Novinky
Zpět na článek
Detailní informace o nové legendě! Jeep Wrangler představuje nové motory i extrémní verzi
18 komentářů
Anonym
0
současný Wrangler má 5.st převodovku W5A580, což je stará Mercedesí NAG1 (5G Tronic). Takže asi tak.....nový bude už mít 8st. ZF
Přejít do diskuze
Anonym
obludný cherokee má 9.st automat ZF , který řadí dost mizerně, Wrangler má poctivou 8.st. Ta řadí dobře.
HEMI se do Wrangleru nikdy ofiko nedávala a dávat asi ani nebude. Já mam 3,6 od GM v Cadillacu co má 1,8 a jezdí to jak dráha.....a to je ještě 6st automat. Novější už má 8 a navíc ještě 20 koní
HEMI se do Wrangleru nikdy ofiko nedávala a dávat asi ani nebude. Já mam 3,6 od GM v Cadillacu co má 1,8 a jezdí to jak dráha.....a to je ještě 6st automat. Novější už má 8 a navíc ještě 20 koní
colin251
Proste dle mých měřítek nejede (cca 350Nm z objemu 3.6 není žádný zázrak...to ze ten motor muže být držák, neberu teď v potaz). Je to subjektivní názor, který je bohužel neprenositelny. Netuším, proč se tím tak zaobiras, ze mi to přijde nic moc? Rozdíl mezi 3.2 Pentastar a 3.6 Pentastar je jen minimální ... trocha výkonu a to, že 3.6 je párovaná s 8st. automatem ... pravděpodobně stejným jako je v Grand Cherokeem ... takže předpokládám ZF (snad ne Aisinem).
Koukám, že ty budeš asi velký fanda Jeepu, co? 😄 Hele, já ti to nijak neberu, není to auto pro mě,tak ho hodnotím z jinyho pohledu než ty. Já bych si vybral ten dvoulitr a nebo aspoň ten třílitr, který díky tomu krouticimu momentu jede pocitově lip a spotřebou na tom je taky lip, i když zase ropák co duní no 😄
Jen mi netvrď, že většina Wranglerů se nepohybuje převážně po silnici 😄 Ano, určitě se najde někdo, kdo s tím každý den jede do terénu, jen většina se do nej podívá spíš málokdy.
Koukám, že ty budeš asi velký fanda Jeepu, co? 😄 Hele, já ti to nijak neberu, není to auto pro mě,tak ho hodnotím z jinyho pohledu než ty. Já bych si vybral ten dvoulitr a nebo aspoň ten třílitr, který díky tomu krouticimu momentu jede pocitově lip a spotřebou na tom je taky lip, i když zase ropák co duní no 😄
Jen mi netvrď, že většina Wranglerů se nepohybuje převážně po silnici 😄 Ano, určitě se najde někdo, kdo s tím každý den jede do terénu, jen většina se do nej podívá spíš málokdy.
Beefcake
No, takze inak, odhliadnuc od toho, ze je to stale nezmysel.
Co konkretne si predstavujes pod pojmom, ze 3.6V6 "nejede". S prihladnutim na to, ze si jazdil s inym motorom, inou prevodovkou a s inym autom ?
A toto "To, že je Wrangler určenej spíš mimo silnice než na ně, neznamená, že si ho většina lidí taky koupí, aby s ním jezdala mimo silnice. " je argument ako svina. Potom sa taky clovek nema na co stazovat. A Cherokee nie je Wrangler.
Co konkretne si predstavujes pod pojmom, ze 3.6V6 "nejede". S prihladnutim na to, ze si jazdil s inym motorom, inou prevodovkou a s inym autom ?
A toto "To, že je Wrangler určenej spíš mimo silnice než na ně, neznamená, že si ho většina lidí taky koupí, aby s ním jezdala mimo silnice. " je argument ako svina. Potom sa taky clovek nema na co stazovat. A Cherokee nie je Wrangler.
Beefcake
To je fakt uzasne, co sa tu uz dnes clovek docita. 209kW, 350Nm - v takmer plochej krivke a ono to "nejede" a "kroutak nic moc". Jasne, ta krabica ma stovku za 8.9 - no a ? Zase niekto nechape, na co su jednotlive auta urcene.
Beefcake
Uzasne auto. Mat nan peniaze, hned beriem jeden z Rubiconov ako dalsie do rodiny. Samozrejme pre ocka 😄 A vydrzal by som ho aj ako daily car.
colin251
No to já netuším, proč to nejede. Pravda, v novým Wrangleru jsem ještě nejel ... měl jsem půjčenýho Cherokeeho s 3.2, takže Wrangler s 3.6 na tom bude nepatrně líp, to asi ano, ale ne zas tak dramaticky.
V těhlech těžších SUV s atmo V6 mi bohužel přijde, že nejedou. Ten krouťák je nic moc ... auto má 2 tuny a ten automat taky nic moc.
Jak říkám, na silnici já osobně bych bral 2.0 s turbem, který ten krouťák má věší a je dostupnější v nižších otáčkách. Pokud to někdo chce na častější výlety mimo silnice, tak jo, beru 3.6. A když chci jezdit svižněji a úsporněji, tak 3.0 diesel.
Každý to máme jinak, chápu, že jsi fanda "amerik" a asi to nechceš slyšet, ale mě ta atmosféra nezaujala ... pokud to nebude V8, tomu tu spotřebu odpustím 😄
V těhlech těžších SUV s atmo V6 mi bohužel přijde, že nejedou. Ten krouťák je nic moc ... auto má 2 tuny a ten automat taky nic moc.
Jak říkám, na silnici já osobně bych bral 2.0 s turbem, který ten krouťák má věší a je dostupnější v nižších otáčkách. Pokud to někdo chce na častější výlety mimo silnice, tak jo, beru 3.6. A když chci jezdit svižněji a úsporněji, tak 3.0 diesel.
Každý to máme jinak, chápu, že jsi fanda "amerik" a asi to nechceš slyšet, ale mě ta atmosféra nezaujala ... pokud to nebude V8, tomu tu spotřebu odpustím 😄
borist
Když jsem v novém Wrangleru vloni jel, šokoval mě zápach v interiéru. Sedačky byly kožené, ale celá kabina páchla plasty a lepidly jako nějaká levná elektronika z Číny. Vím, že se to časem vyvětrá, v jetých jeepech už jsem to necítil, a nebyl to ani důvod, proč jsem to auto nakonec nekoupil, ale byl to nejhnusnější smrad v novém autě, jaký jsem zažil. Jinak jak už tu někdo psal, současný šestiválec ve Wrangleru fakt nejede a dost žere. Což mě překvapuje, protože Dodge Challenger jede s tímhle motorem parádně a za rozumnou spotřebu. Dvoulitr s turbem bude dobrá volba pro ty, co s tím jezdí hlavně na normálních cestách. Do terénu a na tahání přívěsu jednoznačně šestiválec, Jeep udělal dobře, že dá zákazníkům na výběr.
Anonym
Wrangler je super, ale jedna značka nedělá koncern. Dodge a Chrysler sou na tom naprosto mizerně, vývoj a investice nula, modelová nabídka chudá a všechno prehistorické káry od Cerberusu a DaimlerChrysler + pár nepodařenek a propadáků >😁
Anonym
Všechny motory sou spojené s automatem a jak nemůže nejet motor co má 300 koní, to mi vysvětli >😁 >😁 >😁
colin251
Auto vypadá slušně, jen bych si raději vybral ten 2.0 turbo benzín nebo pak ten 3.0 diesel. Tu 3.6 jen v případě, že by to jezdilo častěji do terénu. Ten motor ve spojení s automatem nejede a žere.
3_diamanty
aj interier je krasny funkcny ( a som rad ze tam v nom stale vidim dve radicky ) a pritom maximalne stylovy .. pekne mu sedi ku karoserii ... je to cele vazne dokonale dielo.. k tomu V6 pentastar a nema to jedinu chybu ... to auto je jeden dokonaly celok.. fakt jedine range rover este vie sklbit takuto dokonalost v tomto SUV svete ... tito dvaja su proste vlastna liga ... o charizme a akejsi noblese ci tradiciii ani nevravim.. jeep a range rover su v tomto uplne inde ako nejaka pozerska modna X4-ka alebo damska megakabela GLEcko ...
718
ano,ano fakt dobre,dizajnovo...verim ,ze ikvalita bude ok,,,a ten novy automat tiez vyrazne pomoze,,,pre mna jeden z favoritov :yes: >😒]
comper
Ma vsetko co od takehoto vozu cakat a dizajn sklbil modernu s tradiciou. Na toto sa bude tazko kydat neprajnikom FCA.
3_diamanty
to je proste wrangler.... ta nova generacia je podla mna dizajnom dotiahnuta k absolutnej dokonalosti.. [odkaz] ... jeep a range rover... su proste za mna top vo svojom obore :yes:
colin251
Mě to nestačí, je to můj názor, nemusíš mi to nijak vyvracet. Auto si můžeš půjčit a projet se, jestli ti bude vyhovovat, tak ok ... klidně si ho kup, já nemám důvod kohokoli od koupě odrazovat.
Jak jsem napsal, tak mám zkušenost s Cherokeem 3.2 v automatu a to auto prostě dle mých měřítek nejelo a žralo až moc ... ten automat tam byl celkem tragický.
To, že je Wrangler určenej spíš mimo silnice než na ně, neznamená, že si ho většina lidí taky koupí, aby s ním jezdala mimo silnice. Většina kupců SUV/Offroadů stejně většinou jezdí po silnicích 😄
Jak jsem napsal, tak mám zkušenost s Cherokeem 3.2 v automatu a to auto prostě dle mých měřítek nejelo a žralo až moc ... ten automat tam byl celkem tragický.
To, že je Wrangler určenej spíš mimo silnice než na ně, neznamená, že si ho většina lidí taky koupí, aby s ním jezdala mimo silnice. Většina kupců SUV/Offroadů stejně většinou jezdí po silnicích 😄