Novinky
Detailní informace o nové legendě! Jeep Wrangler představuje nové motory i extrémní verzi
18 komentářů
Ma vsetko co od takehoto vozu cakat a dizajn sklbil modernu s tradiciou. Na toto sa bude tazko kydat neprajnikom FCA.
Wrangler je super, ale jedna značka nedělá koncern. Dodge a Chrysler sou na tom naprosto mizerně, vývoj a investice nula, modelová nabídka chudá a všechno prehistorické káry od Cerberusu a DaimlerChrysler + pár nepodařenek a propadáků >😁
Když jsem v novém Wrangleru vloni jel, šokoval mě zápach v interiéru. Sedačky byly kožené, ale celá kabina páchla plasty a lepidly jako nějaká levná elektronika z Číny. Vím, že se to časem vyvětrá, v jetých jeepech už jsem to necítil, a nebyl to ani důvod, proč jsem to auto nakonec nekoupil, ale byl to nejhnusnější smrad v novém autě, jaký jsem zažil. Jinak jak už tu někdo psal, současný šestiválec ve Wrangleru fakt nejede a dost žere. Což mě překvapuje, protože Dodge Challenger jede s tímhle motorem parádně a za rozumnou spotřebu. Dvoulitr s turbem bude dobrá volba pro ty, co s tím jezdí hlavně na normálních cestách. Do terénu a na tahání přívěsu jednoznačně šestiválec, Jeep udělal dobře, že dá zákazníkům na výběr.
Uzasne auto. Mat nan peniaze, hned beriem jeden z Rubiconov ako dalsie do rodiny. Samozrejme pre ocka 😄 A vydrzal by som ho aj ako daily car.
V těhlech těžších SUV s atmo V6 mi bohužel přijde, že nejedou. Ten krouťák je nic moc ... auto má 2 tuny a ten automat taky nic moc.
Jak říkám, na silnici já osobně bych bral 2.0 s turbem, který ten krouťák má věší a je dostupnější v nižších otáčkách. Pokud to někdo chce na častější výlety mimo silnice, tak jo, beru 3.6. A když chci jezdit svižněji a úsporněji, tak 3.0 diesel.
Každý to máme jinak, chápu, že jsi fanda "amerik" a asi to nechceš slyšet, ale mě ta atmosféra nezaujala ... pokud to nebude V8, tomu tu spotřebu odpustím 😄
Jak jsem napsal, tak mám zkušenost s Cherokeem 3.2 v automatu a to auto prostě dle mých měřítek nejelo a žralo až moc ... ten automat tam byl celkem tragický.
To, že je Wrangler určenej spíš mimo silnice než na ně, neznamená, že si ho většina lidí taky koupí, aby s ním jezdala mimo silnice. Většina kupců SUV/Offroadů stejně většinou jezdí po silnicích 😄
Co konkretne si predstavujes pod pojmom, ze 3.6V6 "nejede". S prihladnutim na to, ze si jazdil s inym motorom, inou prevodovkou a s inym autom ?
A toto "To, že je Wrangler určenej spíš mimo silnice než na ně, neznamená, že si ho většina lidí taky koupí, aby s ním jezdala mimo silnice. " je argument ako svina. Potom sa taky clovek nema na co stazovat. A Cherokee nie je Wrangler.
Koukám, že ty budeš asi velký fanda Jeepu, co? 😄 Hele, já ti to nijak neberu, není to auto pro mě,tak ho hodnotím z jinyho pohledu než ty. Já bych si vybral ten dvoulitr a nebo aspoň ten třílitr, který díky tomu krouticimu momentu jede pocitově lip a spotřebou na tom je taky lip, i když zase ropák co duní no 😄
Jen mi netvrď, že většina Wranglerů se nepohybuje převážně po silnici 😄 Ano, určitě se najde někdo, kdo s tím každý den jede do terénu, jen většina se do nej podívá spíš málokdy.
HEMI se do Wrangleru nikdy ofiko nedávala a dávat asi ani nebude. Já mam 3,6 od GM v Cadillacu co má 1,8 a jezdí to jak dráha.....a to je ještě 6st automat. Novější už má 8 a navíc ještě 20 koní