Ekonomika
Volkswagen reaguje na rozvoj elektromobilů v Číně. Investuje tam do nich 256 miliard korun!
9 komentářů
marianek
4
... s necim schopnym, elektrickym prisli i v Evrope, popr. pro Evropu. Nejlepe pod klikhakem VW nebo "nastvanym Indianem". Pak snad i mistni dasauto (tecka cz) klub prestane mlet nesmysly.
Přejít do diskuze
velke koncerny ty auta jiz vyrabej, jen to prozatim vyrabej tak aby se nereklo a draze, takze na nich moc nevydelaj nebo spis prodelavaj
Tak a nyní očekávám, že se celá parta účastníků diskuze pod článkem o Tesle vrhne také sem a bude ve stejném duchu pokračovat. Hlavně pánové nezapomeňte , jde jen o auto. Tedy nic pro život úplně nezbytného.
Včera prolobovaly na EU měkčí emisní cíle a nepovinné kvóty elektromobilů a dnes konstatují, že se Čínský trh vyvíjí rychleji a proto do něj nasypou miliardy. Čím to asi je?
Jednoduše mají pocit, že Evropa je jejich hřiště, které si budou udržovat jako odbytiště spalovacích motorů. Zatímco Čína je mimo jejich kontrolu a musí reagovat na trh. Ale to jim nevyjde. Neubrzdili rozvoj elektromobilů globálně a neubrzdí ho ani v Evropě. Mají 5 let na vybudování výrobních kapacit a vývoj celé palety modelů. Když ne, a ono to půjde těžko, začnou ztrácet pozice i v Evropě.
Jednoduše mají pocit, že Evropa je jejich hřiště, které si budou udržovat jako odbytiště spalovacích motorů. Zatímco Čína je mimo jejich kontrolu a musí reagovat na trh. Ale to jim nevyjde. Neubrzdili rozvoj elektromobilů globálně a neubrzdí ho ani v Evropě. Mají 5 let na vybudování výrobních kapacit a vývoj celé palety modelů. Když ne, a ono to půjde těžko, začnou ztrácet pozice i v Evropě.