"Nový majitelé" nevím, nevím... A nepíše se náhodu v množném čísle "noví"? :-!
gil54
0
>😁 Na jedničku z českého jazyka to fakt není. >😁 Popravdě, hrubka jako prase. 8-s
Anonym
0
místo pravopisu bystě měli diskutovat o Lotusu >😁
gil54
0
Vždyť není o čem diskutovat. Dělají 3 modely a nejmladší z nich je bezmála deset let starý, druhý sedmnáct a třetí 21 let a Číňan zatím nic nepředvedl.
A pak už jen informace z článku - mohl by..., jejich cílem je..., bude v blízké budoucnosti..., má se stát..., má představovat...., cílem je vytvořit...., má se stát nová paleta... .
Tak o čem chceš diskutovat, když článek, kromě hrubé chyby a směšného bulvárního nadpisu, neobsahuje vůbec nic ? Pravopis neřeším většinou v diskuzi, ale profesionální redaktor co dělá hrubky jako poslední propadlík ze třetí obecné v oficiálním textu ? Jen to dokreslí celkovou kvalitu článku a webu. 8-s :no:
Siors88
0
Naprostý souhlas :yes: .. Čistě hypoteticky a co by kdyby... Přeji Geely, z mého pohledu, čínské verzi koncernu VW, ať si tímhle "připravováním si půdy", přijde na své. Čili má-li se Geely rovnat "levné" Škodě, Volvo "středně drahému" Volkswagenu a Lotus "prémiové" Audi ve vzdálené budoucnosti, mají na evropském trhu možná šanci. Ovšem musí začít něco činit fyzicky.
Anonym
0
chtělo by to něco jako nástupce Espritu. Pokud Lotus chce mířit výš a prodávat víc.
A pak už jen informace z článku - mohl by..., jejich cílem je..., bude v blízké budoucnosti..., má se stát..., má představovat...., cílem je vytvořit...., má se stát nová paleta... .
Tak o čem chceš diskutovat, když článek, kromě hrubé chyby a směšného bulvárního nadpisu, neobsahuje vůbec nic ? Pravopis neřeším většinou v diskuzi, ale profesionální redaktor co dělá hrubky jako poslední propadlík ze třetí obecné v oficiálním textu ? Jen to dokreslí celkovou kvalitu článku a webu. 8-s :no: