petiuhelnikovou masku ma snad i mazda. Ted cekam histericke odpovedi, ze honda byla prvni a podobne. Uprimne, to me moc nezajima kdo byl prvni a kdo treti. Podstatne je, ze to neni nic originalniho. H na kapote beru. Jinak tam neni nic co by jasne rikalo, ze jede honda. Jeden znamy je na mrtvici, kdyz se ho nekdo zepta "..pane to pekne hyundai je vase?"..tohle se u BMW opravdu nestane. Uz si rozumime? Je mi jedno kde je petiuhlenik vic nebo mene ohnuty v porovnani s konkurenci, neni to nic zvlastniho. Tezko si predstavit, ze by si nekdo dovolil dat na chladic ledvinky. Petiuhelnik tam nareze kazdej druhej kdyz bude chtit. To je v podstate i odpoved na to jestli byla astra prvni nebo druha. To jsou tak nijake poznavaci znaky, ze je to naprosta demagogie. ono uz tim, ze dnes kazda honda je "kazdej pes, jina ves", hovori za vse. Kdyz vedle sebe postavite soucasnou produkci Hondy tak, opravdu poznate, ze jsou vsechny z jedne rodiny! >:-[] Tak hosi, ted honem utikejte se poradit a vybirat si cmeliky z kozichu, protoze ty vase odpovedi sou si tak podobne, ze bud to psal jeden clovek a nebo si neskutecne lezete do zadku. To by byl jeste smutnejsi pribeh >:D p.s. sestiuhelnikova maska bude fakt parada, proc ne sedmiuhelnikova? ;-)
HONDA ma 5 uholnikovu masku uz pekne davno a ACURA taktiez. Hlavne ze Ty o ACURA znacke nic nevies, to nie je problem ACURY. Akurat ze v USA sa budu snazit oddelit masku HONDA a ACURA a HONDA bude dostavat zrejme 6-uholnikovu.
Predch. HONDA PILOT bola necakane uspesna, tato sa nepaci ani mne, ale uvidiem.
A ACURA sa do EU zrejme eset nechysta, takze mozes byt fakt v klude ;-) Zadok auta mozes pochopit len ked si v USA a vidis ich sedany
Myslím, že ti trochu unikají souvislosti. To ne Acura vypadá jako Opel, ale Opel jako Acura - pětiúhelníková maska chladiče a její motiv na zádi je poznávací znak Acury, že ty znáš pouze Opel je tvůj problém. ;-) Pleteš se i v tom, že Acura mění vzhled přídě - už od roku 1996 (nebo 95) používá různé variace pětiúhelníku (tohle jen jeho výraznější variace) zkombinovaného z úzkými horizontálně orientovanými světlomety.
Jak můžeš vědět, kdo to bude kupovat a kdo ne? Tohle se o Lexusu říkalo taky >:D
Maska - je primo hnus. Zadek je Opel Astra, auto ze dvou pulek. Ty odrazky v zadnim narazniku to je primo skvost. Opet designova slatanina. Neco jako Honda Pilot. Proc by sme si meli na takovou masku zvykat? Na rozdil od BMW tohle v evrope nikdo kupovat za ty penize nebude, takze sem v klidu. To, ze bude mit kazda generace jinou masku to asi neni spravny krok. To uz pochopili i v boleslavi. Ale, to je vecny problem hondy. Jake jsou prodeje BMW a jake Hondy v tomto segmentu, ze bychom si meli zvykat? Jen tajne prani a zlost, ze honde to tak nejde. Nikdo si za takove penize nebude zvykat. BMW take ztratilo nektere sve zakazniky, ale oslovilo radu jinych a tim se to vykompenzovalo.
no automaty ma zatial mizerne, to je jasne (aj ked zas manual ma tak perfektny a najlepsi v triede, ze osobne ma to netrapi). Mozno nemusi byt nutne dvojspojkovy, LEXUS ma perfektny aj jedno...
V6 v strednej triede - to az tak strasne nepotrebuje, skor by sa hodil do LEGENDU.
SH-AWD by tam hosi japnski vedeli dat keby chceli, ale oni si myslia, ze ako "neni potreba"... sak ked sa mi dostanu do ruky ;-)
Turbo - to ma vobec nelaka, ale hold trend je raz taky ;-(
Moze byt aj 3.0V6, 2.3T a este Honda potrebuje V6 diesel - aj keby tieto motory tvorili len marginalne percento na predaji, su velmi dolezite pre budovanie silneho image znacky. Verziu s SH-AWD by si Accord taktiez zasluzil...a Honda tiez potrebuje dvojspojkovy automat, a vyzera to tak ze sa v blizkej buducnosti nevyhne ani preplnovaniu...takze Hondu caka este vela prace, rozhodne by to vsak Accord 8G este viac zuslachtilo :-!
ten iterier vyzera fakt dobre a ta fotka v tej hnedej kozi... hm... hned sa mi tam chce sadnut. Sedadla vyzeraju fakt lakavo, toto honde celkom v poslednom case ide.
Ale s tym otocoenim o 90 stupnov je to proste jasna, to nie je o com, to by ACURA uz mohlo dojst :no:
ved civic aj accord boli oceneni presiznym RED DOT ocenenim (trieda automobilov), co je europska anketa a to nesporne znamena, ze na ich dizajne urcite nieco je. HP ked vyhralo RED DOT za svoj notebook vo svojej kategorii, tak to na ten model hrdo vylepili velku nalepku... ;-)
a teda este myslim, ze ACURA by mala mat pozdlzne ulozene motory a z fotiek vidno, ze motory su zase ulozene napriec a to je chyba... :no: hovori sa, ze novy LEGEND (ACURA RL) po neuspechu totho (aj ked v EUROPE sa mu dari celkom pekne) by mohol mat V8 pozdlzne ulozeny a byt RWD (na priadnie SH-AWD), tak som naramne zvedavy
3.5V6 uz by do ACCO 8G fakt neslo, tak velky motor ulozeny napriec by urobil auto nedotacave. Skor tam dat nejaky 3.0 (v HONDA INSPIRE - cize ACCO USDM ale na japonskom trhu ma tusim 3.0 184kW) a pripadne SH-AWD... To je to, co potrebuje ACCO 8G ak chce silou mocou byt europskou premiovkou (aj ked minimalne istou subpremiou je uz teraz). Interier ma 8G prepracovany, pekny a kvalitny, mne sa snad paci najviac z celej triedy, podvozok je zda sa tiez spicka medzi FWD... skoda tych motorov, ked honda ich ma, len proste europe nechce dat ;-(
Ja som bol v USA a ked som nazivo videl MDX, RDX a sucasnu TL, tak su to podla mna necakane krasne auta, hlavne teda TL. Hondu a zrejme aj Acury vyzeraju na fotkach casto znacne horsie, ako v skutocnosti ;-)
Na maske mi skor vadi, ze je vytiahnuta na hornu kapotu a vyzera to ako keby niekto chcel napasovat masku z SUV na sedan, co prave nemam rad u mnohych europskych automobiliek (aj ked tie to robia skor naopak, masku zo sedanu na SUV). A preto sa mi ta maska nepaci a musim dat asi nepriamo viacej za pravdu Pierrovi, ako Kingovi.
Ale ani ten plechovy zobak nevyzera live tak zle, fakt.
Zadok - ten vymyseli presibane, sice nie je podla europskeho gusta (osobne sa mi prilis nepaci), ale tiez ked niekto bol v USA a pozrel si ako vyzeraju proste sedany tam, tak to pochopi a podla mna je pre ich trh dobre vymysleny.
A na SH-AWD bude dufam honda nadalej pravocat. Vsetci su tu hotovi z DPC, ale Acura/Honda bola prva, co tento system uviedla na trh do seriovych aut a ja dufam, ze system budu stale zdokonalovat :yes:
Honda (s Acurou) bola jedinym z velkych hracov ktory v minulych mesiacoch rastol na US-trhu :yes: Honda je podla mna momentalne najprogresivnejsia japonska automobilka. S kazdou generaciou novych modelov robi velke skoky vpred, k spickovym motorom, spolahlivosti pridava aktualne spickove interiery :yes:
V dizajne exterieru ide Honda sebavedomo (podobne ako BMW, Ford) vlastnou cestou...Civic, Civic sedan, CRV, Jazz alebo novy Accord na ceste jednoducho neprehliadnete. Detto Acury.
Accord 8G sa tlaci medzi premiovky. Technikou, kvalitou materialov, spracovanim, dizajnom moze smelo konkurovat lacnejsim verziam IS, A4, S60...chybaju uz len 2.3T a 3.5 V6 z Acury :-!
V podstatě jsou to hlavně dvě tebou jmenované. To je pro mne podstatné. Ty ostatní znám skutečně jen velmi povrchně, neb jdou nějak mimo mne a člověk je nemá šanci pozorovat naživo. Ale jedno vím jistě. Chybí mi u Acury vlastní styl, zapamatovatelná tvář. Nebýt těhle plechových masek, ani bych nepoznal jestli jde o nějakou novou Hondu anebo Acuru. Ta auta mi přijdou docela bez nápadu. Hondy tedy ty "evropské" mám rád a celkem se mi i líbí, Acura mi nic neříká. Nechci ty auta hanit, možná ti připadám povrchní, mě se prostě Acury nelíbí...
No je to určený pro ameriku, tak se s tím exterierem u nás nemusíme znepokojovat. Zato v interiérech se Honda/Acura dotáhla na absolutní špičku, o tom žádná. A taky se mi líbí že pod kapotou to mají proti většině ostatních obráceně, tedy motor odkrytej a okolí pod plastem. Jen by to už v týhle třídě chtělo motor otočit o 90 stupňů a přidat pár válců :-!
Ty, Pierro, tak tohle bych teda nečekal, takovou povrchnost. Podívej se na Acura.com a řekni mi, která Acura je podobná Hondě? Tedy když pominu RL, které se u nás prodává jako Legend a TSX, které je v Evropě Accord? RDX? MDX? Nebo snad tahle TL?
Tak ta TSX je docela pěkná... V čem mi přijdou jako amerikanizované hondy?? Na to sis odpověděl ve svém prvním příspěvku vlastně sám. Byly a jsou příliš podobné hondám...
Konkrétní info skutečně není, nicméně nástupce NSX bude prý mít výhradně logo Acura, takže se Acura do Evropy dostane. Jestli ale s celým portfoliem, to je otázka. Každopádně než sem přijde, budeš mít spoustu času si zvyknout. ;-) Mimochodem - menší alternativu power plena má i Acura TSX [odkaz] a maska vypadá lépe než u našeho Accordu [odkaz] .
Můžeš prosím nějak specifikovat, proč ti Acury přijdou jako amerikanizované Hondy? V čem? Čím?
Kingu, vzhledem k tomu že Acura není v evropském portfoliu Hondy a zatím nejsou ani konkrétní infa že by být v nejbližší době měla, není ani důvod si zvykat.... Jinak samozřejměsouhlasím, každému se líbí něco jiného, mě prostě Acury přijdou pouze jako amerikanizované Hondy...
Acura má jeden velký problém - dosud až příliš připomínala Hondy a s tím je třeba něco udělat. A když už odlišit, tak radikálně. Acura měla problém s hledáním vlastní tváře a teď potřebuje takovou tvář, která bude nepřehlédnutelná, vyvolá pozornost a diskuze. A především - nenajde se už žádná Mazda, Opel nebo Kia, která by měla odvahu jít do toho takhle zostra. I tohle "power plenum" se časem vyhladí, zcivilizuje a zjemní, teď ale potřebuje s nový TL Acura zaujmout.
Diskuze, jestli je něco hnusné nebo není bych moc nerozvíjel, podle mě jsou tvary TL hodně ostré, sportovní a atraktivní a naopak považuju za dost unylé konkurenční Lexusy i Infiniti. A maska chladiče? Mně osobně nevadí a vám nezbude nic jiného, než si zvyknout. Na BMW jsme si zvykli taky. >:-[]
A mne se to naopak moc libi >:D Ne ale fakt, nekecam, fakt se mi to libi. Trosku bych sice ubral toho chromu, ci co to je, ale jinak je ten design pekny a moc se mi libi interier, tak dynamicky tvarovanou palubku jsem tedy jeste mockrat nevidel.