Ano, mohli využít příležitost, ale nevyhodnotili to dobře.
Jako nevyužili později komerčního úspěchu 156 a už ne takového úspěchu 166 a obě nahradili těžkopádným parohem 159, bez jediného slušného motoru. Dobré TBI na sklonku života to už nemohlo zachránit.
Minimálně roční otálení s Giulií také moc nepomohlo, alespoň se Stelviem to šlo překvapivě rychleji.
No pokud by Giulii laskavě dopřáli k benzinovému dvoulitru taky mechanickou převodovku a pokud by nabídli i verzi kombi, prodeje by hned výrazně stouply! To by ale pánové ve vedení Fiatu nejdřív museli mít všech 5 pohromadě! 8-s8-s8-s
Hm, aspoň si najprv pozri štatistiky kým takéto niečo vypotíš. Giulie aj Stelvio sa im predávajú slušne. MiTO + Giulieta už mali mať dávno nástupcov to súhlas. K predajom ktoré mala Alfa na prelome tisícročí to je ešte ďaleko, ale zase predávajú produkty s vyššou maržou a ziskom.
Keď vidím, ako prezentujú automobilky na salónoch svoje vízie, štúdie, prototypy, ... a aké tfujtajxl autá potom skutočne pošlú na cesty, tak toto mohlo byť OK.
Príčiny dokafrania 159: Globalizácia, zdieľanie platforiem a techniky s GM, povinnosť zdieľania atď... Aspoň je to auto oproti predchodcom príkladne tuhé a robustné.
Bohužel máš naprostou pravdu, 159 (hlavně v tom původním provedení), to byla pro Alfisty jak rána kyjem do hlavy, dodnes si pamatuju ten šok! :-O ;-\ :-(
Trochu doplním, úspěchu 156ky využila alfa bezezbytku, jinak by už tu asi nebyla, jen spíše nedokázala navázat a snažila se 156 jen recyklovat. A to otálení? No to máš tak, že i oni sami moc dobře vědí, že by měli být rychlejší, ale zavést něco do výroby v Talošce rychle............................ >:D
Presne to som chcel napisat, SUV nemusim, ale prinosnot ich ziskov je pre automobilky nesporny. Alfa mohla byt take ludovejsie Porsche teraz, namiesto pozicie skapinajuceho kona.