Testy
webpaja
8
Tak to jsi ještě pravděpodobně nevyužil jeho potenciál 😉
Přejít do diskuze
No ta voda se už ve světě (USA, Japonsko) cca 2 roky používá
[odkaz]
a nyní tato vlna přišla i do Evropy. A 0W-20 není zdaleka poslední slovo, připravuje se už přechod na 0W-16.
[odkaz]
Ekologie nepustí, brzy přijde doba a bude se mazat opravdu čistou destilovanou vodou.
[odkaz]
a nyní tato vlna přišla i do Evropy. A 0W-20 není zdaleka poslední slovo, připravuje se už přechod na 0W-16.
[odkaz]
Ekologie nepustí, brzy přijde doba a bude se mazat opravdu čistou destilovanou vodou.
motory TSI 169kW a 180kW stejné nejsou, první má kombinované přímé a nepřímé vstřikování (starší verze), druhý jen přímé a Millerův cyklus...
Liší se dokonce i olejová náplň, starší motor má long life 3 5W-30, zatímco novější long life 4 0W-20.
Liší se dokonce i olejová náplň, starší motor má long life 3 5W-30, zatímco novější long life 4 0W-20.
nech je v akejkolvek verzii nikdy nemal moc chyb to nie je ziadne tajomstvo ani problem priznat ... je to klasicky desatbojar daneho segmentu ktory je v sucte vzdy top autom triedy ... no a tentokrat mame este v teste ceresnicku na torte takze co dodat... motor, kola.. ale hlavne manual...ale ano este aj tie sedacky vyzeraju dokonale.... co mi je vsak absolutne proti srsti su tie fejkove budiky ( vyzera to hrozne lacno az hrackarsky ) aneb digitalkami klasiku nikdy nenahradis ale co uz... ;-\ ... asi by som to prezil aj s takymito otrasnymi budikmi... tak este raz vsetkym fandom aut stastne a vesele... zasielam pozdrav z Tatier... pocasie dnes tu bolo priam dokonale [odkaz] :yes:
Nenapadnost vidim taky jako prednost.
Proto BYCH z nabidky HH volil prave GTI.
Akorat ta cervena linka by me sra*a.
A pak ty “legendarni” potahy by u me neprosly.
Jinak bez vyhrad, super auto :yes:
Proto BYCH z nabidky HH volil prave GTI.
Akorat ta cervena linka by me sra*a.
A pak ty “legendarni” potahy by u me neprosly.
Jinak bez vyhrad, super auto :yes:
Aktuálně řeším možnost jednoho vozu v rodině a i tento GTI P by mě celkem pasoval do rovnice...... 😉 Jistě, byl by to "kind of step back", ale na druhé straně bych si ho užil.... 😉
Mně to GTI káro vůbec nevadí, ale k vůli kombinaci s alcantarou bych vzal taky tyhle potahy z "tvého" odkazu.
Naopak, mě se ty kárované klasické potahy moc líbí, strejně jako hlavice řadicí páky ve tvaru golfového míčku. Co by mě naopak šíleně s.r.a.l.o je elektrická P brzda, která je u hot-hatche neomluvitelná!!! 8-s 8-s 8-s :no:
na CS bolo vidno že je niečo “viac” ale iba tak decentne,ten Golf je fakt pekný a hneď po ňom je v mojom rebríčku toto GTI.
GTI je tak jemne odlíšené od golfovej konfekcie,kdeže na R to nepoznať takmer vôbec.
GTI je tak jemne odlíšené od golfovej konfekcie,kdeže na R to nepoznať takmer vôbec.
Bylo by fajn, kdyby redaktoři definovali co ty jízdní režimy znamenají. Nevěřím, že využívání "plnými doušky" znamená 12l/100km. Běžná jízda do 9l je tak možná mimo město?
Arese. Ano, hlavice je fajná. Měl jsem takovou na ITR. Teď jsem si něco na tento způsob pořídil od Storm Motorwerks, ale k namontování ještě nedošlo. Tož su zvědavý.......[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Oznámit to uměly auta odjakživa....motor přestával táhnout a z předku auta šla para.... 😉
Iba doplnim, ze ked si budete viac uzivat potencial motoru tak aj 14L/100km bude beznych. :-!
Nízkou hladinu chladící kapaliny umělo oznámit už pětkové GTI, stejně jako nízkou hladinu oleje.
Inzinieri z VW meli v posledni dobe s olejema (konkretne treba jejich zravosti u TSI) docela dost problemu, to je pak jedno kolik tech inzinieru a s kolika diplomy mas, i tak to zjevne umi zmrsit (a to neni pripad jen VW). Jestli je cesta lit tam neco co se do dnes poradne nelije ani do naftaku, inu, to ukaze az cas, ale duveru to ve me teda nevzbuzuje. Tim spis ne kdyz s necim podobnym prichazi u GTI kde ty naroky na tepelnou odolnost oleje budou spis vetsi. Docela by me zajimalo jakou teplotu oleje drzi aktualni golf GTI po 5-10min ostrejsi jizdy behem leta...
Hlavne v tom dizajne spredu je "top". Viem byt velmi tolerantny k dizajnu, lebo je to subjektivne, ale toto sterilne, milionkrat videne ani bohovi.
Parkovaci brzdu pouzivam hlavne na parkovani, takze elektricka mi nevadi, naopak ji davam prednost kvuli auto holdu.
U mna som videl v lete max cca 105.
To bude zavisiet viac od chladenia ako od samotneho oleja.
Je to sucast celku, ked to raz odporucaju, tak ostava verit, ze je tomu vsetko prisposobene a nerobit vopred konspiracie.
To bude zavisiet viac od chladenia ako od samotneho oleja.
Je to sucast celku, ked to raz odporucaju, tak ostava verit, ze je tomu vsetko prisposobene a nerobit vopred konspiracie.
Nevím, jestli tohle chceš vědět nebo číst.
A už vůbec ne, jestli to uneseš....
To auto má čidlo hladiny chladící směsi.
Pokud je nízká, rozsvítí se ti kontrolka přehřátí (i když teolota je OK) a pokud má vyšší verzi BC, přímo se napíše chybové hlášení.
:-!
A už vůbec ne, jestli to uneseš....
To auto má čidlo hladiny chladící směsi.
Pokud je nízká, rozsvítí se ti kontrolka přehřátí (i když teolota je OK) a pokud má vyšší verzi BC, přímo se napíše chybové hlášení.
:-!
Ty potahy jsou COOOOOOOL. Ale nemusíš je mít. Polovina alcantarový za příplatek se jmenujou taky Clark, ale nejsou. Nebo kůůže. Obrdžíš výhřev sedaček, kterej můžeš z ceny odečíst,jestlis ho chtěl.
U mě to samé...skoťácké potahy.....hrůza, ale naštěstí jsou v nabídce i jiné........ 😉 [odkaz]
Třeba na sněhu to není špatní věc, ale, že bych si k vůli tomu nekoupil auto, to rozhodně ne. 😉
jsou jistě všechno zajímavé alternativy. Z mého pohledu byl ale co se týká ostrých Golfů VII opravdu nejlepší předfaceliftovanej Clubsport s volitelnejma skořepinama a tak. Snad ho zase udělaj.
Dovolím si být v opozci autorovi - já od HH nechci, aby to na něm bylo až tak vidět. Ale to je čistě, čistě věc vkusu. Vlastně na tom CS to vidět bylo z Golfů nejvíc. Tak co to melu...😊
Dovolím si být v opozci autorovi - já od HH nechci, aby to na něm bylo až tak vidět. Ale to je čistě, čistě věc vkusu. Vlastně na tom CS to vidět bylo z Golfů nejvíc. Tak co to melu...😊