ohnu hřbet. 😄
mrazik
Jo cestu do Jugoslavie v Ziguliku jsme taky ve trech detech vzadu zvladli i s tim, ze jsme nemeli kam dat nohy - na podlaze byli basy piv, jidlo atd. Celkem lituji desni deti, ktere jsou ukurtovane v sedacce bez moznosti nejakeho vetsiho pohybu.
mrazik
SMax ma tri plnohodnotne sedacky, mensi bocni vedeni, ale aspon neprekazi autosedackam. Trestnou lavici bych je urcite nenazval. Vezl jsem vzadu uz nekolikrat dospeleho a nikdo si nestezoval, naopak si pochvaloval velky prostor.
Avatar - Jaros71
Jaros71
To je fakt , kolega má Galaxy a vzadu sedadla OK.
NÁŠ FIREMNÍ TOURAN VZADU MÁ TAKÉ 3 SEDAČKY A VŠE NAPROSTO V POHODĚ.
Futurista
Jasny, a v serpentinach drzej jako skorepiny. Ty uz jsi nam tady o touranu navypravel veci... A na vlne evidentne jedes dal.

Ale neverim, ze jsi v tom Espacu aspon sedel, protoze pises strasny nesmysly...
Avatar - Jaros71
Jaros71
Já zase nevěřím , žes někdy sedl do nového Touranu..ty futuristo 😄
Futurista
Mně stačí, co o tom píšeš ty. Do serpentin s rodinou není lepší auto. >😁 A já do serpentin moc nejezdím. Ty jsi fakt pablb. 😉

Určitě nelezu do aut, co mě nezajímaj, jen abych pak mohl pindit hoňoura, jakej je to křáp, když jsem s ním 20 minut kroužil okolo salonu. To se hned pozná znalec. >😁
Avatar - Jenik3
Jenik3
Krasne se na tech 1800 kouka. Zadna 1.2 nebo dokonce 1.0 R3. Motor 1.8 je sympaticky veliky (na Evropu) a tech 300Nm z toho dela prijmene svezeni, navic dostupnych pod 2000 rpm. :yes:
Avatar - iudex
iudex
Je to skôr taká psychologická záležitosť, ale je to tak. Objem 1,6 pre takto veľké MPV vyzerá nedostatočný, pri benzínovom dvojlitri sa už ľudia boja spotreby, takže 1,8 je taký ideál. Pochvala Renaultu za tento motor (aj v iných modeloch), škoda, že v tomto je výnimkou, keď mnoho konkurenčných značiek racionalizuje motory na objemy 1,0-1,5-2,0.
Devil007cz
U renaultu to bude 1,0 - 1,3 - 1,8.
Otazka jak dlouho se udrzi 1.6
Avatar - Emel
Emel
Nebude 0.9?
Avatar - _Karel_
_Karel_
A on někdo do podobně těžkého auta dává litrový tříválec?
MariAchi
Treba Ford do Mondea..?
Avatar - _Karel_
_Karel_
No, aktuálně je nejslabší benzín 1,5EB 160k. Ten litr byl spíš verze pro státy nechutně zdaňující normální motory. Ale jo, nepopírám. Je to trochu starší písnička, ale jo.
MariAchi
V DE je to veskrze aktualni pisnicka a to i ve verzi kombi.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Mondeo, to váží v reálu mnohem víc, než co je psáno. Asi nebudu daleko od pravdy, když napíšu, že 1.0 se zde musí poprat minimálně se 1700 kg.
Avatar - Emel
Emel
Každopádně, krok správným směrem, těch +50Nm bude znát. A což teprve v Talismanu. Taky je sympatické, že ten motor koupíš už od druhé výbavy... a ne jako u Talismanu, kde byl ten 1.6TCe 200 až v Initiale (nekoukal jsem jak je to dneska).

Z druhé strany, pokud se nepletu, tak relevantní konkurence (VW, Ford) jedou pořád v benzínu dvoulitry, ne?

A řešit základní motory IMO nemá smysl - jako by byla výhoda, že Espace má jediný benzínový motor... a relevance Mondea 1.0EB k Espacu za mega je nulová.
XTad
Jasat nad 1.8 turbo tam, kde ma byt 3.0 V6 atmo...
Avatar - wakantanka
wakantanka
Pokiaľ si dobre pamätám, tak ten 3,0 V6 atmo v Espace sa tak nejak nepredával bohvieako dobre. 😄 Väčšina sa predala s dieslom 😄
XTad
On se ani tenhle benzin nebude moc prodavat (i kdyz dnesni doba je k dieselum jiz znacne kritictejsi). Kazdopadne 3.0 V6 se delal i v dieselu.
Avatar - habanero1
habanero1
A jak to pěkně jede, viz. youtube ... je to radost, ten motor v lehčím autě bude úspornější, svižnější, no prostě asi dobrý, pokud bude spolehlivka :yes: jen nevím, jestli má společný základ s tím, co bude v meganu RS, ale pravděpodobně asi ano?
Avatar - JohnST
JohnST
Velka, tazka, kasna, maly nvyturbeny motor. Spotreba jak trojliter. Naco to komu je? :no:
kyklop
Spotreba ako trojliter? V akom aute jazdi 3 liter za 8-9 na sto? Mam na mysli porovnatelne auta...
stop_buranstvu
Presne tak, raz som sa viezol v Infiniti FX 3,5L V6 a zralo to 18/100. Ano malo to 4x4, bolo to tazsie auto, vykon bol vacsi ale zralo to ako prasa.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Predch. Espace s 3,0 V6 bol rád keď sa zmestil do 10, skôr to ale bolo viac. 😄
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
zkrátka - rendlík!

Jediným plusem je slušná světlá výška, jinak samé :no:
kesumb
Pár týdnů jsem jezdil s letošním 1,6dci a každýmu zájemci doporučuju si to pořádně vyzkoušet. Podle mého je to krám. Největší mizérie je podvozek v těsným závěsu se sedadly v druhé řadě. Na 160 koní to nejede, převodovka zvládá pouze klidnou jízdu. Na vnější rozměry je to vevnitř malý. Slušný jsou přední sedadla a systém natáčení zadních kol při manévrování.
Naprosto neuvěřitelný je slícování, do svislých spár se dá snad strčit prst. Podotýkám, že auto se kterým jsem jezdil bylo úplně nové.
Kodiaq je o několik tříd lépe udělaný auto.
Avatar - Charger
Charger
By mě zajímalo proč těch 7 palců dolů... 😄
romeus
Asi je to kvůli averzi ke škodofilům. 😉
Avatar - Charger
Charger
Tak když někdo napíše, že je Kodiaq podle jeho názoru lépe udělané auto, nemusí být hned Škodofil 😄 Já si to taky myslím a Škodofil nejsem >😁
pogo26
Ještě zkus napsat, že v Kodiaqu jsou ta sedadla lepší. 😄
kesumb
Vepředu ne, to ani náhodou. Taky píšu, že jsou v Renaultu slušný. Ale je to takovej lepší průměr, třeba Passat má ve vyšších výbavových stupních lepší a to podstatně.
Ale v druhý řadě je to v Espace vysloveně průšvih, to je o hodně lepší i ten Kodiaq.
dr.Remorey
Já teda nevím, ale v tom aute jsem absolvoval cca 5000 km jako ridic a je pravda, že Kodiaquem jsem nejel, ale tady to spíš vidím na absolutní predpojatost vuči značce, než na cokoliv jiného
Avatar - Jopino
Jopino
10 bodů z deseti možných Renaultu za upsizing a volbu tohoto motoru (v rámci současných možností) do takovéto stodoly (i když sympatické) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Emel
Emel
No jako na deset bodů by to mohli zvětšit i víc než o dvě deci, ne?
Avatar - Jopino
Jopino
V rámci možností... Nejsem motorář, tak netuším, jestli by se tím převrtáním konkrétního motoru zvýšily emise, pak třeba daně, poplatky... Už samotná 1.8T je docela dobrý tah, koukni třeba na 5008. Jasně, 2.0T by vypadal líp, ale... viz první věta.
Avatar - Emel
Emel
V rámci možností, docela dobrý... to mi zní tak na 6-7/10 😉
Avatar - Jopino
Jopino
Nehádám se. Řeknu to jinak : "díky za každé deci" v dnešní krušné době >😁
Avatar - woody-alien
woody-alien
Ty jsi taky věčnej brblal. To já bych tu 1.8T zfleku bral....v Cliu. >😒]
Avatar - iudex
iudex
Credit where it´s due, v rámci možností je to 10/10. Dobre vieš, ako prezieravo pristupujú naftomilní Francúzi k výkonným benzínom, najradšej by všade dali trojvalce. Takže v dobe, keď Peugeot do porovnateľne veľkéh👋ťažkého auta (500😄 dáva trojvalec 1,2 a ako maximum 165k (rovnako tak Citroen do Grand Picassa), tak jedna-osmička s 225k v Espace sa javí ako sen.
Avatar - Emel
Emel
Pochválil jsem, nemám problém. Když už bychom ale chtěli hodnotit na kolik z deseti to je, tak za 1.8 v Espacu nemůžu dát plný počet, to sorry.
Avatar - Jopino
Jopino
Trocha videí a optického srovnání obou motorů (moc toho ještě není)

TCe 200
[odkaz]

TCe 225
[odkaz]
Devil007cz
Ono chce asi pouvazovat, kam miri Renauilt s prodeji Espacu a Talismanu hlavne a pak se podival na tabulku emisnich malusu (takzvana ekodan ve Francii) a hned kazdemu dojde, proc zrovna Renault nabizi takove motory. Dobre vi, ze nejvetsi objem sve produkce proda ve Francii.

[odkaz]

Kdyby meli vetsi motory, tak se ti lidi z tech malusu na rok 2018 obesi. Leti to do tisicu eur i a platy nemaji 5x vyssi nez u nas v prumeru.

Kdyz ma clovek 3 a vice deti, tak se odpocitava za kazde dite 20g CO2.Takze minimalne 60g CO2.
_MT_
Jak se to vezme. Tenhle motor nahrazuje přeplňovaný dvoulitr (v minulé generaci Mégane byl 2,0 TCe se 132, 140 a 162 kW; plus RS). Vedle něj pak pochopitelně nedává 1,6 takový smysl, jako dávala vedle dvoulitru. Jen bylo přechodné období, kdy dvoulitr už nebyl a 1,8 ještě nebyla.
XTad
Upsizing... Jak se to vezme. Co se litroveho vykonu tyce je to stejne vyhoneny chcipak, jako puvodni jednasestka.
Avatar - Emel
Emel
Teď ti úplně nerozumím... má to moc vysoký nebo moc nízký výkon >😁 ?
XTad
Moc vysoky.
traveldrive
Rozumiem, TSI dáva z litra okolo stovky, tak viac už nemôže byť dobré. 😉
Avatar - Emel
Emel
Stovky čeho? 2.0TSI se ladí přes 110kW/litr.

Mně jsou konzervativní hodnoty taky celkem sympatické, třeba ta 140kW verze dvoulitru je zajímavá...

That said... 225k z 1.8 nepovažuju za žádný extrém ani na jednu stranu, nic proti tomu.
Futurista
Přijde ti 125 koni na litr v mainstreamovym aute malo? Tak to pak jo, vymlouvat ti to nebudu... Nebo je to tak, že je to Renault, tak budeme plivat? By mě zajímalo, kterej motor není na výkon na litr chcípák.
XTad
Ne, je to tak, ze "vyhoneny chcipak" logicky znamena maly motor o vysokem litrovem vykonu.
Futurista
Jo taaak. To se omlouvam. A sypu popel na hlavu.
Avatar - _Karel_
_Karel_
To abys kromě prémiovek denně plakal.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Proč mimo prémiovek ? Podobný litrový výkon ani tam není zas tak neobvyklý. Jen tak pro příklad 330i má 252k z dvoulitru....a o A45 AMG se raději ani nezmiňuju. 😉
XTad
Bohuzel, je to tak. Ale zase koncern ma porad 2.0 132kW, 1.4 92kW, 1.0 70kW, takze neni tak zle 😉
Devil007cz
2.0 TSI 132 konci pristi rok, bude nahrazena 2.0 TSI 140KW.
Avatar - Emel
Emel
To je kosmetická záležitost v rámci běžné modelové péče, ne?
ericn
Tohle slovo tuto generaci Espacu naprosto vystihuje a ani nový motor to nespasí. Naleštené cingrlátko a obrovských kolech brrr. Podle mě tady Renault šlápl dost vedle. Minulá generace byla pecka, slušný prostor a variabilita, navíc i motory s rozumným výkonem i obsahem ...
pogo26
Pokud je Espace cirkus, tak co je podle tebe nová 5008?
ericn
S tím souhlasím, první fotky se mi líbily, ale když jsem se na něj šel podívat jako na možného nástupce mé 1G 5008, vyškrtl jsem ho ze seznamu. Naživo je divný a stavěný na efekt... ;-\
stop_buranstvu
Minulu generaciu nikto nekupoval a novej generacie je plna Vieden, Francia a nehovoriac o Monaku. Tam ich bolo az prilis. Keby Renault zostal pri obycajnom krabicovom MPV tak by nepredal nic.
Avatar - iudex
iudex
Je to tak, dizajn predáva a ľudia uprednostnia štýl pred úžitkovosťou aj v kategórii MPV (ak by ľudia kupovali MPV výhradne podľa vnútorného priestoru, nič iné ako osobné verzie dodávok by sa nepredávalo).
ericn
Tak ve Francii se tomu nijak zvlášť nedivím, ale mimo je mimo.

Btw k evropským číslům

Espace IV (2002–2014) v prvních 2 letech produkce😒br /> 2003 63.497 ks
2002 48.013 ks

Espace V v prvních 2 letech produkce😒br /> 2016 26.960
2015 21.149

Dost podstatný rozdíl řekl bych 😉
_MT_
Také je to hodně daleko od sebe. 13 let je sakra vody.
ericn
JJ to je daleko od sebe a je mi jasný, že situace na trhu je jinde, ale přecejen. Tehdy táhla MPV a teď crossovery, nicméně jak by byl Renault šťastný za čísla starého Espacu teď - je to double 😉 20-26 tis ks ročně není na nový model žádná hitparáda...
pogo26
Tak tam dej čísla před uvedením nového Espace. 😄 Od roku 2003 se trh trochu změnil. Místo MPV jsou tady SUV. Navíc nový Espace se neprodává v UK.
ericn
Jistě, po 12 let vyroby nelze čekat žádný zázrak 😉 Hledat to nebudu, ale bylo to pod 10tis ks ročně...
Avatar - removed
removed
Kdepak, oproti uskakanemu a predevsim neprijemne hlucnemu Sharanu je tohle uplnej wellness.
Devil007cz
A co je teda lepsi oproti Espace?
ericn
Tak konkurence je jasná ne?

Duo Sharan/Alhambra - nafta 150/184k a benzin 220k, vše obsah 2.0l
Duo S-Max/Galaxy - nafta 120/150/180k 2.0l a benzin 160k 1.5, škoda že vypadl 2.0EB s 240k.

Obě dua jsou pro rodinu lepší volba - variabilita jinde, normální vzhled, větší motory až na benzín u Fordu. Renault jen obsah dieselů jen 1.6l a uvidíme jak bude hodnocená v Espacu ta nová 1.8l 225k 😉
kesumb
Cokoliv, to auto je fakt špatný.
Avatar - lamal
lamal
Az na to, ze 1,6 DiG-T je motor na zakladoch nissanu /predoslych 1.6 QG serie/ v konkretnej verzii je uz ako MR vyvijany s renaultom ako aliancny produkt... tato prevrtana 1.8 mala byt ako prva v Pulsar Nismo, ktory neprisiel a ani nepride asi 😄 /nie je to motor z Alpine ako je v clanku/

v produktoch kazdopadne vitana zmena smerom nahor s kubaturou... well done
Avatar - Ronault.
Ronault.
Drtivou většinu akcií c Nissanu vlastní kdo? 😉
Avatar - lamal
lamal
Reagujem na data v clanku, nie je to motor z Alpine a je to motor z Nissanu... kto vlastni akcie je vec druha, alebo ti to pride ako ten isty druh informacie ? 😄 Pan Dusil je predsa odbornik na tech v acz, nemoze stacit len to kto vlastni akcie.
Avatar - Emel
Emel
Kdo? Renault má kolik, 43%? Jako je to efektivně kontrolní balík, ale drtivá většina...