Když je auto lehké, nepotřebuje až tak široké gumy a obří velikost disků. To je zvrácenost dnešní doby, že na 1,4 TSI najdeš 18ky s rozměrem 225-235. Před pár lety zajela několik rekordů různých okruhů Honda Integra na standardních kolech 195/50 r15.
v tabulce všechna data zůstala stejná, jen spotřeba klesla z 2,1 na 1,9 l, nicméně na spirttmonitoru je sice jen jeden člověk, ale udává průměrku nějakých 5,4 l a skoro všude reálné zkušenosti říkají, že pod 4 se nedostaneš. Automobilky si tvoří svojí vlastní "mysliveckou latinu"? ;-)
No, posledních deset let fakt ve velkém. Do té doby to ještě relativně šlo. Já třeba mám u Clia psanou spotřebu 5,9 litru a jezdím o dvě deci méně, většinou ve dvou a krátké trasy s polovinou dálnice. U 206 bylo psáno 5,5 a jezdil jsem s ní za 5,5... Teď? U pracovních Fabií a Octavií je psáno někde kolem 3,5-4,5 litrů a realita je u šesti a výše.
zakon jim udava zverejnit tu kterou jim nameri v testu, takze co maj jako uvadet? kdyby ucadeli vic u oficialni spotreby, tak by jim klepla prez prsty EK, coz je pro ne vetsi pruser nez nespokojeni diskuteri na forech
ano muzou uvadet i beznou spotrebu nekde dal v PR textech aby zakaznika lepe informovali, ale oficialne musi uvadet ty nesmysly co jim nameri v NEDC, stezuj si u Ek jaky nesmysly po automobilkach chtej :yes:
>:D neviem prijst tymto elektoautam na chut...pri sucasnych cenách to nie je atraktivne vôbec a to tu v SK >:D mame dotaciu 5000 euro...asi som fakt spiatocnik....vizionarov Slovaci vzdy poslali do Ciech >:D >:D napr.stavat hniezda pre bocianov >:D >:D t.j Čapi hnizda >:-[]
Nj, to ale nemá žádnou souvislost se lživým tvrzením BMW že i8 spotřebuje 1,9 ltr. na 100 km, když je realita o 200% jinde
Je přece jasné že tenhle rozpor se týká v prvé řadě hybridů, ale že i leckteré standartní pohony jsou tabulkově mimo realitu. Pokud máš auto soukromě je to asi fuk, ale v případě firemních takové rozdíly už můžou dělat dost problémy
Skanzen nejsme bohužel jen kvůli autum = to že nás ekonomicky najednou po 90 letech marnýho snažení doháněj Slováci atd. = to neni dobrý
Vtipnej postřeh z Dubaje = auta taxíky většinou říděj baby = a jezděj jako šílený. Servis v hotelu včetně úklidu a pokojskejch = většinou dělaj chlapi :-)
Chce to holt na český i evropský úrovni volit jinak než [odkaz] ;-)
Včera sem viděl pár minut Událostí komentářů = Pilný, Gazdík a Valachová. Dva docela rozumný chlapi co mluvili rozumně co a jak se musí udělat = a jedna totální mimoňka >:D
Když automobilka lže podvádí atd. = prostě je zažalovat. Zatim tady na to spíš koukáme jak na absurdnost a dokonce se smějeme amíkum který to dělaj = a dokonce tu sou zastánci těch nadnárodních ultrabohatejch podvádějících koncernů :-|
Přechod z NEDC na WLTP je správnej směr, tak po tomhle krůčku eště krok = a [odkaz] :-)
no jak ktere a jak u kterych modelu, ja mam v technicaku tusim 6,6 prumernou a mam prumernou 6,5 :-) ale ze bych si to nekoupil kdyby tam bylo treba napsano 8 litru nebo naopak to melo u me vetsi prioritu kdys by tam byli 4 litry, to asi ne
1000km??? >:D prosim ta....mozno v roku 2050...ked to pojde ako z modelom3...tak 2100...a to Tesla pri sucasnych výsledkoch uz nebude >:D ..ale ano po meste tie elektro mutanty maju zmysel :yes:
1000km??? >:D prosim ta....mozno v roku 2050...ked to pojde ako z modelom3...tak 2100...a to Tesla pri sucasnych výsledkoch uz nebude >:D ..ale ano po meste tie elektro mutanty maju zmysel :yes: j ked su ciste ako najblizia elektraren >:D
a neni to fuk, kdo si i8 kupuje kvulinejake tabulkove spotrebe? jo u rodinneho/firemniho auta pro setrilky kde se kouka na kazdou kacku za palivo bude asi tabulkova spotreba dulezita, ale u sportovniho GT? beztak na to auto vetsina z nas tady nema
5,4 litru, safra to je min nez muj rodinnej kombik :yes:
Tesla Roadster bude cenově eště trochu jinde = a samozřejmě i parametrově. Po tisíci kilometrech = je malá pauza docela rozumná věc :-)
Těžký jako slon je [odkaz]
i8 jezdí docela zajímavě = na mírně posílenej roadster sem docela zvědavej
Koukl jsem na video a informace že u spalováku je do převodovky integrovaný elektromotor/generátor není úplně důvěryhodná. Nikdy jsem neslyšel že by spalováku i8 pomáhal i nějaký zadní elektromotor
Celkově je projev redaktora z videa standartně novinářsko - diletantský, taže mám dost pochyby o serióznosti jeho informací. Což samozřejmě nevylučuje že tam ten generátor opravdu je
Norma se samozřejmě hodí, že když velkou část testu jedu na baterku až do mrtě, co na tom, že v reálu se takhle s tímto autem nejezdí. A hlavně, v normě se celých 100 km a více rozhodně laboratorně nenajezdí, kdy už by samozřejmě benzín tekl proudem.
nie,nie Hammunasakra...I8...stacilo....mozno Teslu roadster 1,9s na 100.....ked na >:D tankovani nebudem musiet stravit doobedie a nebude tazka ako slon...
...pred rokom som sa rozhodol kupit si nove naozaj sportove auto...bol som i v BMW..a povozil som sa z i8...nie,nie nieeeeeee..uzke gumy..materialy nic moc...spotreba cca8/aku ma logiku rozm.nad spotr. u sportakov?/...skoncil som u Porsche..hold klasika je klasika >:D