Jen těžko si dnes dokážeme představit, že by po boku Jeremyho Clarksona vystupoval někdo jiný než Richard Hammond a James May. Stačilo však málo a vše mohlo být úplně jinak.
Tahle trojka prostě a jednoduše přesně trefuje přístup k autům a automobilismu. A je to tak jednoduché, že to občas ani není vidět (rozuměj pochopit).
Díky za ně.
Jak píši. Vidím tam všechno. Tedy, někdy více, někdy méně do extrému hnaný osobní pohled na určitou problematiku/téma/konkrétní auto, kdy tím extrémem je zdůrazněn ten osobní pohled a doprovodný osobitý humor, který není uplně společensky univerzální, nebo chceme-li konrektní. Za tím vším vidím jen a jen zdlraznění osobního pohledu a názoru, který je v oblasti aut, automobilismu a hledání zábavy, nebo potěšení s auty nejdůležitější. Každý má trochu jiné preference, představu o tom,co by měla být zábava za volantem a z toho plynou rozdílné názory a pohledy na konkrétní auto, nebo téma s tím spojené. Ve výsledku žádný názor není "špatný", jen se ten jiný názor řídí jiným pohledem. Díky tomu také nelze brát každý názor uplně vážně.
Tohle v tom vidím.
a o tom to je právě , žádný technický přednášky a tuny veledůležitých informací ,ale oni ty auta a ať je to golf nebo ferrari berou jako auta a jezdí s nimi a dělají s něma kraviny a o tom jsou auta..pro někoho je to člen rodiny pro někoho je to jen možnost jak ukázat peníze , pro někoho zábava , pro někoho jen stroj... oni berou od všeho trochu ;-) ... koho baví např. autosalon? to je hrozná kravina kde se taky celkem nic nedozvíš a ještě se snaží bejt vtipný což mnohdy dost nefunguje... a milion dalších na chlup stejných pořadů
Nikdo za posledních patnáct let nedokázal zpopularizovat ničení aut jako tahle trojka. S motorismem oba jejich pořady, ve kterých účinkovali a účinkují, moc společného nemají.
Možná jsem někde někdy tuhle šaškárnu zahlíd, ale vzhledem k umělohmotnosti podobných nacvičených "náhod", vůbec nevidím přínosnost ve sledování takových zevlounů.
Tak to mě rozsekalo, hledají někoho moderního a perspektivního do show pro mladé trendy diváky, a tak vybrali nejlepší návrh Jamese Maye, čtyřicetiletého pianistu, který si libuje v pomalosti, preciznosti a vynálezech z dvacátého století >:D
...a, podívej se jen na anonymní palečky u mého a tvého příspěvku.... To je vlastně taky odpověď. ;-)
Jsem si jist, že ten "můj" není od tebe a já také nepalečkuji anonymně.
Re: Tak jsem se ptal kdo z nich je May a kdo Hammond.
Z pohledu třetí osoby se na to podívej takto:
Kdyby romeus chtěl opravdu vědět, kdo je Hammond a kdo May, tak použije třeba ten Google a má to hned a to ani nemusí rozklikávat diskusi. On očividně nechtěl vědět, kdo je kdo, chtěl (podle mě) tímto "výkřikem" upozornit na to, že on to nesleduje, ani nikdy nesledoval a asi čekal nějakou reakci, jak je to šokující, netradiční, zvláštní apod. Této reakce se ale nedočkal, tak se ozval znovu a tentokrát ještě všechny z nás urazil, že jsme kok.ti.
Opravdu jsem já ten, kdo tady bleje blbosti?
Re: Tak jsem se ptal kdo z nich je May a kdo Hammond.
Zkus Google, dej tam Hammond, nebo May a máš to mnohem rychlejší, než psát tady dva příspěvky do diskuse a doufat, že na ten Tvůj "siláckej" výkřik, že Ty jsi speciální a výjimečný, protože nepoznáš ani 2 moderátory z tohoto legendárního motoristického pořadu, někdo vůbec odpoví.
když se podíváte na starší řady, jsou opravdu o autech, radách pro motoristy a trocha srandy...... a bylo to nudný a nedá se na to po letech dívat, informace jsou starý.
no a vývojem se dobrali, že nejvíce lidí stejně bere jen zábava a dobrodružné výlety, na které se dá dívat několikrát, i po letech. top gear nebyli jen tři komici, ale kamera, střih, režie, díky kterým ten pořad byl daleko nad jinými. můj názor, v době internetu je prezentace nových aut v televizních pořadech příliš nákladná a vyplatí se jen u drahých nebo zásadně nových velmi prodávaných modelů. Z pohledu techniky jsou dneska auta tak unifikovaná, že se stírají rozdíly mezi značkami. Odklon k testům jen high tech aut a zábavě byl nevyhnutelný. Pořád tu máme pořady jako Autosalon