je 20 let (otvíral se 1997) a už je v takovém stavu, že je na zavření? 8-s
Hammunasakra
0
Nojo neni to holt Karlův most nebo Kamenný most v písku = tohle sou novostavby 😉
Poslední velkej most v Praze je Barrandovskej dostavěnej 1988 = a ten je taky už v katastrofálnim stavu 8-s
Oprava mostů v Česku v katastrofálnim stavu je odhadovaná na něco přes 2 biliony korun = že by ten rozpočet byl fakt blbě [odkaz] 😄
jiras_
1
To je tak když se kašle na údržbu, která musí začít okamžitě po dostavbě a ne po x letech. Ale tak je to se vším mi přijde...
Hammunasakra
0
Mi taky přijde ;-\
george246
0
Však ona se taky velmi významně proměnila doprava, která zásadním způsobem rozhoduje o technickém stavu mostu.
Docela by mě zajímalo, jaké původně předpokládali zatížení mostu při projektu, tzn. kolik vozidel denně projede a jaké váhy. Protože bez debaty, hustota provozu a zatížení kamionů dnes a před 20lety je úplně někde jinde.
Vůbec bych se nedivil, kdyby z toho vyšlo, že most je provozu neschopný, protože je dnes a denně přetěžován 😄
Vždyť se podívejte kolem sebe, jak hustý je dnes provoz na hlavní dopravních tepnách (a nemyslím zrovna dálnice)......a srovnej, jaký byl před 20 lety...... 😄
Poslední velkej most v Praze je Barrandovskej dostavěnej 1988 = a ten je taky už v katastrofálnim stavu 8-s
Oprava mostů v Česku v katastrofálnim stavu je odhadovaná na něco přes 2 biliony korun = že by ten rozpočet byl fakt blbě [odkaz] 😄
Docela by mě zajímalo, jaké původně předpokládali zatížení mostu při projektu, tzn. kolik vozidel denně projede a jaké váhy. Protože bez debaty, hustota provozu a zatížení kamionů dnes a před 20lety je úplně někde jinde.
Vůbec bych se nedivil, kdyby z toho vyšlo, že most je provozu neschopný, protože je dnes a denně přetěžován 😄
Vždyť se podívejte kolem sebe, jak hustý je dnes provoz na hlavní dopravních tepnách (a nemyslím zrovna dálnice)......a srovnej, jaký byl před 20 lety...... 😄