Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Jenik3
dobry pracant
| 7. 12. 2017 13:23
Toto auto neni na krasu a prestiz. Jedna se o pracanta, ktery musi neco vydrzet. Pro mne jednoznacne stara 1.6 benzin (po dvou ci ctyrech kolech). Pokud nova vybava dostava moderni bezpecnostni prvky, tak je to jedine dobre.
Jsem zvedavy, zda se zvysi i cena, protoze pro importery do CR ke zdrazeni neni duvod. Posileni CZK vuci EUR uz udelalo sve ve prospech eurovych cen.
Avatar - Hammunasakra
dobry pracant
| 7. 12. 2017 13:38
Kurz nových rumunských lei RON a koruny = je posledních 5 let skoro stejnej = 1 RON ca 5,50 kč = neni důvod ani zdražovat ani zlevňovat

Nečekal bych že to řeknu ale Dacia za ty prachy :yes: :-)
Avatar - Jenik3
dobry pracant
| 7. 12. 2017 13:49
Moc bych se nedivil, kdyby se vse pocitalo v EUR kvuli frantikum.
Avatar - J@...
dobry pracant
| 7. 12. 2017 13:51
Pokud koruna posiluje /jako že teď po ukončení intervencí čnb dost rapidně/, tak většinou posiluje vůči všem měnám, tedy i k Euru.
Avatar - Hammunasakra
dobry pracant
| 7. 12. 2017 13:54
No zrovna k rumunský měně = ne :-)
Avatar - Hammunasakra
dobry pracant
| 7. 12. 2017 13:56
Může bejt = ale to taky nehraje roli = protože naše i rumunská měna rostou tak nějak skoro stejně. Jen to jen přepočet navíc = už aby se všude na kontinentu platilo jednou měnou = sou to zbytečný denodenní operace = nákladný zbytečný
dobry pracant
| 7. 12. 2017 15:23
Tak jsem koukal na stránky Dacie v Rumunsku a tam je již nový Duster v nabídce. Základní provedení má ESP, palubní počítač, centrál, měření tlaku v pneu a omezovač rychlosti. Cena 12350 Eur. Ta verze má černý zrcátka, kliky a nárazníky. Tzn. asi cca dnešní acces + palubní počítač a rádio. Klimu nemá.
Další verze za 13400 Eur má klimu, tempomat, okna v elektrice, tzn. jako Arctica + něco navíc. Pouze předokolky. Takže nová verze v průměru zdraží o cca 30 tisíc korun.
Co vy na to?
Avatar - fostek
dobry pracant
| 7. 12. 2017 16:16
ESP a měření tlaku musí mít ze zákona.
Avatar - twistedTSD
dobry pracant
| 7. 12. 2017 16:30
A omezovač je tam kvůli EuroNCAP.
dobry pracant
| 8. 12. 2017 15:14
Cena bude vyšší, protože konkurence taky zdražuje. Důvod ke zdražení se vždycky najde. viz např. Škoda
Avatar - fostek
Za ty prachy
| 7. 12. 2017 13:36
nemá cenu nic řešit. Za tu cenu je to super kára. teda pokud ji udržej na podobný cenovce, jako starou.
Brko
| 7. 12. 2017 14:03
Tohle auto je vizuelně mezi malými SUV s přehledem největší brko - fakt paráda :yes:
Co mě ale rozesmívá jsou zadní lampy - v Rumunsku si asi všimli, že Renegade má Xko, tak Dusteru pro jistotu dali do lamp plus. Jsem zvědavej, co to bude příště.
Drobný detail
| 7. 12. 2017 14:08
co mě zaujal, jsou registrační značky F místo RO. Pokud jsem si všimnul, škodovky mají při podobné příležitosti a na reklamních fotkách vždycky CZ a ne D. Pro mě jen další potvrzení toho, co si o Francouzích myslím. Zlatí Němci.
Avatar - Hammunasakra
Drobný detail
| 7. 12. 2017 14:11
Tak to bych nevymyslel :yes: >:-[]
Drobný detail
| 7. 12. 2017 14:26
On to taky nevymyslel, to mu našeptala lesní panna.
Avatar - Hammunasakra
Drobný detail
| 7. 12. 2017 14:30
Tahle [odkaz] :-)
Drobný detail
| 7. 12. 2017 14:34
Přesně. Je to totiž po tátovy Němka. Nakonec to nemusím psát, je to vidět. 8-s
Avatar - Hammunasakra
Drobný detail
| 7. 12. 2017 14:42
A co je teprve po tátovi? :-)
Drobný detail
| 7. 12. 2017 14:48
Po tátovi. Myšlenka předběhla realizaci. Kaju se velmi. a už sem nikdy nebudu psát. Je to hanba.
Avatar - Hammunasakra
Drobný detail
| 7. 12. 2017 15:16
Proč ne? Chybku udělá každej a důležitější se mi jeví co = než jak :-!
Drobný detail
| 7. 12. 2017 15:24
Dobře, tak budu. Ale už prosím neposílej fotky obnažených žen. Pak ji mám pořád před očima a nedokážu se tolik soustředit na text. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Drobný detail
| 7. 12. 2017 15:39
To byla Toman01ova lesní panna = sem jí zahlíd a nemoh sem odolat = se podělit >:-[]
Avatar - WinDiesel
Drobný detail
| 7. 12. 2017 17:30
S takovou lesnicí se jeden nemá čeho bát
Avatar - Hammunasakra
Drobný detail
| 7. 12. 2017 21:21
Nebo naopak >:D
Drobný detail
| 8. 12. 2017 18:46
Opravte mě pokud se pletu,ale zrovna u reklamních fotek SPZky tipuju na retuš v photoshopu.
renesancia dacie je autopočin generácie
| 7. 12. 2017 14:08
všetko podstané už bolo napísané, pecka.
renesancia dacie je autopočin generácie
| 8. 12. 2017 18:01
Pojem renesance je v tomhle případě eufemismus.
plynove vzpery kapoty
| 7. 12. 2017 14:44
Nepoznam vsetky auta ale v tejto triede a cenovej kategorii su plynove vzpery kapoty celkom vzacnost. Dokonca omnoho drahsie auta ich nemavaju. Nechcem narazat ale ani najpredavanejsia znacka v CZ a na SK ich velmi nepouziva. Ma ich iba Superb ak sa nemylim. No hold setria kde sa da!
plynove vzpery kapoty
| 7. 12. 2017 14:55
podľa mňa ich tam dali na budovanie imidžu, reálny zmysel nemajú.
plynove vzpery kapoty
| 7. 12. 2017 15:11
Naprostá zbytečnost. Kapotu zvedám asi tak jednou za kvartál, v podstatě jenom na dolití ostřikovače.
plynove vzpery kapoty
| 7. 12. 2017 15:18
majiteľ ich fakt nepotrebuje, naopak, keď prestanú tlačiť, akurát ťa to vytočí a zacvakáš nové. Ale pre mechanikov to môže byť príjemné.
Avatar - Jaros71
plynove vzpery kapoty
| 8. 12. 2017 10:19
VW je má u všech vozů kromě Pola a Upp..
Je to fajn , nehledat tu hloupou tyčku a jen zvednout kapotu.
Přední vzpěry se narozdíl od zadních nevychodí , to bys to musel otevírat několikrát děnně.. :-)
Taky jsem na to koukal s otevřenou pusou..bravo Dacia.. :yes:
Navíc interier je konečně fakt pohledný..pěkné SUV.
plynove vzpery kapoty
| 8. 12. 2017 10:32
Asi máš pravdu, jednou za čtvrt roku bych mohl zapomenout kde ta tyčka je.
Ty vzpěry mám taky, ale i tak je považuji za prodražující zbytečnost.
plynove vzpery kapoty
| 8. 12. 2017 22:58
Kdepak, u Dacie jsou ty vzpěry součást pasivní bezpečnosti, něco jako zákluzové nárazníky na starých amerických kárách ;) Při nárazu pěkně zbrzdí borcení přední části.
Avatar - lamal
Dustik
| 7. 12. 2017 15:55
Super kara co dodat... a vyzera k svetu aj interier... ponuka motorov super, dobre ze nechali 1.6ku
Avatar - Jaros71
Dustik
| 8. 12. 2017 10:21
Jo , také se mi to na fotkách líbí..
Na venkov nebo ženu do města fajn vozítko.
Pro většího chlapa tam bude asi stále málo místa , ve starém Dusteru jsem měl otlačené obě kolena..nutné vyzkoušet.
Slabé motory
| 7. 12. 2017 18:25
Nejsilnější motorizace 92 kW na takovou krabici teda nic moc, proč sakra do většiny aut do 600 tis cpou tyhle motůrky do sekačky :-( Při obsazeném vozu to netáhne, nezrychluje a žere. Tahle cenová politika výrobců se mi vůbec nelíbí, výrobní cena 2 litru není 2x tak vysoká jako těch prdítek co cpou do aut a do papírů k nim nereálnou spotřebu.
Avatar - Jenik3
Slabé motory
| 7. 12. 2017 18:36
Zkus si odpovedet sam.
napr: hmotnost vozu, jeho urceni, cenova kategorie, synergie v ramci skupiny
Slabé motory
| 7. 12. 2017 18:45
Necelých 10 kilo na koně a krouťák přes 200 je málo?
Slabé motory
| 7. 12. 2017 20:56
Jo, * to jede minulý Duster jsem řídil, 4 lidi vevnitř a bylo tak líný jak cip, ale to je většina aut dneška. Pod kapotou je parodie na motor. Kde jsou ty doby, kdy člověk ve střední třídě mohl koupit 6 válec
Avatar - Hammunasakra
Slabé motory
| 7. 12. 2017 21:22
Doba kdy sis v low-endu moh koupit šestiválec tu nebyla nikdy = možná na nějaký jiný planetě :-)
Avatar - holden2
Slabé motory
| 8. 12. 2017 06:00
snad ve skodovce jeste nedavno
Slabé motory
| 8. 12. 2017 09:25
Ty jsi asi nikdy nemusel jezdit např. se stopětkou, že?
výbava
| 8. 12. 2017 06:47
Malé rýpnutí: je dobře, že tester přiznává, že dobrá výbava vč. sledování mrtvého úhlu mají být na úrovni doby. U Dacie je to prezentované jako pokrok u low-costu ; v žádném testu jsem však neviděl kritiku, že třeba Octavia tuto funkci neměla, resp. že je také až od roku 2017. >:-[]
Avatar - rohYpnol
Druholigové zlepšení
| 8. 12. 2017 07:43
Ano, z pohledu automobilového trhu nový Duster představuje máchnutí rukou ve vzduchu. Z pohledu obrovské skupiny (nejen) evropských řidičů je to ale posun o dalších 10, možná 15 vývojových let kupředu.

Předchozí Duster zamrzl někde možná na počátku milénia. Tohle už je ale model, který téměř dotahuje současnou produkci. Přitom se zdá, že si ponechává to, co na něm funguje (motory, převodovky, pohon..).

Za mě jednoznačně první dojmy 100%. Opravdu nevím, co by Dacia měla udělat na Dusteru s ohledem na cenu jinak či líp.

Duster :yes: :yes: :yes:
Druholigové zlepšení
| 8. 12. 2017 18:59
U Dusteru první generace se Dacii/Renaultu povedlo vyrobit vcelku pohledné lowcost SUV. Oproti jejímu tehdejšímu portfoliu byl ten design opravdu nadčasový. Celkově oproti prvním počinům Dacie je aktuální modelová řada (snad až na Lodgy) opravdu hezká. Může to být můj subjektivní dojem,ale Sandero (hlavně stepway) nebo Logan MCV (stepway..outdoor) vypadají na poměry levných aut opravdu pěkně. Přijde mi,že koncern Renault přišel na to,že stačí ušetřit na už jednou použité technice a šetřit na lisovacích formách se nevyplatí. Navíc třeba v ČR se nevěnují jen prodejům nových aut,ale zaštiťují i Dacia srazy...Dacia víkendy apod. A ten úspěch v prodejích privátním zákazníkům je toho odrazem. S takovým množstvím "povrchních" lidí jako jsou v ČR je třetí místo v privátních prodejích opravdu úspěch. A to že Dacia odráží potřeby zákazníků při vývoji nových modelů je super. Jen tak dál :-)
Avatar - rohYpnol
Druholigové zlepšení
| 9. 12. 2017 12:30
Nemyslím že by Dacia nešetřila na lisovacích formách. Šetří všude. A i na tvarech je to znát - žádné komplikované tvary, ani na výrobu náročné detaily prostě nepřipouští, díly jsou ploché... Ale Dacia prostě dokazuje, že šetřit se dá i vkusně.

Přesně jak příšeš, Sandero Stepway vypadá výborně, Duster starý a nový především také. Logan MCV Stepway taky vypadá výborně... Ano, snad jen Lodgy je taková trochu nevzhledná/ý, ale na rodinné MPV si myslím, že vzhled je stále zcela v pořádku. A navíc tu je případně Dokker, který vzhledově nemá žádný problém.

Kupovat za své nový vůz, Dacia bude zřejmě jedním z prvních adeptů a nemyslím, že bych měl důvod chodit do jiných autosalonů :-! :-!
Druholigové zlepšení
| 9. 12. 2017 21:50
šetření na lisovacích formách bylo znát u prvních modelů když Dacia začínala...možná že teď šetří taky...ale designérům se to povedlo tak,že ve výsledku to nebije do očí.Ale přecijen vidím rozdíl v cenové a výbavové politice...málokdo dneska koupí Dacii za cenu již od... a běžná výbava (centrál,el. okna,klima - většinou výbava Arctica) s cenou šplhá nahoru. Ale pořád ta cena osciluje kolem 200tis za slušný kus auta.
Segment levných aut pro řemeslníky opustila Škoda Felicií pickup,VanPlus a Roomsterem praktik, většinou ji nahradil VW Caddy a právě Dokker. Je paradoxem,že právě Škodovka už nemá levný užitkáč,nebo lowcost model. Určitě by se dala recyklovat podvozková platforma Roomsteru/Rapidu (předek Fabia,zadek vlečka z O1) na slušný malý van nebo pickup.

Třeba v Německu je plno malých dílniček,které nabízí doplňkovou ochranu spodku a dutin. A Dacie z říše díky tomu tolik netrpí na korozi. U nás už si lidi odvykli investovat do ochrany podvozku a dutin a je to znát. Dacia je v segmentu levných aut v ČR takřka bez konkurence,jediným strašákem je koroze.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku