Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
nemá cenu nic řešit. Za tu cenu je to super kára. teda pokud ji udržej na podobný cenovce, jako starou.
Ondris
Tohle auto je vizuelně mezi malými SUV s přehledem největší brko - fakt paráda :yes:
Co mě ale rozesmívá jsou zadní lampy - v Rumunsku si asi všimli, že Renegade má Xko, tak Dusteru pro jistotu dali do lamp plus. Jsem zvědavej, co to bude příště.
Co mě ale rozesmívá jsou zadní lampy - v Rumunsku si asi všimli, že Renegade má Xko, tak Dusteru pro jistotu dali do lamp plus. Jsem zvědavej, co to bude příště.
Toman01
co mě zaujal, jsou registrační značky F místo RO. Pokud jsem si všimnul, škodovky mají při podobné příležitosti a na reklamních fotkách vždycky CZ a ne D. Pro mě jen další potvrzení toho, co si o Francouzích myslím. Zlatí Němci.
Tak to bych nevymyslel :yes: >😒]
On to taky nevymyslel, to mu našeptala lesní panna.
Tahle [odkaz] 😄
Přesně. Je to totiž po tátovy Němka. Nakonec to nemusím psát, je to vidět. 8-s
A co je teprve po tátovi? 😄
Po tátovi. Myšlenka předběhla realizaci. Kaju se velmi. a už sem nikdy nebudu psát. Je to hanba.
Proč ne? Chybku udělá každej a důležitější se mi jeví co = než jak :-!
Dobře, tak budu. Ale už prosím neposílej fotky obnažených žen. Pak ji mám pořád před očima a nedokážu se tolik soustředit na text. >😒]
Opravte mě pokud se pletu,ale zrovna u reklamních fotek SPZky tipuju na retuš v photoshopu.
Nonsens
všetko podstané už bolo napísané, pecka.
99matthew99
Nepoznam vsetky auta ale v tejto triede a cenovej kategorii su plynove vzpery kapoty celkom vzacnost. Dokonca omnoho drahsie auta ich nemavaju. Nechcem narazat ale ani najpredavanejsia znacka v CZ a na SK ich velmi nepouziva. Ma ich iba Superb ak sa nemylim. No hold setria kde sa da!
podľa mňa ich tam dali na budovanie imidžu, reálny zmysel nemajú.
Naprostá zbytečnost. Kapotu zvedám asi tak jednou za kvartál, v podstatě jenom na dolití ostřikovače.
majiteľ ich fakt nepotrebuje, naopak, keď prestanú tlačiť, akurát ťa to vytočí a zacvakáš nové. Ale pre mechanikov to môže byť príjemné.
VW je má u všech vozů kromě Pola a Upp..
Je to fajn , nehledat tu hloupou tyčku a jen zvednout kapotu.
Přední vzpěry se narozdíl od zadních nevychodí , to bys to musel otevírat několikrát děnně.. 😄
Taky jsem na to koukal s otevřenou pusou..bravo Dacia.. :yes:
Navíc interier je konečně fakt pohledný..pěkné SUV.
Je to fajn , nehledat tu hloupou tyčku a jen zvednout kapotu.
Přední vzpěry se narozdíl od zadních nevychodí , to bys to musel otevírat několikrát děnně.. 😄
Taky jsem na to koukal s otevřenou pusou..bravo Dacia.. :yes:
Navíc interier je konečně fakt pohledný..pěkné SUV.
Asi máš pravdu, jednou za čtvrt roku bych mohl zapomenout kde ta tyčka je.
Ty vzpěry mám taky, ale i tak je považuji za prodražující zbytečnost.
Ty vzpěry mám taky, ale i tak je považuji za prodražující zbytečnost.
Kdepak, u Dacie jsou ty vzpěry součást pasivní bezpečnosti, něco jako zákluzové nárazníky na starých amerických kárách 😉 Při nárazu pěkně zbrzdí borcení přední části.
lamal
Super kara co dodat... a vyzera k svetu aj interier... ponuka motorov super, dobre ze nechali 1.6ku
Jo , také se mi to na fotkách líbí..
Na venkov nebo ženu do města fajn vozítko.
Pro většího chlapa tam bude asi stále málo místa , ve starém Dusteru jsem měl otlačené obě kolena..nutné vyzkoušet.
Na venkov nebo ženu do města fajn vozítko.
Pro většího chlapa tam bude asi stále málo místa , ve starém Dusteru jsem měl otlačené obě kolena..nutné vyzkoušet.
Sacahariel
Nejsilnější motorizace 92 kW na takovou krabici teda nic moc, proč sakra do většiny aut do 600 tis cpou tyhle motůrky do sekačky 😒 Při obsazeném vozu to netáhne, nezrychluje a žere. Tahle cenová politika výrobců se mi vůbec nelíbí, výrobní cena 2 litru není 2x tak vysoká jako těch prdítek co cpou do aut a do papírů k nim nereálnou spotřebu.
Zkus si odpovedet sam.
napr: hmotnost vozu, jeho urceni, cenova kategorie, synergie v ramci skupiny
napr: hmotnost vozu, jeho urceni, cenova kategorie, synergie v ramci skupiny
Necelých 10 kilo na koně a krouťák přes 200 je málo?
Jo, * to jede minulý Duster jsem řídil, 4 lidi vevnitř a bylo tak líný jak cip, ale to je většina aut dneška. Pod kapotou je parodie na motor. Kde jsou ty doby, kdy člověk ve střední třídě mohl koupit 6 válec
multicar
Malé rýpnutí: je dobře, že tester přiznává, že dobrá výbava vč. sledování mrtvého úhlu mají být na úrovni doby. U Dacie je to prezentované jako pokrok u low-costu ; v žádném testu jsem však neviděl kritiku, že třeba Octavia tuto funkci neměla, resp. že je také až od roku 2017. >😒]
rohYpnol
Ano, z pohledu automobilového trhu nový Duster představuje máchnutí rukou ve vzduchu. Z pohledu obrovské skupiny (nejen) evropských řidičů je to ale posun o dalších 10, možná 15 vývojových let kupředu.
Předchozí Duster zamrzl někde možná na počátku milénia. Tohle už je ale model, který téměř dotahuje současnou produkci. Přitom se zdá, že si ponechává to, co na něm funguje (motory, převodovky, pohon..).
Za mě jednoznačně první dojmy 100%. Opravdu nevím, co by Dacia měla udělat na Dusteru s ohledem na cenu jinak či líp.
Duster :yes: :yes: :yes:
Předchozí Duster zamrzl někde možná na počátku milénia. Tohle už je ale model, který téměř dotahuje současnou produkci. Přitom se zdá, že si ponechává to, co na něm funguje (motory, převodovky, pohon..).
Za mě jednoznačně první dojmy 100%. Opravdu nevím, co by Dacia měla udělat na Dusteru s ohledem na cenu jinak či líp.
Duster :yes: :yes: :yes:
U Dusteru první generace se Dacii/Renaultu povedlo vyrobit vcelku pohledné lowcost SUV. Oproti jejímu tehdejšímu portfoliu byl ten design opravdu nadčasový. Celkově oproti prvním počinům Dacie je aktuální modelová řada (snad až na Lodgy) opravdu hezká. Může to být můj subjektivní dojem,ale Sandero (hlavně stepway) nebo Logan MCV (stepway..outdoor) vypadají na poměry levných aut opravdu pěkně. Přijde mi,že koncern Renault přišel na to,že stačí ušetřit na už jednou použité technice a šetřit na lisovacích formách se nevyplatí. Navíc třeba v ČR se nevěnují jen prodejům nových aut,ale zaštiťují i Dacia srazy...Dacia víkendy apod. A ten úspěch v prodejích privátním zákazníkům je toho odrazem. S takovým množstvím "povrchních" lidí jako jsou v ČR je třetí místo v privátních prodejích opravdu úspěch. A to že Dacia odráží potřeby zákazníků při vývoji nových modelů je super. Jen tak dál 😄
Nemyslím že by Dacia nešetřila na lisovacích formách. Šetří všude. A i na tvarech je to znát - žádné komplikované tvary, ani na výrobu náročné detaily prostě nepřipouští, díly jsou ploché... Ale Dacia prostě dokazuje, že šetřit se dá i vkusně.
Přesně jak příšeš, Sandero Stepway vypadá výborně, Duster starý a nový především také. Logan MCV Stepway taky vypadá výborně... Ano, snad jen Lodgy je taková trochu nevzhledná/ý, ale na rodinné MPV si myslím, že vzhled je stále zcela v pořádku. A navíc tu je případně Dokker, který vzhledově nemá žádný problém.
Kupovat za své nový vůz, Dacia bude zřejmě jedním z prvních adeptů a nemyslím, že bych měl důvod chodit do jiných autosalonů :-! :-!
Přesně jak příšeš, Sandero Stepway vypadá výborně, Duster starý a nový především také. Logan MCV Stepway taky vypadá výborně... Ano, snad jen Lodgy je taková trochu nevzhledná/ý, ale na rodinné MPV si myslím, že vzhled je stále zcela v pořádku. A navíc tu je případně Dokker, který vzhledově nemá žádný problém.
Kupovat za své nový vůz, Dacia bude zřejmě jedním z prvních adeptů a nemyslím, že bych měl důvod chodit do jiných autosalonů :-! :-!
šetření na lisovacích formách bylo znát u prvních modelů když Dacia začínala...možná že teď šetří taky...ale designérům se to povedlo tak,že ve výsledku to nebije do očí.Ale přecijen vidím rozdíl v cenové a výbavové politice...málokdo dneska koupí Dacii za cenu již od... a běžná výbava (centrál,el. okna,klima - většinou výbava Arctica) s cenou šplhá nahoru. Ale pořád ta cena osciluje kolem 200tis za slušný kus auta.
Segment levných aut pro řemeslníky opustila Škoda Felicií pickup,VanPlus a Roomsterem praktik, většinou ji nahradil VW Caddy a právě Dokker. Je paradoxem,že právě Škodovka už nemá levný užitkáč,nebo lowcost model. Určitě by se dala recyklovat podvozková platforma Roomsteru/Rapidu (předek Fabia,zadek vlečka z O1) na slušný malý van nebo pickup.
Třeba v Německu je plno malých dílniček,které nabízí doplňkovou ochranu spodku a dutin. A Dacie z říše díky tomu tolik netrpí na korozi. U nás už si lidi odvykli investovat do ochrany podvozku a dutin a je to znát. Dacia je v segmentu levných aut v ČR takřka bez konkurence,jediným strašákem je koroze.
Segment levných aut pro řemeslníky opustila Škoda Felicií pickup,VanPlus a Roomsterem praktik, většinou ji nahradil VW Caddy a právě Dokker. Je paradoxem,že právě Škodovka už nemá levný užitkáč,nebo lowcost model. Určitě by se dala recyklovat podvozková platforma Roomsteru/Rapidu (předek Fabia,zadek vlečka z O1) na slušný malý van nebo pickup.
Třeba v Německu je plno malých dílniček,které nabízí doplňkovou ochranu spodku a dutin. A Dacie z říše díky tomu tolik netrpí na korozi. U nás už si lidi odvykli investovat do ochrany podvozku a dutin a je to znát. Dacia je v segmentu levných aut v ČR takřka bez konkurence,jediným strašákem je koroze.
Jsem zvedavy, zda se zvysi i cena, protoze pro importery do CR ke zdrazeni neni duvod. Posileni CZK vuci EUR uz udelalo sve ve prospech eurovych cen.
Nečekal bych že to řeknu ale Dacia za ty prachy :yes: 😄
Další verze za 13400 Eur má klimu, tempomat, okna v elektrice, tzn. jako Arctica + něco navíc. Pouze předokolky. Takže nová verze v průměru zdraží o cca 30 tisíc korun.
Co vy na to?