Autobild je stejna zumpa, akorat v mnohem vetsim meritku. >:-[] Z nemeckych casopisu se da cist akorat Auto, Motor und Sport Klassik a Oldtimer Markt. Jo, kdyby takhle navazali spolupraci s britskym Autocarem nebo italskym Quattroruote, to by pak mohlo prinest i par pozitivnich zmen... takhle si opet precteme, ze VW je nejlepsi, akorat pod tim nebude podepsana mistni banda kasparu, ale nekdo z Nemecka. >:D
Rozšírenie obsahu o materiál z nemeckého Autobildu sa javí predbežne ako prínos, predsalen tie možnosti prístupu k autám a rozsah testovania sú v Nemecku iné, ako u nás. Viacerí tu kritizujú tunajšie testy ako dosť stručné a niekedy obsahovo chudobné, čo by mohli podklady z Nemecka vylepšiť.
Na druhej strane je otázka, ako konkrétne sa prejaví to preberanie testov z DE. Či tam bude nejaká pridaná hodnota z českej strany, alebo čisto copy-translate-paste. Lebo diabol sa skrýva v detailoch a rozdiely medzi českým a nemeckým trhom, ponukou modelov, verzií a výbav sú niekedy značné. Potom môže byť problém s preberaním výsledkov (ak budú i naďalej body za cenu, výbavu a pod., to nebude použiteľné). Napr. ak má Golf GTI v Nemecku nejakú výbavu (napr. LED svetlá) sériovo a za to dostane body v teste a v ČR ich nemá, pričom výsledok testu ovplyvnil práve bod za výbavu, ako sa to spraví, bude ACZ robiť zásahy do výsledkov testu, teda na ACZ môže vyhrať porovnávačku iné auto, ako v origo teste? Alebo licencia zásahy do testu neumožňuje? Skrátka kopec sporných bodov. Tak som zvedavý, ako sa to v praxi bude realizovať.
Obávám se, že objem informací sice přibude, ale objem objektivních informací se paradoxně zmenší. A že to tu nebyla úplná sláva nikdy... No uvidíme, snad se mýlím. Nicméně AB rozhodně nepovažuju za dobrý zdroj. Asi jako by web ČT začal spolupracovat s Pravým prostorem.
Spekulace
Spolupráce s Auto Bild může být:
a) Progress
b) Důsledek mnohaletého protěžování značek Škoda/Volkswagen/Audi/Seat a malé chuti CZ zastoupení ostatních světově uznávaných značek půjčovat novinářské vozy k takzvaným nezávislým recenzím
c) Úsporný režim
Předjímat budoucí kvalitu testů a článků si nedovolím. Počkám si. Třeba už Superb nebude běžně vyhrávat nad Jaguarem a Škoda Octavia se vrátí na místo nižší střední třídy, kam navzdory jistému improvementu patří.
Počkám si.
Tak to bude teraz zaujimave sledovat, ako sa zmenia preferencie redaktorov. Bude Skoda este vzdy to najlepsie auto na svete? Alebo to bude odteraz uz Volkswagen?
Skor si myslim, ze uzavru s AutoBildom taku tichu dohodu, ze v testoch nebudu nikdy VW stavat proti Skode, ani ich nijako inak porovnavat. Koza zustane cela, a vlk bude nazranej...
Autobild.de aktualizuje novinky uplne na jine urovni jak auto.cz. Bude to znamenat ze zacnete pridavat novinky i po 18hod.? Protoze do tedka to zvykem na auto.cz nebylo.
Když si po přečtení článku sjedu na diskuzi, chci "zobrazit celou diskuzi" event. "přidat názor", tak mi to nefunguje, do diskuze se nedostanu. Jsem jediný, kdo má tento problém? Dík!
Nebudu tady papouskovat dotazy co uz zazneli vejs. Zaujatost na VW koncern nebo Skodovku, nezmeni nikdo nez sefredaktor a odflakle clanky taky nikdo jiny.
Re: Jak moc bude ta spolupráce EXKLUZIVNÍ, pane Machalo?
Na ten let pomůžou peníze = i když příplatek za 1. je fakt nechutnej :-)
Ono nejen indickej oceán = našli si novou zábavu v půjčování drahejch aut. Tak jako na testy = většinou na tejden. Naposled 7 bávo = na kafe do Nice a tak = jo furt ZÁVIST >:D
Ale laserový světla sou prej fakt :yes::yes:
A to 7er celkově vyšlo prej eště vo fous líp než eSko = sedan i kupé
Takže napsaná furt je a třeba snad eště nějakou recenzi napíše, ale už ani nejezdí do česka = se teda divim při tomhle programu ;-)
Jak se na testu jednoho konkretního kusu který najede za cca rok sto tisíc kilometrů dozvíš o typických závadách modelů to netuším. Běžný zákazník tuhle porci najede za pět až sedm let a tam se to může projevit úplně jinak.Dobře nebudu to řešit určitě bude Auto Bild obrovský přínos pro auto,cz :-!
Viz odkaz očividně to neni problém. I když ACZ dokáže i nemožné = máš pravdu = chodíme na stejný stránky :-)
Smutný je že zvednout ACZ na zcela jinou úroveň zvládne 1 člověk. Při místních příjmech fakt není problém = no viz realita asi je. Ale fakt to nechápu :-|
Re: Jak moc bude ta spolupráce EXKLUZIVNÍ, pane Machalo?
Jj, aktuálnym hitom sú - aspoň u nás - Maurícius a Reunion, kam sa presúva záujem od už opozeraných Maledív. Len keby ten let tam nebol taký nekonečný.
Tak určitě, předpokládám že tvé hodnocení aut vychází stejně jak jednoho zde nejmenovaného slovenského přispěvatele (není to Babiš) pouze z testu. Držím palec.
Málokde se o autě a jeho typickejch případně netypickejch problémech dozvíš jako z těhle nezkrácenejch testů. No vlastně asi nikde = nebo ty víš o nějaký alternativě :-)
No nevim v dlouhodobejch testech líže dno třeba Audi Q3 2.0 TDI nebo VW Golf 1.4 TSI nebo Leon 1.6 TDI naopak na špici je Suzuki SX4 nebo českej Hyundai i30 1.6 CRDi kombi a slovenská Kia Sportage 2.0 CRDi ;-)
Nebo například testy pneu dělané ADACem jsou již pověstné svou objektivitou. Test na 100.000 km dělaný ve zkráceném režimu běžnému zákazníkovi nic neřekne.