Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - 3_diamanty
legenda legiend
| 1. 12. 2017 23:36
to je proste wrangler.... ta nova generacia je podla mna dizajnom dotiahnuta k absolutnej dokonalosti.. [odkaz] ... jeep a range rover... su proste za mna top vo svojom obore :yes:
legenda legiend
| 2. 12. 2017 09:56
ano,ano fakt dobre,dizajnovo...verim ,ze ikvalita bude ok,,,a ten novy automat tiez vyrazne pomoze,,,pre mna jeden z favoritov :yes: >:-[]
Avatar - 3_diamanty
legenda legiend
| 2. 12. 2017 10:34
aj interier je krasny funkcny ( a som rad ze tam v nom stale vidim dve radicky ) a pritom maximalne stylovy .. pekne mu sedi ku karoserii ... je to cele vazne dokonale dielo.. k tomu V6 pentastar a nema to jedinu chybu ... to auto je jeden dokonaly celok.. fakt jedine range rover este vie sklbit takuto dokonalost v tomto SUV svete ... tito dvaja su proste vlastna liga ... o charizme a akejsi noblese ci tradiciii ani nevravim.. jeep a range rover su v tomto uplne inde ako nejaka pozerska modna X4-ka alebo damska megakabela GLEcko ...
Avatar - wakantanka
legenda legiend
| 2. 12. 2017 12:18
Wrangler vs Range Rover? To vazne?
legenda legiend
| 2. 12. 2017 16:00
Auto vypadá slušně, jen bych si raději vybral ten 2.0 turbo benzín nebo pak ten 3.0 diesel. Tu 3.6 jen v případě, že by to jezdilo častěji do terénu. Ten motor ve spojení s automatem nejede a žere.
Avatar - Barrichello
legenda legiend
| 2. 12. 2017 16:58
Všechny motory sou spojené s automatem a jak nemůže nejet motor co má 300 koní, to mi vysvětli >:D >:D >:D
legenda legiend
| 2. 12. 2017 20:55
No to já netuším, proč to nejede. Pravda, v novým Wrangleru jsem ještě nejel ... měl jsem půjčenýho Cherokeeho s 3.2, takže Wrangler s 3.6 na tom bude nepatrně líp, to asi ano, ale ne zas tak dramaticky.

V těhlech těžších SUV s atmo V6 mi bohužel přijde, že nejedou. Ten krouťák je nic moc ... auto má 2 tuny a ten automat taky nic moc.

Jak říkám, na silnici já osobně bych bral 2.0 s turbem, který ten krouťák má věší a je dostupnější v nižších otáčkách. Pokud to někdo chce na častější výlety mimo silnice, tak jo, beru 3.6. A když chci jezdit svižněji a úsporněji, tak 3.0 diesel.

Každý to máme jinak, chápu, že jsi fanda "amerik" a asi to nechceš slyšet, ale mě ta atmosféra nezaujala ... pokud to nebude V8, tomu tu spotřebu odpustím :-)
Avatar - Beefcake
legenda legiend
| 2. 12. 2017 21:29
To je fakt uzasne, co sa tu uz dnes clovek docita. 209kW, 350Nm - v takmer plochej krivke a ono to "nejede" a "kroutak nic moc". Jasne, ta krabica ma stovku za 8.9 - no a ? Zase niekto nechape, na co su jednotlive auta urcene.
legenda legiend
| 2. 12. 2017 22:06
Mě to nestačí, je to můj názor, nemusíš mi to nijak vyvracet. Auto si můžeš půjčit a projet se, jestli ti bude vyhovovat, tak ok ... klidně si ho kup, já nemám důvod kohokoli od koupě odrazovat.

Jak jsem napsal, tak mám zkušenost s Cherokeem 3.2 v automatu a to auto prostě dle mých měřítek nejelo a žralo až moc ... ten automat tam byl celkem tragický.

To, že je Wrangler určenej spíš mimo silnice než na ně, neznamená, že si ho většina lidí taky koupí, aby s ním jezdala mimo silnice. Většina kupců SUV/Offroadů stejně většinou jezdí po silnicích :-)
Avatar - Beefcake
legenda legiend
| 3. 12. 2017 01:19
No, takze inak, odhliadnuc od toho, ze je to stale nezmysel.
Co konkretne si predstavujes pod pojmom, ze 3.6V6 "nejede". S prihladnutim na to, ze si jazdil s inym motorom, inou prevodovkou a s inym autom ?
A toto "To, že je Wrangler určenej spíš mimo silnice než na ně, neznamená, že si ho většina lidí taky koupí, aby s ním jezdala mimo silnice. " je argument ako svina. Potom sa taky clovek nema na co stazovat. A Cherokee nie je Wrangler.
legenda legiend
| 3. 12. 2017 10:33
Proste dle mých měřítek nejede (cca 350Nm z objemu 3.6 není žádný zázrak...to ze ten motor muže být držák, neberu teď v potaz). Je to subjektivní názor, který je bohužel neprenositelny. Netuším, proč se tím tak zaobiras, ze mi to přijde nic moc? Rozdíl mezi 3.2 Pentastar a 3.6 Pentastar je jen minimální ... trocha výkonu a to, že 3.6 je párovaná s 8st. automatem ... pravděpodobně stejným jako je v Grand Cherokeem ... takže předpokládám ZF (snad ne Aisinem).

Koukám, že ty budeš asi velký fanda Jeepu, co? :-) Hele, já ti to nijak neberu, není to auto pro mě,tak ho hodnotím z jinyho pohledu než ty. Já bych si vybral ten dvoulitr a nebo aspoň ten třílitr, který díky tomu krouticimu momentu jede pocitově lip a spotřebou na tom je taky lip, i když zase ropák co duní no :-)

Jen mi netvrď, že většina Wranglerů se nepohybuje převážně po silnici :-) Ano, určitě se najde někdo, kdo s tím každý den jede do terénu, jen většina se do nej podívá spíš málokdy.
Avatar - Barrichello
legenda legiend
| 3. 12. 2017 21:57
obludný cherokee má 9.st automat ZF , který řadí dost mizerně, Wrangler má poctivou 8.st. Ta řadí dobře.

HEMI se do Wrangleru nikdy ofiko nedávala a dávat asi ani nebude. Já mam 3,6 od GM v Cadillacu co má 1,8 a jezdí to jak dráha.....a to je ještě 6st automat. Novější už má 8 a navíc ještě 20 koní
U me dobry
| 2. 12. 2017 09:49
Ma vsetko co od takehoto vozu cakat a dizajn sklbil modernu s tradiciou. Na toto sa bude tazko kydat neprajnikom FCA.
Avatar - Barrichello
U me dobry
| 2. 12. 2017 17:00
Wrangler je super, ale jedna značka nedělá koncern. Dodge a Chrysler sou na tom naprosto mizerně, vývoj a investice nula, modelová nabídka chudá a všechno prehistorické káry od Cerberusu a DaimlerChrysler + pár nepodařenek a propadáků >:D
U me dobry
| 2. 12. 2017 18:57
Hej hej, uz niet co vytknut Wrangleru, tak toc dokola to iste otrepane.
Wrangler
| 2. 12. 2017 20:36
Když jsem v novém Wrangleru vloni jel, šokoval mě zápach v interiéru. Sedačky byly kožené, ale celá kabina páchla plasty a lepidly jako nějaká levná elektronika z Číny. Vím, že se to časem vyvětrá, v jetých jeepech už jsem to necítil, a nebyl to ani důvod, proč jsem to auto nakonec nekoupil, ale byl to nejhnusnější smrad v novém autě, jaký jsem zažil. Jinak jak už tu někdo psal, současný šestiválec ve Wrangleru fakt nejede a dost žere. Což mě překvapuje, protože Dodge Challenger jede s tímhle motorem parádně a za rozumnou spotřebu. Dvoulitr s turbem bude dobrá volba pro ty, co s tím jezdí hlavně na normálních cestách. Do terénu a na tahání přívěsu jednoznačně šestiválec, Jeep udělal dobře, že dá zákazníkům na výběr.
Avatar - Barrichello
Wrangler
| 3. 12. 2017 22:00
současný Wrangler má 5.st převodovku W5A580, což je stará Mercedesí NAG1 (5G Tronic). Takže asi tak.....nový bude už mít 8st. ZF
Avatar - Beefcake
Wrangler
| 2. 12. 2017 21:17
Uzasne auto. Mat nan peniaze, hned beriem jeden z Rubiconov ako dalsie do rodiny. Samozrejme pre ocka :-) A vydrzal by som ho aj ako daily car.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku