Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeDetailní informace o nové legendě! Jeep Wrangler představuje nové motory i extrémní verzi
18 komentářů
comper
Ma vsetko co od takehoto vozu cakat a dizajn sklbil modernu s tradiciou. Na toto sa bude tazko kydat neprajnikom FCA.
Wrangler je super, ale jedna značka nedělá koncern. Dodge a Chrysler sou na tom naprosto mizerně, vývoj a investice nula, modelová nabídka chudá a všechno prehistorické káry od Cerberusu a DaimlerChrysler + pár nepodařenek a propadáků >😁
borist
Když jsem v novém Wrangleru vloni jel, šokoval mě zápach v interiéru. Sedačky byly kožené, ale celá kabina páchla plasty a lepidly jako nějaká levná elektronika z Číny. Vím, že se to časem vyvětrá, v jetých jeepech už jsem to necítil, a nebyl to ani důvod, proč jsem to auto nakonec nekoupil, ale byl to nejhnusnější smrad v novém autě, jaký jsem zažil. Jinak jak už tu někdo psal, současný šestiválec ve Wrangleru fakt nejede a dost žere. Což mě překvapuje, protože Dodge Challenger jede s tímhle motorem parádně a za rozumnou spotřebu. Dvoulitr s turbem bude dobrá volba pro ty, co s tím jezdí hlavně na normálních cestách. Do terénu a na tahání přívěsu jednoznačně šestiválec, Jeep udělal dobře, že dá zákazníkům na výběr.
současný Wrangler má 5.st převodovku W5A580, což je stará Mercedesí NAG1 (5G Tronic). Takže asi tak.....nový bude už mít 8st. ZF
Beefcake
Uzasne auto. Mat nan peniaze, hned beriem jeden z Rubiconov ako dalsie do rodiny. Samozrejme pre ocka 😄 A vydrzal by som ho aj ako daily car.
V těhlech těžších SUV s atmo V6 mi bohužel přijde, že nejedou. Ten krouťák je nic moc ... auto má 2 tuny a ten automat taky nic moc.
Jak říkám, na silnici já osobně bych bral 2.0 s turbem, který ten krouťák má věší a je dostupnější v nižších otáčkách. Pokud to někdo chce na častější výlety mimo silnice, tak jo, beru 3.6. A když chci jezdit svižněji a úsporněji, tak 3.0 diesel.
Každý to máme jinak, chápu, že jsi fanda "amerik" a asi to nechceš slyšet, ale mě ta atmosféra nezaujala ... pokud to nebude V8, tomu tu spotřebu odpustím 😄
Jak jsem napsal, tak mám zkušenost s Cherokeem 3.2 v automatu a to auto prostě dle mých měřítek nejelo a žralo až moc ... ten automat tam byl celkem tragický.
To, že je Wrangler určenej spíš mimo silnice než na ně, neznamená, že si ho většina lidí taky koupí, aby s ním jezdala mimo silnice. Většina kupců SUV/Offroadů stejně většinou jezdí po silnicích 😄
Co konkretne si predstavujes pod pojmom, ze 3.6V6 "nejede". S prihladnutim na to, ze si jazdil s inym motorom, inou prevodovkou a s inym autom ?
A toto "To, že je Wrangler určenej spíš mimo silnice než na ně, neznamená, že si ho většina lidí taky koupí, aby s ním jezdala mimo silnice. " je argument ako svina. Potom sa taky clovek nema na co stazovat. A Cherokee nie je Wrangler.
Koukám, že ty budeš asi velký fanda Jeepu, co? 😄 Hele, já ti to nijak neberu, není to auto pro mě,tak ho hodnotím z jinyho pohledu než ty. Já bych si vybral ten dvoulitr a nebo aspoň ten třílitr, který díky tomu krouticimu momentu jede pocitově lip a spotřebou na tom je taky lip, i když zase ropák co duní no 😄
Jen mi netvrď, že většina Wranglerů se nepohybuje převážně po silnici 😄 Ano, určitě se najde někdo, kdo s tím každý den jede do terénu, jen většina se do nej podívá spíš málokdy.
HEMI se do Wrangleru nikdy ofiko nedávala a dávat asi ani nebude. Já mam 3,6 od GM v Cadillacu co má 1,8 a jezdí to jak dráha.....a to je ještě 6st automat. Novější už má 8 a navíc ještě 20 koní