Evropské prodeje SUV v listopadu vzrostly o bezmála 22 %. Prodeje malých aut naopak stagnovaly, což bylo způsobeno propadem nejúspěšnějších zástupců segmentu, Clia, Fiesty i Pola.
No, měsíční čísla jsou vždycky trošku o nějakých turbulencích, tady třeba spadlo Polo o 42% během generační obměny. V ročních číslech je Octavia dlouhodobě někde ke konci první desítky a nevidím moc reálně, že by se mohla dostat třeba příští rok do top 5, ubránění pozice v top 10 by byl pod tlakem Karoqu úspěch.
Renaultu to teda neuvěřitelně šlape, co mě ale dostává do kolen, jsou prodeje Peugeotu.
Respektuju, ale nechápu. Vůbec by mě docela zajímalo, jak by vypadaly prodeje Renault+Peugeot očištěné od domácího trhu.
Jestli se dobře chápeme, tak spíš by vypadaly naopak, fr. trh je asi pro obě značky dost zásadní, ne? Nebo taky není, což mě sice zajímá, ale nevím, kde to zjistit.
Za posledny polrok sa v mojom blizkom okoli ,vratane mna, kupili:
308sw, 301, 3x3008, 5008, 2008. Co som sa rozpraval s predajcom, tak takyto silny rok este nemali- kazdy tyzden odovzdavali 2 auta (lokalny maly diler v malom okrese). S 3008 to bola pre peugeot jednoducho trefa.
Podívejme se na to více : skok z 207 na 208 úspěch, ze staré 308 na novou 308 skok o dvě generace, ze staré 3008 na novou 3008 skok o půl století. 2008 se prodává jako housky na krámě, 5008 se rozjíždí. A nový Expert je už úspěšný.... Není to jen o Francii.
Preco sa divis? 308 si dizajnovo velmi polepsila od predchadzajuceho modelu a interier posobi o triedu vyssie. Kufor ma tiez vecsi nez typicka cz modla (ak hovorime o SW). Predaje celkovo napriec peugeotom hovoria, ze pre beznych ludi i-cockpit nie je tak strasne tragicka vec ako sa mnozstvo aj novinarov snazi nahovorit. Nova 508 ide rovnakym stylom. A maly volant je vysokonavykova vec
2008 je taktiez dobre predavatelne, vela ludom sa to paci a mnohi by to chceli.
Ked porovnavam to svoje s firemnymi golfami - a to nie su ziadne socky, tak by som tu svoju 308 nevymenil ani za jeden. Az pri nalozenych passatoch vidim nejakky ten progress - lenze aj financne to je cenovo inde.
Tam je to maličko něco jinýho = to je výrobek kterej už byl horší lepší poruchovější atd. a přitom furt nejprodávanější v týhle části planety a nikdy jinak už od.. sakra ani nevim jak už dlouho = asi jako Karel Gott Zlatym slavíkem? >:D
Což o to povedlo se to Cliu nebo Fiestě ale to nemyslim = celkově v týhle části planety = je to asi jako s tim Gottem a Slavíkem = taky ho během let občas někdo na chvíli porazil ale.. ;-)
Kolega byl teď v Emirátech = hotelový taxíky Lexus sou spíš standard než výjímka = tady až nepochopená značka = proto píšu že mě spíš zajímaj čísla za celou planetu [odkaz]
Zatim nekončící celoplanetární posilování SUV = aut co sou z principu dražší s horší spotřebou, díky těžišti v jízdních vlastnostech horší atd. atp. = je sranda. Sem zvědavek kam až to dojde :-)
Ale jo, na denní nebo měsíční bázi to není zajímavé, já myslel za rok,nebo aspoň za kvartál. Že se v Gb měnila legislativa a všichni chtěli Fiestu nepočítám.
Neudělal bys pro mě něco, když se blíží ty vánoce? Nezkusil bys myšlenky vyjadřovat prostě jen slovy místo neskutečně otravných odkazů? Já se na oplátku taky překonám a budu na tebe o vánocích hodnej, slušnej........
No nic = zkusil sem jestli by nebyla možnost to prohodit = celej rok slušnej a na Vánoce.. no nic = zkusil sem to ;-)
Jako že by ti tobě vyhovovalo jak text tak pak i odkaz = no to jde, jen mi to přišlo zbytečný
Reklama blokující přístup k diskuzi = to je ajťáckej majstrštyk >:D
Místo aby to opravili = myslim že tu padlo že místní ajťačka je holka = Renata = udělali nebo udělala změnu v přihlašování :-|
Netušim proč = to sem zvědavej co zase vymysleli. Nebo vymyslely? :-)
Tak to jsme se asi úplně nepochopili, samozřejmě, že domácí trh je pro fr. značky zásadní.
Předpokládal jsem ovšem, že tím, jehož jméno se (údajně) nesmí vyslovovat, myslíš Adu.
Pěkné..i graficky :yes:
Žádné překvapení se prostě nekoná..minimální rozdíly proti minulému roku.
Hyundai pořád v EU paběrkuje..jen tady se cítí na atireklamu :-)